דרושים בבקעת אונו וגבעת שמואל- משרות פנויות: תמיכה טכנית

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 29 משרות עבודה בבקעת אונו וגבעת שמואל- משרות פנויות: תמיכה טכנית

חיפוש עבודה בבקעת אונו וגבעת שמואל מתוך מגוון תפקידים המתאימים לתושבי המרכז. איתור מקום העבודה החדש שלך
באזור המרכז: חולון ובת-ים, רמת גן וגבעתיים, פתח תקווה.

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

טכנאי\ת PC לארגון גדול ומוביל באזור אשדוד

טכנאי\ת PC לארגון גדול ומוביל באזור אשדוד

מרטנס הופמן מקבוצת Malam Team

24/04/2024

תיאור תפקיד:
לחברת Mertens- MalamTeam דרוש/ה טכנאי\ת PC לארגון גדול ומוביל באזור אשדוד.
במסגרת התפקיד נסיעה לסניפים השונים של החברה, טיפול בתקלות ותמיכה שוטפת בתקלות משתמשים ובמערכות אצל משתמשי הארגון, אבחון ותיקון תקלות במערכות PC .
כמו כן, התקנת ציוד ורכיבים במחשבים אישיים, תוכנות תשתית והגדרת חבילות Office ועוד.
העבודה במשרה מלאה א'- ה' וכוללת רכב צמוד.
דרישות:
ניסיון של כשנתיים לפחות כטכנאי/ת PC מארגון
יכולת הקמת סביבת עבודה כוללת: התקנות חומרה, מחשבים, מדפסות, סורקים, תקשורת
היכרות מעמיקה בעבודה עם AD
רישיון נהיגה- חובה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 30907
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה טכנאי/ת PC לארגון גדול במרכז

דרוש/ה טכנאי/ת PC לארגון גדול במרכז

Gtech

24/04/2024

תיאור תפקיד:
• פתרון תקלות תוכנה כולל למידה של תקלות במערכות הארגון
• פתרון תקלות חומרה (כולל ציוד היקפי)
• תמיכה והתקנת מערכת הפעלה WIN10
• עבודה עם מערכות הפצה SCCM, BIGFIX
• עבודה בVDI

העבודה באיירפורט סיטי ולעתים לא תכופות בירושלים!!
דרישות:
• ניסיון בתפקיד טכנאי/ת או בוגר/ת קורס עם מוטיבציה לתפקיד - חובה
• ניסיון או ידע בפתרון תקלות חומרה (כולל ציוד היקפי) - חובה
• ניסיון או ידעבתמיכה והתקנת מערכת הפעלה WIN10 - חובה
• ניסיון בפתרון תקלות תוכנה כולל למידה של תקלות - יתרון
• ידע ב VDI - יתרון
• ניסיון במערכות הפצה SCCM, BIGFIX - יתרון
• תודעת שירות גבוהה , הגדלת ראש , חריצות , יחסי אנוש מצוינים

• ניסיון במערכות הפצה SCCM, BIGFIX - יתרון
• תודעת שירות גבוהה , הגדלת ראש , חריצות , יחסי אנוש מצוינים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-2420
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, אשקלון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

איש/אשת Help Desk

איש/אשת Help Desk

לוג-און תוכנה

24/04/2024

תיאור תפקיד:
דרוש/ה Help Desk לחברה על קו רכבת במרכז הארץ, מומלץ ליוצאי צבא מיחידות טכנולוגיות!
דרישות:
  • ניסיון של לפחות שנה
  • WINDOWS
  • ACTIVE DIRECTORY
  • 365
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-02271
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה תומכ/ת אפליקטיבי לארגון מוביל במרכז

