דרושים בתחום אדמיניסטרציה

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 259 משרות עבודה בתחום אדמיניסטרציה

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
תיאור תפקיד:
לתאגיד מוביל בתחום החקלאות בחדרה דרוש/ה פקיד/ת בק אופיס למחלקת לוגיסטיקה. תחומי אחריות: • הזנת נתונים לתוך מערכת המידע והפקת דוחות שוטפים. • בדיקה ובקרת חשבוניות חודשיות של חברות ההובלה והספקים השונים. • קשר עם לקוחות השוק. • קשר עם מובילים וספקים חיצוניים. • בקרות בין המערכות השונות. • דוחות ומעקב אחר מלאי חומרי אריזה. * משרה מס׳ #147136 מיועדת לגברים ונשים כאחד
דרישות:
• ידע ושליטה בתוכנת 'מעלה' – יתרון משמעותי. • ידע ושליטה בתוכנות OFFICE בכלל ובאקסל בפרט ברמה גבוהה – חובה. • ניסיון בעבודה עם תוכנות מלאי כגון ERP / SAP וכדומה. • ידע וניסיון בהנה"ח. *לאחר הגשת המועמדות למשרה ישלח אליך מייל מאתר "NETO שווה לעובדים" לצורך השלמת תהליכי הגיוס*
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-230623
אזור: שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
במסגרת התפקיד:
תמיכה במכירות (Back office) - מעקב הצעות מחיר, מעקב הזמנות ואספקות,
ניהול אדמיניסטרטיבי של הזדמנויות מכירה על גבי פורטלי יצרנים באינטרנט
ריכוז לוגיסטי ושיווקי לקראת אירועים וכנסים בארץ
תחזוקה שוטפת לדפי המדיה הדיגיטלית הנוגעים לפעילות החברה השוטפת
ניהול יומנים
דרישות:
ניסיון בתחומי אדמיניסטרציה של רישוי תוכנה - יתרון
אנגלית ברמה גבוהה מאוד
רקע והבנה של תהליכי מכירה, שרשרת אספקה ושירות לקוחות
יחסי אנוש טובים, עמידה בתנאים של לחץ וריבוי משימות במקביל
תואר ראשון – יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 16644
אזור: מרכז, השפלה
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברה ייבואנית היושבת ברמת השרון דרוש/ה Sales Support החלפה לחל"ד עם אופציה ממשית למשרה מלאה.
כחלק מהתפקיד
מתן תמיכה למחלקת מכירות.
טיפול בפניות של לקוחות ומנהלי המכירות של התחום, מתן מענה אדיב מקצועי ויסודי, טיפול בהצעות
מחיר, קליטת הזמנות, עבודה מול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים רבים כולל מול ספקים בארץ ובחו"ל.
משרה מלאה ימי א-ה
יומיים בשבוע 8:00-16:00
יומיים בשבוע 09:00-17:00
פעם בשבוע 10:00-18:00
***אין גמישות בשעות***
דרישות:
אנגלית ברמה גבוהה (אנגלית עסקית - יתרון), יכולת ניסוח עצמאית גבוהה, התכתבות-חובה.
יכולות תקשורת גבוהות - עבודה מול לקוחות, ספקים וגורמי פנים
נסיון מעולם התעשייה והייבוא- יתרון
יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת (אופיס, פריוריטי- יתרון משמעותי).
אחריות ועבודה עצמאית
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 7788
אזור: שרון, השפלה
קרא עוד
תיאור תפקיד:
חברת אונליין משפחתית וצעירה המונה כ-100 עובדים וממוקמת בבורסה בר"ג, מחפשת מנהל/ת משרד שיצטרף /תצטרף למשפחה.
התפקיד כולל: ניהול משרד שוטף (ספקים, ציוד, עבודה מול אנשי התחזוקה, אדמיניסטרציה שוטפת), מענה טלפוני והכנסת אורחים (מועט מאד), אחריות לשעון הנוכחות, טיפול בשליחויות והזמנות, עדכון טבלאות מעקב שונות של המשרד (תשלומים וכיו"ב), טיפול בתשלומים וחשבוניות, ארגון happy hour בימי חמישי, סיוע במטלות שונות עבור שני השותפים המנהלים.
משרה מלאה ראשון עד חמישי 9:00-18:00 - ללא גמישות.
דרישות:
סדר ארגון ואחריות אישית ברמה גבוהה מאד.
ניסיון בתפקיד דומה.
אחריות ורצינות.
אסרטיביות.
יחסי אנוש מעולים.
אנגלית ברמת שיחה (עובדים רבים אינם מדברים עברית).
שליטה בתוכנות OFFICE.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00012
אזור: מרכז, השפלה
קרא עוד
תיאור תפקיד:
We specialize in predicting global macro-economic trends happening around the world using sophisticated and proprietary artificial intelligence and big data. We are a well-funded company in the predictive analytics field working with top leading financial institutions. We are looking for a talented Data analyst to join our team. Responsibilities Ownership of analytical projects end to end, from extracting and exploring data, generating hypothesis and building a structured analysis to rigorously evaluating methods and results. Monitor system performance, risk and portfolio composition in global markets. Analyze performance, generate reports and assume operational responsibilities. Conduct exploratory analysis to identify trends, opportunities and risks while offering suitable reaction. Interpret data and analyze results using a wide range of techniques and provide insights. Acquire data from data sources and assist generating coherent database. Provide high quality data analysis and
דרישות:
BA in Economics, Statistics, Finance, Mathematics, or any equivalent field. Master’s degree - Advantage. At least 2 years of proven working experience as a data analyst or in quantitative research roles. Strong analytical skills with the ability to collect, organize, analyze, and disseminate significant amounts of information with attention to detail and accuracy. Basic knowledge in statistics, regression analysis & probability. Good knowledge of Python. Working experience with SQL – Advantage. Proactive, independent, initiative and out of the box thinker. Can do approach. *לאחר הגשת המועמדות למשרה ישלח אליך מייל מאתר "NETO שווה לעובדים" לצורך השלמת תהליכי הגיוס*
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-228749
אזור: מרכז
קרא עוד
תיאור תפקיד:
תיאור המשרה: אנו מחפשים רפרנט/ית חשבונות וגבייה למחלקת הכספים במשרדי הנהלת החברה. התפקיד כולל בניית חשבונות, גבייה ומעקב אחר תשלומים. העבודה הנה במשרה מלאה
דרישות:
תואר ראשון רלוונטי / הנה"ח סוג 2/3 - יתרון משמעותי ניסיון קודם בתפקיד דומה חובה שליטה באקסל - חובה. *לאחר הגשת המועמדות למשרה ישלח אליך מייל מאתר "NETO שווה לעובדים" לצורך השלמת תהליכי הגיוס*
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-228438
אזור: השפלה
קרא עוד
תיאור תפקיד:
עבודה מול גורמי חוץ ופנים , טכנאי/ת שטח בחברה ולקוחות החברה. עבודה מול מערכת ERP טיפול בדוחות הזנת נתונים
דרישות:
ניסיון בעבודה מול מערכת ERP – יתרון. יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת. ידע בתכנות OFFICE – יתרון. מקום עבודה: יבנה שעות עבודה: א – ה, 08:00 -16:30 *לאחר הגשת המועמדות למשרה ישלח אליך מייל מאתר "NETO שווה לעובדים" לצורך השלמת תהליכי הגיוס*
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-228810
אזור: השפלה
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברת פרסייס הנותנת שירותי ניהול כלכליים, דרוש/ה עוזר/ת כלכלן/ית לעבודה מול לקוחות החברה בהיבטים הכספיים
דרישות:
הכרת תוכנת Excel- יתרון
שירותיות ויחסי אנוש ברמה גבוהה
ייצוגיות וכושר ביטוי בכתב ובעל פה
יתרון לבעלי/ות תואר בכלכלה/ מנהע"ס או אחר
מיועד לגברים ונשים כאחד
אחוזי משרה גמישים
מיקום המשרה : רמת השופט
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה: JB-00177
אזור: צפון, השפלה
קרא עוד
תיאור תפקיד:
אנו בפתחון לב מתרחבים ואתם/ן מרוויחים/ות ! 

