דרושים בתחום ניהול כספים

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 11 משרות עבודה בתחום ניהול כספים

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
תיאור תפקיד:
לחברה ייבואנית המשווקת מוצרי צריכה יוקרתיים דרוש/ה מנהל/ת כספים לניהול מערך הכספים והדיווח של החברה.
ניהול צוות הנהלת חשבונות
אחריות והכנת דוחות כספיים
בניית מערך דיווח הכולל אחריות על ייבוא, רכש ומלאי
משרדי החברה הממוקמים בא.ת. כפר קאסם.
דיווח למנכ"ל החברה


דרישות:
רו"ח מוסמך - חובה
היכרות מוקדמת עם ייבוא וניהול מלאי - חובה
ניסיון ניהולי - חובה
לפחות תפקיד אחד קודם דומה
כ3-5 שנות ניסיון לאחר התמחות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB 1797
אזור: שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברת סטארט-אפ (בעין כרם בירושלים) דרוש/האיש/ת כספים מנוסה 
הכשרה בתחום הפיננסי/כלכלה-יתרון
במסגרת התפקיד:
אחריות מלאה על כל נושאי הכספים בחברה:
• ניהול ובקרה של תהליכי הוצאת החשבוניות בחברה, קשר אל מול לקוחות, גבייה וטיפול בתלונות לקוחות.
• אחריות מלאה על כל מערך התשלומים ללקוחות וספקים.-אישור תשלומים, בקרה על תשלום את מול חשבוניות, דו"חות.
• קישור ישיר בין החברה לבנקים.
קשר מול גורמים פנים וחוץ ארגוניים בכל הקשור למערך הכספים בחברה.
5 ימים בשבוע, 8.00-17.00
דרישות:
 אנגלית ברמה גבוהה- קריאה, כתיבה ושיחה.
ניסיון מוכח עם Word או Google Docs/
 ניסיון מוכח עם Excel או Google Sheets
 אקסל- ניסיון, ברמה טובה.
 יכולת עבודה עצמאית וצוותית גבוהה
דייקנות ותשומת לב לפרטים
 יכולת עבודה תחת לחץ
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-373
קרא עוד
תיאור תפקיד:
מנה"ח עמצאית עד מאזן לחב' בתל אביב
התפקיד כולל: לקוחות וספקים, התאמות בנקים, אשראי, דיווח מע"מ מקוון והפקת 120 תלושים בחודש.
ימים א'-ה'- שעות גמישות.
יש חניה.
עובד/ת חברה מהיום הראשון.
דרישות:
נסיון מעשי ב SAP Business One - חובה.
עצמאי/ת עד מאזן- חובה.
ניסיון בשכר- חובה.
אקסל בסיסי.
מכפל- יתרון.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: j-2150
אזור: מרכז, השפלה
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לארגון גדול בפריסה ארצית, דרוש /ה סמנכ"ל /ית כספים.
תמיכה בתכנון אסטרטגי של העמותה.
מעורבות בהכנת תכניות עבודה שנתיות של יחידות העמותה.
הכנת תקציב שנתי ובקרה על יישומו בפועל.
אחריות על ניתוח נתונים פיננסים וניהוליים והצגתם להנהלה וכן הובלת יוזמות לשיפור הרווחיות.
ייזום ופיתוח תהליכים חוצי ארגון להתייעלות וחיסכון.
זיהוי מגמות וביצוע תחזיות פיננסיות עתידיות בהתבסס על ניתוח נתונים.
קידום ופיתוח מערכות טכנולוגיות (כגון ERP) לצורך ניהול המערך הפיננסי באופן מיטבי.
אחריות על בקרה ודוחות כספיים ברמה שנתית, רבעונית וחודשית.
סיוע ותמיכה בצד הפיננסי בתהליך הגשת מכרזים.
ניהול הקשר מול הבנקים וגורמים פיננסיים חיצוניים לפי הצורך.
הגדרת מדיניות בנוגע לביקורת הפנימית בהיבט הפיננסי, קביעת בקרות במערך הכספים ובעמותה ובדיקתם.
אחריות על התנהלות החברה מול הרגולציה ובקרות חיצוניות.
ניהול יחידות חטיבת הכספים תוך מתן שירות בסטנדרט גבוה ליחידות הפנים ארגוניות
סביבת עבודה דתית.
תנאים מעולים למתאימים /ות!
דרישות:
רישיון רו"ח, תואר ראשון בכלכלה וחשבונאות - חובה, MBA - יתרון.
לפחות 5 שנים ניסיון בתחום ניהול כספים בכיר.
תכונות: ראייה אסטרטגית ועסקית. יכולת ניהול מו"מ עם גורמים שונים. יחסי אנוש מצוינים ואסרטיביות. יוזמה ופרואקטיביות. יכולת ניתוח נתונים ברמה גבוהה. יכולת הובלת צוות והנעת תהליכים. אמינות. עבודה תחת לחץ וגמישות בשעות עבודה.
עברית ברמת שפת אם, אנגלית ברמה גבוהה.
אוריינטציה מחשובית ברמה גבוהה מאוד, שליטה במודולים פיננסיים מתקדמים ומערכות ERP המקובלות בשוק כגון: פריורטי/ sap וכד'.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: j-2248
קרא עוד
תיאור תפקיד:
What we are looking for
We are looking for a full-time bookkeeper who can grow to take on more responsibility. The ideal candidate will be thoughtful, detail-oriented, able to work as part of an entrepreneurial team, and share our mission to help cancer patients. You should want to take on new challenges and grow with us as our company grows. For the right candidate, you could be promoted into an assistant controller role.