דרוש/ה תומכ/ת אפליקטיבי לארגון מוביל במרכז

Gtech

24/04/2024

תיאור תפקיד:
• עבודה בחטיבת מערכות מידע.
• מתן תמיכה אפליקטיבית למשתמשים פנים ארגוניים אל מול מערכות המידע בחברה.
• עבודה מול צוותי פיתוח וניתוח מערכות.
• ביצוע תחקורים מעמיקים לתקלות.
• עבודה היברידית.
• עבודה בסביבה צעירה ודיאנמית.
דרישות:
• ניסיון קודם של לפחות שנה בתחום מערכות המידע (בדיקות תוכנה, תמיכה אפליקטיבית) - חובה
• יכולות תחקור וירידה לפרטים - חובה
• הבנת תרחישי בדיקות - חובה
• הכרות עם עולם הפיננסים/חברות ביטוח– יתרון משמעותי
• ידע בSQL- יתרון
• יכולת עבודה עצמאית ועבודה בצוות
• יכולת התבטאות והתנסחות ברמה טובה (בכתב ובע"פ)
• יחסי אנוש ברמה גבוהה
• אחריות אישית והגדלת ראש
• ניסיון מול מערכות ואינטגרציות שונות
• אחריות אישית והגדלת ראש
• ניסיון מול מערכות ואינטגרציות שונות
• בעל/ת הבנה בתהליכים מורכבים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-2608
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

איש/ת IT על קו רכבת

איש/ת IT על קו רכבת

MalamTeam1

24/04/2024

תיאור תפקיד:
ארגון פיננסי מוביל באזור המרכז מגייס צוות חדש לפרויקט הסבת מערכות פנים ארגוניות.
במסגרת התפקיד: תמיכה במערכות פיננסיות, מתן הרשאות, טיפול בתקלות תוכנה וחומרה, ציודי הקצה.
סביבת עבודה משפחתית, בצוות קטן, תנאים ממצוינים עם אין סוף הזדמנויות בתוך ארגון.
דרישות:
- ניסיון של שנה בתמיכה בתקלות מחשוב (ניסיון צבאי יתרון משמעותי)
- ניסיון בניהול מתמשים בAD
- ניסיון בתמיכה בתקלות רשת ותקשורת
- נכונות למשרה זמנית (שנה + אופציה )
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 530266
אזור: מרכז - תל אביב, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחברת תוכנה דרוש/ה ראש צוות תמיכה טכנית

לחברת תוכנה דרוש/ה ראש צוות תמיכה טכנית

Synel-Mll Payway

24/04/2024

תיאור תפקיד:
סינאל מלל פייוויי הינה אחת מקבוצות המחשוב הארגוני המובילות בישראל. החברה מספקת מגוון רחב של פתרונות תוכנה וחומרה לניהול המשאב האנושי בארגון (הפקת שכר וניהול נוכחות, סליקת כספי פנסיה, חסכון והשקעה) וכן ניהול ואנליטיקה חכמה של מערכי אבטחה פיזיים בארגון. כמו כן מספקת סינאל הדרכות ושירותי ייעוץ מקצועיים וטכנולוגיים המסייעים למעסיקים ולמנהלים להתמודד עם סוגיות ארגוניות קריטיות בצורה יעילה, חסכונית ורווחית.
במסגרת התפקיד:
ניהול שוטף ותיעדוף של הפעילות
בחינה, שיפור והטמעה של תהליכי עבודה בתוך המוקד ואל מול הגורמים בחברה
חניכה והדרכה של תומכים חדשים במחלקה
בניית מערך הדרכות
עבודה מול מספר רב של ממשקים
הנעת הצוות לעמידה ביעדים
משרה מלאה במשרדנו בפתח תקווה בימים א-ה, בין השעות 08:00-17:00 (חמישי עד 16:00)
דרישות:
השכלה אקדמית - חובה
ניסיון בניהול צוות טכני - חובה
ניסיון והבנה בתמיכה טכנית - חובה
אנגלית ברמה גבוהה - חובה
ניסיון והיכרות עם מערכות CRM ומרכזיות- חובה
ידיעת אופיס, אקסל- חובה
תודעת שירות גבוהה
ראייה מערכתית
**המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00019
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Junior It Technician

