דרושים בתחום אדמיניסטרציה

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 130 משרות עבודה בתחום אדמיניסטרציה

בעמוד זה ניתן למצוא מגוון משרות ואף לבצע סינון של משרות דרושים בתחום "אדמיניסטרציה" לפי היקף משרה, אזור בארץ וסוג משרה. ניתן למצוא משרות כגון : מזכיר, מנהל משרד, קלדנות / כתבנות ועוד.

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

חיילים /ות משוחררים /ות ללא ניסיון - עבודה משרדית! 7,500 + יום עבודה מהבית

חיילים /ות משוחררים /ות ללא ניסיון - עבודה משרדית! 7,500 + יום עבודה מהבית

רזומה שירותי השמה בע"מ

14/05/2024

תיאור תפקיד:
חברת ביטוח מובילה מגייסת רפרנט/ית בק אופיס לתפקיד באגף קופות גמל ופנסיה.
תפעול ותמיכה בסוכנים והשלמת פרטי מסמכים, שירות פנים ארגוני ועבודה תפעולית על מספר מערכות.
שעון גמיש, 08:00-16:30, נכונות לשעות נוספות.
שכר 7,500!
תנאים סוציאליים מלאים, יום מחלה מהיום הראשון, נופש חברה אחת לשנה, אפשרויות קידום.
דרישות:
ניסיון משרדי קודם- יתרון
שליטה מלאה בישומי אופיס- חובה
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית, משרה זמנית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה: JB-1551
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רפרנט/ית ביטוחי חיים? הגיע הזמן להתקדם! ממוצע 9K

רפרנט/ית ביטוחי חיים? הגיע הזמן להתקדם! ממוצע 9K

רזומה שירותי השמה בע"מ

14/05/2024

תיאור תפקיד:
סוכנויות גדולות מחפשות רפרנט/ית ביטוחי חיים לתפקיד הבא
בעלת ידע רב בביטוחי בריאות, מחלות קשות, תאונות אישיות וכדומה.
תנאים מעולים, ממוצע שכר 9K תלוי ניסיון
משרה מלאה, 8.5 שעות
דרישות:
ניסיון קודם מתחום ביטוחי פרט- חובה
תקתקנות, ירידה לפרטים קטנים
ניסיון קודם בתחום- יתרון משמעותי
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית, משרה זמנית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה: JB-1553
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מתאמ/ת אדמיניסטרטיבי/ת

מתאמ/ת אדמיניסטרטיבי/ת

RecruitX

14/05/2024

תיאור תפקיד:

לחברת ייבוא וייצוג בתחום האלקטרו אופטיקה דרושה מתאמ/ת אדמיניסטרטיבי/ת.
התפקיד כולל:
מעקב וקידום הזמנות מרגע קבלת אישור מהספק ועד קבלת המשלוח.
קידום/דחיית הזמנות לקוח והעברת עדכונים ללקוח/ספר לגבי מועדי האספקה.
עבודה מול דוחות וחשבוניות.
ביצוע תזכורות ושיחות עדכון שבועיות עם הנציגים מחו״ל.
ביצוע ישיבות עדכון שבועיות עם מנהלים רלוונטיים.
מתן שירות ללקוחות חוץ ופנים ארגוניים.
דרישות:

דרישות התפקיד:
רמה גבוהה של דיבור, קריאה וכתיבה באנגלית
ידע כללי בתהליכי רכש ולוגיסטיקה
ניסיון בעבודה עם Priority
ניסיון בעבודה עם תוכנות Office בדגש על Excel
אוריאנטציה להנהלת חשבונות
יכולת עבודה עצמית ותיעדוף משימות
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה: JB-3322
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - עפולה, נצרת ובית שאן, חיפה והכרמל
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

עורכ/ת תוכן ומנהל/ת תיק לקוחות

עורכ/ת תוכן ומנהל/ת תיק לקוחות

קבוצת יעל

14/05/2024

תיאור תפקיד:
קבוצת יעל מגייסת עורכ/ת תוכן ומנהל/ת תיק לקוחות לחברת ייעוץ מובילה בתחום מודעות אבטחת המידע!
מיקום המשרה: תל אביב.

