תיאור תפקיד:
אחראי/ת ניהול פרויקטים ואדמיניסטרציה בחברת הייטק מובילה! במסגרת התפקיד: בקרה אחר התנהלות פרויקטים, ניהול יומנים ופגישות לראשי מחלקות בחברה, הכנת דוחות, הכנת חדרי ישיבות וחדרי אירוח משרה מלאה, ימים א'-ה', שעות 8-17 תנאי שכר מעולים!
דרישות:
שליטה מלאה ביישומי office- חובה שליטה במערכת PRIORITY -חובה אנגלית ברמה גבוהה- יתרון השכלה אקדמית-יתרון שירותיות - חובה רישיון נהיגה- יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-04280
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה מנהל /ת בקרת מסמכים לפרויקט תשתיות בין לאומי! במסגרת התפקיד: ארגון וניהול ובקרת מסמכים נכנסים ויוצאים בפרויקט, ריכוז, תאום ומעקב משימות בפרויקט עבודה מול כלל אנשי הצוות, ריכוז ומעקב תאומים מול גורמי צד ג' (רשויות, חברות תשתית, וכו')
דרישות:
קפדנות, סדר וארגון- חובה נמרצות ויכולת עבודה במצבי לחץ ולוחות זמנים צפופים- חובה עבודה בצוות- חובה ידע בתכנות OFFICE- חובה ידע בתכנת AUTOCAD- יתרון נסיון עבודה בתחום ה document control יתרון משמעותי נסיון בתחום תשתיות/ תשתיות תחבורה/ תכנון ובנייה יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-04283
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה מתאם/ת טכני/ת במערכת ERP בחברת הנדסה אמריקאית מובילה! במסגרת התפקיד: עריכה והזנת נתונים למערכת הERP, טיפול בהגשת חשבונות אל מול חברות ממשלתיות, הכנת דוחות שוטפים מתוך מערכת הBI והצגתם לממונה, שימור וניהול נתונים באופן ארגוני ומדויק, תמיכה טכנית ופתרון בעיות בתהליכי הכנסת הנתונים, מתן תמיכה למחלקה הכלכלית במידת הצורך
דרישות:
תואר ראשון בתחום רלוונטי - יתרון בעל/ת ראש גדול- חובה בעל יכולות של סדר וארגון- חובה ניסיון בעבודה עם מערכת PRIORITY - יתרון הבנת תהליכים- חובה אחריות- חובה יכולת עבודה ברמת דיוק גבוהה על פי הדרישות- חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-04287
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
חברת ביטוח מובילה מגייסת רפרנט/ית בק אופיס לתפקיד באגף קופות גמל ופנסיה. תפעול ותמיכה בסוכנים והשלמת פרטי מסמכים, שירות פנים ארגוני ועבודה תפעולית על מספר מערכות. שעון גמיש, 08:00-16:30, נכונות לשעות נוספות. שכר 7,500! תנאים סוציאליים מלאים, יום מחלה מהיום הראשון, נופש חברה אחת לשנה, אפשרויות קידום.
דרישות:
ניסיון משרדי קודם- יתרון שליטה מלאה בישומי אופיס- חובה
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משרה זמנית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-1551
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
סוכנויות גדולות מחפשות רפרנט/ית ביטוחי חיים לתפקיד הבא בעלת ידע רב בביטוחי בריאות, מחלות קשות, תאונות אישיות וכדומה. תנאים מעולים, ממוצע שכר 9K תלוי ניסיון משרה מלאה, 8.5 שעות
דרישות:
ניסיון קודם מתחום ביטוחי פרט- חובה תקתקנות, ירידה לפרטים קטנים ניסיון קודם בתחום- יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משרה זמנית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-1553
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה למתן שירות ופתרונות הדפסה , דרוש /ה פקיד/ת תפעול ובק אופיס. התפקיד כולל: * מענה טלפוני ללקוחות החברה , קבלת קהל ,חיובים בכרטיסי אשראי * פתיחה וסגירת תקלות,הכנת הזמנות, ניתוב ותאום טכנאים ללקוחות החברה. * הפקת חשבוניות קבלות ותעודות משלוח, התנהלות מול מלאי דינמי. * בקרה על קריאות שנפתחו/מכשירים שנכנסו למעבדה * תפעול משימות אדמינסטרציה במשרד מהמשרה בלב תל אביב, בסמוך לתחנת קרליבך וקניון TLV בימים א'-ה', בשעות 8-17 המשרה פונה לנשים וגברים כאחד.
