תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחומה דרוש/ה עוזר/ת אישית לסמנכ"ל HR. התפקיד כולל: • אחריות על ניהול הפעילות השוטפת של סמנכ"ל המש"א, כולל ניהול יומן, תאום פגישות וכו. • אחריות אדמיניסטרטיבית ותפעולית על כל ההתנהלות באגף. • עבודה מול ממשקים רבים בתוך הארגון ומחוצה לו, לרבות עבודה מרובה מול חו"ל. • השתתפות בפגישות/דיונים ומעקב אחרי תוצרים נדרשים במידת הצורך. מיקום: קדימה - צורן. עבודה מהמשרדים.
דרישות:
• לפחות 5 שנות ניסיון בתפקידי אדמיניסטרציה - חובה • נדרש ניסיון מוכח בניהול יומנים ובקביעת פגישות מרובות משתתפים. • אנגלית ברמת גבוהה . • רקע וניסיון בעבודה בארגון גלובלי – יתרון • שליטה ברמה גבוהה בכל תוכנות ה-Office – חובה • העבודה במשרה מלאה, נדרשת נכונות לשעות נוספות במידת הצורך (משרת אמון) .
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
2749
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|