דרושים בתחום אדמיניסטרציה

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 251 משרות עבודה בתחום אדמיניסטרציה

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
תיאור תפקיד:
מיקום המשרה: בצרה
למותג אופנה ותיק דרוש /ה מנהל /ת משרד למשרה חלקית.
התפקיד כולל:
הכנת חומר להנה"ח, מענה טלפוני, מתן מענה לשדרה הניהולית של הארגון, ניהול הרכש ומענה למיילים.
המשרה בימים א', ג' וה' 8:00-17:00
דרישות:
ניסיון אדמניסטרטיבי 3 שנים לפחות- חובה.
ידע בהנה"ח- חובה.
אנגלית ברמת קריאה וכתיבה- חובה.
ניסיון בגרפיקה ממוחשבת- יתרון.
ידע בתוכנת COMAX- יתרון.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה: משרה חלקית, לפי שעות
קוד משרה: JB-00003
אזור: שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
דרוש/ה עובד/ת תפעול למינהל הסדרים פנסיוניים
  • מתן מענה ללקוחות, תפעול תיק פנסיוני פרט ומעסיקים, הכולל ביצוע פעולות במסלקה, מעקב הפקות וביצוע שינויים .
  • קשר ישיר עם מעסיקים ולקוחות פרטיים . עבודה שוטפת מול חברות הביטוח. אדמיניסטרציה ועבודה בריבוי ממשקים .
דרישות:
  • שליטה מלאה ביישומי אופיס ויכולת לימוד מהירה ליישומים חדשים - חובה .
  • יחסי אנוש מעולים, אסרטיביות, תודעת שירות גבוהה.
  • יכולת עבודה בתנאי לחץ.
  • ניסיון וידע בתחום ביטוח חיים /בריאות - יתרון
  • יתרון לבוגרי תואר
  • מאיזור הקריות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00001
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברה בינלאומית דרוש/ת  מנהל/ת סניף מזון מהיר
דרישות:
  •  5 -3-שנות ניסיון בעבודה בסניף   מזון מהיר   / מנהל סניף/חנות./בתפקיד אחמ"ש/ית.
  • ניסיון בניהול מסעדה/ בית קפה / חנות רשת  אופנה/מוצרים לבית
  • ניסיון בניהול צוות עובדים, מוכנות לעבודה בסופ"ש בתיגמול למנהלים/ות במידת הצורך(לא  באופן קבוע)
  • יצוגיות , שירותיות , מוטיבציה להצלחה.
  • שכר גבוה  בהשוואה  לחברות  מזון מהיר בשוק הישראלי + תיגמול על שעות נוספות + בונוס כל רבעון לפי רווחי הסניף
  • הכשרה על חשבון החברה במשך 3 חודשים עם משכורת.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 1234
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברה במודיעין דרוש/ה עובד/ת למחלקת גביה וספקים לעבודה בצוות.
התפקיד כולל 
גביה ומעקב אחר תשלומי לקוחות.
התאמות. טיפול ברכבים. טיפול בספקים ועוד.
יכולת עבודה בצוות.
שעות העבודה: יום א' - 08:00-16:00
ימים ב'-ה' - 8:00-16:30
דרישות:
דרוש ידע באופיס, באקסל. וכן ניסיון בגביה וספקים .
*המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00066
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברת שילוח בינלאומית נציג תפעול ושרות
לתפקיד מפתח מאתגר ומתגמל
5 ימי עבודה
08:00-17:00
משכורת גבוהה תנאים מעולים למתאימים +אופק קידומי
ראיון אישי בלבד!!
קליטה לחברה החל מהיום הראשון !
דרישות:
ניסיון בבק אופיס +שרות לקוחות
ניסיון מחברת שילוח -יתרון
שליטה באופיס
יחסי אנוש מעולים
יציבות תעסוקתית
יכולת עבודה בצוות
מוסר עבודה
נגישות לאזורים : מודיעין , שוהם , רמלה , יהוד , קרית אונו , אור יהודה , ראשון לציון , רחובות , נס מיונה והסביבה .
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 11400
אזור: מרכז, השפלה
קרא עוד
תיאור תפקיד:
התפקיד כולל הכנה, סריקה ומפתוח מסמכים עבודת בק אופיס משרה מלאה/ או חלקית וגמישות מירבית בשעות העבודה.
דרישות:
ניסיון בעבודה עם מחשב גישה טכנית בסיסי הקלדה מהירה ואיכותית המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד. *לאחר הגשת המועמדות למשרה ישלח אליך מייל מאתר "NETO שווה לעובדים" לצורך השלמת תהליכי הגיוס*
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-391278
אזור: מרכז, השפלה
קרא עוד
תיאור תפקיד:
עבודה בצוות, משרה מלאה בגבעתיים\רחובות
  • מענה אונליין לפניות שמתקבלות מצד לקוחות
  • טיפול שוטף בלקוחות
  • פניות לגופים ציבוריים
  • תיוק 

