דרושים בתחום ניהול כספים

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 13 משרות עבודה בתחום ניהול כספים

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Corporate Controller/Finance Manager

Corporate Controller/Finance Manager

בי נט ייעוץ והשמה כ''א בע''מ

27/07/2024

תיאור תפקיד:
• Managing and responsible for the bookkeeping and payroll department in Israel.
• Responsible for all the Group's financial statements including the Group's monthly management reports, quarterly reports, audited annual reports and tax returns.
• Responsible for the salary.
• Responsible for reporting to the Chief Scientist.
• Responsible for payments to suppliers.
• Responsible for budget versus actual at the monthly level.
• Responsible for monthly cash flow.
• Addressing professional issues in both accounting and taxation.
דרישות:
• Managing and responsible for the bookkeeping and payroll department in Israel.
• Responsible for all the Group's financial statements including the Group's monthly management reports, quarterly reports, audited annual reports and tax returns.
• Responsible for the salary.
• Responsible for reporting to the Chief Scientist.
• Responsible for payments to suppliers.
• Responsible for budget versus actual at the monthly level.
• Responsible for monthly cash flow.
• Addressing professional issues in both accounting and taxation.
**Please Apply your CV in WORD Document
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 829257
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, מודיעין
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

למשרד רואה חשבון בעל פעילות מגוונת ומעניינת דרוש/ה רואה/ת חשבון למשרה מלאה.

למשרד רואה חשבון בעל פעילות מגוונת ומעניינת דרוש/ה רואה/ת חשבון למשרה מלאה.

חברה דיסקרטית

27/07/2024

תיאור תפקיד:
למשרד רואה חשבון בעל פעילות מגוונת ומעניינת דרוש/ה רואה/ת חשבון למשרה מלאה.
  • משרדנו עוסק בביקורת חברות פרטיות, עבודות חשבות וניהול כספים עבור חברות ציבוריות וסטארט-אפ וליווי עסקאות.
  • סביבת עבודה משפחתית, נעימה וגמישה.
  • תנאים טובים למתאימים.
המשרד ממוקם באזור צפון תל אביב והרצליה.
דרישות:
  • ניסיון לאחר סטאז' של 3 שנים
  • ניסיון מהמשרדים הגדולים – יתרון
  • ידע חשבונאי טוב בתקינה בינלאומית ותקינה אמריקאית
  • הכירות טובה עם מערכות מידע (וורד, אקסל, קונטו ברמה גבוהה)
  • שליטה באנגלית ברמה גבוהה
  • יכולת כתיבה וניסוח של טקסטים ארוכים (חוות דעת, בקשות וכיו"ב)
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00002
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת חשבונות

מנהל/ת חשבונות

מטריקס

27/07/2024

תיאור תפקיד:
התאמות בנקים, כרטיסי לקוחות, ספקים, כרטיסי אשראי, הפקת ערבויות
עבודה שוטפת מול בנקים בארץ ובחו"ל
סגירת דוחות רבעון
ישיבה בכפר סבא
דרישות:
קורס הנהלת חשבונות סוג 1/2 (עד מאזן יתרון)
2-3 שנות נסיון כמנהלת חשבונות
ניסיון קודם בהתאמות בנקים במערכות ERP
שליטה באקסל ויישומי אופיס
ניסיון קודם בעבודה מול בנקים
משרה מלאה עם נכונות לעבודה מאומצת
ללא עבודה היברידית
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 66144
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
אילת - אילת והערבה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Bookkeeper and Payroll Controller (Tel Aviv)

Bookkeeper and Payroll Controller (Tel Aviv)

