דרושים בתחום ניהול כספים

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 19 משרות עבודה בתחום ניהול כספים

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
תיאור תפקיד:
הזדמנות מעולה להשתלב בסביבה טכנולוגית ודינאמית אצלנו ב-BDO CYBER כרכז/ת כספים!
התפקיד כולל הוצאת חשבוניות בהתאם לפרויקטים הקיימים,
גביה ומעקב מול לקוחות- שליחת חשבוניות וצפי תשלום, רישום הכנסות,
עבודה על דוחות נוכחות ושעות ותכנון מול ביצוע בהיבט הפיננסי.
דרישות:
- ניסיון של שנה/שנתיים בתפקיד זהה/דומה- חובה
- תואר אקדמאי בכלכלה, ראיית חשבון או לחילופין קורס בתחום הכספים כגון: רכש/ גביה/ הנהלת חשבונות- חובה
- הבנה אנליטית ויכולת ניתוח והסקת מסקנות
- אקסל ברמה גבוהה- חובה
- יסודיות, סדר וארגון, דיוק, שירותיות ויצוגיות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-2497
קרא עוד
תיאור תפקיד:
Finance Director Responsibilities:
    Directing financial planning and strategy.
    Overall responsibility for the activities of the accounting department. Oversee business unit goals and targets.
    Analyzing and reporting on financial performance.
    Overseeing audit and tax functions.
    Developing and implementing accounting policies.
    Preparing forecasts and comprehensive budgets.
    Reviewing departmental budgets.
    Assessing, managing, and minimizing risk.
    Analyzing complex financial data.
    Managing internal controls.
    Oversee and assist in work of external auditors.
    Upgrade and review of financial systems and software.

דרישות:
Finance Director Requirements:
    5+ years in an accounting management role.
    Bachelor's degree in accounting or finance.
    Proficiency in accounting software.
    Financial management experience.
    Strong aptitude for math.
    Hands-on approach to get the work done.
    Good communication skills.
    Computer literacy.
    Strong analytical skills.
    Broad knowledge of IL and US accounting principles.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 869384
קרא עוד
תיאור תפקיד:
תחומי אחריות
    הוצאת חשבונות ללקוחות (תוכנה למשרדי עו"ד) ,חשבוניות על תקבולים+ גבייה - עבודה מול שותפים
    הנהלת חשבונות עצמאית מ-א' עד ת' והגשה למאזן
    משרה מלאה א'-ה'
    שעות המשרה 08:00-16:30 (גמישות בשעות )
    נכונות לשעות נוספות בהתאם לצורך.
דרישות:
    ניסיון רלוונטי בתפקיד של 2-5 שנים – חובה.
    השכלה - הנהלת חשבונות סוג 2 – חובה.
    הנהח"ש עד מאזן – חובה.
    אנגלית ברמה טובה .
    ניסיון ב- Office בכלל וב- Excel בפרט.
    שליטה בתוכנת החשבשבת חלונות – יתרון.
    תכונות וכישורים אישיים:
רמה בינאישית גבוהה, אסרטיביות, יכולת עבודה בצוות, יסודיות, יכולת התמודדות עם ריבוי משימות ונכונות להשקעה.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 399294
קרא עוד
תיאור תפקיד:
· הכנת דוחות ניהולים שוטפים כגון: תקציב אל מול ביצוע, תזרים מזומנים, דוח הנהלה חודשי
· ניהול ובקרה על הנהלת חשבונות בארץ ובחו"ל
· בקרה על תשלומים לספקים ונותני שירותים
· בקרה על הרישומים החשבונאים
· הכנת דוחות כספים
· עבודה מול רו"ח המבקרים של החברה
· עבודה מול מנהלת חשבונות
· התפקיד בכפיפות לסמנכ"ל הכספים של החברה.
דרישות:
· בעל רישיון רו"ח לתפקיד ראשון או שני לאחר עבודה במשרדי רואי חשבון - עדיפות ליוצאי משרדים קטנים/בינונים
· ידע בתוכנות אופיס ובעיקר ידע באקסל - חובה
· נסיון עם מערכת Salesforce - יתרון משמעותי
· ידע בשוק ההון - יתרון
· אנגלית ברמה גבוהה
משרה מלאה 9-18, עם נכונות לשעות נוספות.
