דרושים בתחום מזכירות בכירה

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 25 משרות עבודה בתחום מזכירות בכירה

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
תיאור תפקיד:
We specialize in predicting global macro-economic trends happening around the world using sophisticated and proprietary artificial intelligence and big data. We are a well-funded company in the predictive analytics field working with top leading financial institutions. We are looking for a talented Data analyst to join our team. Responsibilities Ownership of analytical projects end to end, from extracting and exploring data, generating hypothesis and building a structured analysis to rigorously evaluating methods and results. Monitor system performance, risk and portfolio composition in global markets. Analyze performance, generate reports and assume operational responsibilities. Conduct exploratory analysis to identify trends, opportunities and risks while offering suitable reaction. Interpret data and analyze results using a wide range of techniques and provide insights. Acquire data from data sources and assist generating coherent database. Provide high quality data analysis and
דרישות:
BA in Economics, Statistics, Finance, Mathematics, or any equivalent field. Master’s degree - Advantage. At least 2 years of proven working experience as a data analyst or in quantitative research roles. Strong analytical skills with the ability to collect, organize, analyze, and disseminate significant amounts of information with attention to detail and accuracy. Basic knowledge in statistics, regression analysis & probability. Good knowledge of Python. Working experience with SQL – Advantage. Proactive, independent, initiative and out of the box thinker. Can do approach. *לאחר הגשת המועמדות למשרה ישלח אליך מייל מאתר "NETO שווה לעובדים" לצורך השלמת תהליכי הגיוס*
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-228749
אזור: מרכז
קרא עוד
תיאור תפקיד:
אנו בפתחון לב מתרחבים ואתם/ן מרוויחים/ות ! 

בואו לעבוד יחד איתנו , מכל הלב , למען הקהילה ולשם עולם טוב וערכי יותר  ולקבל סיפוק אישי . 

התפקיד כולל : 

• טיפול בכל נושאי אדמיניסטרציה בארגון
• עזרה בנושאי כ"א, רווחה והנה"ח
• מענה אנושי, במיילים ובדואר לפניות הארגון
• שירותי מזכירות ואיוש עמדת קבלה
• עבודה מול מספר מנהלים
דרישות:
• תואר ראשון ומעלה
• מעל 5 שנות ניסיון מוכח כמנהלת משרד
• מוליטסקינג ויכולת תעדוף וניהול משימות
• יחסי אנוש מעולים
• ניסיון בתוכנות OFFICE
• אקסל ברמה גבוהה – יתרון
משרה  במערב בראשל"צ, משרה מלאה בין השעות 8:30-17:30 עם נכונות לש"נ.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: jb-10
אזור: מרכז, השפלה
קרא עוד
תיאור תפקיד:
  • תפעול בסיסי של רשתות חברתיות
  • קשר עם לקוחות וספקי הדפוס
  • ביצוע בקשות שיווק מסוכני המכירות ובתי המסחר
  • אחריות ביצוע על אירועי החברה
  • הכנת טבלאות וגרפים באקסל בעת הצורך
  • הכנת מצגות ב-POWER POINT בעת הצורך
משרה מלאה

  • שעות עבודה: א' עד ה' מ-8:00 עד 17:00
  • מקום העבודה ביבנה, מגורים בסביבה- יתרון משמעותי
  • רישיון נהיגה בתוקף (ללא מלווה) – יתרון
דרישות:
  • ניסיון של שנתיים לפחות בתפקיד אדמיניסטרטיבי
  • שליטה מלאה ומוכחת בתוכנת OFFICE – חובה
  • יכולת תפעול בסיסית רשתות חברתיות: פייסבוק אינסטגרם - חובה
  • ידע בתוכנת פוטושופ - יתרון
  • שליטה בתוכנת פריוריטי – יתרון
  • מולטי טאסקינג
  • דיוק בעבודה ועמידה בלוחות זמנים
  • סידור מופתי של כל הקבצים במחשב

היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00002
אזור: מרכז, השפלה
קרא עוד
תיאור תפקיד:
מה התפקיד?
מענה לטלפונים
תאום וארוח פגישות
עבודה שוטפת מול ממשקים שונים בחברה ומחוצה לה
מעקב ובקרה אחר משימות
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי- שנה- שנתיים
ידע וניסיון על תוכנות האופיס- חובה
רוסית- שפת אם-חובה
אנגלית- שוטפת- חובה
מוסר עבודה גבוה ואחראיות אישית גבוהה
זמינות למשרה מלאה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-45
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחום סליקת אשראי דרוש/ה מזכיר/ת לשכת מנכ"ל.
התפקיד כולל:
ניהול יומן מנכ"ל וסיוע בניהול יומני חברי הנהלה
הכנת חומרים לישיבות דירקטוריון וועדותיו
ניהול עמדת הקבלה
מענה טלפוני ואדמיניסטרטיבי לכלל עובדי החברה והלקוחות
אחריות על הזמנות – ציוד משרדי, אירוח וכיבוד, מוצרי מזון וכו'
אדמיניסטרציה שוטפת - הדפסות, תיוקים וכדומה.
מילוי מקום מנהלת הלשכה בהעדרה.
מעקב אחרי פרויקטים מגוונים של המחלקה
תמיכה אדמיניסטרטיבית בנושאי HR כולל סיוע באירועי רווחה.
משרה מלאה, עזריאלי חולון
דרישות:
תואר ראשון -יתרון
3 שנות ניסיון כמזכירת הנהלה-חובה
עבודה מול דירקטוריון והכנת חומרים - יתרון מובהק
שליטה מלאה בתוכנות האופיס: word, excel, power point.בדגש על PP
רמה אישית גבוהה, שירותיות, יסודיות, מקצועיות, ייצוגיות, מוטיבציה גבוהה ו"ראש גדול"
יכולות ניהול עצמי גבוהות, כולל ניהול זמן, יכולת תמרון וניהול סדרי עדיפויות, יצירתיות
זמינות למשרה מלאה
נכונות לעבודה מאומצת סביב ישיבות דירקטוריון
היקף משרה:
משרה מלאה, ימים א-ה, עם נכונות לשעות נוספות

המשרה פונה לנשים וגברים כאחד
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB 1838
אזור: מרכז, השפלה
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לעיריית נהריה דרוש/ה מזכיר/ה למחלקה לשירותים חברתיים
היקף משרה – 100%
כפיפות: מנהלת המחלקה לשירותים חברתיים
מתח דרגות: 6-8
תיאור התפקיד:
· ניהול עבודת המזכירות ואדמיניסטרציה, הדפסות, טלפונים.
· תיאום פגישות למנהל/ת המחלקה בהתאם ללוח זמנים אפשרי, לחשיבות הפגישות ולדרישות הממונה.
· תאום טלפוני בין גורמי פנים וחוץ.
· ביצוע וקיום הוראות מנהל/ת המחלקה.
· טיפול ומענה לפניות התושבים.
· כל משימה נוספת שתידרש ע"י מנהל/ת המחלקה .

על המועמדים להגיש קורות חיים בצירוף תעודות השכלה וצילום תעודת זהות,
אישורים והמלצות במעטפה סגורה לגב' מירי מוסקוביץ באגף משאבי אנוש בעיריית נהריה ת.ד. 78 נהריה
או במודעה זו. 


נציין כי פניות שיגיעו ללא תעודות המעידות על השכלה ועמידה בתנאי הסף,
ייפסלו ולא יובאו בחשבון וכי רק מועמדים מתאימים ייענו

מועד אחרון להגשה: 06/12/2021
דרישות:
תנאי סף – השכלה
השכלה תיכונית – בעל/ת תעודה של 12 שנ"ל ותעודת בגרות מלאה לפחות.
תואר ראשון – יתרון.
דרישות נוספות:
חובה ידע בסיסי במחשבים – הכרת תוכנות Word, Excel. היכרות עם יישומי office.
ניסיון מקצועי:
ניסיון מקצועי מוכח ומוצלח כמזכיר/ה בארגון/במוסד או ברשות מקומית במשך שנתיים לפחות.
כישורים אישיים:
כושר התבטאות בכתב ובע"פ.
יכולת ארגון ותכנון.
אמינות ומהימנות אישית.
יחסים בינאישיים טובים.
אדיבות, נימוס וסדר.
המכרז פונה לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00079
אזור: צפון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
מעקב אחר פרוייקטים של המהנדס/ים, תמיכה בעבודה השוטפת של המשרד.
תיאום פגישות, ניהול יומנים, תמיכה במחלקת משאבי אנוש.
משרה מלאה.
עבודה בימים א-ה שעות 8-17.
תנאי שכר הולמים!
דרישות:
השכלה אקדמית - מהווה יתרון.
ניסיון אדמניסטרטיבי קודם - חובה
ניסיון בתפקידי מזכירות/ אדמניסטרציה - חובה (אפשר גם ניסיון משירות צבאי).
ניסיון עבודה בחברת נדלן/ הנדסה - יתרון משמעותי.
אנגלית ברמה גבוהה- חובה.
יכולת לתקשר לכתוב ולדבר באנגלית שוטפת - רצוי. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-01233
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לפירמת ראיית החשבון BDO דרוש/ה מנהל/ת משרד לסניף ת"א

