תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחום האנרגיה בשרון דרוש/ה מנטר/ת מערכות סולאריות- ניטור ומעקב יומי של כלל המערכות בחברה, מיון תקלות
- בדיקת תקלות מול לקוח
- תיאום טכנאים
- מתן סיוע לטיפול בלקוחות כחלק מהשירות בחברה
- הפקת דוחות
- משרה מלאה בימים א-ה
דרישות:
- שירותיות
- אינטליגנציה
- גישה ליישומי מחשב
- הבנה טכנית- יתרון
- חשמלאי/ת - יתרון
- ידיעת השפה הרוסית- יתרון משמעותי!
- המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-321
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
חברה טכנולוגית מובילה בפתח תקווה, מחפשת כוכב/ת לתפקיד של אחראי/ת משמרת למרכז תמיכת משתמשים פנים ארגוניים - Help Desk התפקיד כולל ניהול שוטף של המשמרת מבחינת זמינות הנציגים (עמידה ב-SLA), תזמון הפסקות, מעקב אחר איחורים והיעדרויות. אחריות על עמידה ביעדי השירות, הפקת דוחות ובקרה ובניית סידור עבודה. העבודה במשרה מלאה בימים א' - ה', נדרשת זמינות לביצוע שעות נוספות במידת הצורך.
דרישות:
ניסיון של חצי שנה לפחות בתפקיד דומה כאחראי/ת משמרת במוקד שירות/תמיכה ניסיון בעבודה במוקד בעל 20 עמדות (לפחות) אסרטיביות, יכולת מולטי-טאסקינג, כושר מנהיגות והובלה יחסי אנוש טובים ושירותיות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
530616
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה המספקת שירותי אינטרנט וטלוויזיה דרוש/ה לתפקיד תמיכה טכנית טלפונית בלקוחות הפרטיים של החברה. תפקיד המשלב אתגר רב וענין. העבודה מתבצעת במשמרות. הכשרה מקצועית על חשבון החברה. רקע טכני - יתרון.
דרישות:
רקע טכני - יתרון. אוריינטציה שירותית. זמינות למשרת משמרות.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-410
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
אנחנו zap group, חברה לשיווק דיגיטלי לעסקים ומחפשים אנשי שירות לקוחות במענה דיגיטלי- מתן מענה מקצועי, אדיב ויעיל לפניות של לקוחות החברה
- מתן מענה בתקשורת כתובה- ווטצאפ או מייל. במידת הצורך יידרש גם מענה טלפוני
- טיפול בפניות תוך מציאת פתרונות וטיפול מקצה לקצה.
- עבודת ממשקים הדוקה עם חטיבות ויחידות שונות בארגון.
דרישות:
- שירותיות, סבלנות ותקשורת בינאישית גבוהה
- יכולת עבודה בסביבה טכנולוגית ועל מספר מערכות במקביל
- ניסיון קודם של שנה לפחות בשירות לקוחות- יתרון
- יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות
- יכולת עבודה עצמאית וניהול זמן יעיל
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
152515
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|