We require mother tongue level English, as we work primarily in English. Ability to work in Priority (especially the purchasing model) and excel is required. Experience with BvA is an advantage. Experience in BioTech or Pharma is an advantage but not a requirement – we can teach you how drugs are developed.

דרישות:

When you start, you will work on bookkeeping from A to Z:
• Bookkeeping to balance sheet, work with suppliers, accounts payable, vendor invoices, bank reconciliation, reports to Israeli tax authorities, closing on a quarterly basis
• Posting journal entries, bank adjustments, credit card adjustments, submitting material up to balance sheet.
• Monthly reports to the authorities - income tax, social security and value added tax, including online reporting.
• Monitoring the receipt of current invoices from suppliers, tracking approvals and preparing payments.
• Annual reports, Forms 126 and Forms 856

The right candidate can take on additional tasks such as BvA and assistant controller functions.

What we offer
We are an entrepreneurial company.
We will give you access to thoughtful colleagues who will help you grow as you take on new responsibilities.
Competitive salary with equity opportunities

היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00001
אזור: מרכז, ירושלים
קרא עוד
תיאור תפקיד:
leading technology start-up and become the 1st financial professional on board
Build and manage the company's finance and accounting function;
build, manage, and grow our finance team over time
Conduct financial planning and analysis and develop sound financial plans;
 establish budgeting processes and frameworks
Financial reports and Audits (Internal, BOD, Investors, externals)
Comply with all company AoA and compliance requirements
Entire Vendors, Purchase, and Payments process
Cap table and ESOP management
Company Data Room
Manage BOD, SH meetings, and External stakeholders relations (Schedule, Agenda, Recurring reports, Running meetings)
Responsible for monthly, quarterly, and annual closings of Company
Build and manage all monthly and quarterly board reports and information
Customers payments (Contracts, Invoicing, Collecting)

**Please apply CV in WORD Document

דרישות:
    -High orientation with technological tools and sheets
    - Strong modeling and data analytics capability
     -Master with financial tools and platforms
    -Good understand of software processes
    -Soft skills & personality
    -Accurate and into the little details
    -Ambitious to learn, impact and innovate
    - Process and services approach
    -Trusted (require radical transparency)
    -Great in building relationships (should come with strong references)
    -Strong written and verbal skills
    -Team player with strong communication skills

    Past experience - Ideal candidates
      Hands-on hybrid accounting and finance experience from a similar size start-up.
      Work with top tier US VC (advantage)
      Experience with fast growth and WW companies
      Graduate DD processes
      CPA, bachelor’s degree in accounting
      Experience with an IPO (advantage)

היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-07848
קרא עוד
תיאור תפקיד:
פעילות החברה ותחומי עיסוקה ניתן לקרוא באתר החברה www.matnasim.org.il.
ועדת האיתור תזמן את המועמדים המתאימים לראיון. הוועדה רשאית לפנות ביוזמתה למועמדים פוטנציאלים ולבקשם להגיש מועמדותם ובלבד שיעשו כן עד למועד האחרון שנקבע להגשת מועמדויות.
תנאי סף להגשת מועמדות
1. בעל תואר אקדמי ממוסד מוכר להשכלה גבוהה או תואר אקדמי המוכר ע"י הגף להערכת תארים במשרד החינוך באחד
המקצועות הבאים: כלכלה, מינהל עסקים, חשבונאות , הנדסת תעשייה וניהול, או רואה חשבון מוסמך.
2. בעל ניסיון של שמונה שנים לפחות בתחום הפיננסי, מתוכן ניסיון מצטבר של שלוש שנים לפחות באחד או יותר מאלה
עריכת דו"חות כספיים, או אחריות על עריכת דו"חות כספיים, או ניהול תקציבים או חשבות והכל בארגונים בעלי היקף כספי שלא יפחת מ – 75,000,000 ש"ח.
3. בעל ניסיון מצטבר של 5 שנים לפחות בחמש עשרה השנים האחרונות באחד או יותר מאלה :
(1) בכהונה ציבורית בכירה או בתפקיד בכיר בשירות הציבורי בנושאים כלכליים, מסחריים, ניהוליים או משפטיים. תפקיד בכיר/ כהונה ציבורית בכירה משמעם תפקיד לו צמוד מתח דרגות 41-43 ומעלה, או מקביל לו בדירוגים אחרים הנהוגים בשירות המדינה. בזרועות הביטחון מדובר באל"מ / נצ"מ או מקביל לדרגה זו).
(2) בתפקיד בכיר, לפחות סמנכ"ל או דרגה מקבילה לסמנכ"ל בהיררכיה הארגונית, בתחום הניהול העסקי של תאגיד בעל היקף עסקים משמעותי, שאינו פחות מ – 75,000,000 ש"ח .
(3) בתפקיד בכיר בהיררכיה הארגונית (מנהל אגף ומעלה, או תפקיד מקביל בהיררכיה הארגונית), באחד או יותר מתחומי פעילותה של החברה (חינוך, קהילה, חברה, נוער), ובלבד שניהל בתפקידו זה ארגון או יחידה בעלי מחזור פעילות שנתי של 75,000,000 ש"ח ומעלה וניהל ישירות לפחות 10 עובדים במשרה מלאה.
מועד אחרון להגשה 26.8.21 בשעה 12:00
דרישות:
4. בעל רישיון נהיגה תקף
* התפקיד מוגדר כתפקיד בכיר על פי חוק החברות וההעסקה תהיה על בסיס חוזה בכירים אישי
* משרדי החברה בלוד
* הפנייה מיועדת לגברים ולנשים
את השאלון יש להגיש כשהוא חתום, בצירוף קורות חיים מפורטים, מסמכים, תעודות ואישורים המעידים על תנאי הכשירות לתפקיד, שמות של ממליצים, וכן כל מסמך אחר הנראה למועמד כרלוונטי לשקילת מועמדותו על ידי ועדת האיתור, ובהתאם להוראות המפורטות בשאלון.
במקרה בו יוגשו מספר פניות של אותו מועמד בלא הסבר לריבוי הפניות, או הפנייה לשינוי בפרט מהותי, תידון אחת הפניות שתיבחר באופן אקראי. במקרים אלה המועמד לא יוכל להעלות כל טענה כנגד הוועדה.
2.לשאלות בקשר לאופן ההגשה בלבד ניתן לפנות לקבוצת " נישה", חברת ההשמה אשר הוסמכה לטפל בתהליך האיתור למייל matnasim-cfo@nisha.co.il
לא תתקבל מועמדות שתוגש שלא בדרך המפורטת לעיל, או שתגיע באיחור, או שנשלחה בדוא"ל, או באמצעות "סוכן חכם" ולא נתקבל לגביה אישור קבלה.
היקף משרה: משרה מלאה, לפי שעות
קוד משרה: 393839
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברה עולמית באזור המרכז דרוש\ה עובד\ת למחלקת כספים החלפה לחל"ד

