דרושים בתחום מזכירות בכירה

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 11 משרות עבודה בתחום מזכירות בכירה

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל\ת משרד ואדמיניסטרציה

מנהל\ת משרד ואדמיניסטרציה

ESR

17/05/2024

תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בשרון דרוש\ה מנהל\ת משרד ואדמיניסטרציה
במסגרת התפקיד:
נתינת שירות למנהלים \ לעובדים בחברה, תיאום יומנים מול לקוחות, הזמנת ציוד משרדי, אחריות על מערכת נוכחות, רווחה ועוד.
דרישות:
-אנגלית ברמה בסיסית טובה- לשוחח קליל וקריאה+ כתיבה התנהלות בעיקר במיילים מול היומן וליווי אורחים שמגיעים מחו"ל לביקור בחברה.
- ניסיון בהזמנת טיסות ונסיעות לחו"ל - יתרון.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 19504
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

למשרד עו"ד גדול בפ"ת דרוש/ה מנהל/ת משרד

למשרד עו"ד גדול בפ"ת דרוש/ה מנהל/ת משרד

אי בריבוע

17/05/2024

תיאור תפקיד:
העבודה במשרה מלאה (ימים א-ה משעה 08.30 עד 17.00 . תתאפשר גמישות למתאימים) במשרד המאופיין באווירה נעימה ומשפחתית וממוקם בפתח תקווה  צמוד לתחנת הרכבת הקלה
העבודה כוללת ניהול אדמיניסטרטיבי של המשרד ובכלל זאת אחריות על מזכירות המשרד (האחראית בין השאר על טיפול בהגשות משפטיות לבתי משפט, מעקב אחר החלטות בתי משפט ועדכונים בתיקים המשפטיים, ניהול יומני עורכי דין, מתן מענה טלפוני שוטף לפונים למשרד, טיפול בדואר וניתובו לגורם המתאים, סיוע באירוח לקוחות וארגון פגישות ועוד), טיפול בקשר עם ספקים ונותני שירותים שונים של המשרד, גיוס וטיפול בכוח אדם ועוד .


.
דרישות:
ניסיון בעבודה דומה במשרדי עורכי דין - חובה
היכרות ונסיון בעבודה על עודכנית ונט המשפט - חובה
בעל/ת כישורי ניהול, סדר וארגון, אופי סבלני ואדיב ותקשורת בינאישית מעולה, חריצות ויעילות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: BSD14
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחקר ימים ואגמים לישראל (חל"צ) דרוש/ה מזכיר/ת חברה ומנהל.ת לשכת מנכ"ל

לחקר ימים ואגמים לישראל (חל"צ) דרוש/ה מזכיר/ת חברה ומנהל.ת לשכת מנכ"ל

ארא יועצים

17/05/2024

תיאור תפקיד:
לחקר ימים ואגמים לישראל (חל"צ) דרוש/ה
מזכיר/ת חברה ומנהל.ת לשכת מנכ"ל
במשרה מלאה, בכפיפות למנכ"ל, באזור חיפה
תיאור המשרה
* תיאום וריכוז פעילות מליאת הדירקטוריון וועדות הדירקטוריון, כולל הכנת מצעים לדיונים, רישום פרוטוקולים והפצתם, מעקב אחר ביצוע החלטות מליאת הדירקטוריון וועדות הדירקטוריון.
* קשר עם הרשויות הרגולטוריות – משרדי ממשלה, רשות החברות הממשלתיות, מבקר המדינה ועוד.
* הכנת דיווחי פעילות ודיווחים אחרים בהתאם לדרישות החוק וההוראות הרלוונטיות לחברה.
* אחריות על פעילותה השוטפת של לשכת מנכ"ל, לרבות ריכוז תכניות עבודה ודוחות תקופתיים/שנתיים, טיפול בתיקי דירוג מחקר, הכנת תיקי דירוג לוועדות השונות וריכוז פעילות הועדה לקליטת חוקרים.
* יישום פעילות החברה בהתאם לכל דין והכללים וההוראות הרלוונטיות לחברה.

לפרטים מלאים אודות המשרה, הדרישות המלאות, ולהגשת המועמדות, יש להיכנס ל"הגשת מועמדות", למלא את טופס השאלון למועמד ולהעביר קורות חיים מעודכנים בעברית, בצירוף תעודות השכלה (במידה והתואר מחו"ל יש לצרף אישור הוועדה להערכת תארים במשרד החינוך על שקילות לתארי השכלה גבוהה המקובלים באוניברסיטאות בארץ), מסמכים המעידים על הניסיון הנדרש וכל חומר רלוונטי נוסף, על פי ההנחיות הרשומות בטופס השאלון למועמד, עד ליום 23.05.2024, בשעה 23:59

תנאי סף:
* בעל/ת תואר ראשון במשפטים ממוסד אקדמי מוכר ע"י המל"ג
* בעל/ת רישיון ישראלי לעריכת דין בתוקף
* בעל/ת ניסיון מוכח של לפחות שנתיים בתפקידי מזכירות חברה ו/או ניהול לשכת מנכ"ל ו/או שווה ערך
דרישות:

