תיאור תפקיד:
לחברת ליסינג ותיקה ומשפחתית דרוש/ה פקיד/ה טכני/ת במסגרת התפקיד: טיפול ניהול אדמיניסטרציה דוחות שמאי הצעות מחיר מוסכים , סריקה וקליטה חשבוניות ואישורי תקינות מהמוסכים מענה טלפוני לנציגי חברה ומחוץ לה , תמיכה במנהל מחלקה ועובדי המחלקה. הפקת דוח מוסכים ודוח רכבים במגרש על בסיס יומי שעות וימי עבודה: א’-ה’ 08:00-17:00 ימי שישי לסירוגין 08:00-11:00 *תנאים מצוינים*
דרישות:
יכולת עבודה על מחשב- אופיס חובה. יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות. ניסיון באדמיניסטרציה. פתיחת הזמנות בדיקת הצעות מחיר מול מוסכים וספקים נדרשת זמינות מיידית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
547219
אזור:
מרכז - בקעת אונו וגבעת שמואל, שוהם
השפלה - רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
לקרן השקעות מובילה שמשרדיה ממוקמים ברמת החייל ,תל אביב דרוש/ה מזכיר/ת קבלה במסגרת התפקיד: • איוש עמדת קבלה וקבלת אורחי ועובדי המשרד ,מענה לטלפונים. • ניהול יומנים של הנהלת החברה, תיאומי ישיבות. • תיאום ואירוח של פגישות מרובות משתתפים בחברה. • טיפול בדואר יוצא/נכנס, שליחויות ועבודה מול ספקים שונים. • משרה מלאה, ימים א' – ה', 8:30-16:30 תנאים טובים למתאימים/ות. קרן השתלמות וחניה
דרישות:
• ניסיון קודם בתפקיד דומה – חובה. • שליטה ב Office – חובה. • יחסי אנוש מעולים, תודעת שירות גבוהה. • מוסר עבודה גבוה. • יכולת עבודה בצוות ובשיתוף פעולה. • סדר וארגון, לרבות יכולת התמודדות טובה עם ריבוי משימות, עבודה בעומס ולעיתים בתנאי לחץ. • כושר ביטוי בכתב ובע"פ
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
jb-3129
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה מזכיר/ה למכון למדיניות ואסטרטגיה (IPS ) אוניברסיטת רייכמן בהרצליה המכון למדיניות ואסטרטגיה - הבית של סדרת כנסי הרצליה, עוסק באסטרטגיה לאומית של ישראל. המכון פועל תחת המסגרת האקדמית של אוניברסיטת רייכמן ומקיים ימי עיון, מסגרות דיון מיוחדות, צוותי חשיבה, סימולציות ואת כנס הרצליה השנתי. בנוסף, מפרסם המכון בקביעות מאמרים, ניירות עמדה, סיכומי תובנות והמלצות מכנסים, ומקיים תדריכים, סקירות וראיונות באמצעי התקשורת. תיאור התפקיד: - ניהול היומן של ראש המכון הכולל תאומי פגישות מול גורמי ממשל וביטחון בכירים בישראל ובחו"ל - תאום פגישות עבודה של המכון - תיאום נסיעות עבודה לחו״ל - היקף המשרה ,100% שעות העבודה: 09:00 - 17:00 + שעות נוספות בעת הצורך - איוש מיידי
דרישות:
- ניסיון קודם בניהול יומנים - יסודיות, דייקנות ומקצועיות, סדר וארגון בשיטות העבודה ותשומת לב לפרטים - עמידה בלחץ וביצוע מספר משימות במקביל - תודעת שירות גבוהה מאד, דיסקרטיות, יחסי אנוש מצוינים, לויאליות ומסירות - יכולת ביטוי גבוהה בע"פ ובכתב - אנגלית ברמה טובה - בתקופות עומס – מוכנות לשעות נוספות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-449
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
