דרושים בתחום מזכירות בכירה

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 20 משרות עבודה בתחום מזכירות בכירה

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

עוזר/ת אישי/ת למנהל הסיכונים הראשי

עוזר/ת אישי/ת למנהל הסיכונים הראשי

הבורסה לניירות ערך

11/12/2023

תיאור תפקיד:
לבורסה לניירות ערך, מחלקת ניהול סיכונים דרוש/ה עוזר/ת אישי/ת למנהל הסיכונים הראשי
  • ביצוע עבודות משרדיות שוטפות (ניהול יומנים, הערכות לישיבות, טיפול בתשלומים וכו'),
  • הכנת סדרי יום לדירקטוריונים וועדות, סיוע בכתיבת תזכירים, הכנת מצגות,
  • מעקב אחר יישום פרויקטים שונים הנמצאים באחריות המחלקה,
  • עבודה מול גורמים שונים, פנימיים וחיצוניים. כמו כן, סיוע ליחידות ולמדורים השונים השייכים למחלקה.
  • התפקיד הינו בכפיפות למנהל הסיכונים הראשי של הבורסה.
דרישות:
  • השכלה אקדמית רלבנטית. חובה.
  • ניסיון מעשי רלבנטי.
  • שליטה ביישומי אופיס -,Excel Word ו-Power Point.
  • ראיה מערכתית, יכולת עבודה עצמאית יחד עם יכולת עבודה בצוות.
  • יחסי אנוש מצוינים.
  • שליטה מלאה בכתב ובע"פ, עברית ואנגלית.
  • יכולת עמידה במצבי לחץ ועומס, ונכונות לביצוע שעות נוספות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 3080
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מזכיר.ה בכיר.ה

מזכיר.ה בכיר.ה

עיריית תל אביב יפו

11/12/2023

תיאור תפקיד:
1.תכנון וניהול לוח זמנים וסדר יום של הממונה, לפי הנחיית
הממונה.
2.ביצוע פעילויות הכנה לדיונים ופגישות בהן משתתף הממונה, איסוף והכנת חומרים לדיונים.
3.ריכוז בקשות לדיונים, קביעת פגישות, דיונים וסיורים.
4.רישום פרוטוקול ישיבות והפצתו, על פי הנחיית הממונה.
5.ניהול ותיוק מסמכי הלשכה באופן המבטיח זמינותם.
6.ריכוז וביצוע מעקב אחר החלטות, הנחיות והתייחסויות מגורמי חוץ ופנים עירוניים.
7.קיום קשרי עבודה פנים עירוניים ועם גופים מחוץ לעירייה.
8.ביצוע משימות נוספות במסגרת התפקיד, לפי הנחיית הממונה.
דרישות:
1. 12 שנות לימוד. יתרון לתעודת בגרות מלאה.
2.ידע וניסיון בעבודה במערכות ממוחשבות ובהפעלת יישומי OFFICE.
3.מיומנויות תקשורת.
4.תודעת שירות גבוהה.
5.יחסי אנוש טובים.
6.ידיעת השפה העברית ברמה טובה מאוד, ידיעת שפות נוספות - יתרון.
7.כושר ביטוי טוב בכתב ובעל פה.
8.היתכנות לעבודה בשעות ובימים לא שגרתיים.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 208ד/2023
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מזכיר/ה בכיר/ה ללשכת מנכ"ל

מזכיר/ה בכיר/ה ללשכת מנכ"ל

חברה דיסקרטית

11/12/2023

תיאור תפקיד:
לארגון גדול ומוביל בתחומו דרוש/ה מזכיר/ה ללשכת מנכ"ל
הזדמנות לעבודה עם הנהלה בכירה בחברה יציבה וחדשנית.

