תיאור תפקיד:
למשרד רואי חשבון בוטיק ודינמי, בעל פעילות ענפה ומגוונת, הממוקם בצפון תל אביב/רמת השרון, אנו מחפשים רואה/ת חשבון מצוין/ת למשרה מלאה.
במשרדנו תיהנו מסביבת עבודה נעימה, גמישה ומשפחתית, לצד עבודה מאתגרת ומעניינת. אנו מתמחים בביקורת חברות פרטיות, שירותי חשבות וניהול כספים לחברות ציבוריות וסטארט-אפים, וכן מלווים עסקאות מורכבות. למתאימים/ות יינתנו תנאים מעולים ואופק קידום משמעותי, כולל אפשרות להשתלבות כשותף/ה בעתיד. אם אתם/ן רואי/ות חשבון עם תשוקה למקצוע, המעוניינים/ות לצמוח בסביבה תומכת ומאתגרת, נשמח להכיר אתכם/ן.
דרישות:
- ניסיון: שנתיים עד שלוש שנים לאחר סיום הסטאז'.
- רקע מקצועי: ניסיון ממשרדי רואי חשבון גדולים - יתרון משמעותי.
- ידע חשבונאי: בקיאות גבוהה בתקינה בינלאומית (IFRS) ותקינה אמריקאית (US GAAP).
- שליטה טכנולוגית: היכרות מצוינת עם מערכות מידע, ובפרט שליטה גבוהה ב-Word, Excel ו-Konto.
- שפות: אנגלית ברמה גבוהה מאוד (קריאה, כתיבה ודיבור).
- מאפיינים אישיותיים: מוטיבציה גבוהה, רצון להשקיע ולהתפתח מקצועית.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00003
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחומה דרוש/ה חשב/ת עריכת דוחות כספיים של החברה ביצוע ניתוחים אנליטיים עבודה שוטפת מול הנהלת חשבונות
דרישות:
רו"ח מוסמך נסיון קודם כחשב/ת או עוזר/ת חשב בחברה תפעולית ניסיון בעריכת דוחות כספיים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00186
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
High-tech company near Tel Aviv is looking for a Payroll Accountant Manage the end-to-end Israeli payroll process. Ensure timely and accurate payroll delivery, including salary payments, taxes, and other deductions. Coordinate with local payroll providers to ensure compliance with local labor laws and regulations. Collect and deliver all necessary global payroll data to local teams, ensuring accurate preparation, then review the final payroll results for compliance and correctness. Ensure compliance with all local, and international payroll regulations. Prepare and submit required payroll tax filings and reports. Maintain up-to-date knowledge of global payroll laws and regulations, implementing changes as necessary. Work with payroll software and systems to ensure data accuracy and process efficiency. Assist in the implementation and optimization of payroll systems and tools. Collaborate with IT and HR teams to troubleshoot and improve payroll system functionality. Address payroll-related inquiries from employees in a timely and professional manner, guide employees on payroll policies and procedures, and Support HR and finance teams with payroll-related matters.
דרישות:
Minimum 4 years of experience in a similar role within a multinational company – Must. Proficiency with Hilan Payroll – Must. Deep understanding of Israeli payroll laws and procedures, with the ability to process payroll independently – Must. Strong written and oral communication skills with a high proficiency in English – Must. Proficient in Excel and Word – Must. Familiarity with tax compliance, including estimated payments, VAT, Nikuim, and Odfot – Preferred. Proficient in NetSuite – Advantage.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00340
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה גלובאלית מובילה בתחום נדלן מניב דרוש/ה אנליסט/ית יוצא/ת מחלקה כלכלית מהביג 4 למשרת רילוקיישן באירופה המשרה היא במחלקת הפיתוח העסקי של החברה בדיקת חברות סטארטאפ לרכישות.
