דרושים בתחום מזכירות

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 68 משרות עבודה בתחום מזכירות

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה מזכיר/ת פקיד/ת קבלה

דרוש/ה מזכיר/ת פקיד/ת קבלה

לנקר - ירדני עו"ד, בוררות ונוטריון

07/11/2025

תיאור תפקיד:
למשרד עו"ד,בוררות ונוטריון מוביל ברח' הרכבת 58 (מגדל אלקטרה סיטי) ,ת"א דרוש/ה מזכיר/ת פקיד/ת קבלה למשרה מלאה -
    יושבים ליד תחנת רכבת ותחנה מרכזית ת"א.
במסגרת התפקיד:
  • אחריות על תפעול עמדת הקבלה - מענה טלפוני, ניתוב שיחות וקישור שיחות ועידה, קבלת אורחים.
  • עבודות אדמיניסטרטיביות שוטפות - צילומים, סריקות, הדפסות, תאומי שליחויות ,ניהול יומן עבודה וכו'.
  • היקף המשרה - משרה מלאה -ימים א-ה 9:00-17:00
  • (המשרה לא מתאימה כמשרת הורה ו/או לסטודנטים).
תנאי משרה:
  • שכר: 50 ש"ח לשעה.
  • בונוסים מפעם לפעם
  • תנאים סוציאלים מלאים
  • העסקה ישירה
דרישות:
  • ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית במשרד עו"ד כ-3 שנים לפחות , הכולל מתן שירות - חובה.
  • אנגלית ברמה בסיסית - חובה.
  • שליטה מלאה ב-Outlook.
  • המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד .
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00004
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת משרד

מנהל/ת משרד

חברה דסקרטית

07/11/2025

תיאור תפקיד:
לחברה מקסימה וקטנה ברמת גן דרוש/ה מנהל/ת משרד (7 עובדים) יד ימינו של המנכ"ל.
(נמצא בחו"ל - מגיע פעם בחודש לארץ)
המשרה כוללת עבודות משרד- ניהול יומן-הזמנת כרטיסי טיסה-פתרון תקלות וכיו"ב
אפשרות לעב' בין השעות 9:00-15:00
יום עב' מהבית
תנאים ושכר מצויינים
החלפה לחל"ד- חצי שנה עם אופציה מאד ממשית לקבועה
דרישות:
נדרש נסיון קודם
אנגלית ברמה טובה מאד(כולל שיחה ומיילים)
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית, משרה זמנית
קוד משרה: JB-00375
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מזכיר/ת קבלה- ללא ניסיון- שכר 9K

מזכיר/ת קבלה- ללא ניסיון- שכר 9K

חברה דסקרטית

07/11/2025

תיאור תפקיד:
למכללה מובילה דרוש /ה פקיד /ה קבלה,
- קבלת קהל – סטודנטים, מרצים ומבקרים.
- מענה טלפון ודיגיטלי, ניהול יומן, תיאום פגישות ומתן מידע כללי.
- תמיכה אדמיניסטרטיבית שוטפת לצוות ההנהלה וההוראה.
- עבודה במשמרות, שכר בסיס 40 ש"ח לשעה, יש תנאים מעולים ואפשרויות קידום נרחבות, משרה באווירה מעולה!
דרישות:
- ניסיון קודם בתפקיד דומה – יתרון.
- שליטה בסיסית ומעלה ביישומי מחשב (אאוטלוק, אקסל, מערכות CRM).
- תודעת שירות גבוהה, אדיבות וסבלנות.
- כישורי תקשורת מעולים ויכולת עבודה בצוות.
- נכונות לעבודה במשמרות!
היקף משרה: משרה מלאה, משרה זמנית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה: 2331
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לעמותה ייחודית דרושה מזכירה מוכשרת לגיוס מיידי

