תיאור תפקיד:
לחברה גלובלית בענף היהלומים דרוש/ה עוזר/ת חשב .התפקיד כולל אחריות משמעותית בתחום החשבות, לצד עיסוק בהנהלת חשבונות.עבודה ישירה מול מנהלת הכספים. במסגרת התפקיד:עריכת דוחות חודשיים, רבעוניים ושנתיים להנהלה הכנת דוחות כספיים תמיכה בהכנת תחזיות ומעקב אחר ביצוע מול תקציב ביצוע התאמות בין-חברתיות ביצוע בקרות וניתוחים פיננסיים הכנת מצגות פיננסיות עבודה עם מערכת ERP משרה מלאה : א'-ה מיקום: בורסה רמת גן. סביבת עבודה נעימה, דינמית ומשפחתית עם אופק להתפתחות מקצועית
דרישות:
ניסיון של לפחות שלוש שנים כעוזר/ת חשב – חובה ידע והבנה בהנהלת חשבונות שליטה במערכת ERP – חובה שליטה גבוהה ב-Excel ו-PowerPoint – חובה אנגלית ברמה טובה יתרון משמעותי לבעלי השכלה כרואה/ת חשבון יכולת סדר, ארגון ודיוק ברמה גבוהה יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בצוות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-1373
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
אודות החברה
נופים אחזקות ופיתוח בע"מ הינה חברת אחזקות ויזום פרויקטים עבור משרדי ממשלה ורשויות. אנו פועלים בתחום אחזקות שטחים ציבוריים וביצוע פרויקטים החברה קיימת ופעילה 20שנים - אנו מחפשים מנהל\ת אדמיניסטרציה מוכשר\ת ומסור\ה. משרדי החברה נמצאים במושב פתחיה במרכז הארץ. הגדרת התפקיד
• הזמנות רכש • עבודות שוטפת מול הלקוחות \רשויות ותאגידים • טיפול מול סוכנויות הביטוח • התנהלות מול ספקים • עריכת חשבונות קבלנים • התנהלות מול הבנק והפקת דוחות ומעקב תזרים מזומנים • הנפקת חשבונות ללקוחות • ביקורת על ביצוע תהלכי גביה ומשימות שוטפות
דרישות:
• שליטה מלאה בישומי office • ראש פיננסי\ מתמטית גישה למספרים חשוב מאוד • ראש גדול, משימתית, יכולת ניהול זמן עצמאית • ניסיון קודם בניהול משרד בתחום האחזקות ותשתיות יתרון משמעותי • יכולת ביצוע מחקר עצמאי סיכום וריכוז נתונים ומידע • ראיה מערכתית • יכולת ביטוי בכתב ובע"פ • יכולת תפקוד תחת לחץ וריבוי משימות • תעודות \תארים בתחום משפטים חשבונאות ומנהל עסקים יתרון נתונים נוספים 8:00 עד 17:00. יש גמישות בשעות העבודה. יכול להתאים גם כמשרת אם ימים א ועד ה. שכר ותנאים ביחס לניסיון ושעות העבודה שיסוכמו מיקום המשרד- ישוב פתחיה מרכז הארץ משרה זו פונה לגברים ונשים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00001
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
מיקום: מרכז הארץ שעות עבודה: ימים א’-ה’ 09:00-17:00 על התפקיד:אם את/ה מנהל/ת חשבונות מנוסה שמחפש/ת מקום עבודה יציב, חם ומקצועי – מקומך איתנו ! אנחנו, חברה ותיקה ומובילה בתחום התכשיטים, מחפשים מנהל/ת חשבונות עד למאזן לתפקיד עצמאי, מאתגר ובעל משמעות. - ניהול מלא של הנהלת החשבונות עד למאזן
- עבודה מול בנקים, ספקים ולקוחות
- גבייה וגיול חובות
- תמיכה בפעילות הכספית של החברה
מה מחכה לך אצלנו?- סביבת עבודה משפחתית, תומכת ומרווחת
- משרה יציבה עם אופק ארוך טווח
- חניה נוחה בקרבת מקום
- חברה עם אווירה חיובית שמעריכה את עובדיה
דרישות:
מה נדרש כדי להצטרף אלינו?- ניסיון של לפחות 3 שנים כמנהל/ת חשבונות עד למאזן - חובה
- שליטה בתוכנת פריוריטי - חובה
- עברית ברמת שפת אם – חובה
- שליטה טובה ביישומי אופיס - חובה
- אנגלית ברמה טובה – יתרון
- ניסיון בניהול תיקי ייבוא והיכרות עם מחולל דוחות – יתרון
