דרושים בתחום אדמיניסטרציה

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 157 משרות עבודה בתחום אדמיניסטרציה

בעמוד זה ניתן למצוא מגוון משרות ואף לבצע סינון של משרות דרושים בתחום "אדמיניסטרציה" לפי היקף משרה, אזור בארץ וסוג משרה. ניתן למצוא משרות כגון : מזכיר, מנהל משרד, קלדנות / כתבנות ועוד.

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

חיילים /ות משוחררים /ות ללא ניסיון - עבודה משרדית! 7,500 + יום עבודה מהבית

חיילים /ות משוחררים /ות ללא ניסיון - עבודה משרדית! 7,500 + יום עבודה מהבית

רזומה שירותי השמה בע"מ

14/09/2024

תיאור תפקיד:
חברת ביטוח מובילה מגייסת רפרנט/ית בק אופיס לתפקיד באגף קופות גמל ופנסיה.
תפעול ותמיכה בסוכנים והשלמת פרטי מסמכים, שירות פנים ארגוני ועבודה תפעולית על מספר מערכות.
שעון גמיש, 08:00-16:30, נכונות לשעות נוספות.
שכר 7,500!
תנאים סוציאליים מלאים, יום מחלה מהיום הראשון, נופש חברה אחת לשנה, אפשרויות קידום.
דרישות:
ניסיון משרדי קודם- יתרון
שליטה מלאה בישומי אופיס- חובה
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית, משרה זמנית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה: JB-1551
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רפרנט/ית ביטוחי חיים? הגיע הזמן להתקדם! ממוצע 9K

רפרנט/ית ביטוחי חיים? הגיע הזמן להתקדם! ממוצע 9K

רזומה שירותי השמה בע"מ

14/09/2024

תיאור תפקיד:
סוכנויות גדולות מחפשות רפרנט/ית ביטוחי חיים לתפקיד הבא
בעלת ידע רב בביטוחי בריאות, מחלות קשות, תאונות אישיות וכדומה.
תנאים מעולים, ממוצע שכר 9K תלוי ניסיון
משרה מלאה, 8.5 שעות
דרישות:
ניסיון קודם מתחום ביטוחי פרט- חובה
תקתקנות, ירידה לפרטים קטנים
ניסיון קודם בתחום- יתרון משמעותי
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית, משרה זמנית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה: JB-1553
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

אנו מגייסים מזכיר /ת חברה אלופ /ה!

אנו מגייסים מזכיר /ת חברה אלופ /ה!

וי.איי.פי אבטחה בע"מ

14/09/2024

תיאור תפקיד:
אנו מגייסים מזכיר/ת חברה בעל/ת יכולות סדר וארגון גבוהות, לתפקיד מפתח בכפיפות להנהלת החברה. במסגרת התפקיד:
+ טיפול בכל הקשור להצעות מחיר.
+ ניהול יומנים של בעלי החברה.
+ התנהלות שוטפת מול ספקים מגווני לרבות ריכוז אחריות בטיפול ותפעול תקלות שוטפות.
+ מענה טלפוני שוטף ומתן שירותי אדמיניסטרציה כלליים.
+ טיפול ותמיכה בתהליכים שונים בחברה: קשר ישיר מול הנה"ח, מש"א, מפקחי אזור, מטווחים וספקים.
משרה מלאה במטה החברה ברחוב ריב"ל, תל אביב.
  • אווירה משפחתית וחמה!:-) תנאים מצויינים למתאימ/ה.
דרישות:
ניסיון קודם דומה - חובה
שליטה מלאה בישומי office- חובה
סדר וארגון ברמה גבוהה, "מולי-טאסקינג".
משרה זו פונה לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00004
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Legal Admin Assistant - Full/Part time

Legal Admin Assistant - Full/Part time

RecruitX

14/09/2024

תיאור תפקיד:

A worldwide leader in developing, manufacturing and marketing of High Security access solutions for institutional, commercial, industrial, residential and automotive applications, is looking for an admin assistant in the legal department.
Job description
Handle administrative tasks in the legal department in connection with the company's customers abroad: collecting, and organizing data; and uploading it into computer system.
Maintaining proactive contact while monitoring and follow up to meet organizational needs.
Identifying red flags and raising them to the relevant functions within the organization.
The position is located in our offices in Yavne.
Option for part time employment (70% min.)- suitable for parents / students.
דרישות:

