דרושים עיריית תל אביב יפו

דרושים בעיריית תל אביב יפו

קצת על עיריית תל אביב יפו

מספר עובדים

50 - 100

שנת הקמה

1948

מיקום

אבן גבירול 69 תל אביב

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 9 משרות עבודה בחברת עיריית תל אביב יפו

ריכזנו עבורך הצעות עבודה בעיריית תל אביב יפו

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מתכנן.ת תנועה אזורי.ת

מתכנן.ת תנועה אזורי.ת

עיריית תל אביב יפו

27/04/2024

תיאור תפקיד:
1. תכנון, אשור ובקרה על הסדרי תנועה באזור שבתחום
האחריות לפי המדיניות העירונית, הדין והנחיות הממונים.
2. אחריות לניהול והנחייה מקצועית של עובדי התחום
והובלתם לעמידה ביעדים.
3. מעקב, בקרה ואישור של תוכניות הסדרי תנועה
המתקבלים מגורמים פנים עירוניים וגופים מחוץ לעירייה.
4. אחריות לריכוז ומעקב אחר הסדרי תנועה לוועדות רשות
התמרור המקומית.
5. מתן חוות דעת הנדסית, מידע וייעוץ ללקוחות האגף
וליחידות העירייה וגורמי החוץ בתחום התנועה, תוך
עמידה בלוחות זמנים לטיפול ובהתאם לרמות השירות
שהוגדרו.
6. תיעוד תכניות תנועתיות במערכות הממוחשבות העירוניות
ומתן מידע מקצועי רלוונטי לגורמים חוץ ופנים בהתאם
להנחיית הממונה.
7. ייצוג האגף ומתן עדות בבית המשפט בנושאים שבתחום
האחריות.
8. ביצוע ביקורות וסיורים שוטפים בשטח, לצורך קבלת
החלטות ועדכון הממונה.
9. טיפול בקריאות שירות ופניות ציבור, ביצוע היזון חוזר
ומעקב ובקרה אחר הטיפול במערכות הממוחשבות, הזנה
ועדכון כלל הנתונים בכל המערכות התפעוליות, קיום קשר
וקביעת פגישות בשטח עם הציבור בהתאם לצורך ודיווח
על פי נוהלי העירייה תוך עמידה בזמני התקן וברמות
השירות.
10. ריכוז וניתוח נתונים בהיבטים שונים הנוגעים ליחידה,
עריכת דוחות סטטיסטיים רלוונטיים לפעילות, הפקת
תובנות והצגתן להנהלה.
11. קיום קשרי עבודה פנים עירוניים ועם גופים מחוץ לעירייה.
12. ביצוע משימות נוספות במסגרת התפקיד, לפי הנחיית
הממונה.
דרישות:
1. תואר אקדמי בהנדסה אזרחית (רישום בפנקס המהנדסים
והאדריכלים) תואר אקדמי שקיבל הכרה על-ידי המועצה
להשכלה גבוהה, או שהוכר על-ידי משרד החינוך במחלקה
להערכת תארים אקדמיים מחוץ לארץ. יתרון להתמחות
בתחבורה.
2. רישיון נהיגה ברכב פרטי.
3. ניסיון מקצועי של 3 שנים לפחות בתחום תכנון תנועה.
4. ידע וניסיון בעבודה במערכות ממוחשבות ובהפעלת יישומי
OFFICE, Autocad , GIS .
5. ידע והבנה בתקנות התעבורה והנחיות לתכנון רחובות
בערים של משרד התחבורה.
6. מיומנויות תקשורת וכושר ניהול משא ומתן.
7. תודעת שירות גבוהה.
8. יחסי אנוש טובים .
9. ידיעת השפה העברית ברמה טובה מאוד, ידיעת שפות
נוספות- יתרון .
10. כושר ביטוי טוב בכתב ובעל פה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 3ד/2024
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

