דרושים בתחום Back Office

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 92 משרות עבודה בתחום Back Office

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
תיאור תפקיד:
מיקום המשרה: בצרה
למותג אופנה ותיק דרוש /ה מנהל /ת משרד למשרה חלקית.
התפקיד כולל:
הכנת חומר להנה"ח, מענה טלפוני, מתן מענה לשדרה הניהולית של הארגון, ניהול הרכש ומענה למיילים.
המשרה בימים א', ג' וה' 8:00-17:00
דרישות:
ניסיון אדמניסטרטיבי 3 שנים לפחות- חובה.
ידע בהנה"ח- חובה.
אנגלית ברמת קריאה וכתיבה- חובה.
ניסיון בגרפיקה ממוחשבת- יתרון.
ידע בתוכנת COMAX- יתרון.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה: משרה חלקית, לפי שעות
קוד משרה: JB-00003
אזור: שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברת שילוח בינלאומית נציג תפעול ושרות
לתפקיד מפתח מאתגר ומתגמל
5 ימי עבודה
08:00-17:00
משכורת גבוהה תנאים מעולים למתאימים +אופק קידומי
ראיון אישי בלבד!!
קליטה לחברה החל מהיום הראשון !
דרישות:
ניסיון בבק אופיס +שרות לקוחות
ניסיון מחברת שילוח -יתרון
שליטה באופיס
יחסי אנוש מעולים
יציבות תעסוקתית
יכולת עבודה בצוות
מוסר עבודה
נגישות לאזורים : מודיעין , שוהם , רמלה , יהוד , קרית אונו , אור יהודה , ראשון לציון , רחובות , נס מיונה והסביבה .
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 11400
אזור: מרכז, השפלה
קרא עוד
תיאור תפקיד:
התפקיד כולל הכנה, סריקה ומפתוח מסמכים עבודת בק אופיס משרה מלאה/ או חלקית וגמישות מירבית בשעות העבודה.
דרישות:
ניסיון בעבודה עם מחשב גישה טכנית בסיסי הקלדה מהירה ואיכותית המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד. *לאחר הגשת המועמדות למשרה ישלח אליך מייל מאתר "NETO שווה לעובדים" לצורך השלמת תהליכי הגיוס*
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-391278
אזור: מרכז, השפלה
קרא עוד
תיאור תפקיד:
עבודה מוקפדת ומדויקת עם Excel, Word, מערכות מידע אינטרנטיות חריצות, יסודיות, דייקנות, התמדה, הכרת office: Excel, Word מערכות מידע אינטרנטיות
דרישות:
שליטה במחשב: אופיס: word, Excel, PDF, נט המשפט, כלים שלובים, טפסים מקוונים, אינטרנט, מערכות מידע מקוונות *לאחר הגשת המועמדות למשרה ישלח אליך מייל מאתר "NETO שווה לעובדים" לצורך השלמת תהליכי הגיוס*
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-391279
אזור: מרכז
קרא עוד
תיאור תפקיד:
מענה לטלפונים, הוצאת הצעות מחיר, שליחת מיילים, סידור לו"ז לעובדים
דרישות:
ידע ביישומי מחשב, יכולת עבודה בלחץ, יכולת סדר ארגון ראש גדול ותקתוק *לאחר הגשת המועמדות למשרה ישלח אליך מייל מאתר "NETO שווה לעובדים" לצורך השלמת תהליכי הגיוס*
היקף משרה: משרה זמנית
קוד משרה: JB-391274
אזור: מרכז, השפלה
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברת ברוקס-קרת, המתמחה במתן שירותי CFO לחברות הייטק וסטארט-אפ, דרוש/ה מתאם /ת שכר ומשאבי אנוש
התפקיד כולל טיפול בשכר ,אדמיניסטרציה ,טיפול בקליטת וסיום עובדים ועבודה מול מספר ממשקים.
משרדי החברה ממוקמים בפארק תעשיות השרון, קדימה.
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי
אוריינטציה פיננסית
נכונות למשרה מלאה באזור השרון
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00848
אזור: שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
התפקיד כולל: קבלת קהל, ניהול יומנים, תיאום פגישות, הכנה ותיאום של ביקורים מחו"ל ולחו"ל, עבודה מול גורמי חוץ ופנים, עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת.
נדרשת זמינות לשעות 10:00-19:00 (גמישות יום אחד בשבוע)
העבודה במשרדי החברה בפתח תקוה
שכר גבוה ותנאים טובים למתאימים/ות !
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם (ניתן גם מהשירות הצבאי) – חובה
שליטה ביישומי אופיס – חובה
אנגלית ברמת כתיבה, קריאה ודיבור – יתרון

המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB- 335
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברת טריפל סי בפתח תקווה דרוש/ה עוזר/ת אדמיניסטרטיבי/ת למחלקת שיווק ומשאבי אנוש.
התפקיד כולל:
התנהלות מול גורמים פנימיים וחוץ ארגוניים בנושאי שיווק ומשאבי אנוש
מעקב שוטף אחרי דוחות, יכולת הסקת מסקנות ומתן המלצות בהתאם
עדכון מערכות, טיפול בהזמנות, תאום פגישות, בקרה על תהליכי עבודה
יכולת בלמידת מערכות טכנולוגיות בנושאים שונים (וורדפרס, CRM וכו’)
ביצוע מטלות נוספות ככל שיידרש
דרישות:
יכולת ניהול ותיעדוף עצמאי של משימות
ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי
עברית ואנגלית ברמה גבוהה
ניסיון בעבודה עם מערכות אופיס ברמה גבוהה
יוזמה, ארגון ומעקב
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה: JB-00064
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחטיבת פתרונות לעסקים דרוש/ה אחראי/ת תיק תפעול לקוחות עסקי.
תקן זמני + אופציה
התפקיד כולל תפעול שוטף של הזמנות, עבודה ישירה מול מנהלי לקוח, מול ספקים ,יצרנים לקוחות וכלל הממשקים בחברה לרבות בקרת אשראי, כלכלה, רכש והגורמים הטכניים .
העבודה תחת לחץ וסטנדרטים גבוהים של תפעול בראיה פרויקטאלית איכותית. במסגרת התפקיד נלמד עולם התוכן המקצועי, היכרות עם עולם תוכן טכנולוגי, מערכות החברה ותהליכים מסחריים ותפעוליים מורכבים.
עבודה במודל צוות תפעול כאשר מרבית העבודה הינה ניהול עצמאי של המשימות בהתאם לשלבי ההזמנות ותיעדוף מנהלת צוות.
התנהלות עם יעדים מדידים אישיים וצוותים בהתאם למודל OTD בהתאם למיקוד העסקי של האגף ואכיפתם על בסיס יומי.
*בזק בינלאומי רשאית להעביר את קורות חייך לקבלת הצעות למשרות נוספות עבורך, גם לחברות הקבוצה yes ופלאפון.
דרישות:
משרה מלאה ימים א'-ה' בשעות 08:30-17:00 + נכונות לשעות נוספות
ניסיון בתפעול / שירות / עבודה עם ממשקים - חובה
הכרות עם מערכות מידע כגון: QV, ERP, CRM - יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 11769
אזור: מרכז
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברת נציגויות מובילה בתחומה דרוש/ה סייע/ת מכירות / מתאם/ת הזמנות
קשר ישיר מול ספקים ולקוחות. בק אופיס לאנשי מכירות.
משרה מלאה ברמת - גן
דרישות:
אנגלית ברמה גבוהה – חובה (קריאה, כתיבה, דיבור)
ניסיון בתחום הסוכנויות – יתרון
ידע על תוכנת פריורטי – יתרון
OFFICE – שליטה מלאה
תודעת שירות גבוהה מאד
יכולת ארגון גבוהה
יכולת ניהול מספר משימות במקביל
דיוק גבוה והקפדה על פרטים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00007
אזור: מרכז
קרא עוד
תיאור תפקיד:
אנחנו בקבוצת כלמוביל מזמינים אותך להיות חלק מהמשפחה ולהנות מתנאים יוצאי דופן!
ארוחות, אופציות קידום, ביטוח בריאות, תגמול מצטיינים /ות ואפילו מרצדס ליום החתונה!

