דרושים בתחום אדמיניסטרציה

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 135 משרות עבודה בתחום אדמיניסטרציה

בעמוד זה ניתן למצוא מגוון משרות ואף לבצע סינון של משרות דרושים בתחום "אדמיניסטרציה" לפי היקף משרה, אזור בארץ וסוג משרה. ניתן למצוא משרות כגון : מזכיר, מנהל משרד, קלדנות / כתבנות ועוד.

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

איש/אשת תמיכה פיננסי/ת

איש/אשת תמיכה פיננסי/ת

ריקרוטריקס

27/04/2024

תיאור תפקיד:
לחברה בתחום הייבוא ושיווק באזור השרון 
דרוש.ה נציג.ת שירות עבור עובדים פנימיים של הארגון!
תנאים מעולים והמון פינוקים!!
איך יראה היום שלכם?
מתן מענה לסוכני שטח כלקוחות קצה.
טיפול בהזמנות מרגע הגעתן עד שלב הוצאת החשבונית.
טיפול בהחזרות , הפקת דוחות ומעקב שוטף על כל מערך ההזמנה.
דרישות:
ניסיון קודם בשירות לקוחות טלפוני/פרונטאלי –חובה
תואר ראשון רלוונטי- חובה.
נדרש ניסיון קודם בעבודה עם אקסל.
שירותיות, אחריות ואסרטיביות
זמינות לעבודה במשמרות 08:00-17:00 / 10:00-19:00 (עבודה היברידית)
מיקום-עבודה בהוד השרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 888259
אזור: שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת מרפאה וטרינרית

מנהל/ת מרפאה וטרינרית

אר.ויי.בי. פלסמנט אגנסי בע"מ

27/04/2024

תיאור תפקיד:

למרפאה וטרינרית באוירה משפחתית באזור הצפון דרוש/ה מנהל/ת מרפאה.
בוא והצטרף לצוות משפחתי ,להוביל ולהשפיע ,להגיע אתנו הכי רחוק שאפשר.
תפקיד כיפי, מתגמל, לטווח הארוך, שמשלב ניהול ואהבה לבע"ח בסביבה דינאמית ומשפחתית.
:על התפקיד
התפקיד כולל אחריות ניהולית על כל היבטי פעילות המרפאה ושותפות בשמירה על המוניטין של המרפאה, הנעת
צמיחה עסקית והבטחת רווחת הלקוחות והצוות כאחד.
• הובלת הפיתוח העסקי במרפאה, חיזוק קשרים עם ספקים , עובדים ולקוחות.
• אחריות על שירות הלקוחות וניהול צוות העובדים במרפאה.
• ניהול מעגל חיי העובד – כולל גיוסים, טיפול בסיומי העסקה, ביצוע תהליכי משוב והערכה, ניהול יומי של
העבודה והעומסים אצל הצוות, לרבות ניהול נוכחות, סידורי עבודה, ניהול היעדרויות, טיפול ברווחת העובד
בחגים ואירועים מיוחדים.
• הטמעת תהליכים ונהלי עבודה כולל הנעת הצוות למידה ביעדים וקיום ישיבות צוות לניתוח ממקרים, בניית
תהליכי למידה וחניכה עבור הצוות בקרה על הידע המקצועי, איתורי פערי ידע ואחריות על השלמתו .
• מתן מענה ותמיכה מקצועית לצוות בזמן אמת כולל מענה בשעות חירום. )מרפאה פועלת 24/7)
• יזום תהליכים לשיפור השירות לרבות קיצור זמני המתנה ושמירה על שביעות רצון לקוחות.
• אחריות על סגירת מעגל טיפול בלקוחות כמו אישורי תרופות, בקשות רופאים, פניות של לקוחות וטיפול
אדמינסטרטיבי.
• אחריות על תפעול השוטף של המרפאה כולל ניקיון , תחזוקה , בטיחות ,ציוד, הפקדת, הכנה לשכר והנה"ח.
דרישות:
● משרה מלאה – 9 שעות עבודה בין הימים א'-ה -
זמינות לעבודה בשעות לא שגרתיות דיווח שוטף לבעלים של מרפאה.
● זיקה לבע"ח -חשוב!
● בעלי השכלה של תואר ראשון במשאבי אנוש / ניהול /מנהל עסקים
● ניסיון ניהולי של 3 שנים ומעלה בניהול מערכות עסקיות וצוות רב מקצועי-חובה
● ניסיון קודם בשירות/מכירה/תפעול של שנתיים לפחות -חובה
● ניסיון קודם בניהול מרפאה – יתרון.
● כושר ארגון ניהולי ופיקוח
● ידיעת השפה העברית ברמה גבוה
● בעלי יחס אנוש מעולה
● המשרה פונה לנשים וגברים כאחד.
● תינתן עדיפות למועמדים עם ניסיון דומה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 654652
אזור: מרכז - תל אביב
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחברת תוכנה דרוש/ה מזכיר/ת מנכ"ל

