דרושים בתחום מזכירות בכירה

 חפש  חפש משרה
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 15 משרות עבודה בתחום מזכירות בכירה

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
תיאור תפקיד:
ליחידת הסייבר של פירמת רו"ח וייעוץ עסקי BDO זיו האפט דרוש/ה מנהל/ת אדמיניסטרטיבי/ת.
התפקיד כולל סיוע אדמיניסטרטיבי שוטף למנהלי היחידה, קידום ותיאום מול גורמים שונים, אחריות לוגיסטית, ניהול יומנים של מנהלי היחידה, סיוע בקבלת אורחים, תמיכה בפרוייקטים ומשימות נוספות הקשורות ליחידה.
דרישות:
ניסיון של שנה לפחות בתפקיד דומה- חובה
ניסיון בעבודה בארגון גלובלי/טכנולוגי- יתרון משמעותי
עברית רהוטה ואנגלית ברמה טובה מאוד - חובה
ראש גדול, הבנת נהלים ותהליכים, גישה למערכות מידע ולתוכנות אופיס
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-2274
קרא עוד
תיאור תפקיד:
דרוש/ה מזכיר/ת - משרה זמנית עם אופציה להמשך
תפעול ואדמיניסטרציה
אזור רעננה
משרה מלאה 8:30-17:00
דרישות:
נדרש ניסיון אדמניסטרטיבי - חובה
ניסיון בנהח"ש - יתרון
שליטה מלאה באופיס.
נדרשת זמינות מיידית
ראש גדול, יחסי אנוש טובים, אחריות, יכולת ארגון וסדר.
 
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00198
אזור: שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברה יוקרתית ואיכותית הממוקמת במרינה בהרצליה דרוש /ה מזכיר/ה מקצועי/ת לניהול כולל של המשרד:
מענה טלפוני ללקוחות, תמיכה במחלקת שיווק מכירות וכספים, מענה למיילים ועבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת.
העבודה בסביבה משפחתית ונעימה עם תנאים מעולים למתאים /ה!
משרה מלאה במרינה בהרצליה בימים א'-ה' בין השעות 9:00-18:00.
דרישות:
ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי לפחות שנה -חובה.
יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת וטכנולוגית -חובה
אנגלית ברמה טובה - חובה
ידע בOFFICE -חובה.
תנאים מעולים למתאימים/ות
מוכנות לעבודה לטווח ארוך -חובה  
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB 1732
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברה בירושלים דורש/ה עוזר/ת אישית למייסד החברה דובר/ת אנגלית
עבודה כוללת ניהול יומנים, הזמנת טיסות, מלונות, נהגים, ניהול שיחות וויעדה, עבודות אדמינסטרציה ותפעול של המקום.
דרישות:
ניסיון בעבודה אדמינסרטיבית וניהול יומנים, 
דובר/ת אנגלית ועברית ברמה טובה מאוד כולל ניסוח בכתב,
יכולת לעבוד בשעות של ארה"ב, 
דיסקרטיות מוחלטת,
שליטה מלאה ביישומי מחשב.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 21273
אזור: מרכז, ירושלים
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברת הייטק וותיקה ודינמית דרוש/ה מנהל/ת אדמינסטרטיבי/ת
במסגרת התפקיד:
* ניהול משרד הכולל: ארוח אורחים, מענה לטלפונים, רכש ואדמינסטרציה.
* אחריות על משלוחים פנים ארציים.
* ליווי ועדכון הלקוח בתהליך משלוח ייבוא/ ייצוא.
דרישות:
* כ 3 שנות נסיון בתפקיד דומה
* עבודה על מערכת ERP
* אנגלית ברמה גבוהה - חובה
* שליטה ביישומי אופיס כולל אאוטלוק
* נכונות למשרה מלאה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 915683
אזור: מרכז
קרא עוד
תיאור תפקיד:
Financial & Information Officer - Department of Resource Development - Vice President for Public Relations and Resource Development (position 78-2021):

