תיאור תפקיד:
לחב' דיגיטל מצליחה בת"א דרוש.ה עוזר.ת אישי.ת ומנהל/ת משרדניהול ותיאום לוחות זמנים של שלושה מנכ"ליםתיאום והתנהלות מול ממשקים פנים-ארגוניים וחוץ-ארגוניים במגוון תחומים ניהול אדמיניסטרציה שוטפת של המשרד כמו כן- ארגון הפי אאורס, ימי הולדת, ארוחות צהריים וכיו"ב משרה מלאה 9:00-18:00
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד עוזרת אישית להנהלה בכירהשליטה בתוכנות אופיס קו"ח רק בעברית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00308
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה בתל אביב דרוש/ה בק אופיס ניהול אופרציה של אירועים -רישום ותפעול ניהול הזמנות שעות עבודה 0800-1600
דרישות:
ניסיון באדמיניסטרציה ניסיון בבק אופיס אופרציה אנגלית טובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
4576
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה מזכיר/ה למכון למדיניות ואסטרטגיה (IPS) באוניברסיטת רייכמן בהרצליה תיאור התפקיד: ניהול היומן של ראש המכון הכולל תאומי פגישות מול גורמי ממשל וביטחון בכירים בישראל ובחו"ל תאום פגישות עבודה של המכון ניהול תכתובות עם גורמים מהארץ ומחו"ל תיאום נסיעות עבודה לחו״ל ליווי ותמיכה בהכנות הנדרשות לכנס הרצליה היקף המשרה 100%, גמישות בשעות העבודה + שעות נוספות איוש מיידי
דרישות:
ניסיון קודם בניהול יומנים יסודיות, דייקנות ומקצועיות, סדר וארגון בשיטות העבודה ותשומת לב לפרטים יכולת תכנון ותיעדוף, עמידה בלחץ וביצוע מספר משימות במקביל תודעת שירות גבוהה מאד, דיסקרטיות, יחסי אנוש מצוינים, לויאליות ומסירות יכולת ביטוי גבוהה בע"פ ובכתב אנגלית ברמה טובה מאד (יכולת עבודה ותאומים מול גורמים בכירים בחו"ל) ראייה ורגישות מערכתית בתקופות עומס – גמישות ומוכנות לשעות נוספות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-449
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
אנו מחפשים מנהלת אחראית ואנרגטית לניהול הספא והמכון שלנו. זו הזדמנות מצוינת למי שמחפשת תפקיד ניהולי משמעותי עם אפשרויות צמיחה והתפתחות. תיאור התפקיד: - ניהול צוות עובדים ומערך מטפלים - יד ימינה של הבעלים - אחריות על התפעול השוטף של המקום - ניהול לוח זמנים וקביעת תורים תנאים: - משרה מלאה: ימים א'-ה' 10:00-18:00, יום ו' 8:00-14:00 - שכר: 10,000 ₪ ברוטו + בונוסים - סביבת עבודה נעימה ודינמית - אפשרויות קידום למתאימות המשרה פונה לנשים וגברים כאחד
דרישות:
ניסיון מעולם הקוסמטיקה והיופי-חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
877485
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
- ניהול משרד ויומנים מורכבים
- בקרה ומעקב אחר משימות, פרויקטים, לו"ז ודיווחים ברמת ראש חטיבה
- ריכוז והכנת חומרים לוועדות וישיבות
- טיפול אדמיניסטרטיבי שוטף בחטיבה
- אחריות על דוחות, הרשאות, דרישות רכש, מעקב אחר תקציבים, הזמנות לספקים ועוד
- התנהלות מול מגוון רחב של ממשקים פנים וחוץ ארגוניים, ביניהם גורמים בכירים, הנהלה ודירקטוריון
- בכפיפות לראש חטיבת לקוחות עסקיים ושותפים
- המשרה הינה זמנית
דרישות:
- ניסיון בתפקיד דומה מארגון גדול
- שליטה גבוהה ביישומי Office
- תואר אקדמי - יתרון
- אנגלית- יתרון
- יכולת סנכרון והובלת משימות מקצה לקצה באופן עצמאי
- תודעת שירות, כישורים בינאישיים גבוהים
- ייצוגיות מול גורמים בכירים, אמינות, דיסקרטיות
- אחריות אישית גבוהה, ראש גדול, יוזמה
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה:
JB-26512
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למשרד עו"ד גיל גולדרייך הממוקם בשכונת דניה בחיפה, דרוש/ה מזכיר/ה למשרה מלאה. התפקיד כולל: מענה טלפוני ושירות לקוחות המשרד, הדפסות, ממשקי עבודה מול חברות ביטוח, בתי משפט, ומשרדי עורכי דין. סביבת עבודה משפחתית ותומכת, אופק ללימוד תחום חדש. מתאים גם לחיילים/ות משוחררים/ות. אין צורך בניסיון קודם, הכשרה תינתן במקום.