שכר עד 18 אלף
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00330
אזור: מרכז, שרון, חו"ל
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברה בינלאומית מובילה בתחום התשתיות והתעשייה דרוש/ה חשב/ת
עריכת דוחות כספיים רבעוניים ושנתיים, של החברה וחברות מאוחדות.
דיווחים חודשיים מרכזים.
מעורבות בניהול האשראי והתזרים
עבודה מול מנהלי כספים
כפיפות לסמנכ"ל כספים
משרה מלאה
ימים א-ה שעות 8-17
תנאי שכר הולמים !
דרישות:
השכלה של רו"ח - חובה
לפחות שלוש שנים ניסיון - חובה
שליטה מלאה בXL - חובה.
ניסיון בעריכת דוחות כספיים מאוחדים של חברה ציבורית- רצוי
ניסיון בתחום קבלנות/ביצוע פרויקטים – יתרון משמעותי המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-01277
קרא עוד
תיאור תפקיד:
We are an established and growing US CPA firm affiliated with a prominent international firm, located in Bet Shemesh area. Seeking US tax accountant, preferably with US CPA, strong computer skills and ability to speak and comprehend Hebrew.
דרישות:
Tax Supervisor/Manager, US CPA, with over 5 years of experience public accounting in preparation and review of individual, corporate and partnership returns. Knowledge of foreign tax issues impacting on US tax clients. Ability to oversee client responsibilities and manage projects.
Also seeking tax preparers with a few years of experience in the field.
Competitive compensation. Confidentiality assured.
Potential to work remotely.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 734315
קרא עוד
תיאור תפקיד:
דרוש/ה סמנכ"ל כספים ותפעול לאזור ירושלים
לחברה אטרקטיבית ואיכותית בתחום השירותים
לניהול צוות הכספים, אחריות על התחום המשפטי, תחום ה IT 
אחריות על פרוייקטים חוצי ארגון
ממשקים מול חו"ל ובכירים במשק 
דרישות:
ניסיון של לפחות 7 שנים בתפקידי ניהול בתחום הכספים
השכלה - רואה חשבון
תואר במנהל עסקים/ משפטים - יתרון
אנגלית ברמה גבוהה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB 6254
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברת פרסייס העוסקת בניהול כלכלי דרוש/ה מנהל/ת כספים לעבודה מול לקוחות החברה בהיבטים הכלכליים
דרישות:
זיקה למספרים- חובה
הכרת תוכנת excel - חובה
יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות, יסודיות וסדר וארגון
שירותיות ויחסי אנוש מעולים
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה: JB-00180
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברה ציבורית בפריסה ארצית
סמנכ"ל כספים לניהול מערך הכספים, הנה"ח, דוחות FRS, בנקים תקציב, פעילות מול חו"ל
ניהול צוות ועוד
דרישות:
רו"ח (רצוי התמחות מאחד מהמשרדים הגדולים
ניסיון כמנהל כספים
ניסיון בחברה ציבורית
הכרות וניסיון עבודה עם פריורטי
ניסיון רב - מטבעי (ניסיון בפעילות בי"ל)
אוריינטציה עסקית
יציבות תעסוקתית
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 10651
אזור: מרכז, ירושלים
קרא עוד
תיאור תפקיד:
תיאור התפקיד:
אחריות לניהול מערך הכספים של החברה ואחריות על הפעילויות הפיננסית והפיתוח העסקי בחברה.
אחריות על דוחות כספיים, דוחות ביצוע, תקציב, איסוף מידע ודיווחים
אחריות על חוזים, ביטוחים, מימון, תמחור, הוצאות ותזרים מזומנים, רכש
ניהול הסכמי מימון מול מלווים /ות, לרבות דיווחים למלווים, מעקב פירעון הלוואות ועמידה באמות מידה פיננסית
אחריות על עניין הכנסות צד ג' ייזום מחוללי הכנסה נוספים
דרישות:
 השכלה: רו"ח חובה.
תפקיד שני לפחות במגזר הפרטי
ניסיון ממשרד רו"ח (רצוי מ-BIG4) בהתמחות ולאחר תפקיד אחד לפחות כחשב/ מנהל כספים בחברה בסדר גודל בינוני - דו"חות כספיים, מדווחים כמו חברה ציבורית IFRS
הבנה וניסיון במע' מידע
שליטה באופיס ובמיוחד באקסל חובה.