דרישות:
* ניסיון בשירות ואדמיניסטרציה. * אנגלית ברמה סבירה. * אדיבות ויחסי אנוש, תודעת שירות גבוהה. * יכולת עבודה בצוות * רצוי ידע בהפקת חשבוניות /קבלות וכד' * זמינות מיידית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00033
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
דרום - אשדוד, קרית גת
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברה גדולה ויציבה מגייסת מזכיר/ת סניף לחטיבת הפרוייקטים. התפקיד כולל ניהול יומנים, תיאומי פגישות, מיילים, הכנת מצגות, סיכומי ישיבות, טיפול במכרזים, שית"פ מול מחלקות וחטיבות שונות פנים וחוץ ארגוניות. מגוון משימות נוספות. משרה מלאה בלבד ללא אילוצי שעות בימים א-ה בין השעות 7:30-16:45. שכר ותנאים מצויינים למתאימים /ות!! מיקום: פארק המדע נס ציונה.
דרישות:
ניסיון בתפקיד מזכיר/ה מעל 3 שנים - חובה. ידע וניסיון בתוכנות האופיס - אאוטלוק, אקסל, וורד ו-PP - חובה. ראש גדול / תקתקן/ית / לויאליות. מוסר עבודה גבוה. יכולת עבודה תחת תנאי לחץ וריבוי משימות. תודעת שירות ויחסי אנוש גבוהים. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
2074
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
ביוטסט, חברה דינמית וצומחת העוסקת בשיווק מוצרים ביולוגיים למחקר, לתעשייה ולשוק האבחון, מגייסת לעמדת המזכירות איש/אשת לשותפות בניהול המשרד.
דרישות:
- היכרות וניסיון מעמיק בפריוריטי - חובה
- קריאה וכתיבה ברמה גבוהה באנגלית - חובה.
- יכולת עבודה בסביבה משתנה וגמישה - חובה.
- יכולת בין אישית, חביבות ונעימות - חובה
- מוכנות לשעות נוספות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
2716
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה טכנולוגית בפ"ת, לתפעול שוטף של משרדי הנהלה, ניהול יומן, תאום פגישות, הזמנת ציוד משרדי, הזמנת כיבוד, עבודה מול ספק הסלולר ונותני שירותים נוספים. טפול בנסיעות לחו"ל (מעט), סיוע בארגון תערוכות וימי עיון, סיוע למנהלת משאבי אנוש בנושאי רווחה. סביבת עבודה נעימה ומשפחתית.
דרישות:
השכלה אקדמאית שליטה מלאה בישומי OFFICE ניסיון אדמיניסטרטיבי רלוונטי זמינות ליום עבודה של 8 שעות לפחות 8:00 – 16:00.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
JB-00359
אזור:
מרכז - פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה החלק מקבוצה גדולה דרוש.ה נציג.ת בק אופיס לעבודה במטה החברה באזור התעשיה הצפוני לוד
תנאים שווים למתאימים :)
במסגרת התפקיד:
- מענה טלפוני ללקוחות - הכנת הצעות מחיר ללקוחות - קבלת הזמנות מלקוחות ועדכונן במערכת - עבודה מול ממשקים שונים בארגון כגון: מנהלי תיק לקוח, מח׳ כספים, מח׳ אספקות ועוד משרה מלאה בימים א-ה בשעות 08-17
עובד.ת חברה מהיום הראשון, שכר בחוזה אישי תנאים סוציאליים מעולים ותנאי רווחה שווים
דרישות:
- ניסיון בתפקיד בק אופיס/פקידות - שליטה ביישומי אופיס לרבות אקסל - ניסיון בעבודה על מערכת פריוריטי - יתרון משמעותי - שירותיות ויחסי אנוש מעולים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
811361
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה בתחום הנדלן דרוש/ה מזכיר/ה למחלקת הנדסה. במסגרת התפקיד:; מפרטי חוק מכר והתאמה לתוכנית, התנהלות מול לקוחות החברה - קבלת פניות, מעקב ומתן מענה, התנהלות שוטפת מול ספקים/יועצים, התנהלות מול רשויות (עיריות, חברת חשמל, תאגידי מים), סיוע וטיפול בחשבונות ומעקב אחר ביצוע תשלומים, תיאום וסיכום פגישות. עבודה לטווח ארוך בחברה עם אווירה צעירה ומשפחתית.