בואו לעבוד יחד איתנו , מכל הלב , למען הקהילה ולשם עולם טוב וערכי יותר  ולקבל סיפוק אישי . 

התפקיד כולל : 

• טיפול בכל נושאי אדמיניסטרציה בארגון
• עזרה בנושאי כ"א, רווחה והנה"ח
• מענה אנושי, במיילים ובדואר לפניות הארגון
• שירותי מזכירות ואיוש עמדת קבלה
• עבודה מול מספר מנהלים
דרישות:
• תואר ראשון ומעלה
• מעל 5 שנות ניסיון מוכח כמנהלת משרד
• מוליטסקינג ויכולת תעדוף וניהול משימות
• יחסי אנוש מעולים
• ניסיון בתוכנות OFFICE
• אקסל ברמה גבוהה – יתרון
משרה  במערב בראשל"צ, משרה מלאה בין השעות 8:30-17:30 עם נכונות לש"נ.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: jb-10
אזור: מרכז, השפלה
קרא עוד
תיאור תפקיד:
חברה גדולה בפתח תקווה מגייסת מזכיר/ה 
כחלק ממסגרת התפקיד:
ניהול יומן, תאום פגישות, מענה טלפוני ופרונטלי, דוחות, אדמיניסטרציה שוטפת, עבודה מול גורמים בכירים.
שעות עבודה 08:00-17:00 אין גמישות
5 ימים בשבוע





