תיאור תפקיד:
רשת מרפאות לטיפול בכאבים אורתופדיים במכשור רפואי מתקדם מחפשת רפרנטית לתפעול קליניקות לתפקיד המשלב תפעול, שירות ומכירה. - ניהול יומנים ותיאום תורים -מכירות של חבילות טיפולים אורתופדיים - שיחות לטלפון וביצוע לידים - שירות טלפוני אדיב למטופלים - הכנת מסמכים רפואיים והתנהלות מול חברות ביטוח - עבודה אדמיניסטרטיבית במערכת שיתופית ומקצועית
דרישות:
- סדר, ארגון, תקשורת מעולה ויכולת מכירתית - חובה - שליטה ביישומי אופיס, מערכות CRM + למידה מהירה - חובה - שירותיות, אמינות ועבודה עצמאית - רשיון נהיגה - חובה - ניסיון באדמיניסטרציה/תפעול במרפאה - יתרון משמעותי - ניסיון במכירות – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4624
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
- קליטת נתוני עובדים, יועצים וספקים במתווה נתונים מורחב (לפרויקט הרשאות) במערכת חילן. - ריכוז וטיפול בבקשות לקליטת יועצים וספקים, לרבות מבדקי מהימנות. - עדכון שוטף של שיוך ארגוני, תפקיד וספקים במתווה נתונים מורחב (לפרויקט הרשאות) במערכת חילן. - הקפאה ונעילת עובדים במערכת חילן. - טיוב נתונים בטבלאות חילן מול מערכת הרשאות וזהויות. - מעקב ובקרה על פתיחת הרשאות בהתאם להתקדמות וכשירות הלמידה. - טיפול בבעיות ותקלות הקשורות לזהויות והרשאות בחילן ובמערכת למידה מול צוות הרשאות.
דרישות:
- תואר אקדמי או שנה מתקדמת לתואר - חובה - ניסיון קודם בתפקידי תפעול / בק אופיס - חובה - שליטה בתפעול מערכות ממוחשבות, שליטה מצוינת ביישומי אופיס לרבות אקסל - חובה - יכולת עבודה עצמאית ובסביבה ממוחשבת - חובה - יחסי אנוש טובים - יכולת עבודה תחת לחץ - חצי משרה – 5 ימי עבודה. קיימת גמישות בשעות העבודה.
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
JB-2649
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
דרום - קרית גת, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברת הייטק בכפר סבא מחפשת איש/אשת Back Office לתכנון אספקות ללקוחות אסטרטגיים. התפקיד כולל עבודה צמודה עם מערכת ERP Priority, ניהול תהליכים מול התפעול, מנהלי הפרויקטים ולקוחות החברה. המועמד/ת יידרש/תידרש לעמוד בלחצים ולבצע מספר משימות במקביל. התפקיד מצריך יכולת כתיבה באנגלית, כמו גם שליטה גבוהה באקסל.
דרישות:
יכולות תקשורת מצוינותניסיון בעבודה עם ERP Priority שליטה גבוהה באקסל יכולת עבודה תחת לחץ יכולת מולטיטסקינג יכולת כתיבה באנגלית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-19400
אזור:
מרכז - פתח תקווה, בקעת אונו וגבעת שמואל, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
חברה וותיקה וייחודית בתחום הציוד לאירועים מסחריים וניהול קהל, מחפשים אותך – מועמד/ת אנרגטי/ת ומסודר/ת לניהול ותפעול ההזמנות , כולל עבודה מול ספקים, לקוחות וצוותי החברה.תחומי אחריות: •ניהול תהליך ההזמנות – מעקב אחר הצעות מחיר, הזנת הזמנות למערכת ה-SAP ועד לגבייה. •עבודה מול ספקים ולקוחות – ניהול משימות, תזכורים והנעת תהליכים בין הארגון ללקוחות ולספקים. •תיאום לוגיסטי ואספקות – עבודה מול מכיני הזמנות, ספקים ושליחים, ווידוא אספקה מדויקת. •העלאת תוכן לאתר – צילום מוצרים, כתיבת תיאורים, עדכון מידע ושיפור חוויית המשתמש. •שיפור תהליכים – יוזמה והובלת שיפורים תפעוליים וייעול תהליכי עבודה. תנאים מצוינים למתאים/ה: •משרה מלאה עם הכשרה במקום. •תנאים מעולים: החזרי הוצאות, קרן השתלמות, שכר 13 ומענקי יעדים. •עבודה ישירה מול ההנהלה בסביבה דינמית, חדשנית ומאתגרת. •מיקום: ראשון לציון/פלמחים (מול איקאה).