תיאור התפקיד:
  • ניהול תיק לקוחות - עבודה מול לקוחות, קבלת דרישות וצרכים, התאמת מענה מתוך תוצרי החברה וכן מעקב אחר קבלת תוצרים.
  • כתיבת תכנים, הפקת תכנים ותוצרים.
  • המשרה הינה בסביבת עבודה היברידית.
דרישות:
  • ניסיון מוכח בכתיבת תוכן- בדגש על תוכן שיווקי. 
  • ניסיון בעבודה מול לקוחות וליווי תהליכים מול לקוחות. 
  • ניסיון בהפקת תוצרי למידה כגון סרטונים, מצגות, לומדות- יתרון. 
  • יכולת ניסוח וביטוי גבוהות בעברית. 
  • יכולת קריאה, ניסוח וביטוי גבוהות באנגלית. 
  • יחסי אנוש טובים ויכולות שיווקיות. 
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 21277
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה מנהל/ת משרד

דרוש/ה מנהל/ת משרד

Deloitte

14/05/2024

תיאור תפקיד:
לDeloitte - הפירמה המובילה והגדולה בעולם לשירותי יעוץ וראיית חשבון דרוש/ה מנהל/ת משרד
תיאור התפקיד:
    תפעול אדמיניסטרטיבי וניהול האיזור הציבורי (חדרי ישיבות, מטבחים, ציוד משרדי, מדפסות ועוד)
    מתן שירות לעובדים בקומה וסיוע במציאת פתרון לבעיות שעולות
    קבלה ואירוח לקוחות שמגיעים לפגישות
    ניהול יומנים שותפים
    תפעול אירועים – פעילויות רווחה ו-Happy hour, ישיבות, קליטת/עזיבת עובד.ת
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה
יכולת עבודה תחת ריבוי משימות
יכולת ניהול זמן וארגון
שירותיות גבוהה, סבלנות
חשיבה ביקורתית, יכולת לצפות מכשולים פוטנציאליים, פתרון בעיות
תקשורת מצוינת בכתב ובעל פה
אנגלית – שליטה מלאה (קריאה, כתיבה דיבור).
שיקול דעת וקבלת החלטות
מקצועיות
מוטיבציה גבוהה
אחריות, תגובה מהירה

אנו ב-Deloitte מאמינים כי גיוון והכלה בקרב אנשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו, ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00423
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

למשרד עורכי דין גדול בפ"ת דרוש/ה פקיד/ת שירות לקוחות

למשרד עורכי דין גדול בפ"ת דרוש/ה פקיד/ת שירות לקוחות

אי בריבוע

14/05/2024

תיאור תפקיד:
מתן שירות ומענה טלפוני ללקוחות וחייבים.
התפקיד במשרה מלאה בימים א-ה החל משעה 8-9 למשך 8.5 שעות
המשרד מאופיין באווירה נעימה וצעירה וממוקם בפתח תקווה ( על ציר הרכבת הקלה)
דרישות:
ניסיון בעבודה בתחומי שירות לקוחות במוקדי שירות – יתרון !
בעל/ת יכולות התנסחות ותקשורת בינאישית מעולים,
בעל/ת משמעת עצמית, חריצות ויעילות.
ידע וניסיון בעבודה על יישומי מחשב.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: BSD13
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

