דרושים בתחום אדמיניסטרציה

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 185 משרות עבודה בתחום אדמיניסטרציה

בעמוד זה ניתן למצוא מגוון משרות ואף לבצע סינון של משרות דרושים בתחום "אדמיניסטרציה" לפי היקף משרה, אזור בארץ וסוג משרה. ניתן למצוא משרות כגון : מזכיר, מנהל משרד, קלדנות / כתבנות ועוד.

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רכז/ת אירועים

רכז/ת אירועים

אורנים המכללה האקדמית לחינוך

18/10/2025

תיאור תפקיד:
· תכנון וניהול לוח אירועים מכללתי שנתי וקשר עם גורמי הקמפוס השונים בתחום האירועים.
· ניהול, פיקוח ובקרה בפועל של האירועים המכללתיים.
· ניהול תקציב האירועים משלב הדרישה ועד קבלת הסחורה.
· אחריות ותפעול מחסני ציוד האירועים.
· אחריות על חלוקת תווי חניה לסטודנטים.ות, שותפי קמפוס ולעובדי סגל אקדמי ומינהלי.
· אחריות ותפעול מערכת קריאות שירות.
אחריות על חיוב השכרת כיתות.
דרישות:
דרישות סף:
יחסי אנוש מעולים
יכולת עבודה בצוות
יכולת ניהול ממשקי עבודה רבים ומגוונים
שליטה ביישומי OFFICE
יתרון:
ניסיון מוכח בניהול אירועים
ראש גדול
היכרות עם מערכת פריוריטי
יכולת עבודה בתנאי לחץ

היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-177
אזור: צפון - גליל, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

פקיד/ת רכש לחברת ביטוח - על קו רכבת!

פקיד/ת רכש לחברת ביטוח - על קו רכבת!

כיוון השמה - הבית שלך לקריירה

18/10/2025

תיאור תפקיד:
לחברת ביטוח דרוש/ה פקיד/ת רכש בצוות באגף התפעול, כפיפות לסגן מנהל אגף תפעול.
במסגרת התפקיד:
* מעקב ובקרה אחר הזמנות פתוחות – מעקב אחר אספקת סחורה / ציוד.
* בקרת תשלומים לספקים - קליטת חשבוניות, בדיקתן מבחינת המחירים והעלויות אל מול הזמנת הרכש, הקלדתן לתשלום במערכת.
* פתיחת מספר ספק / מעקב אחר סבב אישורים לגבי הזמנות רכש שונות.
* תיאום ספקים / קבלנים / נותני שירותים שונים בכפוף לצרכים המשתנים של האגף.
* ניהול מערך התקלות של ספקי החוץ: מתקני מים, דלתות ועוד.

דרישות:
* ניסיון של שנה-שנתיים בארגון בתפקיד רכש / תפעול / משרדי / פקידותי – חובה
* היכרות עם מערכת Priority – יתרון משמעותי ביותר
* היכרות עם תהליכי רכש, ספקים, הזמנות, מעקב אספקה – יתרון משמעותי
* התמצאות מלאה בסביבת עבודה ממוחשבת, מערכות, יישומי office - חובה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-4522
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מזכיר/ה

מזכיר/ה

נ.ח אפיקים גיוס והשמה בע"מ

18/10/2025

תיאור תפקיד:
למפעל בגן יבנה דרוש/ה מזכיר/ה -עוזר/ת אדמיניסטרטיבי/ת למחלקת רכש
התפקיד כולל מתן תמיכה אדמיניסטרטיבית שוטפת לצוות הרכש, ניהול יומנים, עבודה מול ספקים, טיפול במסמכים, מעקב אחר הזמנות, סיוע בהכנת דוחות, ותיאום בין מחלקות שונות בארגון.
תחומי אחריות עיקריים:
ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף במחלקת הרכש.
תיאום פגישות, הכנת מסמכים ודוחות.
טיפול ומעקב אחר הזמנות רכש.
עבודה מול ספקים בארץ ובחו"ל.
תמיכה בצוות הרכש ובמנהלי המחלקה.
שכר 8.5 -9 K
שעות עבודה 7.00-16.00 (אפשר 7.30 -16.30 או 8.00-17.00)
דרישות:
ניסיון קודם כמזכיר/ה / עוזר/ת אדמיניסטרטיבי/ת - חובה.
ניסיון בסביבת רכש / עבודה מול ספקים - יתרון משמעותי.
שליטה מלאה ביישומי Office (בעיקר Excel ו-Outlook).
יכולת עבודה בסביבה דינאמית, סדר וארגון ברמה גבוהה.
תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים.
אנגלית ברמה טובה - יתרון.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00333
אזור: דרום - אשדוד, אשקלון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחברה מובילה, דרוש/ה לתפקיד אדמיניסטרציה / בק אופיס