Job Description:
Entering, updating and processing donations and data in the donor database and synchronizing with other information systems
Periodic and regular reporting to donors on what is happening with their donations
Managing a Salesforce system and promoting a process of change and improvement
Data processing and production of periodic and special reports on donations and donors for the university management, administrative & academic units, fundraising offices and external parties
Maintaining control and supervision of remittances from Israel and abroad, while instructing the Finance Division regarding the designation of the donations and providing guidelines for opening budget items
Tracking outstanding commitments
Examination and direction on producing and sending receipts for donations
Tracking reimbursement of expenses
Locating information, initiating and developing system data in all areas of its activity
Maintaining contact with associate offices and representatives of donors in Israel & abroad
Performing tasks as directed by the supervisor
Supervisor: Chief Financial & Information Officer

דרישות:
Requirements:
College degree
Two years' experience in relevant fields
Fluency in English -Very high level (written & spoken)
Fluency in Hebrew - high level (written & spoken)
Experience in writing and editing in English
Knowledge of world Jewish philanthropy

Full-time position
Temporary Replacement Position
היקף משרה: משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה: 78-2021
אזור: דרום
קרא עוד
תיאור תפקיד:
עוזר/ת רמ"ד משק וטלפוניה - אגף התפעול (משרה 70-2021):

תיאור התפקיד:
א. תיאום ופיקוח על עבודות הגינון וחצרנות, הדברה, פינוי אשפה, מחזור, טיפול בחתולים, כביסה, תיאום ופיקוח על קבלנים חיצוניים וכדומה.
ב. אחריות על תחזוקת מתקני החצר, שילוט חיצוני, דיגלול ופירוטכניקה, העברות והובלות.
ג. אחריות מטעם מחלקת המשק על אירועים כלל אוניברסיטאיים במרחב החיצוני (outdoor) של האוניברסיטה כגון טקסי בוגרים, טקסי זיכרון בנושאי תיאום בין היחידות, גיוס עובדים, סידור העבודה, אחריות על ציוד האירועים ומלאי המחסן.
ד. ביצוע וסיוע בפרויקטים מישקיים, קבלת הרשאות עם גורמי חוץ ומחלקות האוניברסיטה כגון: בטיחות, ביטחון, בינוי ואחזקה.
ה. אחריות על תפעול מערך הטלפוניה, אנלוגי, IP (רשת האינטרנט) וסלולרי בכל אתרי האוניברסיטה בתאום עם ממ"ח משק: ניהול ספר הטלפונים הארגוני, מלאי ורשימת מצאי הטלפוניה.
ו. ניהול ותיאום פרויקט הטלפונים בבניינים קיימים וחדשים.
ז. מתן מענה לפניות, העברות קווים, שינוי שלוחות, קיום קשר ומעקב אחר מתן השירות וספקי הטלפוניה, ניהול ותיאום ספקים בתחום הטלפוניה.
ח. אחריות לגבייה ותשלום חשבונות בתחום וטיפולו.
דרישות:
א. תואר אקדמי.
ב. ניסיון של 5 שנים בתחומים רלוונטיים.
ג. ניסיון במתן שירות ועבודה עם קהל.
ניסיון בארגון ועבודה שוטפת ובארגון עם ספקים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 70-2021
אזור: דרום
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברת דואר ישראל – לשכת המנהל הכללי דרושים/ות: מזכיר/ה בלשכת מנכ"ל

מהות התפקיד: מענה לפניות טלפוניות, הקלדות, הכנת מצגות, הזמנת כיבוד, סריקת מסמכים, כפיפות למנהלת לשכת מנכ"ל
מקום העבודה: מודיעין
משרה מלאה: העסקה באמצעות חברת דואר ישראל
מועד משוער לתחילת ההעסקה: מיידי
מועד משוער לסיום ההעסקה
: בהתאם לצורכי העבודה

טפסי קורות חיים יש לשלוח בלחצן "הגש מועמדות" במודעה זו, 
 
יש לציין "עבור משרת "מזכיר/ה בלשכת מנכ"ל"