דרישות:
כלכלן/ית או רו"ח עם ניסיון של 3-5 שנים בבמחלקות הכלכליות ביג 4 ניסיון בהערכות שווי מיזוגים ורכישות M A, בדיקות נאותות DD -לפחות בחלק מהנושאים ניסיון בבניית מודלים. אנגלית ברמה מאוד גבוהה דרכון אירופאי - יתרון זמינות לרילוקיישן מלא
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
5109
אזור:
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
לקרן מובילה דרוש/ה אנליסט/ית עם ניסיון מחברת ייעוץ מובילה עם ניסיון ב M A, PPA, הערכות שווי, ניתוח שווקים,
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה או חשבונאות מאונ' מובילה-חובה ניסיון מפירמת ייעוץ מובילה-חובה יכולות אנליטיים גבוהים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
4778
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברת נדלן מניב מובילה באירופה דרוש/ה אנליסט/ית פיננסי/ת ותפעול כחלק מהתפקיד אחריות על: מימון הערכות שווי אישור דוחות כספיים לחברות הנכסים מעורבות פעילה בתהליכי תמחור פרויקטי פיתוח וקיום בקרה שוטפת. פיתוח,ייזום עסקי ושינויי יעוד לנכסים החברה לאור המציאות המשתנה. המשרה היא ברילוקיישן מלא במערב אירופה
דרישות:
רו"ח עם ניסיון של יותר 5 שנים עם רקע תפעולי ושילוב בפעילות החברה. רקע ביג 4 (לא חובה) יכולת ניתוח אנלטית גבוהה ניסיון בהערכות שווי ניסיון מחברות נדלן מניב רמת אנגלית שוטפת
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
5015
אזור:
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
לחברה גדולה ומובילה בתחום אנרגיה, ביצוע ותשתיות דרוש/ה גזבר/ית עבודה תחת סמנכ"לית כספים
דרישות:
חובה ניסיון כגזבר/ית בחברה גדולה ניסיון עבודה מול בנקים, אשראי, ערבויות עבודה מול פרוייקטים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
5137
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברת נדל"ן יזמית דרוש/ה חשב/ת יוצא/ת משרד ביג 5 עבודה תחת מנהל כספים
דרישות:
רו"ח מוסמך/ת יוצא/ת ביג 5 ניסיון בIFRS
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
5153
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברה גלובאלית דרוש/ה חשב/ת מנוסה לעבוד תחת מנכל חברה עבודה בסביבה דינאמית וצעירה
דרישות:
ניסיון כחשב/ת בחברה גלובאלית- חובה אנגלית ברמה גבוהה חובה ניסיון מחברות תעשיות, יצרניות, קמעונאיות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
5140
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה ציבורית דרוש/ה חשב/ת עם ניסיון של שנה שנתיים מחברות ציבוריות או מנג'ר/ית מהביג 4
דרישות:
רו"ח מוסמכ/ת ניסיון של שנה שנתיים מחברות ציבוריות או מנג'ר/ית מהביג 4 ניסיון בתקינה בנלאומית ואיחוד דוחות .
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
5177
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברה גדולה ומובילה דרוש/ה חשב/ת שכר לעבודה בצוות ביצוע חשבות שכר והכנת משכורות לעובדי החברה. עבודה מול ממשקים רבים בחברה. בקרה על מערכת נוכחות ניהול ממשקים פנימיים וחיצוניים: עבודה מול מנהלי הסדר, עו"ד, קרנות פנסיה, מוסדות, רו"ח וכו. הכנת דוחות באקסל כולל נוסחאות, Vlookup ו - Pivot טפסי 161 לעוזבים מענה לעובדים בנושא השכר.