דרישות:
5 שנות ניסיון- חובה
שליהט מלאה ביישומי האופיס
מוטיבציה גבוהה, יכולת הכלה ושירותיות.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00620
קרא עוד
תיאור תפקיד:
חברה באור יהודה מגייסת פקיד/ת גביה(החלפה לחל"ד ואופציה)
כחלק ממסגרת התפקיד יש להיות בקשר שוטף עם לקוחות ולגבות תשלומים ולבצע אדמיניסטרציה שוטפת.

 
דרישות:
ניסיון קודם- יתרון 
נדרשת אסרטיביות עם יחסי אנוש גבוהים
שעות8:00-17:00
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00619
אזור: מרכז
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברת טכנולוגית ותיקה המפתחת מוצרי תוכנה וחומרה וממוקמת בקרית עתידים, ת"א , דרוש/ה מזכיר/ת חברה.
משרה מלאה (ימים א-ה , ללא ימי שישי).
קבלת קהל, מענה טלפוני – עבודה למול לקוחות/ספקים , עזרה שוטפת למנהלת החשבונות.
דרישות:
ניסיון קודם באדמינ’, מזכירות
רקע בסיסי בהנה"ח , גביית חובות – יתרון משמעותי
יכולת עבודה עצמאית בסביבה דינאמית
תפקוד טוב בעבודת צוות, יחסי אנוש טובים ובעל/ת תודעת שרות גבוהה.
MULTITASKING – יכולת ניהול וביצוע משימות רבות בו זמנית."ראש גדול", לקיחת אחריות
הכרות טובה עם Office ,Excel
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 2660
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברה העוסקת בתחום הכספים השקעות ונדל"ן דרוש/ה מנהל/ת משרד ובק אופיס
במסגרת התפקיד:
ניהול המשרד - אחריות על חווית העובד /ת בחברה, ניהול הלו"ז של הנהלת החברה עבודה מול לקוחות וספקים וטיפול בכל ההיבטים האדמיניסטרטיביים
בק אופיס - עוזר /ת לחשבת החברה, עבודה מול הבנקים, ביצוע העברות כספיות ומס"ב, טיפול בחשבוניות לקוחות וספקים,
היקף המשרה מלאה, 5 ימים בשבוע, שעות העבודה גמישות.
5 דקות מתחנת רכבת השלום (עזריאלי)
דרישות:
דרישות: ידע כלכלי וחשבונאי
ניסיון עבודה מול בנקים
שליטה ביישומי OFFICE בדגש עלEXCEL
יכולת עבודה מול הרבה ממשקים ועבודה מאוד מגוונת
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 3706
אזור: מרכז, השפלה
קרא עוד
תיאור תפקיד:
אחראי/ת על תיאום מכירות בשוק המקומי ובחו"ל:
" טיפול בהזמנות לקוחות בכל השלבים: קבלת הזמנות וטיפול עד לשליחתן ללקוח תוך תיעוד במערכות הרלוונטיות.
" התנהלות מול ספקים ולקוחות: תיאום פנים מפעלי עם התפ"י, תיאום עם ספקי שירות אחרים כמו עמילות מכס, חברות ספנות, חברות תובלה ומול הלקוח הסופי
דרישות:
דרישות התפקיד:
" יכולת למידה גבוהה ועבודת צוות
" יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות
" שליטה בתוכנות OFFICE ובקיאות בסביבה ממוחשבת
" השכלה: בגרות מלאה חובה, תואר ראשון - רצוי.
" שליטה באנגלית - חובה!
" רקע בשירות לקוחות/לוגיסטיקה
" ניסיון בייצוא - חובה!
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 1897
אזור: צפון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
בימים אלו אנו מגייסים לחבר הקלטה ותמלול בחיפה מנהל/ת פרויקטים, לפרויקט מעניין מאוד בבתי המשפט.
התפקיד כולל אחריות מלאה מול הלקוח - החל מקבלת בקשה לביצוע פרויקט ועד להשלמתו ולמסירתו.
אנו מחפשים אדם בעל יכולת ביצוע של מספר משימות בו-זמנית, דייקן חרוץ ודינמי
דרישות
דרישות:
יכולת עבודה בלחץ – חובה
משרה מלאה
שליטה מלאה באופיס- חובה
פריורטי - יתרון
שליטה מלאה בעברית - חובה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00621
אזור: צפון, השפלה
קרא עוד
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!