תיאור תפקיד:
למרכז בקרת הרשת (NOC) של בזק בינלאומי דרוש טכנאי/ת NOC. תפקיד טכנולוגי מאתגר, המהווה שער כניסה משמעותי לעולמות ההנדסה ומקנה אופק מקצועי ורחב בעולם הטכנולוגי. במסגרת התפקיד טכנאי/ת הבקרה מבצע/ת ניטור ובקרה של כלל שירותי הארגון: רשת ה- IT הפנימית, חוות השרתים, רשת האינטרנט בארץ ובעולם ורשת ה- Voice הבינלאומית. במסגרת התפקיד מתבצע ניטור ובקרה של תקלות ואירועים ללקוחות אסטרטגיים עסקיים. ניתוח התראות ממערכות הבקרה ואחריות על גילוי תקלות 24/7 טיפול בתקלות מערכתיות בארגון ברמת First level Support ניהול תקלות ועבודה שוטפת מול גורמים טכנולוגיים שונים בארגון וספקים חיצוניים עבודה מול מפעילים בינלאומיים ברחבי העולם - נדרש לעבור תהליך לקבלת סיווג בטחוני מתאים לאחר הגיוס –
דרישות:
ניסיון במתן שירות טכני טלפוני ללקוחות - חובה אנגלית ברמה גבוהה - חובה נכונות לעבודה במשמרות (כולל סופ"ש) הסמכת CCNA - יתרון יכולת למידה עצמית גבוהה וסקרנות לידע טכנולוגי
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
12089
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
תיאור המשרה: - הכנת מחשבים – אימג' - התקנת ציוד קצה: מחשבים, מסכים, מדפסות, סורקים ועוד - טיפול בתקלות חומרה ותוכנה(אופיס ומערכות פנים ארגוניות) - חימום נקודות תקשורת - עבודה מול מחסן ציוד – איסוף ובדיקת ציוד - נסיעה לתקלות חומרה בין סניפי החברה בפריסה ארצית
דרישות:
דרישות: - רקע טכנאי וניסיון שנתיים לפחות – חובה - היכרות עם מערכת Active directory, Exchange – חובה - היכרות עם מערכת Acronis – יתרון - רכב חברה - רישיון - חובה - יכולת למידה עצמאית - יצירתיות וסדר
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-2625
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת ONE Taldor בגוף רפואי בראשון לציון דרוש/ה טכנאי/ת PC משרה התחלתית התפקידו כולל: מתן תמיכה ומענה לבעיות טכניות חומרה ותוכנה הן במענה פרונטלי למשתמשים והן בהשתלטות מרחוק. טיפול בתקלות במדפסות, מחשבים, סורקים וציוד קצה נוסף ידע באיתור ופתרון תקלות מחשוב
דרישות:
**משרה התחלתית בתחום** השכלה בתחום - חובה ניסיון בתחום - יתרון, לא חובה ידע באיתור ופתרון תקלות מחשוב ידע התקנות של מערכות שונות בהתאם לצורכי הארגון.,WIN7-10, OFFICE ידע במערכות הפעלה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
RR 22952
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
לחברת Mertens- MalamTeam דרוש/ים אנשי/ נשות תמיכת IT לתמיכה פנים ארגונית בעובדי ארגון גדול בפתח תקווה. במסגרת התפקיד תמיכה במשתמשים וניהול סביבת DOMAIN. כמו כן, ניהול הרשאות ב- Active Directory ו- Exchange, תמיכה בתקלות במערכות הפעלה Windows ועוד. השתלבות בצוות צעיר ומקצועי, תנאים טובים למתאימים. העבודה במשרה מלאה בשעות הבוקר, א’-ה’ ושישי לסירוגין.