ממונה איכות אוויר

ממונה איכות אוויר

עיריית תל אביב יפו

27/04/2024

תיאור תפקיד:
1. אחריות לשמירה ושיפור איכות האוויר בעיר בהיבטי איכות הסביבה והקיימות, לפי המדיניות העירונית, הדין והנחיות הממונים.
2. עריכת מחקרים וחוו"ד בנוגע לפליטות מזהמי אוויר, מתן הנחיות, גיבוש ויישום תכניות לצמצום פליטות מזהמי אוויר.
3. פיקוח על עסקים, מפעלי תעשייה מתקני אנרגיה (תחנת הכוח רידינג) ומתן דרישות, הנחיות ותנאים ברישיונות עסק למניעת מפגעי זיהום אוויר.
4. ייצוג היחידה בדיונים, בוועדות ובפורומים עירוניים וחוץ עירוניים בנושאים שבתחום האחריות.
5. בדיקת תכניות בנייה ומתן הנחיות ותנאים למניעת מניעת זיהום אוויר.
6. מעקב על רשת תחנות ניטור אוויר בעיר, ניתוח הנתונים והממצאים המתקבלים מהן, הכנת דו"חות
עיתיים, תסקירים, פרסומים ועריכת סקרי מצאי של מזהמי אויר וגזי חממה בתחום העיסוק והצגתם לגורמים הרלוונטיים.
7. הצגת תוצאות הניטור לגורמים פנים וחוץ עירוניים רלוונטיים וגיבוש מדיניות ועקרונות תכנון בהתבסס על תוצאות הניטור.
8. טיפול בתלונות בגין מפגעי זיהום אוויר, וביצוע ביקורות בשעות היום והלילה.
9. מתן מידע וייעוץ מקצועי לגורמים הרלוונטיים בתחומי חקיקה, תקינה, פתרונות וטכנולוגיות בתחום איכות אוויר.
10. קיום קשרי עבודה פנים עירוניים ועם גופים מחוץ לעירייה.
11. ביצוע משימות נוספות במסגרת התפקיד, לפי הנחיית הממונה.
דרישות:
1. תואר אקדמי במדעי הסביבה או מדעי הטבע או מדעי כדור הארץ שקיבל הכרה על-ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שהוכר על-ידי משרד החינוך במחלקה להערכת תארים אקדמיים מחוץ לארץ. או תואר אקדמי בהנדסה כימית או הנדסה סביבתית, (רישום בפנקס המהנדסים והאדריכלים).
2. יתרון לתואר שני ופרסומי מחקר בתחום איכות האוויר ברמה המוניציפלית/תאגידית.
3. ניסיון מקצועי של 2 שנים לפחות בתחום איכות הסביבה ובעבודה עם מעבדות כימיות וציוד ניטור בשטח.
4. התפקיד מחייב ניידות. רישיון נהיגה תקף לרכב.
5. ידע וניסיון בעבודה במערכות ממוחשבות ובהפעלת יישומי OFFICE.
6. מיומנויות תקשורת וכושר ניהול משא ומתן.
7. תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש טובים.
8. ידיעת השפות עברית ואנגלית ברמה טובה מאוד.
9. היתכנות לעבודה בשעות ובימים לא שגרתיים.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 29ד
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מפקח.ת נכסים

