תיאור תפקיד:
דרוש/ ה מזכיר/ה, למכללה מובילה עם סביבת עבודה משפחתית ונעימה. קבלת קהל – סטודנטים, מרצים ומבקרים העבודה הינה: עבודת אדמיניסטרציה שוטפת לצוות ההנהלה וההוראה. מתן מידע כללי, ניהול ותיאום יומנים. משרה מלאה עם גמישות בשעות, שכר 9,000 ש"ח.
דרישות:
שליטה ביישומי מחשב (אאוטלוק, אקסל). שירותיות, אדיבות וסבלנות.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה זמנית, לפי שעות
קוד משרה:
1210
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למותג מוביל בכירורגיה פלסטית ואסתטיקה מתקדמת ברמת החיל דרוש/ה אחרא/ית אסתטיקהפגישות ייעוץ, הכוונה והסבר מקצועי למטופלות חדשות וקיימות מתן מידע , לייוי אישי סגירת טיפולים, הגדלת פעילות התחום תיעוד- הפקת דוחו"ת מעקב עבודה מול ספקים, תפעול הזמנות וכיו"ב
דרישות:
נסיון קודם במרפאת אסתטיקה/כירורגיה פלסטית תודעת שירות גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00397
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה רכז/ת למזכירות לשכת הנהלה לחברה בתחום החינוך בתל אביב כחלק מתחומי האחריות: מתן שירותים אדמיניסטרטיביים בלשכת הנהלה ( לרבות וועד מנהל ) ניהול משרד הכולל: סנכרון יומני פגישות, מענה טלפוני, הדפסות, הזמנות ציוד וכיבוד תיאום, ארגון, הכנת חומרים וכתיבת פרוטוקולים תמיכה אדמיניסטרטיבית בפעילויות אגף משאבי אנוש, אגף הכספים והיחידה לפיתוח משאבים
דרישות:
ניסיון משמעותי בעבודה אדמיניסטרטיבית מרובת ממשקים ניסיון ושליטה מעולה במיומנויות מחשב, שליטה מלאה בOffice תואר ראשון - יתרון יכולת ניסוח גבוהה, בכתב ובעל פה שליטה טובה באנגלית - יתרון תקשורת בין אישית טובה ותודעת שירות ברמה גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00039
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
רשת מלונות פתאל מגייסת פקידי/ות קבלה איכותיים/ות, לתפקיד פרונטלי עם אופק קידום אמיתי - הכולל:מתן שירות לאורחי המלון בעמדת הקבלה. ביצוע צ’ק אין וצ’ק אאוט, תוך מענה אדיב ומקצועי לפניות ובקשות, ומתן תחושת בית לאורחים – עם חיוך, מקצועיות ואכפתיות משרה מלאה במשמרות, כולל סופי שבוע וחגים – עבודה בסביבה מלונאית הפועלת 24/7. תנאי עבודה והטבות: - שכר מתגמל ותנאים מצוינים
- הכשרה מלאה על חשבון החברה
- ארוחות במלון.
- אופציות קידום והתפתחות מקצועית
- כניסה לרשת המלונות כהטבת עובד/ת
- סביבת עבודה מקצועית, נעימה ומעריכה.
דרישות:
תודעת שירות גבוהה, הופעה ייצוגית ניסיון קודם בתחום שירות/קבלה – יתרון שליטה בסיסית במחשב אנגלית – יתרון משמעותי זמינות לעבודה במשמרות כולל לילות, סופי שבוע וחגים
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
2015
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
אחריות על מבקרי החברה, כולל מערכות תגים ויומני ביקור. עבודה מול ספקים של ציוד משרדי וספקי תחזוקה שוטפת למשרד - אינסטלציה, חשמל, מיזוג ועוד. אחריות על סידורי אבטחה ומבנה, כולל התנהלות מול חברת ההשכרה ורשויות מקומיות.
