דרושים זמן אמת

דרושים בזמן אמת

קצת על זמן אמת

 זמן אמת היא מהחברות הוותיקות והמובילות בישראל במתן פתרונות חדשניים לניהול המשאב האנושי במגוון סוגי ארגונים ועסקים. החברה, אשר הוקמה ב-1992, מתמחה במערכות מתקדמות של בתחום משאבי אנוש כמו ניהול נוכחות, ניהול שכר ומערכות ביטחון.
הפתרונות המודולריים של החברה מותאמים לגודל ולמורכבות הארגון, מ-SAAS (שירותי תוכנה בענן) להטמעה פשוטה ומהירה ועד למערך מתקדם של תוכנה וחומרה בתחומי ניהול משאבי אנוש; נוכחות ותקשורת פנים ארגונית, שכר, ביטחון ואבטחה.


מספר עובדים

25 - 50

שנת הקמה

1992

מיקום

פתח תקוה

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 2 משרות עבודה בחברת זמן אמת

ריכזנו עבורך הצעות עבודה בזמן אמת

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מכירות תוכנה - משרת אם / משרת הורה בפתח תקווה

מכירות תוכנה - משרת אם / משרת הורה בפתח תקווה

זמן אמת

27/04/2024

תיאור תפקיד:
לחברה טכנולוגית המפתחת פתרונות טכנולוגיים למנהלי/ות משאבי אנוש,
דרושים/ות אנשי/ות מכירות / מנהלי/ות תיקי לקוחות -
לניהול תהליכי מכירה מורכבים (B2B) ומעניינים של מערכות SAAS מ-א' עד ת'.

מתאים גם כמשרת אם / משרת הורה
מיקום: פתח תקווה (ליד הקניון הגדול והרכבת הקלה)
כפיפות מנהל מחלקת המכירות והפיתוח העסקי.
דרישות:
ניסיון מוכח במכירות B2B - חובה
יכולת עבודה עצמאית, יכולת הובלה והנעה של תהליכים ופרויקטים, יוזמה - חובה
תואר ראשון בהתמחות משאבי אנוש - יתרון משמעותי!
נגישות לפתח תקווה - חובה
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה: JB-00065
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת תיקי לקוחות (מכירות) להקמת פעילות בתחום טכנולוגיות HR

מנהל/ת תיקי לקוחות (מכירות) להקמת פעילות בתחום טכנולוגיות HR

זמן אמת

27/04/2024

תיאור תפקיד:
דרוש/ה מנהל/ת תיקי לקוחות (כחלק מצוות המכירות) להקמה מאפס וניהול פעילות בתחום טכנולוגיות משאבי אנוש.

במסגרת התפקיד:
יצירת לידים באופן יזום, ניהול הלידים, ניהול תהליכי המכירה מא'-ת'.
עבודה מעניינת ומאתגרת, משרה מלאה, ימים א'-ה'.
כפיפות למנהל מחלקת המכירות והפיתוח העסקי.
דרישות:
ניסיון / השכלה / זיקה לעולמות משאבי האנוש – חובה
ניסיון מוכח במכירות B2B – יתרון משמעותי
יכולות הובלה, יוזמה, עבודה עצמאית – חובה
זיקה לטכנולוגיות, שליטה מלאה במערכות מחשב, אופיס, תוכנות שונות – חובה

היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00069
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!