תיאור תפקיד:
אנו מחפשים עובדת/פקידת אדמיניסטרטיבית בעלת מוטיבציה גבוהה, יחסי אנוש מצוינים וכישורי ארגון ברמה גבוהה להצטרפות לצוות שלנו. זוהי הזדמנות מצוינת עבור איש/אשת מקצוע עם ניסיון קודם בתפקידי אדמיניסטרציה, המעונין/ת להשתלב בסביבת עבודה דינמית ותומכת. התפקיד כולל:
- ניהול שוטף של משרד: אחריות על כלל הפעילות האדמיניסטרטיבית השוטפת של המשרד, כולל מענה טלפוני, טיפול בדואר ובמיילים, וקבלת אורחים.
- תמיכה אדמיניסטרטיבית: סיוע למחלקות השונות בחברה במשימות אדמיניסטרטיביות מגוונות, כגון תיאום פגישות, הכנת מצגות וחומרים.
- ניהול יומנים: תיאום וקביעת פגישות, מעקב אחר לוחות זמנים וניהול יומנים מורכבים.
- הכנת מסמכים: הקלדה, עריכה ועיצוב מסמכים, דוחות ומצגות ברמה גבוהה.
- טיפול ברכש משרדי: הזמנת ציוד משרדי, ניהול מלאי וספקים.
- תיוק וארכיון: שמירה על סדר וארגון במסמכים פיזיים וממוחשבים, ובניית מערכת תיוק יעילה.
- פתרון בעיות: מתן מענה מהיר ויעיל לפניות ובעיות אדמיניסטרטיביות.
דרישות:
- ניסיון קודם: לפחות שנתיים ניסיון מוכח בתפקיד אדמיניסטרטיבי/מזכירותי – חובה.
- שליטה מלאה ביישומי אופיס: אקסל, וורד, פאואר-פוינט ואאוטלוק – ברמה גבוהה מאוד.
- יכולת סדר וארגון: יכולת מוכחת לעבוד באופן מסודר, שיטתי ומאורגן.
- שירותיות ויחסי אנוש מעולים: יכולת עבודה עם ממשקים מרובים, סבלנות ויכולת מתן שירות ברמה גבוהה.
- אחריות ומוסר עבודה גבוה: יכולת עבודה עצמאית, יוזמה ולקיחת אחריות.
- דיסקרטיות ומהימנות: חשיבות רבה לשמירה על סודיות ואמינות.
- יכולת עבודה תחת לחץ: יכולת תעדוף משימות ועמידה בלוחות זמנים צפופים.
- אנגלית ברמה טובה: קריאה, כתיבה ודיבור.
- זמינות למשרה מלאה: חמישה ימים בשבוע (א'-ה').
אם את/ה בעל/ת כישרון ארגוני, יכולת עבודה בסביבה דינמית ורצון להצטרף לצוות איכותי ומקצועי, נשמח לקבל את פנייתך!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00002
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
למוסך מקצועי וותיק בהרצליה דרוש/ה פקיד/ת קבלה ושירות בכיר/ה התפקיד כולל קבלת לקוחות, ליווי אישי לאורך תהליך השירות, ניהול ותיאום משימות אדמיניסטרטיביות, טיפול בניירת משרדית ועבודה מול צוותי שירות וטכנאים העבודה במשרה מלאה וימי ו אחת לשבועיים תנאים מצוינים, סביבת עבודה מקצועית, שכר ראוי והזדמנות להשתלב במקום עבודה יציב ונעים
דרישות:
ניסיון קודם בעבודה עם קהל – חובה יתרון משמעותי לבעלי ניסיון בעבודה במוסך או מרכז שירות יכולת ארגון גבוהה, תודעת שירות מצוינת, יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה עצמאית ובצוות המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
17083
אזור:
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לארגון ציבורי *משרה זמנית לחצי שנה* מומחה/ית אקסל ניהול משרד
דרישות:
אקסל מעולה ניסיון בניהול משרד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00236
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
ניהול ותפעול שוטף של משימות אדמיניסטרטיביות במחלקת המכירות. עבודה שוטפת מול צוותי מכירות, מנהלים וספקים. ניהול יומנים, תיאום פגישות ומעקב אחר משימות. הובלת תהליכים ותיאום מול ממשקים פנימיים וחיצוניים. הפקת דוחות שוטפים והכנת מצגות. תמיכה אדמיניסטרטיבית בצוותי המכירות ובלקוחות החברה.
