הוא שלח את קורות החיים שלו ל-57 מעסיקים, ולא קיבל אפילו תגובה אחת, עד שחבר שלו, אדריאן ברמבילה, מייסד Bramify, החליט לבדוק מה קורה כשהוא משלב בינה מלאכותית בתהליך חיפוש העבודה. התוצאה היתה מהפכנית
הראיון מתקדם חלק: הצרכים ברורים, הכימיה טובה, ואז מגיעה השאלה שכולם מעדיפים לדחות לרגע האחרון - מה ציפיות השכר שלך? עם קצת נתונים, טקטיקה חכמה וטון ענייני, אפשר לענות בלי להסמיק ובלי להישמע דרמטיים
פעם זה היה כמעט חובה: מכתב מקדים שנשלח יחד עם קורות החיים, מנוסח בשפה רשמית ומוקפדת, היה תנאי הכרחי כדי שבכלל יתייחסו אליכם. היום? רבים מהמגייסים מדלגים עליו ובכל זאת מחקרים חדשים מוכיחים: כשכותבים א
מיתוג מעסיק כבר מזמן אינו רק תרגיל שיווקי של מחלקת HR. הוא הפך לאסטרטגיה כוללת, שמבקשת להציג לעולם לא רק מה החברה עושה, אלא מה היא מרגישה.