התפקיד כולל ניהול יומנים של מספר שותפים בכירים, סיוע בתהליכי תקצוב וגבייה, ניהולו השוטף של המשרד, קבלת קהל ועוד.
דרישות:
נסיון בניהול יומנים - חובה
נסיון בעבודה עם אקסל
יחסי אנוש מעולים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-2371
אזור: מרכז, השפלה
קרא עוד
תיאור תפקיד:
Financial & Information Officer - Department of Resource Development - Vice President for Public Relations and Resource Development (position 78-2021):

Job Description:
Entering, updating and processing donations and data in the donor database and synchronizing with other information systems
Periodic and regular reporting to donors on what is happening with their donations
Managing a Salesforce system and promoting a process of change and improvement
Data processing and production of periodic and special reports on donations and donors for the university management, administrative & academic units, fundraising offices and external parties
Maintaining control and supervision of remittances from Israel and abroad, while instructing the Finance Division regarding the designation of the donations and providing guidelines for opening budget items
Tracking outstanding commitments
Examination and direction on producing and sending receipts for donations
Tracking reimbursement of expenses
Locating information, initiating and developing system data in all areas of its activity
Maintaining contact with associate offices and representatives of donors in Israel & abroad
Performing tasks as directed by the supervisor
Supervisor: Chief Financial & Information Officer

דרישות:
Requirements:
College degree
Two years' experience in relevant fields
Fluency in English -Very high level (written & spoken)
Fluency in Hebrew - high level (written & spoken)
Experience in writing and editing in English
Knowledge of world Jewish philanthropy

Full-time position
Temporary Replacement Position
היקף משרה: משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה: 78-2021
אזור: דרום
קרא עוד
תיאור תפקיד:
עוזר/ת רמ"ד משק וטלפוניה - אגף התפעול (משרה 70-2021):

תיאור התפקיד:
א. תיאום ופיקוח על עבודות הגינון וחצרנות, הדברה, פינוי אשפה, מחזור, טיפול בחתולים, כביסה, תיאום ופיקוח על קבלנים חיצוניים וכדומה.
ב. אחריות על תחזוקת מתקני החצר, שילוט חיצוני, דיגלול ופירוטכניקה, העברות והובלות.
ג. אחריות מטעם מחלקת המשק על אירועים כלל אוניברסיטאיים במרחב החיצוני (outdoor) של האוניברסיטה כגון טקסי בוגרים, טקסי זיכרון בנושאי תיאום בין היחידות, גיוס עובדים, סידור העבודה, אחריות על ציוד האירועים ומלאי המחסן.
ד. ביצוע וסיוע בפרויקטים מישקיים, קבלת הרשאות עם גורמי חוץ ומחלקות האוניברסיטה כגון: בטיחות, ביטחון, בינוי ואחזקה.
ה. אחריות על תפעול מערך הטלפוניה, אנלוגי, IP (רשת האינטרנט) וסלולרי בכל אתרי האוניברסיטה בתאום עם ממ"ח משק: ניהול ספר הטלפונים הארגוני, מלאי ורשימת מצאי הטלפוניה.
ו. ניהול ותיאום פרויקט הטלפונים בבניינים קיימים וחדשים.
ז. מתן מענה לפניות, העברות קווים, שינוי שלוחות, קיום קשר ומעקב אחר מתן השירות וספקי הטלפוניה, ניהול ותיאום ספקים בתחום הטלפוניה.
ח. אחריות לגבייה ותשלום חשבונות בתחום וטיפולו.
דרישות:
א. תואר אקדמי.
ב. ניסיון של 5 שנים בתחומים רלוונטיים.
ג. ניסיון במתן שירות ועבודה עם קהל.
ניסיון בארגון ועבודה שוטפת ובארגון עם ספקים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 70-2021
אזור: דרום
קרא עוד
תיאור תפקיד:
אילקס מדיקל מחפשת אחראי/ת אדמיניסטרציה ותפעול זמנית למעבדת הבדיקות הממוקמת באיירפורט סיטי.

