תיאור תפקיד:
העבודה על מערכת הנח"ש פריוריטי התפקיד כולל עבודה בצוות מנהלות חשבונות עבודה מול מחלקות נוספות בארגון כולל מחלקת רכש / מכירות/ תפ"י רישום קבלות בארץ ובחו"ל הפקדות בנקים - שיקים הפקדות כרטיסי אשראי ניהול קופה קטנה הוצאת חשבוניות ללקוחות מע"מ תשלום לספקי חו"ל נסיעות לחו"ל
דרישות:
5 שנות ניסיון הנח"ש סוג 3 - חובה שליטה טובה ביישומי OFFICE ובמיוחד ידע ב EXCEL ניסיוו בעבודה על מערכות ERP, פריוריטי - יתרון ניסיון מחברה תעשייתית - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
215937
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
טיפול פרט ורווחה: קיום שיחות עם עובדים ומענה לפניות, סיומי עבודה, שיחות בירור ושימוע, תיקוני שכר, מעקב אחר הדרכות עובדים , תאונות עבודה , חלוקת ביגוד, ארגון אירועי רווחה בסניף. גיוס וקליטה: ביצוע ימי קליטה, החתמה על חוזי העסקה, ליווי העובד בתהליך קליטה, עריכת משוב ממשקי עבודה מול חשבת שכר / רכזי גיוס / עובדי תפעול בסניף
דרישות:
השכלה: תואר ראשון רלוונטי , יתרון ניסיון קודם: כשנה בתחום HR - עדיפות לניסיון בתחום הפרט והגיוס ידע בדיני עבודה, - יתרון ידע במחשבים אינטרנט ו- office סובלנות ותקשורת בינאישית שירותיות ברמה גבוה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
215627
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
חו"ל - חו"ל
|