דרישות:
3-5 שנות ניסיון בניהול משרד ותפעול סביבה טכנית ניסיון בניהול קשרים עם ספקים תקשורת בין אישית מצויינת אנגלית ברמה גבוהה ללא היברידיות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-01285
אזור:
צפון - גליל, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
לדיור מוגן איכותי בירושלים דרוש/ה רכז/ת תפעול ואדמיניסטרציה לתפקיד מגוון ומשמעותי המשלב עבודה מול דיירים, תמיכה בצוות המוסד וניהול משימות תפעוליות ואדמיניסטרטיביות שוטפות. תיאור התפקיד:
- קבלת פניות מדיירים ומתן מענה מקצועי ואדיב
- אחריות על תיאום פגישות, מעקב אחר בקשות ושירות לדיירים
- ריכוז דוחות, טפסים ומסמכים וניהול תיקי דייר
- תיאום עבודה מול מחלקות פנימיות (אחזקה, רווחה, תרבות וכד’)
- ניהול יומנים, מעקב אחר משימות ודיווחים שוטפים
- תמיכה אדמיניסטרטיבית בצוות הניהול של הדיור המוגן
- סיוע בארגון אירועים ופעילות קהילתית לדיירים
- תיעוד ועדכון נתונים במערכות הארגון
דרישות:
- ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי / תפעולי – חובה
- תודעת שירות גבוהה ויכולת עבודה מול אוכלוסייה מבוגרת
- סדר, ארגון ויכולת עבודה על מספר משימות במקביל
- שליטה טובה ביישומי מחשב ובמערכות ניהול
- יחסי אנוש מעולים, סבלנות ורגישות
- אחריות, דייקנות ויכולת עבודה בצוות
המשרה פונה לגברים ונשים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
Y-GOLD
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
אם את/ה מחפש/ת תפקיד משמעותי בלב העשייה הארגונית – מקומך איתנו! התפקיד כולל: ניהול מסד נתונים במערכת משאבי אנוש, קליטת עובדים חדשים והקמתם במערכות הארגון, טיפול בתהליכי עזיבת עובדים, טיפול בחשבוניות המחלקה, ניהול יומן המחלקה ותיאום פגישות סריקה וניהול מסמכים, טיפול בדואר נכנס ויוצא, עבודה שוטפת וצמודה למנהלת משאבי אנוש תנאי המשרה: משרה מלאה | ימים א'-ה' שעות: 8:00–16:30 (אפשרות לגמישות קלה) סביבת עבודה מקצועית ויציבה בארגון רפואי
דרישות:
ניסיון קודם בניהול משרד / מזכירות – חובה זיקה או ניסיון קודם במשאבי אנוש (צבאי או אזרחי) – חובה תואר ראשון – יתרון יציבות תעסוקתית, סדר וארגון יכולת עבודה עצמאית, אחריות ו"ראש גדול" מעוניין/ת להצטרף לארגון יציב עם משמעות? שלח/י קו"ח והצטרפ/י לצוות איכותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
51893
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
- קבלת פני הלקוחות אירוח המבקרים ויצירת חווית לקוח חיובית באולם התצוגה.
- מתן מענה פרונטלי וטלפוני בדסק הקבלה ואחריות על טרקלין ההמתנה לרבות קיום כיבוד, ייצוגיות הטרקלין, מכונת קפה.
- תיאום נסיעות התרשמות ומסירות רכבים, שיבוץ לו"ז ובקרה,;ניהול לוח זמנים לנציגי מכירות, נסיעות ומסירות
- עבודה מול ספקים – הזמנת ציוד, כיבוד, תיאום מוביליות וכדומה.
- ניהול קופה קטנה הפקדות שוטפות , שימוש שוטף במערכת Cash-Pay ותיעוד עסקאות
דרישות:
- 12 שנות לימוד - חובה. יתרון משמעותי לבעלי בגרות מלאה ו/או תואר ראשון.
- ניסיון תעסוקתי של שנה ומעלה בתחום שירות לקוחות פרונטלי / אדמיניסטרציה.
- שליטה ביישומי האופיס.
- היכרות עם מערכת תפנית, מיקרוסופט דינמיקס – יתרון.
- אנגלית ברמה טובה, יכולת לנהל שיחה עם לקוחות – יתרון.
- עבודה בימי א'-ו'.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
2898
אזור:
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
במסגרת התפקיד: אישורי שעות נוכחות ועדכון דוחות, הפקת חשבוניות, קליטת חשבוניות ספקים. עבודה מול ממשקים מרובים – פנים וחוץ ארגוני. טיפול בנושאי אדמיניסטרציה ובק אופיס. תחילת עבודה מיידית. פעם בשבוע עבודה מהבית לאחר תקופת ההכשרה .
דרישות:
ניסיון של עד 1-3 שנים בתחום האדמיניסטרציה/תפעול/בק אופיס - חובה ! שליטה טובה ב OFFICE וב EXCEL תואר ראשון – יתרון ניסיון בהנהלת חשבונות– יתרון * משרה זו פונה לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
ns
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למשרד פיננסי יוקרתי ומובילפקיד.ת קבלה יצוגי.ת במסגרת התפקיד: אדמניסטרציה שוטפת ארגון וניהול דסק הקבלה תיוקים, סריקות, מענה טלפונית, עדכון דוחות שוטפים, אירוח. באזור הרכבת הקלה משרה מלאה א'-ה' 8:45-17:45 נכונות לשעות נוספות במידת הצורך אופק קידם מקום לגדול בו
דרישות:
סדר וארגון. ידע בכל תוכנות האופיס (פאואר פוינט + אקסל)- חובה!! יכולת עבודה מול מספר ממשקים במקביל. תקשורת נעימה ושרותית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-19427
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לסניף חולון דרוש/ה רכז/ת לתפקיד דינאמי הכולל ניהול הקשר עם לקוחות בני הגיל השלישי, טיפול בזכאויות לביטוח לאומי, ותפעול מערך השירות. התפקיד משלב גם אחריות על יצירת קשרים חדשים והרחבת הפעילות העסקית באזור. • ליווי וטיפול במטופלים פוטנציאליים – שירותי, מכירתי ואדמיניסטרטיבי • מענה לפניות לקוחות וטיפול אדמיניסטרטיבי שוטף • ניהול שוטף של תהליכי הסיעוד - תיאום ביקורים והתאמות בין מטפלים למטופלים • ניהול מספר משימות במקביל – תפקיד דינאמי בסביבה משתנה
דרישות:
• שליטה ביישומי מחשב • סדר, ארגון ויכולת ניהול משימות מרובות • תקשורת בין-אישית מצוינת • אמפתיה, גישה שירותית ויכולת עבודה עם אוכלוסייה מבוגרת • זמינות למשרה מלאה (יום שישי אחת לחודש וחצי בלבד) – (מתאים כמשרת הורים)
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
201438
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
עבודת Back Office מול לקוחות החברה, עבודה מול סוכנים , התאמת מתקנים ללקוח, הזמנות והצעות מחיר, תיאום אספקות למתקנים, מציאת פתרונות במידת הצורך. עבודה בצוות תחת לחץ הדורשת מולטיטסקינג, אסרטיביות לצד סבלנות, שירותיות ומקצועיות. תפקיד משמעותי, מאתגר, עם אופציות קידום וסביבת עבודה משפחתית ,איכותית ונעימה! משרה מלאה בימים א’-ה’ בין השעות 8:00-17:00 (ללא שישי) - תנאים מצוינים למתאימים ותנאים סוציאליים מלאים.
