דרושים בתחום אדמיניסטרציה

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 181 משרות עבודה בתחום אדמיניסטרציה

בעמוד זה ניתן למצוא מגוון משרות ואף לבצע סינון של משרות דרושים בתחום "אדמיניסטרציה" לפי היקף משרה, אזור בארץ וסוג משרה. ניתן למצוא משרות כגון : מזכיר, מנהל משרד, קלדנות / כתבנות ועוד.

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רכז/ת גביית לקוחות

רכז/ת גביית לקוחות

QHR

14/05/2025

תיאור תפקיד:
לחברה גדולה מתחום הרכב דרוש/ה רכז/ת גביה
דרישות:
ניסיון בגביית לקוחות
תואר ראשון - יתרון
זמינות למשרה מלאה
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה: 14974
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

פקיד/ת שרות לקוחות

פקיד/ת שרות לקוחות

חברה דסקרטית

14/05/2025

תיאור תפקיד:
לחב' תעשייתית קטנה מקסימה ומצליחה באזור ברקו דרוש/ה פקיד/ת שרות לקוחות
מענה טלפוני כולל הוצאת שיחות
ניהול שיחות מורכבות
ניהול מעקב אחר משימות
משרה מלאה 8:00-17:00
דרישות:
אורינטציה לעבודה על מחשב
שירותיות
חייכנות ונמרצות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00326
אזור: מרכז - תל אביב
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

נציג.ת שירות ותפעול פיננסי – הלוואות רכב ל- Cal

נציג.ת שירות ותפעול פיננסי – הלוואות רכב ל- Cal

Cal - כרטיסי אשראי לישראל

14/05/2025

תיאור תפקיד:
רוצה להשתלב בחברה מובילה עם תנאים מהטובים בשוק ואווירה משפחתית? זה הזמן להצטרף אלינו!

איך ייראה היום שלך?
• מתן שירות ללקוחות בנושאים הקשורים להלוואות רכב
• תפעול ואישור עסקאות וליווי הלקוחות לאורך חיי ההלוואה
• בדיקת תקינות מסמכים, רישומי שיעבוד ומשכון
• טיפול בפוליסות משועבדות מול הלקוחות
• עבודה במשמרות נוחות: 8:00-16:00 או 11:00-19:00 + שישי לסירוגין

מה מחכה לך אצלנו?
• קליטה כעובד.ת Cal מהיום הראשון!
• ארוחות מסובסדות בבית הקפה ובמסעדת השף של Cal
• החזרי נסיעות מוגדלים
• נופש חברה בחו"ל, מסיבות, מתנות ואירועי חברה שווים
דרישות:
• ניסיון קודם בשירות לקוחות או Back office
• שליטה ביישומי אופיס
• אחריות, סדר ויכולת עבודה עצמאית
• יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות
היקף משרה: משרה מלאה, משמרות
קוד משרה: JB-26088
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

נציג.ת תפעול לחברת Cal באשדוד!

נציג.ת תפעול לחברת Cal באשדוד!

Cal - כרטיסי אשראי לישראל

14/05/2025

תיאור תפקיד:
• אחריות על פעילות השלמת מכר הכוללת ביצוע תהליכים תפעוליים
• שימור תהליכי מכירה
• עבודה במשמרות בוקר וערב + שישי לסירוגין

ומה עוד מגיע לכם כעובדי Cal?
• עובד.ת חברה מהיום הראשון
• כרטיס סיבוס
• נופש חברה בחו"ל
• החזרי נסיעות מוגדלים
• חניה בשפע
• אירועי חברה ומסיבות
• מתנות מטורפות בחגים
ועוד ועוד!
דרישות:
• אחריות, דייקנות, יעילות גבוהה ויכולת עבודה תחת לחץ
• עמידה ביעדים כמותיים ואיכותיים של הפעילות וכן ביעדי יעילות
• יכולת עבודה עצמאית והתמודדות עם אתגרים
היקף משרה: משמרות
קוד משרה: JB-26519
אזור: דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה מתאמ/ת מכירות לחברת נדל"ן מובילה ברעננה

דרוש/ה מתאמ/ת מכירות לחברת נדל"ן מובילה ברעננה

לין ביכלר משאבי אנוש

14/05/2025

תיאור תפקיד:
דרוש/ה מתאמ/ת מכירות למחלקת השיווק בחברת נדל"ן מובילה ברעננה

תחומי אחריות:
ניהול משרד מכירות ותפעול המשרד, תמיכה אדמיניסטרטיבית בניהול פניות לקוחות, תיאום פגישות למנהלי המכירות ועדכון ביומן, הצגה ראשונית של הפרויקטים.
תנאים:
משרה מלאה 08:00-17:00
מיקום המשרה - רעננה
יש חניה
נא לציין ציפיות שכר
דרישות:
ניסיון בתפקידים אדמיניסטרטיביים עם רקע שיווקי/מכירתי-חובה
שליטה בתוכנות האופיס
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 51726
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