מעוניינ/ת? שלח/י קורות חיים והצטרפ/י אלינו!המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00003
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
אודות החברה
נופים אחזקות ופיתוח בע"מ הינה חברת אחזקות ויזום פרויקטים עבור משרדי ממשלה ורשויות. אנו פועלים בתחום אחזקות שטחים ציבוריים וביצוע פרויקטים החברה קיימת ופעילה 20שנים - אנו מחפשים מנהל\ת אדמיניסטרציה מוכשר\ת ומסור\ה. משרדי החברה נמצאים במושב פתחיה במרכז הארץ. הגדרת התפקיד
• הזמנות רכש • עבודות שוטפת מול הלקוחות \רשויות ותאגידים • טיפול מול סוכנויות הביטוח • התנהלות מול ספקים • עריכת חשבונות קבלנים • התנהלות מול הבנק והפקת דוחות ומעקב תזרים מזומנים • הנפקת חשבונות ללקוחות • ביקורת על ביצוע תהלכי גביה ומשימות שוטפות
דרישות:
• שליטה מלאה בישומי office • ראש פיננסי\ מתמטית גישה למספרים חשוב מאוד • ראש גדול, משימתית, יכולת ניהול זמן עצמאית • ניסיון קודם בניהול משרד בתחום האחזקות ותשתיות יתרון משמעותי • יכולת ביצוע מחקר עצמאי סיכום וריכוז נתונים ומידע • ראיה מערכתית • יכולת ביטוי בכתב ובע"פ • יכולת תפקוד תחת לחץ וריבוי משימות • תעודות \תארים בתחום משפטים חשבונאות ומנהל עסקים יתרון נתונים נוספים 8:00 עד 17:00. יש גמישות בשעות העבודה. יכול להתאים גם כמשרת אם ימים א ועד ה. שכר ותנאים ביחס לניסיון ושעות העבודה שיסוכמו מיקום המשרד- ישוב פתחיה מרכז הארץ משרה זו פונה לגברים ונשים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00001
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה טכנולוגית גלובלית מובילה הממוקמת בעמק חפר בשרון דרוש/ה בוגר/ת משרד ביג 4 לתפקיד עוזר/ת חשב/ת. התפקיד כולל הכנת דוחות מס, דוחות חודשיים, רבעוניים ושנתיים, בקרת סוקס ועוד
דרישות:
הכשרת רו"ח חובה ניסיון מאחד ממשרדי הביג 4, אשכול הייטק ניסיון עבודה עם חברות גלובליות - יתרון ניסיון בביקורת של חברות משמעותיות שיש להן מכירות. ניסיון עם פריוריטי - יתרון אקסל ברמה גבוהה אנגלית ברמה גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
775733
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחב' תעשייתית ומצליחה בראשל"צ דרוש/ה אחראית צוות גזברותאחריות על התאמות כרטיסי אשראי ובקרות על החזרים, זיכויים וחיובים בכרטיסי אשראי אחריות ישירה על טיפול בבנקים מעקב על התאמות וביצוע התאמות בפועל הובלה והטמעה של אוטומציה, מערכות תומכות ופיתוח תהליכים חדשים בתחום הגזברותניהול וגיבוי מנהלות חשבונות בתחום גזברות וכרטיסי אשראי הכנה ובקרה על דיווחים בסגירת תקופת מאזן אחריות על תשלומים שוטפים ללקוחות בגין החזרים כספיים (פיקדונות וזיכויים שונים): שליפה ובקרת העברות בנקאיות ללקוחות במערכת, הכנת קבצי מס"ב לתשלום. אחריות על יישום ובקרה של תהליכים כספיים בתחום הגזברות וכרטיסי אשראי
דרישות:
תעודה / תואר בתחום הכספים/כלכלהרקע פיננסי בתחום הכספים ניסיון בניהול צוות עובדים ניסיון בהטמעת מערכות תומכות וכלי AI בתחום הנהלת החשבונות שליטה מלאה EXCEL ,BI Priority - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00347
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה מקסימה מצליחה וקטנה בבני ברק דרוש/ה רכז/ת בילינג לקוחות ביתיים אחריות על הפקה ובקרת חיובי לקוחות תוך שימוש במערכת בילינג, דו"חות וקבצי אקסל עבודה מול השתפ"ים בנושא ניוד לקוחות, התחשבנות ומידע על צרכני החברה והשתפ"ים עבודה מול מנהל המערכת בנושאי התחשבנות, הפקת דוחות ניתוח נתונים. משרה מלאה ( יום עבודה קבוע מהבית)
