תיאור תפקיד:
חברת למימוש זכויות רפואיות מגייסת מנהל/ת תיקי לקוחות ! הגדרת התפקיד :
ניהול דוח לקוחות : בנייה וקידום תיקי לקוחות החברה. משימות התפקיד:
קביעת תורים, סריקת מסמכים, איסוף חומר רפואי, עדכון הלקוחות בהתקדמות התיקים, העברת תיקים למשרדי ממשלה להמשך טיפול. היקף משרה:
משרה מלאה בימים א-ה בשעות 08:00-16:00 מיקום:
צריפין, קניון אסף הרופא אסף הרופא יש חניה לעובדים ! סביבת עבודה: צעירה, דינמית ותומכת. מתנות בחגים, מתנות בימי הולדת ועוד.
דרישות:
ניסיון בעבודה מול לקוחות, יכולת ניהול זמנים עצמאית, יכולת למידה , אחריות ועצמאות. נסיון במזכירות רפואית/ מימוש זכויות רפואיות - יתרון! יכולות ביטוי גבוהה בעל פה ובכתב עבודה מול מערכות מחשב.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-698
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה פקידת משרד / מזכירת משרד מנוסה ומקצועי/ת לניהול יעיל ומסור של המשרד הממוקם בנתניה. התפקיד כולל אחריות על מגוון תחומים מרכזיים בפעילות השוטפת של המשרד, ביניהם:- טיפול בדואר נכנס ויוצא
- הכנת דוחות באקסל
- ניהול מלאי ציוד משרדי וכיבוד
- ניהול קופה קטנה
- עבודה מול עובדים
- טיפול בהזמנות ותשלומים לספקים
- עזרה בהנה"ח
המועמד/ת האידיאלי/ת הינו/ה בעל/ת יכולות ארגון וסדר גבוהות, יחסי אנוש מעולים, יכולת עבודה בתנאי לחץ ועמידה בריבוי משימות. נדרשת שליטה מלאה ב-Office 365 ויכולת עבודה עצמאית לצד עבודת צוות. זוהי הזדמנות מצוינת להשתלב בתפקיד מפתח ולהתפתח מקצועית בסביבת עבודה דינמית ומאתגרת. העבודה במשרה חלקית / מלאה.
דרישות:
- ניסיון של שנה-שנתיים בניהול משרד
- ניסיון בתחום הנהלת החשבונות - יתרון משמעותי
- שליטה מלאה ב-Office 365 - חובה
- יכולת ארגון וניהול זמן ברמה גבוהה
- יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות
- אחריות, יוזמה ומוטיבציה גבוהה
- יכולת עבודה בתנאי לחץ ובריבוי משימות
- אנגלית ברמה טובה מאד - חובה
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
JB-00001
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברת עיצוב הבית מובילה בבני ברק דרוש/ה מנהל/ת משרד! אם את/ה בעל/ת זיקה לעולם העיצוב – זו ההזדמנות שלך להצטרף לחברה לעיצוב הבית איכותית ומקצועית! מה כולל התפקיד? ניהול שוטף של המשרד: תיאום פגישות, לוחות זמנים, משימות, קשר עם לקוחות, אדריכלים ומעצבים מהבולטים בישראל עבודה שוטפת מול ספקים, מפעלים ונותני שירות, מעקב וניהול תהליכי ייצור והזמנות, תיאום התקנות וניהול צוותי מתקינים טיפול בגבייה, חשבוניות ותהליכים אדמיניסטרטיביים תנאים: משרה מלאה, ימים א’-ה’ שעות עבודה: 08:30-17:30 שכר: 14,000–12,000 ש"ח ברוטו (בהתאם לניסיון)
דרישות:
ניסיון קודם בניהול משרד – חובה עדיפות לניסיון מתחום העיצוב / הקמעונאות שליטה מלאה ב-Monday.com או מערכת דומה עברית ברמת שפת אם, אנגלית ברמה גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
53419
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
טיפול בעובדי המפעל בנושאי נוכחות /רווחה ושרות (קליטת עובדים, מעקב דוחות נוכחות והכנה לשכר, העברת נתונים למח’ שכר, תאונות עבודה, הדרכות), סידור עבודה והסעות העובדים, עזרה בגיוס למשאבי אנוש של חברה. • הכנת לבדיקת ISO הדפסת מכתבים, תיוקים, ניהול משרד. • הפקת דוחות יצור • מענה טלפוני • שעות עבודה: א’ – ה’, 17:00 – 08:00 מיקום המשרה – בית שמש
דרישות:
