תיאור תפקיד:
לחברת דור אלון- דרוש/ה כלכלן/ית מנוסה . מיקום המשרה- פארק עסקים יקום. כפיפות למנהל המחלקה הכלכלית,חלק מצוות. תחומי אחריות: •הכנה וניתוח דוחות כספיים חודשיים, רבעוניים ושנתיים. •הכנת דוחות וניתוחים לתמיכה בקבלת החלטות עסקיות. •בנייה וניהול של תקציבים חודשיים, רבעוניים ושנתיים.
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה -חובה. ניסיון בתפקיד כלכלי שנתיים לפחות-חובה בחברה קמעונאית – יתרון מובהק. יכולת לזהות מגמות, לנתח ולהסיק מסקנות מנתונים כלכליים. •הבנה חשבונאית, אוריינטציה מחשובית גבוהה, ידע בתוכנת ERP וניסיון ב-BI. •אקסל ברמה גבוהה מאוד-נוסחאות- חובה. •יכולת עבודה תחת לחץ ומשימות מרובות - חובה. • משרה מלאה א-ה ( לא היברידי).
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1001
אזור:
מרכז - פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
מיקום: מרכז הארץ שעות עבודה: ימים א’-ה’ 09:00-17:00 על התפקיד:
אם את/ה מנהל/ת חשבונות מנוסה שמחפש/ת מקום עבודה יציב, חם ומקצועי – מקומך איתנו ! אנחנו, חברה ותיקה ומובילה בתחום התכשיטים, מחפשים מנהל/ת חשבונות עד למאזן לתפקיד עצמאי, מאתגר ובעל משמעות. - ניהול מלא של הנהלת החשבונות עד למאזן
- עבודה מול בנקים, ספקים ולקוחות
- גבייה וגיול חובות
- תמיכה בפעילות הכספית של החברה
מה מחכה לך אצלנו?- סביבת עבודה משפחתית, תומכת ומרווחת
- משרה יציבה עם אופק ארוך טווח
- חניה נוחה בקרבת מקום
- חברה עם אווירה חיובית שמעריכה את עובדיה
דרישות:
מה נדרש כדי להצטרף אלינו?- ניסיון של לפחות 3 שנים כמנהל/ת חשבונות עד למאזן - חובה
- שליטה בתוכנת פריוריטי - חובה
- עברית ברמת שפת אם – חובה
- שליטה טובה ביישומי אופיס - יתרון
- אנגלית ברמה טובה – יתרון
- ניסיון בניהול תיקי ייבוא והיכרות עם מחולל דוחות – יתרון
מעוניינ/ת? שלח/י קורות חיים והצטרפ/י אלינו!
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00006
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
Forvis Mazars is one of the top 10 global accounting and advisory firms, with over 50,000 employees worldwide. We are expanding our Audit division in Israel and are seeking an Audit Senior to join our team.
What We’re Looking For
We’re seeking a candidate with a professional mindset, strong attention to detail, excellent self-management skills, and the ability to meet deadlines. This is an exciting opportunity to work with international high-tech companies. The role is ideal for someone with strong analytical thinking, a passion for financial data, and a desire to grow in the audit profession.
Key Responsibilities - Conduct audits and prepare financial statements in both Hebrew and English
- Apply and interpret IFRS and Israeli accounting standards
- Manage client portfolios on an ongoing basis
- Complete tasks under supervision while maintaining high professional standards
- Prepare and review financial statements and tax returns
- Communicate directly with clients
- Support special projects as needed
דרישות:
Requirements- Certified CPA, or in the process of obtaining a license
- Minimum of two years of auditing experience
- Full proficiency in Microsoft Office
- Excellent analytical, attention to detail and organizational abilities
- Basic familiarity with Shaam (Israel Tax Authority systems)
- Excellent English – required
- Native-level Hebrew – required
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00005
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
פורביס מזארס היא אחת מ-10 פירמות רואי החשבון והייעוץ הגדולות בעולם, עם למעלה מ-50,000 עובדים ברחבי העולם. בישראל, אנו נמצאים בצמיחה משמעותית ומרחיבים את חטיבת הביקורת והייעוץ שלנו. כעת אנו מחפשים לצרף Audit Senior מצטיינ/ת לצוות. מה אנחנו מחפשים?
