תיאור תפקיד:
- מתן שירותי מזכירות שוטפים לראש האגף ולמנהלים נוספים באגף, ניסיון קודם בניהול לשכה והיכרות טובה עם מערכות תוכנות Office לרבות:
- ניהול יומנים, תיאום דיונים רבי משתתפים, בתוך הארגון ומול גופים חיצוניים
- טיפול בדואר יוצא ונכנס – תיעוד והפצה
- אישורי כניסה
- ריכוז חומר לדיונים
- מעקב אחר משימות האגף
- נאמני / ות משא''ן אגפי
- ניהול מסגרת השעות של יועצי האגף
- ריכוז וועדות מקצועיות שבתחום אחריות האגף
אזור: מרכז- שפלה
דרישות:
- בעל/ת תואר ראשון, תואר שני – יתרון.
ניסיון:- ניסיון קודם בעבודת מזכירות או ניהול משרד ואדמיניסטרציה
דרישות נוספות:- יחסי אנוש טובים מאוד, אדיבות ושירותיות
- יכולת עבודה בצוות תוך תמיכה וגיבוי הדדי
- יסודיות ותשומת לב לפרטים, ביצוע "שלם" של משימות וללא צורך בבקרה הדוקה
- לקיחת אחריות, "ראש גדול"
- יכולת קבלת מרות
- יכולת עמידה בתנאי לחץ
למתאימים.ות:- סביבת עבודה נעימה ומעניינת
- תנאי עבודה מצויינים
* רלבנטי מאיזורים: באר שבע, שפלה, ת"א, מרכז
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00017
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
משרה מלאה 7.30 - 16.30 + ימי שישי וש"נ לפי צורך 39 שח עבודה מול מחשב,עבודה מול נהגים ארוחות מסובסדות
דרישות:
ניסיון עבודה אדמיניסטרטיבית -יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00073
|
תיאור תפקיד:
לחברה ביטחונית במרכז דרוש/ה פקיד/ת שירות לקוחות ורכש. במסגרת התפקיד: עבודת אדמיניסטרציה רכש ברמת תפעול. תנאים מעולים- הסעות, חדר אוכל, קרן השתלמות ועוד
דרישות:
ניסיון באדמיניסטרציה ניסיון בסיסי ברכש אנגלית ברמה טובה היכרות עם SAP- יתרון שירותיות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
19314
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
ניהול כל תהליכי העבודה כחלק מצוות משלב הצעות מחיר וביצוע ההזמנות בפועל ועד אספקת הסחורה, ייעול תהליכי עבודה, קבלת החלטות ויצירת אסקלציות בהתאם לצורך. אחריות על הזמנות מלקוחות, תמחורים, בקרה על חשבוניות לקוחות וחשבוניות רכישה. מיקום- קרית אונו
דרישות:
ניסיון בעבודה עם אקסל, חשבשבת , Outlook. עברית ואנגלית ברמה טובה. יכולת עבודה בצוות, בריבוי משימות, ראש גדול, תקתקנות, דייקנות, וורבליות. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
65633
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחטיבה הצפונית של חבר הקלטה ותמלול דרוש/ה רכז/ת פרויקט אדמיניסטרטיבי
דרישות:
ידע ב-Excel ו Word - חובה תקתקנות - חובה סדר ושיטתיות בעבודה - חובה המשרה פונה לגברים ונשים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00855
|
תיאור תפקיד:
לחברה בתחום הייבוא ושיווק באזור השרון דרוש.ה נציג.ת שירות עבור עובדים פנימיים של הארגון! תנאים מעולים והמון פינוקים!! איך יראה היום שלכם? מתן מענה לסוכני שטח כלקוחות קצה. טיפול בהזמנות מרגע הגעתן עד שלב הוצאת החשבונית. טיפול בהחזרות , הפקת דוחות ומעקב שוטף על כל מערך ההזמנה.
דרישות:
ניסיון קודם בשירות לקוחות טלפוני/פרונטאלי –חובה תואר ראשון רלוונטי- חובה. נדרש ניסיון קודם בעבודה עם אקסל. שירותיות, אחריות ואסרטיביות זמינות לעבודה במשמרות 08:00-17:00 / 10:00-19:00 (עבודה היברידית) מיקום-עבודה בהוד השרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
888259
אזור:
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה המספקת שירותי משרד, מזכירות ואדמיניסטרציה ללקוחות דרוש/ה אחראי/ת לקוחות, לעבודה מהבית התפקיד כולל: שירותי מזכירות, גביה, שירות לקוחות, ניהול יומנים, מענה טלפוני לשיחות נכנסות, הוצאת חשבוניות והצעות מחיר, ניתוח ועידכון דוחות בסיסיים ב ECXEL. העבודה במשרה חלקית, בטווח השעות: 8:00/9:00 - 16:00/17:00
דרישות:
ניסיון בשירות לקוחות/ אדמיניסטרציה ניסיון בעבודה עם לקוחות כושר ביטוי מצוין בע"פ ובכתב יכולת עבודה בצוות שליטה מלאה ביישומי OFFICE שליטה מלאה ב EXCEL.
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
JB-17219
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה יצרנית בתחום המזון דרוש/ה פקידה בקרית מלאכי
תיאור התפקיד: אחראי/ת על מערך אנשי האחזקה - קריאות ,לוודא שנעשים התיקונים ,שליחת מיילים ,ניירת .