פקיד/ת מרכז לוגיסטי בראש העין

פקיד/ת מרכז לוגיסטי בראש העין

גטר גרופ

14/05/2024

תיאור תפקיד:
התפקיד כולל מתן מענה לעובדי המחסן, חב' משלוחים, אנשי המכירות, גורמים פנים ארגוניים ולקוחות החברה באופן פרונטלי, טלפוני ובמייל. העבודה הינה עבודה בצוות.
היקף המשרה:
משרה מלאה א-ה 08:00-17:00 א.ת לב הארץ ראש העין – נדרשת ניידות למקום
דרישות:
  • ניסיון בעבודה במרכז לוגיסטי- יתרון
  • ניסיון בעבודה עם מערכת פריוריטי
  • ידע באקסל ובהפקת דוחות
  • שירותיות, אחריות וראש גדול
  • יכולת לעבוד בתנאי לחץ ובסביבה מרובת משימות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 2685
אזור: מרכז - פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחברה העוסקת בבטיחות מוסדות חינוך בעיריות, דרוש/ה מנהל/ת אדמיניסטרטיבי/ת- המעוניין/ת להצטרף לצוות צעיר ודינמי.

לחברה העוסקת בבטיחות מוסדות חינוך בעיריות, דרוש/ה מנהל/ת אדמיניסטרטיבי/ת- המעוניין/ת להצטרף לצוות צעיר ודינמי.

ברקת it

14/05/2024

תיאור תפקיד:
● עבודה שוטפת עם צוותי העבודה והלקוחות ,תמיכה back-office והזנת עבודות למחשב/ת באופן שוטף. ● אחראי/ת על תשלומי משכורות וספקים. ● עבודה אדמיניסטרטיבית – הכנת מכרזים, ניהול יומן ,הכנה לחוזים והתקשרויות עם חברות הביטוח, הנפקת חשבוניות בהתאם להצעות מחיר. ● ניהול קשר עם לקוחות הכולל: מענה לטלפונים, הוצאת הצעות מחיר, טיפוח ושמירת הקשר עם הלקוחות / עיריות. ● עבודה מול גורמים שונים בתוך החברה ומחוצה לה. ● סיוע שוטף למשימות מנכ"ל החברה בכל הנדרש.
דרישות:
● ניסיון של שנתיים לפחות בתפקידי מזכירות ואדמיניסטרציה. ● בעל/ת יחסי אנוש מעולים עם יכולת ירידה לפרטים ומעקב אחר ביצוע משימות. ● ידע ונסיון בהנה"ח ,הוצאת חשבוניות, עבודה מול הנה"ח חיצונית. ● דיסקרטיות, ראש גדול וראייה רוחבית. ● יכולת עבודה טובה בצוות , ויכולת עבודה באופן עצמאי. ● יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת ושליטה מלאה בתוכנות OFFICE,EXCEL. ● שירות צבאי משמעותי - יתרון ● תואר אקדמאי - יתרון. ● יכולת עבודה בתנאי לחץ וריבוי משימות – יתרון. ● היקף משרה: משרה מלאה, ימים א' – ה' בשעות 8:00 – 15:30. ● מקום המשרה: קיבוץ נען , הגעה עצמאית,רשיון חובה. שעות 08:00-15:30 ● ניתן לשלוח קורות חיים לכתובת עד לתאריך 30/4/2024 *לאחר הגשת המועמדות למשרה ישלח אליך מייל מאתר "NETO שווה לעובדים" לצורך השלמת תהליכי הגיוס*
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-395759
אזור: השפלה - רמלה לוד
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

נציג/ת שירות לסוכנים בבית השקעות בת"א

נציג/ת שירות לסוכנים בבית השקעות בת"א

כיוון השמה - הבית שלך לקריירה

14/05/2024

תיאור תפקיד:
לבית השקעות גדול בתל אביב דרוש/ה נציג/ת שירות לסוכנים.
במסגרת התפקיד:
* מתן שירות וטיפול בפניות של סוכנים חיצוניים, מענה לשיחות נכנסות.
* הזדמנות מצוינת לרכישת כלים והתמקצעות בתחום הפיננסי
* עבודה בסביבה ממחושבת, עמידה ביעדים איכותיים וכמותיים.
משרה מלאה ימים א-ה 08:30-17:00, שעות נוספות בעת הצורך.
דרישות:
* תואר אקדמאי פיננסי- יתרון משמעותי
* תודעת שירות גבוהה
* כושר ביטוי ברמה גבוהה בע"פ ובכתב
* שליטה טובה בתוכנות אופיס
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-3393
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