התפקיד כולל: ניהול יומנים ותיאום פגישות מענה טלפוני ומתן שירות לעובדי הארגון וללקוחות תפעול אדמיניסטרטיבי שוטף – דואר, חשבוניות, מסמכים ודוחות עבודה מול ספקים, הזמנת ציוד ומעקב אחר מלאי טיפול במיילים ובמערכות מחשוב ארגוניות תמיכה אדמיניסטרטיבית שוטפת למנהלים ולמחלקות הארגון
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי/מזכירות – חובה שליטה מלאה ביישומי אופיס (Word, Excel, Outlook) יכולת סדר, ארגון ותעדוף משימות שירותיות גבוהה, תקשורת בין-אישית מעולה ויחסי אנוש טובים נכונות להתחלת עבודה מיידית **המשרה פונה לנשים וגברים כאחד**
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
Z-MOR
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
הזדמנות עבודה במחשב! שכר ממוצע 20,000 ש''ח
מתאים גם למי שלא מבין במחשבים שעות עבודה גמישות ונוחות
מקומות אחרונים – אל תפספסו! לפרטים נוספים לחצו על הגשת מועמדות
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משרה זמנית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-00001
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
|
תיאור תפקיד:
המשימות העיקריות הנכללות בתכולת התפקיד הינן: ניהול יומן, תיאום פגישות וישיבות, ריכוז חומרים לישיבות וועדות, ביצוע שלב הפצה של דוחות, עדכון מערכות שונות המשמשות לניהול עבודת החטיבה, הזמנת ציוד, עדכונים ובקרות נוכחות של עובדי החטיבה, סיוע בהכנת מסמכים שונים ומשימות אדמיניסטרטיביות נוספות.
דרישות:
הכישורים הנדרשים:· אקדמאי- חובה· ניסיון בניהול לשכה של מנהל בכיר בארגון גדול - יתרון · ידע וניסיון ביישומי אופיס )בעיקר Excel , Word (- חובה· שליטה במערכות מחשב וניסיון עם מערכות לניהול משימות · אנגלית ברמה גבוהה - שיחה והתכתבות – חובה· ניסיון בעבודה על מערכות לניהול משימו ת - חובה· יכולת עבודה מול משימות רבות במקביל, יצירת תעדופים ומעקב אחר ביצוע מול דרגים ניהוליים · שירותיות, אסרטיביות ויכולת עבודה מול דרגים ניהוליים בכירים במקביל · אמינות ודיסקרטיות · אחריות, דיוק וסדר
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
13887
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למשרד פיננסי גדול ברמת גן דרוש/ה מנהל/ת משרד שכר מעולה !!! העבודה כוללת אדיניסטרציה שוטפת , יד ימינו של המנככ"ל, מעקב ובקרה על דוחות' ארגון ימי כיף לעובדים ועוד. תפקיד מעניין ומגוון . משרה מלאה בימים א-ה בשעות 8:30-17 החברה ממוקמת במגדלי בסר. תינתן חניה לעובדים.
דרישות:
ניסיון במזכירות יחסי אנוש מעולים סדר וארגון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
jb-284
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברה פיננסית מובילה ברמת החייל דרוש/ה מנהלת אדמיניסטרציה למשרה מלאה. במסגרת התפקיד: מתן מענה אדמיניסטרטיבי למטה ההנהלה (מנכל, סמנכלים ומנהלת מש"א), תיאומים, ניהול יומנים וזימון פגישות רבי משתתפים, רווחה, ועוד. העבודה במשרה מלאה ממשרדי החברה ברמת החייל, תנאים טובים. סביבת עבודה צעירה, פעלויות רווחה, גיבוש, אפשרויות וסביבה צעירה ותוססת.