דרישות:
השכלה תעודת חשב/ת שכר ניסיון של 3-4 שנים כחשב/ת בחברה מעל 100 עובדים בעל /ת תעודת חשב/ת שכר – חובה שליטה ביישומי אופיס, לרבות אקסל – חובה יכולת עבודה כחלק מצוות הכרות עם העולם הפנסיוני וניסיון בעבודה מול מנהלי הסדר ידע ב-161 ידע בדיני עבודה היכרות עם תוכנות לניהול שכר ונוכחות – חילן + חילנט סדר, ארגון ודייקנות בעבודה תקשורת בינאישית מצוינת
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
5159
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברה תעשייתית גלובאלית באור יהודה דרוש/ה מנהל /ת חשבונות סוג 2 ומעלה התפקיד כולל: הפקת חשבוניות קבלות התאמות עבודה בפורטל B2B גבייה
דרישות:
ידע וניסיון באקסל, OFFICE הכרה עם מערכת SAP R3 -יתרון ניסיון בתחום חובה לפחות 5 שנים יסודיות ודייקנות, יחסי אנוש, עבודה בצוות, עבודה תחת לחץ, עמידה בלוחות זמנים, ראש גדול. יתרון לניסיון עבודה בחברות גלובאליות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
5168
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחומה דרוש.ה כלכלן/ית למשרה דינאמית ומאתגרת הכוללתעריכת ניתוחים כלכליים, בדיקות ריווחיות, הכנת תחזיות ואומדנים, בניית תקציב שנתי, בקרה, דיווחים שוטפים להנהלת החברה, עבודה מול דרגי ניהול בכירים בארגון ועוד. משרה מלאה, יום היברידי, יש גמישות בשעות. למתאימים.ות סביבת עבודה איכותית ותנאים טובים
דרישות:
תואר ראשון רלוונטי – חובה ניסיון של 2-3 שנים ככלכלן/ית או אנליסט/ית – חובה ניסיון בעיבוד וניתוח בסיסי נתונים, היכרות עם כלי תחקור ושליפת נתונים – חובה שליטה בתוכנות ה- Office בדגש על Excel – חובה אנגלית ברמה טובה – חובה חשיבה אנליטית, ראש גדול ומוטיבציה גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3209
אזור:
מרכז - פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברת אופנה בצמיחה ובפריסה ארצית מנהל/ת כספים להובלת הפעילות הפיננסית בקבוצה. התפקיד מדווח מנכ"ל מחפשים מנהל/ת כספים עם יכולות גבוהות בבניית תשתית פיננסית בתחום החשבונאי. הזדמנות נהדרת לצמוח עם החברה. מהות התפקיד: ניהול מערך הכספים בחברה. ניהול תזרים המזומנים. אחריות למדיניות האשראי בחברה. בניית תקציב ותוכנית עבודה. ניהול מחלקת הנהלת חשבונות. בקרה על תשלומי שכר לעובדים וספקים. ניהול וליווי צוות הנהלת חשבונות. מיקום- אזור פרדס חנה.
דרישות:
רו"ח מוסמך/ת-חובה ניסיון מוכח של 5 שנים לפחות בתפקידי ניהול כספים מחברות בתחומי אופנה/קמעונאות/מוצרי צריכה- חובה! ניסיון בפריוריטי- חובה. רקע והבנה מעמיקה בתחום החשבונאי. ניסיון בניהול והובלת צוות הנהלת חשבונות- חובה. שליטה מלאה באקסל-חובה. נכונות למשרה מלאה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00340
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, חיפה והכרמל
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
אילת - אילת והערבה
|
תיאור תפקיד:
לחברה הנדסית מובילה דרוש/ה מנהל/ת חשבונות מוכשר/ת, עם התמחות וניסיון מוכח בגבייה מול לקוחות עסקיים ופרטיים. - אחריות מלאה על גבייה מ-100+ לקוחות
- ביצוע עשרות שיחות יומיות ללקוחות לצורכי תשלום
- מעקב שוטף, הפקת חשבוניות, רישום קבלות והתאמות
- עבודה במערכת פריוריטי – חובה
דרישות:
- ניסיון משמעותי בגבייה מלקוחות – חובה
- הנהלת חשבונות סוג 2 – חובה
- שליטה מלאה בפריוריטי – חובה
- אסרטיביות, סדר, יכולת ניהול עצמי גבוהה ויכולת התמודדות עם התנגדויות
משרה מלאה 100% מהבית
* המודעה פונה לגברים ונשים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
Y-GVIYA
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|