תיאור תפקיד:
לחברה בתחום הנדלן דרוש/ה מזכיר/ה למחלקת הנדסה. במסגרת התפקיד:; מפרטי חוק מכר והתאמה לתוכנית, התנהלות מול לקוחות החברה - קבלת פניות, מעקב ומתן מענה, התנהלות שוטפת מול ספקים/יועצים, התנהלות מול רשויות (עיריות, חברת חשמל, תאגידי מים), סיוע וטיפול בחשבונות ומעקב אחר ביצוע תשלומים, תיאום וסיכום פגישות. עבודה לטווח ארוך בחברה עם אווירה צעירה ומשפחתית.
דרישות:
ראש גדול, אנרגטי/ת, דינמי/ת מסור/ה יכולת עבודה בריבוי משימות והשלמתן ביעילות ידע טכני בקריאת תכניות תודעת שירות גבוהה, רעב להצלחה, סדר וארגון שליטה במלאה ביישומי אופיס אנגלית ברמה טובה תעודת הנדסאי/ת אדריכלות- יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
4821
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
- ליווי רוכשים וטיפול שוטף בחוזי הרכישה
- ניהול תהליך הרכישה משלב ראשוני ועד לחתימת חוזה
- הזנת מסמכים למערכת ומעקב אחר התקדמות המכירה
- עבודה מול גורמי פנים בחברה – מחלקות הנדסה, שיווק וכספים
- עבודה מול משרדי עו"ד
דרישות:
- ניסיון של שנתיים מינימום בתפקיד דומה או בק אופיס - חובה
- ניסיון מחברת נדל"ן – יתרון משמעותי
- תואר אקדמאי - יתרון
- שליטה בתוכנות OFFICE - חובה
- שליטה בתוכנת SAP/פריוריטי ו"משכנת" - חובה
- יכולת ניהול תהליכים ועבודה עם ממשקים רבים, כושר ביטוי בכתב ובע"פ ברמה גבוהה
- מיקום המשרה: אזור שפיים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
969307
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
חברה גדולה ויציבה מגייסת מזכיר/ת סניף לחטיבת הפרוייקטים. התפקיד כולל ניהול יומנים, תיאומי פגישות, מיילים, הכנת מצגות, סיכומי ישיבות, טיפול במכרזים, שית"פ מול מחלקות וחטיבות שונות פנים וחוץ ארגוניות. מגוון משימות נוספות. משרה מלאה בלבד ללא אילוצי שעות בימים א-ה בין השעות 7:30-16:45. שכר ותנאים מצויינים למתאימים /ות!! מיקום: פארק המדע נס ציונה.
דרישות:
ניסיון בתפקיד מזכיר/ה מעל 3 שנים - חובה. ידע וניסיון בתוכנות האופיס - אאוטלוק, אקסל, וורד ו-PP - חובה. ראש גדול / תקתקן/ית / לויאליות. מוסר עבודה גבוה. יכולת עבודה תחת תנאי לחץ וריבוי משימות. תודעת שירות ויחסי אנוש גבוהים. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
2074
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לקבוצת חבר דרוש/ה מתמלל/ת או מטייב/ת לעבודה מהבית העבודה הינה כפרילנסר/ית
דרישות:
ניסיון בתחום - חובה
היקף משרה:
משרה חלקית, לפי שעות
קוד משרה:
JB-00847
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
אחראי/ת ניהול פרויקטים ואדמיניסטרציה בחברת הייטק מובילה! במסגרת התפקיד: בקרה אחר התנהלות פרויקטים, ניהול יומנים ופגישות לראשי מחלקות בחברה, הכנת דוחות, הכנת חדרי ישיבות וחדרי אירוח משרה מלאה, ימים א'-ה', שעות 8-17 תנאי שכר מעולים!
