דרושים בתחום חשבונאות וכספים

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 401 משרות עבודה בתחום חשבונאות וכספים

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
תיאור תפקיד:
לבנק מוביל דרוש /ה בנקאי /ת
  • מתן שירותי בנקאות מקיפים ללוקחות הבנק ולוקחות חדשים.
  • התפקיד כולל טיפול רחב - מסגרת עו"ש, הלוואות, פיקדונות, חסכונות, כרטיסי אשראי ושיקים, הו"ק, חריגות ועוד.
  • זיהוי בצרכי לקוח והתאמת מוצרים פיננסים.
  • משרה מלאה, כולל פיצול פעמיים בשבוע.
דרישות:
  • תואר ראשון-חובה.
  • תודעת שירות גבוהה
  • אוריינטציה שיווקית
  • יכולת עבודה עצמאית לצד יכולת לעבודה בצוות.
  • המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה, משמרות
קוד משרה: JB-532
קרא עוד
תיאור תפקיד:
למרכז השירות של בנק יהב דרוש/ה בנקאי /ת טלפוני /ת
  • מצוין לסטודנטים/יות- קיימת אפשרות לעבוד ארבעה ימים בשבוע
  • אין צורך בניסיון קודם, ההכשרה תינתן ע"י הבנק בעת הכניסה לתפקיד. 
דרישות:
  • כושר ביטוי ברמה גבוהה.
  • מכוונות לשירות לקוחות ולמכירת מוצרים בנקאיים.
  • אוריינטציה שיווקית.
  • ניסיון בעבודה בנקאית- יתרון.
  • מיקום המשרה: ירושלים ותל אביב
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה: JB-272
קרא עוד
תיאור תפקיד:
דרושה מנהלת חשבונות עם ניסיון בהנ"ח כפולה ובעלת ניסיון של לפחות 3 שנים במשרד רו"ח
  • שכר משתנה בהתאם לניסיון ושעות בעבודה.
  • משרה מלאה ביום א- ה בלבד.
  • המשרה בגבעת שמואל 
דרישות:
  • דרישות – ידע בתוכנות חשבשבת ושיקלולית.
  • ניסיון בעבודה במשרד רואי חשבון - ביקורת וניסיון לפחות של שנה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00002
קרא עוד
תיאור תפקיד:
מנהלת חשבונות סוג 3 עצמאית עד מאזן כולל משכורות ל-30 עובדים לחצי משרה.
שכר יקבע בראיון.
ימים א'-ה' שעות: 08:00-16:00
דרישות:
ניסיון של 5 שנים .
תוכנות: חשבשבת , שיקלולית, אקסל .- חובה
אנגלית ברמה טובה .
ידע וניסיון בהכנת משכורות וחוקי עבודה .
דייקנית, אמינה יסודית, עצמאית .
טיפול בקופה קטנה, הוצאות קבלות חשבוניות , הפקדות , העברות בנקאיות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00003
אזור: מרכז
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לפירמת BDO דרוש\ה רו''ח מתחיל\ה לביקורת פנים וניהול סיכונים!
התפקיד כולל: שירותי סקרי סיכונים, ביקורת פנימית, סקרי מעילות ומגוון רחב של עבודות מאתגרות ומעניינות, ניתוח תהליכי עסקיים, עבודה פרונטלית מול לקוחות ועוד
***
העבודה ממוקמת בתל אביב 8-17
דרישות:
בוגר\ת תואר ראשון בחשבונאות - חובה
יכולת ניסוח גבוהה בכתב ובעל פה - חובה
ניסיון בעבודת ביקורת פנימית/ייעוץ- יתרון
אנגלית ברמה גבוהה - יתרון משמעותי
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00130
קרא עוד
תיאור תפקיד:
A technological company is looking for an Assistant Controller. The company is part of a large and successful international Group and develops solutions for animal care and management.
A talented, highly motivated team player for Assistant Controller role will oversee all aspect of financing.