התפקיד כולל:
- סיוע אישי ושוטף לעבודת המנכ”ל: ניהול יומנים, סיוע אדמיניסטרטיבי ותמיכה שוטפת בפעילות הלשכה
- תיאום מפגשים בארץ ובחו”ל עם גורמים במשרדי ממשלה, אקדמיה, קרנות, חברות עסקיות ואורחי המנכ”ל
- ניהול מורכב של יומן המנכ”ל ויומני חברי הנהלה נוספים
- ארגון לוגיסטי של סיורים וביקורים בארץ ובחו”ל
- ניהול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים
דרישות:
- ניסיון מקצועי של שנתיים לפחות בתפקיד אדמיניסטרטיבי משמעותי
- השכלה אקדמית – חובה
- שליטה טובה בכל יישומי office ו- outlook
- יחסי אנוש מעולים, גישה שירותית, מסירות, לויאליות ואחריות
- יכולת התנסחות טובה בעברית ובאנגלית
- יכולת עמידה בתנאי לחץ
- מדי פעם זמינות בשעות לא שגרתיות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 1476
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת אדמינ' לחברה אדריכלית במרכז ירושלים

מנהל/ת אדמינ' לחברה אדריכלית במרכז ירושלים

גולדמן מיון והשמה

11/12/2023

תיאור תפקיד:
לחברת אדריכלים בינלאומית גדולה -דרוש/ה מנהל/ת אדמיניסטרציה מנוס/ה לתפקיד מאתגר המשלב אחריות לניהול משרד על כל הבטיו (כולל ניהול לו"זמורכב, עבודה מול מנהלים בכירים בתוך החברה ומחוצה לה, תאום פעילות של גורמים מרובים, הכנת חומרים ומצגות לישיבות , מעקב ובקרת ביצוע החלטות
דרישות:
*ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי כ- 2-5 שנים (יתרון -ניהול משרד)
* יכולות אדמיניסטרטיביות מצויינות, רמת מעורבות ואחריות גבוהה. לצד שיקול דעת ויכולת עבודה עצמאית
* כושר ביטוי מצויין, יחסי אנוש טובים, תודעת שרות גבוהה לצד עמוד שידרה, אסרטיביות ויכולת השפעה והנעת תהליכים,
* השכלה אקדמאית- יתרון
* שליטה בתוכנות האופיס
* נכונות למשרה מלאה באיזור ירושלים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: S-ADRI
אזור: ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

עוזר.ת אדמינ' ללשכה בכירה באוניברסיטת רייכמן

עוזר.ת אדמינ' ללשכה בכירה באוניברסיטת רייכמן

אוניברסיטת רייכמן

11/12/2023

תיאור תפקיד:
מתן מענה אדמיניסטרטיבי כולל ללשכת המשנה לנשיא
אחריות על לוחות זמנים, ניהול לו"ז המשנה לנשיא ותיאום פגישות עם גורמי פנים וחוץ ארגוניים
סיוע למנהלת לשכת המשנה לנשיא במטלות נדרשות בלשכה
ניהול הנסיעות לחו"ל לצרכי מחקר של אנשי הסגל (עבודה מול לשכות הדיקנים, אנשי הסגל ואגף הכספים)
עבודה מול נושאי התפקידים בלשכה לפי הנדרש
מענה טלפוני ופרונטלי לפונים ללשכה וניתוב פניות לגורמים המתאימים
משימות נוספות לפי צרכי הלשכה כפי שידרשו מעת לעת
משרה מלאה עם נכונות לביצוע שעות נוספות
תחילת העסקה מיידית
דרישות:
תואר ראשון - חובה
אנגלית ברמה גבוהה - חובה
ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית – חובה
שליטה מלאה בתוכנות ה-Office, לרבות ניהול יומנים מורכב ב-Outlook – חובה
היכרות עם סביבה אקדמית - יתרון
דיסקרטיות
חריצות, יסודיות וירידה לפרטים
יכולת עבודה בסביבה מרובת משימות, והתמודדות עם פתרון בעיות
תודעת שרות גבוהה, ניסיון בעבודת צוות ויחסי אנוש מצוינים
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-368
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לארגון פיננסי מוביל דרוש/ה מזכיר/ה בכיר/ה