מפקח.ת נכסים

עיריית תל אביב יפו

27/04/2024

תיאור תפקיד:
1. בדיקת נכסים על פי ההנחיות, לאימות שימושים, לאיתור שימוש חורג, שימוש בלתי חוקי, חריגות בנייה וכו' בהתאם לנהלים, תקנות, חוקים המדיניות העירונית, הדין והנחיות הממונים.
2. בדיקת מבנים ריקים, איתור פולשים, זיהוי ויזואלי למבנים מסוכנים בפוטנציאל ודיווח ליחידה למבנים מסוכנים.
3. ביצוע מדידות, סקיצות ושרטוטים. תשאול הנמצאים בשטח או בסביבה. עריכת דו"ח ביקורת והעברת הנתונים לעדכון המידע והזנת הממצאים למחשב.
4. בדיקת תלונות על מטרדים בנכסים עירוניים, כולל תשתיות.
5. השתתפות בפינויים לסילוק פולשים מנכסים/קרקעות עירוניים.
6. ריכוז והכנת חומר לצורכי הכנת תביעה משפטית ו/או צווים מינהליים, בהתאם לממצאים שהתגלו בשטח כולל שרטוט תרשימים, אימות נתונים, צילום מסמכים ומילוי טפסים.
7. מתן עדות בבתי משפט.
8. ביצוע משימות נוספות במסגרת התפקיד, לפי הנחיית הממונה.
דרישות:
1. תואר אקדמי בהנדסה אזרחית/בניין (רישום בפנקס המהנדסים והאדריכלים) או הנדסאי/טכנאי בניין/מדידות/אדריכלות (רישום בפנקס ההנדסאים והטכנאים).
2. תעודת שמאי מקרקעין מוסמך (רישום בפנקס שמאי המקרקעין) – יתרון
3. ניסיון מקצועי וידע בתחום שמאות, פיקוח נכסים ומדידות שטחים, שרטוט סקיצות ותרשימים
באופן ידני ,ידע בקריאת והגשת תכניות בניה:
להשכלה אקדמית 1 שנים לפחות, להנדסאי 2 שנים לפחות, לטכנאי 3 שנים לפחות.
4. ידע וניסיון במערכות ממוחשבות והפעלת יישומי OFFICE.
5. התפקיד מחייב ניידות. רישיון נהיגה הכרחי.
6. תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש טובים.
7. ידיעת השפה העברית ברמה טובה מאוד, ידיעת שפות נוספות – יתרון.
8. כושר ביטוי טוב בכתב ובעל פה.
9. היתכנות לעבודה בשעות ובימים לא שגרתיים.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 26ד/2024
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

עו"ס משפחה

עו"ס משפחה

עיריית תל אביב יפו

27/04/2024

תיאור תפקיד:
  • 1. טיפול באוכלוסיית היעד בתחום השירותים החברתיים לשיפור תפקודה האישי, המשפחתי והחברתי לפי המדיניות העירונית, הדין, והנחיות הממונים.
  •  2. זיהוי ומיפוי מאפיינים וצרכים אישיים וקבוצתיים של אוכלוסיית היעד בנושאים שבתחום האחריות, סיוע בהקצאת משאבים נדרשים ליישום בתוכנית העבודה, ופיקוח ובקרה על היישום.
  •  3. בניית תכנית עבודה טיפולית פרטנית, קבוצתית וקהילתית לפי הצרכים שעלו בשיתוף ובתיאום עם הגורמים המקצועיים הרלוונטיים, ביצוע הערכה תקופתית ובקרה אחר יישום והתקדמות התכנית הטיפולית ועדכונה באופן שוטף
  • . 4. איסוף וריכוז מסמכים ונתונים, תיעוד התהליך הטיפולי, עדכון שוטף של תיקי המטופלים, כתיבת דוחות סוציאליים והכנת חומרים לדיונים ולוועדות תכנון טיפול. 
  • 5. קיום קשרי עבודה פנים עירוניים ועם גופים מחוץ לעירייה.
  •  6. ביצוע משימות נוספות במסגרת התפקיד, לפי הנחיית הממונה.
דרישות:
  • 1. תואר אקדמי בעבודה סוציאלית (רישום בפנקס העובדים הסוציאליים), שקיבל הכרה על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שהוכר על ידי משרד החינוך במחלקה להערכת תארים אקדמיים מחוץ לארץ.
  •  2. יתרון לניסיון מקצועי בעבודה סוציאלית או בעבודה עם ילדים ונוער.
  • 3. ידע וניסיון בעבודה במערכות ממוחשבות ובהפעלת יישומי OFFICE. .
  • 4 מיומנויות תקשורת.
  •  5. תודעת שירות גבוהה. 
  • 6. יחסי אנוש טובים.
  • 7. ידיעת השפה העברית ברמה טובה מאוד.
  •  8. כושר ביטוי טוב בכתב ובעל פה.
  • 9. עבודה בשעות ובימים לא שגרתיים.
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה: 119ד/2023
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