Junior It Technician

MalamTeam1

24/04/2024

תיאור תפקיד:
בוגר/ת קורסים טכנולוגיים ומעונין/ת להיכנס לצוות IT הכי משפחתי?! משרה הזו בשבילך!
ארגון גדול ומוביל בתחומו וממוקם באזור רמת החייל מגייס אתך באופן מיידי לתפקיד טכנאי/ת מחשוב .
במסגרת התפקיד : הכנת מחשבים לעובדים חדשים, פירוק, הרכבה ופירמוט מחשבים, עדכון מערכות ויוזרים, חיבור לציודי תקשורת ומוצרי אבטחת מידע.
שעות עבודה של צוות : 6:30- 19:00 , סה"כ 9 שעות עבודה ביום, סביבת עבודה משפחתית בשיתוף פעולה.
דרישות:
- קורסים MCSA, CCNA, קורסי תקשורת, אבטחת מידע
- ניסיון במוקדי תמיכה, HD, IT - יתרון משמעותי
- נכונות להתחייבות לטווח ארוך בלבד
- נכונות לזמינות לשעות לא שגרתיות לפי צורך (במקרים חריגים מאוד)
היקף משרה: משרה מלאה, משמרות
קוד משרה: 530445
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה Technical Support Manager דובר/ת צרפתית לסטארטאפ מצליח ברעננה

דרוש/ה Technical Support Manager דובר/ת צרפתית לסטארטאפ מצליח ברעננה

JobShop

24/04/2024

תיאור תפקיד:
לחברת סטארט-אפ ברעננה דרוש/ה Technical Support Manager דובר/ת צרפתית למשרה מלאה במשרדי החברה
היקף משרה: מלאה, היבדירי, עבודה במשרד בימים ראשון, שני ורביעי. שני וחמישי - מהבית :)
תנאים: משכורת בסיס 10-12K + חניה + תן ביס
מיקום: רעננה
אווירה משפחתית ואפיקי קידום מדהימים בתוך החברה!
דרישות:
- ידע בSQL
-צרפתית שוטפת
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 576522
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה נציג/ת הרשאות לחברת ביטוח מובילה בפתח תקווה

דרוש/ה נציג/ת הרשאות לחברת ביטוח מובילה בפתח תקווה

דיסקל תשתיות ומערכות מידע בע"מ

24/04/2024

תיאור תפקיד:
מתן הרשאות לעובדי החברה על כלל מערכות המידע
דרישות:
  • ניסיון של שנה וחצי לפחות כנציג הרשאות- חובה
  • ידע ב Active Directory - חובה
  • היכרות במערכת לניהול זהויות והרשאות - חובה
  • ניסיון קודם כנציג תמיכה פנים ארגוני- יתרון משמעותי.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 4371
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחברת ביטוח גדולה בתל אביב דרוש/ה איש/אשת תמיכה טכנית

לחברת ביטוח גדולה בתל אביב דרוש/ה איש/אשת תמיכה טכנית

דיסקל תשתיות ומערכות מידע בע"מ

24/04/2024

תיאור תפקיד:
הזדמנות לפתח מסלול קריירה בחברת ביטוח גדולה!
תמיכה טכנית פנימית לכלל עובדי החברה, טיפול מלא בפניה, לרבות העברה לגורמים נוספים.
תמיכה במערכות Windows ,Office ומערכות פנים ארגוניות.
במסגרת התפקיד: עבודה על מגוון מערכות - מערכות CRM, מערכת לניהול משימות ומעקב משימות, ניהול זמן, ניהול סוכנים, עובדי שטח, הרשאות.
דרישות:
* ניסיון בתמיכה טכנית טלפונית (אזרחי/צבאי) – חובה
* ידע במערכות הבאות: Windows, Office – חובה
* הכרות עם מערכת VDI – יתרון
היקף משרה: משרה מלאה, משמרות
קוד משרה: 4321
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