wojo

27/07/2024

תיאור תפקיד:
Bookkeeper maintain financial records, process accounts payable and receivable by posting information to the Priority accounting system, manage invoices and tax payments, reconciles accounts to ensure their accuracy
and oversee bank reconciliations on a weekly basis and cash disbursements.
The position takes responsibility over the payroll process; preparing, analyzing, submitting, recording and reporting the salary and related expenses.
Various tasks performed:
1. Payments process
2. Month closing tasks
3. Prepare monthly cash flow planning, oversee and manage cash balances and requirements accordingly
4. Ensure that receivables are collected promptly
5. Comply with local, state, and federal government reporting requirement
6. Maintain the chart of accounts
7. Maintain the petty cash fund
8. Payroll
דרישות:
● Certified Bookkeeper (Type 3 or higher)
● Certified Payroll Accountant and/or Certified Payroll Professional
● 5 years of bookkeeping experience, Hi Tech Company – must
● 3 year Experience in payroll
● Solid working knowledge of payroll, including payroll tax, Social insurance and compliance.
● English at an advanced level (both spoken and written)
● Experience with ERP systems – must (Priority – advantage)
● Experience with Payroll software – must (‘Dokka’ – advantage)
● Basic skills in Microsoft Excel – must
● Ability to work independently in accordance with established policies and regulations
● Able to work in a fast-paced environment, ability to prioritize workload
● Diligent and methodic
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00036
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - רמלה לוד
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת כספים למלכ"ר מצליח בירושלים

מנהל/ת כספים למלכ"ר מצליח בירושלים

גולדמן מיון והשמה

27/07/2024

תיאור תפקיד:
אחריות ופיקוח על תהליכי הנה"ח וחשבות השכר, יישום רגולציה, נהלים ובקרות. טיפול בדוחות הכספיים, דוחות לרשויות המס ורשם עמותות. ניהול הממשק עם מבקר הפנים, המבקר החיצוני והבנקים. תמיכה בתהליכי התקציב השנתי, תזרים מזומנים, עדכונים ומעקב ביצוע. אחריות לביצוע תמחורים לפרויקטים שונים.
דרישות:
* תואר ראשון +רישיון רו"ח - חובה.
* ניסיון קודם כעוזר/ת חשב / חשב - לפחות 3 שנים.
* ניסיון בבקרה מקצועית על צוותי הנהלת חשבונות וחשבות שכר.
* אנגלית גבוהה לשיחה וכתיבה.
* EXCEL ברמה גבוהה.
* המשרה פונה לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: A-DMO
אזור: ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לעמותת מחשבה טובה דרוש/ה מנהל/ת כספים ותפעול

לעמותת מחשבה טובה דרוש/ה מנהל/ת כספים ותפעול

מחשבה טובה

27/07/2024

תיאור תפקיד:
תחומי אחריות כספים:
- ניהול מערך הכספים והמדיניות הכלכלית של העמותה
- הכנה, ניהול ובקרת התקציב השנתי
- ניהול תקשורת בנקאית
- משכורות, קרנות ומיסים
- הכנת הדוח הכספי והמילולי ועבודה מול רו"ח
- עבודה מול מנהל חשבונות
- הכנת דוחות ביצוע עבור גיוס משאבים
- עבודה מול מבקר פנים

תחומי אחריות תפעול:
- ניהול התפעול השוטף של המשרד ושל מרכזי העמותה, מתן מענה לכלל עובדי העמותה בהיבט התפעולי
- ניהול התקשרויות עם ספקים ונותני שירותים בכלל זה הצעות מחיר, אישור הוצאות, הזמנות רכש
- הסכמים\חוזים\קול קורא – אחריות על הצד התפעולי של המסמכים, עבודה מול שירותים מקצועיים: ביטוח, עו"ד, רו"ח
- אחריות על המערכות הטכנולוגיות
- כתיבה והטמעת נהלים
דרישות:
-תואר ראשון בכלכלה/מנהל עסקים/חשבונאות
-ניסיון קודם בניהול כספים ותקציבים בהיקף של לפחות 10 מיליון ש"ח בשנה
- שליטה טובה באקסל
- יכולת עבודה תחת לחץ ובממשקים מרובים
- הכרות עם מערכות CRM
- הכרות עם המגזר השלישי
משרה מלאה ממשרדי העמותה בירושלים, אפשרות לעבודה היברידית.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 594921
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרושים מנהלי / מנהלות חשבונות סוג 3 + חשבי שכר

דרושים מנהלי / מנהלות חשבונות סוג 3 + חשבי שכר

שמעוני ושות' רואי חשבון ויועצים פיננסים

27/07/2024

תיאור תפקיד:
לחברה למתן שירותים פיננסיים בתחום הייטק היושבת ברמת גן דרושים מנהלי / מנהלות חשבונות סוג 3 + חשבי שכר

