דרושים בתחום מזכירות בכירה

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 19 משרות עבודה בתחום מזכירות בכירה

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה מזכיר/ת מנכ"ל

דרוש/ה מזכיר/ת מנכ"ל

קבוצת פילת

27/07/2024

תיאור תפקיד:
לחברה יצרנית בתחום הריהוט לבית דרוש/ה מזכיר/ת מנכ"ל
במסגרת התפקיד ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף, ניהול יומנים ולוחות זמנים, מתן מענה
ללקוחות החברה, התנהלות שוטפת מול ספקים, ממשקים פנים וחוץ ארגוניים, טיפול בתחום הרכש,
ביצוע בקרות על פרוייקטים, טיפול בטפסים ואישורים ודאגה לכל צורכי המנכ"ל.
משרה מלאה  + שעות נוספות על פי צורך.
המשרה ממוקמת בהר טוב סמוך לבית שמש.
דרישות:
ניסיון בתחום שירות לקוחות ו/או אדמיניסטרציה - חובה
ניידות - חובה
שליטה ביישומי אופיס - חובה
אחריות, דיסקרטיות, זריזות, קליטה מהירה ומוטליטסקינג
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 1242
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - קרית גת
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה מזכירת חברה והנהלת החברה לחברה לציוד רפואי ושיקומי באזור תעשייה שוהם

דרוש/ה מזכירת חברה והנהלת החברה לחברה לציוד רפואי ושיקומי באזור תעשייה שוהם

JobShop

27/07/2024

תיאור תפקיד:
מתן מענה אדמיניסטרטיבי כולל להנהלת החברה ולהנהלה הבכירה
ניהול לו"ז ותיאום פגישות מול גורמים פנים וחוץ ארגוניים
אחריות מלאה על ניהול ואופרציה כוללת של המשרד
טיפול מול עובדים בנושאים אדמיניסטרטיביים שונים
אחריות על תחזוקת המבנה
סיוע בקידום פרויקטים שונים, מענה טלפוני וקבלת אורחים ולקוחות בחברה
טיפול בהזמנות וציוד משרדי
הכנת חומרים וסיכומי ישיבות
מתן תמיכה ועזרה למחלקות השונות בארגון,
עזרה למחלקת כספים בנושאים שונים ככל שיידרש
העבודה הנה בצמוד למשנה למנכ"ל ולמנכ"ל ובממשק עם חברי צוות הנהלה וגורמים שונים בחברה

דרישות:
ניסיון בתפקיד ניהול אדמיניסטרטיבי
שליטה מלאה בתוכנות ה- office
ידע בסאפ – יהווה יתרון
ראש גדול, יוזמתית ויכולת עבודה בסביבה דינמית וריבוי משימות
יכולת עבודה והתנהלות
מול ספקים שונים
יחסי אנוש טובים, תודעת שירות גבוהה ואינטליגנציה רגשית
דייקנות, חריצות ויסודיות – מבחינת שגר ושכח
שעות העבודה 8:00-16:00
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 2700
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחברת תוכנה דרוש/ה מזכיר/ת מנכ"ל

לחברת תוכנה דרוש/ה מזכיר/ת מנכ"ל

Synel-Mll Payway

27/07/2024

תיאור תפקיד:
סינאל מלל פייוויי הינה אחת מקבוצות המחשוב הארגוני המובילות בישראל. החברה מספקת מגוון רחב של פתרונות תוכנה וחומרה לניהול המשאב האנושי בארגון (הפקת שכר וניהול נוכחות, סליקת כספי פנסיה, חסכון והשקעה) וכן ניהול ואנליטיקה חכמה של מערכי אבטחה פיזיים בארגון. כמו כן מספקת סינאל הדרכות ושירותי ייעוץ מקצועיים וטכנולוגיים המסייעים למעסיקים ולמנהלים להתמודד עם סוגיות ארגוניות קריטיות בצורה יעילה, חסכונית ורווחית.
דרוש/ה מזכיר/ה בלשכת מנכ"ל
תחומי אחריות :
ניהול יומן הכולל פגישות פנימיות, חיצוניות וישיבות דירקטוריון
התנהלות מול גורמים בחברה + חברות הבת בחו"ל + גורמים חיצוניים
מתן מענה ללקוחות ועובדי החברה
מתן מענה למנכ"ל בנושאי החברה + נושאים אישיים לרבות תשלומים אישיים, ארגון טיסות
סיכום פגישות, ישיבות וכתיבת פרוטוקולים.
יכולת הבעה ברמה גבוהה בכתב ובעל פה + בשפה האנגלית
שמירה על דיסקרטיות, סדר וארגון
משרה מלאה במשרדי החברה בפתח תקווה בימים א-ה, בין השעות 09:00-18:00 (חמישי עד 17:00)
דרישות:
ידע ב- OFFICE בדגש על אקסל - חובה
אנגלית ברמה גבוהה: קריאה, הבנה ודיבור - חובה
אחריות, תקתקנות, מולטיטסקינג, ייצוגיות.
יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות.
נכונות למתן מענה טלפוני גם מעבר לשעות העבודה.
שירותיות ויחסי אנוש טובים.
תפעול ואדמיניסטרציה.
**המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00004
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מזכיר/ת מנכ"ל