דרישות:
שליטה מלאה ביישומי office- חובה שליטה במערכת PRIORITY -חובה אנגלית ברמה גבוהה- יתרון השכלה אקדמית-יתרון שירותיות - חובה רישיון נהיגה- יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-04280
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה מנהל /ת בקרת מסמכים לפרויקט תשתיות בין לאומי! במסגרת התפקיד: ארגון וניהול ובקרת מסמכים נכנסים ויוצאים בפרויקט, ריכוז, תאום ומעקב משימות בפרויקט עבודה מול כלל אנשי הצוות, ריכוז ומעקב תאומים מול גורמי צד ג' (רשויות, חברות תשתית, וכו')
דרישות:
קפדנות, סדר וארגון- חובה נמרצות ויכולת עבודה במצבי לחץ ולוחות זמנים צפופים- חובה עבודה בצוות- חובה ידע בתכנות OFFICE- חובה ידע בתכנת AUTOCAD- יתרון נסיון עבודה בתחום ה document control יתרון משמעותי נסיון בתחום תשתיות/ תשתיות תחבורה/ תכנון ובנייה יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-04283
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
למרפאה וטרינרית באוירה משפחתית באזור הצפון דרוש/ה מנהל/ת מרפאה. בוא והצטרף לצוות משפחתי ,להוביל ולהשפיע ,להגיע אתנו הכי רחוק שאפשר. תפקיד כיפי, מתגמל, לטווח הארוך, שמשלב ניהול ואהבה לבע"ח בסביבה דינאמית ומשפחתית. :על התפקיד התפקיד כולל אחריות ניהולית על כל היבטי פעילות המרפאה ושותפות בשמירה על המוניטין של המרפאה, הנעת צמיחה עסקית והבטחת רווחת הלקוחות והצוות כאחד. • הובלת הפיתוח העסקי במרפאה, חיזוק קשרים עם ספקים , עובדים ולקוחות. • אחריות על שירות הלקוחות וניהול צוות העובדים במרפאה. • ניהול מעגל חיי העובד – כולל גיוסים, טיפול בסיומי העסקה, ביצוע תהליכי משוב והערכה, ניהול יומי של העבודה והעומסים אצל הצוות, לרבות ניהול נוכחות, סידורי עבודה, ניהול היעדרויות, טיפול ברווחת העובד בחגים ואירועים מיוחדים. • הטמעת תהליכים ונהלי עבודה כולל הנעת הצוות למידה ביעדים וקיום ישיבות צוות לניתוח ממקרים, בניית תהליכי למידה וחניכה עבור הצוות בקרה על הידע המקצועי, איתורי פערי ידע ואחריות על השלמתו . • מתן מענה ותמיכה מקצועית לצוות בזמן אמת כולל מענה בשעות חירום. )מרפאה פועלת 24/7) • יזום תהליכים לשיפור השירות לרבות קיצור זמני המתנה ושמירה על שביעות רצון לקוחות. • אחריות על סגירת מעגל טיפול בלקוחות כמו אישורי תרופות, בקשות רופאים, פניות של לקוחות וטיפול אדמינסטרטיבי. • אחריות על תפעול השוטף של המרפאה כולל ניקיון , תחזוקה , בטיחות ,ציוד, הפקדת, הכנה לשכר והנה"ח.
דרישות:
● משרה מלאה – 9 שעות עבודה בין הימים א'-ה - זמינות לעבודה בשעות לא שגרתיות דיווח שוטף לבעלים של מרפאה. ● זיקה לבע"ח -חשוב! ● בעלי השכלה של תואר ראשון במשאבי אנוש / ניהול /מנהל עסקים ● ניסיון ניהולי של 3 שנים ומעלה בניהול מערכות עסקיות וצוות רב מקצועי-חובה ● ניסיון קודם בשירות/מכירה/תפעול של שנתיים לפחות -חובה ● ניסיון קודם בניהול מרפאה – יתרון. ● כושר ארגון ניהולי ופיקוח ● ידיעת השפה העברית ברמה גבוה ● בעלי יחס אנוש מעולה ● המשרה פונה לנשים וגברים כאחד. ● תינתן עדיפות למועמדים עם ניסיון דומה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
654652
אזור:
מרכז - תל אביב
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
We are looking for an Executive Assistant Superstar. We are a mentoring company that works with medium to large family-owned businesses by empowering their leaders, families, spouses and teams to actualize their greatest potential and thrive as both individuals and as an organization. We are a fun, fast-paced company, looking for an A-Player who is a highly efficient, motivated, self-directed, resourceful, results-oriented person, with a sense of humor,to be the Executive Assistant to our leader and support our team. Responsibilities include but are not limited to: Personal assistant to CEO Managing company calendar, along with client communication Coordinating and managing all aspects of travel arrangements Support team with Platform management and file sharing Assist COO with tasks and projects such as client onboarding
דרישות:
Here is what we are looking for: Possess a high level of interpersonal savvy, intuition, smarts and common sense. Strong organizational and time-management skills with attention to detail and effective at meeting deadlines in a fast-paced environment. Strong communication skills with a professional and confident manner- both verbal and written. Also able to communicate in Hebrew, occasionally. Proficient in basic IT, Google products and web based platforms - not afraid to learn new technology. Ability to work autonomously and as a team player. Can think out of the box and creatively problem solve. Can effectively navigate ambiguity, take initiative and make independent decisions. Can appreciate the natural strengths inherent in an ADHD leader and happily embraces the accompanying challenges with humor and compassion.