איש/אשת Help Desk

איש/אשת Help Desk

חברה דיסקרטית

24/04/2024

תיאור תפקיד:
לחברה פיננסית בראשון לציון דרוש/ה תומכ/ת IT בעל/ת ניסיון עשיר בסביבות מורכבות ומרובות שרתים ובעבודה עם עמדות קצה רזות בסביבת VDI.
משרה מלאה 
דרישות:
· ניסיון בעבודה ומתן שירות מול לקוחות ועובדי החברה- חובה.
· רקע של לפחות שנתיים בעבודה בחברה בסביבת DOMAIN ארגוני מרובת מערכות ושרתים ( ויזואליים ופיזיים) – חובה
· רקע בתחזוקת PC ,לפטופים וציוד היקפי- חובה.
· רקע וניסיון בתמיכה ותפעול של Windows 10 ומוצרי Office- -חובה.
· ניסיון בעבודה עם מערכת קריאות, עמידה בSLA וKPI- חובה
· היכרות עם עבודה במערכת SysAid.
· היכרות עם עולמות ומוצרי אבטחת המידע, הסיסטם והתקשורת- יתרון משמעותי.
· הסמכת MCSA/ ניסיון שווה ערך- יתרון
· עבודה עם MICROSOFT 365 ו-AZURE -יתרון

*המשרה מיועדת לנשים גברים כאחד 
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-3
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
דרום - אשדוד, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

איש/אשת תמיכה במערכת CRM

איש/אשת תמיכה במערכת CRM

אנטריפוינט

24/04/2024

תיאור תפקיד:
עבור חברת הייטק מצליחה בתל אביב דרוש/ה salesforce support.
האדם המחזיק בתפקיד זה יתמוך בבקשות השוטפות של משתמשי Salesforce של החברה, יצירת משתמשים וניהול מערכת בסיסי.
סטודנטים להנדסה במערכות מידע אשר מחפשים משרה ראשונית בתחום לשלב יחד עם הלימודים - זה בשבילכם!
דרישות:
דרישות
זמינות למשרה חלקית יומיים במשרד.
BSc. או סטודנט להנדסה במערכות מידע. 3 שנים ומעלה.
מנהל Salesforce - אופציונלי (אפשרות להדרכה בעבודה)
אנגלית מצוינת (דיבור וכתוב) - חובה
יכולת תקשורת טובה הן בכתב והן בעל פה וכישורים אישיים פנימיים
יכולת עבודה על מספר משימות במקביל תוך אוריינטציה לפרטים
מסוגל לעבוד בסביבה גמישה, בקצב מהיר ויכול לעמוד ביעילות בלוחות זמנים
היקף משרה: משרה חלקית
קוד משרה: 4761
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון
צפון - קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

למשרד ממשלתי דרוש נאמן.ית מחשוב /רפרנט.ית

למשרד ממשלתי דרוש נאמן.ית מחשוב /רפרנט.ית

אוקטאלי אינטגרציה בע"מ

24/04/2024

תיאור תפקיד:
מסייע.ת למשתמש בהתגברות על תקלות תפעול ממוחשבות במשרד. משמש.ת איש קשר בין המשתמש ליחידת המחשב המקצועית ולהיפך.
קו ראשון/ שני לתקלות מגוונות במערכת הפעלה system תקשורת ותוכנות שונות- כלליות או ייעודיות.
סיוע למנהל המוקד בניהול המקצועי של צוות התמיכה, דרג שני לתמיכה בנושאים מורכבים בתמיכה ולפני הפעלת אסקלציה לדרגים הבאים (אנשי סיסטם, תקשורת וכו').
דרישות:
נדרשת שותפות בצוות.
קליטה מהירה, חריצות, אמינות, נחישות,multitasking
יכולת עמידה בלחץ וגמישות
יתרון לנסיון בעבודה באקסל וניתוח דוחות סטטיסטים
ניסיון קודם בניה בניהול מאגרי ידע
בקרה על קריאות המועברות מ קו 1 לקו 2
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB15456
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

