תיאור תפקיד:
בנקאות אישית \ עסקית לבנק מוביל בארץ תנאים סוציאליים מעולים!!!(מענק התמדה, תשלום עבור ילדים ומעונות, ביגוד , משכורת 13, בונוסים ועוד) מדובר על משרה מלאה ע"פ שעות הסניף, כולל פיצולים! התפקיד כולל: שירות לקוחות ללקוחת הבנק, תוכניות חיסכון, אשראי, הלוואות , פקדונות ועוד.. עובדי.ות בנק מהיום הראשון! שכר- משתנה בהתאם לתפקיד. זמינות למשרה מלאה : פעמיים בשבוע פיצול עד 19:00 בימי שני ורביעי ימי שישי במידה והסניף עובד בימי שישי
דרישות:
בגרות מלאה חובה !! בנקאות עסקית- חובה תואר ראשון! ניסיון קודם בשירות לקוחות או מכירה פרונטלית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
65984
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחום החשמל דרוש/ה מחסנאי/ת לעבודה במחסן ממוחשב /ת לחברה בתחום החשמל ומיזוג אוויר. התפקיד כולל: עבודת מחסן שוטפת: קליטת סחורה, ניפוק ללקוחות כולל הפקת חשבוניות, הפקת הזמנות לספקים, איסוף פריטים, אריזה, תיעוד ועבודה ממוחשבת. כפיפות למנהל מחסן. עבודה במשרה מלאה באזור התעשייה בלוד/ ימים א-ה בין השעות 7:00-16:00 יתכנו שעות נוספות בהתאם לצורך.
דרישות:
ידע בסיסי בתחום הטכני- חובה ידע בתחום החשמל- יתרון ידע בתוכנת פריוריטי יתרון. גישה למחשב חובה. שליטה בסיסית באקסל. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
66149
|
תיאור תפקיד:
מדובר בהוצאת תלושי של בין 100 -300 תלושי שכר בחודש . והקמת מערך מאפס של המחלקה.
דרישות:
תעודת חשב/ת שכר-חובה! ניסיון קודם כחשב/ת שכר - חובה ! ידע וניסיון בעבודה עם מערכת אנדרומדה או חילן - יתרון דוברי רוסית - חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
66156
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון
|
תיאור תפקיד:
עבודה במשרה מלאה א'-ה' 8:00-16:30 (תיתכן גמישות) עבודה על כ300 עובדים בחודש .
דרישות:
תעודת חשב.ת שכר ניסיון בתחום של 5 שנים לפחות ניסיון עבודה על תוכנת מל"ם
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
65944
אזור:
מרכז - תל אביב
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
ישיבה בעמדת קבלה , מענה לשיחות , קבלת אורחים , אירוח בחדרי ישיבות , תיאום פגישות , סיוע אדמיניסטרטיבי שוטף משרה מלאה ימי א-ה בין השעות 08:30-17:30 או 08:30-17:00 שכר 7500+ נסיעות יש תן ביס 3 ימים בשבוע 42 יומי יש פנסיה מהיום הראשון חנייה חינם
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם מתאים למי יכול/ה לעבוד במשרה מלאה *
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
66125
|
תיאור תפקיד:
דרוש.ה מזכיר.ה רפואי.ת למרכז רפואי בפתח תקווה החלפה לחל"ד המשרה חלקית. תיאור התפקיד: עבודות אדמיניסטרציה שוטפות, מענה טלפוני/פרונטלי, מעקב אחר משימות שעות: 8:00 עד 14:30 ראשון עד חמישי
דרישות:
תעודת מזכירות רפואית - חובה. בגרות מלאה או תואר ראשון - חובה. ניסיון באדמיניסטרציה או שירות לקוחות - יתרון.
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
66134
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
|
תיאור תפקיד:
קבלה ושחרור מטופלים דחופים, טיפול בנושאים כספיים, גבייה והחזרים תיעוד ודיווח על הפעולות שבוצעו במערכות ממוחשבות.
דרישות:
תעודת 12 שנות לימוד/ תעודת בגרות מלאה. יתרון לניסיון קודם בקבלת קהל או שירות בתחום הבריאות. שליטה במחשב ובתוכנות Office שליטה מלאה בשפה העברית- חובה שפות נוספות-יתרון יכולת עבודה בסביבה לחוצה וריבוי משימות. יחסי אנוש טובים, תודעת שירות גבוהה. ניידות חובה נכונות לעבודה במשמרות 24/7, כולל סופי שבוע וחגים.
היקף משרה:
משמרות
קוד משרה:
65825
אזור:
מרכז - תל אביב
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
- שירות לקוחות פרונטלי / טלפוני / אינטרנטי / מיילים - תמחור , הקמה , שליחת הצעות מחיר , ומעקב לקוחות רלוונטי -הקמת קריאות שירות והזמנות לקוח , אישורן ומעקב אחריהן -ניהוך , מעקב קריאות שירות , הזמנות לקוח ותאום אספקות עתידיות ללקוחות -ניהול בקשות לקידומים ודחיות לקוחות והעברתם לתפ״י/רכש -דוחות שוטפים ללקוחות -עבודה מול ספקים ונותני שירות -בקרת תצורה - הקמת פריטים במערכת החברה -תיאום התקנות , ושירות לקוחות mrb -שימור לקוחות ושיפור איכות השירות -טיפול בדוחות חריגים -עזרה בפעולות נוספות בשרשרת האספקה מיקום : נס ציונה , מתחם פוואר סנטר העסקה ראשונית למספר חודשים דרך כ״א
דרישות:
ניסיון קודם בשירות לקוחות אנגלית ברמה טובה מאוד / גבוהה חובה (יכולת התנהלות בדיבור באנגלית) יכול להתאים גם לניסיון קודם מתחיל כקניין/נית / רכש
היקף משרה:
לפי שעות
קוד משרה:
66173
אזור:
מרכז - תל אביב
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
•מתן שירות פרונטלי וטלפוני ללקוחות המרפאה. •עבודה בסביבה ממוחשבת. •עבודה משרדית ואדמיניסטרטיבית. •מתן שירות אדמיניסטרטיבי לגורמים בתוך המרפאה כגון רופאים ואחיות. סניפים פנויים : 1.אבן גבירול מגדל המאה משרה מלאה בת"א 2.שדרות החי"ל 50 אחוז משרה בת"א 3.יד המעביר בהורביץ ת"א משרה מלאה 4.נחלת יצחק 50 אחוז משרה בת"א 4.רמת גן משרה מלאה העסקה דרך דרך כ"א תחילה עד 9 חודשים עם אופצייה ממשית לקליטה
דרישות:
ניסיון משרדי או בשירות לקוחות קודם
היקף משרה:
לפי שעות
קוד משרה:
63292
|
תיאור תפקיד:
לקופ"ח ציבורית בקרית גת,להבים,נתיבות וים המלח(יש הסעות מערד) דרושים.ות מזכירים.ות רפואים.יות החלפה לחל"ד עם אופציה להשתלב בארגון התפקיד: ביטול וזימון תורים פרונטלי / טלפוני ללקוחות במרפאה , עבודות משרד שוטפות , תיקים רפואיים שכר התחלתי דרך כ״א למספר חודשים 36 ש״ח ולאחר מכן עובר לחודשי + נסיעות חופשי חודשי ימי ו’ לסירוגין כתוספת תעריף 150% בין 08:00-12:00 לבעלי תואר 200%
דרישות:
ניסיון משרדי קודם או בשירות לקוחות - חובה תעודת בגרות או תואר ראשון - חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
66003
אזור:
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
|