דרושים נוביליס מערכות תוכנה

דרושים בנוביליס מערכות תוכנה

קצת על נוביליס מערכות תוכנה

חברת Novilis הוקמה בשנת 2004, החברה מתמחה במתן פתרונות תוכנה, אינטגרציה, יישום והטמעה של מערכות אסטרטגיות בארגונים. תחומי התמחות: Novilis הינה שותף עסקי מוביל של חברות IBM ו HCL בתחום הטרנספורמציה הדיגיטלית עם דגש על שיפור ביצועים ומספקת פתרונות מקיפים  בתחום זה עבור לקוחותיה בארץ ובעולם. 
על בסיס הניסיון שצברה החברה במהלך השנים וההתפתחות המהירה בתחום התוכנה החברה מתמקדת כיום בשילוב טכנולוגיות מבוססות OpenSource, פיתוח בארכיטקוטרת Microservices ושילוב רכיבי AI בתהליכים העסקיים בארגונים.

מספר עובדים

25 - 50

שנת הקמה

2004

מיקום

ר'ח המרד 29, בית התעשיינים, תל אביב תל אביב

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 3 משרות עבודה בחברת נוביליס מערכות תוכנה

ריכזנו עבורך הצעות עבודה בנוביליס מערכות תוכנה

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

עוזר/ת פיתוח עסקי ותפעול אדמינסטרטיבי

עוזר/ת פיתוח עסקי ותפעול אדמינסטרטיבי

נוביליס מערכות תוכנה

18/03/2025

תיאור תפקיד:
לחברתנו המספקת פתרונות תוכנה וטכנולוגיות מתקדמות לארגונים מובילים בישראל, דרוש/ה מועמד/ת עם מוטיבציה ויכולת ארגון לתפקיד עוזרת/ת בתחום הפיתוח העסקי ותפעול אדמינסטרטיבי שייצטרף לצוות הקיים שלנו.

תפקיד זה מיועד לאיש/ת מקצוע רב-תכליתי עם יכולת להניע את מאמצי הפיתוח העסקי שלנו תוך מתן תמיכה ברמת ההנהלה. המועמד/ת האידיאלי יהיה מיומן בזיהוי הזדמנויות עסקיות חדשות, ניהול צנרת מכירות וביצוע משימות אדמיניסטרטיביות כדי לייעל את התפעול ולתמוך בפעילות הצוות הניהולי.
דרישות:
אחריות בתחום הפיתוח העסקי:
  • זיהוי וחקר לקוחות פוטנציאליים.
  • פתיחה ותחזוקת צנרת מכירות באמצעות שיחות קרות, קמפיינים בדוא"ל והסברה במדיה חברתית.
  • תיאום פגישות עם לקוחות פוטנציאליים.
  • הכנת חומרים ומידע רלוונטיים עבור מצגות ללקוחות פוטנציאליים.
  • לשמור על ידע עדכני על התעשייה ועל היצע המוצרים שלנו.
  • בתחום התפעול האדמיניסטרטיבי:
  • תמיכה אדמיניסטרטיבית מקיפה לצוות ההנהלה.
  • ארגון ותיאום פגישות.
  • סיוע בהכנת דוחות, מצגות וניתוח נתונים.
  • פיקוח וניהול פרויקטים מיוחדים כפי שיוגדר על ידי הצוות המנהל.
כישורים:
  • תואר ראשון במנהל עסקים, שיווק או תחום אחר קשור.
  • ניסיון מוכח בתפקיד פיתוח עסקי, עם רקורד של השגת יעדי מכירות.
  • ניסיון קודם כעוזר מנהל או בתפקיד אדמיניסטרטיבי דומה, רצוי בסביבה מהירה ודינאמית.
  • מיומנויות תקשורת ובינאישיות מצוינות, עם יכולת לעסוק ולשכנע לקוחות פוטנציאליים.
  • יכולת מוכחת להתמודד עם משימות וסדרי עדיפויות מרובים.
  • שליטה ב Microsoft Office  ותוכנות CRM.
  • יכולת עבודה עצמאית וכחלק מצוות, בעל יוזמה וגמישות ברמה גבוהה.

מיומנויות:
  • חשיבה אסטרטגית ומיומנויות אנליטיות לזיהוי הזדמנויות צמיחה ושיפור היעילות התפעולית.
  • רמה גבוהה של מקצועיות ודיסקרטיות בטיפול במידע סודי.
  • כישורי פתרון בעיות חזקים ויכולת הסתגלות לנסיבות משתנות.
  • חשיבה יצירתית וחדשנית לתרום לצמיחה עסקית ולשיפורים תפעוליים.
  • שליטה טובה באנגלית: קריאה, כתיבה ודיבור.
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית, לפי שעות
קוד משרה: JB-O250224
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מהנדס/ת תהליכים ומחשוב

