תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחום פתרונות ארכיטקטורה ותשתיות מחשוב דרוש/ה רכז/ת תפעול ובק אופיס לחטיבת השירות. משרה מלאה באזור המרכז 8:00-17:00- אבל זמנית לתקופה של כמה חודשים. 1. קבלת קריאות שירות והכנסתן למערכת . 2. טיפול ומעקב בקריאות שירות עד לחיוב הלקוח. 3. הכנסת הזמנות לקוח וחוזי שירות למערכת כולל מעקב וניהול . 4. הפקת חשבוניות , העלאת חשבוניות באתרי הלקוח. 5. מענה לאנשי \ נשות השירות
דרישות:
* ניסיון קודם בתפקיד דומה – יתרון. * ניסיון בעבודה עם מערכת פריוריטי – יתרון. * שליטה מלאה במיומנויות מחשב ואופיס. * אנגלית כתיבה ודיבור ברמה טובה * יכולת תפקוד תחת לחץ ועמידה בזמנים , עבודה בצוות , בעל/ת יוזמה, סדר וארגון מופתי, יחסי אנוש מצוינים, יעילות ,אסרטיביות ותודעת שירות גבוהה . * זמינות לעבודה ברמת גן ופתח תקווה. * זמינות להחלפה לחופשת לידה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-1042
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - יהודה ושומרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
אחריות כוללת על ניהול תהליך ההזמנות והגבייה מלקוחות החברה – החל מקבלת ההזמנה ועד לווידוא תשלום בפועל. התפקיד משלב עבודה אדמיניסטרטיבית, שירותית ופיננסית, תוך ממשקים יומיומיים עם לקוחות, מחלקת מכירות, ייצור, לוגיסטיקה וכספים. תחומי אחריות עיקריים: ניהול הזמנות קבלת הזמנות טלפוניות, במייל או דרך מערכת ERP. בדיקת זמינות מלאי ותיאום אספקה מול הייצור והמחסן. הזנת נתונים למערכת, הפקת תעודות משלוח וחשבוניות. בקרה ומעקב אחר סטטוס ההזמנה עד לאספקה מלאה. כחלק מתחומי האחריות: מענה ללקוחות בנושאי זמינות מוצרים, מחירים, מועדי אספקה וחשבוניות. טיפול בתלונות, ביטולים ושינויים בהזמנות. גבייה וניהול אשראי מעקב אחר תשלומים מלקוחות עסקיים (חנויות, מסעדות, רשתות וכו'). יצירת קשר עם לקוחות לצורך תזכורות ותיאום תשלומים. עדכון מחלקת כספים ומכירות על בעיות גבייה או חריגות אשראי.
דרישות:
נסיון בק אופיס נסיון בשירות לקוחות המשרה עד השעה 16:00 עם גמישות ללא שישי
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
JB-00031
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
ניהול שוטף של הלקוח על כל היבטיו אחריות על תיאום המכירות בין החברה בארץ לבין לקוחות בחו"ל אשר יוגדרו לתפקיד זה. טיפול במעטפת הלוגיסטית, פיקוח אחר זרימה תקינה של ההזמנה בתהליך קליטת ההזמנה, הייצור, האספקה ועד הגעת המשלוח ליעדו, כולל שירות לאחר ביצוע ההזמנה. להלן פירוט תחומי האחריות: 1. קשר יומי שוטף עם גורמים שונים אצל הלקוחות המוגדרים 2. ניהול מחירונים והצעות מחיר, הזנת נתונים למערכת ERP 3. פתיחת הזמנות למחלקות הייצור וניתוב הזמנות מול מחלקת תפ"י, מעקב אחר ההזמנות ומועד אספקתן 4. טיפול במסמכי המשלוחים, עדכון עלויות מעמילי המכס 5. ניהול ממשקים פנים ארגוניים (בארץ ובחו"ל) עם: תפ"י, לוגיסטיקה, תוצ"ג, רכש, גרפיקה, טכנולוגיה, הנה"ח 6. טיפול בתלונות לקוח – קליטתן במערכת ואחריות למתן מענה לאחר בירור ובדיקה. 7. טיפול בגבייה ובזיכויים 8. ממשק עם ספקים חיצוניים 9. ממשק עם סוכנים בחו"ל – תקשורת, הפקת דו"ח רבעוני
דרישות:
