תיאור תפקיד:
We are an international network of companies providing added value services that support the development of ethical, transparent, competitive, and efficient diamond and jewelry markets. We are looking for an energetic and positive Administrative Assistant to join our amazing team. Responsibilities: Provide administrative support for office team Organize extensive collection of documents, images, and videos Maintain online business files and archives
דרישות:
Requirements: Fluent English speaker – mother tongue Undergraduate degree 2-3 years experience in an Admin role Proficient in Microsoft suite Ability to edit images and videos - preferred Exceptional organizational skills Excellent written and verbal communication skills Proficient in Microsoft Office Quick thinker, problem solver with a positive attitude and willingness to learn Independent and proactive self-starter with project management skills High level of discretion and confidentiality
This is a full-time, in-house position based in Jerusalem.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
602726
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
סינאל מלל פייוויי הינה אחת מקבוצות המחשוב הארגוני המובילות בישראל. החברה מספקת מגוון רחב של פתרונות תוכנה וחומרה לניהול המשאב האנושי בארגון (הפקת שכר וניהול נוכחות, סליקת כספי פנסיה, חסכון והשקעה) וכן ניהול ואנליטיקה חכמה של מערכי אבטחה פיזיים בארגון. כמו כן מספקת סינאל הדרכות ושירותי ייעוץ מקצועיים וטכנולוגיים המסייעים למעסיקים ולמנהלים להתמודד עם סוגיות ארגוניות קריטיות בצורה יעילה, חסכונית ורווחית. דרוש/ה מזכיר/ה בלשכת מנכ"ל תחומי אחריות : ניהול יומן הכולל פגישות פנימיות, חיצוניות וישיבות דירקטוריון התנהלות מול גורמים בחברה + חברות הבת בחו"ל + גורמים חיצוניים מתן מענה ללקוחות ועובדי החברה מתן מענה למנכ"ל בנושאי החברה + נושאים אישיים לרבות תשלומים אישיים, ארגון טיסות סיכום פגישות, ישיבות וכתיבת פרוטוקולים. יכולת הבעה ברמה גבוהה בכתב ובעל פה + בשפה האנגלית שמירה על דיסקרטיות, סדר וארגון משרה מלאה במשרדי החברה בפתח תקווה בימים א-ה, בין השעות 09:00-18:00 (חמישי עד 17:00)
דרישות:
ידע ב- OFFICE בדגש על אקסל - חובה אנגלית ברמה גבוהה: קריאה, הבנה ודיבור - חובה אחריות, תקתקנות, מולטיטסקינג, ייצוגיות. יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות. נכונות למתן מענה טלפוני גם מעבר לשעות העבודה. שירותיות ויחסי אנוש טובים. תפעול ואדמיניסטרציה. **המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00004
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
חברה גדולה ויציבה מגייסת מזכיר/ת סניף לחטיבת הפרוייקטים. התפקיד כולל ניהול יומנים, תיאומי פגישות, מיילים, הכנת מצגות, סיכומי ישיבות, טיפול במכרזים, שית"פ מול מחלקות וחטיבות שונות פנים וחוץ ארגוניות. מגוון משימות נוספות. משרה מלאה בלבד ללא אילוצי שעות בימים א-ה בין השעות 7:30-16:45. שכר ותנאים מצויינים למתאימים /ות!! מיקום: פארק המדע נס ציונה.
דרישות:
ניסיון בתפקיד מזכיר/ה מעל 3 שנים - חובה. ידע וניסיון בתוכנות האופיס - אאוטלוק, אקסל, וורד ו-PP - חובה. ראש גדול / תקתקן/ית / לויאליות. מוסר עבודה גבוה. יכולת עבודה תחת תנאי לחץ וריבוי משימות. תודעת שירות ויחסי אנוש גבוהים. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
2074
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
- ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף של המשרד
- ניהול יומן ותיאום ישיבות, ניהול ובקרת משימות
- הכנת חומרים לישיבות
- טיפול בהזמנות רכש, חשבוניות ועבודה מול הנה"ח
- עבודה מול ממשקים רבים, פנים וחוץ ארגוניים
דרישות:
- חובה ניסיון בתפקיד דומה כולל ניהול יומנים מורכבים של מנהלים/ות בכירים/ות
- ניסיון קודם מחברה פרויקטלית/חברת נדל"ן – יתרון משמעותי
- שליטה בתוכנות Office לרבות Excel ו- Power Point – חובה
- יחסי אנוש טובים, אחריות ויסודיות
- מיקום המשרה: נתניה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
852120
