תיאור תפקיד:
חברה טכנולוגית מובילה בפתח תקווה, מחפשת כוכב/ת לתפקיד של אחראי/ת משמרת למרכז תמיכת משתמשים פנים ארגוניים - Help Desk התפקיד כולל ניהול שוטף של המשמרת מבחינת זמינות הנציגים (עמידה ב-SLA), תזמון הפסקות, מעקב אחר איחורים והיעדרויות. אחריות על עמידה ביעדי השירות, הפקת דוחות ובקרה ובניית סידור עבודה. העבודה במשרה מלאה בימים א' - ה', נדרשת זמינות לביצוע שעות נוספות במידת הצורך.
דרישות:
ניסיון של חצי שנה לפחות בתפקיד דומה כאחראי/ת משמרת במוקד שירות/תמיכה ניסיון בעבודה במוקד בעל 20 עמדות (לפחות) אסרטיביות, יכולת מולטי-טאסקינג, כושר מנהיגות והובלה יחסי אנוש טובים ושירותיות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
530616
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברה גלובלית ידועה וגדולה באזור המרכז מחפשת מועמד/ת לתפקיד Head of Customer Experience. התפקיד כולל אחריות על כל רבדי הניהול של חווית הלקוח, לרבות שיפור תמידי בשירות הלקוחות , הגדלת שביעות הרצון , עידוד השימוש במוצרי החברה, הקטנת הנטישה, הגדלת הנאמנות ומצוינות תפעולית. התפקיד בכפיפות למנכ"ל. התפקיד כולל : · ניהול ישיר של אלף עובדים ברחבי הארץ · ניהול אופרציות מורכבות · יישום והטמעת תהליכי עבודה יעילים ובקרה עליהם מול המנהלים והעובדים · הגדרת יעדים המבוססים על אסטרטגיה ומדידתם . · שיפור חווית הלקוח באמצעות שיפור תמידי בשירות . · ניהול פרויקטים מיוחדים חוצי ארגון . · בניה והטמעת שירות לקוחות למוצרים חדשים . · ניהול נכון של הידע בארגון .
דרישות:
· ניסיון של לפחות 5 שנים בניהול מוקדי שירות לקוחות של מינימום 100 עובדים- חובה · ניסיון בניהול שירות במגוון תעשיות לרבות הייטק - חובה · ניסיון בניהול שירות לקוחות הפועל 24-7 – חובה · ניסיון בניהול אופרציות מורכבות -חובה · יכולת מוכחת וניסיון בבניית תהליכים חדשים בעולם השירות · ידע וניסיון בניתוח נתונים ומדדי KPI ויכולת ירידה לפרטים הקטנים . · ניסיון וידע בהכשרת עובדים. · אינטליגנציה ריגשת גבוהה ויכולת לעבוד עם אנשים מרקעים שונים . · תקשורת בין אישית גבוהה · יכולת עבודה בסביבה צוותית וממוקדת לקוח. · יכולת לרתום ולהניע עובדים. · יכולת ארגון, בניית תהליכים ובקרה . · אנגלית ברמה גבוהה- חובה. שפות אחרות - יתרון.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
CE2024
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לארגון בריאות ציבורי מוביל בנתניה דרוש/ה אחראי/ת מוקד שירות לקוחות. משרה מלאה: ראשון - חמישי + שישי לסירוגין כולל נכונות לשעות נוספות במידת הצורך עבודה משמעותית של עזרה לזולת בארגון בריאות ציבורי! יציבות תעסוקתית! עם הרבה פינוקים!!! חושבים שאתם/ן מתאימים/ות? שלחו קוח ונחזור אליכם בהקדם.
דרישות:
מה אנחנו מחפשים? מועמדים/ות עם רקע כנציג/ה בכיר/ה / אחראי/ת משמרת במוקדי שירות! - חובה! כושר ביטוי טוב בכתב ובעל פה בעלי/ות יכולת למידה, אחריות רצינות ומחויבות יחסי אנוש טובים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
200602
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר
|