טכנאי/ת מיזוג אוויר

טכנאי/ת מיזוג אוויר

עיריית תל אביב יפו

27/04/2024

תיאור תפקיד:
1. אחריות לטיפול ותפעול התקין של מערכות המיזוג ומתקני המים במתקנים שבאחריות אגף בתי העירייה, לפי המדיניות העירונית, הדין והנחיות הממונים.
2. טיפול בקריאות השירות ומתן מענה בתחום מערכות המיזוג ומתקני המים.
3. ביצוע תחזוקה מונעת במערכות הבקרה בתחום מערכות המיזוג ומתקני המים לרבות ביצוע בקרת תכנון מול ביצוע , זיהוי פעולות נדרשות ועדכון תכנית התחזוקה המונעת בהתאם.
4. תחזוקה ועדכון תשתית המידע המקצועי במסגרת תחזוקת שבר ומונעת במערכת המידע.
5. ליווי וייעוץ מקצועי בתחום מערכות המיזוג בפרויקטים שבמסגרת אחריות אגף בתי העירייה.
6. אחריות לניהול פיקוח והנחיה מקצועית של עובדי קבלן בתחום המיזוג, בקרת עמידה בלוחות זמנים ותקציב, בקרה על איכות הבצוע וקביעת סדרי עדיפויות בהתאם לתוכנית העבודה, המדיניות העירונית ההנחיות החוקים התקנות והנחיות מנהל האגף.
7. ביצוע משימות נוספות במסגרת התפקיד, לפי הנחיית הממונה.
דרישות:
1. 12 שנות לימוד.
הנדסאי/טכנאי מיזוג אוויר (רישום בפנקס ההנדסאים והטכנאים) - יתרון
2. מעבר קורס טכנאי מיזוג אויר
3. רישיון נהיגה ברכב פרטי ו/או בקטנוע.
4. ניסיון מקצועי בתפעול של מערכות מיזוג אוויר:
12 שנות לימוד- 3 שנים לפחות, טכנאים – שנה לפחות, הנדסאים- לא נדרש.
5. ידע וניסיון בעבודה במערכות ממוחשבות והפעלת יישומי OFFICE.
6. תודעת שירות גבוהה.
7. יחסי אנוש טובים.
8. ידיעת השפה העברית ברמה טובה מאוד.
9. כושר ביטוי טוב בכתב ובעל-פה.
10. עבודה בשעות ובימים לא שגרתיים.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 12ד/2024
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מדריכ.ה ראש צוות

מדריכ.ה ראש צוות

עיריית תל אביב יפו

27/04/2024

תיאור תפקיד:
  • 1 .אחריות לביצוע מעקב ובקרה על עמידה בתקציב, ביעדי ומטרות תוכנית העבודה שהוגדרו.2 .אחריות לניהול, להנחייה מקצועית של עובדי הצוות ולהובלתם לעמידה ביעדים.
  • 3 .אחריות מול חברות הסיעוד וחברות נוספות בנושא תפעול עובדי הסמך בצוות.
  • 4 .אחריות להטמעת מדיניות ונוהלי עבודה של משרד הרווחה והנהלת מינהל השירותים החברתיים
  • בקרב עובדי הצוות.
  • 5 .אחריות לייזום פעולות לפיתוח וקידום השירותים האישיים והקהילתיים לאוכלוסייה שבאזור
  • 6 .הגיאוגרפי.קיום קשרי עבודה פנים עירוניים ועם גופים מחוץ לעירייה.
  • 7 .ביצוע משימות נוספות במסגרת התפקיד, לפי הנחיית הממונה.
דרישות:
  • 1 .תואר אקדמי בעבודה סוציאלית ורישום בפנקס העובדים הסוציאליים, שקיבל הכרה על ידיהמועצה להשכלה גבוהה, או שהוכר על ידי משרד החינוך במחלקה להערכת תארים אקדמיים
  • מחוץ לארץ. תואר שני – יתרון.
  • 2 .בוגר קורס מדריכים- ראש צוות, ממוסד לימודים מוכר.
  • 3 .מועמד ללא תעודה או הכשרה ראשי להגיש מועמדות, אולם יצטרך לעבור את הקורס בהצלחה
  • בתוך שנתיים ממועד זכייתו במרכז ולסיימו בצלחה תוך 4 שנים ממועד זה.
  • 4 .ניסיון מקצועי של 4 שנים לפחות בעבודה סוציאלית במחלקה לשירותים חברתיים.
  • 5 .ידע וניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות והפעלת יישומי OFFICE.
  • 6 .מיומנויות תקשורת וכושר ניהול משא ומתן.
  • 7 .תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש טובים.
  • 8 .ידיעת השפות עברית ואנגלית ברמה טובה מאוד, ידיעת שפות נוספות – יתרון.
  • 9 .כושר ביטוי טוב בכתב ובעל פה.
  • 10 .היתכנות לעבודה בשעות ובימים לא שגרתיים.
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה: JB-51
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