לחברה מובילה, דרוש/ה לתפקיד אדמיניסטרציה / בק אופיס

ברקת it

18/10/2025

תיאור תפקיד:
לחברת תוכנה בתחום הפתרונות הדיגיטליים, דרוש/ה בק אופיס לתפעול תוכנות ייעודיות של החברה עבודה מול מחשב, ללא שירות לקוחות/קבלת קהל משרה מלאה ימים א'-ה', 08:00-17:00. * משרה מס׳ #450593 מיועדת לגברים ונשים כאחד
דרישות:
דרישות: ניסיון בסביבת עבודה ממוחשבת ושליטה ביישומי אופיס (בדגש על Word) -חובה. יכולת ריכוז גבוהה ויכולת עבודה מאומצת מול מחשב - חובה קליטה מהירה, דקדקנות, יסודיות וירידה לפרטים. יכולת ביצוע משימות בו זמנית ועמידה בתנאי לחץ. נכונות וזמינות לשעות נוספות בתקופות עומס - חובה אנגלית טובה. זמינות מיידית. *לאחר הגשת המועמדות למשרה ישלח אליך מייל מאתר "NETO שווה לעובדים" לצורך השלמת תהליכי הגיוס*
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-397863
אזור: שרון - נתניה ועמק חפר
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת תיקי לקוחות לחברה בינלאומית בקריית ענבים

מנהל/ת תיקי לקוחות לחברה בינלאומית בקריית ענבים

JobShop

18/10/2025

תיאור תפקיד:
הצטרפו לחברה רפואית בינלאומית חדשנית המציעה פלטפורמה ייחודית לרופאים. אנו מחפשים מנהל/ת תיקי לקוחות מסור/ה שינהל/תנהל את הקשרים עם הלקוחות וישתף פעולה עם מחלקות שונות כגון תוכן, ניהול ומכירות.
תפקיד זה מאפשר להכיר מקרוב את ענף הרפואה בחזית הטכנולוגיה והחדשנות.
המשרה מתאימה לנשים וגברים כאחד.
דרישות:
- כישורי ניהול לקוחות ברמה גבוהה
- שליטה מלאה בשפה האנגלית ברמת שפת אם
- יכולת אינטראקציה אפקטיבית עם צוותים חוצי ארגון
- ניסיון בעבודה עם Google Ads - יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 569920
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מתאם רכש למפעל בינלאומי

מתאם רכש למפעל בינלאומי

המימד השלישי גיוס והשמה 2

18/10/2025

תיאור תפקיד:
לחברת אלקטרוניקה בינלאומית המובילה בתחומה דרוש/ה מתאם /ת רכש
ביצוע מעקב הזמנות רכש,
קידום/דחיית החו"ג בהתאם לתחזיות החברה,
פתרון בעיות חוסרים של חו"ג,
עבודה מול ספקי החברה לצורך תיאום ווידוא אספקות,
עדכון מערכת הפריוריטי בהתאם.
דרישות:
נכונות למשרה מלאה.
תואר ראשון - יתרון משמעותי.
ניסיון בתפקיד דומה בחברה גדולה - יתרון משמעותי.
ניסיון בעבודה עם מערכת ERP חובה- פריוריטי- יתרון משמעותי
הכרות טובה עם תוכנות office.
רמה גבוהה של קריאה וכתיבה בעברית.
רמה טובה של קריאה וכתיבה באנגלית.
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-19308
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מזכיר/ת חברה בהוד"ש

מזכיר/ת חברה בהוד"ש

טאלנטס השמת עובדים

18/10/2025

תיאור תפקיד:
דרוש/ה מזכיר/ת חברה
ניהול יומנים , תיאום פגישות, מענה טלפוני
ניהול משרד
דרישות:
ניסיון רלוונטי בניהול משרד
נכונות למשרה מלאה (אין היברדיות)
שליטה מלאה בתוכנות OFFICE  ואקסל
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-01368
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מזכיר/ה ללשכת מנכ"ל במרכז רפואי רפואי מוביל בת"א