Prior experience in a legal environment- an advantage
Proven experience of 2-3 years in a position that requires similar knowledge and skills, Bachelor’s degree - an advantage
Proficient in Microsoft Office (in particular Excel) – a must!
Additional compute skills – an advantage
Excellent verbal and written communication skills
English at a high level - a must!
Good/High level of Spanish - an advantage
Great multi-tasking and time-management skills
Detail-oriented and organized
היקף משרה: משרה מלאה, משרה זמנית, לפי שעות
קוד משרה: JB-3650
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

אדמינ/ית קבלה למשרד תל אביב

אדמינ/ית קבלה למשרד תל אביב

Deloitte

14/09/2024

תיאור תפקיד:
לDeloitte - הפירמה המובילה והגדולה בעולם לשירותי יעוץ וראיית חשבון דרוש/ה אדמינ/ית קבלה למשרד תל אביב
תיאור התפקיד:
    תפעול אדמיניסטרטיבי וניהול האיזור הציבורי (חדרי ישיבות, מטבחים, ציוד משרדי, מדפסות ועוד)
    ממשק עבודה שוטף עם היחידות השונות בפירמה
    מתן שירות לעובדים בקומה וסיוע במציאת פתרון לבעיות שעולות
    קבלה ואירוח לקוחות
    ניהול מספר יומנים
דרישות:
    ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם – יתרון
    אוריינטציה טכנולוגית – חובה
    יכולת עבודה תחת ריבוי משימות
    יכולת ניהול זמן וארגון
    תודעת שירות גבוהה
    חשיבה ביקורתית, יכולת לצפות מכשולים פוטנציאליים, פתרון בעיות
    תקשורת מצוינת בכתב ובעל פה
    אנגלית – שליטה מלאה (קריאה, כתיבה דיבור).
    שיקול דעת וקבלת החלטות
    מקצועיות
    מוטיבציה גבוהה
    אחריות, תגובה מהירה
המשרה פונה לנשים וגברים כאחד
אנו ב -Deloitte מאמינים כי גיוון והכלה בקרב אנשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00432
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

אחראי/ת תפעול ואדמיניסטרציה

אחראי/ת תפעול ואדמיניסטרציה

.NOW

14/09/2024

תיאור תפקיד:
ניהול יומנים, מענה טלפוני וקבלת אורחים
איוש עמדת הקבלה ומענה אדמיניסטרטיבי לכלל עובדי החברה
הזמנת טיסות ומלונות, חבילות לחו"ל, ביטוח רפואי ועוד
תפעול שוטף של המשרד
אדמיניסטרציה של רכש
דרישות:

לפחות שנתיים ניסיון בתפקיד דומה – חובה
שליטה מלאה באופיס ובסביבת המחשב – חובה
תואר אקדמי - יתרון
יחסי אנוש מצוינים ותודעת שירות גבוהה
גמישות בשעות - ייתכנו שעות מאוחרות או מוקדמות יותר
יכולת עבודה בצוות ותחת לחץ
מולטיטאסקינג
השתלבות בחברה צעירה ודינמית
משרה מלאה, ימים א'-ה', שעות העבודה 08:00-17:00
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00020
אזור: מרכז - חולון ובת-ים
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחברת ניהול והנדסה בתחום הבניה דרוש/ה מזכיר/ת אתר לפרויקט במודיעין

לחברת ניהול והנדסה בתחום הבניה דרוש/ה מזכיר/ת אתר לפרויקט במודיעין

מסד עוז ניהול והנדסה בע"מ

14/09/2024

תיאור תפקיד:
  • תפעול שירותי אדמיניסטרציה באתר: תאומי פגישות, ניהול יומן, ניהול משרד, טיפול בדואר נכנס ויוצא ומענה טלפוני.
  • התנהלות מרובה מול ספקים, קבלנים וממשקים פנימיים.
  • טיפול בחשבוניות, רכש ותעודות משלוח.
  • מתן שירות אדמיניסטרטיבי למנהל הפרויקט.
  • חלק מצוות האדמיניסטרציה בחברה.
דרישות:
  • ניסיון קודם בתפקיד דומה - חובה.
  • ניסיון בהתנהלות מרובת ממשקים - חובה.
  • שליטה מלאה בתוכנות אופיס - חובה.
  • זמינות למשרה מלאה - חובה.
  • מוסר עבודה גבוה.
  • תודעת שירות גבוהה.
  • יחסי אנוש מצוינים וכושר ביטוי בכתב ובעל פה.
  • זמינות למשרה מלאה – חובה.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-9
אזור: מרכז - תל אביב, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רכז/ת אדמיניסטרציה ופרויקטים - זמני לחצי שנה * חיפה*