לארגון פיננסי מוביל דרוש/ה מזכיר/ה בכיר/ה

שביט סופטוור

11/12/2023

תיאור תפקיד:
לחברה פיננסית מובילה בישראל דרוש/ה מזכיר/ה בכיר/ה לניהול לשכה
התפקיד כולל עבודה משרדית מקצועית לרבות, ניהול יומנים, מענה טלפוני, תיוק מסמכים, אדמיניסטרציה שוטפת, ריכוז משימות ומעקב אחר ביצוע משימות, עבודה עם תוכנת SAP, הזמנות, חשבוניות, נוכחות עובדים, בקרת תקציבים, הכנת דוחות, הקלדת מסמכים והכנת מצגות, וכו'
דרישות:

* ניסיון של מינימום 5 שנים בניהול משרד גדול ומורכב - מעל 100 עובדים ומנהלים
*שליטה מלאה בתוכנות אופיס
*ניסיון בעבודה עם SAP - יתרון
*כושר ביטוי גבוה בכתב ובע"פ
* ניסיון בעבודה מול ספקים
* אנגלית טובה מאוד
* השכלה אקדמאית יתרון
* יכולת אירגונית גבוהה ועבודה במצבי לחץ
*אסרטיביות גבוהה
*תקשורת בין אישית מעולה, תודעת שירות גבוהה, יכולת עבודה בצוות
*מוסר עבודה גבוה
*אחריות גבוהה, אמינות ודיסקרטיות.
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-01280
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחברת תוכנה בפתח תקווה דרוש/ה מזכיר/ה בלשכת מנכ"ל

לחברת תוכנה בפתח תקווה דרוש/ה מזכיר/ה בלשכת מנכ"ל

Synel-Mll Payway

11/12/2023

תיאור תפקיד:
  • ניהול יומנים ותיאום פגישות מענה לטלפונים, תיאום ואירוח פגישות.
  • אירוח ישיבות וסיורים.
  • מתן מענה ושירות מקצועי למשימות שוטפות שניתנות ע"י המנכ"ל תוך הקפדה על דיוק דיסקרטיות ומקצועיות.
  • עבודה שוטפת מול הגורמים השונים בחברה ומחוצה לה.
  • גמישות בשעות העבודה.
  • אפשרות לקידום והתפתחות בהיבט המקצועי
  • שעות עבודה – 09:00 -18:00 ימי חמישי 09:00 עד 17:00.
  • *עבודה בכפיפות למנכ"ל החברה *
דרישות:
  • ידע ב- OFFICE בדגש על אקסל.
  • אנגלית ברמה גבוהה: קריאה, הבנה ודיבור.
  • אחריות, תקתקנות, מולטיטסקינג, ייצוגיות.
  • יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות.
  • נכונות למתן מענה טלפוני גם מעבר לשעות העבודה.
  • שירותיות ויחסי אנוש טובים.
  • תפעול ואדמיניסטרציה.
  • רישיון נהיגה חובה.
  • **המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00004
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מזכיר /ת מנכ"ל לחברה מובילה