לחברת תוכנה דרוש/ה מזכיר/ת מנכ"ל

Synel-Mll Payway

27/04/2024

תיאור תפקיד:
סינאל מלל פייוויי הינה אחת מקבוצות המחשוב הארגוני המובילות בישראל. החברה מספקת מגוון רחב של פתרונות תוכנה וחומרה לניהול המשאב האנושי בארגון (הפקת שכר וניהול נוכחות, סליקת כספי פנסיה, חסכון והשקעה) וכן ניהול ואנליטיקה חכמה של מערכי אבטחה פיזיים בארגון. כמו כן מספקת סינאל הדרכות ושירותי ייעוץ מקצועיים וטכנולוגיים המסייעים למעסיקים ולמנהלים להתמודד עם סוגיות ארגוניות קריטיות בצורה יעילה, חסכונית ורווחית.
דרוש/ה מזכיר/ה בלשכת מנכ"ל
תחומי אחריות :
ניהול יומן הכולל פגישות פנימיות, חיצוניות וישיבות דירקטוריון
התנהלות מול גורמים בחברה + חברות הבת בחו"ל + גורמים חיצוניים
מתן מענה ללקוחות ועובדי החברה
מתן מענה למנכ"ל בנושאי החברה + נושאים אישיים לרבות תשלומים אישיים, ארגון טיסות
סיכום פגישות, ישיבות וכתיבת פרוטוקולים.
יכולת הבעה ברמה גבוהה בכתב ובעל פה + בשפה האנגלית
שמירה על דיסקרטיות, סדר וארגון
משרה מלאה במשרדי החברה בפתח תקווה בימים א-ה, בין השעות 09:00-18:00 (חמישי עד 17:00)
דרישות:
ידע ב- OFFICE בדגש על אקסל - חובה
אנגלית ברמה גבוהה: קריאה, הבנה ודיבור - חובה
אחריות, תקתקנות, מולטיטסקינג, ייצוגיות.
יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות.
נכונות למתן מענה טלפוני גם מעבר לשעות העבודה.
שירותיות ויחסי אנוש טובים.
תפעול ואדמיניסטרציה.
**המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00004
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

פקיד/ה קבלה - חולון

פקיד/ה קבלה - חולון

אוטו גלס

27/04/2024

תיאור תפקיד:
לחברה גדולה בתחום הרכב לסניף חולון
דרוש/ה פקיד/ה קבלה-מוסך
- קבלת קהל
- מענה טלפוני
- תיאום התקנות
- התנהלות במיילים מול ממשקים נוספים בחברה
היקף משרה :
א'-ה' 7:50-16:30
שישי לסירוגין 8:00-12:00
דרישות:
שירותיות וראש גדול. יחסי אנוש מעולים,
אחריות ויכולת למידה.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00058
אזור: מרכז - תל אביב, רמת גן וגבעתיים, חולון ובת-ים
דרום - אשדוד, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רכז/ת הזמנות זמני/ת