This is a work from home position, atzmai (freelance), hourly position. There are occasional team meet ups.
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
991642
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
|
תיאור תפקיד:
לחברה גדולה בפתח תקווה דרוש/ה מתאם/ת מבחנים לפרוייקט זמני עד מאי . תיאור משרה : יצירת קשר עם מנהלי בתי ספר/מורים בנושא מילוי טופס שאלון שנשלח אליהם. 2. הוצעת שיחות טלפוני/במיילים/הודעות לפניות המתקבלות 3. אדמיניסטרציה א-ה , שעות : 8-17
דרישות:
זמינות מידית -חובה ניסיון בתפקיד דומה כגון :אדמניסטרציה , בק אופיס , שירות לקוחות
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה:
JB-00101
אזור:
מרכז - פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
משרד עו"ד מוביל בתחומו (נדל"ן והתחדשות עירונית) מחפש אחראית אדמיניסטרציה איכותית ואחראית. עבודה בצוות , בסביבה משפחתית דינאמית וצעירה. התפקיד כולל ניהול יומן של 10 עורכי דין, מענה טלפוני, קבלת קהל, שירותי משרד לעו"הד ועוד. ימי עבודה - א'- ה' שעות עבודה 09:00-18:00 ובימי חמישי 08:00-17:00 מיקום: מתחם הבורסה, רמת גן-על קו הרכבת. שכר יפה תנאים טובים אפשרויות קידום.
דרישות:
ניסיון בתחום המזכירות והאדמיניסטרציה – חובה ניסיון במשרדי עורכי דין – יתרון משמעותי שליטה מלאה באופיס- אאוטלוק, וורד, אקסל – יתרון יכולת עבודה עצמאית, הגדלת ראש ועבודה תחת לחץ יכולת ניסוח בסיסית, הבנת אנגלית שפות נוספות- יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-1091
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לארון גדול ויציב שמרכז הארץ דרוש/ה רכז/ת תפעול זימון תורים. משרה עם תנאים מעולים, שעות גמישות ואופציה לעבודה מהבית.
דרישות:
- 3 שנות ניסיון ומעלה כרכז/ת תפעול- חובה - ניסיון עבודה בתפעול אירועים חריגים - חובה - ניסיון עבודה עם מערכות שונות ואקסל- יתרון משמעותי !
