תיאור תפקיד:
התפקיד כולל – ניהול יומנים, מענה טלפוני, ניתוב שיחות, הזנת שעות, עבודה מול גורמים פנים וחוץ ארגוניים, עבודה בסביבה ממוחשבת, עבודה על יישומי OFFICE ועוד משרה מלאה ימים א' עד ה' – 8:00-17:00 מסניף הפירמה בתל אביב
דרישות:
ניסיון קודם לפחות שנתיים בניהול יומנים – חובה זמינות למשרה מלאה- חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00207
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לסנו מפעלי ברונוס בע"מ דרוש/ה מזכיר/ה למחלקת כספים. - ניהול משרד , עבודה מול בנקים, הכנה ושידור מס"בים,
- הפקת זיכויים ללקוחות אינטרנט, אדמיניסטרציה ,
- הזמנות ציוד משרדי וציוד נוסף,
- עבודה מול מספר ממשקים במקביל ועוד.
משרה מלאה
דרישות:
- ניסיון בניהול משרד
- שליטה מלאה בישומי אופיס
- השכלה אקדמאית - יתרון
- ידע בתוכנת פריוריטי - יתרון
- ידע בהנהלת חשבונות - יתרון
איפיוני אישיות נדרשים: - יחסי אנוש טובים
- ראש גדול
- אחריות
- סדר וארגון
- יכולת עבודה עצמאית ובצוות
- תודעת שרות גבוהה
מודעה זו נכתבה בלשון זכר לנוחות בלבד, אך היא מיועדת לכל המגדרים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00077
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה המספקת שירותים בתחומי הרפואה דרוש/ה רכז/ת לקוחות לליווי תהליכים ארוכי טווח מול לקוחות המקבלים סיוע מהחברה אפיון פרטני של צרכי לקוח והבנה מעמיקה של הדרישות הייחודיות והצעת סל שירותים מתאים בניית תיק טיפול אישי והתאמת מענה לצרכים של כל מטופל שמירה על תקשורת רציפה על לקוחות טיפול אדמיניסטרטיבי בתיקי לקוחות מול חברות ביטוח, מרפאות ומכונים, גורמים רשמיים שונים הפקה של אישורים, חוזים והזנה של נתונים תפקיד דינאמי ומאתגר הדורש עבודה על ממשקים מרובים
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי ובעבודה משרדית- חובה אוריינטציה שירותית, יחסי אנוש טובים, רגישות ויכולת מתן מענה אדיב ללקוח רצינות ויכולת התמדה לטווח ארוך יכולת ללוות תהליך וראייה מערכתית רחבה שליטה טובה ביישומי מחשב אנגלית טובה- יתרון נכונות לעבודה במשרה מלאה/משרת אם בירושלים **המשרה פונה לנשים וגברים כאחד**
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
H-SID
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
לחברה טכנולוגית וותיקה ברמת החייל תל אביב דרוש/ה מזכירה לתפקיד מעניין בסביבה נעימה.
דרישות:
שליטה בשפה האנגלית - יתרון הכרת תפעול תוכנת הנהלת חשבונות וגביה - יתרון אחריות ויסודיות , ראש גדול הכרה של יישומי Office ברמה סבירה יחסי אנוש תקינים סקרנות, רצון לדעת ולהתקדם , נכונות לעזור .
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
JB-00006
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
|
תיאור תפקיד:
למשרד עורכי דין מוביל דרוש/ה מזכיר/ה. במסגרת התפקיד: ניהול שוטף של המשרד, תיאום פגישות, הוצאת חשבוניות, מתן מענה טלפוני, קבלת קהל, הקלדת נתונים, הכנת חשבונות שכר טרחה ועוד. *המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד*
דרישות:
- ניסיון עבודה במשרד עורכי דין- חובה. - ניסיון עבודה במערכת משפט-נט. - אנגלית ברמה גבוהה- יתרון. - שליטה מלאה ביישומי אופיס. - יחסי אנוש מעולים, יכולת עבודה תחת לחץ ודייקנות.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
16846
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
למשפחה מופלאה במרכז תל אביב, המלווה א.נשים בתהליכים משמעותיים בחיים בארץ ובעולם דרוש/ה מנהל/ת משרד, לדאוג לאדמיניסטרציה שוטפת של המשרד ניהול ספקים חיצוניים ותאום שירותים, כולל ספקי ציוד וכיבודים תחזוקה שוטפת ושמירה על סביבת עבודה מסודרת ונעימה תיאום חדרי הישיבות וניהול חדרי הדרכה קבלת קהל/ אירוח מעקב אחר תוכניות הדרכה ותזכור לקוחות להגעה למפגשים עזרה למנכ"ל
דרישות:
- ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי - חובה
- כושר ארגון וסדר
- יכולת עבודה בלחץ
- שירותיות
- עבודה עצמאית
- שליטה מלאה בתוכנות Office
- אנגלית ברמה גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3107
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה פקיד/ת קבלה למרכז שירות מוביל בתחומו בת"א! יש חניה! התפקיד כלל: טיפול בלקוחות מרכז השירות, מענה טלפוני ופרונטלי, זימון תורים, הוצאת חשבוניות, הפקדות, צ'קים וכו' משרה מלאה, ימים א'-ה' 07:30-16:30, ו' לסירוגין 08:00-13:00 (שעות נוספות) ממוצע שכר- 8,000.. תנאים מעולים!