אוריינטציה מסחרית, ראיה אנליטית עסקית רחבה ותהליכית, יוזמה, אסרטיביות, יכולת עבודה בתנאי לחץ, יכולת הנעת תהליכים וממשקים
יכולת ניהול מו"מ ברמה גבוהה וסגירת הסכמים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 1988
קרא עוד
תיאור תפקיד:
תקציבנ/ית - מרכז חוסידמן לנוער שוחר מדע (משרה 80-2022):

תיאור תפקיד:
א. ריכוז וניהול כספי ותקציבי המרכז: ביצוע מעקב, בקרה ודיווח על משאבי המרכז.
ב. בנייה ועריכת דוחות תקציביים ועדכונם, בהתאם לדרישות הקרנות המממנות.
ג. ביצוע מעקב ויישום אחר חוזי ההתקשרות: ביצוע בקרה אחר תקציבי החוזים.
ד. סיוע בהכנת תוכנית עבודה: תקציב, פרויקטים, לו"ז וכו'.
ה. בנייה, בקרה, ניתוח ותחזוקה שוטפת של בסיס הנתונים: ניתוח ועיבוד המידע ליצירת בסיס נתונים ומדדים.
ו. מעקב וניהול בקשות תקציבים של כלל הפרויקטים במרכז: הכנת בקשות מימון, עדכון במערכת, מעקב אחר אישור וכו'.
ז. איתור והגשת הצעות למכרזים או בקשות תמיכה ממשרדי ממשלה, קרנות, תורמים גופים ציבורים.
ח. הכנת דיווחים תקציביים שוטפים לגורמי פנים וחוץ, בתאום עם אגף תתו"כ.
דרישות:
א. תואר אקדמי בכלכלה, מנהל עסקים, ניהול- חד מחלקתי או משולב עם תחומים כלכליים.
ב. ניסיון של שנתיים בתחומים רלוונטיים.
ג. ניסיון בניהול תקציב.
ד. ידיעת השפה האנגלית.
היקף משרה: משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה: 80-2022
אזור: דרום
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברה העוסקת בתחום יזמות נדל"ן באזור פתח תקווה, דרוש/ה חשב/ת בכיר/ה/מנהל/ת כספים– בכפיפות למנכ״ל
התפקיד כולל:
- אחריות כוללת על מערך הכספים בחברה (גבייה, תשלומים, תזרים מזומנים, בנקים, הנה"ח, חשבות, לקוחות, ספקים ודוחות שמאות) .
- אחריות על מערך התשלומים של החברה
- ניהול תזרים מזומנים
- התנהלות שוטפת מול הבנקים
- עבודה שוטפת מול שמאים (דוחות ליווי תקופתיים,דוחות אפס)
- מעקב ובקרה שוטפים לאחר גבייה מרוכשי דירות
- ניהול שוטף של מחלקת הנהלת חשבונות של החברה
- אחריות על בקרת שכר ועדכוני שכר מול חשבת שכר חיצונית
- אחריות על הכנת הדוחות הכספיים ודוחות המס של החברה
- עבודה שוטפת מול רו"ח המבקר של החברה ועם הרשויות הרלוונטיות
- הכנת ניתוחים כלכליים,תחזיות פיננסיות,תקציבים
דרישות:
- רו"ח מוסמך - חובה
- ניסיון של 5 שנים לפחות כחשב/ת בכיר/מנהל/ת כספים בארגון קטן עד בינוני
- יכולת ניתוח כלכלית ברמה גבוהה, כישורים אנליטים, ראייה מערכתית רחבה
- יכולות עבודה בסביבה מרובת משימות, עמידה בעומס ובלוחות זמנים צפופים
- יכולת לימוד ועבודה עצמאים עם דגש על תעדוף משימות ויעילות אופטימלית
- היכרות\נסיון בענף הנדל״ן - יתרון
- עבודה בצוות ויחסי אנוש טובים
- היכרות עם פריורטי - יתרון
- שליטה מלאה במערכות אופיס – אקסל ברמה גבוהה מאוד
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00521
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה דרוש/ה מנהל/ת כספים
אחריות לניהול מערך הכספים של החברה ואחריות על הפעילויות הפיננסית.