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לארגון מוביל בישראל דרוש/ה מזכיר/ה בכיר/ה לניהול לשכה התפקיד כולל עבודה משרדית מקצועית לרבות, ניהול יומנים, מענה טלפוני, תיוק מסמכים, אדמיניסטרציה שוטפת, ריכוז משימות ומעקב אחר ביצוע משימות, עבודה עם תוכנת SAP, הזמנות, חשבוניות, נוכחות עובדים, בקרת תקציבים, הכנת דוחות, הקלדת מסמכים והכנת מצגות, וכו'
דרישות:
* ניסיון של מינימום 5 שנים בניהול משרד גדול ומורכב - מעל 100 עובדים ומנהלים *שליטה מלאה בתוכנות אופיס *ניסיון בעבודה עם SAP - יתרון *כושר ביטוי גבוה בכתב ובע"פ * ניסיון בעבודה מול ספקים * אנגלית טובה מאוד * השכלה אקדמאית יתרון * יכולת אירגונית גבוהה ועבודה במצבי לחץ *אסרטיביות גבוהה *תקשורת בין אישית מעולה, תודעת שירות גבוהה, יכולת עבודה בצוות *מוסר עבודה גבוה *אחריות גבוהה, אמינות ודיסקרטיות. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-01280
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
ניהול יומנים של מנהל החטיבה, ושל הנהלת החטיבה (3 מנהלים נוספים)
ניהול אדמיניסטרטיבי של המשרד עבודה מול ממשקים רבים בארגון, לרבות רשת המכירות הכנת מצגות לאירועים שונים
הכנת חומר להדרכות ארגון אירועי חטיבה תמיכה אדמיניסטרטיבית בפעילות של החטיבה, בדגש על אירועים תאום נסיעות לחול וביקורי יצרן בארץ ובחו"ל תמיכה בפעילויות שיווק בפאן האדמינסרטיבי והתפעולי תמיכה במנהלת השיווק של החטיבה עבודה מול משרד פרסום / חברות הפקה
דרישות:
ימי עבודה- א-ה- שעות העבודה – 09:00-18:00, נכונות לשעות נוספות ניסיון במזכירות/ ניהול משרד, ניסיון בתפעול שיווק – יתרון, אדמיניסטרציה- חובה שליטה מעולה באופיס ניסיון בשיווק/ הפקות – יתרון משמעותי עברית רהוטה, אנגלית- ברמה טובה בגרות מלאה- חובה, תואר ראשון- יתרון רב
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
14217
אזור:
מרכז - חולון ובת-ים, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
התפקיד: פקידת קבלה ואחראית יומן מנכ"ל מיקום המשרה: פתח תקווה תיאור תפקיד: לחברת הייטק באזור המרכז דרוש/ה פקיד/ת קבלה ואחראי/ת יומן מנכ"ל. התפקיד כולל: *ניהול היומן של מנכ"ל החברה ומנהלים בכירים *מתן שרותי אדמיניסטרציה לכלל החברה *תפעול שוטף של המשרד *מענה טלפוני וכן סיוע למחלקות נוספות בארגון (כספים, מש"א, שיווק, ניהול פרויקטים וכו'..) המשרה הנה משרה מלאה 09:00-18:00, ללא גמישות בשעות! תכולת תפקיד: ניהול יומן המנכ"ל ותיאום פגישות תמיכה במנהלים שכפופים למנכ"ל זמינות בשעות מגוונות עבור המנכ"ל הזמנת כיבוד לפגישות מבחוץ הזמנת ציוד משרדי לכלל החברה הכנת חדרי ישיבות לפגישות אירוח והכנת קפה לאורחי הפגישה נסיעה לדואר פעם בשבוע אחריות על דיווחי הנוכחות במערכת הפרופרטיים לקיחת חלק בתהליכי קליטת עובדים ועזיבה (ימי הולדת BUY ME , מערכת ניהול עובדים) שעות עבודה 9-18
דרישות:
ניסיון של 1-2 שנים לפחות בתפקיד דומה בחברות הייטק -חובה שליטה בתוכנות ה Office- חובה אנגלית ברמה גבוהה (עבודה מול חו"ל) נכונות לעבודה מעבר לשעות במידת הצורך (אירוח מחו"ל/ פגישות חשובות / תקופה לחוצה מעבר לרגיל) *אחריות, ראש גדול, שירותיות, משרת אמון.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00424
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לארגון גדול ומוביל בתחומו דרוש/ה מזכיר/ה ללשכת מנכ"ל הזדמנות לעבודה עם הנהלה בכירה בחברה יציבה וחדשנית. התפקיד כולל: סיוע אישי ושוטף לעבודת המנכ”ל: ניהול יומנים, סיוע אדמיניסטרטיבי ותמיכה שוטפת בפעילות הלשכה תיאום מפגשים בארץ ובחו”ל עם גורמים במשרדי ממשלה, אקדמיה, קרנות, חברות עסקיות ואורחי המנכ”ל ניהול מורכב של יומן המנכ”ל ויומני חברי הנהלה נוספים ארגון לוגיסטי של סיורים וביקורים בארץ ובחו”ל ניהול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים
דרישות:
דרישות: ניסיון מקצועי של שנתיים לפחות בתפקיד אדמיניסטרטיבי משמעותי השכלה אקדמית – חובה שליטה טובה בכל יישומי office ו- outlook יחסי אנוש מעולים, גישה שירותית, מסירות, לויאליות ואחריות יכולת התנסחות טובה בעברית ובאנגלית יכולת עמידה בתנאי לחץ מדי פעם זמינות בשעות לא שגרתיות היקף משרה – משרה מלאה מיקום – תל אביב, על קו רכבת מבחינת תנאים נוספים: חניה , מזון, קרן השתלמות, מחלה, ביטוח בריאות ועוד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
5020
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|