מזכיר/ת מנכ"ל

לוג-און תוכנה

27/07/2024

תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בפתח תקווה דרוש/ה מזכיר/ת מנכ"ל.
העבודה בסביבה דינאמית ומאתגרת ודורשת ייצוגיות רבה בתפקיד.

במסגרת התפקיד-
מענה ותמיכה אדמינסרטיבית למנכ"ל.
ארגון אירועים חטיבתיים.
ניהול לו"ז מורכב.
ממשק מול לשכות נוספות בחברה.
מענה טלפוני, טיפול בדואר.
אחריות על תיאום ואירוח פגישות עבודה, כנסי מנהלים, מפגשים מרובי משתתפים.
תיאום נסיעות עבודה בשפה האנגלית.
דרישות:
ניסיון קודם בתחום האדמיניסטרציה- חובה!
זמינות למשרה מלאה, ושעות נוספות.
אסרטיביות וייצוגיות.
אנגלית ברמה טובה.
-ייתאפשר גם ניסיון צבאי בתור רל"ש/ית או מנהל/ת לשכה.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-02291
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Clinical Coordinator at The PATH Center

Clinical Coordinator at The PATH Center

The PATH Center

27/07/2024

תיאור תפקיד:
Role Description
This is a part-time hybrid role as a Clinical Coordinator at The PATH Center. The Clinical Coordinator will be responsible for day-to-day patient care coordination, communication with healthcare professionals, and marketing responsibilities. The role is located in Jerusalem with flexibility for some remote work.
PLEASE ONLY SEND CV IN ENGLISH!

דרישות:
Qualifications
Excellent communication skills
Bonus: Experience in mental healthcare procedures
Ability to manage and organise in a busy office.
PLEASE ONLY SEND CV IN ENGLISH!


Additional qualifications and skills that would be beneficial for this role include:
Proficiency in English and Hebrew
Experience working in a mental health setting
Bachelor's degree in a related field
Strong organizational and multitasking skills
היקף משרה: משרה מלאה, לפי שעות
קוד משרה: JB-00001
אזור: ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

פקיד.ת שותפים

פקיד.ת שותפים

ESR

27/07/2024

תיאור תפקיד:
לאחד ממשרדי רו"ח המובילים בארץ (ביג4) דרוש/ה מזכיר.ת שותפים
במסגרת התפקיד:
    ניהול יומנים מורכבים
    התנהלות עם מגוון גורמים ובעלי תפקידי בארץ ובעולם תוך תשומת לב ורגישות להבדלים תרבותיים
    מענה טלפוני
    ניהול וביצוע עבודת אדמיניסטרציה כגון הדפסה ועדכון של מסמכים ומצגות, הזנת שעות עבודה, הזנת הוצאות ודרישות החזרי הוצאות וכו'
דרישות:
    ניסיון מוכח בניהול יומנים
    ניסיון מוכח בהתנהלות שוטפת באנגלית עסקית, אל מול מגוון מדינות ותרבויות
    שליטה בכל תוכנות office
    נכונות לשעות נוספות במידת הצורך
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 19576
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מזכיר/ה בכיר/ה למנכ"ל בחברה ציבורית- בירושלים

מזכיר/ה בכיר/ה למנכ"ל בחברה ציבורית- בירושלים

גולדמן מיון והשמה

27/07/2024

תיאור תפקיד:
דרוש/ה מזכיר/ה בכירה למנכ"ל
למשרה מלאה בירושלים
לחברה ציבורית העוסקת בתחום הבריאות 
*ניהול יומנים מורכבים ופגישות מרובות משתתפים
*ניהול המשרד, טיפול בדואר, מיילים וטלפונים
*הזנת נתונים, כתיבת מסמכים רשמיים, הגשת מכרזים ועוד

דרישות:
תעודת בגרות-חובה, תואר אקדמי- יתרון משמעותי
ניסיון בניהול לוז מורכב
שליטה טובה באקסל ונוסחאות
נכונות למשרה מלאה בירושלים

**המשרה פונה לנשים וגברים כאחד**
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: H-SHTZ
אזור: ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהלת משרד אגף ביטוח כללי