דרישות:
שליטה גבוהה במחשבים – חובה.ניסיון בניהול תפעול, לוגיסטיקה עבודה מול ספקים והזמנות יכולת הנעת אנשים וניהול משא ומתן מול ספקים •רקע או הבנה בניהול אתרי סחר ,צילום, הזנת תוכן, הפקות דפוס. יכולת ארגון, דיוק, זריזות ואסרטיביות. •לויאליות ויכולת עבודה בצוות – המשרה מתאימה למי שמחפש/ת להשתלב בצוות הבסיס של החברה לטווח ארוך. כישורים יכולת עבודה עצמאיתיכולת ניהול עצמי גבוהה פרואקטיבית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-19417
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רחובות
|
תיאור תפקיד:
לסוכנות ביטוח בתחום הפיננסי בפתח תקווה דרוש/ה מנהל/ת משרד אחראית, מסודרת ובעלת יכולה למידה עצמית גבוהה.התפקיד כולל ניהול שוטף של המשרד ומתן מענה אדמיניסטרטיבי טלפוני ודיגיטלי. טיפול בלו"ז ותיאום פגישות סיוע בהכנת דו"חות, מצגות ומסמכים. אקסל ברמה טובה- חובה! עבודה מול גורמים חיצוניים- חברות ביטוח, בנקים ועוד.
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד אדמינסטרטיבי- חובה שליטה בתוכנות ה OFFICE - חובה, אקסל ברמה גבוהה. סדר,דייקנות, יוזמה ויכולת ניהול עצמי תודעת שירות גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00061
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחום תשתיות מחשוב IT דרוש/ה רכז/ת Back Office!
היקף משרה מלאה א' - ה' בשעות: 8:00-17:00 המשרה ממוקמת בפתח תקווה וברמת גן- משולב התפקיד כולל:- קבלת קריאות שירות והכנסתן למערכת .
- טיפול ומעקב בקריאות שירות עד לחיוב הלקוח.
- הכנסת הזמנות לקוח וחוזי שירות למערכת כולל מעקב וניהול .
- הפקת חשבוניות, העלאת חשבוניות באתרי הלקוח.
- מענה לאנשי השירות .
- אין אפשרות לעבודה היברידית.
דרישות:
- 2-3 שנים ניסיון בתפקיד דומה- חובה!
- שליטה וניסיון במיומנויות מחשב ובמערכות Office- חובה!
- ניסיון בעבודה עם מערכת פריוריטי – יתרון.
- יכולת תפקוד תחת לחץ ועמידה בזמנים , עבודה בצוות , בעל/ת יוזמה, סדר וארגון מופתי, יחסי אנוש מצוינים, יעילות , אסרטיביות ותודעת שירות גבוהה .
- זמינות לעבודה במשרה מלאה 8-17
- זמינות לעבודה ברמת גן ופתח תקווה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-964
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
רוצה להשתלב בחברה מובילה עם תנאים מהטובים בשוק ואווירה משפחתית? זה הזמן להצטרף אלינו! איך ייראה היום שלך?