*הזדמנות* מתאמ/ת שירות רפואי $$

*הזדמנות* מתאמ/ת שירות רפואי $$

מימד אנושי

14/05/2024

תיאור תפקיד:
הזדמנות להתברג בחברה פ-ג-ז, עם תפקיד שווה ובשכר $$
לחברת פארמה מובילה דרוש.ה מתאמ/ת שירות רפואי למטה החברה בפתח תקווה
  
במסגרת התפקיד:
- אחריות וטיפול בשחרור המטופל מבי"ח להמשך קבלת הטיפול בבית:
- קבלת מרשמים ואישורם מול רוקח וקופה
- טיפול בהקמת הזמנות
- תיאום הדרכות למטופלים ע"י צוות אחיות
- ביצוע תיאום אספקות.
- מענה לשיחות נכנסות, מוציאה שיחות יוצאות, תיעוד שיחות,
הישיבה במוקד, העבודה מאתגרת ומגוונת מול מטופלים וממשקים פנימיים וחיצוניים: רוקחים, רופאים, צוות אחיות, ועוד

צוות מאוד מגובש, תהליך למידה ארוך.
משרה מלאה בפתח תקווה בימים א-ה בשעות 08:00-17:00
שכר ג-ב-ו-ה תלוי מועמד.ת וניסיון, עובד.ת חברה מהיום הראשון, תנאים סוציאליים מעולים ותנאי רווחה שווים
דרישות:
- ניסיון בשירות לקוחות – חובה
- הכרות עם יישומי Office
- עבודה תחת לחץ רב, יכולת התמודדות גבוהה.
- מוסר עבודה גבוה
- יכולת עבודה טובה בצוות
- ידע בשפות אנגלית, רוסית - יתרון משמעותי
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 826194
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רפרנט/ית חשבוניות

רפרנט/ית חשבוניות

גב מערכות מרכז

14/05/2024

תיאור תפקיד:
לחברה הממוקמת בצומת רעננה ועוסקת בגיוס טכנולוגי, דרוש/ה רפרנט/ית חשבוניות לתפקיד של בקרת חיובים וניהול מערך דיווחי שעות עובדים.
תיאור התפקיד:
- טפול צמוד בעובדי החברה, כל מה שקשור להזנת שעות
- טיפול בבעיות שוטפות של העובדים מול השכר
- חשבוניות
- עבודה מול הלקוחות
- קצב עבודה גבוהה
 
דרישות:
הכרות עם מערכת PRIORITY או SAP - יתרון  
שליטה טובה מאד ב-EXCEL
ידע בתוכנות ה- OFFICE
יוצא/ת צבא עם נכונות להתחייב לשנתיים.
אישיות מסורה, שירותית ומחוייכת
זמינות למשרה מלאה ולעבודה עצמאית, עם "ראש גדול" ובסביבה צעירה וכייפית
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: SSB 25509
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה מזכיר/ה