• שליטה ביישומי OFFICE – חובה (אקסל – הכרות טובה ) • הכרות עם Priority – יתרון • הכרות עם חילן – יתרון כישורים: • יכולת עבודה תחת לחץ. • יחסי אנוש טובים. • תודעת שרות גבוהה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00328
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
פקיד/ת קבלה לעבודה פרונטלית מול לקוחות קבלה, פתיחת כרטיסים, הפקת חשבוניות, בדיקת שביעות רצון משרה מלאה ומידית משכורת מכובדת+ תנאים ד
דרישות:
ניסיון כפקידת קבלה/ מתאמת שירות ניסיון עבודה פרונטלי מול לקוחות חריצות, אחראיות נכונות למשרה מלאה ומידית המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
17891
אזור:
מרכז - פתח תקווה
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
מזכיר/ת/פקידת קבלה להפקת חשבוניות עבודה אדמניסטרטיבית משרה מלאה ומידית
דרישות:
ניסיון כפקיד/ת קבלה/ מתאם שירות חריצות, אחראיות נכונות למשרה מלאה ומידית המשרה מיועדת לנשים וגברים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
17482
אזור:
מרכז - תל אביב
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
פקיד/ת קבלה מנוסה לקבלת קהל + פתיחת כרטיסים+ הפקת חשבוניות לווי לקוחות סביבת עבודה נעימה חמה ומשפחתית עבודה בצוות שכר גבוה + תנאים עבודה מידית
דרישות:
ניסיון עבודה עם לקוחות שירותית חייכנית שליטה בסביבה ממוחשבת ניסיון בתפקיד דומה נכונות לעבודה בכ"ס משרה מלאה! המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
17845
אזור:
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה גדולה באשקלון דרוש\ה מזכיר\ת סניף רוצים/ות להיות חלק מקבוצה עוצמתית? אנחנו מחפשים אותך כדי להיות חלק מההצלחה! תיאור התפקיד : ניהול שוטף של משרד הסניף הכולל מענה טלפוני, מעקב אחר הזמנות רכש, אישור והזנת חשבוניות במערכת הפריורטי, ניהול ספקים,אישורים מול רשויות, התנהלות מול ספקים ולקוחות. היקף המשרה: משרה מלאה בימים א-ה 08:00-16:00 אין גמישות בשעות! מיקום המשרה- אשקלון נא לציין ציפיות שכר תנאים מעולים למתאימים!
דרישות:
ניסיון של שנה בתפקיד מזכירות / אדמיניסטרציה – חובה . פריורטי – חובה שליטה מלאה ביישומי האופיס- חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
53334
אזור:
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
ניהול ותפעול שוטף של משימות אדמיניסטרטיביות ניהול יומנים, תיאום פגישות ומעקב אחר משימות. הובלת תהליכים ותיאום מול ממשקים פנימיים וחיצוניים. הפקת דוחות שוטפים והכנת מצגות.
דרישות:
ניסיון קודם בעבודה אדמיניסטרטיבית – חובה. שליטה מלאה ב-Excel ו-PowerPoint – חובה. יכולת הכנת מצגות ברמה גבוהה והפקת דוחות שוטפים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00243
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה עוזר/ת אישי/ת לחברה איכותית בתחום האסתטיקה הרפואית ניהול יומנים ותיאום פגישות תיאום ותפעול קשרים סיוע בפרויקטים שווקים ניהול קשרי פנים וחוץ
דרישות:
ניסיון קודם כעוזר/ת אישי/ת למנכל אנגלית ברמה גבוהה מאוד תקתקנ/ית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00239
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
ניהול ותפעול שוטף של משימות אדמיניסטרטיביות במחלקת המכירות. עבודה שוטפת מול צוותי מכירות, מנהלים וספקים. ניהול יומנים, תיאום פגישות ומעקב אחר משימות. הובלת תהליכים ותיאום מול ממשקים פנימיים וחיצוניים. הפקת דוחות שוטפים והכנת מצגות. תמיכה אדמיניסטרטיבית בצוותי המכירות ובלקוחות החברה.