אחריות על דוחות כספיים, דוחות ביצוע, תקציב, איסוף מידע ודיווחים
אחריות על חוזים, ביטוחים, מימון, תמחור, הוצאות ותזרים מזומנים, רכש ושכר
אחריות על דיווח הכספים לרשויות והעברת דוחות ומידע להנהלת החברה.
ניהול צוות עובדי המחלקה
ניהול מערך שכר ורכש
משרה מלאה, עבודה בשפלה
דרישות:
    השכלה: רו"ח חובה.
    ניסיון כמנהל/ת כספים במגזר הפרטי - חובה
    ניסיון בעבודה עם חברות בעלות מחזור עסקי של מעל 100 מיליון שח - יתרון משמעותי
    (ניסיון ממשרדי רואה חשבון לבדו אינו רלוונטי)
    ניסיון בניהול עובדים / צוותים - 5 שנים לפחות
    שליטה באופיס ובאקסל בפרט- אקסל שליטה מלאה למתקדמים
    אוריינטציה מסחרית
    ראיה תהליכית ואנליטית עסקית
    יוזמה, אסרטיביות, יכולת עבודה בתנאי לחץ, יכולת הנעת תהליכים וממשקים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 1613 מנהל/ת כספים
אזור: מרכז, השפלה
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברת ברוקס-קרת, המתמחה במתן שירותי CFO לחברות הייטק וסטארט-אפ, דרוש/ה חשב/ת לאחר התמחות.
התפקיד כולל עבודה מגוונת ומאתגרת מול לקוחות החברה, חברות סטארט-אפ והייטק.
משרדי החברה נמצאים בפארק תעשיות השרון, קדימה.

דרישות:
רו"ח יוצא/ת אחד ממשרדי ה-Big 4 - יתרון
ניסיון בתחומי ההייטק והסטארט-אפ- יתרון
אנגלית ברמה גבוהה
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00738
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לאחת מהחברות המובילות והחדשניות בייבוא ושיווק של פתרונות, מוצרים ושירותים בתחומי הבריאות ואיכות החיים דרוש.ה סמנכ"ל כספים שיהיה יד ימינו של המנכ"ל בפן העסקי והחשבונאי - שותף.ה מרכזי.ת ומשמעותי.ת בגיבוש אסטרטגיה והובלת תהליכים רוחביים בחברה:
* ניהול שוטף ואחריות על כלל הפעילות הפיננסית והחשבונאית של החברה.
* דגש על חשבות וגבייה תוך ראייה עיסקית של תזרים מזומנים, גיול חובות כצורך המרכזי של החברה בשלב זה.
* אחריות לניהול תזרים המזומנים, עבודה שוטפת מול הבנקים, עבודה מול הגופים המוסדיים, ניהול תחום הביטוחים וביצוע בקרות בכלל תחומי האחריות.
* הובלת עסקאות, מכרזים וניהול מו"מ עם בעלי עניין לרבות ניתוח ובחינת השקעות.
* אחריות על דיווח הכספים לרשויות והעברת דוחות ומידע להנהלת החברה.
* ניהול צוות.
העבודה באזור נתניה, לא היברידי, בתנאים מעולים.
*** דיסקרטיות הרמטית מובטחת! ***
דרישות:
* רו"ח חשבון מוסמך בוגר /ת אחד ממשרדי רו"ח המובילים. MBA - יתרון.
* ניסיון של 10-15 שנים כסמנכ"ל כספים בחברה גדולה (לא הייטק).
* ניסיון מחברות בתחום המדיקל / פארמה / תעשיה לא כבדה (מזון, קוסמטיקה וכו’).
* ניסיון בניהול חשבות באוריינטציה עסקית
* ניסיון עבודה וניהול במחזורים גדולים.
* ראיה עסקית ורחבה, חשיבה אנליטית, יכולת עמידה באתגרים.
* כושר הובלה והנעת עובדים ויכולת לייצר ערך מקצועי משמעותי בהובלת צוות כספים.
* אנגלית ברמת שליטה גבוהה.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 3069
קרא עוד
1 2 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!