דרישות:
ניסיון קודם בעבודה אדמיניסטרטיבית – חובה. ניסיון בעבודה מול צוותי מכירות – יתרון משמעותי. שליטה מלאה ב-Excel ו-PowerPoint – חובה. יכולת הכנת מצגות ברמה גבוהה והפקת דוחות שוטפים. יוזמה, יכולת עבודה עצמאית והובלת משימות מקצה לקצה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00243
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה עוזר/ת אישי/ת לחברה איכותית בתחום האסתטיקה הרפואית ניהול יומנים ותיאום פגישות תיאום ותפעול קשרים סיוע בפרויקטים שווקים ניהול קשרי פנים וחוץ
דרישות:
ניסיון קודם כעוזר/ת אישי/ת למנכל אנגלית ברמה גבוהה מאוד תקתקנ/ית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00239
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
פקיד/ה לניהול מערך הקבלה. טיפול בניירת שקשורה לביטוחים והצעות מחיר עבודה משרדית שוטפת סביבת עבודה חמה ומשפחתית משכורת מכובדת +תנאים עבודה מיידית
דרישות:
ניסיון בעבודה עם אנשים ניסיון בעבודה משרדית ניסיון בעבודה בסביבה ממוחשבת נכונות לעבודה בנתניה משרה מלאה וקבועה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
17420
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
פקיד/ת קבלה מנוסה לעבודה פרונטלית מול לקוחות קבלה, פתיחת כרטיסים, הפקת חשבוניות, בדיקת שביעות רצון משרה מלאה ומידית משכורת מכובדת+ תנאים+ ארוחות
דרישות:
ניסיון כפקידת קבלה/ מתאמת שירות במוסך- יתרון משמעותי ניסיון עבודה פרונטלי מול לקוחות חריצות, אחראיות נכונות למשרה מלאה ומידית המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
17370
אזור:
מרכז - תל אביב
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
סוכנות ביטוח גדולה מגייסת לתפקיד בק אופיס- ללא ניסיון! תפקיד *ראשוני*, כרטיס כניסה לחברה שהיא משפחה! התפקיד כולל קבלת ניירת וטפסי ביטוח ומעבר עליהם, לראות שכלום לא חסר ולהחזיר את השגויים. קבלת טפסים, בדיקת תקינות ועוד.. משרה מלאה, שכר גלובלי 8,000 ש"ח, תנאים סוציאליים מעולים ואופק קידומי נרחב! מתאים גם לכאלו ללא ניסיון, חיילים/ות משוחררים/ות.
דרישות:
זמינות מיידית נכונות לעבודה לטווח ארוך שליטה ביישומי המחשב
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
754
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים
צפון - חיפה והכרמל
דרום - באר שבע
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
• תפעול שירותי אדמיניסטרציה בחברה: תאומי פגישות, ניהול יומן, ניהול משרד, טיפול בדואר נכנס ויוצא ומענה טלפוני. • חלק מצוות האדמיניסטרציה בחברה. • התנהלות מרובה מול ספקים, לקוחות וממשקים פנימיים. • טיפול בחשבוניות, רכש ותעודות משלוח.
דרישות:
• ניסיון קודם בתפקיד דומה - חובה. • ניסיון בהתנהלות מרובת ממשקים - חובה. • שליטה מלאה בתוכנות ה-Office - חובה. • מוסר עבודה גבוה. • תודעת שירות גבוהה. • יחסי אנוש מצוינים וכושר ביטוי בכתב ובעל פה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-23
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
ניהול ותפעול שוטף של משימות אדמיניסטרטיביות במחלקת המכירות. עבודה שוטפת מול צוותי מכירות, מנהלים וספקים. ניהול יומנים, תיאום פגישות ומעקב אחר משימות. הובלת תהליכים ותיאום מול ממשקים פנימיים וחיצוניים. הפקת דוחות שוטפים והכנת מצגות. תמיכה אדמיניסטרטיבית בצוותי המכירות ובלקוחות החברה.