מזכיר /ת מנכ"ל לחברה מובילה

GAN HR

11/12/2023

תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחומה דרוש/ה מזכיר/ת מנכ"ל
במסגרת התפקיד:
ניהול יומן של מנכ"ל החברה
ניהול, תיעוד משימות ומעקב לאחר ביצוע פרויקטים וקידום תוכניות בכפוף למנכ"ל
אדמיניסטרציה שוטפת הכוללת כתיבת פרוטוקולים וסיכומי ישיבות, תיעוד ותיוק, הכנת מצגות ודוחות.
עבודה מול ממשקים פנימיים וחוץ ארגוניים.
ניהול הנסיעות לחו"ל.
גיבוי אדמיניסטרטיבי בעת הצורך בארגון
משרה מלאה
דרישות:
ניסיון דומה בלשכת מנכ"ל או סמנכ"ל - או מזכיר/ה בכירה- חובה
אנגלית ברמה גבוהה חובה
יכולת התנסחות גבוהה בכתב ובע"פ
שליטה מלאה בכל יישומי האופיס בדגש על PPT ואקסל
יכולת לתעדף משימות ולעבוד תחת לחץ בסביבת עבודה דינאמית
נכונות למשרה מלאה.
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-01089
אזור: מרכז - בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מזכיר/ה שירות לקוחות בתחום הייבוא ועמילות מכס

מזכיר/ה שירות לקוחות בתחום הייבוא ועמילות מכס

ITL

11/12/2023

תיאור תפקיד:
לחברת ITL ממוקמת במודיעין, מעניקה שירותי תקינה בינלאומיים וישראליים כ 30 שנה, לחברות הייטק ויבואנים בתחום חשמל ואלקטרוניקה
  • מתן שירות, טלפוני, במייל ופרונטלי ללקוחות ייבוא.
  • בניית הצעות מחיר ללקוחות על פי מחירון.
  • פתיחת הזמנות במערכת ניהול פרויקטים.
  • הפקת חשבוניות ללקוח.
  • מעקב אחר קידום תהליכי פרויקטים מול מהנדסי המחלקה ומול יבואנים.
  • עדכון מידע במערכות מחשב מול המכס ומול מערכות לניהול פרויקטים בתחום הייבוא. יתרון לבעלי ניסיון עבודה על מערכת "מסלול".
  • ידע בניהול דגימות ייבוא, "שין", מול משלוחי היבואנים – יתרון.
  • משרה מלאה שעות עבודה : שעות: 8:00-17:00 גמיש.
  • המשרה פונה לנשים וגברים כאחד.
דרישות:
  • ניסיון בתחום ייבוא, עמילות מכס, מערכות מחשוב מול המכס – יתרון
  • שליטה באופיס - אקס, וורד, אאוטלוק
  • התפקיד דורש הקפדה על פרטים, סדר, ארגון, מעקב, ניהול עצמי.
  • יכולת הכלה ועמידה בתנאי לחץ.
  • מוטיבציה גבוהה להצלחה והנעה פנימית עצמית.
  • שנות נסיון:3-4 שנים בתחום.
  • מועמדים מאזור: מרכז, שפלה.
  • מיקום המשרה: לוד/מודיעין.
אילו כישורים ויכולות נדרשות ?
  • יכולת למידה מהירה.
  • יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות.
  • יכולת עבודה עצמאית.
  • יכולות דיוק וירידה לפרטים, סדר וארגון.
  • אנגלית ברמה טובה.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-07
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת משרד מזכיר/ה קנינ/ית לחברה להנדסת חשמל חיפה- חיפה

מנהל/ת משרד מזכיר/ה קנינ/ית לחברה להנדסת חשמל חיפה- חיפה

חברה להנדסת חשמל

11/12/2023

תיאור תפקיד:
לחברה להנדסת חשמל בחיפה דרוש/ה מנהלת משרד ,מזכיר/ה ,קניינית
  • ניהול המשרד, מזכירות  עזרה  למנכ"ל סמנכ"ל 
  • קנייה ,הזמנות לספקים ,מעקב אספקה, עזרה  במכרזים חשבונות
  • מיקום המשרה - חיפה - מתאים גם למועמדות מ-נשר  טירת הכרמל וכד'
מיקום המשרה   חיפה
דרישות:
  • ניסיון במזכירות ניהול משרד בתחום  טכני ,הנדסה ,סיטונאות חשמל וכד'
  • ידע וניסיון בתוכנות אופיס אקסל. 
  • רצוי הכרה שימוש תוכנות להזמנות ,מלאי כמו, חשבשבת, אלמוג-פיננסית 
  • רצוי ניסיון בענף ההנדסה רצוי חשמל ושימוש בתוכנה כמו בינארית- 
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה: JB-00009
אזור: צפון - קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