• תפעול עסקאות מימון רכב, כולל מענה שוטף למיילים ותמיכה במנהלי האזור • עבודה מול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים • עבודה במשרה מלאה במשמרות נוחות, קיימת אופציה למשרת סטודנט- 3 פעמים בשבוע + שישי לסירוגין! מה מחכה לך אצלנו?• קליטה כעובד.ת Cal מהיום הראשון! • ארוחות מסובסדות בבית הקפה ובמסעדת השף של Cal • החזרי נסיעות מוגדלים • נופש חברה בחו"ל, מסיבות, מתנות ואירועי חברה שווים • סביבת עבודה צעירה ודינאמית • עבודה בסביבת יעדים הכוללים בונוסים ותחרויות מתגמלות • אפשרויות קידום נרחבות
דרישות:
• אחריות אישית ואוריינטציה שירותית גבוהה • יכולת עבודה עצמאית, ניהול זמן וניהול מספר משימות במקביל • יכולת עבודה בסביבה דינאמית ומשתנה
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
JB-26606
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
טיפול ומתן שירות טלפוני ופרונטלי ללקוחות אסטרטגיים, שירות למנוי הקצה מתן מענה שירותי במגוון פלטפורמות (מיילים, וואטסאפ, טלפוני) ביצוע פעולות במערכות - מעבר על חשבוניות, גביה, אקטיבציה, ניתוקים עבודה על מספר מערכות שונות במקביל. עבודה מול ממשקים פנים ארגוניים רבים. עבודה עצמאית ובצוות
דרישות:
ניסיון בתחום השירות טלפוני/פרונטאל יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת יכולת עבודה עצמאית ובצוות יסודיות, דייקנות.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-454
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
למכללה מובילה דרוש /ה פקיד /ה קבלה, התפקיד כולל: - קבלת קהל – סטודנטים, מרצים ומבקרים. - מענה טלפון ודיגיטלי. - תמיכה אדמיניסטרטיבית שוטפת לצוות ההנהלה וההוראה. - ניהול יומן, תיאום פגישות ומתן מידע כללי. - עבודה מול ממשקים פנימיים וחיצוניים ועוד. - עבודה במשמרות, שכר בסיס 40 ש"ח לשעה, יש תנאים מעולים ואפשרויות קידום נרחבות, משרה באווירה מעולה!
דרישות:
- ניסיון קודם בתפקיד דומה – יתרון. - שליטה בסיסית ומעלה ביישומי מחשב (אאוטלוק, אקסל, מערכות CRM). - תודעת שירות גבוהה, אדיבות וסבלנות. - כישורי תקשורת מעולים ויכולת עבודה בצוות. - נכונות לעבודה במשמרות!
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה זמנית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
2331
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
קבלת תוכניות לימודים מהמשתלמים- בדיקת התוכניות, בדיקת המסמכים, קשר עם המשתלמים במידה ונדרשים מסמכים נוספים ו/או לתיקונים נדרשים, תיעוד השיחות במערכת CRM, קבלת קהל לאישור תוכניות לימודים בשנת השתלמות, התנהלות במיילים, טיפול בגריסת מסמכים ועוד. א'-ה' 08:00-16:00 שכר גלובאלי גבוה!
דרישות:
ניסיון בתפקיד דומה/פקידותי/בק אופיס/אדמיניסטרציה (גם מהצבא/שירות לאומי) - חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
232733
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
תיאום פגישות שירות לקוחות הקלדה מענה טלפוני וכו'
דרישות:
חריצות, חיוניות בעלי סבר פנים מזמין אחריות התמד רצון ללמוד ולקדם בקיצור ראש גדול *לאחר הגשת המועמדות למשרה ישלח אליך מייל מאתר "NETO שווה לעובדים" לצורך השלמת תהליכי הגיוס*
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-397879
אזור:
שרון - הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
דיפלומט ישראל מזמינה אותך להצטרף להצלחה ומגייסת פקיד/ת שע"מ קוסמטיקה לעבודה במשמרות. תיאור התפקיד: שליטה והפעלת מערכות רלוונטיות כגון סאפ / פריוריטי - תהליכים ומשימות, תחזוקת בסיס נתונים. הפעלת פעילות שוטפת בהתאם לנהלים ושיטות העבודה שהוגדרו. ניהול מלאי חומרי גלם, עבודה עם דו"חות תפעוליים שונים לניהול ובקרת הפעילות. קשר שוטף עם לקוחות פנים ארגוניים וחיצוניים. מתן מענה מקצועי שוטף לעובדי המחלקה. יד ימינה של מנהלת המחלקה, גיבוי ותמיכה, ביצוע וניהול פרויקטים שוטפים שונים.