JR. Systems Administrator

JR. Systems Administrator

נפש בנפש

24/04/2024

תיאור תפקיד:
NBN is looking for a service-oriented and self-motivated JR. Systems Administrator to join our innovative and cutting-edge IT team, supporting a staff located in multiple locations. The position is full-time and based in our Jerusalem office
In this role, you will work as part of our Systems team and under our Sr. Systems Admin on maintaining and monitoring the computer systems and networks for our organization. You will be tasked with solving complex technical issues and will also collaborate with team members to assist them with their technical requirements and solutions

Responsibilities

Network servers and technological tools maintenance, and management
Test, evaluate, and implement new technology for the business
Maintain Microsoft Windows Servers
Management of Active Directory, Exchange, GPOs, Backups, Azure VM’s, Azure AD, and environment
Run the NBN IT Help Desk, maintain and solve tickets
User Setup and installation, Windows, Office, Anti-Virus
Evaluate and implement solutions for security issues
דרישות:
Requirements
Proven experience as a System Administrator or similar role
Proven systems experience and helpdesk skills
Experience in PC, Server and Networking hardware
Up-to-date knowledge of the latest IT and software trends
Experience with databases, networks (LAN, WAN), network printers and patch management
Experience with system security
Experience with data backup and recovery solutions
Knowledge of DNS and DHCP
Familiarity with standard Cellular phone equipment, setup, transfer, backup and problem solving
Resourcefulness and problem-solving aptitude; ability to research and find solutions for IT-related problems
Excellent communication skills in English and Hebrew
BSc/Ba in Information Technology, Computer Science or a related discipline; professional certification (e.g. Microsoft Certified Systems Administrator (MCSA)) is a plus
Basic MS-SQL knowledge
Ability to interface with and offer IT support for employees in a calm, professional and pleasant way
Please apply using the link here or email your resume to [email protected] with the subject title “Jr. Systems Admin”
location - Jerusalem
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00001
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

איש/אשת Help Desk

איש/אשת Help Desk

נוביליס מערכות תוכנה

24/04/2024

תיאור תפקיד:
אנו מחפשים איש/אשת Helpdesk ותמיכה למשתמשים להצטרפות לצוות ה-IT של גוף פיננסי.
התפקיד דורש יכולת לספק תמיכה טכנית מקיפה למשתשמים בארגון בסביבת המחשב הארגונית, תוך התמקדות בשירות מעולה, יעילות ומקצועיות. התפקיד כולל עבודה פרונטלית וטלפונית עם המשתמשים.
העבודה באזור ירושלים ותל-אביב.
דרישות:
דרישות התפקיד:
  • ניסיון קודם בתפקידי Helpdesk או תמיכה טכנית - חובה.
  • הכרות עם מערכות הפעלה שונות (Windows, MacOS).
  • הכרות מעולה עם סביבת Outlook ו MS-Office.
  • ידע בסיסי ברשתות ובתחזוקת חומרה.
  • יכולת פתרון בעיות טכניות באופן עצמאי ובצוות.
  • מיומנויות תקשורת חזקות ויכולת לתת שירות ברמה גבוהה.
  • יכולת לעבוד תחת לחץ ובסביבה משתנה.
  • שליטה מלאה בעברית ואנגלית - קריאה, כתיבה ודיבור.
תיאור התפקיד:
  • מתן תמיכה טכנית ופתרון בעיות בסביבת המחשב הארגונית, לרבות תוכנה וחומרה.
  • עבודה פרונטלית וטלפונית עם המשתמשים, כולל ניהול תקלות, הדרכות ותמיכה בשימוש במערכות.
  • שמירה על תקשורת פתוחה ומקצועית עם המשתמשים והצוות הטכני.
  • ניהול ועדכון מעקב אחר פניות ותקלות.
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית, לפי שעות
קוד משרה: JB-S14032024
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
קרא עוד
1 2 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!