לעמותה ייחודית דרושה מזכירה מוכשרת לגיוס מיידי

דניאל פריזנט ייעוץ והשמה

07/11/2025

תיאור תפקיד:
התפקיד כולל אחריות אדמיניסטרטיבית ותפעולית רחבה כחלק ממערך המזכירות של בית הספר התיכון.
המזכירה השנייה מספקת מענה שוטף לתלמידים, לצוות ההוראה ולהנהלה, ותומכת בפעילות הארגונית של המוסד.
תחומי אחריות עיקריים:
מתן מענה אדמיניסטרטיבי שוטף לתלמידים, הורים וצוות ההוראה.
טיפול בגבייה, קבלות, ספקים ונושאים כספיים שוטפים.
עבודה מול הנהלת התיכון והצוות הפדגוגי בכל נושא נדרש.
שימוש בתוכנות מחשב, מערכות משרדיות ואפליקציות ניהול (Office, Canva, iCount, גרוו איי).
עבודה מול ממשקים פנים-ארגוניים וחוץ-ארגוניים, תוך שמירה על סדר וארגון גבוה.
היקף המשרה:
משרה מלאה, חמישה ימי עבודה (א’-ה’), בין השעות 08:00–14:30.
תחילת עבודה מיידית.
מיקום: השרון
דרישות:
סבלנות ויחסי אנוש
גמישות מחשבתית
שירותיות
יכולת עבודה בצוות
עבודה בסביבה ממוחשבת
עמידה בלוחות זמנים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 773219
אזור: שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה אחראי/ת מיונים ואדמיניסטרציה.

דרוש/ה אחראי/ת מיונים ואדמיניסטרציה.

ארא יועצים

07/11/2025

תיאור תפקיד:
חברתNew Era יועצים - חברת ייעוץ ארגוני-אסטרטגי המספקת פתרונות הוליסטיים לארגונים מובילים במשק, מגייסת אחראי/ת מיונים ואדמיניסטרציה למשרה חלקית (60%, משרה היברידית).

תיאור התפקיד:
אדמיניסטרציה ותפעול משרד
    ניהול שוטף של המשרד: תיאום פגישות, ניהול יומנים, עבודה מול ספקים ולקוחות.
    אחריות על רווחת העובדים ופעילויות המשרד.
    תמיכה בצוות היועצות, ניהול תהליכים אדמיניסטרטיביים שוטפים ומתן מענה מקצועי ללקוחות החברה.
תחום המיונים והאבחון התעסוקתי
    אחריות על ניהול ותיאום ימי מיון ללקוחות החברה.
    תקשורת שוטפת עם מועמדים ולקוחות, הערכות, ניהול וליווי ימי המיון.
דרישות:
  • אחריות, דייקנות, הגדלת ראש ויכולת סדר וארגון גבוהה.
  • תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים.
  • ניסיון קודם באדמיניסטרציה - יתרון.
  • ניסיון רלוונטי מהשירות הצבאי - יתרון.
  • שליטה באאוטלוק ויישומי אופיס - יתרון.
  • מתאים גם לסטודנטים/ות.
היקף משרה: משרה חלקית, לפי שעות
קוד משרה: JB-00134
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת לשכת בי"ס לרפואה באוניברסיטת רייכמן

מנהל/ת לשכת בי"ס לרפואה באוניברסיטת רייכמן

אוניברסיטת רייכמן

07/11/2025

תיאור תפקיד:
דרוש/ה מנהל/ת לשכת דיקן ומנהלת בית הספר
בבית ספר דינה רקנאטי לרפואה
אוניברסיטת רייכמן בהרצליה