מהנדס/ת תהליכים ומחשוב

נוביליס מערכות תוכנה

18/03/2025

תיאור תפקיד:
אנו מחפשים פרילנסר מנוסה שיספק שירותי יישום, הטמעה ותמיכה לפלטפורמת Hyper-Automation.
התפקיד כולל עבודה מול לקוחות ארגוניים גדולים, עם מערכות IT מורכבות וסביבות היברידיות (On-Prem & Cloud).
דרישות:
תחומי אחריות:
    יישום והטמעת פתרון HyperAutomation - HCL UNO
    בארגונים גדולים, כולל חיבור לתשתיות קיימות.
    אינטגרציה של HCL UNO עם מערכות Legacy כמו Mainframe ו- AS/400.
    אפיון צרכים, תכנון ארכיטקטורה טכנית והגדרת תהליכי אוטומציה מתקדמים.
    עבודה מול צוותי IT, אבטחת מידע ודיגיטל של הלקוחות לשיפור תהליכים עסקיים.
    מתן ייעוץ מקצועי והדרכת משתמשים על הפלטפורמה.
    פתרון בעיות, תחזוקה ושדרוגים שוטפים בהתאם לצורכי הלקוח.
דרישות התפקיד:
    ניסיון קודם ביישום והטמעה של פתרונות אוטומציה, DevOps, IT Orchestration או Integration.
    היכרות מעמיקה עם סביבות IT היברידיות, כולל מערכות On-Prem ו-Cloud (AWS, Azure, GCP).
    יתרון לניסיון בעבודה עם מערכות Legacy כמו Mainframe ו- AS/400.
    הבנה טכנית של תהליכי אוטומציה עסקית ויכולת לבצע אינטגרציה עם מערכות קיימות.
    יכולת עבודה עצמאית, אסרטיביות ויכולת תקשורת מעולה מול גורמים טכניים ועסקיים.
    יתרון לניסיון בעבודה עם HCL UNO, HCL Workload Automation או פתרונות דומים.
סוג העבודה:
פרילנסר (עבודה לפי פרויקט, אפשרות למודל שעות/ריטיינר)
מיקום:
עבודה היברידית, כולל אפשרות לפגישות באתרי הלקוחות במידת הצורך.

בוא/י לקחת חלק בפרויקטים חדשניים ולהוביל את מהפכת האוטומציה בארגונים מובילים!
היקף משרה: לפי שעות
קוד משרה: JBH-100325
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

עוזר/ת תפעול אדמינסטרטיבי ומכירות

עוזר/ת תפעול אדמינסטרטיבי ומכירות

נוביליס מערכות תוכנה

18/03/2025

תיאור תפקיד:
לחברתנו המספקת פתרונות תוכנה וטכנולוגיות מתקדמות לארגונים מובילים בישראל, דרוש/ה מועמד/ת עם מוטיבציה ויכולת ארגון לתפקיד עוזרת/ת תפעול אדמיסטרטיבי ומכירות שייצטרף לצוות הדינמי שלנו.
תפקיד זה מיועד לאיש/ת מקצוע רב-תכליתי עם יכולת להניע את מאמצי מכירות שלנו תוך מתן תמיכה ברמת פעילות בתחום התפעול. המועמד/ת האידיאלי יהיה מיומן בזיהוי הזדמנויות עסקיות חדשות, ניהול צנרת מכירות וביצוע משימות אדמיניסטרטיביות כדי לייעל את התפעול ולתמוך בפעילות הצוות הניהולי.
דרישות:
אחריות:
בתחום התפעול האדמיניסטרטיבי:
  • תמיכה אדמיניסטרטיבית מקיפה לצוות ההנהלה.
  • ארגון ותיאום פגישות.
  • סיוע בהכנת דוחות, מצגות וניתוח נתונים.
  • פיקוח וניהול פרויקטים מיוחדים כפי שיוגדר על ידי הצוות המנהל.
בתחום המכירות:
  • זיהוי וחקר לקוחות פוטנציאליים.
  • פתיחה ותחזוקת צנרת מכירות באמצעות שיחות קרות, קמפיינים בדוא"ל והסברה במדיה חברתית.
  • מתן תמיכה אדמינסטרטיבית לצוות המכירות של החברה
  • תיאום פגישות עם לקוחות פוטנציאליים.

כישורים:
  • תואר ראשון במנהל עסקים, שיווק או תחום קשור - יתרון 
  • ניסיון מוכח בתפקיד עוזרת/ת פיתוח עסקי או מכירות.
  • ניסיון קודם כעוזר מנהל או בתפקיד אדמיניסטרטיבי דומה, רצוי בסביבה מהירה ודינאמית.
  • מיומנויות תקשורת ובינאישיות מצוינות, עם יכולת לעסוק ולשכנע לקוחות פוטנציאליים.
  • יכולת מוכחת להתמודד עם משימות וסדרי עדיפויות מרובים.
  • שליטה ב Microsoft Office  ותוכנות CRM.
  • יכולת עבודה עצמאית וכחלק מצוות, בעל יוזמה וגמישות ברמה גבוהה.

מיומנויות:
  • חשיבה אסטרטגית ומיומנויות אנליטיות לזיהוי הזדמנויות צמיחה ושיפור היעילות התפעולית.
  • רמה גבוהה של מקצועיות ודיסקרטיות בטיפול במידע סודי.
  • כישורי פתרון בעיות חזקים ויכולת הסתגלות לנסיבות משתנות.
  • חשיבה יצירתית וחדשנית לתרום לצמיחה עסקית ולשיפורים תפעוליים.
  • שליטה טובה באנגלית: קריאה, כתיבה ודיבור.
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית, לפי שעות
קוד משרה: JB-O030324
אזור: מרכז - תל אביב, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
קרא עוד

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!