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
4374
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
לDeloitte - הפירמה המובילה והגדולה בעולם לשירותי יעוץ וראיית חשבון דרוש/ה עוזר/ת אדמיניסטרטיבית לסניף חיפה תיאור התפקיד: תפעול אדמיניסטרטיבי וניהול האיזור הציבורי (חדרי ישיבות, מטבחים, ציוד משרדי, מדפסות ועוד) ישיבה בעמדת קבלה מענה טלפוני - מרכזיה מתן שירות לעובדים בקומה וסיוע במציאת פתרון לבעיות שעולות קבלה ואירוח לקוחות שמגיעים לפגישות ניהול יומנים שותפים תפעול אירועים – פעילויות רווחה ו-Happy hour, ישיבות, קליטת/עזיבת עובד.ת
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה יכולת עבודה תחת ריבוי משימות יכולת ניהול זמן וארגון שירותיות גבוהה, סבלנות חשיבה ביקורתית, יכולת לצפות מכשולים פוטנציאליים, פתרון בעיות תקשורת מצוינת בכתב ובעל פה אנגלית – שליטה מלאה (קריאה, כתיבה דיבור). שיקול דעת וקבלת החלטות מקצועיות מוטיבציה גבוהה אחריות, תגובה מהירה
אנו ב-Deloitte מאמינים כי גיוון והכלה בקרב אנשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו, ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00418
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
ל- Deloitte הפירמה המובילה והגדולה בעולם לשירותי יעוץ וראיית חשבון דרוש/ה עוזר/ת אדמינסטרטיבית המשרה פונה לנשים וגברים כאחד מתן תמיכה אדמיניסטרטיבית למנהלים בכירים 'תקשורת שוטפת ויום-יומית מול המנהל, ניהול יומן, דיווח שעות, החזרי הוצאות, הכנה סביבת פגישות (חדר ישיבות, כיבוד וכו'), בקשות נסיעה לחו"ל, ניווט בקשות לגורם הרלוונטי. סיוע באירוח לקוחות ומשלחות מחו"ל. ממשק תדיר עם,יח' המטה השונות, אדמיניות ולקוחות חיצוניים, תוך גילוי יוזמה לפתרון קונפליקטים, תיעדוף סדרי עדיפויות וראייה רחבה.
דרישות:
ניסיון קודם בעולמות האדמיניסטרציה/ניהול משרד/תפקיד דומה – חובה אוריינטציה טכנולוגית (ניסיון קודם עם עבודה במערכות MONDAY- יתרון) - חובה יכולות גבוהות ב-MS Office - Outlook, Excel (כולל שימוש ב-Pivot Table), עריכת מצגות ב-PowerPoint. יכולות בין אישיות גבוהה ועבודה בצוות. יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובע"פ. אנגלית ברמה גבוהה מאוד (קריאה, כתיבה דיבור)- חובה יכולת גמישות והתאמה, זיהוי של מורכבויות וצרכים דחופים כדי לסייע בפתרון קונפליקטים בזמן. ראש גדול, יצירתיות ופרו-אקטיביות. זריזות ויסודיות. מוטיבציה גבוהה ואחריות אישית.
אנו ב-Deloitte מאמינים כי גיוון והכלה בקרב אנשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו, ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00378
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
ל- Deloitte הפירמה המובילה והגדולה בעולם לשירותי יעוץ וראיית חשבון דרוש/ה רכז/ת חשבונות וגבייה התפקיד כולל עבודה בצוות ובמסגרתו נדרשת הפקת חשבונות שכר טרחה וטיפול בנושא הגבייה מלקוחות הפירמה וכן ניהול ממשקי עבודה פנימיים בחברה. משרה מלאה במודל עבודה היברדי
דרישות:
שליטה באקסל · אנגלית ברמה גבוהה - חובה · אוריינטציה טכנולוגית · ניסיון קודם בגבייה – יתרון משמעותי · ניסיון הנהלת חשבונות – יתרון · יכולת עבודה עצמאית ולמידה מהירה · יכולת עבודה בסביבה דינאמית ובריבוי משימות · סדר וארגון · תודעת שירות גבוהה · תואר ראשון – יתרון המשרה פונה לנשים וגברים כאחד. אנו ב-Deloitte מאמינים כי גיוון והכלה בקרב אנשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו, ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00419
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למטה פרולוג'יק דרוש/ה מזכיר/ת מנכ"ל ומנהל/ת משרד למשרה חלקית ולטווח ארוך
דרישות:
- נכונות למשרה חלקית - ידע וניסיון בתכנות OFFICE, WORD וכד'- חובה - ניסיון בעבודה עם דרג מנכ"ל- חובה - ניסיון ונכונות לביצוע מטלות רוחביות, כולל נושאי אדמיניסטרציה משתנים - חובה - רישיון נהיגה ויכולת ניידות עצמאית- חובה
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
17063
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|