* בעל/ת ניסיון מוכח של לפחות שנתיים בעבודה מול גורמים בכירים ו/או דירקטוריון
* היכרות וניסיון בעבודה עם המערכת הממשלתית וחוק החברות הממשלתיות
* ניסיון בעבודה במגזר הציבורי
* שליטה מלאה ביישומי מחשב ואופיס, לרבות תכנות לניהול משרד
* יכולת הבעה והתנסחות מעולה בע"פ ובכתב, בעברית ובאנגלית
* מטלות נוספות ע"פ דרישת הממונה

מועמדים/ות שיעמדו בתנאי הסף יבחנו גם בשים לב לפרמטרים שצוינו במסגרת טופס המכרז, כאשר וועדת האיתור תזמן לראיונות אישיים את המועמדים/ות המתאימים ביותר. המועמדים/ות עשויים להתבקש לעבור מבחני התאמה.
מועמדויות שישלחו לאחר המועד, או באמצעות 'סוכן חכם' ושלא לפי ההנחיות, לא יתקבלו.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00117
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רכז/ת אדמינסטרציה

רכז/ת אדמינסטרציה

ESR

17/05/2024

תיאור תפקיד:
לחברת פארמה גלובלית במרכז דרוש/ה רכז/ת אדמינסטרציה לתמיכה בצוותי שיווק
במסגרת התפקיד:
- מתן תמיכה אדמיניסטרטיבית לעובדי החברה
- טיפול בפן האדמינסטרטיבי ולגויסטי בכנסים בארץ ובחו"ל.
- אחריות על כלל האדמינסטרציה באירועים, הרצאות, הזמנת מאמרים, לוגיסטיקת נסיעות, כרטיסי טיסה ועוד.
- תמיכה בפרסומי החברה.
- ממשק מול ספקים בארץ ובחו"ל.
- ניהול ומעקב אחרי חשבוניות, ממשק עם כלכלנים.
דרישות:
- תואר ראשון
- ניסיון מתפקיד דומה- חובה
- אנגלית ברמה גבוהה מבחינת דיבור וכתיבה-חובה
- שליטה מלאה ביישומי OFFICE
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 19507
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת אדמיניסטרטיבי/ת- בירושלים

מנהל/ת אדמיניסטרטיבי/ת- בירושלים

גולדמן מיון והשמה

17/05/2024

תיאור תפקיד:
למוסד בינלאומי מוכר דרוש/ה מנהל/ת אדמיניסטרטיבי/ת למשרה מלאה- בירושלים
לליווי מחלקה בתחומי האדמיניסטרציה וטיפול בנושאי רכש, נוכחות, ניהול משרד, יומנים, פרוטוקולים ואירוח בכירים
לצד שימוש באקסל והנהלת חשבונות פשוטה
לעבודה בארגון גדול ויציב לטווח ארוך והצטרפות לצוות מגובש
דרישות:
ניסיון קודם בניהול משרד/מזכירות- 3 שנים לפחות
אנגלית ברמה גבוהה- חובה
יכולות ביטוי בכתב ובעל פה בעברית ובאנגלית
יחסי אנוש טובים, יצוגיות ורצינות
יכולות מחשב טובות ושליטה טובה באקסל
נכונות וזמינות למשרה מלאה בירושלים

**המשרה פונה לנשים וגברים כאחד**
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: H-HIST
אזור: ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מזכיר\ה

מזכיר\ה

ESR

17/05/2024

תיאור תפקיד:
לחברה ביטחונית באר שבע דרוש\ה מזכיר\ה
במסגרת התפקיד: ניהול יומן, עבודות אדמיניסטרציה, שיחות ועוד.
היקף המשרה: מלאה , ימים א'-ה', שעות: 8-17.
דרישות:
- ניסיון בתפקיד דומה- חובה
- נכונות למשרה מלאה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 19087
אזור: דרום - קרית גת, באר שבע, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחברת תוכנה דרוש/ה מזכיר/ת מנכ"ל