רכז/ת אדמיניסטרציה ופרויקטים - זמני לחצי שנה * חיפה*

חבר הון אנושי

14/09/2024

תיאור תפקיד:
לחטיבה הצפונית של חבר הקלטה ותמלול דרוש/ה רכז/ת פרויקט אדמיניסטרטיבי
דרישות:
ידע ב-Excel ו Word - חובה
תקתקנות - חובה
סדר ושיטתיות בעבודה - חובה
המשרה פונה לגברים ונשים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00855
אזור: צפון - חיפה והכרמל
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מזכיר/ה בכיר/ה למשרד עו"ד בירושלים

מזכיר/ה בכיר/ה למשרד עו"ד בירושלים

גולדמן מיון והשמה

14/09/2024

תיאור תפקיד:
משרד עו"ד מוביל בירושלים מחפש מזכיר/ה. ניהול יומנים מורכבים ותיאום פגישות. עריכת מסמכים ושליטה ביישומי המחשב. מתן שירות ללקוחות המשרד. ניהול של תשלומים, ספקים וחשבוניות. ייעול וקידום תהליכי עבודה במשרד.
דרישות:
* אנגלית ברמה גבוהה
* שליטה בתוכניות אופיס
* ניסיון קודם בעבודת מזכירות
* תודעת שירות גבוהה
* יחסי אנוש מצוינים
* עבודה מול גורמים וממשקים מרובים
* יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות
* יכולת עבודה עצמאית ובצוות
**המשרה פונה לנשים וגברים כאחד**
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: Z-LAW
אזור: ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

General Manager

General Manager

חברה דסקרטית

14/09/2024

תיאור תפקיד:
  • לקב' תיירות באילת דרוש/ה מנהל/ת
  • ניהול ישיר של 4 מנהלים ועקיף של כ 30 עובדים
 אחריות על התפעול השוטף 
התפקיד כולל:
 יישום ואכיפת סטנדרטים ונהלים תפעוליים 
עידוד והכשרת הצוות לביצוע פרקטיקות של שירות מוכר.
גיוס, הכשרה והדרכת מנהלי מחלקות וצוותים. 
ניהול, בקרה ועמידה בתקציב
דרישות:
חובת מגורים באילת
רקורד מוכח של לפחות 3 שנים בתפקידי ניהול אירוח/שירות/תפעול (מתוכם גם ניהול מנהלים)

תואר אקדמי/ לימודים רלוונטיים
עברית ואנגלית ברמה גבוהה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00253
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

למוסד ציבורי ברמת החייל דרוש.ה נציג.ה back office לשירות לקוחות וטיפול אדמינסטרטיבי

למוסד ציבורי ברמת החייל דרוש.ה נציג.ה back office לשירות לקוחות וטיפול אדמינסטרטיבי

דיסקל תשתיות ומערכות מידע בע"מ

14/09/2024

תיאור תפקיד:
ניהול יומיומי של פעילויות המשרד ושל הצוות האדמיניסטרטיבי
תיאום פגישות,אירועים פנים וחוץ
ניהול תיקים ומסמכים
דרישות:
ניסיון קודם בניהול בק אופיס - חובה
אנגלית ברמה טובה 
ידע באופיס(EXCEL,WORD)
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 4485
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

עוזר/ת אישית למנכל חטיבה

עוזר/ת אישית למנכל חטיבה

גטר גרופ

14/09/2024

תיאור תפקיד:
לספק תמיכה אדמיניסטרטיבית למנכל החברה תוך שמירה על סדר ארגון ויעילות בתהליכים,
במסגרת התפקיד אחראי/ת על ניהול יומן- תיאום ופיקוח על פגישות, טיפול בנסיעות לחו"ל, טיפול לוגיסטי באורחי החברה מחו"ל, הכנת חומרים לפגישות, הכנת מצגות ודוחות לפי הצורך ,סיכומי ישיבות וכתיבת פרוטוקולים, הכנת פעילויות רווחה לחברה.
משרת אמון.
דרישות:
תואר ראשון- חובה
ניסיון של לפחות 5 שנים בתפקיד דומה
שירותי/ת ויחסי אנוש טובים
יכולת עבודה עצמאית
שליטה בתוכנות אופיס
אנגלית ברמה גבוהה
יכולת עבודה בסביבה דינאמית ורב משימתית

