תיאור תפקיד:
● עבודה שוטפת עם צוותי העבודה והלקוחות ,תמיכה back-office והזנת עבודות למחשב/ת באופן שוטף.
● אחראי/ת על תשלומי משכורות וספקים.
● עבודה אדמיניסטרטיבית – הכנת מכרזים, ניהול יומן ,הכנה לחוזים והתקשרויות עם חברות הביטוח, הנפקת חשבוניות בהתאם להצעות מחיר.
● ניהול קשר עם לקוחות הכולל: מענה לטלפונים, הוצאת הצעות מחיר, טיפוח ושמירת הקשר עם הלקוחות / עיריות.
● עבודה מול גורמים שונים בתוך החברה ומחוצה לה.
● סיוע שוטף למשימות מנכ"ל החברה בכל הנדרש.
דרישות:
● ניסיון של שנתיים לפחות בתפקידי מזכירות ואדמיניסטרציה.
● בעל/ת יחסי אנוש מעולים עם יכולת ירידה לפרטים ומעקב אחר ביצוע משימות.
● ידע ונסיון בהנה"ח ,הוצאת חשבוניות, עבודה מול הנה"ח חיצונית.
● דיסקרטיות, ראש גדול וראייה רוחבית.
● יכולת עבודה טובה בצוות , ויכולת עבודה באופן עצמאי.
● יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת ושליטה מלאה בתוכנות OFFICE,EXCEL.
● שירות צבאי משמעותי - יתרון
● תואר אקדמאי - יתרון.
● יכולת עבודה בתנאי לחץ וריבוי משימות – יתרון.
● היקף משרה: משרה מלאה, ימים א' – ה' בשעות 8:00 – 15:30.
● מקום המשרה: קיבוץ נען , הגעה עצמאית,רשיון חובה. שעות 08:00-15:30
● ניתן לשלוח קורות חיים לכתובת
עד לתאריך 30/4/2024 *לאחר הגשת המועמדות למשרה ישלח אליך מייל מאתר "NETO שווה לעובדים" לצורך השלמת תהליכי הגיוס*
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-395759
|