לחברת תוכנה דרוש/ה מזכיר/ת מנכ"ל

Synel-Mll Payway

17/05/2024

תיאור תפקיד:
סינאל מלל פייוויי הינה אחת מקבוצות המחשוב הארגוני המובילות בישראל. החברה מספקת מגוון רחב של פתרונות תוכנה וחומרה לניהול המשאב האנושי בארגון (הפקת שכר וניהול נוכחות, סליקת כספי פנסיה, חסכון והשקעה) וכן ניהול ואנליטיקה חכמה של מערכי אבטחה פיזיים בארגון. כמו כן מספקת סינאל הדרכות ושירותי ייעוץ מקצועיים וטכנולוגיים המסייעים למעסיקים ולמנהלים להתמודד עם סוגיות ארגוניות קריטיות בצורה יעילה, חסכונית ורווחית.
דרוש/ה מזכיר/ה בלשכת מנכ"ל
תחומי אחריות :
ניהול יומן הכולל פגישות פנימיות, חיצוניות וישיבות דירקטוריון
התנהלות מול גורמים בחברה + חברות הבת בחו"ל + גורמים חיצוניים
מתן מענה ללקוחות ועובדי החברה
מתן מענה למנכ"ל בנושאי החברה + נושאים אישיים לרבות תשלומים אישיים, ארגון טיסות
סיכום פגישות, ישיבות וכתיבת פרוטוקולים.
יכולת הבעה ברמה גבוהה בכתב ובעל פה + בשפה האנגלית
שמירה על דיסקרטיות, סדר וארגון
משרה מלאה במשרדי החברה בפתח תקווה בימים א-ה, בין השעות 09:00-18:00 (חמישי עד 17:00)
דרישות:
ידע ב- OFFICE בדגש על אקסל - חובה
אנגלית ברמה גבוהה: קריאה, הבנה ודיבור - חובה
אחריות, תקתקנות, מולטיטסקינג, ייצוגיות.
יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות.
נכונות למתן מענה טלפוני גם מעבר לשעות העבודה.
שירותיות ויחסי אנוש טובים.
תפעול ואדמיניסטרציה.
**המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00004
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רכז/ת ארכיון

רכז/ת ארכיון

גולדמן מיון והשמה

17/05/2024

תיאור תפקיד:
ארגון בינ"ל גדול ומצליח מחפש רכז/ת ארכיון
התפקיד כולל-
* תיאום אירועים ופגישות
* סיכום ישיבות
* קליטת עובדים ומיון טפסים
* מילוי והגשת דוחות
* אחריות תקציבים ותשלומים
דרישות:
*ניסיון מזכירותי מוכח של שלוש שנים- חובה
*ניסיון בהנהלת חשבונות- יתרון
*ידע בתוכנות OFFICE
*אנגלית ברמה טובה
*שירותיות, סדר וארגון, אחראיות  
*המשרה פונה לנשים וגברים כאחד

היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: N-ERCH
אזור: ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מזכיר/ה למשרה חלקית - בירושלים

מזכיר/ה למשרה חלקית - בירושלים

גולדמן מיון והשמה

17/05/2024

תיאור תפקיד:
לחברה בתחום הפרוייקטים והנכסים
דרוש/ה מזכיר/ה למשרה חלקית- מתאים במיוחד לאמהות!
ניהול יומן וקביעת פגישות, כתיבת מסמכים וסיכומים, מעקב אחר משימות
טיפול באישורים, קריאות שירות, ביטוח רכבי חברה ועוד
טיפול בחשבונות, הקלדת חשבוניות ודיווחי נוכחות
תפקיד לטווח ארוך- התחלה מיידית עם אופציה להיברידיות בעתיד!
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד מזכירות/אדמיניסטרציה- חובה!
ניסיון בניהול יומנים וסיכומי ישיבות
שליטה מצויינת ביישומי אופיס- שליטה טובה באקסל
זיקה להנהלת חשבונות- יתרון משמעותי
זמינות מיידית למשרת אם בירושלים

**המשרה פונה לנשים וגברים כאחד**
היקף משרה: משרה חלקית
קוד משרה: H-HAND
אזור: ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מזכיר/ה ועוזר/ת אישית למנכ"ל - ראש העין

מזכיר/ה ועוזר/ת אישית למנכ"ל - ראש העין

חבר הון אנושי

17/05/2024

תיאור תפקיד:
עוזר/ת אישית למנכ"ל
חברה משפחתית, חמה ונעימה.
תפקיד אדמיניסטרטיבי, עשיר בעשייה,
ניהול יומנים, מענה לטלפונים,
תזכורות, כניסה לפגישות וסיכומים.
שעות עבודה : 8:00- 16:30
דרישות:
ניסיון עשיר בתחומי אדמיניסטרציה 
לווי אישי וטיפול בעיניני המנכל - אישי ומקצועי 
זמינות לעבודה בשעות לא שגרתיות 
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 14048
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש.ה ע' אישי.ת למנכ"ל חברת אנרגיה מתחדשת גלובלית

דרוש.ה ע' אישי.ת למנכ"ל חברת אנרגיה מתחדשת גלובלית

PowerSource

17/05/2024

תיאור תפקיד:
  • ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף של המשרד
  • ניהול יומן ותיאום ישיבות, ניהול ובקרת משימות
  • הכנת חומרים לישיבות
  • טיפול בהזמנות רכש, חשבוניות ועבודה מול הנה"ח
  • עבודה מול ממשקים רבים, פנים וחוץ ארגוניים
דרישות:
  • חובה ניסיון בתפקיד דומה כולל ניהול יומנים מורכבים
  • ניסיון קודם מחברה גלובלית – יתרון משמעותי
  • שליטה בתוכנות Office לרבות Excel ו- Power Point – חובה
  • אנגלית ברמה גבוהה - חובה
  • יחסי אנוש טובים, אחריות ויסודיות
  • מיקום המשרה: מרכז
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 557795
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - רמלה לוד
קרא עוד

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!