  • עבודה מעניינת ומתגמלת במשרה מלאה.
דרישות:
  • ניסיון מוכח של לפחות 3 שנים.
  • עדיפות לשליטה בתוכנות פריוריטי ומיכפל .
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00028
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה ממונה זכיינות ורשות ממונה

דרוש/ה ממונה זכיינות ורשות ממונה

קבוצת פילת

27/07/2024

תיאור תפקיד:
לחברת נתיבי איילון דרוש/ה ממונה זכיינות ורשות ממונה לחטיבת פרויקטים יזמיים – החלפה לחל"ד
כחלק מהתמודדות עם בעיית הגודש במטרופולין ת"א הוחלט על פרויקט נתיבים מהירים, שתכליתו הסטת תנועה מרכבים פרטיים תחבורה ציבורית ורכבים רבי קיבולת.
פרויקט (בהיקף מיליארדי ₪) מתבסס על מודל משולב זכייני ותקציבי להקמת חניוני חנה וסע, תחבורה חכמה, מערך שאטלים למוקדי הביקוש בלב תל אביב, תחבורה ציבורית ועידוד נסיעות משותפות.

מהות התפקיד:


· ליווי שוטף של פעילות החטיבה כרשות ממונה בפרויקטים זכיינים בתחום תשתיות התחבורה מול גורמים בתוך החברה, זכיינים, נציגי ממשלה וצדדים שלישיים.
· פיקוח ובקרה על ביצועי הזכיין בהתאם לדרישות חוזה PPP – אחריות על מערך התשלומים לזכיין לרבות בדיקה ועדכון מודל פיננסי, התחשבנויות מול הזכיין וניהול פיצויים מוסכמים.
· אחריות על תכנון וניהול כלי מעקב ובקרה לרבות מדדים המשקפים את התקדמות הפרויקטים בחומים השונים: תקציב, לו"ז בטיחות איכות.
· ניהול, קידום תהליכי חוזים והתקשרויות.
· אחריות על אינטגרציה ותכלול של מרכיבי פרויקטים ושל פרויקטים משיקים תוך עמידה בקשר עם גורמים שונים בתוך החברה ומחוצה לה.
· אחריות על מעקב ובקרה של הפרויקטים, זיהוי וטיפול בחסמים מבעוד מועד, הכנת דוחות סטאטוס, ייזום ישיבות בקרה והסרת חסמים, מעקב אחר עמידה ביעדים ומשימות.
· ביצוע מטלות נוספות בהתאם להנחיית ממונה.
דרישות:
דרישות סף:
· תואר ראשון ממוסד אקדמי מוכר על ידי המל"ג במדעי החברה, חשבונאות, כלכלה, מנהל עסקים, משפטים או כל תואר רלוונטי אחר.
· ניסיון מצטבר של לפחות שלוש שנים בתחומים כגון: ניהול פרויקטים ו/או ניהול תקציבים ו/או חוזים והתקשרויות ו/או ייעוץ כלכלי/ פיננסי ו/או ניהול ומעקב אחר תכניות עבודה ו/או בקרת פרויקטים ו/או אינטגרציה של פרויקטים.
דרישות המהוות יתרון:
· רו"ח או עו"ד.
· ייצוגיות, כושר הבעה בעל פה ובכתב, יכולת עבודה עצמאית ויכולת לבצע אינטגרציה.
· יכולת עבודה בצוות ויחסי אנוש טובים.
· ידע וניסיון טובים בעבודה מול מחשב, בתוכנות ייעודיות של ניהול פרויקטים, בגיליונות עבודה אלקטרונים ותוכנות אופיס ובמערכות BI.
· הסמכת PMP מטעם ארגון ה- (PMI).
· ניסיון קודם בתחומים כלכליים במגזר הציבורי והפרטי.
· תואר שני ממוסד אקדמי מוכר ע"י המל"ג.
היקף משרה: משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה: 888
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
דרום - קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