מועמד/ת בעל/ת גישה מקצועית, תשומת לב לפרטים, יכולת ניהול עצמי ועמידה בלוחות זמנים לעבודה מעניינת עם חברות הייטק בינלאומיות. תפקיד זה מתאים לאנשים עם חשיבה אנליטית, אהבה לנתונים פיננסיים, ורצון להתפתח בעולם הביקורת. תחומי אחריות:
• ביקורת ועריכת דוחות כספיים של חברות בעברית ובאנגלית • ניסיון וידע בתקינה הבינלאומית ,IFRS והתקינה החשבונאית הישראלית • ניהול תיקי לקוחות באופן שוטף • ביצוע מטלות תחת פיקוח תוך עמידה בסטנדרטים מקצועיים • הכנה ובדיקה של דוחות כספיים והחזרי מס • עבודה ישירה מול לקוחות • מעורבות בפרויקטים מיוחדים במחלקה, לפי הצורך
דרישות:
• CPA מוסמך או בתהליך קבלת רישיון • לפחות שנתיים ניסיון בעבודה בתחום הביקורת • שליטה מלאה ב-Microsoft Office • כישורים אנליטיים וארגוניים מצוינים • דיוק וירידה לפרטים • ידע בסיסי בפלטי שע"מ • אנגלית ברמה גבוהה - חובה • עברית ברמת שפת אם - חובה מעוניינים להצטרף אלינו?
שלחו קורות חיים. נא לציין את שם המשרה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00005
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לקבוצת חברות תקשורת היושבת במרכז תל אביב דרוש/ה מנהל/ת חשבונות מנוסה עד מאזן, כולל טיפול בשכר עובדים. התפקיד כולל: - הנהלת חשבונות עד מאזן באופן עצמאי
- הכנת דוחות תקופתיים ודיווח לרשויות.
- טיפול בהתאמות בנקים, ספקים, לקוחות.
- הכנת שכר חודשי לכ 50 עובדים כולל דיווח למוסדות.
דרישות:
- תעודת הנהלת חשבונות סוג 3 / חשבת שכר - חובה
- ניסיון של לפחות שנתיים בתפקיד דומה - חובה
- שליטה מלאה ביישומי מחשב: אקסל, חשבשבת, מכפל.
- אחריות, דיוק ויכולת עבודה עצמאית.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-1519
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה גדולה ומובילה בתחום שירות המעליות דרוש/ה רכז/ת גבייה מקצועי/ת ואיכותי/ת, לתפקיד משמעותי המשלב אחריות, שירותיות ויכולת הנעה לעמידה ביעדים. מה בתפקיד? טיפול מלא בתהליך הגבייה מול לקוחות החברה אחריות על רישום, בקרה ותיעוד תהליכי הגבייה עמידה ביעדי גבייה חודשיים עבודה שוטפת מול גורמים פנים־ארגוניים טיפול במשימות נוספות לפי צרכי המחלקה שעות העבודה: משרה מלאה, ימים א’-ה’ בכפר סבא שעות עבודה נוחות 8:00-16:30 קליטה כעובד/ת חברה מהיום הראשון!