דרישות:
ניסיון בתפקיד דומה – חובה תודעת שירות פנים ארגונית גבוהה מאוד – חובה יכולת עבודה מול מטה הנהלה, יכולת תיאום, ירידה לפרטים קטנים – חובה שליטה מלאה באאוטלוק זמינות להתחלה מידית.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00042
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
למרכז רפואי מוביל דרוש/ה מזכיר/ת לשכת הנהלה, אגף הכלכלה ופיתוח עסקי. במסגרת התפקיד: ניהול יומנים מורכבים, תיאום פגישות מרובות משתתפים, תיעדוף נושאים, ביצוע מעקב ובקרה על ביצועים והטמעת שיטות תיעוד חדשות, ניהול התכתבויות ומענה למיילים, הכנת חומרים לפגישות, הזמנות ציוד ועוד. * המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד*
דרישות:
- תואר ראשון – יתרון. - ניסיון קודם של שנתיים לפחות בתפקיד דומה. - ניסיון מוכח בהכנת מצגות, עריכת מסמכים והגהה. - שליטה מלאה בתוכנות Office. - אנגלית – שליטה טובה בכתב ובעל פה. - מסירות, אמינות, חריצות וייצוגיות.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
17124
אזור:
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
למשרד עו"ד ברמת גן דרוש/ה מזכיר/ת קבלה לשעות הערב- יושבים ליד קו רכבת! במסגרת התפקיד: אחריות על תפעול עמדת הקבלה - מענה טלפוני, ניתוב שיחות וקישור שיחות ועידה, קבלת אורחים. עבודות אדמיניסטרטיביות שוטפות - תפעול חדרי ישיבות, צילומים, כריכות, סריקות, הדפסות, תאומי שליחויות ועוד. תנאים: מינימום 4 משמרות במהלך השבוע + תורנות שישי אחת לחודש וחצי. שעות המשרה 15:30-21:00. נכונות לביצוע משמרת כפולה פעם-פעמיים בחודש בהתאם לצורך. שכר: 45 ש"ח לשעה.
דרישות:
ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית הכוללת מתן שירות - חובה. אנגלית ברמה טובה - חובה. שליטה מלאה ב-Outlook.
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
50381
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
1. ביצוע עבודות מזכירות וטיפול בנושאים מנהליים הקשורים לפעילות בית הספר, לפי המדיניות העירונית, הדין והנחיות הממונים. 2. מתן מענה שירותי לפניות המגיעות למזכירות בית הספר בכל ערוצי ההתקשרות: קבלת קהל, מענה לטלפונים, קליטה, איסוף, ניתוב וטיפול שוטף בהתאם להנחיית הממונה. 3. סיוע בתאום ובקביעת ישיבות, ריכוז והכנת חומר רלוונטי לפגישות, השתתפות בדיונים, עריכת סיכומי דיון וביצוע פיקוח ובקרה אחר יישום ההחלטות. 4. סיוע בריכוז דיווחי הנוכחות של מורים ובניהול מצבת התלמידים. 5. ניהול ותיוק מסמכים ודואר בית הספר באופן המבטיח זמינותם ואיתורם לפי הצורך. 6. עדכון מערכת שעות כוח אדם בבית הספר וביצוע מעקב ובקרה במערכת לניהול בתי הספר. 7. סיוע בגביית תשלומים, בטיפול בחשבוניות ספקים, בניהול קופת בית הספר ובטיפול במערך התשלומים הבית ספרי. 8. סיוע בהכנת גיליונות ציונים ותעודות לתלמידי בית הספר. 9. סיוע בתפעול פרויקטים ייחודיים בתחום האחריות. 10. ביצוע פעולות מנהלתיות הקשורות לעזרה ראשונה הניתנת בבית הספר. 11. סיוע בטיפול אדמיניסטרטיבי בכרטיסי רב-קו לתלמידי בית הספר. 12. קיום קשרי עבודה פנים עירוניים ועם גופים מחוץ לעירייה. 13. ביצוע משימות נוספות במסגרת התפקיד, לפי הנחיית הממונה.
