תיאור תפקיד:
לחברת הייטק מצליחה בירושלים דרוש/ה מזכיר/ה בכיר/ה לתפקיד דינמי ומאתגר הכולל תמיכה אדמיניסטרטיבית ברמה הגבוהה ביותר. - ניהול יומנים מורכבים עבור הנהלת החברה, תיאום פגישות ופולו-אפ על משימות.
- ארגון ותיאום לוגיסטי של ישיבות, כולל הכנת חומרים וסיכום דיונים.
- עבודה מול ממשקים פנימיים וחיצוניים בארץ ובחו"ל.
- אחריות על תפעול שוטף של המשרד, כולל הזמנות ציוד ומעקב אחר תקציבים.
- סיוע בפרויקטים מיוחדים ותמיכה בתהליכי עבודה ארגוניים.
- מתן מענה טלפוני ובמייל.
- טיפול בגבייה וקופה קטנה.
דרישות:
- ניסיון קודם בתפקיד דומה- חובה.
- שליטה מלאה בעברית ובאנגלית (קריאה, כתיבה ודיבור).
- יכולת עבודה בסביבה טכנולוגית ודינמית.
- שליטה מלאה בתוכנות Office (כולל Excel ו-PowerPoint).
- מיומנויות ארגון, סדר ויכולת ניהול משימות רבות במקביל.
- יחסי אנוש מעולים, דיסקרטיות וייצוגיות.
- זמינות למשרה מלאה בירושלים.
המשרה פונה לגברים ונשים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
Y-ADMIN
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
לחברה יצרנית בתחום הריהוט לבית דרוש/ה מזכיר/ת מנכ"ל במסגרת התפקיד ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף, ניהול יומנים ולוחות זמנים, מתן מענה ללקוחות החברה, התנהלות שוטפת מול ספקים, ממשקים פנים וחוץ ארגוניים, טיפול בתחום הרכש, ביצוע בקרות על פרוייקטים, טיפול בטפסים ואישורים ודאגה לכל צורכי המנכ"ל. משרה מלאה + שעות נוספות על פי צורך. המשרה ממוקמת בהר טוב סמוך לבית שמש.
דרישות:
ניסיון בתחום שירות לקוחות ו/או אדמיניסטרציה - חובה ניידות - חובה שליטה ביישומי אופיס - חובה אחריות, דיסקרטיות, זריזות, קליטה מהירה ומוטליטסקינג
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1242
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - קרית גת, קרית מלאכי
|
תיאור תפקיד:
אנו מגייסים מנהל/ת אדמיניסטרציה לחברת מלם שכר, לתפקיד מגוון ומאתגר! במסגרת התפקיד כפיפות לסמנכ"ל האגף, ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף, ניהול יומנים, תמיכה בתהליכי בקרה, טיפול בתחום הרכש והזמנות (חלקם באנגלית), בקרה ומעקב מול תהליכים באגף והתנהלות מול ממשקים מרובים. מדובר במשרה מלאה במשרדי החברה בפתח תקווה
דרישות:
- לפחות שנתיים של ניסיון בתפקיד של אדמיניסטרציה וניהול בקרת תהליכים - ניסיון בעבודה עם תוכנות Office עם דגש על Excel - אנגלית ברמה גבוהה - קריאה וכתיבה - ניסיון בעבודה על מערכת Priority - יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
530671
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברה יצרנית ומצליחה ביקנעם דרוש/ה מנהל/ת משרד ועוזר/ת אישי/ת למנכל/ית התפקיד כולל: ניהול המשרד, עזרה למנכ"לית בתהליכים משמעותיים מול רשויות, עו"ד, לקוחות אסטרטגים רכש, ניהול יומנים ימים א-ה, 09:00-17:00
דרישות:
ניסיון של לפחות 4 שנים כמנהל/ת משרד ויד ימין למנכל שליטה מלאה באופיס שליטה במיילים אנגלית ברמה טובה - התכתבויות שוטפות מול לקוחות חו"ל שליטה ב SAP - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
J-3231
|
תיאור תפקיד:
לחברה מצליחה ברמת גן. אזור הבורסה דרוש/ה מנהל/ת קשרי לקוחות היקף משרה גמיש. התפקיד כולל: * מתן שירות מקצועי ואדיב ללקוחות החברה * טיפול במסמכים וקשר ישיר מול הלקוחות * ניהול יומן מנכ"ל החברה * פגישות התנעה וסטטוס מול הצוות הפיננסי והטכני של החברה
דרישות:
* יחסי אנוש מצוינים, אוריינטציה לפרטים ויכולת לעבוד בסביבה דינאמית * שירותיות ויכולת ניהול ממשק עם לקוחות * שליטה מלאה ביישומי אופיס. * ניסיון בתפקיד דומה
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
J-3242
אזור:
מרכז - רמת גן וגבעתיים
|
תיאור תפקיד:
התפקיד כולל: עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת ניהול צוות המשרד ניהול יומנים מורכבים ותיאום ישיבות הפקת דוחו"ת וניסוח מסמכים איסוף נתונים והכנת חומרים לישיבות קשר עם גורמי פנים וחוץ
דרישות:
* תואר אקדמי- יתרון * אנגלית ברמה טובה מאוד * ניסיון בעבודת מזכירות בכירה * שליטה מלאה בתוכנות האופיס ואקסל ברמה טובה * יחסי אנוש מצוינים * יכולת עבודה מול ממשקים רבים * יכולות סדר וארגון **המשרה פונה לנשים וגברים כאחד**
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
Z-ADMIN1
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
עוזר.ת אישית למנכ"ל החברה רקע נדרש- מועמדים/ות שעבדו בחברות הייטק/ יצרניות תיאור התפקיד: ניהול יומן המנכ"ל ,תיאום פגישות ומעבר על מיילים הכנת מצגות ומדדים לפגישות הנהלה. סיכום פגישות מנכ"ל והנהלה. הוצאת הודעות מטעם המנכ"ל. מעקב וניהול אחר משימות ותיעדופן. יכולת בקרה על תהליכים והורדת עומס. תמיכה ובקרה על המנהלים בניהול פרויקטים שוטפים סטטוסים, ביצוע משימות וניהול זמן. ארגון נסיעות עסקיות (טיסות, מלונות, רכב). ביצוע משימות אדמיניסטרטיביות נוספות לפי הצורך.
דרישות:
ניסיון בעבודה כעוזר.ת אישי.ת בכיר.ה -3 שנות ניסיון- חובה.תואר ראשון במנהל עסקים / תעשייה וניהול – חובה. משרה מלאה וזמינות לשעות נוספות לפי צורך (לעיתים בשעות הערב). אמינות, דיסקרטיות ויכולת לנהל מספר משימות במקביל. גמישות מחשבתית ופתיחות לשינויים דינאמיים. יכולת פתרון בעיות וחשיבה עצמאית. יחסי אנוש יכולת שירותית וסבלנית , זריזות ויעילות במתן מענה למנהלים . ידע בעבודה עם תוכנות אופיס (Word, Excel, PowerPoint) אנגלית עסקית ברמה גבוהה (רמת שיח, מצגות ומענה במייל)
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-18809
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
משרד רו"ח בת"א מחפש מזכיר/ה בכיר/ה / עוזר/ת אישי/ת. התפקיד כולל: ניהול יומנים של שותפי ובכירי המשרד מענה טלפוני ותיאום פגישות בארץ ובחו"ל ביצוע מעקב על תהליכי עבודה ניהול שוטף של משימות המשרד
דרישות:
ניסיון קודם כמזכיר/ה בכיר/ה, עוזר/ת אישי/ת או מנהל/ת אדמיניסטרטיבי/ת - חובה אנגלית ברמה גבוהה שליטה ביישומי אופיס רמת שירותיות ואחריות גבוהה יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות נכונות לעבודה לטווח ארוך
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
P-7890481
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
לארגון ממשלתי בתל אביב דרוש/ה פקיד/ת דירקטוריון. תיאור התפקיד מתן סיוע מקצועי למזכירת הדירקטוריון. הכנה וריכוז מסמכים לישיבות המליאה והוועדות של הדירקטוריון. מעקב ובקרה שוטפים אחר יישום החלטות הדירקטוריון. טיפול בהתקשרויות עם ספקי שירותים. עריכת דוחות על עבודת הדירקטוריון. טיפול בבקרת SOX עבודה בסביבה דינאמית ומאתגרת, המתאפיינת בביצוע מספר רב של משימות במקביל. העבודה כוללת ממשקים רבים ועבודה שוטפת מול גורמים בכירים בארגון ומחוצה לו. משרה מלאה.
דרישות:
תואר ראשון בתחומי מדעי החברה - חובה. יינתן יתרון לבוגרי תואר במשפטים. בוגרי/ות תואר ראשון במשפטים/חשבונאות/מנהל עסקים/כלכלה, גם נכללים בתחומי מדעי החברה* ניסיון של שנה לפחות בעבודת מטה מקצועית / תפקידי רוחב / עריכת דין- חובה. ניסיון בעבודת מטה מקצועי בלשכות בכירות, לרבות עבודה מול דירקטוריון - יתרון. ניסיון בעבודה בארגונים גדולים - יתרון. יכולת ניסוח והתבטאות ברמה גבוהה בעברית ובאנגלית (בכתב ובע"פ). שליטה מלאה ביישומי אופיס (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
224634
אזור:
מרכז - תל אביב, רמת גן וגבעתיים, חולון ובת-ים
שרון - הרצליה ורמת השרון
|