למוסד רפואי ברמת החייל דרוש/ה אדמינ/ית תפעול

למוסד רפואי ברמת החייל דרוש/ה אדמינ/ית תפעול

לין ביכלר משאבי אנוש

14/05/2025

תיאור תפקיד:
למוסד רפואי ברמת החייל דרוש/ה אדמינ/ית תפעול!
התפקיד כולל:
במסגרת התפקיד, טיפול בקריאות שירות בתחום האחזקה, ביצוע דוחות חודשיים, מתן תמיכה לאתרים בכל הקשור בניהול האחזקה.
ביצוע הזמנות רכש, חוזים, חיובים והצעות מחיר בפריוריטי, מעקב אחר קבלת סחורה ועל ביצוע משימות שונות.
תנאים:
משרה מלאה בין הימים א- ה בין השעות 07:30-16:30 / 08:00-17:00
שכר: 8500 -9000 ש"ח ברוטו בהתאם לניסיון ! + ארוחות + נסיעות ועוד תנאים מעולים למתאימים/ות!
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם- חובה
שליטה בתוכנות האופיס - חובה
שליטה בתוכנת פריורטי - יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 51704
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

למשרד עו"ד ברמת גן דרוש/ה מזכיר/ת קבלה לשעות הערב

למשרד עו"ד ברמת גן דרוש/ה מזכיר/ת קבלה לשעות הערב

לין ביכלר משאבי אנוש

14/05/2025

תיאור תפקיד:
למשרד עו"ד ברמת גן דרוש/ה מזכיר/ת קבלה לשעות הערב- יושבים ליד קו רכבת!

במסגרת התפקיד:
אחריות על תפעול עמדת הקבלה - מענה טלפוני, ניתוב שיחות וקישור שיחות ועידה, קבלת אורחים.
עבודות אדמיניסטרטיביות שוטפות - תפעול חדרי ישיבות, צילומים, כריכות, סריקות, הדפסות, תאומי שליחויות ועוד.
תנאים:
מינימום 4 משמרות במהלך השבוע + תורנות שישי אחת לחודש וחצי.
שעות המשרה 15:30-21:00.
נכונות לביצוע משמרת כפולה פעם-פעמיים בחודש בהתאם לצורך.
שכר: 45 ש"ח לשעה.
דרישות:
ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית הכוללת מתן שירות - חובה.
אנגלית ברמה טובה - חובה.
שליטה מלאה ב-Outlook.
היקף משרה: משרה חלקית
קוד משרה: 50381
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מזכיר/ה למכון דימות לארגון רפואי בהרצליה

מזכיר/ה למכון דימות לארגון רפואי בהרצליה

לין ביכלר משאבי אנוש

14/05/2025

תיאור תפקיד:
מזכיר/ה למכון דימות לארגון רפואי בהרצליה
ארגון שמאוד מעודד צמיחה וניוד פנימי – אפשרות לגדול להתפתח ולהתקדם מקצועית ואישית.
יושבים בהרצליה פיתוח, מול הים.
יש חנייה חינם לעובדים.
התפקיד כולל מתן מענה טלפוני ופרונטאלי למטופלי המחלקה בנושא צילומי סיטי ורנטגן קבלת מטופלים, ביצוע גבייה באמצעות המחשב.
משרה מלאה במשמרות ימים א'-ה'. משמרת בוקר 6:45-15:00 / משמרת ערב: 14:45-23:00 / משמרת לילה: 23:00-7:00.
ימי שישי ושבת לסירוגין. שישי 6:45-14:00 / שבת 6:45-17:00
שכר בסיס – 40 ₪ לשעה + נסיעות מוגדלות עפ"י ק"מ ליום
יש תוספת שכר על שעות 21:00-23:00 וגם תוספות לילה ושעות שבת זה 200% שכר.
תוספת לילה החל משעה 23:00 ישנה תוספת של 50%, בימי שישי לאחר השעה 13:00 גם תוספת 50%,
בימי חול בין השעות 21:00 ל 23:00 יש תוספת של 15%,
שעות שבת – יש תוספת של 100% (כלומר 200% שכר).
תנאים מעולים למתאימים!
פנסיה לאחר 3 חודשים רטרואקטיבית + קה"ש לאחר שנה
אוכל מסובסד ,ביגוד, זכאות ל-3 ימי הצהרה בשנה, מתנות לעובדים , ביטוח בריאות פרטי ,הנחות על מרבית הפעולות הפרטיות בבי"ח לעובד/ת ולקרובי משפחה מדרגה ראשונה, זכאות למועדון הייטקזון, הנחות בבתי עסק רבים, ערבי גיבוש מחלקתיים וטיולים, אפליקצייה פנים ארגונית שמספקת מידע על זכויות, הטבות, שכר, נוכחות ועוד.
דרישות:
ניסיון בתפקיד דומה בשירות טלפוני/פרונטלי - חובה.
ניידות ברכב - חובה.
נכונות לעבודה בסופ"ש ולילות - חובה.
שליטה ביישומי מחשב ותוכנות בו זמנית - חובה.
ידע בשפות נוספות - יתרון משמעותי.
תעודת מזכירות רפואית - יתרון משמעותי.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 51596
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מזכיר/ה למחלקות השיווק ומשאבי האנוש למשרד עו"ד מוביל בתל אביב