דרישות:
1. 12 שנות לימוד. יתרון לתעודת בגרות מלאה. 2. תעודת הנהלת חשבונות סוג 1 או 2 – יתרון. 3. ידע וניסיון בעבודה במערכות ממוחשבות ובהפעלת יישומי OFFICE . 4. תודעת שירות גבוהה. 5. יחסי אנוש טובים. 6. ידיעת השפה העברית ברמה טובה מאוד, ידיעת שפות נוספות – יתרון. 7. כושר ביטוי טוב בכתב ובעל פה . 8. היתכנות לעבודה בשעות ובימים לא שגרתיים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
79ד/2024
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה לייבוא והפצה מובילה דרושה פקיד/ה אדמיניסטרטיבי/ת למשרה מלאה א-ה -7:30-16:00 שכר גבוה למתאימים כ-9.5K תלוי ניסיון וגמיש
דרישות:
יכולת עבודה ממוחשבת ויחסי אנוש טובים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00079
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
|
תיאור תפקיד:
- ניהול משרד ויומנים מורכבים
- בקרה ומעקב אחר משימות, פרויקטים, לו"ז ודיווחים ברמת ראש חטיבה
- ריכוז והכנת חומרים לוועדות וישיבות
- טיפול אדמיניסטרטיבי שוטף בחטיבה
- אחריות על דוחות, הרשאות, דרישות רכש, מעקב אחר תקציבים, הזמנות לספקים ועוד
- התנהלות מול מגוון רחב של ממשקים פנים וחוץ ארגוניים, ביניהם גורמים בכירים, הנהלה ודירקטוריון
- בכפיפות לראש חטיבת לקוחות עסקיים ושותפים
- המשרה הינה זמנית
דרישות:
- ניסיון בתפקיד דומה מארגון גדול
- שליטה גבוהה ביישומי Office
- תואר אקדמי - יתרון
- אנגלית- יתרון
- יכולת סנכרון והובלת משימות מקצה לקצה באופן עצמאי
- תודעת שירות, כישורים בינאישיים גבוהים
- ייצוגיות מול גורמים בכירים, אמינות, דיסקרטיות
- אחריות אישית גבוהה, ראש גדול, יוזמה
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה:
JB-26512
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
מתן שירות ומענה פרונטלי וטלפוני למבוטחי הקופה תוך סגירת מעגל הטיפול ובהתאם לצרכיהם שותפות בהשגה ובמימוש יעדי המרפאה מסייע/ת ללקוחות מאוחדת בקבלת טיפול אדמיניסטרטיבי ורפואי מיטבי באמצעות הנגשת הידע והשירות * בוא/י ליהנות מאיזון בית עבודה, קרבה לבית, אופציות קידום והתפתחות אישית ומקצועית * עבודה עם שליחות * הכשרה וליווי אישי * הזדמנות להיות חלק מצוות ועבודה באווירה משפחתית * תנאים סוציאליים משופרים: קרן השתלמות מהיום הראשון, 22 ימי חופשה שנתיים למשרה מלאה, מחלה מהיום הראשון, דמי הבראה מורחבים, מענק ביגוד, תגמול על שעות נוספות* *התנאים המוצגים הינם למשרה מלאה ואינם נכללים בתקן זמני
דרישות:
תעודת בגרות או מכינה קדם אקדמאית או תעודת סיום סמינר לבנות בוגר/ת קורס מזכירות רפואית או תואר ראשון או במהלך לימודי תואר ראשון או במהלך קורס מזכירות רפואית בתנאי שצפוי/ה לסיים את הקורס תוך 3 חודשים ממועד גיוסו/ה למאוחדת או 2 שנות ניסיון כמזכיר/ה רפואי/ת
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד תינתן עדיפות למועמדים/ות עם מוגבלות נא צרף/י תעודות השכלה והכשרה רלבנטיים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
10269
אזור:
מרכז - חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רחובות
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה מזכיר/ה ורכז/ת מדעי החיים בפקולטה לרפואה אוניברסיטת רייכמן בהרצליה תיאור התפקיד: • תיאום פגישות, ניהול יומן ולוח זמנים אינטנסיבי ומשתנה של סגן/י דיקן • מענה טלפוני ופרונטלי לפונים ללשכת הדיקן וניתובם לגורמים הרלבנטיים • תמיכה אדמיניסטרטיבית בתכנית מדעי החיים • משרה חלקית בין הימים א'-ה' • היקף משרה 50%, 20 שעות שבועיות, תחילת העסקה מיידית
דרישות:
• תואר ראשון - יתרון • אנגלית ברמה גבוהה - יתרון • ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית, היכרות עם סביבה אקדמית- יתרון • ניסיון בעבודה בסביבה ממוחשבת לרבות שליטה בניהול יומן • דיסקרטיות • יסודיות וירידה לפרטים • טיפול במשימות רבות ובו זמנית • תודעת שרות גבוהה, ניסיון בעבודת צוות ויחסי אנוש מצוינים
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
459
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|