דרישות:
ניסיון של שנה לפחות כתומך/ת Help Desk או כמנהל/ת רשת מחשוב (אפשרי ניסיון צבאי) היכרות טובה עם מערכות הפעלה Win , מתן הרשאות ב- AD אבחון וטיפול בתקלות רשת, הגדרת כונני רשת והגדרת ציוד קצה
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
29266
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
לארגון בינלאומי גדול ומוביל בכפר סבא דרוש/ה HELP DESK למתן תמיכה טלפונית למשתמשים בארץ ובחו"ל אפשרויות קידום ותנאים טובים למתאימים יתרון לניסיון בתחום מהשירות הצבאי *עבודה במשרה מלאה כולל לילות וסופי שבוע*
דרישות:
לפחות שנה ניסיון בתפקיד HELP DESK- חובה ידע בתפעול מערכות הפעלה Windows – חובה ניסיון בהשתלטות מרחוק,AD, Office, Exchange ,Terminal Server, תקלות תקשורת ניסיון צבאי,בוגרי בסמ"ח- יתרון משמעותי אנגלית ברמה טובה : דיבור/קריאה/כתיבה - חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
DB 25527
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
· מענה לפניות ובעיות של לקוחות בערוצים שונים, כגון טלפון ומייל. · ניתוח וזיהוי הגורמים לבעיות הטכניות שדווחו ע"י משתמשים, זאת תוך שימוש בטכניקות לאיתור בעיות שימוש או בעיות תוכנה. · היכרות עמוקה עם מוצרי ושירותי החברה, תוך שימור ידע רציף בנוגע להתקדמות הטכנולוגית של מוצרי החברה. · יצירה ועדכון של מאגרי ידע בנוגע לשאלות נפוצות והכנת מדריכים לפתרון הבעיות. · הפגנת אמפתיה וסבלנות בהתמודדות עם משתמשים מתוסכלים או לא טכניים.
דרישות:
- ניסיון של כ- שנה בתפקיד תמיכה טכנית.
- תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.
- יכולת הכלה והתנהלות בסביבה של לחץ ועומס.
- יכול ניהול ותיעדוף של מספר רב של פניות והתמודדות עם לחץ.
- יכולת ניסוח גבוהה, הן ורבלית והן בכתיבה.
- ניסיון ב - Excel.
- אנגלית ברמה גבוהה (דיבור, קריאה וכתיבה)
- ניסיון עם מערכת Zendesk (יתרון).
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00203
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רחובות
|
תיאור תפקיד:
חברת Octally מגייסת איש/ת תמיכה טכנית לתפקיד מגוון ומאתגר חברה פיננסית בלוד לא חייב ניסיון קודם -ההכשרה עלינו!!! במסגרת התפקיד זיהוי תקלות טכניות בתכנה וציוד קצה, פתרון תקלות תקשורת ורשת , תחזוקת ממשקים ועוד הזדמנות נדירה להיכנס לחברה דינאמית עם אווירה צעירה
דרישות:
ידע בסיסי בכתובות IP ושליטה בסביבה ממוחשבת - חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
14809
אזור:
מרכז - פתח תקווה, מודיעין, שוהם
שרון - ראש העין
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
Infinity Labs RnD, חברת פיתוח ומחקר מובילה, מגייסת מועמדים לתפקיד DevOps – אחד מהמקצועות הנחשקים בעולם ההייטק. החברה פיתחה מסלול ייחודי: DevOps Pro הכולל הכשרה אינטנסיבית וממוקדת שאורכת כ-22 שבועות. ההכשרה שלנו לא מבוססת על מרצים ושקפים, אלא משימות ואתגרי ניסוי וטעייה המקבילים למשימות יומיומיות בתעשייה בליווי צוות מנטורים. במסלול ה-DevOps Pro תקבלו את כל הכלים המקצועיים ומשימות המקבילות לאתגרים היום-יומיים של אנשי DevOps. - ההכשרה בשיטת Hands-On - התמקצעות בשפות פיתוח בעולמות ה-System - עבודה בכלי CI\CD ו-SDLC. - כלי ניהול קוד וגרסאות - שיטות בדיקה מורכבות - בניית תהליכים באמצעות דוקרים בסיום ההכשרה תוכלו להשתלב בתפקיד DevOps באחת מחברות ההייטק והסטארט-אפים המובילים בישראל, בהם משתלבים מדי שנה בוגרים ובוגרות שלנו. ההכשרה על חשבון אינפיניטי לאבס ורק כאשר אתם מתקבלים בהצלחה למשרה, אנחנו מחזירים את ההשקעה בכם ויכולים לקיים מודל רווח. כלומר, ההצלחה שלנו בהכרח שווה להצלחה שלכם!
