תיאור תפקיד:
למשרד עורכי דין הממוקם ברמת גן, דרוש/ה מזכיר/ה בעל/ת ניסיון וכישרון, שמעוניין/נת להצטרף לחברה משפחתית. תיאור התפקיד: - ניהול יומנים מורכבים (עד 20 איש כולל שותפים) ותיאום פגישות (פרונטלי ומקוון).
- ניהול משרד, מענה טלפוני, קבלת קהל, סריקות וטיפול בפניות.
- תמיכה אדמיניסטרטיבית ולוגיסטית שוטפת לעורכי הדין
דרישות:
- ניסיון קודם כמזכיר/ה רלשי/ת וניהול יומנים באאוטלוק – חובה.
- שליטה מלאה בתוכנות אופיס ( pp Word, Excel, Outlook).
- "ראש גדול" - יוזמה, יכולת למידה מהירה ורצון לקחת אחריות.
- יכולת עבודה תחת לחץ וביצוע מספר משימות במקביל, תוך הקפדה על דיוק ופרטים.
- כישורים בינאישיים מצוינים, שירותיות, אכפתיות ואדיבות.
- יכולת ניסוח גבוהה בעברית, בכתב ובעל פה.
- הבנה וידע בסביבה ממוחשבת.
משרה מלאה: ימים א'-ה', בין השעות 08:30-17:30. נכונות להישאר במהלך השבוע לפגישות ערב, בהתאם לצורך. אם את/ה רואה את עצמך כחלק מהצוות שלנו, ומחפש/ת אתגר מקצועי בסביבת עבודה תובענית ומתגמלת – נשמח לקבל את קורות החיים שלך!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-1514
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה פיננסית בחולון משפחתית וחמה דרוש/ה פקיד/ה עם נסיון- ימים א-ה
- שעות 9:00-15:00 (אפשרות גם למשרת אם )
- שכר שעתי 42 ₪ לשעה
- זמינות מיידית
מיקום המשרה - חולון
דרישות:
- שליטה בתוכנת אקסל
- רצינות, אמינות, אחריות
- נכונות לעבודה לטווח הארוך
- יכולת עמידה בתנאי לחץ
מיקום המשרה - חולון
היקף משרה:
משרה מלאה, לפי שעות
קוד משרה:
JB-00002
אזור:
מרכז - תל אביב, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
גישה שונה מגייסת רכז/ת תפעול ליחידת האבחון והייעוץ אם את/ה בעל/ת אוריינטציה תפעולית, סדר וארגון, לצד עניין ותשוקה לעולמות הפסיכולוגיים זו ההזדמנות עבורך להצטרף לצוות מקצועי, איכותי ולעשייה משמעותית. ריכוז ותפעול תהליכי האבחון לרבות קשר שוטף עם לקוחות החברה ומועמדים. עבודה צמודה עם ממשקים מגוונים, פסיכולוגים, סמנכלי משאבי אנוש ועוד. אחריות על תהליכי בק אופיס ותפעול שוטף של לקוחות החברה.
דרישות:
יוזמה, עצמאות, יכולת הנעת תהליכים בסביבה מרובת ממשקים, ותקשורת בין-אישית מצוינת. תואר ראשון - חובה (יתרון משמעותי לבעלי/ות תואר במדעי ההתנהגות או פסיכולוגיה). ניסיון בעולמות האבחון והייעוץ - יתרון. ניסיון בעבודה עם מערכות CRM - יתרון.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00833
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
לחברה לשירותי רפואה דחופה דרוש /ה נציג /ת גבייה ובק אופיס התפקיד כולל: טיפול בלקוחות החברה, הפקת חשבוניות, הקלדת עסקאות . שיחות עם לקוחות לגבי חובות/תשלום. שעות עבודה: ימים א-ה בין השעות 08:00-16:00. גישה נוחה לתחבורה ציבורית ורכבות. שכר שעתי +בונוסים משרה מיידית! קליטה מיידית לחברה! עבודה ברמת גן.