עוזר/ת אישי/ת לסמנכ"לית המחלקה הכלכלית

עוזר/ת אישי/ת לסמנכ"לית המחלקה הכלכלית

הבורסה לניירות ערך

11/12/2023

תיאור תפקיד:
  • ניהול יומן, תכנון לו"ז ותיאום פגישות, וכן הכנת מצגות וחומרים מקצועיים לפגישות.
  • מעקב אחר ביצוע הפרויקטים אותם מובילה המחלקה לרבות איסוף נתוני ביצוע מגורמים שונים ומעקב שוטף אחר רשימת המשימות, לוחות זמנים, נושאים שוטפים/לפעולה ועוד.
  • קשר ישיר ועבודה שוטפת עם גורמי פנים וחוץ בכל הקשור לעבודת המחלקה.
  • סיוע ליחידות ולמדורים השונים השייכים למחלקה.
  • הפקה ועיבוד דוחות חודשיים מתוך מערכת ה- CRM.
  • גיבוי בעת הצורך של המנהלת האדמיניסטרטיבית של יחידת ההנפקות.
  • התפקיד הינו בכפיפות לסמנכ"לית המחלקה הכלכלית.
דרישות:
  • השכלה אקדמית רלבנטית. חובה.
  • ניסיון מוכח בתפקיד אדמיניסטרטיבי דומה – חובה.
  • לויאליות ודיסקרטיות - חובה.
  • ניסיון מוכח בתפקיד אדמיניסטרטיבי דומה – חובה.
  • שליטה מלאה ב- Office וב- Office Light.
  • היכרות עם CRM, Priority, ZOOM. – יתרון.
  • היכרות טובה עם שוק ההון הישראלי והרגולציה החלה עליו – יתרון.
  • ניסיון מוכח בהובלת מספר משימות ופרויקטים במקביל ומעקב אחר ביצוע.
  • יכולת עבודה בסביבה דינאמית ותחת לחץ, בצוות ו/או באופן עצמאי.
  • שליטה מלאה בעברית ובאנגלית, יכולת ביטוי וניסוח ברמה גבוהה בע"פ ובכתב, לרבות יכולת הקלדה מהירה.
  • יחסי אנוש טובים ויכולת מוכחת בקיום קשרי עבודה תקינים עם גורמים חוץ / פנים, וכן תודעת שירות גבוהה.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 3081
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מזכיר/ת קבלה מנוסה לחברת הייטק בינ"ל בירושלים!

מזכיר/ת קבלה מנוסה לחברת הייטק בינ"ל בירושלים!

גולדמן מיון והשמה

11/12/2023

תיאור תפקיד:
להנהלת חברה טכנולוגית בינלאומית גדולה דרוש/ה עוזר/ת אישי/ת מנוסה ללשכת מנכ"ל החברה, לתפקיד המשלב אחריות לניהול משרד על כל היבטיו (כולל ניהול לו"ז מורכב, עבודה מול מנהלים בכירים בתוך החברה ומחוצה לה, תאום פעילות של גורמים מרובים, הכנת חומרים ומצגות לישיבות , מעקב ובקרת ביצוע החלטות), כל זאת לצד סיוע אישי לסמנכ"ל וליווי פרויקטים באופן עצמאי.
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם בסביבה איכותית (נסיון קודם בארגון גלובלי - יתרון),
* יחסי אנוש מעולים, תודעת שרות גבוהה, לצד אסרטיביות, יכולת הנעה והשפעה.
* יכולת תפקוד טוב תחת עומס משימות תוך תעדוף נכון שלהן.
* אנגלית רהוטה.
* ידידות למערכות מידע.
*מוטיבציה גבוהה להתפתחות אישית ומקצועית.
* נכונות למשרה מלאה, כולל שעות נוספות ע"פ צורך באזור ירושלים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: S-BAC
אזור: ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מזכיר/ת פיתוח עסקי לחברת ביוטכנולוגיה בירושלים