המודעה כתובה בלשון זכר/נקבה אך מתייחסת ופונה לשני המינים
דרישות:
  • שליטה מלאה ביישומי OFFICE 
  • ידע באאוטלוק -חובה
  • עברית רהוטה
  • יחסי אנוש מצוינים
  • תודעת שירות גבוהה
  • יכולת עבודה בצוות, ראש גדול, ייצוגיות, יוזמה
  • דיוק, ירידה לפרטים, סדר וארגון, יכולת למידה ברמה גבוהה, רציניות ואחראיות 
  • ניידות- חובה 
  • ניסיון עבודה בלשכה בארגון גדול של 2-1 שנים - חובה 
היקף המשרה : משרה מלאה 
ימי עבודה : א' - ה' שעות עבודה 00:17-00:8 + שעות נוספות במידת הצורך 
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00016
אזור: מרכז, ירושלים
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברת הייטק באיזור השרון דרוש.ה מזכיר.ה למזכירות בכירה
דרישות:
ניסיון בניהול לשכה, ניהול יומנים ואדמיניסטרציה - חובה
שליטה מצוינת ביישומי מחשב ותוכנות Office
ניסיון בניהול ממשקי עבודה מרובים ובכירים
יכולת עבודה בצוות
אנגלית ברמה גבוהה – חובה

*הפניה מיועדת לנשים וגברים כאחד
**רק פניות מתאימות יענו
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 70049917
אזור: שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה דרוש/ה מזכיר/ה לצוות מיסוי נדל"ן.
במסגרת התפקיד-דיווחים מקוונים לרשות המיסים, התנהלות מול רשות המיסים, סיוע שוטף לצוות וריכוז מטלות,עבודה אדמיניסטרטיבית

המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד!
דרישות:
בוגר/ת תואר ראשון בתחום הפיננסי-חובה
נסיון כמזכיר/ה משפטי/ת -חובה
ידע בתוכנות Office
אנגלית ברמה בסיסית
נכונות למשרה מלאה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 182130
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
מתן שירות פרונטאלי וטלפוני ללקוחות המרפאה בנושאים אדמיניסטרטיביים.
קביעת תורים לרפואה ראשונית ויועצת, והכוונת הלקוחות לשירותים הרפואיים המתאימים.
מתן מידע על הזכויות המגיעות ללקוחות, בהתאם לסל השירותים של הכללית.
טיפול בנושאי גבייה והחזרים כספיים ללקוחות המרפאה.
טיפול בקליטת לקוחות חדשים במרפאה.
מתן שירות אדמיניסטרטיבי לגורמים בתוך המרפאה: רופאים, אחיות, רוקחים, ובעלי מקצוע נוספים.
שותפות בהשגה ובמימוש של יעדי המרפאה בתחומי השירות, האיכות הרפואית, גיוס לקוחות, שיווק שירותים ועוד.
דרישות:
תעודת בגרות מלאה - חובה.
ניסיון בתפקידי שירות ומכירה - יתרון.
תודעת שירות גבוהה.
יחסי אנוש טובים, שיתוף פעולה בצוות.
ייצוגיות.
יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת.
יכולת עבודה בתנאי לחץ ועומס.
שליטה בשפה העברית, שליטה בשפה נוספת - יתרון.
כושר הבעה גבוה בכתב ובע"פ.
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה: 41632
אזור: מרכז
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברת תקשורת מובילה באזור פתח תקווה דרוש/ה מזכיר/ת מנכ"ל וחברה
ניהול יומן מנכ"ל, תיאום פגישות, הדפסות, מענה טלפוני,
טיפול בחשבוניות ובדואר, ניהול קופה קטנה
קבלת אורחים וניהול המשרד,הכנת מצגות, הפקת דוחות באקסל
סיכום ישיבות הנהלה ודיונים,כתיבת מכתבים באנגלית ופרויקטים משתנים מעת לעת
מתאמת רשת- בהיבטים אדמיניסטרטיביים כגון: מצגות, דוחות אקסל, חשבוניות, הזמנת ציוד
משרה מלאה ימים א-ה
שעות 9:00-18:00 עם נכונות לשעות נוספות.
שכר 10K-12K
קליטה ישירה לחברה ותנאים מעולים למתאימים!
דרישות:
ניסיון מתפקיד דומה- חובה.
תואר ראשון- יתרון
שליטה טובה באקסל- חובה
אנגלית ברמה גבוהה- חובה