Reporting to CFO

Main responsibilities:
Preparing monthly and yearly financial statements according to IFRS/US Gaap
Managing tax report preparation & other tax topics
Lead compliance topics
Assist with implementation of new ERP .
Work closely with the external auditors and tax advisors during yearly reporting and ongoing basis.
Assist with special projects and ad-hoc requests, as necessary
Work closely with other departments in the organization and act as a finance focal point
דרישות:
CPA - internship in one of the big 4
Relevant experience from hi-Tech/manufacturing industry
strong office skills
Excellent English
Highly level of analytical and professional skills
Excellent interpersonal relations
Excellent written and verbal communication skills
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB 2172
אזור: שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
Brooklyn/Lakewood, USA based company with office in Beit Shemesh is looking to hire Account Receivable Representatives to oversee accounts receivables for nursing homes, working to ensure claims are paid and collections are up to date.
We offer fully paid training in managing nursing home billing and a tremendous opportunity for growth.

Hours: US hours, Monday to Thursday 3:00pm-11:00pm
Sunday or Friday morning 9am-1pm
Native Level English required
Location: Beit Shemesh

דרישות:
Requirements:
    Manage accounts receivable, including proper recording and cash application, management of outstanding bills, and collection and dispute resolution
    This is an area of particular focus for the company, and precise handling of these deductions will facilitate critical reporting
    Produce regular AR reports, highlighting past due items and plan for collection
    Resolve and collect in a timely manner
    Must be comfortable and knowledgeable with Microsoft Word and Emailing

היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 943123
קרא עוד
תיאור תפקיד:
האנליסט בצוות אנליזה במחלקה הכלכלית יעסוק במדידה וניתוח נתונים עסקיים ותפעוליים, אפיון, בניה והפקת דוחות, גזירת תובנות והמלצות שיועברו לדרג ניהולי בחברה. מהאנליסט נדרשת יכולת אנליטית גבוהה, הסקת מסקנות והצפת פערים לטובת מתן בסיס מהימן לקבלת החלטות. הכנת מצגות להנהלה המשקפות את תוצאות החברה. האנליסט ידרש לבצע את תפקידו באמצעות הפקת נתונים בכלי BI, כתיבת תובנות והמלצות ביישומי OFFICE ובפרט PPT.
דרישות:
• תואר ראשון רלוונטי בכלכלה/ מנהל עסקים/ סטטיסטיקה/ תעשיה וניהול- חובה י תרון למצטיינים ולבעלי תואר שני • ניסיון של עד שנתיים כאנליסט- חובה • OFFICE ברמה גבוהה • EXCEL ברמה גבוהה, נוסחאות מורכבות • ניסיון בעבודה עם כלי BI- חובה *לאחר הגשת המועמדות למשרה ישלח אליך מייל מאתר "NETO שווה לעובדים" לצורך השלמת תהליכי הגיוס*
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-391293
אזור: מרכז
קרא עוד
תיאור תפקיד:
אחריות לניהול מחלקת שכר בהתאם להסכמי העסקה בסקטורים שונים לרבות פיקוח על תשלומי גמלאות. ניהול צוות עובדים, בנית תכניות עבודה, ניהול התקציב, כתיבה והטמעת נהלי עבודה, הנחיה וליווי מקצועי של צוות המחלקה. התנהלות ותשלומי התנאים הסוציאליים למוסדות: ביטוח לאומי, רשויות המס, קרנות השתלמות/ גמל ועוד. טיפול בטפסים לתביעות ביטוח לאומי (דמי לידה, מיל’ ועוד), טפסים שנתיים, תיאומי מס וטפסים לשחרור קופות. הפקת דוחות להנהלה; הכנת דוחות בקרה ודיווחים תקופתיים, ביצוע מגוון ניתוחים וחיתוכים.