דרישות:
ניסיון קודם בעבודה אדמיניסטרטיבית – חובה. ניסיון בעבודה מול צוותי מכירות – יתרון משמעותי. שליטה מלאה ב-Excel ו-PowerPoint – חובה. יכולת הכנת מצגות ברמה גבוהה והפקת דוחות שוטפים. יוזמה, יכולת עבודה עצמאית והובלת משימות מקצה לקצה. יכולת עבודה מול ממשקים מרובים ותעדוף משימות בצורה מסודרת ויעילה. סדר, ארגון ודיוק בפרטים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
15059
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך
מזכירה / מזכיר
מזכירה / מזכיר
מזכירה / מזכיר
QHR
13/07/2025
תיאור תפקיד:
לחברת הייטק מגבעתיים, דרוש/ה מזכיר/ה לתפקיד מאתגר ומגוון. במסגרת התפקיד: - עבודה בקבלה, מול ספקים ולקוחות. - טיפול בגבייה ובקרות מערכתיות. - מתן מענה מהיר לכשלים תפעוליים במערכות. - תפעול משימות בילינג כגון התאמות, עדכון נתונים ובקרה על חשבוניות. - תאום פגישות, ניהול יומן, מענה טלפוני וניהול שוטף של המשרד. - עבודה שוטפת מול מערכות תוכנה מורכבות וייעודיות. משרה מלאה, ימים א-ה, שעות 8:30-17:00. אין צורך בניסיון קודם! תנאים טובים למתאימים/ות.
דרישות:
- יכולת למידה מהירה של מערכות תוכנה. - אנגלית ברמה טובה. - שליטה באקסל. - הבנה לוגית ויכולת פתרון בעיות בזמן אמת. - ידע בהנהלת חשבונות - יתרון.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
14822
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
למרפאה פרטית ברמת החייל דרושה מזכירה רפואית / פקידת קבלה העבודה בצוות של 7 נשים במרפאה משרה מלאה המתחלקת על 4 ימים בשבוע א, ב 08:00-17:30 שלישי או חמישי לסרוגין 08:00-15:00 רביעי 11:00-18:00 ללא שישי וערבי חג. יש אפשרות לשעות נוספות להגדלת השכר. שכר התחלתי : 9,000 - 10,000 ש"ח, העלאה לאחר 3 חודשים
דרישות:
ניסיון של לפחות שנתיים כפקידת קבלה/ מזכירה רפואית ניסיון בעבודה עם תוכנות מחשב ניסיון בעבודה עם תוכנה רפואית - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
J-3289
|
תיאור תפקיד:
למרפאת יישור שיניים איכותית וייחודית הממוקמת בלב רחוב אחוזה הראשי ברעננה, דרוש/ה מזכיר/ה בעל/ת יחסי אנוש מעולים למשרה מלאה ולטווח ארוך. אם אתם/ן בעלי/ות תודעת שירות גבוהה, אדיבים/ות, חייכנים/ות ונהנים/ות ממגע עם אנשים, מקומכם/ן איתנו! התפקיד כולל:- מתן שירות פרונטלי וטלפוני למטופלים/ות.
- תיאום פגישות וניהול יומנים.
- סיוע אדמיניסטרטיבי לצוות הרפואי.
תנאי העסקה:- משרה מלאה: ימים א' – ה'.
- שעות עבודה: 9:00 – 18:00 (פעמיים בשבוע עד השעה 17:00).
- תנאים מצוינים למתאימים/ות.
- תחילת עבודה מיידית.
נשמח לצרף למשפחתנו עובד/ת מקצועי/ת ומסור/ה!
דרישות:
- יחסי אנוש יוצאי דופן ותודעת שירות גבוהה.
- אנגלית ברמה טובה – חובה.
- שליטה וניסיון בעבודה עם יישומי מחשב.
- אדיבות, סבלנות ויכולת עבודה בסביבה דינמית.
- נכונות לעבודה לטווח ארוך.
נשמח לצרף למשפחתנו עובד/ת מקצועי/ת ומסור/ה!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00001
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחומה ממוקדמת באזור בית שמש דרוש/ה פקיד/ת קבלה איוש עמדת קבלה במפעל מענה ללקוחות/ספקים/אורחי החברה עבודת באק אופיס ומתן מענה למנהל/ת אדמיניסטרטיבית של המפעל משרה מלאה 8.00 - 16.00 שעות נוספות לפי צורך קליטה ישירה
דרישות:
ניסיון אדמין - חובה ניידות - חובה, אין תחבורה ציבורית/הסעות למפעל
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-102
|
תיאור תפקיד:
הזדמנות מצוינת להצטרף לצוות מקצועי ודינמי מוסך המשאיות המוביל באשדוד מחפש פקיד/ת קבלה אחראי/ת ומסור/ה! התפקיד כולל: -כפיפות למנהל המוסך -הצעות מחיר חשבוניות -ניהול יומן עבודה -טיפול במסמכים ותיעוד היקף המשרה - ימים א-ה 7:00-17:00 יש גמישות בשעות המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד .
דרישות:
ניסיון קודם בעבודה במוסך - יתרון משמעותי ידע בהנהלת חשבונות - יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
606261
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
דרום - אשדוד, קרית גת, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|