תואר ראשון – יתרון משמעותי. רקע מתחום מסחר/יצוא - יתרון עברית; אנגלית ברמה גבוהה – חובה : הכרת יישומי מחשב Office, MS Windows, ניסיון ב-ERP – חובה; פריוריטי-יתרון משמעותי • ניסיון בתפקיד בק-אופיס / ניהול תיק לקוח חו"ל – חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
7107
אזור:
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
חברת הנדסת סביבה ואקוסטיקה, מהמובילות בארץ בייעוץ אקוסטי סביבתי, מגייסת עוזר/ת אדמיניסטרטיבית וקשרי לקוחות. אחד הפרויקטים הגדולים שאנו עוסקים בהם הוא מיגון אקוסטי דירתי של פרויקט המטרו. לצורך פרויקט זה אנו נדרשים למערך שיארגן את המידע, יתאם סיורים ויתן מענה לדיירים שיוצרים קשר. תכנון ותאום סיורים בדירות מענה לבעלי דירות ניתוב לגורם המטפל. ניהול מידע – תיעוד, הפקת מסמכים ותיקי מיגון, הדפסות וכו' ניהול צוות אדמיניסטרטיבי. - יתרון
דרישות:
מתן מענה וניהול תקשורת עם בעלי הבתים. – שיחות עם בעלי הנכסים הינו חלק לא מבוטל של המשרה תיעוד כל הפעולות שבוצעו בנכס במערת מידע משרדית בהתאם לשלבי ההתקדמות. איתור חוסרי מידע והשלמתו. – לגבי אפיון נכסים. תאום פגישות בין נציגי המינהלת לבעלי הנכסים. (נציגי המינהלת הינם העובדים שלנו שנמצאים פיזית בשטח ומגיעים לבצע סיור בדירות) הפניית בעיות לגורם המטפל. עיבוד נתונים בתוכנת Excel ועריכת מסמכים ומצגות בהתאם לנדרש (אופיס). תפקידים כלליים נוספים במסגרת מטלות המשרד - יודגש כי לעיתים יידרשו ממך תשומות בעזרה לפרויקטים אחרים בהתאם לצרכים ולסדרי העדיפויות הכלליים של המשרד הכוללים עבודות מנהלתיות, אדמיניסטרטיביות. הקף משרה: משרה מלאה, עבודה מהמשרד בהרצליה (אין אפשרות לעבודה היברידית)
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4379
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
סוכנות ביטוח גדולה מגייסת לתפקיד בק אופיס- ללא ניסיון ולחיילים /ות משוחררים /ות! התפקיד כולל קבלת ניירת וטפסי ביטוח ומעבר עליהם, לראות שכלום לא חסר ולהחזיר את השגויים. קבלת טפסים, בדיקת תקינות ועוד. משרה מלאה, שכר גלובלי כ- 8K, תנאים סוציאליים מעולים ואופק קידומי נרחב!
דרישות:
זמינות מיידית נכונות לעבודה לטווח ארוך שליטה ביישומי המחשב
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
754
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למכללה מובילה דרוש /ה פקיד /ה קבלה, - קבלת קהל – סטודנטים, מרצים ומבקרים. - מענה טלפון ודיגיטלי, ניהול יומן, תיאום פגישות ומתן מידע כללי. - תמיכה אדמיניסטרטיבית שוטפת לצוות ההנהלה וההוראה. - עבודה במשמרות, שכר בסיס 40 ש"ח לשעה, יש תנאים מעולים ואפשרויות קידום נרחבות, משרה באווירה מעולה!
דרישות:
- ניסיון קודם בתפקיד דומה – יתרון. - שליטה בסיסית ומעלה ביישומי מחשב (אאוטלוק, אקסל, מערכות CRM). - תודעת שירות גבוהה, אדיבות וסבלנות. - כישורי תקשורת מעולים ויכולת עבודה בצוות. - נכונות לעבודה במשמרות!
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה זמנית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
2331
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחומה דרוש/ה אחראי/ת משלוחים ותפעול לתפקיד מגוון ומעניין המשלב תמיכה בשירות הלקוחות ואחריות על משלוחי ההזמנות ותפעול ברמת החברה. מענה ללקוחות בערוצים השונים, טיפול בהזמנות, בק אופיס, עבודה מול מערכות וממשקים שונים, בסביבת עבודה נעימה ומשפחתית.