מנהלת משרד אגף ביטוח כללי

הפניקס חברה לביטוח בע''מ

27/07/2024

תיאור תפקיד:
- מתן מענה ותמיכה אדמיניסטרטיבית לאגף ביטוח כללי, תיאום פגישות, ישיבות, ניהול יומנים ולו"ז למשנה למנכ"ל וסמנכלי"ם
- טיפול בחשבוניות כולל הזמנות רכש וספקים, רווחה ומעקב אחר משימות לביצוע
- עבודת ממשקים מול יחידות שונות באגף ובחברה
דרישות:
- ניסיון של 6-4 שנים בתפקיד אדמיניסטרטיבי הכולל ניהול יומנים מורכבים
- ניסיון בעבודה מול מגוון ממשקים ובסביבת עבודה דינאמית
- שליטה בתוכנות OFFICE
- אנגלית ברמה טובה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 50008395
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה רכז/ת יישוב - כפר ויתקין

דרוש/ה רכז/ת יישוב - כפר ויתקין

קבוצת פילת

27/07/2024

תיאור תפקיד:
למושב כפר ויתקין דרוש/ה רכז/ת יישוב
תפעול כלל השירותים לקהילה, יישום וביצוע המדיניות וההחלטות של האגודה החקלאית והוועד המקומי.
הגדרות התפקיד
· ניהול ותפעול משרד מזכירות המושב - תיאום פגישות, מתן מענה טלפוני ושירות
 לתושבים.
· ניהול ואחריות על קליטת תושבים ומאגר הנתונים של המושב - לדוגמה: קליטת תושב חדש, רישום לגנים, וועדות קבלה, ניהול מרשם תושבים וטיפול בתיקי חברים באגודה ותושבים.
· ניהול ופיקוח עבודה של ספקים וקבלני משנה - בתיאום עם מזכיר המושב, יו"ר הוועד המקומי ויו"ר האגודה החקלאית.
· ייזום, תכנון והפעלה של אירועי תרבות וחינוך בתיאום עם הוועד המקומי - תיאום וסיוע בפעילות הוועדות, גיוס תושבים ושימור מתנדבים.
· עבודה עם כלל וועדות הוועד המקומי והאגודה החקלאית - אחריות על הוצאה לפועל של החלטות הוועדות ומתן סיוע בתיאומים הנדרשים
· אחריות על הקמה ותפעול ערוצי התקשורת השונים - קבוצות וואטסאפ, קהילנט, 'דף לחבר' ועוד.
· ייזום, הובלה וקידום פרויקטים בשיתוף ואישור האגודה החקלאית והוועד המקומי.
משרה מלאה עם נכונות לעבודה מאתגרת ומאומצת עם יכולת לעבוד בשעות גמישות (כולל אחה"צ).
.
דרישות:
· ניסיון מוכח של חמש שנים בניהול אדמניסרטיבי
· ניסיון והכרות עם המגזר הכפרי והרשויות - יתרון משמעותי
· מיומנויות מחשב גבוהות ושליטה ביישומי מחשב - חובה
· תודעת שרות גבוהה, תקשורת ויחסי אנוש מעולים
· יכולת טובה לעבודה עצמאית ולעבודה בצוות
· יסודיות ודייקנות
· ארגון והובלה של פרויקטים בצורה מהירה ויעילה
· דיסקרטיות, גמישות וייצוגיות

· תואר אקדמאי - יתרון
· רשיון נהיגה - חובה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 1241
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מזכיר/ה בלשכת בכיר בחברה ציבורית בירושלים

מזכיר/ה בלשכת בכיר בחברה ציבורית בירושלים

גולדמן מיון והשמה

27/07/2024

תיאור תפקיד:
לחברה ציבורית בתחום הפרוייקטים בירושלים דרוש/ה רכז/ת לשכה לבכיר בארגון
ניהול יומנים, קביעת פגישות ותיאום ישיבות
הכנת חומרים לישיבות כמו מצגות, מסמכים, ניסוח מכתבים
מעקב אחר משימות וכתיבת פרוטוקולים
התנהלות רשמית מול מבקרים בלשכה
דרישות:
תואר אקדמי- יתרון משמעותי
ניסיון בתפקידי מזכירות וניהול יומנים
נכונות למשרה מלאה בירושלים-חובה
שליטה טובה באופיס, אקסל, פאוור-פוינט
ייצוגיות, רצינות, נכונות לעבודה בתנאי לחץ ועומס
יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות, תודעת שירות ויסודיות

**המשרה פונה לנשים וגברים כאחד**
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: H-MOR
אזור: ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

14477 - A global company in Herzliya is looking for an Administrative Assistant at the reception

14477 - A global company in Herzliya is looking for an Administrative Assistant at the reception

חבר הון אנושי

27/07/2024

תיאור תפקיד:
Full time, Sunday-Thursday 10-19
willingness to work overtime if necessary