דרישות:
ניסיון קודם בגבייה- חובה הבנה בסיסית בהנהלת חשבונות שליטה באקסל היכרות עם מערכת Priority- יתרון משמעותי יחסי אנוש מעולים ושירותיות גבוהה יכולת עבודה בצוות עבודה יעילה תחת לחץ נכונות ללמוד ולהתפתח
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
18039
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה תעשייתית יצואנית קטנה בהוד השרון דרושה חשבתהתפקיד כולל – פיקוח על תהליכי רישום חשבונאי ובקרת מסמכים הכנת דיווחים חודשיים להנהלת החברה הכנת חומר לרו"ח חיצוני הכנת דוח מס שנתי ניהול תזרים יומי ובקרה על תשלומי ספקים
דרישות:
רישיון רואה חשבון - חובה שליטה בפריוריטי -יתרון היכרות עם תהליכי מלאי שליטה גבוהה ביישומי Office ובעיקר Excel ניסיון של לפחות 2 שנים כחשב/עוזר חשב
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00388
אזור:
מרכז - תל אביב
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה במרכז דרוש/ה מנהל/ת חשבונות ראשי/ת ניהול כולל של מערך הנהלת החשבונות בחברה, כולל הובלת צוות מקצועי והטמעת תהליכים סגירות חודש ורבעון ,פקודות יומן מורכבות, מאזנים,התאמות בנקים וכ"ט אשראי הכנת דו"חות שוטפים להנהלה, מעקב ובקרה תקציבית ספקים, לקוחות, גבייה מלקוחות עסקיים, הפקת חשבוניות וקליטת חשבוניות – AP/AR ניהול תחום אחריות על מערך התשלומים והבנקים, העברות כספיות וכיו"ב עבודה מול רשויות המס, ומול רו"ח חיצוניים
דרישות:
תעודת הנהלת חשבונות סוג 3 ומעלה – חובה ניסיון של +10 שנים בחברה גדולה / ארגון בעל היקפים משמעותיים- חובהניסיון של +5 שנים בניהול צוות הנה"ח – חובה חובה – Excel- ו Netsuite שליטה מלאה בתוכנות יתרון משמעותי – Salesforce היכרות עם מערכות פיננסיות נוספות כמו נסיון ניהולי אנגלית ברמה טובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00384
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
• Responsible for Group’s Corporate Control ,including the monthly management reports, quarterly reports, audited annual reports and tax returns. • Responsible for budget versus actual at the monthly level, payments to suppliers, monthly cash flow, responsibke for accounting and taxation. • Managing the bookkeeping and payroll team . • Responsible for the salary. • Reporting to the CFO.
דרישות:
CPA, Graduate BIG 4 - must. Experience of at least 3 years outside the office - must. Experience in team management - advantage Priority knowledge - advantage. High Level English. Ability to work under pressure and multitasking.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
837660
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברת דור אלון אנרגיה, משרדי הנהלה בפארק עסקים יקום (ליד נתניה) דרוש/ה מנהח"ש לצוות הלקוחות. התפקיד כולל: פתיחת לקוחות במערכת ומענה טלפוני לבירורים שוטפים. הפקת תעודות משלוח. הפקת חשבוניות, זיכויים וביטולים, התאמות של כרטסות, בילינג חודשי. טיפול בסוגיות מורכבות מול לקוחות החברה. עדכונים של הרשאות , אובליגו , הנחות , תנאי אשראי ועוד.
דרישות:
מנהל/ת חשבונות סוג 2 – חובה. הכרות עם מערכות אופיס והכרות עם חוקי המסים השונים. יחסי אנוש מצוינים. ניסיון במעלה – יתרון. זמינות למשרה מלאה א-ה 8:00-17:00
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1055
אזור:
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברת דור אלון אנרגיה, משרדי הנהלה בפארק עסקים יקום (ליד נתניה) דרוש/ה פקיד/ה למחלקת הנהלת חשבונות, צוות לקוחות. התפקיד כולל: פתיחת לקוחות במערכת ומענה טלפוני לבירורים שוטפים. הפקת תעודות משלוח. הפקת חשבוניות, זיכויים וביטולים, התאמות של כרטסות, בילינג חודשי. טיפול בסוגיות מורכבות מול לקוחות החברה. עדכונים של הרשאות , אובליגו , הנחות , תנאי אשראי ועוד.