מזכיר/ה ללשכת מנכ"ל במרכז רפואי רפואי מוביל בת"א

JobShop

18/10/2025

תיאור תפקיד:
אנו מזמינים אותך להצטרף לצוות המזכירות של לשכת מנכ"ל המרכז הרפואי בתל אביב.
במסגרת התפקיד:
- עבודה במשרד דינאמי ומאוד פעיל, המאפשרת לכם לתרום לתיאום פעילויות חשובות ולקבלת קהל.
- תיאומי פגישות מרובות משתתפים, הדפסות ותיוקים, קבלת קהל ומתן מענה טלפוני ופנים-אל-פנים לפניות מטעם ומחוץ לארגון.
היקף משרה:
משרה מלאה בהיקף של 8.5 שעות ביום, ימים א'-ה', עבודה במשמרות בין השעות 7:00-19:00.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
דרישות:
-2-3 שנות ניסיון במזכירות
- ניסיון בעבודה בלשכה (גם צבאי נחשב יתרון)
-שליטה מלאה ביישומי אופיס,
-ניסיון בעבודה עם Outlook כולל תיאום פגישות בזום וב-Teams, יכולת הדפסה מהירה/עיוורת
- אנגלית ברמה טובה מאוד - יתרון
היקף משרה: משרה מלאה, משמרות
קוד משרה: 994488
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

אחראי/ת תיק לקוחות בחברה בינלאומית במודיעין

אחראי/ת תיק לקוחות בחברה בינלאומית במודיעין

חברת פארמה

18/10/2025

תיאור תפקיד:
לחברה בינלאומית מצליחה במודיעין בתחום המדיקל דיווס דרוש/ה אחראית תיק לקוחות למשרה זמנית+אופציה

    עבודה בסביבה מאתגרת בחברה בינלאומית יצרנית במודיעין. זה לא מוקד שירות טלפוני רגיל.
    מדובר בתפקיד מורכב הכולל מתן מענה טלפוני, טכני ומקצועי לסוכני המכירות וללקוחות החברה (רופאי שיניים וכירורגיים).
    תמיכה מיידית ויעילה לסוכני השטח- הכנת הזמנות, נתונים על לקוחות, גביה, רישום לקורסים, סגירת תעודות פתוחות, ועוד
    תמיכה מיידית ומלאה טלפונית /וואטסאפ מייל, פקסים וכו'
    מתן מענה למחלקת כספים, מחסן, לוגיסטיקה, איכות במידת הצורך.
    תאום משלוחים והזמנות עבור סוכני מכירות ולקוחות בתאום עם המחסן.
    מתן מענה וטיפול בלקוחות מוסדיים, משווקים כגון ביטוח הראל, כללית סמייל, מכבידנט ועוד
עמידה ביעדים חודשיים אישיים וצוותיים.
דרישות:
ידע, השכלה, כישורים מיוחדים וניסיון תעסוקתי הנדרשים לתפקיד

    תואר ראשון/בגרות מלאה, 12 שנות לימוד –חובה
    אנגלית- ברמה טובה מאוד
    יכולת התבטאות מעולה, ושימוש בשפה גבוהה.
    ניסיון קודם בתפקיד שירותי/מכירתי- יתרון.
    תודעת שירות גבוהה.
    מוכנות לעבודה במשרה מלאה,ימים א'-ה', שעות 8:00-17:00.
    קיימת היברדיות בתפקיד.
    מדובר בתפקיד זמני עם אופציה 
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה: JB-00005
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת משרד למשרה מלאה לחברה מובילה במרכז