תיאור התפקיד:
מענה ללקוחות הפנימיים והחיצוניים , הבנת נהלים ותהליכים של הארגון והיחידה , הפעלתם ואכיפתם מול הצוותים.
העלאת חשבוניות, הזמנות לקוח והזמנות רכש לספקים, דיווח ומעקב אחר חשבונויות לא משולמות (גיול חובות) של כלל לקוחות היחידה העיסקית.
וידוא שלמות נתונים לקראת סגירת חודש של כספים העלאת ועדכוני תקציבי לקוח למערכת ה- ERP תוך איסוף הנתונים ממנהלי היחידה העיסקית מעקב וביצוע תהליכי בקרה מול הצוותים בנוגע לעמידה בתקציב, חיובים, סגירת הזמנות וכל אמצעי אחר על מנת להבטיח עמידה מלאה בדרישות. הבנת החוזה מול כל לקוח , כולל תנאים מסחריים לחיוב .
Super User של מערכת ה ERP (Priority) לצורך הכשרת הצוות , מענה לשאלות והפקת דוחות
איסוף נתונים בהיבטים תפעוליים (בטיחות , PPM, HR ,וכו' )ווידוא עמידה בנהלים

תנאים:

החלפה לחל"ד + אופציה
משרה מלאה א'-ה' 08:00-17:00 ניתן לעבוד 2/3 מהבית
קליטה ישירה לחברה!
תנאים מעולים למתאימים!
נא לציין ציפיות שכר
דרישות:
השכלה - השכלה בסיסית טובה / תואר ראשון. התמצאות במתמטיקה או כלכלה – יתרון
מיומנויות מחשוב גבוהות , עם ניסיון ב Excel / power Point ו Outlook
רמת אנגלית טובה מאוד!
ניסיון קודם בתפקיד Back Officee
מערכות כגון פריוריטי / SAP / אחר
ניסיון בכלכלה / הנהח"ש - יתרון.
היקף משרה: משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה: 33868
אזור: מרכז, השפלה
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברת ברוקס-קרת, המתמחה במתן שירותי CFO לחברות הייטק וסטארט-אפ, דרוש/ה חשב/ת לאחר התמחות.
התפקיד כולל עבודה מגוונת ומאתגרת מול לקוחות החברה, חברות סטארט-אפ והייטק.
משרדי החברה נמצאים בפארק תעשיות השרון, קדימה.

דרישות:
רו"ח יוצא/ת אחד ממשרדי ה-Big 4 - יתרון
ניסיון בתחומי ההייטק והסטארט-אפ- יתרון
אנגלית ברמה גבוהה
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00738
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברת ביטוח חדשנית וצומחת בתל אביב דרוש/ה מנהל/ת כספים / חשב/ת לניהול כספים של החברה בישראל ובארה"ב.
דרישות:
רואה/ת חשבון – חובה
אנגלית ברמה גבוהה (קריאה, כתיבה ודיבור) – חובה
ניסיון בחברות סטארט אפ שעבדו מול חו"ל – יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 3836
קרא עוד
תיאור תפקיד:
* לחברת מחשבים גדולה היושבת באזור התעשייה ברקן , דרוש/ה מנהח"ש סוג 3 לפחות, ניהול המחלקה ברמה המקצועית בלבד תחת חשבת החברה ומנהל הכספים
* תפקיד שני לפחות בארגונים גדולים, עצמאי/ת עד למאזן , הגשת דוחות , דיווחים למע"מ , סגירת דוחות חודשיים 
,התאמות בנקים , ספקים ולקוחות , דיווחים למוסדות ועוד 
* בין היתר גם ניהול גביה של לקוחות גדולים
דרישות:
* משרה מלאה ,שעות גמישות
* חובה היכרות עם מערכת SBO
* יתרון להיכרות עם מערכת סטורנקס, מרכבה, ניפנדו
* שליטה באקסל ויישומי מחשב
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00006
קרא עוד

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!