- עובד/ת חברה מהיום הראשון!
- רווחה: ימי גיבוש, מתנות בחגים, מתנות בימי הולדת, חו"ל ועוד.
- חניה מסודרת לעובדים.
- מיקום המשרה: פתח תקווה (בקרבת הקניון הגדול והרכבת הקלה)
דרישות:
- ניסיון בתפקיד דומה - יתרון!
- שליטה ביישומי מחשב - חובה!
- כישורים מצוינים בתקשורת בין אישית ובניית יחסי אמון.
- ראש גדול ופתיחות ללמידה ולהתפתחות מתמדת.
- תודעת שירות גבוהה.
- נכונות לעבודה במשרה מלאה (ללא גמישות)
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1221
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברת ביטוח גדולה ברמת גן דרוש/ה מסלק/ת תביעות רכב. במסגרת התפקיד: o ניהול מלא של תהליך תביעות רכב o עבודה מול שמאים וסוכנים o ניהול משא ומתן o עבודה על מערכות ביטוח, עבודה תחת לחץ.
דרישות:
o ניסיון בביטוח בתחום הרכב או מחברות השכרת רכבים/חברות שמאים – חובה o שליטה ביישומי OFFICE - חובה o שליטה במערכות ביטוח לרבות CRM ומערכת ירוקה – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
671047
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
אנחנו מחפשים נציגי חווית לקוח- אנרגטיים, סקרנים ובעלי תשוקה לעולם השיווק הדיגיטלי! זו ההזדמנות שלך להיכנס לעולם הפרסום אונליין – גם ללא ניסיון קודם סטודנטים? מושלם! התפקיד מאפשר שילוב מעולה עם הלימודים. (עבודה מהמשרדים לפחות 3 פעמים בשבוע) בעלי ניסיון? אנחנו לגמרי רוצים לשמוע גם מכם! - מענה ללקוחות בערוצים דיגיטליים מגוונים
- יצירת פתרונות יצירתיים לאתגרים של לקוחות
- השתתפות בפרויקטים לשיפור חווית הלקוח
- עבודה בסביבה צעירה, טכנולוגית ותוססת
דרישות:
- תקשורת בין-אישית מצוינת
- אהבה לעולם הדיגיטלי, חדשנות וטכנולוגיה
- גישה חיובית, ראש פתוח ויכולת לעבוד בצוות
אם אתם אוהבים ללמוד, ליצור קשרים ורוצים לגדול בעולם הדיגיטלי – זה המקום להתחיל בו את הקריירה שלך!
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
152646
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לעמיתה בתחום סיעוד ורווחה דרוש/ה רכז/ת סניף / שלוחה - תפקיד אדמיניסטרטיבי 1. תפעול אדמ' שוטף 2. משאבי אנוש 3. טיפול בשכר 4. גבייה 5. טיפול בשיבוצים 6. תחזוקת שלוחה 7. שימור לקוחות תקן 1 לפתח תקווה ותקן 1 לתל אביב - משרה מלאה שעות עבודה ימים א' עד ה' 8:00 - 16:00 + תורנות ימי ו' פעם בחודש/חודש וחצי.
דרישות:
ניסיון בניהול אדמ' לפחות 3 שנים - חובה תואר ראשון - יתרון תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש טובים ואוריינטציה מכירתית יכולת עמידה בלחצים, חלוקת קשב טובה ויכולת לעבודה במקביל יתרון למגוון שפות יכולת לעבודת צוות ניסיון אדמיניסטרטיבי כולל עבודה במערכת הפעלה office, מערכות CRM וכדומה - יתרון סדר וארגון
היקף משרה:
משרה מלאה, לפי שעות
קוד משרה:
809997
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|