היקף משרה – מלאה. .
מיקום – פתח תקווה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 2772
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רכז/ת בחינות וציונים

רכז/ת בחינות וציונים

המימד השלישי גיוס והשמה 3

14/09/2024

תיאור תפקיד:
למוסד אקדמי מוביל בתחומו בתל אביב דרוש/ה רכז/ת בחינות וציונים שינהל/תנהל את מערך הציונים והבחינות במכללה בצורה מושלמת!
משרה מלאה: א-ה 8:00-17:00 (גמישות שעון) + שעות נוספות במידת הצורך
מיקום: תל אביב
דרישות:
התפקיד כולל:
ניהול מערך הציונים מא' ועד ת': איסוף, קליטה ועיבוד
טיפול בפניות בערעורים ותיאום בין סטודנטים ומרצים
הפקת דוחות ושאילתות
עדכון נתונים במערכות המכללה
מתן מענה לפניות סטודנטים וסגל בנושאי בחינות וציונים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00029
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רכז/ת דיווחי נוכחות

רכז/ת דיווחי נוכחות

מרטנס הופמן מקבוצת Malam Team

14/09/2024

תיאור תפקיד:
 חברת MERTENS-MALAM TEAM מחפשת רכז/ת דיווחי נוכחות לארגון פיננסי גדול בראשון לציון.
במסגרת התפקיד
עבודה על אקסל, הדרכה ותמיכה במערכת, טיפול בהסכמי העסקה במערכת החדשה (תקנים, שעות עבודה, משמרות, תוספות, שנ"ג), עבודה מרובת ממשקים: פנימיים וחיצוניים, טיפול בחוסר דיווח במערכת, אישורי מנהלים לנוכחות של עובדים, הזמנת כרטיסי תן ביס עבור עובדי החברה, מענה טלפוני, הזמנת ציוד משרדי, סגיר נוכחות סוף חודש לפני העברה לשכר, עבודה מול מערכת חילן, סביבת עבודה גמישה והיברידית, עם אפשרות לעבודה מהבית.
דרישות:
· אקסל – ידע בסיסי – חובה. (VLOOKUP, SUM IF, עיצוב מותנה, נוסחאות בסיסיות)
· עבודה בתפקידי בק אופיס
· ידע וניסיון בעבודה עם תוכנת חילן/חילנט – יתרון.
· עבודה עם מערכות שמתעסקות בכספים, שכר – יתרון
· תואר אקדמאי/ הכשרות או קורסים בעולמות הכספים/שכר/הנה"ח – יתרון.
· ניסיון כמטמיע/מיישם מערכות – יתרון.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 31621
אזור: מרכז - בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה רכז/ת חשבונות וגבייה

דרוש/ה רכז/ת חשבונות וגבייה

Deloitte

14/09/2024

תיאור תפקיד:
ל- Deloitte הפירמה המובילה והגדולה בעולם לשירותי יעוץ וראיית חשבון דרוש/ה רכז/ת חשבונות וגבייה
התפקיד כולל עבודה בצוות ובמסגרתו נדרשת הפקת חשבונות שכר טרחה וטיפול בנושא הגבייה מלקוחות הפירמה וכן ניהול ממשקי עבודה פנימיים בחברה.
משרה מלאה במודל עבודה היברדי
דרישות:
שליטה באקסל
· אנגלית ברמה גבוהה - חובה
· אוריינטציה טכנולוגית
· ניסיון קודם בגבייה – יתרון משמעותי
· ניסיון הנהלת חשבונות – יתרון
· יכולת עבודה עצמאית ולמידה מהירה
· יכולת עבודה בסביבה דינאמית ובריבוי משימות
· סדר וארגון
· תודעת שירות גבוהה
· תואר ראשון – יתרון
המשרה פונה לנשים וגברים כאחד.
אנו ב-Deloitte מאמינים כי גיוון והכלה בקרב אנשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו, ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00419
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!