דרישות:
ראש גדול, אנרגטי/ת, דינמי/ת מסור/ה יכולת עבודה בריבוי משימות והשלמתן ביעילות ידע טכני בקריאת תכניות תודעת שירות גבוהה, רעב להצלחה, סדר וארגון שליטה במלאה ביישומי אופיס אנגלית ברמה טובה תעודת הנדסאי/ת אדריכלות- יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
4821
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחטיבת הביטחון של חברה טכנולוגית דרוש/ה פקיד/ת קבלה התפקיד כולל: מענה לטלפונים וקבלת הודעות עבור המכירות ועבור השירות מעקב אחר יומן הפגישות של אנשי המכירות הכנת דוחות מכירה מהמערכת והפצתם ביצוע גביה מלקוחות החטיבה ועם קבלת המחאות רישומם והעברתם באופן מסודר לכספים אחריות על קופה הקטנה וארגון מצרכים לחטיבה כולל ארגון חמישי שמח משרדי החברה ממוקמים באור יהודה ועתידים לעבור לפתח תקווה בקרוב משרה מלאה, בימים א-ה, בין השעות 08:00-17:00 (חמישי עד 16:00)
דרישות:
ניסיון בתפקיד מזכירות לפחות שנה - חובה השכלה בגרות מלאה - חובה ידיעת השפה האנגלית ברמה טובה (יש ספקים מחו"ל דוברי אנגלית) -חובה ניסיון ביבוא יצוא רצוי - יתרון **המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00032
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה אחראי/ת שירות לקוחות לרשת אופנה בבני ברק התפקיד כולל ריכוז ותפעול מערך שירות הלקוחות, מענה ללקוחות בדיגיטל וטלפוני, מנה לסניפים/ פגומים. משרה מלאה א-ה בשעות 9-17 אופק קידום ותנאים מעולים!
דרישות:
תודעת שירות גבוהה יכולת עבודה תחת לחץ. אחריות אישית, מסירות, יחסי אנוש מצוינים. ידע בפריוריטי - יתרון. זיקה לעולם האופנה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
jb-203
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
Full time, Sunday-Thursday 8:30-16:30 + willingness to work overtime if necessary Manage the "day-to-day" office routines, ensure smooth operation of office inventory, groceries, office supplies, and maintenance (cleaning, parking, deliveries, etc.) Management of the reception desk - providing service to the company's employees and guests, receiving guests. Handling mail and paperwork Inventory management and ordering equipment, working with suppliers/subcontractors
דרישות:
- Previous administrative experience
- English at a very good level (speaking, reading and writing)
- Ability to work under pressure and in an environment with multiple tasks and interfaces
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה:
JB-00828
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
We are looking for an Executive Assistant Superstar. We are a mentoring company that works with medium to large family-owned businesses by empowering their leaders, families, spouses and teams to actualize their greatest potential and thrive as both individuals and as an organization. We are a fun, fast-paced company, looking for an A-Player who is a highly efficient, motivated, self-directed, resourceful, results-oriented person, with a sense of humor,to be the Executive Assistant to our leader and support our team. Responsibilities include but are not limited to: Personal assistant to CEO Managing company calendar, along with client communication Coordinating and managing all aspects of travel arrangements Support team with Platform management and file sharing Assist COO with tasks and projects such as client onboarding
דרישות:
Here is what we are looking for: Possess a high level of interpersonal savvy, intuition, smarts and common sense. Strong organizational and time-management skills with attention to detail and effective at meeting deadlines in a fast-paced environment. Strong communication skills with a professional and confident manner- both verbal and written. Also able to communicate in Hebrew, occasionally. Proficient in basic IT, Google products and web based platforms - not afraid to learn new technology. Ability to work autonomously and as a team player. Can think out of the box and creatively problem solve. Can effectively navigate ambiguity, take initiative and make independent decisions. Can appreciate the natural strengths inherent in an ADHD leader and happily embraces the accompanying challenges with humor and compassion.
This is a work from home position, atzmai (freelance), hourly position. There are occasional team meet ups.
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
991642
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
|