דרישות:
- יש צורך בידע בסיסי בכתיבת קוד/IT - זיקה טכנולוגית ויכולת לפתור בעיות לוגיות והתמודדות עם משימות מורכבות - תנאים מעולים ואפשרויות פיתוח אישי ומקצועי למתאימים - מוטיבציה גבוהה להיכנס לעולם ההייטק
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1244
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
|
תיאור תפקיד:
חברת COMBLACK מחפשת IT System Admin לארגון מוביל במרכז תיאור משרה • מנהל מערכת ה-IT-Corp Sys יהיה חלק מצוות IT תאגידי גלובלי וידווח לראש צוות ה-IT Support הממוקם בישראל • תמיכה בעובדי החברה ברחבי העולם • פתרון תקלות בתוכנה, חומרה ובעיות רשת • עבודה צמודה עם צוות אבטחת הסייבר • תחזוקת תחנות עבודה - פריסה, תצורה ושדרוגים • תחזוקה של פתרון ענן ארגוני (Windows365, Azure VDI, Office 365 וכו') • עקוב אחר כל מלאי ה-IT- חומרה, תוכנה ורישיונות
דרישות:
• היכרות עם פתרונות MDM כמו SCCM/Intune/jamf • ניסיון עם Microsoft Windows OS (שרתים ומחשבים שולחניים) • ניסיון עם Microsoft Active Directory, Office 365 (Exchange Online, Azure AD, SharePoint) • התקנה וניהול של תחנות עבודה של משתמשי קצה (חומרה, תוכנה ומערכת הפעלה) • ידע ביסודות הרשת (WIFI & LAN & VPN) • היכרות עם פלטפורמות ופתרונות ועידת וידאו (מערכת הפעלה של Teams Room)
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
16786
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
. מתן תמיכה טכנית מחשובית למשתמשי החנויות והמטה . הגדרה ותחזוקה של מבצעים בקופות החנויות ובאתרי האינטרנט . אחריות על הקמות סניפים . תפעול תקלות חומרה ותוכנה בחנויות והדרכת משתמשים מרחוק . ניהול התקלות מול ספקים חיצוניים . מענה וטיפול בקריאות שירות פנים ארגוניות . ביצוע בדיקות קבלה QA למשימות פיתוח וגרסאות . בקרה ותיעוד של תהליכי עבודה . ניהול חשבוניות ספקים חיצוניים
דרישות:
. היכרות עם מערכת פריוריטי - יתרון משמעותי . ניסיון בעבודה עם מערכות קופות -חובה . ניסיון קודם בתפקיד תמיכה טכנית- יתרון . ניסיון בביצוע QA- יתרון . זמינות לתמיכה בחנויות ומבצעים מחוץ לשעות הפעילות- חובה . יכולת עבודה בצוות ואחריות על משימות מקצה לקצה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-867
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
ירושלים - ירושלים
דרום - אשדוד, אשקלון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברה מובילה בהרצליה מציעה הזדמנות מדהימה: משרת תמיכה טכנית junior help desk. סביבת עבודה איכותית ויציבה
דרישות:
אין צורך בניסיון קודם, ההכשרה עלינו! קורס טכנולוגי או זיקה טכנולוגית מהשירות הצבאי - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
15101
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לארגון פננסי וגדול במרכז הממוקם על קו רכבת דרוש/ה איש Helpdesk/ במסגרת התפקדיד תמיכה פנים ארגונית באווירה צעירה ודניאמית. Helpdesk
דרישות:
לפחות שנת ניסיון כאיש/ת Helpdesk ניסיון בעבודה עם AD- הקמת משתמשים, שחרור מנעילה איפוס סיסמאות ועוד. עבודה עם מערכות הפעלה office365