- ניהול שוטף של לשכת הנהלת בית הספר, לרבות תכנון וארגון העבודה היומיומית.
- ניהול יומני חברי הנהלת בית הספר, תיאום פגישות, ישיבות ואירועים עם גורמי חוץ ופנים, לרבות סנכרון פגישות רבות משתתפים.
- ארגון החומרים הנדרשים לפגישות, פרוטוקולים ומעקבי סטטוס לסגירת מעגלי טיפול.
- ניהול הקשר עם סגל אקדמי, מינהלי וגורמי חוץ, לרבות ממשקים בקמפוס, נציגי ממשל וארגונים בינ"ל.
- משימות נוספות לפי צרכי הלשכה כפי שידרשו מעת לעת.
- היקף המשרה 100%, בלשכת הדיקן.
דרישות:
- תואר אקדמי
- ניסיון של 3 שנים לפחות בתפקיד דומה - ניהול לשכה של ארגון ציבורי או חברה עסקית גדולה, תפקיד עוזר/ת אישית
- ניסיון בניהול מספר יומנים של מנהלים בכירים - יתרון
- שליטה מלאה בתוכנות אופיס, ניסיון בעבודה עם מערכות מידע וניהול ארגוניות
- דיסקרטיות והתנהלות מקצועית בסביבה אקדמית ודינמית
- יכולת גבוהה לעבודה בסביבה מרובת משימות, תחת לחץ ובדינמיקה משתנה
- יוזמה, יכולת למידה מהירה ופתרון בעיות
- תודעת שירות גבוהה, עבודת צוות ויחסי אנוש מצוינים
- ייצוגיות ויכולת ביטוי גבוהה בע"פ ובכתב בעברית ובאנגלית
- התפקיד דורש זמינות לעבודה בשעות גמישות בהתאם לצרכים הארגוניים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-459
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת לשכת מנכ"ל

מנהל/ת לשכת מנכ"ל

קבוצת פילת

07/11/2025

תיאור תפקיד:
דרוש/ה מנהל/ת לשכת מנכ"ל
תיאור התפקיד:
לחברה ממשלתית בתחום התשתיות דרוש/ה מנהל/ת לשכת מנכ"ל.
התפקיד כולל: מזכירות וסיוע אדמיניסטרטיבי, תכנון לו"ז וניהול יומן המנכ"ל ועובדי הלשכה.
התנהלות מול משרדי ממשלה, לשכות שרים, מנכ"לים, רשויות, גופים ממשלתיים, חברות בינ"ל וכד'.
כמו כן, ניסוח ועריכת מיילים, מענה טלפוני וקבלת אורחים.
משרה מלאה הממוקמת בקריית עתידים בת"א.
דרישות:
1. תואר ראשון – חובה
2. לפחות שלוש שנות ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי – חובה
3. לפחות שנתיים ניסיון קודם בחברות ו/או ארגונים ציבוריים - חובה
4. שליטה מלאה בתוכנות ה-OFFICE – חובה
5. שליטה בשפה האנגלית - חובה
6. ניסיון בתוכנתSAP - יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 834912
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מזכיר/ה למוסד רפואי מוביל בתל אביב- תנאים מעולים

מזכיר/ה למוסד רפואי מוביל בתל אביב- תנאים מעולים

JobShop

07/11/2025

תיאור תפקיד:
הצטרפ/י לצוות מקצועי במוסד רפואי מוביל!
תחומי האחריות:
ניהול וריכוז תיקים רפואיים ברמה גבוהה
מתן שירות ותמיכה צמודה לצוות הרופאים המנתחים
ניהול מערך הבק אופיס והתפעול השוטף
פרטי המשרה:
משרה מלאה, ימים א'-ה', שעות 08:00-17:00
סביבה מקצועית ומאתגרת
עבודה בצוות רפואי מוביל
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
דרישות:
- ניסיון קודם כמזכיר/ה, יתרון משמעותי.
- יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות.
- יכולת ניהול זמן ומשימות בצורה עצמאית ותקתקנית.
- זיקה לעולם הרפואה - יתרון.
- שליטה מלאה ביישומי מחשב.
המשרה מתאימה לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 756291
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מזכיר/ת מכירות ושרות