רכז/ת הזמנות זמני/ת

בזק בינלאומי

27/04/2024

תיאור תפקיד:
מחלקת תפעול עסקי בבזק בינלאומי מגייסת רכז/ת הזמנות זמני/ת (החלפה לחל"ד).
במסגרת התפקיד:
• אחריות מקצה לקצה על תפעול הזמנות המכירה- החל מקבלת ההזמנה באמצעות מנהל/ת הלקוח ועד לחיוב הלקוח בפועל.
• בקרה על תקינות הזמנות, בדיקת קיט הזמנה והשלמת פרטים חסרים/שגויים.
• שיתוף פעולה והנעת ממשקים לרבות: בזק, מנהלי/ות לקוח, משל"ט טכנאים ומחסן במטרה לקדם את ההזמנה תוך עמידה ביעדי SLA
דרישות:
• ניסיון במתן שירות/ תפעול – חובה
• הכרות עם מערכות ה-CRM,ERP- יתרון משמעותי
• יכולת הנעה של ממשקים, תודעת שירות גבוהה ויצירתיות

המשרה במטה החברה בפתח תקווה, ימים א'-ה' בשעות 8:30-17:00
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 12090
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רחובות
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

למשרד עו"ד גדול בפ"ת דרוש/ה מנהל/ת משרד

למשרד עו"ד גדול בפ"ת דרוש/ה מנהל/ת משרד

אי בריבוע

27/04/2024

תיאור תפקיד:
העבודה במשרה מלאה (ימים א-ה משעה 08.30 עד 17.00 . תתאפשר גמישות למתאימים) במשרד המאופיין באווירה נעימה ומשפחתית וממוקם בפתח תקווה  צמוד לתחנת הרכבת הקלה
העבודה כוללת ניהול אדמיניסטרטיבי של המשרד ובכלל זאת אחריות על מזכירות המשרד (האחראית בין השאר על טיפול בהגשות משפטיות לבתי משפט, מעקב אחר החלטות בתי משפט ועדכונים בתיקים המשפטיים, ניהול יומני עורכי דין, מתן מענה טלפוני שוטף לפונים למשרד, טיפול בדואר וניתובו לגורם המתאים, סיוע באירוח לקוחות וארגון פגישות ועוד), טיפול בקשר עם ספקים ונותני שירותים שונים של המשרד, גיוס וטיפול בכוח אדם ועוד .


.
דרישות:
ניסיון בעבודה דומה במשרדי עורכי דין - חובה
היכרות ונסיון בעבודה על עודכנית ונט המשפט - חובה
בעל/ת כישורי ניהול, סדר וארגון, אופי סבלני ואדיב ותקשורת בינאישית מעולה, חריצות ויעילות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: BSD14
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לרשת מלונות פתאל בים המלח דרושים/ות דיילי/ות קבלה

לרשת מלונות פתאל בים המלח דרושים/ות דיילי/ות קבלה

רשת מלונות פתאל

27/04/2024

תיאור תפקיד:
לרשת מלונות פתאל באזור ים המלח דרושים/ות דיילי/ות קבלה
תנאים מעולים למתאימים /ות.

המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
דרישות:
  • אנגלית ברמה טובה.
  • ייצוגיות.
  • יחסי אנוש מעולים.
היקף משרה: משרה מלאה, משמרות
קוד משרה: JB-00219
אזור: דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה מזכיר/ה למשרה חלקית

דרוש/ה מזכיר/ה למשרה חלקית

קבוצת פילת

27/04/2024

תיאור תפקיד:
למכללה אקדמית נתניה דרוש/ה מזכיר/ה ללשכת הנשיאות - משרה חלקית
אדמיניסטרציה שוטפת, תאום פגישות, תיוקים, הדפסות, מתן מענה לסטודנטים, הכנת חומרים
לוועדות השונות ועוד.
משרה חלקית 8:30 עד 13:00/14:00
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה
אנגלית ברמה גבוהה - חובה
שליטה מלאה ביישומי אופיס
השכלה אקדמית - יתרון
מולטיסקינג, שירותיות, מוסר עבודה גבוה
אחריות, אמינות ויכולת עבודה בצוות
היקף משרה: משרה חלקית
קוד משרה: 1205
אזור: שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - עכו, נהריה והגליל המערבי
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה מנהל/ת משרד