דרישות:
- ניסיון מוכח בשירות לקוחות, מענה וטיפול בפניות לקוח. - יכולת ביטוי גבוהה בעל פה ובכתב. - היכרות עם רשתות חברתיות ואתרי וורדפרס - יתרון - ניסיון בעבודה עם מערכות CRM – יתרון - תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש טובים. - יכולת עבודה עצמאית, הובלה והנעה.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
JB-00905
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה יצרנית באזור התעשייה ברקן דרוש/ה מזכיר.ת מפעל לניהול אדמיניסטרציה ותמיכת מכירות . סביבת עבודה דינאמית ומשפחתית. טיפול בהזמנות, הצעות מחיר, תעודות משלוח,חשבוניות. הכנת תיקיי יצור ותיאום הרכבות.
דרישות:
ניסיון קודם בתמיכת מכירותהיכרות עם תוכנות אופיס וגישה למערכות ממוחשבות. יכולת עבודה בריבוי משימות ותשומת לב לפרטים. 5 ימי עבודה בשבוע 08:00-13:00 יכולת הגעה עצמית לברקן .
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
JB-19432
אזור:
מרכז - פתח תקווה, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין
ירושלים - יהודה ושומרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
חברה מתפתחת ויציבה בתחום הסיבים האופטיים מחפשת נציג/ת שירות ותפעול אחראי/ת, ורבלי/ת ובעל/ת יחסי אנוש מצוינים, לעבודה מול לקוחות פרטיים ועסקיים ולתמיכה שוטפת במנהל השירות. אם את/ה אדם שירותי, מדויק/ת ובעל/ת רצון אמיתי לצמוח בסביבה משפחתית ומקצועית – זו המשרה בשבילך! תיאור תפקיד כללי: – תיאום התקנות ותיקונים מול לקוחות פרטיים ועסקיים – מתן שירות טלפוני ומעקב אחר ביצוע משימות – עבודה צמודה עם מנהל השירות וצוותי השטח – עדכון נתונים במערכת SAP ובמערכות נוספות – ניהול סדר יום, מעקב אחר קריאות פתוחות וסגירתן תנאים: – שכר: 9,500 עד 10,000 ₪ (בהתאם לניסיון) – סביבת עבודה משפחתית, צעירה ותומכת – אופק קידום מקצועי בחברה צומחת ומצליחה – תנאים סוציאליים מלאים מהיום הראשון מיקום: רמלה חושב/ת שזה מתאים לך? שלח/י קורות חיים והצטרף/י לצוות שירות מוביל בתחום הסיבים האופטיים!
דרישות:
– ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי או שירותי – חובה – ניסיון בעבודה עם מערכת SAP – חובה – אחריות אישית, סדר ודיוק בעבודה – יכולת עבודה תחת לחץ ותקשורת בין־אישית גבוהה – שירותיות, אדיבות ויחסי אנוש מצוינים – הגעה עצמאית לרמלה – זמינות למשרה מלאה 08:00 עד 17:00 + שעות נוספות לפי צורך שליחת קורות חיים מהווה הסכמה לשמירת פרטיך במאגר חברת ג׳וב ספייס ולפנייה אליך בנוגע למשרות עתידיות. ניתן לעיין במידע, לתקנו או לבקש את מחיקתו בכל עת באמצעות פנייה ל־ [email protected]. למידע נוסף – ראה/י את מדיניות הפרטיות- https://www.jobspacepro.com/privacy-and-policy.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
15933
אזור:
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
רוצה להשתלב בחברה מובילה עם תנאים מהטובים בשוק ואווירה משפחתית? זה הזמן להצטרף אלינו! איך ייראה היום שלך?