מזכיר/ת מכירות ושרות

מטריקס

07/11/2025

תיאור תפקיד:
לחברה ברעננה דרוש/ה מזכיר/ת מכירות ושרות.
התפקיד כולל מעקב ביצוע פרוייקטים כולל בדיקת אבני הדרך של הפרוייקט וחשבונות.
הוצאת הצעות מחיר ללקוחות.
קשר טלפוני והתכתבות בעברית ובאנגלית עם לקוחות בישראל ועם ספקים בחו"ל.
קבלת קריאות שרות מלקוחות והזנה במערכת פריוריטי. תאומים מול מנהל ומהנדסי השרות.
עדכון במערכת PRIORITY של פעילויות השרות ושל נתוני מלאי וציוד שסופק.
מעקב אחר סיום אחריות למכונות שסופקו ללקוחות.
מעקב הזמנות, טיפול בהחזרת חלקים באחריות. הכנת חלקים למשלוח.
משימות כלליות במשרד.
משרה מלאה א-ה, 8:00-17:00, ממשרדי החברה ברעננה
דרישות:
ניסיון קודם בתפקידי מזכירות/אדמניסטרציה
שליטה מלאה בעברית ואנגלית- דיבור כתיבה וניסוח
ניסיון בעבודה עם תוכנת PRIORITY ו-EXCEL
ניסיון בעבודה בחברת נציגוית - יתרון
רקע בהנהלת חשבונות- יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 75640
אזור: מרכז - פתח תקווה
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה פקיד/ה לארגון מוביל בירושלים -תנאים מעולים!

דרוש/ה פקיד/ה לארגון מוביל בירושלים -תנאים מעולים!

JobShop

07/11/2025

תיאור תפקיד:
לארגון מוביל בירושלים דרוש/ה פקיד/ה מסור/ה ומקצועי/ת .
התפקיד כולל מענה טלפוני מקצועי, קבלת קהל בצורה נעימה, וסיוע במשימות שוטפות של המשרד. היקף משרה:משרה מלאה בשעות 08:00-16:00, עם יום אחד בשבוע שבו העבודה תתקיים בשעות 10:00-18:00.
זוהי הזדמנות מצוינת להשתלב בצוות מקצועי ותומך בסביבה נעימה ומזמינה.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
דרישות:
- ניסיון קודם בתחום המנהלה ומענה טלפוני.
- יכולת שיווק וסיוע בתפעול משימות שוטפות.
- יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות.
-דובר/ת ערבית -יתרון 
- שליטה מלאה בתוכנות אופיס.
- ידע בהנהלת חשבונות - יתרון.
- עברית כשפת אם.
המשרה מתאימה לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 778804
אזור: ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מזכירת מפעל למשרה חלקית

מזכירת מפעל למשרה חלקית

המימד השלישי גיוס והשמה 2

07/11/2025

תיאור תפקיד:

לחברה יצרנית באזור התעשייה ברקן דרוש/ה מזכיר.ת מפעל לניהול אדמיניסטרציה ותמיכת מכירות .
סביבת עבודה דינאמית ומשפחתית.
טיפול בהזמנות, הצעות מחיר, תעודות משלוח,חשבוניות.
הכנת תיקיי יצור ותיאום הרכבות.
דרישות:

ניסיון קודם בתמיכת מכירותהיכרות עם תוכנות אופיס וגישה למערכות ממוחשבות.
יכולת עבודה בריבוי משימות ותשומת לב לפרטים.
5 ימי עבודה בשבוע 08:00-13:00
יכולת הגעה עצמית לברקן .
היקף משרה: משרה חלקית
קוד משרה: JB-19432
אזור: מרכז - פתח תקווה, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין
ירושלים - יהודה ושומרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מזכיר/ה למשרד עו"ד בחיפה

מזכיר/ה למשרד עו"ד בחיפה

חברה דיסקרטית

07/11/2025

תיאור תפקיד:
משרד עו"ד בחיפה מחפש מזכיר/ה למשרה בימים א'-ה' בין השעות 7:30-16:00 (אפשר גם 7:45-15:30).