דרישות:
ניסיון בתפקיד פקידותי / שירותי -חובה! תודעת שירות גבוהה שליטה מלאה בסביבה ממוחשבת יכולת עבודה בצוות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
49847
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
למשרד עורכי דין מוביל ויוקרתי בת"א דרוש/ה מזכיר/ת ערב! - קו רכבת
התפקיד כולל: אדמיניסטרציה שוטפת. תנאים: ימים א'-ה' 15:00-20:00. 50 ש"ח לשעה. קליטה ישירה לארגון!
דרישות:
ניסיון קודם - יתרון יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה תחת ריבוי משימות.
היקף משרה:
משרה חלקית, לפי שעות
קוד משרה:
50263
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רחובות
|
תיאור תפקיד:
משרד רואי חשבון ותיק ומוביל בחדרה מחפש פקיד/ת קבלה מקצועי/ת ומנוסה לתפקיד מגוון ומשמעותי. מדובר במשרה חלקית עם שעות עבודה גמישות וסביבת עבודה נעימה. התפקיד כולל עבודה אדמיניסטרטיבית במשרד לצד ניהול משימות חיצוניות, כגון יציאה למוסדות ובנקים. במסגרת התפקיד:- ניהול עמדת הקבלה ומתן מענה ראשוני ללקוחות המשרד.
- ביצוע משימות אדמיניסטרטיביות שוטפות.
- שימוש בתוכנות OFFICE לניהול יומיומי של משימות.
- יציאה מהמשרד לטיפול בעניינים מול מוסדות ובנקים.
מה אנחנו מציעים?- משרה חלקית (6 שעות עבודה ביום) עם גמישות בשעות העבודה.
- עבודה בסביבה מקצועית ואיכותית.
- תנאים מעולים למתאימים/ות.
דרישות:
- ניסיון קודם של לפחות 5 שנים בעבודה במשרדי רואי חשבון – יתרון.
- שליטה מלאה בתוכנות OFFICE.
- אחריות אישית גבוהה, שירותיות ויכולת עבודה עצמאית.
- רישיון נהיגה – יתרון משמעותי.
מיקום:חדרה היקף המשרה:משרה חלקית (6 שעות יומיות). אם את/ה מנוסה, מקצועי/ת ומחפש/ת עבודה בסביבה מקצועית ונעימה – נשמח לשמוע ממך!