דרישות:
יתרון-ניסיון בגבייה יכולת טובה להשתלב בצוות. בעל /ת מוסר עבודה גבוה. יכולת למידה מהירה. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00028
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
חברה טכנולוגית בתחום הבתים החכמים והפתרונות האינטגרטיביים לעולמות היוקרה מחפשת עוזר/ת מכירות ושיווק לתפקיד מרתק בירושלים. במסגרת התפקיד: • תפעול שגרתי של מערכות CRM / Priority / Monday – עדכון נתונים, בקרה ודוחות. • מעקב אחר לידים, הצעות מחיר וסגירות עסקאות. • הפקת דוחות מכירה ואנליטיקה עסקית (Excel / Power BI). • ריכוז תכנים וחומרים שיווקיים – מצגות, ברושורים, ניוזלטרים, פוסטים ועדכון אתר. • תיאום ובקרה מול ספקי דיגיטל ועיצוב. • מעקב אחר לקוחות פעילים ושביעות רצונם (Customer Success). • תיעוד ושימור ידע ארגוני – פרוטוקולים, נהלים, Workflows ומסמכים. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
דרישות:
- ניסיון בתפקידי Back Office/תפעול מכירות/שיווק – יתרון משמעותי - שליטה במערכות ERP ו-CRM כמו Monday ו-Priority - שליטה מלאה ב-Microsoft Office וב-Google Workspace - אוריינות טכנולוגית וניסיון בעבודה עם כלי AI כגון ChatGPT, Canva AI, Power BI - יכולת כתיבה וניסוח גבוהה בעברית ובאנגלית - סדר, דיוק ותשומת לב לפרטים, יחד עם גישה שירותית וחשיבה מערכתית - עצמאות, יוזמה ואחריות אישית גבוהה המשרה מתאימה לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
576985
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
שיחות טלפוניות עם לקוחות החברה תפעול מערכת ניהול מידע ייעודית יצירת חיבורים והתאמות
דרישות:
לא נדרש ניסיון קודם חריצות, מוטיבציה, רהיטות שיחה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
P-8145316
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
לחברה טכנולוגית מובילה בטירת הכרמל דרוש/ה נציג/ת שירות תפעול Back Office לתפקיד מגוון הכולל מתן שירות ותמיכה ללקוחות החברה ועבודה משרדית שוטפת. תחומי אחריות: מתן מענה ללקוחות החברה במייל ובטלפון טיפול במשימות Back Office שוטפות עבודה בכפיפות לראש הצוות ממשקי עבודה עם גורמים פנים-ארגוניים: פיתוח, מכירות ומנהלי פרויקטים ממשקי עבודה מול גורמי חוץ: לקוחות, ספקים, סוכנים ומנהלי תיק
דרישות:
אוריינטציה טכנולוגית וידע / ניסיון בתמיכה טכנולוגית – יתרון ניסיון בעבודה בסביבה ממוחשבת ושליטה ב־MS Office רקע טכני / תפעולי / מכירתי – יתרון משמעותי תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים יכולת עמידה בתהליך סיווג ביטחוני – חובה נכונות לכוננויות בתשלום נוסף בשעות הערב בסופי שבוע ובחגים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4739
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
פקידת קבלה מקצועית למוסך גדול ואיכותי בת"א 5 ימים קבלת לקוחות יש ימינו לש מנהל מרכז השירות סביבת עבודה נעימה ומשפחתית
דרישות:
ניסיון עם קהל חובה שירותית, ייצוגית ניסיון בעבודה על סביבה ממוחשבת יתרון להכרות עם עולם הרכב נכונות לעבודה במשרה מלאה וקבועה בת"א המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
18176
אזור:
מרכז - תל אביב
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
- טיפול במעטפות/הזמנות שמגיעות מרשת הסוכנים
- מעקב אחר תהליך העבודה עד למסירת הרכב ללקוח תוך חתירה לקיצור משך שהיית הרכב בתהליך
- עבודה אדמיניסטרטיבית מול ממשקים בחברה ומחוצה לה
- מענה ותמיכה שוטפים לרשת הסוכנים ולמחלקות השונות באגף ובארגון
- עבודה צמודה מול עמילות המכס
דרישות:
- בגרות מלאה- חובה
- תואר אקדמי – יתרון
- ניסיון אדמיניסטרטיבי – יתרון
- שליטה טובה באופיס- בעיקר excel, outlook
- מיקום - ראשון לציון
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משרה זמנית
קוד משרה:
2881
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה פרויקטאלית הממוקמת באזור התעשייה סגולה בפתח תקווה דרוש/ה מזכיר/ה למחלקת פרויקטים. התפקיד כולל: הכנת תיקי תכנון ותיעוד תיאומים מול גורמי חוץ סיוע למנהל הפרויקט בארגון ומעקב אחר ביצועי פרויקט מעקב תקציבי סיוע במענה להגשת מכרזים.