דרישות:
- ידע ביישומי אופיס ויכולת עבודה בסביבה ממוחשבת. - יכולת לימוד גבוהה. - נכונות למשרה מלאה עם שעות נוספות (כולל ימי שישי ושעות נוספות). - ראש גדול, תודעת שירות, חריצות.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00001
אזור:
צפון - קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
נציג/ת עמדת קבלת אוהבים להיות במרכז העניינים? להתחבר לאנשים? מחפשים עבודה יציבה בסביבה נעימה? זה בדיוק בשבילכם! אנחנו מחפשים נציגqת קבלה עם חיוך, אנרגיות טובות ורצון לתת שירות מכל הלב. התפקיד כולל: קבלת קהל/ אורחים/ מבקרים ומתן שירות פרונטלי/ טלפוני/ מייל מתן מענה לשאלות והכוונה בתוך המבנה תפעול מערכות בידוק, שערים ומערכות ניהול ובקרה מתן דיווחים שוטפים וטיפול בתקלות מול הנהלת הבניין
דרישות:
מתן מענה פרונטלי/ טלפוני/ מייל - חובה ניסיון קודם בתפקידי שירות לקוחות - חובה מסביר/ת פנים - חובה יחסי אנוש - חובה תקשורת בינאישית גבוהה - חובה תודעת שירות גבוהה, אדיבות וסבלנות - חובה יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות - חובה הופעה ייצוגית וסגנון תקשורת מקצועי שליטה בשפות – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
13698
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת שירותים בינלאומית ברמת-גן דרוש /ה מזכיר /ה. העבודה כוללת: - עבודה בצוות אדמיניסטרציה, מענה טלפוני וקשרי לקוחות, ניהול יומן מנהל, רכש ספקים ואירוח ישיבות.
היקף משרה 5 ימי עבודה בשבוע. שכר בהתאם לכישורי המועמד/ת. אפשרויות קידום מהיר במחלקת אדמיניסטרציה בהתאם לכישורי המועמד/ת.
דרישות:
- יתרון - ניסיון של 2 שנים בתפקיד דומה.
- יתרון - גיל המועמד/ת 25-35
- ייצוגי/ת ובעל/ת תודעת שירות גבוהה.
- אנגלית - כתיבה וקריאה ברמה ממוצעת
- שליטה באופיס ידע בהח"ש יתרון
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00058
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברה המתמחה בעיצוב ויצור ריהוט ייחודי מנהלת משרד לעבודה צמודה מול מנהל המפעל במסגרת התפקיד - הקלדתה ועדכון הזמנות רכש - סיוע בהצעות מחיר - מענה וקבלת הזמנות לקוחות - הקלדת חשבוניות הוצאתקבלות תעודות משלוח וכו' - אדמינסטרציה כללית - סיוע למנהל המפעל
דרישות:
- עבודה בתפקיד אדמינסטרטיבי דומה - עבודה מו לקוחות עסקיים יתרון - עבודה בעולם היצרני - יתרון - שליטה בפריוריטי - חובה - ניידת חובה (עבודה בא.ת בראון) - שעות עבודה 8:00-16:00
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-18963
אזור:
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון
ירושלים - יהודה ושומרון
|
תיאור תפקיד:
מתן שירות ומענה פרונטלי וטלפוני למבוטחי הקופה תוך סגירת מעגל הטיפול ובהתאם לצרכיהם שותפות בהשגה ובמימוש יעדי המרפאה מסייע/ת ללקוחות מאוחדת בקבלת טיפול אדמיניסטרטיבי ורפואי מיטבי באמצעות הנגשת הידע והשירות * בוא/י ליהנות מאיזון בית עבודה, קרבה לבית, אופציות קידום והתפתחות אישית ומקצועית * עבודה עם שליחות * הכשרה וליווי אישי * הזדמנות להיות חלק מצוות ועבודה באווירה משפחתית * תנאים סוציאליים משופרים: קרן השתלמות מהיום הראשון, 22 ימי חופשה שנתיים למשרה מלאה, מחלה מהיום הראשון, דמי הבראה מורחבים, מענק ביגוד, תגמול על שעות נוספות* *התנאים המוצגים הינם למשרה מלאה ואינם נכללים בתקן זמני
דרישות:
תעודת בגרות או מכינה קדם אקדמאית או תעודת סיום סמינר לבנות בוגר/ת קורס מזכירות רפואית או תואר ראשון או במהלך לימודי תואר ראשון או במהלך קורס מזכירות רפואית בתנאי שצפוי/ה לסיים את הקורס תוך 3 חודשים ממועד גיוסו/ה למאוחדת או 2 שנות ניסיון כמזכיר/ה רפואי/ת המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד תינתן עדיפות למועמדים/ות עם מוגבלות נא צרף/י תעודות השכלה והכשרה רלבנטיים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
11024
אזור:
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
ליבואנית רכב מובילה ויוקרתית בחיפה דרוש/ה פקיד/ת קבלה התפקיד כולל: קבלת לקוחות פרונטלי, תיאומי פגישות ללקוחות, טיפול בטפסים ואדמי' שוטפת. תנאים: משרה מלאה, ימים א'-ה' 08:30-18:00, ו' לסירוגין. שכר בסיס גבוה + שעות נוספות + פרמיות.
