תיאור תפקיד:
· סיוע מקצועי ואישי לסמנכ"לית תוך זמינות ומענה למטלות לכל צורך. · אדמיניסטרציה שוטפת: ניהול יומנים, מענה למיילים, מענה לטלפונים, תיוק מסמכים, הכנת חומרים לישיבות ודוחות הנהלה. · עבודה מול ממשקים פנימיים (עובדים) וחיצוניים (קבלנים, ספקים, לקוחות) במידת הצורך. לרבות עבודה מול דרגים ניהוליים בכירים פנימיים וחיצוניים.
דרישות:
שליטה טובה מאוד ביישומי Office (Word, Excel, Outlook)- חובה עברית טובה- יכולת התנסחות בכתב והתבטאות בע"פ. שירותיות ויחסי אנוש ברמה גבוהה יציבות ונכונות לטווח ארוך - מוסר עבודה. ***משרה מלאה+נכונות לשעות נוספות***
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1217
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב
צפון - עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|