דרישות:
שליטה בכלי Word, Excel - Microsoft Office - חובה ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי ידע ב SAP – יתרון ניסיון קודם בחברות הנדסה – יתרון שירות צבאי – יתרון מתאים גם למשרת אם
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
JB-00139
אזור:
מרכז - פתח תקווה, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין
|
תיאור תפקיד:
חברה יזמית קבלנית בשפלה מחפשת מזכיר/ה למחלקת ההנדסה למשרה מלאה. התפקיד כולל: מענה טלפוני וטיפול במיילים מענה אדמיניסטרטיבי שוטף למחלקת ההנדסה עבודה מול גורמים פנים ארגוניים, חיצוניים ורשויות
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה שליטה ביישומי Office אחריות, סדר, ארגון ויחסי אנוש מעולים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
P-8922169
אזור:
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה בינלאומית מובילה בתחום הטכנולוגיה דרוש/ה נציג/ת Back Office לתפקיד מגוון, מעניין ובעל אחריות רחבה. תיאור התפקיד
עבודה שוטפת מול מחלקות כספים, שיווק ומשאבי אנוש טיפול בחשבוניות, ספקים והזמנות רכש בניית תקציבי שיווק רבעוניים וניהול מעקב אחר ביצועם הפקת דוחות וניתוח נתונים עסקיים מעקב ובקרה על קמפיינים דיגיטליים, תמריצים ואירועים עבודה שוטפת מול גורמים בארץ ובחו"ל, כולל ממשקים חוצי ארגון
פרטים נוספים: מיקום: פתח תקווה משרה מלאה, ימים א’-ה’ (אין עבודה היברידית)
דרישות:
שליטה גבוהה מאוד ב־Excel וביישומי Office – חובה אנגלית ברמה גבוהה (קריאה, כתיבה ודיבור) – חובה ניסיון קודם בתפקיד Back Office / אדמיניסטרציה עסקית / כספים – חובה ניסיון בעבודה עם מערכות ERP – יתרון יכולת סדר, ארגון ודיוק גבוהה אחריות, יחסי אנוש מעולים, ויכולת עבודה בצוות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
18613
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
סטודנט\ית? מחפש\ת לשלב עבודה קלילה באדמיניסטרציה? דרוש\ה פקיד\ת קבלה למשרדים בחולון ! במסגרת התפקיד: מענה טלפוני לפניות פנים וחוץ ארגוניות, טיפול באלימינציה וכריכות, הזמנת שליחויות לפי צורך. כמו כן, חלוקת ציוד משרדי לעובדי החברה, כאשר העובדים מגיעים לאסוף באופן עצמאי. תפעול שוטף של מערכת האחזקה ואחריות על רישום עובדי החברה לתהליך קבלת רכב חברה. עבודה אדנ' שוטפת. תנאיםפ: עבודה במשמרות: משמרת ראשונה 07:00-13:30 משמרת שנייה 07:00-15:30 משמרת שלישית 13:30-20:00 תיתכן עבודה בימי שישי בבוקר בין השעות 08:00-13:30. מתאים לסטודנט\יות קליטה ישירה לחברה מעולה! סיבוס, סל הטבות רחב ועוד !
דרישות:
ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי -חובה שליטה באופיס-חובה זמינות למשמרות -חובה
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות
קוד משרה:
53895
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
רפרנט/ית תפעול צוות חיול לארגון ברמת גן התפקיד כולל - בדיקת נתונים בטפסי ההצטרפות והזנתם למערכת, קידוד טפסים בהתאם לחוסרים, וכו'. התפקיד כולל עמידה בהספקים. תנאים: משרה מלאה 8 שעות 08:00-16:00 שכר- 6,300 -7000 בסיס יש בונוס- עד 1,600 ₪ חודשי בהתאם לתפוקות עבודה. שכר יוצא 8-8.5 קליטה לארגון +תנאים מעולים!!
דרישות:
בגרות מלאה - חובה תואר ראשון - יתרון נסיון בתפקיד תפעול/בק אופיס - חובה ניסיון קודם מחברות ביטוח - יתרון ניסיון בנקאי/ת קודם או כטלר/ת/ או כספר/ית - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
54324
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת נתיבי איילון דרוש/ה מזכיר/ת חטיבת תפעול ואחזקה מהות התפקיד: ניהול יומן סמנכ"ל, זימון ותיעדוף פגישות וסיורים, אדמיניסטרציה שוטפת ומענה טלפוני. תמיכה אדמיניסטרטיבית בחטיבה ולראשי האגפים בחטיבה (תיוקים, אדמיניסטרציה, תיאום ביקורים ופגישות מרובות משתתפים) ממשק עבודה עם ספקים חיצוניים וגורמי חוץ. מעקב סיכומי פגישות לסמנכ"ל - מעקב אחר קבלה והפצת סיכומי דיונים. סנכרון שוטף עם מזכירות החטיבה - עדכון בשינויים ביומנים, כנסים ופעילויות נוספות. ניהול ממשקים ותהליכים רוחביים בחטיבה. ביצוע מטלות נוספות בהנחיית ממונה.
דרישות:
דרישות סף: ניסיון של שנה לפחות בתפקיד אדמניסטרטיבי. שליטה מלאה ביישומי OFFICE. דרישות המהוות יתרון : תואר ראשון ממוסד אקדמאי מוכר ע"י המל"ג. ניסיון בניהול יומנים. יכולת עמידה בתנאי לחץ ובסביבת עבודה דינמית תכונות אופי - יחסי אנוש טובים, סדר וארגון, יכולת תעדוף משימות, שירותיות. יכולת עבודה מול ריבוי ממשקים. יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובע"פ.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
887802
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|