שעות העבודה הינן: 10:00 - 19:00,
ניתן גם אופציה ל 8 שעות עבודה מהשעה 11:00 עד 19:00

דרישות:
  • אין צורך בניסיון קודם 
  • בעל\ת יחסי אנוש מצויינים 
  • אמינות ורצינות  
  • דיסקרטית
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00002
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברת כ"א סולידית, המתמחה בתחום שרותי הסיעוד, דרוש/ה לסניף ירושלים -רכז/ת גיוס ותפעול, לתפקיד המשלב אחריות לניהול משרד (מענה טלפוני ופרונטלי למועמדים ולקוחות, אחריות לעדכון מערכת מידע , ביצוע מעקבים ובקרות מול לקוחות החברה ועוד), לצד סיוע בזימון מועמדים, ביצוע ראיונות טלפוניים, אבחונים פרונטליים וניתוב עובדים למקומות עבודה, ואחריות לשמירה על קשר עם מטופלים ובני משפחה .
דרישות:
* אקדמאי/ת (השכלה בתחום העבודה הסוציאלית- יתרון) , בעל/ת ניסיון מזכירותי
בסביבה דינמית או לחליפין ניסיון בתחום שרות הלקוחות , ומוטיבציה גבוהה להשתלבות בסביבה המשלבת אתגרים עסקיים ואבחוניים.
* אנגלית ברמה טובה
* בעל/ת מאור פנים טבעי, יחסי אנוש מעולים,תודעת שרות גבוהה, לצד יכולת התמודדות והשפעה.
* יוזמ/ת, אחראי/ת, מאורגנ/ת, מסודר/ת, זריז/ה, בעל/ת יכולת גבוהה לתפקוד תחת עומס משימות,
** המשרה פונה לנשים וגברים כאחד**
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: E-ZAR
אזור: ירושלים
קרא עוד
תיאור תפקיד:
We are looking for a talented person to take full responsibility of our social media content generation as well as Office management and Extended Content. This is a full-time position. Our offices are in  Herzliya.
Content Management:
    Design content strategy and goals
    Collaborate with the team to produce high quality content
    Develop content calendar and ensure deadlines are met
    Deliver engaging content on a regular basis
    Optimize content considering SEO and Google Analytics
    Share content through various channels, ensuring strong web presence
    Receive feedback and generate ideas to increase engagement
General Administrative tasks:
    Reception duties (phone calls, visitors, etc.)
    Calendars and Contacts management – meetings coordination
    Office maintenance and supplies (computers, cleaning services, kitchen supplies, etc.)
    Office communication (phones, internet service, business cards, etc.)

דרישות:
Requirements
    Excellent communications skills, both written and verbal in English and Hebrew.
    Extremely well organized, with attention to detail, yet able to multi-task in an environment of changing priorities.
    Intellectually sharp, able to grasp concepts and think/learn quickly.
    Proven work experience in content generation
    Knowledge of social media platforms
    Time management skills and attention to detail
    Professional approach, good judgment, creative problem-solver.
    MS Office proficiency – including Word, Outlook, Power-point, Excel
    Experience of at least 2 years in administrative management

היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 21911
קרא עוד
תיאור תפקיד:
עבודה מוקפדת ומדויקת עם Excel, Word, מערכות מידע אינטרנטיות חריצות, יסודיות, דייקנות, התמדה, הכרת office: Excel, Word מערכות מידע אינטרנטיות
דרישות:
שליטה במחשב: אופיס: word, Excel, PDF, נט המשפט, כלים שלובים, טפסים מקוונים, אינטרנט, מערכות מידע מקוונות *לאחר הגשת המועמדות למשרה ישלח אליך מייל מאתר "NETO שווה לעובדים" לצורך השלמת תהליכי הגיוס*
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-391279
אזור: מרכז
קרא עוד
תיאור תפקיד:
מענה לטלפונים, הוצאת הצעות מחיר, שליחת מיילים, סידור לו"ז לעובדים
דרישות:
ידע ביישומי מחשב, יכולת עבודה בלחץ, יכולת סדר ארגון ראש גדול ותקתוק *לאחר הגשת המועמדות למשרה ישלח אליך מייל מאתר "NETO שווה לעובדים" לצורך השלמת תהליכי הגיוס*
היקף משרה: משרה זמנית
קוד משרה: JB-391274
אזור: מרכז, השפלה
קרא עוד
תיאור תפקיד:
החברה מגייסת: Personal Assistant
מאפשרים שילוב עבודה היברידי- יומיים מהבית ו-3 ימים מהמשרד.
יכולת קישור בין ממשקים פנימיים וחיצוניים של ה-CEO, ניהול ההיבטים האדמיניסטרטיביים עבור המנכ"ל בצורה יעילה, אפקטיבית ומקצועית. השתתפות בפגישות, שיתוף פעולה ועבודה מול פונקציות שונות וכו'.
דרישות:
לפחות 4 ש"נ בתפקיד PERSONAL ASSISTANT- חובה
יכולת תקשורת מצוינת בכתב ובעל פה באנגלית ובעברית- חובה
יכולות ניהול פרויקטים, תכנון אסטרטגי
דייקנות, יכולת ניהול זמן
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 403650
קרא עוד
תיאור תפקיד:
דרוש/ה פקיד/ת אדמניסטרציה לניהול יומנים ותיאום פגישות מורכבות בחברת הנדסה מובילה
תיאום פגישות וניהול לוחות זמנים של מהנדסים וגופים בכירים אחרים בחברה. מעקב אחר אירועים במהלך היום
ועידכון ביומנים.
עבודת אדמיניסטרציה שוטפת באווירה נעימה בצוות צעיר. מתאים גם לבוגרי/ות צבא בתפקידי פקידות.
עבודה בימים א'-ה', 3 ימים 8-16:30 ופעמיים בשבוע 9-18.
תנאי שכר: הולמים + תנאים נלווים!
דרישות:
ניסיון בתפקיד אדמניסטרציה/ תיאום פגישות- חובה
הכרות עם אופיס וOutlook- חובה
נסיון בתיאומי פגישות ותיאומי יומנים- חובה.
בגרות מלאה- חובה.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-01611
קרא עוד
תיאור תפקיד:
ניהול יומן ותיאום פגישות, מענה טלפוני, טיפול בנושאים פיננסים כמו דרישות רכש והפקת חשבוניות.
גישה שירותית, יוזמה, חשיבה קדימה, לקיחת אחריות על מטלות, זיהוי צרכים ויצירת פתרונות, פרואקטיביות, יסודיות וחריצות.
* העבודה הינה במשרדי החברה בתל אביב/מהבית.
* המשרה פונה לנשים וגברים כאחד.
* אנו ב-Deloitte מאמינים כי גיוון והכלה בקרב אנשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו.
דרישות:
- ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה
- אנגלית ברמה טובה מאוד - חובה
- תואר ראשון - יתרון
- ניסיון בחברה גלובלית - יתרון משמעותי
- שליטה מלאה ב- Outlook - חובה
- יכולת עבודה בסביבה דינאמית ובריבוי משימות
-יכולת קליטה ולמידה מהיר
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 7553
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה ויציבה בחולון דרוש/ה מזכיר/ת הנהלה!
משרה מלאה ימים א-ה 8-17
המשרה כוללת:
מענה טלפוני
תיאום פגישות
ניהול יומנים מורכבים
ארגון ותיאום ישיבות רבות משתתפים
סיוע שוטף בהיבט האדמיניסטרטיבי למנכ"ל וסמנכ"לים
*נא לציין ציפיות שכר*
אנו פועלים להעדפת בעלי מוגבלויות, כל עוד הם כשירים לתפקיד ובעלי כישורים דומים לאלו של מועמדים אחרים.
דרישות:
השכלה אקדמאית - חובה
עברית - יכולת דיבור וניסוח ברמה גבוהה - חובה
אנגלית ברמה טובה
שירותיות ויחסי אנוש מעולים!!!
דיסקרטיות!
ניסיון קודם כמזכיר/ת הנהלה או לשכה - חובה!
שליטה מלאה בכל יישומי האופיס
המשרה פונה לגברים ונשים כאחד
*נא לציין ציפיות שכר*
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00021
אזור: מרכז, השפלה
קרא עוד
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!