מזכיר/ת פיתוח עסקי לחברת ביוטכנולוגיה בירושלים

גולדמן מיון והשמה

11/12/2023

תיאור תפקיד:
לנציגות ישראלית של חב’ בינ"ל מובילה בתחום הביוטכנולוגיה דרוש/ה מזכיר/ה למחלקת פיתוח עסקי, בעל/ת רמה אישית גבוהה, יכולות בינאישיות מצויינות, רהוטה, יוזמת ובעלת נסיון אדמיניסטרטיבי מוכח, לתפקיד הכולל סיוע מלא לסמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי במשימות האדמינ’ השוטפות - ניהול לו"ז, הכנת מצגות, לצד סיוע בהכנת חומרים , קשר שוטף עם לקוחות בארץ ובחו"ל
דרישות:
*אנגלית ט"מ, ונסיון מוכח בתפקיד מזכירותי / תאומי אחראי בארגון עסקי גדול ודינמי.
* כושר ביטוי מצויין, יחסי אנוש טובים, תודעת שרות גבוהה לצד עמוד שידרה, אסרטיביות ויכולת השפעה
והנעת תהליכים.
* ידידות למחשב , שליטה בתוכנות האופיס.
* נכונות למשרה מלאה בירושלים
* אנגלית ברמה טובה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: S-BIO
אזור: ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מזכירת מטה

מזכירת מטה

pivot-hr

11/12/2023

תיאור תפקיד:
לחברה המובילה את תחום הקמת תחנות הכח, ייצור החשמל ופתרונות האנרגיה בישראל דרושה מזכירת מטה
במסגרת התפקיד:
ניהול יומנים - פנים וחוץ ארגוני
אחריות אדמיניסטרטיבית לתפעול שוטף של מטה החברה - הזמנות רכש/ניהול תקציב משרד/הפעלת קבלנים וספקים
נראות המשרדים - ניהול צוות עובדי הניקיון, תפעול חדרי ישיבות, קבלת מבקרים ואורחים
סיוע למחלקת משאבי אנוש בנושאי רווחה
דרישות:
ניסיון קודם בניהול משרד/עבודה אדמ’ - חובה
יכולות התבטאות גבוהה בכתב ובעל פה
יכולת הבעה בכתב באנגלית - יתרון
פרואקטיביות ויכולת ביצוע מספר משימות במקביל
יכולת פתרון בעיות תוך תשומת לב לפרטים
תקשורת בין אישית מצויינת
ניסיון בעבודה במערכות ממוחשבות, לרבות OFFICE
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 509
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מזכיר/ת הנהלה בכיר/ה לחברת נדלן גדולה- מיידית

מזכיר/ת הנהלה בכיר/ה לחברת נדלן גדולה- מיידית

עידור מחשבים בע"מ

11/12/2023

תיאור תפקיד:
מה כולל התפקיד?
- ניהול יומן סמנכ"ל ותיאומי פגישות לרבות פגישות מרובות משתתפים.
- עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת ודאגה לרווחת המחלקה.
- התנהלות מול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים.
- אירוח והכנת חדרי ישיבות ודיונים.
- הפצת מצע לדיונים וסיכומי ישיבות.
- גיבוי מזכירות הנהלה נוספות בעת הצורך.
דרישות:
מה חשוב שיהיה לך?
- ניסיון בעבודה כמזכיר.ת מנכ"ל/סמנכ"ל- חובה (אפשרי ניסיון צבאי כרלש.ית)
- אנגלית ברמה טובה - חובה
- יכולת התנהלות מול דרגים בכירים
- שליטה מלאה ביישומי Office
- עבודה במשרה מלאה א-ה 08:00-17:00
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 4904
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
1 2 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!