דרישות:
נסיון עב' בבילינג ,ERP וכיו"ב הכרת אקסל ברמת נוסחאות כוללVL00kup Pivot
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00355
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה מקסימה מצליחה וקטנה בבני ברק דרוש/ה רכז/ת בילינג לקוחות ביתיים אחריות על הפקה ובקרת חיובי לקוחות תוך שימוש במערכת בילינג, דו"חות וקבצי אקסל עבודה מול השתפ"ים בנושא ניוד לקוחות, התחשבנות ומידע על צרכני החברה והשתפ"ים עבודה מול מנהל המערכת בנושאי התחשבנות, הפקת דוחות ניתוח נתונים. משרה מלאה ( יום עבודה קבוע מהבית)
דרישות:
נסיון בעב' באפליקציות מחשב כגון בילינג,ERP וכיו"ב אקסל ברמת שימוש בנוסחאות כגון VLooKUP Pivot Table
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00350
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברה מקסימה מצליחה וקטנה בבני ברק דרוש/ה רכז/ת בילינג לקוחות ביתייםאחריות על הפקה ובקרת חיובי לקוחות תוך שימוש במערכת בילינג, דו"חות וקבצי אקסל עבודה מול השתפ"ים בנושא ניוד לקוחות, התחשבנות ומידע על צרכני החברה והשתפ"ים עבודה מול מנהל המערכת בנושאי התחשבנות, הפקת דוחות ניתוח נתונים. משרה מלאה ( יום עבודה קבוע מהבית)
דרישות:
ניסיון עבודה מול אפליקציות מחשב ארגוניות כגון בילינג, ERP וכיו"ב הכרת אקסל ברמת נוסחאות כולל Pivot Table, VLookup
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00349
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברה טכנולוגית דרושה מנהלת חשבונות עם ניסיון, אנרגיה טובה וראש גדול, להצטרף לצוות קיים! מה תעשי ביום-יום? תטפל/י בחשבוניות, תעדכנ/י במערכת, תבדק/י תשלומים לספקים, תבצע/י החזרי הוצאות לעובדים, ותסגר/י פינות מול הבנקים, כרטיסי אשראי ורשויות המס – כל מה שצריך בשביל שהמספרים יסתדרו בול!
דרישות:
ניסיון של לפחות 2–3 שנים בהנה"ח תעודת הנה"ח שליטה בפריוריטי - יתרון שליטה ב EXCELL - חובה יכולת לעבוד עצמאית, יחסי אנוש מעולים אנגלית ברמה טובה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-01748
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לקבוצה מובילה עם פעילויות מגוונות דרוש/ה גזבר/ית מנוסה ריכוז כל הפעילות הבנקאית יצירת תמונת און ליין של כל החוב הפיננסי ותזרים מזומנים
דרישות:
תואר כלכלה/חשבונות ניסיון כחשב/ת בחברות גדולות יתרון לניסיון מחברות ביצוע/נדלן/תשתיות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
5137
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
אחריות על ניהול אגף הכלכלה בחברה, הובלת תהליכי תכנון, תקצוב, בקרה וניתוח כלכלי, דיווחים וסקירות כלכליות ומתן מענה כולל להנהלת החברה בקבלת החלטות עסקיות ואסטרטגיות. ראיית התמונה הכוללת של הקבוצה, ניהול ובקרה על יישום התכנית העסקית ותקציב הקבוצה - בנייה, בקרה ותחזיות שוטפות. אחריות על דיווחים כלכליים להנהלת החברה ולבעלים. תיאור התפקיד- ראייה מערכתית, אסטרטגית וכוללת של הקבוצה – זיהוי מגמות והצפת תובנות עסקיות, בנייה ויישום מסגרת תקציב לפעילות הקבוצה והחברות,
- בניית מודלים כלכליים לפעילויות שוטפות ותכניות עסקיות.