דרישות:
ניסיון מזכירותי/בק אופיס קודם. שליטה ביישומי הoffice - חובה! שירותיות, יחסי אנוש טובים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
48440
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
צפון - עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
דרושה מזכיר/ה לקליניקה אסתטית יוקרתית בסניף תל אביב!
אם את/ה מחפש/ת עבודה בסביבה נעימה, יוקרתית ודינמית – זו ההזדמנות שלך! קליניקה מובילה בתחום הטיפולים האסתטיים מחפשת מזכיר/ה מקצועי/ת שי/תצטרף למשפחה ות/יהנה מתנאים מעולים ואפשרויות קידום!
מה תקבל/י אצלנו? סביבה עבודה איכותית במשרדים יוקרתיים בתל אביב. אווירה משפחתית ותומכת עם צוות איכותי ומקצועי. תנאים מעולים ושכר ותוספות שוות! הזדמנויות קידום ופיתוח אישי בתחום הצומח של טיפולים אסתטיים. שעות גמישות – משמרות ערב ובוקר. שישי לסירוגין. תחומי אחריות: ניהול יומן תורים ומענה אישי למגוון לקוחות , כולל ה VIP. קבלת לקוחות בקליניקה ומתן שירות פרונטלי מקצועי. ניהול אדמיניסטרטיבי של הקליניקה – חשבוניות, תשלומים והזמנות. שיתוף פעולה עם צוות הקליניקה ותמיכה שוטפת.
דרישות:
- ניסיון קודם בעבודה כמזכיר/ה/ פקיד/ה (ניסיון במרפאה – יתרון).
- שליטה מלאה בתוכנות אופיס ומערכות ניהול.
- תודעת שירות גבוהה, תקשורת מעולה ויכולת עבודה בתנאי לחץ.
- נכונות לעבודה במשמרות (כולל סופי שבוע לסירוגין).
- שליטה בשפה הרוסית או שפות אחרות – יתרון.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
10
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
לאתר החברה ברמת השרון דרוש.ה רכז.ת גימלאים - משרה זמנית תיאור התפקיד: מתן מענה לגימלאי החברה בהקשר לחלוקת שי חג תחזוק טבלת מעקב מתן מענה טלפוני לגימלאים
דרישות:
נכונות למשרה זמנית ניידות עם רכב ידע בסיסי בישומי מחשב כולל אקסל *הפנייה מיועדת לנשים וגברים כאחד **רק פניות מתאימות יענו
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה:
3471
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
מזכירה/מנהלת משרד לחברה רפואית ותיקה ברח' הקישון ב"ב התפקיד כולל: - ניהול יומנים - מענה טלפוני של החברה (טלפונים לא ממוענים אישית). - פקידת דלפק - ניהול הזמנות מלקוחות לרבות הפקת חשבוניות - התנהלות מול ספקים לרבות ביצוע הזמנות רכש - טיפול אדמיניסטרטיבי כללי - ביצוע גבייה ימים א'-ה', 08:00-16:30 שכר - 10,000 ש"ח
דרישות:
יחסי אנוש מצוינים יסודיות. דייקנות. "ראש גדול". אחריות. עבודה בריבוי משימות. תוכנות אופיס וורד/ אקסל ברמת טבלאות והכנה . הכרות עם חשבשבת – יתרון ניסיון בתפקיד דומה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
J-3248
אזור:
מרכז - רמת גן וגבעתיים
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחום הנדל"ן המסחרי, דרוש/ה מנה"ח לעבודה באווירה נעימה במשרדי הנהלת החברה
דרישות:
- מנהל/ת חשבונות סוג 1+2 - חובה! סוג 3 יתרון. - ידע וניסיון בעבודה על תכנת ה- sap. - לפחות שנתיים שנות ניסיון בהנה"ח – חובה! - הכרות עם תוכנות OFFICE – חובה. - התנהלות מול ספקים ורשויות. - יחסי אנוש טובים. - מוסר עבודה גבוה ועצמאות - יכולת ביצוע מספר משימות במקביל ועבודה בתנאי לחץ. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-2550
|