דרישות:
שליטה באקסל - חובה. אופיס (מיילים) יתרון. מוסר עבודה גבוה, יכולת ניהול עצמית (משימות וזמן), מוטיבציה ותודעת שרות גבוהה. יכולת לימוד עצמי, אסרטיביות, יכולת עבודה בצוות. אמינות, ראש גדול, נעים ואדיב, שרותי. יכולת עבודה תחת עומס ולחץ. תנאים: עבודה בסביבה תפעולית. 5 ימי עבודה בשבוע. (מוכנות לעבודה בהתאם לצורך ביום שישי - נדיר). משמרת בוקר, 07:00-15:30, (מוכנות לשעות נוספות בהתאם לצורך - נדיר). ציוד אישי: טלפון חברה, מייל ארגוני. תנאי עבודה נוחים.
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
192096
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
גישה שונה מגייסת רכז/ת תפעול ליחידת האבחון והייעוץ אם את/ה בעל/ת אוריינטציה תפעולית, סדר וארגון, לצד עניין ותשוקה לעולמות הפסיכולוגיים זו ההזדמנות עבורך להצטרף לצוות מקצועי, איכותי ולעשייה משמעותית. ריכוז ותפעול תהליכי האבחון לרבות קשר שוטף עם לקוחות החברה ומועמדים. עבודה צמודה עם ממשקים מגוונים, פסיכולוגים, סמנכלי משאבי אנוש ועוד. אחריות על תהליכי בק אופיס ותפעול שוטף של לקוחות החברה.
דרישות:
יוזמה, עצמאות, יכולת הנעת תהליכים בסביבה מרובת ממשקים, ותקשורת בין-אישית מצוינת. תואר ראשון - חובה (יתרון משמעותי לבעלי/ות תואר במדעי ההתנהגות או פסיכולוגיה). ניסיון בעולמות האבחון והייעוץ - יתרון. ניסיון בעבודה עם מערכות CRM - יתרון.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00833
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
Malam Team מצרפת לשרותיה נציג/ת שירות לקוחות - ללא ניסיון זו ההזדמנות שלך להצטרף לארגון גדול ומוביל, בסביבה מקצועית ודינאמית! משרה מלאה בפתח תקווה א-ה בין השעות 8:00 - 17:00 + ימי שישי אחת לחודש ללא משמרות! במסגרת התפקיד: מענה טלפוני ללקוחות ואבחון טכני ראשוני ביצוע פעולות טכניות בסיסיות ופתיחת קריאות לטכנאים הנפקת חשבוניות וטיפול בהצעות מחיר מעקב אחר קריאות והתנהלות מול גורמים פנים וחוץ ארגוניים
דרישות:
- ניסיון של שנה בשירות לקוחות או בתפקיד אדמיניסטרטיבי- יתרון - תודעת שירות גבוהה - יכולת הנעת תהליכים - יחסי אנוש טובים - תודעת שירות גבוהה - יכולת הנעת תהליכים - יחסי אנוש טובים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
532419
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
למרכז אילה ברלין דרוש/ה מנהלת משרד למרכז קוסמטיקה מוביל ומצליח אנחנו מחפשים מנהלת משרד מסודרת, אחראית ובעלת ניסיון מוכח, שתוביל את מערך המשרד ותתמוך בניהול השוטף של הפעילות. התפקיד כולל: ניהול שוטף של ענייני המשרד תקשורת שוטפת עם לקוחות, ספקים וצוותים פנימיים ארגון, תיאום ומעקב אחרי תהליכים עבודה עם מערכות ממוחשבות וניהול לוחות זמנים
דרישות:
ניסיון מוכח כמנהלת משרד – חובה יכולת ארגון, סדר ותקשורת בין-אישית מעולה ראש גדול, גישה שירותית ויכולת עבודה עצמאית שליטה בסביבת מחשב מולטיטסקין יכולת קבלת קהל -לנווט בין המשימות שעות עבודה: משמרות בוקר: 7:45–16:00 משמרות ערב: 13:00–21:30 עבודה ב-3 משמרות ערב ו-2 בקרים לסירוגין, או 3 בקרים ו-2 ערביים + שישי לסירוגין מיקום : פתח תקווה, מגדלי גלובל טאור
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
JB-00006
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|