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00547
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
תחומי אחריות: -תמיכה וטיפול במשתמשי הארגון מעל 1800 מתמשים במגוון סביבות. -תמיכה ותחזוקה של תחנות הקצה(חומרה\תוכנה) -תמיכה במדפסות וציוד היקפי, התקנה והטמעה של חומרה,רשתות ותוכנה בארגון -שליטה מלאה במערכות הפעלה OFFICE 365- פתירת תקלות וביצוע התקנות
דרישות:
ניסיון של שנה לפחות כטכנאי\ת PC בארגון מרובה משתמשים -ידע באבחון תקלות ופתרונן ידע כללי בחומרת מערכות (ניידים נייחים) כולל התקנת חומרה ותוכנה השכלה נדרשת:MCSA\MCSE, תעודת טכנאי מחשים ורשתות
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
JB-00045
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
סינאל מלל פייוויי הינה אחת מקבוצות המחשוב הארגוני המובילות בישראל. החברה מספקת מגוון רחב של פתרונות תוכנה וחומרה לניהול המשאב האנושי בארגון (הפקת שכר וניהול נוכחות, סליקת כספי פנסיה, חסכון והשקעה) וכן ניהול ואנליטיקה חכמה של מערכי אבטחה פיזיים בארגון. כמו כן מספקת סינאל הדרכות ושירותי ייעוץ מקצועיים וטכנולוגיים המסייעים למעסיקים ולמנהלים להתמודד עם סוגיות ארגוניות קריטיות בצורה יעילה, חסכונית ורווחית. במסגרת התפקיד: תמיכה טלפונית ללקוחות החברה - B2B. תמיכה בתקלות, שאלות, בעיות בנוגע למוצרי החברה בהם משתמש הלקוח. יצירת קשר אישי עם לקוחות VIP, הכרות של המערכת שלהם ומתן תמיכה ייעודית. מענה לטלפונים ותיעוד מלא של התקשורת במערכת CRM. משרה מלאה במשרדינו בפתח תקווה, בימים א-ה, בין השעות 08:00-17:00 (חמישי עד 16:00)
דרישות:
ניסיון בתמיכה טכנית - יתרון משמעותי הכרות עם מערכת CRM - יתרון יכולת בניית שאילתות ב SQL - יתרון משמעותי. ידע והבנה בכתיבת / קריאת קוד - יתרון. הכרות עמוקה במערכות מבוססות Windows - יתרון. **המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00012
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
חברה ותיקה המספקת פתרונות מחשוב ותוכנה ללקוחות מרחיבה את שורותיה ומחפשת תומך/ת HELPDESK. התפקיד כולל : תמיכה פנים ארגונית מול לקוחות החברה , סיוע טכני ומתן תמיכה שוטפת למשתמשי קצה בכל נושאי מערכות המידע והמחשוב תחזוקת מחשוב אישי וציוד היקפי, קליטה ובקרה. ניתוח ואפיון תקלות מורכבות, תמיכה בתקלות חומרה ותוכנה ביצוע פעולות מנע תמיכה וטיפול בתחנות קצה (חומרה/תוכנה). התמיכה נעשית באופן טלפוני ודיגיטלי ללקוחות עסקיים - תוכנה וחומרה. אנחנו מבצעים הכשרה מסודרת לתפקיד. תנאים טובים עם אפשרות ללמוד ולהתפתח. משרה מלאה ללא ימי שישי א'-ה' 8:00-17:00 אנחנו נמצאים בא.ת. בני דרום באשדוד.
דרישות:
נסיון תעסוקתי מתפקיד דומה - חובה !היכרות מעמיקה עם מערכות הפעלה בדגש על סביבת מיקרוסופט ידע במיקרוסופט 365 ידע ברשתות - fortigate יתרון ידע בשרתים מבוססי מיקרוסופט עבודה עם PowerShell\Command line הכרת Office ושליטה בפלטפורמות חומרה יחסי אנוש מצוינים ותודעת שירות גבוהה. בעל יכולת למידה עצמאית. אנגלית טובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-1092
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רחובות, יבנה
|