דרוש/ה מנהל/ת משרד

Deloitte

27/04/2024

תיאור תפקיד:
לDeloitte - הפירמה המובילה והגדולה בעולם לשירותי יעוץ וראיית חשבון דרוש/ה מנהל/ת משרד
תיאור התפקיד:
    תפעול אדמיניסטרטיבי וניהול האיזור הציבורי (חדרי ישיבות, מטבחים, ציוד משרדי, מדפסות ועוד)
    מתן שירות לעובדים בקומה וסיוע במציאת פתרון לבעיות שעולות
    קבלה ואירוח לקוחות שמגיעים לפגישות
    ניהול יומנים שותפים
    תפעול אירועים – פעילויות רווחה ו-Happy hour, ישיבות, קליטת/עזיבת עובד.ת
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה
יכולת עבודה תחת ריבוי משימות
יכולת ניהול זמן וארגון
שירותיות גבוהה, סבלנות
חשיבה ביקורתית, יכולת לצפות מכשולים פוטנציאליים, פתרון בעיות
תקשורת מצוינת בכתב ובעל פה
אנגלית – שליטה מלאה (קריאה, כתיבה דיבור).
שיקול דעת וקבלת החלטות
מקצועיות
מוטיבציה גבוהה
אחריות, תגובה מהירה

אנו ב-Deloitte מאמינים כי גיוון והכלה בקרב אנשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו, ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00423
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה רכז/ת שירות ומידע!! 08:00-16:00

דרוש/ה רכז/ת שירות ומידע!! 08:00-16:00

נ.ח אפיקים גיוס והשמה בע"מ

27/04/2024

תיאור תפקיד:
דרוש/ה רכז/ת שירות ומידע - משרה מעניינת בתחום הרפואה :
ליווי מטופלים.ות בתהליך זכאות למכשיר שיקום וניידות החל מקבלת אישור
זכאות למכשיר/ציוד ולאורך כל מסע חיי המטופל.
- בדיקת מסמכים, עדכון זכאויות, מתן מענה לספקים ועוד

משרה מלאה א'-ה' 08:00-16:00 
סיבוס, קרן השתלמות (אחרי שנה), ביגוד, מחלה מהיום ה1 ועוד תנאים מעולים!!
דרישות:
ניסיון במתן שירות - חובה
ניסיון במוקדי שירות - יתרון
ניסיון בעבודה עם מערכת PRIORITY ומערכת CRM - יתרון
היקף משרה: משרה מלאה, לפי שעות
קוד משרה: JB-00126
אזור: מרכז - פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
השפלה - רמלה לוד
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

פקיד/ת מרכז לוגיסטי בראש העין

פקיד/ת מרכז לוגיסטי בראש העין

גטר גרופ

27/04/2024

תיאור תפקיד:
התפקיד כולל מתן מענה לעובדי המחסן, חב' משלוחים, אנשי המכירות, גורמים פנים ארגוניים ולקוחות החברה באופן פרונטלי, טלפוני ובמייל. העבודה הינה עבודה בצוות.
היקף המשרה:
משרה מלאה א-ה 08:00-17:00 א.ת לב הארץ ראש העין – נדרשת ניידות למקום
דרישות:
  • ניסיון בעבודה במרכז לוגיסטי- יתרון
  • ניסיון בעבודה עם מערכת פריוריטי
  • ידע באקסל ובהפקת דוחות
  • שירותיות, אחריות וראש גדול
  • יכולת לעבוד בתנאי לחץ ובסביבה מרובת משימות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 2685
אזור: מרכז - פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