מזכיר/ה למחלקות השיווק ומשאבי האנוש למשרד עו"ד מוביל בתל אביב

לין ביכלר משאבי אנוש

14/05/2025

תיאור תפקיד:
מזכיר/ה למחלקות השיווק ומשאבי האנוש למשרד עו"ד מוביל בתל אביב - צמוד לרכבת

אם את/ה תקתקנ/ית עם ראש גדול ואנרגיה טובה - זו ההזדמנות שלך להצטרף לצוות מנצח!
תפקיד מגוון ודינמי שכולל עבודה צמודה עם מחלקות השיווק ומשאבי האנוש של אחד ממשרדי עורכי הדין המובילים בישראל.
התפקיד כולל:
לקיחת חלק חשוב בעולמות שיווק, תקשורת פנים- ארגונית, רווחה, גיוס ופיתוח ארגוני.
ניהול ותיאום יומנים, פגישות ושיחות עם גורמים פנים- וחוץ-משרדיים, אחריות שוטפת על משימות אדמיניסטרטיביות ותפעוליות
סיוע בהפקת כנסים ואירועים, תהליכי גיוס, רווחה ופרוייקטים חוצי ארגון, טיפול בחשבוניות ומעקב תקציבי, מתן מענה לפניות של עובדי המשרד
תנאים:
משרה מלאה בימים א'-ה' בין השעות 8-17 (גמיש)
שכר: 50 ש"ח לשעה
מיקום: מגדלי עזריאלי בתל אביב - צמוד לרכבת
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי של שנה-שנתיים לפחות – חובה
ניסיון קודם במשרד עורכי דין – יתרון משמעותי
שליטה מצוינת ביישומי Office, Outlook, Zoom בדגש על מיומנויות אקסל
אנגלית ברמה טובה, כתיבה ושיחה – חובה
תקשורת בינאישית מצוינת, סדר וארגון, דיסקרטיות ויכולת עבודה בצוות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 51834
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת משרד לרשת נדל"ן מובילה

מנהל/ת משרד לרשת נדל"ן מובילה

חברה דסקרטית

14/05/2025

תיאור תפקיד:
לרשת נדל"ן מובילה ובעלת ותק בתחום התיווך, שיווק וייעוץ בנדל"ן בארץ ובחו"ל,
דרושה מנהלת משרד אחראית, אנרגטית ומרובת משימות לתפקיד משמעותי ומרכזי בניהול השוטף של המשרד.
התפקיד כולל אחריות תפעולית ואדמיניסטרטיבית מלאה: ניהול יומן מנכ"ל, קבלת קהל, מענה טלפוני, ניהול ממשקי עבודה מול אנשי מכירות.
העבודה מתבצעת בסביבה דינמית, מקצועית ובעלת אופי משפחתי, כחלק מצוות מסור ואיכותי.

היקף המשרה:
מלאה במשמרות
מיקום: עזריאלי – תל אביב
בונוסים גבוהים
דרישות:
  • שליטה ביישומי Office
  • יכולת ניהול יומן וניהול משימות באופן עצמאי
  • כישורי שירות ויחסי אנוש מצוינים
  • סדר, ארגון ויכולת גבוהה לתעדף משימות
  • ראש גדול
היקף משרה: משרה מלאה, לפי שעות
קוד משרה: JB-00033
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

אחראי/ת תפעול ואדמינסטרציה

אחראי/ת תפעול ואדמינסטרציה

מטריקס

14/05/2025

תיאור תפקיד:
לחברת מטריקס דרוש/ה אחראי/ת תפעול ואדמיניסטרציה למשרה מאתגרת ודינמאית לפרויקט טכנולוגי יחיד מסוגו.
התפקיד כולל ניהול משרד ואדמיניסטרציה; ניהול מתחם, קבלת קהל, אחריות על יומנים ורכש.
קבלת עובדים חדשים וסיוע בקליטתם בחברה.
משרה מלאה/ אפשרות לגמישות באחוזי משרה.
בלוד.
דרישות:
ניהול יומנים של מנהלת הפרוגרמה ומנהל הפיתוח
ידע ועבודה שוטפת במערכת "תפנית" – יתרון
שליטה מלאה בתוכנות Office (בעיקר שליטה באקסל)
רקע טכנולוגי- יתרון
יכולת סדר וארגון ברמה גבוהה
יכולת עבודה בסביבה דינמית ומרובת משימות
יחסי אנוש ברמה מעולה ותודעת שירות גבוהה
* משרה זו פונה לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה: JB-00002
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד, אשקלון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת משרד