Manage the "day-to-day" office routines, ensure smooth operation of office inventory, groceries, office supplies, and maintenance (cleaning, parking, deliveries, etc.)
Management of the reception desk - providing service to the companys employees and guests, receiving guests.
Handling mail and paperwork
Inventory management and ordering equipment, working with suppliers/subcontractors

דרישות:
- Previous administrative experience
- English at a very good level (speaking, reading and writing)
- Ability to work under pressure and in an environment with multiple tasks and interfaces

היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00838
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

למשרד עו"ד גדול בפ"ת דרוש/ה מנהל/ת משרד

למשרד עו"ד גדול בפ"ת דרוש/ה מנהל/ת משרד

אי בריבוע

27/07/2024

תיאור תפקיד:
העבודה במשרה מלאה (ימים א-ה משעה 08.30 עד 17.00 . תתאפשר גמישות למתאימים) במשרד המאופיין באווירה נעימה ומשפחתית וממוקם בפתח תקווה  צמוד לתחנת הרכבת הקלה
העבודה כוללת ניהול אדמיניסטרטיבי של המשרד ובכלל זאת אחריות על מזכירות המשרד (האחראית בין השאר על טיפול בהגשות משפטיות לבתי משפט, מעקב אחר החלטות בתי משפט ועדכונים בתיקים המשפטיים, ניהול יומני עורכי דין, מתן מענה טלפוני שוטף לפונים למשרד, טיפול בדואר וניתובו לגורם המתאים, סיוע באירוח לקוחות וארגון פגישות ועוד), טיפול בקשר עם ספקים ונותני שירותים שונים של המשרד, גיוס וטיפול בכוח אדם ועוד .


.
דרישות:
ניסיון בעבודה דומה במשרדי עורכי דין - חובה
היכרות ונסיון בעבודה על עודכנית ונט המשפט - חובה
בעל/ת כישורי ניהול, סדר וארגון, אופי סבלני ואדיב ותקשורת בינאישית מעולה, חריצות ויעילות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: BSD14
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

אשדר מקבוצת אשטרום מגייסת אחראי.ת תפעול ומינהלה.

אשדר מקבוצת אשטרום מגייסת אחראי.ת תפעול ומינהלה.

קבוצת אשטרום בע"מ

27/07/2024

תיאור תפקיד:
אשדר מקבוצת אשטרום מגייסת אחראי.ת תפעול ומינהלה.
מה כולל התפקיד?
- ניהול יומנים של סמנכ"ל הנדסה ומנהלי אזור.
- טיפול בהקמת חוזים וניהול החשבונות מול אגף הכספים בכל הפרויקטים.
- סיוע בניהול תהליכי הנדסה ורישוי, מכרזים, השוואת הצעות, טיפול ברשויות בכל הקשור להיתרים ואכלוס של פרויקטים והנדסה.
דרישות:
מה חשוב שיהיה לך?
- ניסיון בניהול יומנים וניהול אדמיניסטרטיבי.
- ניסיון בעבודה עם Priority.
- ניסיון מתחום הבנייה וניהול פרויקטים - יתרון משמעותי.
- שליטה מלאה בכל תוכנות האופיס, בדגש על אקסל.
משרה מלאה במשרדי המטה ברמת גן
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 3806
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת משרד לחברת הייטק מצליחה בקרית אונו!

מנהל/ת משרד לחברת הייטק מצליחה בקרית אונו!

חברה דסקרטית

27/07/2024

תיאור תפקיד:
מנהל/ת משרד לחברת הייטק מצליחה בקרית אונו!
התקדמות הפרויקטים בחברה, מעקב אחר התקדמות עבודה של מנהלי פרויקטים ומנהלי עבודה בשטח, בקרת מסמכים הנדסיים ותיעודם במערכת, ניהול מטלות צוות מתכנני המשנה, תיאומים עם רשויות, הכנת סיכומי ישיבות
משרה מלאה ימי א-ה 07:30-16:30
תנאי שכר מעולים!
דרישות:
שליטה מלאה באופיס / תוכנות ניהול קבצים- חובה
ניסיון במעקב ובקרה אחר פרויקטים- יתרון
ניסיון בבקרת מסמכים- יתרון
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם- רצוי
תואר ראשון- יתרון
אנגלית ברמה גבוהה- יתרון משמעותי
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-04448
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מזכיר/ת שותפים למשרד עו"ד במרכז

מזכיר/ת שותפים למשרד עו"ד במרכז

חברה דיסקרטית

27/07/2024

תיאור תפקיד:
ניהול יומנים מורכבים
מענה טלפוני ובמייל בעברית ובאנגלית
תיאום ישיבות, שיחות ועידה ונסיעות לח"ול
דרישות:
אנגלית ברמה גבוהה - חובה 
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם- חובה 
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: P-7268416
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
קרא עוד
1 2 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!