דרישות:
מנהל/ת חשבונות סוג 2 –יתרון. הכרות עם מערכות אופיס והכרות עם חוקי המסים השונים. יחסי אנוש מצוינים. ניסיון במעלה – יתרון. זמינות למשרה מלאה א-ה 8:00-17:00
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
פקיד מנהחש
אזור:
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה קמעונאית באזור השרון, דרוש /ה מנהל /ת חשבונות ספקים. התפקיד כולל: - טיפול ברישום חשבוניות, תשלומים והתאמות עם ספקים. - קליטת חשבוניות, טיפול בתשלומים, ביצוע התאמות. - דיווח לרשויות, ניתוח כרטיסים, גיול חובות. - משרה מלאה עם אופציה ליום מהבית בהמשך. - שכר גבוה למתאימים /ות! - תנאים מצוינים!! קרן השתלמות, פנסיה, ארוחות ועודדדד.
דרישות:
- מנהל/ת חשבונות סוג 2. - ניסיון של 3 שנים ומעלה בספקים (מארגון גדול כמו משקאות/מזון/תרופות/ייצור/תעשיה)– חובה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
2433
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
לחברה טכנולוגית מובילה העוסקת במערכות אלקטרו-אופטיות דרוש/ה מנהל/ת חשבונות סוג 3! התפקיד כולל: 1. קליטת חשבוניות ספקים בארץ ובחו"ל. 2. טיפול בתשלומים לספקים והכנת הוראות תשלום. 3. התאמות בנקים וכרטיסי אשראי. 4. התאמות ספקים ולקוחות. 5. סיוע בהכנת דוחות כספיים ועד מאזן (בהתאם ליכולת). 6. עבודה מול גורמים פנים וחוץ ארגוניים (רכש, כספים, ספקים וכו’).
דרישות:
תעודת הנהלת חשבונות סוג 3 – חובה. - ניסיון של לפחות 5 שנים בתפקיד דומה – חובה. - ניסיון בתשלום לספקים והתאמות – חובה. - שליטה בפריוריטי – חובה. - שליטה טובה באקסל. - ניסיון בעבודה עד מאזן – יתרון גדול. - אנגלית ברמה טובה – יתרון. *המשרה פונה לגברים ולנשים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00020
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה העוסקת בייצור אריזות עפ"י מפרט דרוש/ה אחראית תיק לקוחות. המשרה כוללת: הפקת הצעות מחיר, הקלדת הזמנות לקוח, הפקת הנחיות לתפ"י, תיאום עבודות, תיאום משלוחים עם לקוחות והפקת חשבוניות. טיפול בתלונות לקוח, החזרות, פריסות ללקוח + ניהול תיק והיכרות עם מוצרים עבודה במשרה מלאה א-ה 8:00-17:00
דרישות:
הנדסאי/ת תעשייה וניהול ו/או מנהל/ת חשבונות שליטה בתוכנות אופיס (אקסל, וורד, ואאוטלוק) - חובה ניסיון בתוכנת פריוריטי - יתרון. קריאת שרטוטים - יתרון. *המשרה פונה לגברים ולנשים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00013
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב
צפון - חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
לחברה טכנולוגית מובילה בתחומה דרוש/ה עוזר/ת חשב. במסגרת התפקיד: טיפול בסקירות וסיוע בהכנת דו"חות כספיים רבעוניים ושנתיים על פי כללי ה-IFRS, הכנת דו"חות תקציב מול ביצוע, בחינת וניתוח פעילות רבעונית, בקרות SOX, טיפול בסוגיות חשבונאיות מורכבות ועוד. *המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד*
דרישות:
- רו"ח מוסמך/ת. - ניסיון של 3 שנים לפחות במשרד רו"ח- חובה. - ניסיון ממחלקת הייטק במשרד רו"ח- יתרון. - ידע וניסיון בהכנת דו"חות בהתאם ל-IFRS. - שליטה מלאה ביישומי אופיס בדגש על אקסל. - אנגלית ברמה גבוהה. - יחסי אנוש מעולים, ראש גדול וסדר ארגון.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
17757
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|