עוזר/ת פיתוח עסקי ותפעול אדמינסטרטיבי

עוזר/ת פיתוח עסקי ותפעול אדמינסטרטיבי

נוביליס מערכות תוכנה

27/04/2024

תיאור תפקיד:
לחברתנו המספקת פתרונות תוכנה וטכנולוגיות מתקדמות לארגונים מובילים בישראל, דרוש/ה מועמד/ת עם מוטיבציה ויכולת ארגון לתפקיד עוזרת/ת בתחום הפיתוח העסקי ותפעול אדמינסטרטיבי שייצטרף לצוות הקיים שלנו.

תפקיד זה מיועד לאיש/ת מקצוע רב-תכליתי עם יכולת להניע את מאמצי הפיתוח העסקי שלנו תוך מתן תמיכה ברמת ההנהלה. המועמד/ת האידיאלי יהיה מיומן בזיהוי הזדמנויות עסקיות חדשות, ניהול צנרת מכירות וביצוע משימות אדמיניסטרטיביות כדי לייעל את התפעול ולתמוך בפעילות הצוות הניהולי.
דרישות:
אחריות בתחום הפיתוח העסקי:
  • זיהוי וחקר לקוחות פוטנציאליים.
  • פתיחה ותחזוקת צנרת מכירות באמצעות שיחות קרות, קמפיינים בדוא"ל והסברה במדיה חברתית.
  • תיאום פגישות עם לקוחות פוטנציאליים.
  • הכנת חומרים ומידע רלוונטיים עבור מצגות ללקוחות פוטנציאליים.
  • לשמור על ידע עדכני על התעשייה ועל היצע המוצרים שלנו.
  • בתחום התפעול האדמיניסטרטיבי:
  • תמיכה אדמיניסטרטיבית מקיפה לצוות ההנהלה.
  • ארגון ותיאום פגישות.
  • סיוע בהכנת דוחות, מצגות וניתוח נתונים.
  • פיקוח וניהול פרויקטים מיוחדים כפי שיוגדר על ידי הצוות המנהל.
כישורים:
  • תואר ראשון במנהל עסקים, שיווק או תחום קשור.
  • ניסיון מוכח בתפקיד פיתוח עסקי, עם רקורד של השגת יעדי מכירות.
  • ניסיון קודם כעוזר מנהל או בתפקיד אדמיניסטרטיבי דומה, רצוי בסביבה מהירה ודינאמית.
  • מיומנויות תקשורת ובינאישיות מצוינות, עם יכולת לעסוק ולשכנע לקוחות פוטנציאליים.
  • יכולת מוכחת להתמודד עם משימות וסדרי עדיפויות מרובים.
  • שליטה ב Microsoft Office  ותוכנות CRM.
  • יכולת עבודה עצמאית וכחלק מצוות, בעל יוזמה וגמישות ברמה גבוהה.

מיומנויות:
  • חשיבה אסטרטגית ומיומנויות אנליטיות לזיהוי הזדמנויות צמיחה ושיפור היעילות התפעולית.
  • רמה גבוהה של מקצועיות ודיסקרטיות בטיפול במידע סודי.
  • כישורי פתרון בעיות חזקים ויכולת הסתגלות לנסיבות משתנות.
  • חשיבה יצירתית וחדשנית לתרום לצמיחה עסקית ולשיפורים תפעוליים.
  • שליטה טובה באנגלית: קריאה, כתיבה ודיבור.
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית, לפי שעות
קוד משרה: JB-O250224
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה עוזר/ת אישית לסמנכ"לית