היקף משרה:
משרה חלקית, לפי שעות
קוד משרה:
JB-00001
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה מזכיר/ת למחלקת בק אופיס לחברה עוסקת במתן ייעוץ רפואי ביטוחי / משפטי עבור חברות ביטוח. התפקיד כולל אדמיניסטרציה, מזכירות פרונטלית וקשר מול רופאים ונבדקים. ימים א-ה, בין השעות 08:00-17:00 (פעם בשבוע עד 16:00) אחת לחודש (קצת יותר) משמרת ערב 11:00-20:00 סביבת עבודה מעורבת
דרישות:
ניסיון קודם כמזכיר/ה ניסיון באדמינסטרציה שליטה ביישומי אופיס שירותיות ועבודה מול לקוחות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
J-3204
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
מיקום המשרה - רחובותהעבודה כוללת: עבודות אדמיניסטרטיביות שונות ומגוונות. עבודה מול ספקים עבודה מול זכיינים גבייה עדכון דוחות אקסל עדכונים במערכת פנימית ממוחשבת עבודות משרדיות שונות (הדפסות, תיוקים) שעות המשרה- 8:30-16:30 (קיימת מעט גמישות)
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם שליטה טובה באקסל- חובה יחסי אנוש מעולים שירותיות יכולת עבודה עצמאית ותיעדוף משימות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1057
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - בית שמש
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
מתן שירות ומענה פרונטלי וטלפוני למבוטחי הקופה תוך סגירת מעגל הטיפול ובהתאם לצרכיהם שותפות בהשגה ובמימוש יעדי המרפאה מסייע/ת ללקוחות מאוחדת בקבלת טיפול אדמיניסטרטיבי ורפואי מיטבי באמצעות הנגשת הידע והשירות * בוא/י ליהנות מאיזון בית עבודה, קרבה לבית, אופציות קידום והתפתחות אישית ומקצועית * עבודה עם שליחות * הכשרה וליווי אישי * הזדמנות להיות חלק מצוות ועבודה באווירה משפחתית * תנאים סוציאליים משופרים: קרן השתלמות מהיום הראשון, 22 ימי חופשה שנתיים למשרה מלאה, מחלה מהיום הראשון, דמי הבראה מורחבים, מענק ביגוד, תגמול על שעות נוספות* *התנאים המוצגים הינם למשרה מלאה ואינם נכללים בתקן זמני
דרישות:
תעודת בגרות או מכינה קדם אקדמאית או תעודת סיום סמינר לבנות בוגר/ת קורס מזכירות רפואית או תואר ראשון או במהלך לימודי תואר ראשון או במהלך קורס מזכירות רפואית בתנאי שצפוי/ה לסיים את הקורס תוך 3 חודשים ממועד גיוסו/ה למאוחדת או 2 שנות ניסיון כמזכיר/ה רפואי/ת המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד תינתן עדיפות למועמדים/ות עם מוגבלות נא צרף/י תעודות השכלה והכשרה רלבנטיים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
11021
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
מיקום המשרה - רחובותהעבודה כוללת: עבודות אדמיניסטרטיביות שונות ומגוונות. עבודה מול ספקים עבודה מול זכיינים גבייה עדכון דוחות אקסל עדכונים במערכת פנימית ממוחשבת עבודות משרדיות שונות (הדפסות, תיוקים) שעות המשרה 8:30-16:30 (יש מעט גמישות)
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם שליטה טובה באקסל- חובה יחסי אנוש מעולים שירותיות יכולת עבודה עצמאית ותיעדוף משימות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1057
אזור:
מרכז - תל אביב, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
ללשכת מנכ"ל במשרד ממשלתי בירושלים דרוש/ה מזכיר/ת לשכה לארגון בתחום הפיתוח והנדל"ן לניהול הלו"ז של המנכ"ל וקביעת פגישות מרובות משתתפים קביעת כנסים, ישיבות ודיונים מול גורמים בכירים אירוח בלשכה וסיוע בהכנה של חומרים לישיבות, מצגות ומסמכים כתיבת סיכומי פגישה ופרוטוקולים רשמיים מענה טלפוני, מיילים וטיפול בדואר המשרה מלאה, בירושלים, ודורשת גמישות בשעות העבודה בצמוד ללו"ז מנכ"ל
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד דומה- יתרון משמעותי שליטה טובה במערכות ממוחשבות יכולת עמידה במצבי לחץ ועומס סדר, ארגון, יסודיות ייצוגיות ודיסקרטיות נכונות לשעות עבודה גמישות או שעות נוספות על פי הצורך **המשרה פונה לנשים וגברים כאחד**
היקף משרה:
משרה מלאה, לפי שעות
קוד משרה:
H-MOR
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
האנשים שלנו עושים את ההבדל! "מאיר חברה למכוניות"- יבואנית רכבי VOLVO ו HONDA מחפשת פקיד.ת קבלה לאולם התצוגה של מותג VOLVO בחיפה! יש לך ניסיון? מזמינים אותך להצטרף לצוות העובדים שלנו! התפקיד כולל ניהול אדמיניסטרטיבי של אולם התצוגה מתן מענה פרונטאלי וטלפוני ללקוחות החברה תיאום נסיעות מבחן ופגישות מכירה
דרישות:
ניסיון בתפקיד דומה / תפקיד אדמיניסטרטיבי יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה שליטה מלאה בתוכנות אופיס המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
853
אזור:
צפון - קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
|