תיאור תפקיד:
Infinity Labs RnD, חברת פיתוח ומחקר מובילה, מגייסת מועמדים לתפקיד DevOps – אחד מהמקצועות הנחשקים בעולם ההייטק. החברה פיתחה מסלול ייחודי: DevOps Pro הכולל הכשרה אינטנסיבית וממוקדת שאורכת כ-22 שבועות. ההכשרה שלנו לא מבוססת על מרצים ושקפים, אלא משימות ואתגרי ניסוי וטעייה המקבילים למשימות יומיומיות בתעשייה בליווי צוות מנטורים. במסלול ה-DevOps Pro תקבלו את כל הכלים המקצועיים ומשימות המקבילות לאתגרים היום-יומיים של אנשי DevOps. - ההכשרה בשיטת Hands-On - התמקצעות בשפות פיתוח בעולמות ה-System - עבודה בכלי CI\CD ו-SDLC. - כלי ניהול קוד וגרסאות - שיטות בדיקה מורכבות - בניית תהליכים באמצעות דוקרים בסיום ההכשרה תוכלו להשתלב בתפקיד DevOps באחת מחברות ההייטק והסטארט-אפים המובילים בישראל, בהם משתלבים מדי שנה בוגרים ובוגרות שלנו. ההכשרה על חשבון אינפיניטי לאבס ורק כאשר אתם מתקבלים בהצלחה למשרה, אנחנו מחזירים את ההשקעה בכם ויכולים לקיים מודל רווח. כלומר, ההצלחה שלנו בהכרח שווה להצלחה שלכם!
דרישות:
- יש צורך בידע בסיסי בכתיבת קוד/IT - זיקה טכנולוגית ויכולת לפתור בעיות לוגיות והתמודדות עם משימות מורכבות - תנאים מעולים ואפשרויות פיתוח אישי ומקצועי למתאימים - מוטיבציה גבוהה להיכנס לעולם ההייטק
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1244
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה Help Desk לחברה על קו רכבת במרכז הארץ, מומלץ ליוצאי צבא מיחידות טכנולוגיות!
דרישות:
ניסיון של לפחות שנה WINDOWS ACTIVE DIRECTORY 365
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-02271
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
נציג/ת תמיכה טלפוני/ת במוקד השירות והתמיכה בנושאי מחשוב. מתן מענה וטיפול בתקלות משתמשי קצה ותמיכה אפליקטיבית. שעות עבודה 7:50-16:50, כולל עבודה בשעות נוספות.
דרישות:
נדרש ניסיון במוקד טכני (אפשרי גם ניסיון מהצבא) ידע במערכות הפעלה windows תמיכה באפליקציות בארגון לינוקס והבנה בתקשורת – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00218
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|