דרוש/ה עוזר/ת אישית לסמנכ"לית

נ.ת.ב

27/04/2024

תיאור תפקיד:
· סיוע מקצועי ואישי לסמנכ"לית  תוך זמינות ומענה למטלות לכל צורך.
· אדמיניסטרציה שוטפת: ניהול יומנים, מענה למיילים, מענה לטלפונים, תיוק מסמכים, הכנת חומרים לישיבות ודוחות הנהלה.
· עבודה מול ממשקים פנימיים (עובדים) וחיצוניים (קבלנים, ספקים, לקוחות) במידת הצורך. לרבות עבודה מול דרגים ניהוליים בכירים פנימיים וחיצוניים.
דרישות:
שליטה טובה מאוד ביישומי Office (Word, Excel, Outlook)- חובה
עברית טובה- יכולת התנסחות בכתב והתבטאות בע"פ.
שירותיות ויחסי אנוש ברמה גבוהה
יציבות ונכונות לטווח ארוך - מוסר עבודה.
***משרה מלאה+נכונות לשעות נוספות*** 
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 1217
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב
צפון - עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחברה העוסקת בבטיחות מוסדות חינוך בעיריות, דרוש/ה מנהל/ת אדמיניסטרטיבי/ת- המעוניין/ת להצטרף לצוות צעיר ודינמי.

לחברה העוסקת בבטיחות מוסדות חינוך בעיריות, דרוש/ה מנהל/ת אדמיניסטרטיבי/ת- המעוניין/ת להצטרף לצוות צעיר ודינמי.

ברקת it

27/04/2024

תיאור תפקיד:
● עבודה שוטפת עם צוותי העבודה והלקוחות ,תמיכה back-office והזנת עבודות למחשב/ת באופן שוטף. ● אחראי/ת על תשלומי משכורות וספקים. ● עבודה אדמיניסטרטיבית – הכנת מכרזים, ניהול יומן ,הכנה לחוזים והתקשרויות עם חברות הביטוח, הנפקת חשבוניות בהתאם להצעות מחיר. ● ניהול קשר עם לקוחות הכולל: מענה לטלפונים, הוצאת הצעות מחיר, טיפוח ושמירת הקשר עם הלקוחות / עיריות. ● עבודה מול גורמים שונים בתוך החברה ומחוצה לה. ● סיוע שוטף למשימות מנכ"ל החברה בכל הנדרש.
דרישות:
● ניסיון של שנתיים לפחות בתפקידי מזכירות ואדמיניסטרציה. ● בעל/ת יחסי אנוש מעולים עם יכולת ירידה לפרטים ומעקב אחר ביצוע משימות. ● ידע ונסיון בהנה"ח ,הוצאת חשבוניות, עבודה מול הנה"ח חיצונית. ● דיסקרטיות, ראש גדול וראייה רוחבית. ● יכולת עבודה טובה בצוות , ויכולת עבודה באופן עצמאי. ● יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת ושליטה מלאה בתוכנות OFFICE,EXCEL. ● שירות צבאי משמעותי - יתרון ● תואר אקדמאי - יתרון. ● יכולת עבודה בתנאי לחץ וריבוי משימות – יתרון. ● היקף משרה: משרה מלאה, ימים א' – ה' בשעות 8:00 – 15:30. ● מקום המשרה: קיבוץ נען , הגעה עצמאית,רשיון חובה. שעות 08:00-15:30 ● ניתן לשלוח קורות חיים לכתובת עד לתאריך 30/4/2024 *לאחר הגשת המועמדות למשרה ישלח אליך מייל מאתר "NETO שווה לעובדים" לצורך השלמת תהליכי הגיוס*
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-395759
אזור: השפלה - רמלה לוד
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

#פקיד/ת באק אופיס

#פקיד/ת באק אופיס

נ.ח אפיקים גיוס והשמה בע"מ

27/04/2024

תיאור תפקיד:
משרה מלאה 7.30 - 16.30 + ימי שישי וש"נ לפי צורך
39 שח
עבודה מול מחשב,עבודה מול נהגים
ארוחות מסובסדות
דרישות:
ניסיון עבודה אדמיניסטרטיבית -יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00073
אזור: דרום - אשקלון
קרא עוד
1 2 3 4 5 6 7 8 9 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!