איך יראה היום שלך?
· מתן מענה ללקוחות המעבדה
· מתן מענה לעובדי המעבדה בנושאי שכר ומשאבי אנוש
· ביצוע הזמנות רכש לציוד היקפי למשרד – ציוד משרדי, קפה, כיבוד וכד'
· קביעת מועדי אחזקה למערכות המעבדה ופיקוח על ביצוע
· קביעת תורים לבדיקות פרטיות וביצוע חיוב עבור אותן בדיקות
· אדמיניסטרציה שוטפת
דרישות:
נשמח שתביא/י איתך:
· תואר ראשון - יתרון
· ניסיון אדמיניסטרטיבי של שנתיים לפחות – יתרון משמעותי
· שליטה טובה בתוכנות OFFICE
· נסיון בעבודה עם תוכנת PRIORITY - יתרון
· יכולת ארגונית טובה וראש גדול
· מסירות
· גישה שירותית ונעימה
· יכולת לימוד מהירה
· יכולת עבודה תחת לחץ
· עברית ואנגלית ברמה טובה מאוד
היקף משרה: משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה: JB-305
אזור: מרכז, השפלה
קרא עוד
תיאור תפקיד:
משרה: מ' משרד ואדמינ'
סוג חברה: קרן השקעות בתחום החברתי (בת 10 שנים, 6 איש במשרדים)
מיקום: רחובות, ליד מכון וייצמן
אופי המשרה: מיידי, טווח ארוך, מאוד שירותי
מיקום ישיבה: בקבלה למשרדים
היקף המשרה: א'- ה' 9-16/17
משימות:
קבלה, אירוח, סיוע אדמיניסטרטיבי שוטף
ניהול יומנים, תמיכה בשותף בארה"ב
ניהול משרד שוטף על כל פניו
דרישות:
עברית כשפת אם – חובה
אנגלית ברמת שפת אם – חובה
ניסיון אדמיניסטרטיבי ומזכירותי לפחות 10 שנים – חובה
רמת תפעול גבוהה של תוכנות office

הגשת מועמדות:
יש לשלוח קו'ח בקובץ word/PDF מצורף לכתובת:
jobseek@totali.com
**יש לציין קוד משרה 'רודינה'**
(רק פניות מתאימות ייענו)
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: Jרודינה
אזור: השפלה
קרא עוד
תיאור תפקיד:
עבודה בשיתוף פעולה עם צוות המנהלים להפעלת דלפק הקבלה וטיפול בצורכי המשרד היומיומיים של האנשים
שיתוף פעולה הדוק עם משאבי אנוש לסיוע, תכנון וארגון אירועי חווית עובדים לעובדי החברה (תמיכה בהפקת ימי גיבוש צוותים, אירועים, מתנות וכו’)
פתיחת הזמנות רכש במערכת וביצוע בקרת חשבוניות ספקים
משרה מלאה ימים א-ה 8:00-17:00 ולסרוגין 10:00-19:00
דרישות:
ניסיון קודם בתפקידים אדמיניסטרטיביים (כגון: משרד/ניהול אדמיניסטרטיבי וכו’)
אנגלית שוטפת (קריאה, כתיבה ודיבור)
ניסיון קודם בעבודה עם כלי OFFICE (בעיקר אאוטלוק) והתמצאות גבוהה לעבודה עם מערכות מחשוב בסביבת הייטק
יחסי אנוש גדולים ותודעת שירות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 186569
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברת טלדור דרוש/ה פקידה לשלוחת בגרויות.
התפקיד כולל :
- סיוע לרכזת בתי הספר האדומים
- אדמיניסטרציה שוטפת
- מענה טלפוני
- עבודה מול מערכות OFFICE
המשרה מלאה בימים א-ה בין השעות 08:00-16:00 ללא ימי שישי!
עם מכוונות לשעות נוספות.
דרישות:
-בגרות מלאה.
-בעלת ניסיון וידע במערכות מיחשוב ואופיס.
-מוכוונות לשעות נוספות.
- בעלת ניסיון קודם בתחום הפקידות.
תנאים מעולים למתאימים!
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00041
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברת ביוטק בשרון דרוש/ה מזכיר/ת מנכ"ל.
תיאור התפקיד:
ניהול יומן , ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף, טיסות ומלונות ,
מעקב על הוצאות וכדומה .
עבודה קבועה לטווח ארוך!
היקף משרה בתחילה ב-50% ובהמשך יעלה ל-80% .
דרישות:
נדרש ניסיון מזכירותי דומה.
היקף משרה: משרה חלקית
קוד משרה: JB-01321
אזור: שרון
קרא עוד
1 2 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!