מנהל/ת משרד למשרה מלאה לחברה מובילה במרכז

INDIGO

18/10/2025

תיאור תפקיד:
הצטרפו אלינו לתפקיד מפתח בחברה מבוססת ומובילה באזור המרכז! אם אתם מחפשים תפקיד עצמאי ודינמי, המשלב אחריות רבה עם סביבת עבודה נעימה ואנשים מצוינים – מקומכם איתנו. אנו מחפשים מנהל/ת משרד מקצועי/ת לניהול כולל של הפעילות האדמיניסטרטיבית והתפעולית השוטפת.
  • ניהול אדמיניסטרטיבי ותפעולי: אחריות מלאה על ניהול שוטף של המשרד, לרבות הזמנת ציוד, עבודה מול ספקים וגורמי תחזוקה, ותחזוקת סביבת עבודה מסודרת ונעימה.
  • בקרות ותיאומים: ניהול שליחויות, ביצוע הזמנות, עדכון שעון נוכחות וניהול טבלאות מעקב מדויקות.
  • טיפול כספי: אחריות על טיפול בחשבוניות ותשלומים מול ספקים וגורמים רלוונטיים.
  • יוזמה וארגון אירועים: תכנון וארגון אירועי Happy Hour, אירועי חברה ופעילויות רווחה נוספות, מתוך הבנה שגם כיף הוא חלק בלתי נפרד מהעבודה!
דרישות:
  • ניסיון קודם: ניסיון מוכח של לפחות שנתיים בתפקיד דומה – חובה.
  • כישורים ארגוניים: יכולות סדר וארגון ברמה גבוהה, יכולת עבודה עצמאית, וכישורי תעדוף וביצוע משימות מרובות במקביל (Multi-tasking).
  • תודעת שירות: גישה חיובית, תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים.
  • שפות: אנגלית ברמה טובה (דיבור, קריאה).
תנאי המשרה:
  • היקף: משרה מלאה.
  • ימים ושעות: ימים א'–ה', בין השעות 9:00–18:00.
  • מיקום: אזור המרכז.
אם אתם מחפשים הזדמנות להשפיע, לצמוח ולהיות חלק מצוות מנצח – שלחו לנו את קורות החיים שלכם עוד היום!
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00045
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת אדמניסיטרטיבי/ת למחלקת ניהול פרויקטים- אור עקיבא

מנהל/ת אדמניסיטרטיבי/ת למחלקת ניהול פרויקטים- אור עקיבא

לירוז נמני - ליווי תהליכי גיוס

18/10/2025

תיאור תפקיד:
לחב' המתמחה בפתרונות אדריכליים חכמים באור עקיבא דרוש/ה מנהל/ת אדמיניסטרציה למחלקת המכירות וניהול הפרויקטים.
במסגרת התפקיד: אחריות על ניהול ותיאום תהליכי מכירה, תמיכה אדמיניסטרטיבית באנשי המכירות, ניהול יומנים למנהלי הפרויקטים, בקרה ומעקב על לידים, הצעות מחיר והזמנות, טיפול בפניות לקוחות, סגירת מעגלי טיפול ואחריות על שביעות רצון לקוח.
העבודה במשרה מלאה 07:30-16:30 ממשרדי החברה באור עקיבא (ללא גמישות - עבודה מול פרויקטים בבנייה)
דרישות:
ניסיון בתפקיד דומה - חובה
תודעת שירות גבוהה מאוד
שליטה על מע' מחשב - אופיס כולל אקסל
כושר ביטוי גבוה בע"פ ובכתב
זמינות להתחלה מיידית.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00058
אזור: מרכז - בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לבר' אנרגיה - דרוש/ה רכז/ת אדמיניסטרציה - בני ברק

לבר' אנרגיה - דרוש/ה רכז/ת אדמיניסטרציה - בני ברק

חבר הון אנושי

18/10/2025

תיאור תפקיד:
בבני ברק
משרה מלאה - א-ה
תיאור התפקיד:
מתן מענה בניהול שוטף של סדר היום
ריכוז משימות, מעקב ובקרה
ניהול יומן דינאמי, תיאומים מול גורמים בכירים, תיאום נסיעות ואירועים
הכנת סיכומי פגישות
מעקב אחר משימות, דוחות, מצגות ותיעוד
הכנת מצגות, מסמכים וחומרים מקצועיים לישיבות, הרצאות וכנסים
ממשק צמוד עם כל הממשקים בארגון, לקוחות וספקים חיצוניים
דרישות:
ניסיון בתפקיד דומה- 3 שנים ומעלה
אנגלית רמה גבוהה - חובה
ניסיון בעריכת מצגות ושליטה מלאה בתוכנות ה- Office
זמינות לעבודה בשעות לא שגרתיות לפי צורך
תואר אקדמאי- יתרון
סדר וארגון, יוזמה ודיסקרטיות
גישה שירותית, ויחסי אנוש מעולים
יכולת לעבוד תחת לחץ וריבוי משימות
יכולת עבודה עם ממשקים מגוונים - פנים וחוץ ארגוניים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00890
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רכז/ת אדמינסיטרציה ופעילות חברתית- בחיפה