א'- ה' שעות 8:00 - 16:30
38 שעתית + ש"נ + נסיעות
קיים מערך הסעות: אשקלון, קרית גת
דרישות:
- *לאחר הגשת המועמדות למשרה ישלח אליך מייל מאתר "NETO שווה לעובדים" לצורך השלמת תהליכי הגיוס*
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-395486
|
תיאור תפקיד:
חברת ביטוח מובילה מגייסת רפרנט/ית בק אופיס לתפקיד באגף קופות גמל ופנסיה. תפעול ותמיכה בסוכנים והשלמת פרטי מסמכים, שירות פנים ארגוני ועבודה תפעולית על מספר מערכות. שעון גמיש, 08:00-16:30, נכונות לשעות נוספות. שכר 7,500! תנאים סוציאליים מלאים, יום מחלה מהיום הראשון, נופש חברה אחת לשנה, אפשרויות קידום.
דרישות:
ניסיון משרדי קודם- יתרון שליטה מלאה בישומי אופיס- חובה
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משרה זמנית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-1551
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לבית השקעות מוביל דרוש/ה רפרנט/ית תפעול. במסגרת התפקיד: * ביצוע תהליכי בק אופיס במערך התפעול של מוצרי הגמל והפנסיה * שיוך הכספים עפ"י מיסוי קופות הגמל, ניהול תהליכי ניוד הכספים, טיפול במשיכות כספים * התמחות בעולם התפעול בכל הקשור לחוק, לרגולציה ולתקנות המיסוי דריסת רגל ראשונה בעולם הפיננסי עם אפשרויות קידום בחברה. משרה מלאה
דרישות:
* ניסיון בתפקידי תפעול - יתרון * סדר, ארגון ודייקנות ברמה גבוהה * יכולת עבודה בריבוי משימות ויעדים * שליטה גבוהה בתוכנות אופיס * יכולת עמידה בתנאי עומס ולוחות זמנים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3990
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
במסגרת התפקיד- גורם מקשר בין העובד לבין משאבי אנוש- בקשות שונות, טפסי מחלה\חופשה, הלוואות ועוד. עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת אחזקה מונעת- פתיחה\סגירה\עדכון במערכת הסאפ. ביקור טכנאים- ניהול הבאת טכנאים לארץ- עבודה מול ספקים מחו"ל, הוצאת ויזות עבודה מול משרדי עו"ד, הזמנת מלונות\טיסות, ניתוח הצעות מחיר לביקור ועוד. קליטה ישירה לחברה קרן השתלמות
דרישות:
אנגלית ברמה גבוהה ידע באקסל ובסביבת עבודה ממוחשבת ידע בSAP- יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00120
אזור:
דרום - אשדוד, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לסניף האינטרנטי של רשת רמי לוי שיווק השקמה דרושה פקיד/ת אשראי בסניף באר שבע- מענה טלפוני, מיילים, מתן שירות, עבודה מול מחשב,
- עבודה עם תוכנות אופיס ותוכנות ניהול משרדיות.
דרישות:
- יכולת ניהול מספר משימות במקביל
- שליטה ביישומי מחשב
- עמידה בלחצים
- ניסיון במתן שירות, מחויבות ואחראיות
- נכונות ללמוד להצליח ולהתפתח.
- רצון להשתלב בחברה לאורך זמן
- משרה מלאה למשמרות ערב 14:00-22:00 ושישי לסירוגין 8:00-13:00
היקף משרה:
משרה מלאה, לפי שעות
קוד משרה:
JB038
אזור:
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
|
תיאור תפקיד:
לחברת ביטוח בראשון לציון דרוש/ה פקיד/ת תפעול. במסגרת התפקיד: * מתן תמיכה ושירות לעורכי הדין במח' תביעות. * מענה טלפוני ללקוחות החברה לעדכון פרטים. * עמידה ביעדים מקצועיים יומיים/שבועיים/חודשיים.
דרישות:
* ניסיון שירותי - חובה * ניסיון עבודה במערכות ממוחשבות - חובה * ניסיון בתחום הפלת"ד - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4133
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
אנחנו zap group, קבוצת אתרי האינטרנט המובילה בישראל- זאפ השוואת מחירים, מתחנים, REST, משפטי ועוד המוכרת לבעלי עסקים שירותים בעולם השיווק הדיגיטלי- בניית אתרים, קידום ממומן, קידום בGOOGLEאנחנו מחפשים עוזר/ת אדמיניסטרטיבי/ת לסמנכל מכירות וסמנכל חווית לקוח - ניהול לו"ז מורכב, הכולל תיאומים מול גורמים פנימיים וחוץ אירגוניים
- ניהול הזמנות רכש- קשר עם ספקים וטיפול בהצעות מחיר
- הפקת אירועים פנימיים של החטיבות
- שותפות מלאה בכל התהליכים והפעיליות של החטיבה
דרישות:
- ניסיון קודם במזכירות ואדמיניסטרציה/ניסיון בעבודה בארגון - יתרון משמעותי
- שליטה בתוכנות OFFICE
- ידע בתוכנת Oracle - יתרון
- אסרטיביות, יוזמה ודיסקרטיות
- - תואר ראשון - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
152513
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
סוכנויות גדולות מחפשות רפרנט/ית ביטוחי חיים לתפקיד הבא בעלת ידע רב בביטוחי בריאות, מחלות קשות, תאונות אישיות וכדומה. תנאים מעולים, ממוצע שכר 9K תלוי ניסיון משרה מלאה, 8.5 שעות
דרישות:
ניסיון קודם מתחום ביטוחי פרט- חובה תקתקנות, ירידה לפרטים קטנים ניסיון קודם בתחום- יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משרה זמנית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-1553
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|