מנהל/ת משרד

RecruitX

14/05/2025

תיאור תפקיד:

חברת Medical Device צומחת ופורצת דרך, הפועלת בתחום הטכנולוגיות הרפואיות, מחפשת
Admin & Operations Manager להצטרפות לצוות קטן ודינמי. התפקיד משלב אחריות אדמיניסטרטיבית ותפעולית, עם נגיעה בפיננסים, רכש ורווחת עובדים.
תחומי אחריות:
• ניהול ותפעול שוטף של המשרד
• אחריות על תהליך הרכש: קבלת הצעות מחיר, הזמנות, מעקב אחר אספקות
• טיפול בענייני כספים שוטפים: ניהול חשבוניות, תשלומים, ומעקב הוצאות
• רווחת עובדים: טיפול במתנות, ימי הולדת, ויוזמות רווחה נוספות
דרישות:

• ניסיון של לפחות שנתיים בתפקיד דומה
• היכרות וניסיון עבודה עם מערכת Priority – חובה
• אנגלית ברמה גבוהה (קריאה והבנת מסמכים)
• ניסיון ברווחת עובדים – יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-4234
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רכז/ת  BACK OFFICE

רכז/ת  BACK OFFICE

מטריקס

14/05/2025

תיאור תפקיד:
לחברת הייטק בפתח תקווה דרוש/ה רכז/ת BACK OFFICE
התפקיד מציע אפשרות להתמחות בקידום מכירות, שיווק ופעילות BACK OFFICEהכנת הצעות מחיר/קליטת הזמנות. ביצוע מעקב הצעות מחיר.
תיאום פגישות לאנשי המכירות עבור לקוחות קיימים
טיוב נתוני לקוחות במאגרי המידע של החברה ושימורם.
תפעול פעילויות הקשורות לכנסים ואירועים של החברה
משרה מלאה באיזור קריית אריה, פתח תקווה. (עבודה במשרד) ללא עבודה היברידית!!
דרישות:
השכלה מתאימה ורלוונטית (תיכונית מלאה מינימום, רקע טכני-יתרון)
2-3 שנות ניסיון בתפקיד BACK OFFICE כולל ניסיון בתיאומי פגישות טלפוני
חריצות ואסרטיביות
נסיון מעולה בעבודה עם מערכת פריוריטי - חובה!!!!
OFFICE – חובה
מרחק הליכה מהרכבת הקלה
אנגלית טובה מאוד
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 73363
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחברה יבואנית, דרוש/ה לתפקיד מזכירות/פקידות

לחברה יבואנית, דרוש/ה לתפקיד מזכירות/פקידות

ברקת it

14/05/2025

תיאור תפקיד:
דרוש/ה לחברה יבואנית של מוצרים יחודיים מזכיר/ה, מענה טלפוני ללקוחות חדשים שמירת קשר עם לקוחות קיימים עבודה מול מנהל/ת המחלקה עבודה על מחשב/ת וטלפון במשרד
דרישות:
אנו מחפשים עובד/ת שירותי/ת שיודעים לעבוד רוב היום עצמאית, *לאחר הגשת המועמדות למשרה ישלח אליך מייל מאתר "NETO שווה לעובדים" לצורך השלמת תהליכי הגיוס*
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-397519
אזור: שרון - נתניה ועמק חפר
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחברה מובילה, דרוש/ה לתפקיד מזכירות ואדמיניסטרציה

לחברה מובילה, דרוש/ה לתפקיד מזכירות ואדמיניסטרציה

ברקת it

14/05/2025

תיאור תפקיד:
מענה ללקוחות טלפוני קביעת פגישות עבודה מול צוותי שטח תאום עבודות חוץ עבודה מול מנהל/ת האגף והמנכ"ל
דרישות:
נרשם בגוף זכר מטעמי נוחיות אך המשרה מיועדת לשני המינים. מחפשים עובד חרוץ, אמין בעל יכולות התבטאות טובה, התמודדות עם מגוון משימות במקביל. עבודה על מחשב עברית - שפת אם אנגלית - ברמה גבוהה *לאחר הגשת המועמדות למשרה ישלח אליך מייל מאתר "NETO שווה לעובדים" לצורך השלמת תהליכי הגיוס*
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-397523
אזור: שרון - נתניה ועמק חפר
קרא עוד
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!