תיאור תפקיד:
הזדמנות להתברג בחברה פ-ג-ז, עם תפקיד שווה ובשכר $$ לחברת פארמה מובילה דרוש.ה מתאמ/ת שירות רפואי למטה החברה בפתח תקווה במסגרת התפקיד: - אחריות וטיפול בשחרור המטופל מבי"ח להמשך קבלת הטיפול בבית: - קבלת מרשמים ואישורם מול רוקח וקופה - טיפול בהקמת הזמנות - תיאום הדרכות למטופלים ע"י צוות אחיות - ביצוע תיאום אספקות. - מענה לשיחות נכנסות, מוציאה שיחות יוצאות, תיעוד שיחות, הישיבה במוקד, העבודה מאתגרת ומגוונת מול מטופלים וממשקים פנימיים וחיצוניים: רוקחים, רופאים, צוות אחיות, ועוד
צוות מאוד מגובש, תהליך למידה ארוך. משרה מלאה בפתח תקווה בימים א-ה בשעות 08:00-17:00 שכר ג-ב-ו-ה תלוי מועמד.ת וניסיון, עובד.ת חברה מהיום הראשון, תנאים סוציאליים מעולים ותנאי רווחה שווים
דרישות:
- ניסיון בשירות לקוחות – חובה - הכרות עם יישומי Office - עבודה תחת לחץ רב, יכולת התמודדות גבוהה. - מוסר עבודה גבוה - יכולת עבודה טובה בצוות - ידע בשפות אנגלית, רוסית - יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
826194
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה בתחום המכשור הרפואי דרוש/ה רכז/ת שירות ומידע היקף משרה - ימים א-ה ,8:00-16:00 ש"נ עפ"י צורך מיקום -אור יהודה שכר - 7000 ש"ח + מענק התמדה מותנה בעבודה של חצי שנה התפקיד כולל מתן שירות טלפוני ו- OFFICE-BACK ללקוחות בתחום תחזוקת מכשור רפואי תחומי אחריות בדיקת מסמכים נדרשים לקבלת זכאות למכשירים עדכון זכאויות במערכות השונות עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת עם מערכת ניהול מסמכים, הכוללת עדכון זכאויות, סריקה, תיוק ומעקב מתן מענה מקצועי וממוקד ללקוח על זכאותו מתן מענה לספקים
דרישות:
תואר אקדמי - יתרון משמעותי ניסיון במתן שירות - חובה (ניסיון במוקדי שירות - יתרון) ניסיון מוכח בסביבת עבודה ממוחשבת - חובה ניסיון עבודה עם מערכת PRIORITY ומערכת CRM , "מסר"– יתרון משמעותי תודעת שירות גבוהה דייקנות יכולת עבודה עצמאית ובצוות יחסי אנוש טובים שליטה בשפות נוספות - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
18405
אזור:
מרכז - פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לרשת אסתטיקה רפואית דרושים/ות פקידי/ות קבלה. בואו להשתלב בחברה משפחתית ולעבודה בסביבת עבודה נעימה ומחבקת במסגרת התפקיד: קבלת מטופלים, ניהול אדמיניסטרטיבי של יומני מטופלים שירות לקוחות טלפוני+פרונטאלי ועוד! יכול מאוד להתאים למועמדים/ות שלמדו מזכירות רפואית ומתחברים/ות לתחום האסתטיקה עבודה במשמרות בוקר+ערב - אין גמישות! תנאים מעולים מובטחים למתאימים/ות.
דרישות:
אוריינטציה שירותית יכולת עבודה על מחשב ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם/שירות לקוחות טלפוני או פרונטאלי
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
1111
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
•מתן שירות פרונטלי וטלפוני ללקוחות המרפאה. •עבודה בסביבה ממוחשבת. •עבודה משרדית ואדמיניסטרטיבית. •מתן שירות אדמיניסטרטיבי לגורמים בתוך המרפאה כגון רופאים ואחיות. סניפים פנויים : 1.למרכז בריאות הילד רמת אביב ג’, בכתובת אבא אחימאיר 18 ת"א. יש חנייה. שעות עבודה: 7:30-15:30 – שלוש פעמים בשבוע 11:00-19:00 – פעמיים בשבוע 2.מכון פיזיותרפיה במגדל המאה, אבן גבירול 124 ת"א. אין חנייה. 7:00-15:00 – שלוש פעמים בשבוע 11:00-19:00 – פעמיים בשבוע העסקה דרך כ"א עד 9 חודשים + אופצייה ממשית לקליטה לארגון
דרישות:
ניסיון משרדי או בשירות לקוחות קודם
היקף משרה:
לפי שעות
קוד משרה:
63292
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, חולון ובת-ים
|
תיאור תפקיד:
דרוש.ה מזכיר.ה רפואי.ת למרכז רפואי בפתח תקווה החלפה לחל"ד המשרה חלקית. תיאור התפקיד: עבודות אדמיניסטרציה שוטפות, מענה טלפוני/פרונטלי, מעקב אחר משימות שעות: 8:00 עד 14:30 ראשון עד חמישי
דרישות:
תעודת מזכירות רפואית - חובה. בגרות מלאה או תואר ראשון - חובה. ניסיון באדמיניסטרציה או שירות לקוחות - יתרון.
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
66134
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
|
תיאור תפקיד:
לקופ"ח ציבורית בקרית גת,להבים,נתיבות וים המלח(יש הסעות מערד) דרושים.ות מזכירים.ות רפואים.יות החלפה לחל"ד עם אופציה להשתלב בארגון התפקיד: ביטול וזימון תורים פרונטלי / טלפוני ללקוחות במרפאה , עבודות משרד שוטפות , תיקים רפואיים שכר התחלתי דרך כ״א למספר חודשים 36 ש״ח ולאחר מכן עובר לחודשי + נסיעות חופשי חודשי ימי ו’ לסירוגין כתוספת תעריף 150% בין 08:00-12:00 לבעלי תואר 200%
דרישות:
ניסיון משרדי קודם או בשירות לקוחות - חובה תעודת בגרות או תואר ראשון - חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
66003
אזור:
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
|