ראש.ת צוות שכר

ראש.ת צוות שכר

Malamteam4

27/07/2024

תיאור תפקיד:
מלם שכר פלוס מטעם קבוצת Malam Team מתפתחת וגדלה גם לשווקים בינלאומיים ואנחנו מחפשים את התותח,ת הבא.ה שתרים לנו את הצוות לשם!
התפקיד כולל ניהול צוות של חשבי שכר, עבודה מול רשויות מקומיות , מול לקוחות בינלאומיים ותמיכה ברגולציות שונות.
בואו להצטרף לארגון גדול , יציב ומתקדם טכנולוגיות.
דרישות:
מה תביאו אתכם?
- ניסיון בתחום החשבות שכר של 5 שנים ומעלה.
- ניסיון בניהול צוותים
- ניסיון בעבודה מול רשויות מקומיות
- אנגלית ברמה גבוהה כולל כתיבה, קריאה ודיבור.
ניסיון בעבודה עם מערכת SAP מודול PY - יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 530905
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

עוזר/ת חשב

עוזר/ת חשב

Schindler - Your Finance Team

27/07/2024

תיאור תפקיד:
ל-Schindler- Your Finance Team המתמחה בניהול פיננסי לחברות טכנולוגיה - הייטק, חברות רב לאומיות ומרכזי מו"פ בישראל ובארה"ב.
דרוש/ה
עוזר/ת חשב
אנו מחפשים שחקני נשמה, בעלי מוטיבציה גבוהה ללמוד ולהתפתח
התפקיד בכפוף ל- CFO , כולל סיוע בהכנת דוחות שוטפים- דוחות כספיים, דוחות תקציב מול ביצוע, דוחות תזרים חודשיים, דוחות תקופתיים לרשות החדשנות וכו'. עבודה מול בנקים ומוסדות, מול צוות הנה"ח. עזרה בעריכת דוחות כספיים לפי תקינה בינלאומית IFRS ו-USGAAP.
מיקום- פתח תקווה. משרה מלאה . אפשרות לעבודה היברידית / גמישות בשעות עבודה
דרישות:
  • שנתיים ניסיון מסיום התמחות באחד ממשרדי ה BIG 4 - - חובה , מחלקת הייטק- יתרון
  • אנגלית שוטפת - חובה (דיבור וכתיבה)
  • ידע ב US GAAP- IFRS -יתרון משמעותי
  • ניסיון עבודה בסביבה דו/רב מטבעית
  • הכרת מערכות חשבונאיות חשבשבת, פריוריטיNS , - יתרון
  • שאיפה למצוינות, יכולת עבודה בסביבה מרובת משימות תוך שמירה על יחסי אנוש טובים.
  • שירותיות, ראש גדול ויכולת עבודה בצוות

היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-986
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

חשב/ת לחברה קבלנית באזור המרכז

חשב/ת לחברה קבלנית באזור המרכז

חברה דיסקרטית

27/07/2024

תיאור תפקיד:
עריכת דוחות לפי תקני IFRS
דוחות מאוחדים
ניהול ופיקוח על צוות הנה"ח
דרישות:
ניסיון מחברה ציבורית- חובה 
ניסיון כחשב/ת חברה מעולמות הבניה – חובה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: P-7219969
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת כספים לחברת נדל"ן במרכז

מנהל/ת כספים לחברת נדל"ן במרכז

חברה דיסקרטית

27/07/2024

תיאור תפקיד:
הכנת תשקיפים בהתאם להוראות הרשות לניירות ערך
בגיוס מימון לנדלן מגורמים חוץ בנקאיים
ניהול מו״מ איכותי
דרישות:
ידע/נסיון בהליכי הנפקה-חובה
5 שנות ניסיון כמנהל כספים- חובה , ניסיון מחברת נדל"ן- יתרון משמעותי 
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: P-7300804
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת אגף חוזים ותב"ר

מנהל/ת אגף חוזים ותב"ר

עיריית הרצליה

22/07/2024

תיאור תפקיד:
מכרז פנים/חוץ מס' 85/2024
בהתאם לסעיף 3 לתקנות העיריות (מכרזים לקבלת עובדים), תש"ם – 1979,
מכריזה בזאת עיריית הרצליה על משרה פנויה כדלקמן:

דרוש/ה: מנהל/ת אגף חוזים ותב"ר

מינהל כספי – אגף חוזים ותב"ר

כפיפות: גזבר העירייה

היקף משרה: 100%

מתח דרגות: 42-44 בדרוג המח"ר תיתכן העסקה בחוזה מיוחד

תיאור התפקיד:
· הגדרת מטרות, תכנון וביצוע מדיניות בתחום אחריות האגף
· הכנת תקציב הפיתוח השנתי של הרשות המקומית
· הכנה וטיפול בתקציבי הפיתוח הנדרשים במהלך השנה
· טיפול במימוש תקציב הפיתוח
· מעקב אחר ביצוע תקציב הפיתוח
· מעקב וטיפול אחר מקורות המימון של תקציב הפיתוח של הרשות המקומית ושל גורמי חוץ
· בדיקת חשבונות תקציב הפיתוח של התאגידים העירוניים הכלכליים
· אחריות לבדיקת הזמנות של תקציב הפיתוח ואישורו
· אחריות לטיפול בחוזים החדשים והעברתם לחתימה
· אחריות על בדיקת תוקפם של החוזים וטיפול במערך מימושי האופציה להארכת תוקפם של החוזים
· אחריות לטיפול במערך הביטוח של החוזים
· אחריות לטיפול במערך הערבויות הניתנות לטובת העירייה
· ניהול צוות העובדים באגף
· פיקוח ובקרה על ביצוע העבודה השוטפת באגף
דרישות:
תנאי סף:
· תואר אקדמי מושלם אשר נרכש במוסד המוכר ע"י המל"ג, או שקיבל הכרה מהגף להערכת תארים אקדמאיים מחו"ל, באחד מהתחומים הבאים: חשבונאות , כלכלה, מינהל עסקים או סטטיסטיקה,
או
תעודת רואה חשבון בתוקף
· חמש שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי
· שלוש שנות ניסיון בניהול צוות עובדים מקצועיים בכפיפות ישירה

כישורים ודרישות נוספות:
· ידע, הכרה ועבודה עם תוכנת האוטומציה – יתרון
· אמינות ומהימנות אישית
· ייצוגיות, אחריות אישית ויכולת הובלה
· יכולת ביצוע משימות בתנאי לחץ ועמידה בזמנים
· שקדנות, סדר וארגון, כושר התמדה
· עברית ברמה גבוהה, כושר ביטוי בכתב ובע"פ
· שליטה ביישומי office
· מוכוונות שירותית גבוהה
· נכונות ויכולת עבודה בשעות בלתי שגרתיות


יש להעביר קורות חיים בצירוף אסמכתאות להוכחת עמידה בתנאי הסף (תעודות השכלה, אישורי העסקה¹ ומסמכים נוספים ככל ונדרש) לאגף משאבי אנוש, רח' בן גוריון 22 הרצליה,
במייל² [email protected] עד ליום 28/07/2024.

¹על אישור העסקה לכלול תאריכי העסקה מלאים, היקף משרה, פירוט תוכן התפקיד וניסיון ניהולי ככל שנדרש


²בהגשת מועמדות/מסמכים באמצעות המייל - במידה ולא התקבל אישור אוטומטי על קבלת הפניה,
יש לדאוג ולהגיש מועמדות/מסמכים בדרכים חלופיות ( בפקס/ הגשה ידנית/ באמצעות חשבון email אחר).


- הצעות שאינן עונות על דרישות המכרז או הצעות שלהן לא יצורפו תעודות ומסמכים נדרשים לא תיענינה.

- תינתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם אשר אינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות המקומית, אם המועמד הינו בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.

- תינתן עדיפות למועמד עם צרכים מיוחדים, וזאת בהתאם לכשירותו לביצוע העבודה הנדרשת.


- מועמד עם מוגבלות זכאי לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה לעבודה.

- המשרה נשוא המכרז הינה משרה בדרגה גבוהה, וע"פ תקנות העיריות (מכרזים לקבלת עובדים ברשויות המקומיות), תש"ם – 1979, ייערך בגינה מבחן מקדים שדרישותיו נקבעו מראש, רק מועמד שעמד בתנאי הסף והשיג תוצאות מתאימות במבחן יוזמן לראיון בפני ועדת בחינה (סעיפים 9ב, 11א, 13, 25א לתקנות)


- מועמד שהנו קרוב משפחה של עובד עירייה אחר או נבחר ציבור נדרש להצהיר על כך וקליטתו
לעבודה מותנית באישור ועדה עירונית או ועדת השירות במשרד הפנים.

- על המועמד לפרט בדבר נושאים העלולים להעמידו בניגוד עניינים


- בכל מקום בו נכתב בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה ולהיפך.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 85/2024
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!