דרוש/ה מזכיר/ה

יחידת סמך במשרד ראש הממשלה

14/05/2024

תיאור תפקיד:
  • מתן שירותי מזכירות שוטפים לראש האגף ולמנהלים נוספים באגף, ניסיון קודם בניהול לשכה והיכרות טובה עם מערכות תוכנות Office לרבות:
  • ניהול יומנים, תיאום דיונים רבי משתתפים, בתוך הארגון ומול גופים חיצוניים
  • טיפול בדואר יוצא ונכנס – תיעוד והפצה
  • אישורי כניסה
  • ריכוז חומר לדיונים
  • מעקב אחר משימות האגף
  • נאמני / ות משא''ן אגפי
  • ניהול מסגרת השעות של יועצי האגף
  • ריכוז וועדות מקצועיות שבתחום אחריות האגף
אזור: מרכז- שפלה
דרישות:
  • בעל/ת תואר ראשון, תואר שני – יתרון.
ניסיון:
  • ניסיון קודם בעבודת מזכירות או ניהול משרד ואדמיניסטרציה
דרישות נוספות:
  • יחסי אנוש טובים מאוד, אדיבות ושירותיות
  • יכולת עבודה בצוות תוך תמיכה וגיבוי הדדי
  • יסודיות ותשומת לב לפרטים, ביצוע "שלם" של משימות וללא צורך בבקרה הדוקה
  • לקיחת אחריות, "ראש גדול"
  • יכולת קבלת מרות
  • יכולת עמידה בתנאי לחץ
למתאימים.ות:
  • סביבת עבודה נעימה ומעניינת
  • תנאי עבודה מצויינים
* רלבנטי מאיזורים: באר שבע, שפלה, ת"א, מרכז
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00017
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מזכיר/ת ערב

מזכיר/ת ערב

מרטנס הופמן מקבוצת Malam Team

14/05/2024

תיאור תפקיד:
לMertens-Malam Team דרוש/ה מזכיר/ת ערב לחברה מובילה בפ"ת!
    יהול מספר יומנים למנהלים בכירים במקביל
    מענה טלפוני ויירוט של מספר שיחות במקביל
    קבלת אורחים- ליווי פיסי לחדר ישיבות וחזור ללובי הבניין
    ארגון חדר ישיבות- העלאת חומרים, הגשת כיבוד ושתיה
    חלוקת מתנות לכלל עובדי החטיבה בחגים
    שעות עבודה 11:00-20:00 לא גמיש.



דרישות:
    ידע ושליטה מלאה בOUTLOOK-, בייחוד בניהול יומן עד לפרטים הקטנים: הקמת זימונים, מעקב
אחר קבלת חיווים לפגישות, ניסיון בתיאום פגישות מורכבות של מספר גורמים במקביל וכיו"צ- חובה
    שליטה באופיס- וורד, אקסל, PPT
היקף משרה: משרה מלאה, לפי שעות
קוד משרה: 31015
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה מזכיר/ה למשרה חלקית

דרוש/ה מזכיר/ה למשרה חלקית

קבוצת פילת

14/05/2024

תיאור תפקיד:
למכללה אקדמית נתניה דרוש/ה מזכיר/ה ללשכת הנשיאות - משרה חלקית
אדמיניסטרציה שוטפת, תאום פגישות, תיוקים, הדפסות, מתן מענה לסטודנטים, הכנת חומרים
לוועדות השונות ועוד.
משרה חלקית 8:30 עד 13:00/14:00
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה
אנגלית ברמה גבוהה - חובה
שליטה מלאה ביישומי אופיס
השכלה אקדמית - יתרון
מולטיסקינג, שירותיות, מוסר עבודה גבוה
אחריות, אמינות ויכולת עבודה בצוות
היקף משרה: משרה חלקית
קוד משרה: 1205
אזור: שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - עכו, נהריה והגליל המערבי
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מזכיר\ה

מזכיר\ה

ESR

14/05/2024

תיאור תפקיד:
לחברה ביטחונית באר שבע דרוש\ה מזכיר\ה
במסגרת התפקיד: ניהול יומן, עבודות אדמיניסטרציה, שיחות ועוד.
היקף המשרה: מלאה , ימים א'-ה', שעות: 8-17.
דרישות:
- ניסיון בתפקיד דומה- חובה
- נכונות למשרה מלאה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 19087
אזור: דרום - קרית גת, באר שבע, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
1 2 3 4 5 6 7 8 9 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!