- ניהול 3 מחלקות של כלכלנים, עבודה שוטפת מול ממשקים מרובים, כולל עבודה ישירה מול ההנהלה הבכירה.
- בקרה על תכניות העבודה, בנייה ושיפור מתודולוגיות עבודה, מערכות תומכות החלטה וכלי BI.
- אחריות על מצגות וסקירות להנהלת החברה.
דרישות:
- יכולות אישיות ומקצועיות גבוהות בהובלת אנשים ותהליכים.
- תואר ראשון בכלכלה/מנה"ס/חשבונאות – חובה, תואר שני- יתרון.
- ניסיון בתפקיד דומה בחברה גדולה.
- ניסיון נרחב בבניית תקציב וביצוע תחזיות ומודלים כלכליים.
- יכולות גבוהות בהובלת צוות, הנעת ממשקים ועבודה מול גורמים בכירים.
- אנגלית ברמה גבוהה מאוד- חובה.
- יכולת עבודה תחת לחץ, ריבוי משימות וסביבת עבודה משתנה, גמישות מחשבתית, מהירות ואיכות עבודה.
- אחריות אישית, יוזמה, עצמאות ויכולת ניהול תהליכים מקצה לקצה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
jb-6827
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
Join Our Technology Risk Management Team as a Consultant! Hybrid Work Environment: Work from our offices in Tel Aviv or Beit Shemesh, combined with working from home
Our Technology Risk Management team excels in identifying and mitigating technological risks, enhancing systems and processes to prevent potential business impacts, and minimizing risks. Leveraging local expertise and global experience in complex projects, unique methodologies, and cutting-edge technological tools, we collaborate with leading companies in technology, industry, and finance sectors. Our team partners with Deloitte US and top companies in Israel, including the largest banks and leading technology firms traded in the US. Role Responsibilities: - Conduct comprehensive information systems risk surveys and perform both external and internal information systems audits. - Design and test IT controls, including SOX IT compliance. - Advise companies on application controls within business processes and ERP-CRM systems, establishing robust methodologies and capabilities in IT risk management, particularly concerning cloud and digital aspects. - Provide consulting on access rights and segregation of duties (SOD) roles within information systems and business processes.
דרישות:
- Bachelor's degree in Economics, Business Administration, Management, or a related field (mandatory). - 1-4 years of experience in IT risk management, information systems audit, or ITGC. - High proficiency in both Hebrew and English (mandatory). * We at Deloitte believe that diversity and inclusion among our people is a critical component of our success and that is why we cultivate an organizational culture that contains and embraces diversity in all its forms.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00465
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
משרה חלקית - 5 שעות ביום, 5 ימים בשבוע! עבודה תחת מנה"ח ראשית. ביצוע תהליך כולל של גבייה מול לקוחות באמצעות תכתובות שיחות העברת נתונים הוצאת מכתבי התראה והפעלת טיפול משפטי במידת הצורך
דרישות:
2-5 שנות ניסיון בתחום גבייה - חובה תעודת הנה"ח - יתרון אקסל ברמה טובה מאוד
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
JB-00002
אזור:
מרכז - תל אביב
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון
|
תיאור תפקיד:
• קליטת חשבוניות ספקים וביצוע תשלומים. • התאמות בנקים וכרטיסי אשראי. • דיווחים שוטפים לרשויות המס – מע"מ, ניכויים, מקדמות. • אחריות כוללת על מעקב, טיפול וגבייה מלקוחות.
דרישות:
• תעודת הנהלת חשבונות סוג 2 - חובה • ניסיון 3 שנים לפחות בהנה"ח בחברה עסקית – חובה. • ניסיון מוכח בגבייה – חובה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
204753
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה
|