--------------------------------------------
למשרות נוספות היכנסו http://www.l-b.co.ilמוזמנים גם לעשות לנו לייק http://www.facebook.com/lynnbichler
היקף משרה: משרה מלאה, לפי שעות
קוד משרה: 33197
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברה גדולה בתחום המחזור ובניה ירוקה בהרצליה דרוש/ה מזכיר/ה

התפקיד כולל: טיפול בלקוחות, מענה טלפוני, הנפקת אישורים / קבלות / חשבוניות / הצעות מחיר, הנפקת דוחות
משרה מלאה ימים א'-ה' 8:00-16:30
יש לציין ציפיות שכר
דרישות:
דרישות :
שליטה באופיס- אקסל, וורד, אווטלוק - חובה
ניסיון בתוכנת פריוריטי – חובה
ניסיון בתוכנת הBMBY - יתרון משמעותי
יכולת ביצוע מס' משימות במקביל
שירותיות, יחסי אנוש טובים, אחריות.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 33300
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
למשרד עו"ד גדול ומוביל בת"א דרוש/ה מזכיר/ת שותפים! (יש חניה!)
התפקיד כולל: ניהול יומנים מרובים ותיאומי פגישות, הפקת חשבונות, פתיחת תיק לקוח, ארגון נסיעות, הזנת שעות עבודה, הפקת דוחות וכו'
משרה מלאה, 09:00 - 18:00, ללא ימי שישי
שכר- 10- 11K בהתאם לניסיון.
דרישות:
תואר ראשון- יתרון משמעותי!
ניסיון אדמיניסטרטיבי- חובה!
אנגלית ברמה טובה מאוד!
שליטה ביישומי הoffice
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 32088
אזור: מרכז
קרא עוד
תיאור תפקיד:
מדובר בתפקיד אסטרטגי ביותר. להיות יד ימינו של המנכ"ל!
מדובר בקבוצת חברות עם הזדמנויות צמיחה רבות והתפתחויות רוחביות מטורפות

• סיכום דיונים והחלטות מנכ"ל, כולל מעקב וקידום ביצוע משימות – כלל ארגוני
• כתיבת פרוטוקולים, ניסוח מכתבים ומענה לפניות מטעם המנכ"ל
• ריכוז חומרים ומצגות והכנת דיונים, לקראת ישיבות בראשות המנכ"ל
• הכנת סיכום מנהלים, תמצית מצגות וניירות עבודה מקצועיים למנכ"ל
• עבודה בממשק שוטף מול מנכ"לי וסמנכ"לי הקבוצה
• ניהול ממשק יחסי הציבור וקשרי המשקיעים של הקבוצה
• עבודה בצמוד למנהלת לשכת מנכ"ל ומזכירות בנושא יומן, לו"ז ופגישות מנכ"ל
חברה ציבורית הנסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב. החברה מספקת פתרונות איכותיים בעלי ערך מוסף המבוססים על שימוש אפקטיבי בטכנולוגיות מתקדמות
דרישות:
השכלה
:
• משפטית (עו"ד) - חובה
• פיננסית (כלכלן/רו"ח) - יתרון
• תואר שני מנהל עסקים -יתרון
ניסיון מקצועי:
ניסיון בסיסי של שנתיים לפחות בניהול זוטר
יתרון לניסיון בשוק ההון, בנקאות להשקעות
אנגלית ברמה גבוהה
שליטה מלאה בתוכנות OFFICE, היכרות עם מערכות ERP -ייתרון
משרה מלאה עם נכונות לעבודה מאומצת
היקף משרה: משרה מלאה, לפי שעות
קוד משרה: 392488
קרא עוד

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!