בוחן.ת תוכניות רישוי בכיר.ה

בוחן.ת תוכניות רישוי בכיר.ה

עיריית תל אביב יפו

27/04/2024

תיאור תפקיד:
1. בדיקה, בחינה וטיפול בקשות להיתרי בניה והתאמתם לחוק התכנון והבניה ותקנותיו, לתוכניות בניין ערים, מדיניות הוועדה, הנחיות
המרחביות וכל המגבלות התכנוניות החלות, הכנת חוות דעת בהתאם לבחינה וייצוגה בוועדה, לפי המדיניות העירונית, הדין
והנחיות הממונים.
2. ריכוז, ניתוח והפקת חוות דעת ומפרטים מקצועיים בכל הנוגע לתכנון בבקשות למידע והיתר.
3. וידוא קיום התנאים להוצאת היתרי בנייה, בדיקת שלמות ואיכות הבקשות להיתר בנייה והתאמתם לתיק המידע, לתוכניות בניין עיר
ולתנאי חוק התכנון והבנייה, מתן הערות לתיקון הבקשה, בהתאם לצורך, לפני העברתה לדיון בוועדה, אישור היתרי בנייה והחלטות
ועדה.
4. מתן הנחיות בשלבי התכנון וחוות דעת הנדסית ומקצועית על פי תוכניות בנין עיר שחלות במקום, ומידע וייעוץ ללקוחות פנים וחוץ
עירוניים, תוך עמידה בזמני התקן ורמות השירות.
5. אחריות לליווי בקשה לתיק מידע והיתר לאורך התהליך, מקליטתה ועד כתיבת נוסח ההיתר ומסירתו ללקוח.
6. מתן הערות לתיקון הבקשה להיתר, לפני העברה לדיון בוועדה.
7. בחינת קיום תנאים להוצאת היתר בניה, ריכוז כלל המסמכים הנלווים הנדרשים בהתאם להחלטת הוועדה והפקת היתר בניה.
8. בדיקה, טיפול ומתן מענה לפניות הציבור ולגורמים ממשלתיים ועירוניים בנושאי בנייה.
9. ייצוג הוועדה המקומית ומהנדס העיר בוועדות, בפורומים ובדיונים.
10. קבלת קהל, טיפול ומתן מענה לפניות בנושא תיקי מידע, היתרי בנייה והתנגדויות.
11. מתן עדות בבית המשפט בנושאים שבתחום האחריות.
12. עיבוד וניתוח נתונים בהיבטים שונים הנוגעים ליחידה, עריכת דוחות סטטיסטיים רלוונטיים לפעילות, הפקת תובנות והצגתן להנהלה.
13. קיום קשרי עבודה פנים עירוניים ועם גופים מחוץ לעירייה.
14. ביצוע משימות נוספות במסגרת התפקיד, לפי הנחיית הממונה.
דרישות:
1. תואר אקדמי בהנדסת בנין / באדריכלות (רישום בפנקס המהנדסים והאדריכלים) או תואר שני בתכנון ערים, תואר אקדמי שקיבל הכרה על-ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שהוכר על-ידי משרד החינוך במחלקה להערכת תארים אקדמיים מחוץ לארץ, או הנדסאי
בניין/אדריכלות (רישום בפנקס ההנדסאים והטכנאים).
2. קורס בודק בקשות להיתר בנייה – יתרון.
3. ניסיון מקצועי בתחום רישוי בניה: לתואר אקדמי ראשון 2 שנים לפחות, להנדסאי 3 שנים לפחות. לתואר שני בתכנון ערים ניסיון
מעשי של 1 שנה לפחות בתחום התכנון.
4. ידע וניסיון בעבודה במערכות ממוחשבות ובהפעלת יישומי OFFICE ותוכנת אוטוקד.
5. הכרת חוק התכנון והבניה ותקנותיו.
6. בקיאות והבנה בתהליכי רישוי הבניה, תהליכי הבנייה ומרכיבי הבניין.
7. ידע והתמצאות בתוכניות בניה, בתוכניות בנין עיר על תקנותיהן.
8. מיומנויות תקשורת וכושר ניהול משא ומתן.
9. תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש טובים.
10. ידיעת השפה העברית ברמה טוב מאוד, ידיעת השפה האנגלית - יתרון.
11. כושר ביטוי טוב בכתב ובעל פה.
12. היתכנות לעבודה בשעות ובימים לא שגרתיים.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 33ד/2024
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