רכז/ת אדמינסיטרציה ופעילות חברתית- בחיפה

נטלי החברה לשירותי רפואה דחופה בישראל בע"מ

18/10/2025

תיאור תפקיד:
לחברת נטלי החברה הגדולה והוותיקה בארץ לשירותי רפואה דרוש/ה
רכז/ת פעילות חברתית עבור הקהילה התומכת לאזרחים/ת ותיקים/ת בחיפה
היקף משרה- 75%
ארגון פעילויות חברתיות לחברי הקהילה בגיל השלישי
הגעה לפעילות החברתית השוטפת
קשר עם ספקים ומרצים
שמירה על קשר שוטף טלפוני עם משתתפי הפעילויות החברתיות
ניהול תקציב קופה קטנה
הכנת תוכניות לפעילויות החברתיות
ביקרי בית- בהתאם לנדרש
עבודת אדמיניסטרציה בהתאם לצורך
דרישות:
ידע ב OFFICE- EXCEL, WORD, OUTLOOK
זיקה לגיל השלישי- יתרון משמעותי
יחסי אנוש מעולים, הקשבה וסבלנות
עבודת צוות
סדר וארגון!
המשרה מתאימה גם לפנסיונרים/יות
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
היקף משרה: משרה חלקית
קוד משרה: JB-00290
אזור: צפון - עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת משרד לגוף רפואי מוביל בחולון- תנאים מצוינים !

מנהל/ת משרד לגוף רפואי מוביל בחולון- תנאים מצוינים !

JobShop

18/10/2025

תיאור תפקיד:
בוא/י להצטרף לצוות הדינמי שלנו במרפאת חולון כמנהל/ת משרד!
במסגרת תפקיד זה:
- תוביל/י ותנהל/י את המשמרות במרפאה, תוך תמיכה ומתן מענה שוטף לעובדים.
-תפעול תחזוקת המרפאה, עבודה מול ספקים והפקת דוחות בקרה.
-שירות טלפוני ופרונטלי למטופלים,
- ניהול צוות מתאמי השירות ותניעו את העובדים להשגת יעדי השירות.
-עבדה בשיתוף פעולה עם משרדים שונים במטה ובמרפאות ותהיו שותפים בהובלת פרויקטים חשובים.
היקף משרה: משרה מלאה
נדרשת נכונות לעבודה של 2 משמרות ערב 14:00-21:00, שישי לסירוגין- 8:00-13:00
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
דרישות:
- ניסיון של שנתיים בתפקידי שירות ומכירה - חובה
- ניסיון של שנה ומעלה בניהול צוות או אופרציה - חובה
- תואר ראשון - יתרון משמעותי
- יחסי אנוש מעולים
המשרה מתאימה לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 605727
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחברה תעשיתית מובילה דרוש/ה רכזת הזמנות.

לחברה תעשיתית מובילה דרוש/ה רכזת הזמנות.

חברה דיסקרטית

18/10/2025

תיאור תפקיד:
לחברה תעשיתית מובילה דרוש/ה רכזת הזמנות.
התפקיד כולל אחריות על ניהול תהליכי הזמנות המכירה בחברה, תוך תיאום בין גורמים שונים בתהליך המכירה, טיפול בהזמנות, הפקת מסמכים רלוונטיים ותמיכה תפעולית למערך המכירות.
העבודה במשרה מלאה ימי א'-ה' בין השעות 8:00-16:00.
דרישות:
*ניסיון והיכרות עם פריורטי
*ניסיון בתפקיד רכזת הזמנות בחברה תעשיתית-יצרנית
*ניסיון בתחום האיוורור- יתרון משמעותי!
*יכולות ארגון וניהול תהליכים
*תקשורת בין אישית ויכולת עבודה מול לקוחות וספקים
*אחריות ויסודיות.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 597626
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!