דרישות:
*תואר ראשון- יתרון
*תעודת חשב/ת שכר בכיר-חובה
*ניסיון קודם כחשב/ת שכר במגזר הציבורי למשך 5 שנים לפחות-חובה
*ניסיון קודם בניהול צוות עובדים-חובה
*הכרות עם הסכמים קיבוצים ומערכת שכר חילן/מלם
*יחסי אנוש טובים, יכולת ניהול והובלת צוותים ותהליכים, מקצועיות ואוריינטציה טכנולוגית.
*נכונות למשרה מלאה בירושלים
**המשרה פונה לנשים וגברים כאחד**
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: E-HIL
אזור: ירושלים
קרא עוד
תיאור תפקיד:
הכנה ועריכה של דוחות כספיים רבעוניים לפי התקינה האמריקאית, הכנת דוחות מס ישראלי ואמריקאי, בקרה וניתוחים אנליטיים של הנתונים הכספיים, הפקת דוחות תקציב ובקרה על בסיס שוטף, ביצוע שוטף של בקרות על דיווח כספי (SOX), עזרה בהכנת מצגות, הכנת דו"חות כלכליים מורכבים ועוד.
דרישות:
*תעודת רואה חשבון לאחר התמחות - חובה
*ניסיון קודם בחברה ציבורית הנסחרת בנאסד"ק והכרות עם US GAAP0- חובה
*ידע בתוכנת Priority - יתרון
*ידע באקסל ברמת נוסחאות, VLOOKUP וטבלאות ציר
*יכולת עיבוד וניתוח אנליטי של נתונים מרובים
*נכונות להשקעה רבה בתפקיד
*יכולת עבודה בצוות
*נכונות למשרה מלאה בירושלים
**המשרה פונה לנשים וגברים כאחד**
*אנגלית ברמה גבוהה מאוד
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: E-RAFC
קרא עוד
תיאור תפקיד:
. אחריות על הכנת דוחות כספיים רבעוניים ושנתיים של חברות הקבוצה ועבודה מול רו"ח חיצוני.
2. אחריות על הכנת תקציב שנתי של החברות בקבוצה ומעקב תקציב מול ביצוע .
3. אחריות על הכנת דוחות המס של חברות הקבוצה .
4. עבודה מול ממשקים בארגון ומול גורמי מטה .
5. ביצוע בדיקות אנליטיות חודשיות –בקרה על מערך רישום הנתונים וטיובם.
6. אחריות על הכנת דוחות הנהלה חודשיים והצגתם להנהלה.
7. ניהול ובקרה מקצועית על מחלקת הנהלת חשבונות המונה 7-9 עובדים.
כרגע החברה ממוקמת ביבנה אבל עתידים לעבור למודיעין בנובמבר.
תפקיד משמעותי מגוון ומאתגר בקבוצה צומחת ומתפתחת.
כפיפות לסמנכ"ל הכספים של הקבוצה.
דרישות:
• רואה /ת חשבון מוסמך /ת חובה – לפחות שנתיים מיום קבלת רישיון רואה החשבון .
• ניסיון של שנתיים עבודה כחשב /ת / עוזר /ת חשב בחברה- יתרון .
• היכרות מעמיקה בנושא דיווח איחוד של דוחות כספיים – חובה
• בעל /ת תואר ראשון בכלכלה/חשבונאות/מנהל עסקים - חובה.
• ניסיון בחברה פרויקטלית – יתרון
• אקסל ברמה גבוהה – חובה.
• אנגלית ברמה גבוהה – חובה.
• ניסיון בעבודה במערכת ERP- מסוג פריורטי – יתרון .
• מקצועיות, ראש גדול , אסרטיביות, נאמנות, יושר ומסירות לתפקיד
• יכולת עבודה על מספר משימות במקביל ונכונות לעבודה מאומצת.
• עמידה בלוחות זמנים
• יכולת עבודה בצוות, יחסי אנוש מעולים.
נכונות לעבודה באזור מודיעין – אנו עוברים למודיעין בחודש נובמבר.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 403660
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברה במודיעין דרוש/ה עובד/ת למחלקת גביה וספקים לעבודה בצוות.
התפקיד כולל 
גביה ומעקב אחר תשלומי לקוחות.