• תפעול עסקאות מימון רכב, כולל מענה שוטף למיילים ותמיכה במנהלי האזור • עבודה מול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים • עבודה במשרה מלאה במשמרות נוחות, קיימת אופציה למשרת סטודנט- 3 פעמים בשבוע + שישי לסירוגין! מה מחכה לך אצלנו?• קליטה כעובד.ת Cal מהיום הראשון! • ארוחות מסובסדות בבית הקפה ובמסעדת השף של Cal • החזרי נסיעות מוגדלים • נופש חברה בחו"ל, מסיבות, מתנות ואירועי חברה שווים • סביבת עבודה צעירה ודינאמית • עבודה בסביבת יעדים הכוללים בונוסים ותחרויות מתגמלות • אפשרויות קידום נרחבות
דרישות:
• אחריות אישית ואוריינטציה שירותית גבוהה • יכולת עבודה עצמאית, ניהול זמן וניהול מספר משימות במקביל • יכולת עבודה בסביבה דינאמית ומשתנה
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
JB-26606
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה בתחום ציוד עזר רפואי ביהוד דרוש/ה פקיד/ה לתפעול וניהול מערכות המידע והטפסים מול לקוחות החברה. התפקיד כולל:- עבודה מול גורמים מוסדיים ופרטיים
- מול ממשקי מחשב שונים וטפסים.
העבודה במשרה מלאה .
דרישות:
- הכרות טובה עם תוכנות OFFICE
- ידע בפריוריטי וניפנדו - יתרון
- אנגלית ברמה גבוהה
- עצמאי/ת , סדר וארגון, עבודה בתנאי לחץ.
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00005
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
פקידת תיאום פגישות לאנשי מכירות. ניתוב וטיוב לידים והפנייתו לאיש המכירות המתאים. בקרה והזנת נתונים. אווירה משפחתית. משרה מלאה - ללא ימי שישי ! שכר בסיס- 10K+ תוספות, נסיעות, ארוחות ועוד..
דרישות:
ניסיון עבודה בסביבה ממוחשבת- חובה. ידע במערכת crm- יתרון משמעותי. אחראית, חרוצה ומאורגנת. נכונות לעבודה בצוות. נכונות לעבודה בצור יגאל- משרה מלאה. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
17932
אזור:
מרכז - פתח תקווה, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
גישה שונה מגייסת רכז/ת תפעול ליחידת האבחון והייעוץ אם את/ה בעל/ת אוריינטציה תפעולית, סדר וארגון, לצד עניין ותשוקה לעולמות הפסיכולוגיים זו ההזדמנות עבורך להצטרף לצוות מקצועי, איכותי ולעשייה משמעותית. ריכוז ותפעול תהליכי האבחון לרבות קשר שוטף עם לקוחות החברה ומועמדים. עבודה צמודה עם ממשקים מגוונים, פסיכולוגים, סמנכלי משאבי אנוש ועוד. אחריות על תהליכי בק אופיס ותפעול שוטף של לקוחות החברה.
דרישות:
יוזמה, עצמאות, יכולת הנעת תהליכים בסביבה מרובת ממשקים, ותקשורת בין-אישית מצוינת. תואר ראשון - חובה (יתרון משמעותי לבעלי/ות תואר במדעי ההתנהגות או פסיכולוגיה). ניסיון בעולמות האבחון והייעוץ - יתרון. ניסיון בעבודה עם מערכות CRM - יתרון.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00833
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
שיחות טלפוניות עם לקוחות החברה תפעול מערכת ניהול מידע ייעודית יצירת חיבורים והתאמות
דרישות:
לא נדרש ניסיון קודם חריצות, מוטיבציה, רהיטות שיחה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
P-8145316
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
לבנק מוביל דרוש/ה עובד/ת בק אופיס לסניף תל אביב מרכז
דרוש/ה עובד/ת בק אופיס תיאור התפקיד:
- עבודה תפעולית מול מערכות הבנק - מתן מענה פרונטלי ללקוחות (שירות בלבד, ללא מכירה) - עבודה כחלק מצוות מקצועי בסניף - התנהלות בהתאם לנהלים בנקאיים היקף המשרה:
- משרה מלאה: ימים א'-ה' בין השעות 08:00–16:00 - ללא עבודה בימי שישי תנאים: - הכשרה מקצועית על חשבון הבנק - שכר הוגן מעל שכר מינימום + בונוסי התמדה - סביבת עבודה יציבה, מסודרת ונעימה רק פניות מתאימות תיענינה.
דרישות:
- בגרות מלאה – חובה - שירותיות גבוהה, אחריות ויכולת עבודה בצוות - זמינות מיידית – יתרון המשרה מתאימה גם לחסרי ניסיון המעוניינים להשתלב בתחום הבנקאות.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00001
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
|