**יש חנייה.

התפקיד כולל:
ניהול יומנים ותיאום פגישות
מענה טלפוני וטיפול במיילים
מענה אדמיניסטרטיבי שוטף לצוות המשרד
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה
שליטה ביישומי Office וכושר ביטוי גבוה בכתב ובע"פ
יחסי אנוש טובים ושירותיות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: P-8892324
אזור: צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת משרד לרשת נדל"ן מובילה

מנהל/ת משרד לרשת נדל"ן מובילה

חברה דסקרטית

07/11/2025

תיאור תפקיד:
לרשת נדל"ן מובילה ובעלת ותק בתחום התיווך, שיווק וייעוץ בנדל"ן בארץ ובחו"ל,
דרושה מנהלת משרד אחראית, אנרגטית ומרובת משימות לתפקיד משמעותי ומרכזי בניהול השוטף של המשרד.
התפקיד כולל אחריות תפעולית ואדמיניסטרטיבית מלאה: ניהול יומן מנכ"ל, קבלת קהל, מענה טלפוני, ניהול ממשקי עבודה מול אנשי מכירות.
העבודה מתבצעת בסביבה דינמית, מקצועית ובעלת אופי משפחתי, כחלק מצוות מסור ואיכותי.

היקף המשרה:
מלאה במשמרות
מיקום: עזריאלי – תל אביב
בונוסים גבוהים
דרישות:
  • שליטה ביישומי Office
  • יכולת ניהול יומן וניהול משימות באופן עצמאי
  • כישורי שירות ויחסי אנוש מצוינים
  • סדר, ארגון ויכולת גבוהה לתעדף משימות
  • ראש גדול
היקף משרה: משרה מלאה, לפי שעות
קוד משרה: JB-00033
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

פקיד/ת קבלה לארגון מוביל בתחומו בת"א! אין צורך בניסיון קודם!

פקיד/ת קבלה לארגון מוביל בתחומו בת"א! אין צורך בניסיון קודם!

לין ביכלר משאבי אנוש

07/11/2025

תיאור תפקיד:
פקיד/ת קבלה לארגון מוביל בתחומו בת"א! אין צורך בניסיון קודם!
התפקיד כולל:
מענה טלפוני ופרונטלי, ניתוב שיחות, תיאום פגישות, הזמנת ציוד משרדי, ואדמינ' שוטפת.
תנאים:
ימים א'-ה' 8:30-17:00, ללא ימי שישי!
שכר- 7.5-8K ש"ח בהתאם לניסיון + נסיעות + סיבוס + אירועי חברה וכו'.
דרישות:
שירותיות ויחסי אנוש מעולים.
כושר ביטוי בע"פ ובכתב.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 51508
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מאתאמ.ת מכירות יונדאי תל אביב

מאתאמ.ת מכירות יונדאי תל אביב

קבוצת כלמוביל

07/11/2025

תיאור תפקיד:
מטרת התפקיד:
ניהול עמדת הקבלה בכניסה לאולם התצוגה, קבלת לקוחות ומתן שירות ראשוני בסניף, הן פרונטאלי והן טלפוני. לצד זאת, מתן תמיכה אדמיניסטרטיבית לצוותי המכירה ומענה ללקוחות, על מנת לקדם עסקאות ולמקסם את חווית הלקוח בתהליך המכירה.

איך יראה היום שלך:

תמיכה אדמיניסטרטיבית בצוות המכירות, ובכלל זה תיאום פגישות מכירה ונסיעות מבחן, מתן מענה לשיחות נכנסות והעברת הודעות לנציג רלוונטי.
מעקב אחר הלידים הנכנסים לאולם והעברה לטיפול נציגי המכירות.
מתן מענה ראשוני בעת כניסת לקוח לאולם, עמידה בקשר עם לקוחות קיימים, טיפול בהעברת הצעות מחיר, חוזים, קבלת הזמנות ותאום מועדי אספקה.
עבודה שוטפת מול ממשקים פנים וחוץ (מחלקות: אספקה, שירות, שיווק, הנהלת חשבונות, אתר מסירה וכו’).
סיוע בהפקת דוחות גבייה וערבויות, עדכון מבצעים, עדכון היעדים וכד’.
ניהול הרכש במתחם המכירה.
דרישות:
ניסיון בעבודה פרונטאלית מול לקוחות - יתרון
יכולת מכירתית- יתרון משמעותי
רישיון נהיגה – יתרון
משרה מלאה
ראשון - חמישי 08:30-18:00 שישי 08:30-13:00

מיקום - תל אביב 
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 4228
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
קרא עוד
1 2 3 4 5 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!