התאמות. טיפול ברכבים. טיפול בספקים ועוד.
יכולת עבודה בצוות.
שעות העבודה: יום א' - 08:00-16:00
ימים ב'-ה' - 8:00-16:30
דרישות:
דרוש ידע באופיס, באקסל. וכן ניסיון בגביה וספקים .
*המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00066
קרא עוד
תיאור תפקיד:
הגדרת התפקיד:
- ביצע הנהלת חשבונות.
- דיווח חודשי למוסדות.
- התאמות בנק.
- אנגלית ברמה טובה.
- הכנת חומר לביקורת רואה חשבון.
מיקום המשרה: רמת גן
היקף המשרה: משרה מלאה
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
דרישות:
- הנהלת חשבונות סוג 3.
- ניסיון קודם של 3 שנים לפחות.
- שליטה בתוכנות לירם וחשבשבת וביישומי אופיס.
- מקצועיות, אחריות, מוסר עבודה גבוה ויחסי אנוש טובים.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00037
אזור: מרכז, השפלה
קרא עוד
תיאור תפקיד:
מדובר בחברה פרטית, המיועדת להפוך לחברה ציבורית.
תחומי האחריות, בין היתר, כוללים: הנחיה מקצועית של מחלקות הכספים והחשבות, לקבלת תשתית דיווח כספי אמינה ויעילה, העומדת בתקני החשבונאות הנדרשים. ניתוח היבטי מיסוי וחשבונאות של הזדמנויות עסקיות, ניהול פרויקטים חשבונאיים וכספיים, ייעול תהליכי עבודה במחלקת הכספים, בקרה של מדיניות המס של החברה ועוד. הזדמנות להשתלב בחברה עסקית מובילה ולבנות תפקיד חדש בארגון.
דרישות:
*רו"ח בוגר/ת BIG4 עם ניסיון של 2 – 3 שנים בחברה ציבורית.
*ניסיון ב US-GAAP או IFRS-חובה!
*אנרגיות להקמת תשתיות וטיפול שוטף בהן.
*יוזמה, הובלת שינויים וחידושים, יכולת קידום פרויקטים ותהליכים.
*יכולת עבודה עצמאית, מטריציונית ותקשורת בינאישית גבוהה.
*ניסיון עם מערכות BI – יתרון.
*נכונות למשרה מלאה בירושלים. ישנה אפשרות ליום בשבוע עבודה מהבית
**המשרה פונה לנשים וגברים כאחד**
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: E-RAFC
קרא עוד
תיאור תפקיד:
מחלקת מיסוי נדל"ן עוסקת בייעוץ בהיבטי המיסוי בעסקאות מקרקעין.
את המחלקה מובילים אנשי מקצוע מהשורה הראשונה בעלי ניסיון עבר עשיר ומגוון.
תיאור התפקיד:
צוות מיסוי הנדל"ן בחטיבת המס עוסק בייעוץ בעסקאות מקרקעין, לרבות התחדשות עירונית.
העבודה נעשית משלב בחינת העסקה על ידי הצדדים, ליווי היבטי המיסוי בהסכם הרכישה / מכירה, אופטימיזציה בהיבטי המיסוי/חוות דעת מקצועיות ועד סיוע בדיווח לרשויות המס.
העבודה הינה במשרדי החברה בתל אביב/מהבית.
* המשרה פונה לנשים וגברים כאחד.
* אנו ב-Deloitte מאמינים כי גיוון והכלה בקרב אנשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו.
דרישות:
-עו"ד מוסמך - חובה, רו"ח – יתרון.
-יכולת ניהול
-ניסיון של שנתיים לפחות בתחום מיסוי מקרקעין - חובה.
-יכולת למידה מהירה, עבודה עצמאית ויכולת ביצוע מספר משימות במקביל.
-תקשורת בין אישית ותודעת שירות גבוהה.
-ניסיון מביג 4 או משרד עו"ד – יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 7455
קרא עוד
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!