דרישות:
ניסיון קודם בעבודה אדמיניסטרטיבית – חובה. ניסיון בעבודה מול צוותי מכירות – יתרון משמעותי. שליטה מלאה ב-Excel ו-PowerPoint – חובה. יכולת הכנת מצגות ברמה גבוהה והפקת דוחות שוטפים. יוזמה, יכולת עבודה עצמאית והובלת משימות מקצה לקצה. יכולת עבודה מול ממשקים מרובים ותעדוף משימות בצורה מסודרת ויעילה. סדר, ארגון ודיוק בפרטים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
15059
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
התפקיד כולל מגוון רחב של משימות אדמיניסטרטיביות, עבודה מול ספקים, מתן שירות לעובדים ולמנהלים, ותיאום בין מחלקות ניהול יומן ותיאום פגישות מענה טלפוני, ניתוב שיחות, טיפול בדואר נכנס ויוצא הזמנת ציוד משרדי, טיפול בהזמנות מול ספקים ומעקב אחר חשבוניות תיאום נסיעות ואירועים, כולל הזמנת טיסות, מלונות תמיכה בפרויקטים אדמיניסטרטיביים של מחלקות שונות עבודה שוטפת עם מערכות מחשוב
דרישות:
אקדמאי - יתרון תואר ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי חובה שליטה מלאה ביישומי Office ובמערכות דיגיטליות סדר, ארגון, דיוק, יכולת ריבוי משימות ועמידה בלחץ יחסי אנוש טובים, תודעת שירות גבוהה ויכולת עבודה בצוות עברית רהוטה, אנגלית ברמה גבוהה משרה מלאה + שעות נוספות לפי צורך
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
15149
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
למוסד מתחום האומנות בתל אביב דרושה מזכירה למשרה מלאה ימים א'-ה' שעות:11:00-19:00 - ניתנת גמישות בשעות תחילת היום תיאור תפקיד: מתן שירותי מזכירות וניהול הפעילות האדמיניסטרטיבית של ההנהלה דיווח תשלומי שכר לעובדים רישום תלמידים קשר עם מחלקות ואנשי המנהלה השונים וסיוע שוטף בפעילויות המנהליות הנדרשות מהמחלקות
דרישות:
ניסיון בתפקיד מזכירות דומה- יתרון ידיעה וניסיון קודם בתוכנות POWER POINT, OUTLOOK, WORD, EXECEL, OFFICE יכולת טובה בניסוח מכתבים ומיילים בעברית ורצוי גם באנגלית תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש טובים, אדיבות וסבלנות סדר, ארגון ודיוק. אחריות, 'ראש גדול' יכולת למידה עצמית, יכולת לתעדף ולעבוד תחת עומס
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
15079
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
תיאור כללי: לחברה איכותית וחדשנית בתחום האסתטיקה הרפואית דרוש/ה עוזר/ת אישית למנכ״ל, עם יכולת הנעת תהליכים, סגירת קצוות וראש גדול. תחומי אחריות: · ניהול יומנים ותיאום פגישות בארץ ובחו״ל · תיאום ותפעול קשרים מול ספקים ויצרנים בחו״ל · עבודה אדמיניסטרטיבית מול יח״צ ומשרדי פרסום (קביעת מועדי פעילויות שיווק ופרסום ותיאומים) · עבודה על תקציבי שיווק ומעקב אחר תהליכים · טיפול במשימות מקצועיות ואישיות של המנכ״ל · סיוע בפרויקטים שיווקיים ותמיכה במחלקת השיווק · טיפול במשימות אדמיניסטרטיביות שוטפות וניהול משרד · קבלת אורחים וניהול קשרי פנים וחוץ ייצוגיים
דרישות:
· ניסיון קודם כעוזר/ת אישית למנכ״ל – חובה · אנגלית ברמה גבוהה מאוד (דיבור, קריאה וכתיבה) – חובה · ניסיון בתיאום מול ספקים ויצרנים בחו״ל – יתרון משמעותי · שליטה מלאה ב-Office, יתרון לידע מתקדם ב-Excel ו-PowerPoint · ניסיון והבנה בעולמות השיווק – יתרון · יכולת עבודה תחת לחץ וביצוע ריבוי משימות בדייקנות · סדר, ארגון, שירותיות, ייצוגיות ויחסי אנוש מצוינים · אופי עקבי, עקשני ויכולת בקרה על תהליכים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00059
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
מחפש/ת תפקיד תפעולי שמשלב סדר, אחריות וארגון - עם משמעות יומיומית ועבודה שיש לה ערך אמיתי? בחילן - חברה גדולה, יציבה ומובילה בתחום השכר והמשאבים הארגוניים בישראל – אנחנו מחפשים רכז/ת בק אופיס ומזכירות שיצטרף/תצטרף אלינו. מה בתפקיד? -ניהול ותיאום יומנים (פגישות פנימיות וחיצוניות) -ריכוז תחום הרכב: הזמנות, טיפולים, טסטים, תדלוקים וחשבוניות -עבודה מול ספקים: הזמנות רכש, תשלום חשבוניות -טיפול בכרטיסי עובדים - הנפקה, אובדן, סיום העסקה -ניהול קופה קטנה, שליחויות, אירוח וחניות -תמיכה במערכת CRM: פתיחת אנשי קשר, הפקת הצעות מחיר -סיוע בהכנת הסכמים, ימי עיון ואירועים -תמיכה אדמיניסטרטיבית שוטפת למנהלי התחום
דרישות:
-ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי / בק אופיס - לפחות שנתיים -שליטה מלאה ב-Excel ובמערכות ממוחשבות -סדר, דיוק, אחריות ויחסי אנוש מעולים -אנגלית ברמה טובה – יתרון משמעותי זמינות למשרה מלאה במשרדי החברה בתל אביב (ליד רכבת), עם אפשרות לשעות נוספות בעת הצורך למה להצטרף לחילן? כי אצלנו תמצאי הרבה מעבר לרשימת משימות – תמצאי אנשים טובים, תחושת שייכות אמיתית וסביבה שמעריכה את מה שאת מביאה איתך. אם את מחפשת מקום לעבוד בו לאורך זמן תחת מנהלים מקצועיים ואווירה נעימה - אנחנו מחכים לך.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB1278
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|