ספרן/ית / מידען/ית

ספרן/ית / מידען/ית

עיריית תל אביב יפו

27/04/2024

תיאור תפקיד:
1.השאלת ספרים באמצעות תוכנת הספרייה. 2.ייעוץ בתחומי קריאת פנאי ואיתור מידע, בכלל זה במאגרי מידע מתוקשבים. 3.השתתפות בארגון פעילויות תרבות ובכל משימות הספרייה. 4.סידור ספרים ועיבוד טכני של הספרים. 5.ייזום והפעלה של אירועי תרבות, העשרה ופעילויות חינוכיות לעידוד הקריאה. 6.ביצוע מטלות נוספות על-פי הנדרש בספרייה ספציפית בתחומים כגון: הדרכת תלמידים, ביצוע פרוייקטים, עיצוב פרסומים ועוד
דרישות:
1.תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים מחוץ לארץ או הנדסאי/טכנאי (רישום בפנקס ההנדסאים והטכנאים), או תעודת סמיכות לרבנות "יורה יורה" לפי אישור הרבנות הראשית לישראל או אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה 6 שנים לאחר גיל 18 ומעבר לפחות של 3 בחינות ממכלול הבחינות של הרבנות הראשית לישראל כאשר שתיים מתוך שלוש הבחינות בדיני שבת ודיני איסור והיתר ו/או תעודת ספרן מורשה או ספרן מוסמך בספרנות ומידענות . 2.תעודת ספרן מורשה או ספרן מוסמך בספרנות ומידענות או תואר שני בלימודי ספרנות מידענות – יתרון. 3.ניסיון מקצועי לא נדרש, אבל תינתן עדיפות לניסיון מקצועי בספרייה. 4.היכרות עם טכנולוגיות מידע רלוונטיות ויכולת למידה של סביבות ממוחשבות. 5.זמינות לעבודה בשעות אחר-הצהריים. 6.תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש טובים. 7.ידיעת השפה העברית ברמה טובה מאד, ידיעת השפה האנגלית ברמה טובה, ידיעת שפות נוספות – יתרון.
היקף משרה: משרה חלקית
קוד משרה: 36ד/2024
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

סוקר.ת

סוקר.ת

עיריית תל אביב יפו

27/04/2024

תיאור תפקיד:
1. ביצוע סקרים טלפוניים ופרונטליים בקרב לקוחות מוקדי השירות העירוניים.
2. מתן מענה לשיחות נכנסות/יוצאות בתחום המחקר הכלכלי והחברתי.
3. ביצוע שיחות מול לקוחות, איסוף המידע, הקלדת נתונים ועדכון נתונים שוטפים מול הממונים.
4. ביצוע משימות נוספות במסגרת התפקיד, לפי הנחיות הממונה.
דרישות:
1. 12 שנות לימוד. יתרון לתעודת בגרות מלאה.
2. ידע וניסיון בעבודה במערכות ממוחשבות והפעלת יישומי
OFFICE. 3. תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש טובים.
4. ידיעת השפה העברית ברמה טובה מאוד, ידיעת שפות נוספות - יתרון.
5. כושר ביטוי טוב בכתב
היקף משרה: משרה חלקית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה: 40ד/2024
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
קרא עוד

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!