איך יראה היום שלך?
עבודת תפעול שוטפת, בק אופיס מול ממשקים מרובים ומורכבים - אנשי מכירות, גופי רישוי, ספקי התקנות אביזרים, מדגמים, אתר המסירה באשדוד, טרייד-אין, מימון, כספים והנה"ח
תפעול שוטף של המכירה מול הלקוח
קידום תיקים מול הממשקים השונים כמו אתר לוגיסטי, מדגמים, כספים ווידוא עמידה ב SLA
ניהול מספר רב של משימות במקביל : מענה טלפוני ללקוחות בעת ביצוע גמ"ח ללקוח נוסף ו/או מת"ל שצריך גיבוי/שירות בזמן שהוא אצל הלקוח שלישי, טופסולוגיה
דרישות:
ניסיון תעסוקתי בעבודה עם ריבוי משימות וממשקים - יתרון
ניסיון קודם עבודה בתחום השירות / עבודה עם לקוחות– יתרון
שליטה טובה בכל יישומי Office
יכולת עבודה בצוות
יכולת עבודה בסביבה דינאמית ותחת לחץ

היקף משרה: משרה מלאה- ימים א-ה שעות 8:00-16:30 (עם גמישות קלה)

נשמע מעניין?
שלחו לנו קו"ח ונשמח להכיר
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 2452
קרא עוד
תיאור תפקיד:
חברת ביטוח מובילה מגייסת רפרנט/ית בק אופיס לאגף המשווקים הפנסיונים.
תפעול ותמיכה בסוכנים והשלמת פרטי מסמכים, שירות פנים ארגוני ועבודה תפעולית על מספר מערכות.
שעון גמיש, 08:00-16:30, נכונות לשעות נוספות.
תנאים סוציאליים מלאים, יום מחלה מהיום הראשון, נופש חברה אחת לשנה, אפשרויות קידום.
דרישות:
ניסיון מעולם הבק אופיס - יתרון
ניסיון בעולם הביטוח - יתרון משמעותי
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית, משרה זמנית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה: JB-27
קרא עוד
תיאור תפקיד:
אנחנו מחפשים רכז/ת באק אופיס למחלקת הצטרפויות לתפקיד מקצועי ומעניין בשכר מעולה!
התפקיד כולל עבודת תפעול, הזנת נתונים למערכת, טיפול אדמינסטרטיבי בבקשות הצטרפות של לקוחות
עבודה מול ממשקים רבים.
ומה תוכלו לקבל אצלנו:
עבודה במשרה מלאה עם אפשרות לעבודה מהבית
תנאים מעולים- קרן השתלמות, ביטוח בריאות פרטי, תן ביס, שכר גבוה+עמלות
מסלולי קידום ופיתוח וסביבת עבודה משפחתית
העבודה בגבעת שמואל
דרישות:
ניסיון דומה- יתרון
תודעת שירות
יכולת עבודה עצמאית
יכולת ירידה לפרטים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 50018901
קרא עוד
תיאור תפקיד:
בוא/י להיות חלק מחברה גדולה ומשפחתית, -חלקה חמה עם הרבה יחס אישי ועזרה הדדית, עם אופציות לקידום, שכר מצוין ותנאים סוציאליים מעולים- שלח/י לנו קו"ח עוד היום!
** עובדי /ות חברה מהיום הראשון, עבודה במתכונת היברידית אחרי חצי שנה, סיבסוד ארוחות, קרן השתלמות אחרי שנה!
מה כולל התפקיד?
-קשר יומיומי עם מנהל תיקים, מתן מענה אינפורמטיבי לגבי סטטוסים של פוליסות, השלמת חוסרים וטיפול בבעיות תפעוליות
-שירות טלפוני מקצועי למנהלי תיקים בנושאי פנסיה, ביטוח וגמל
-ניהול ידע למשווקים בשטח, פתרון בעיות
- העבודה במשרה מלאה בפתח תקווה, קריית אריה.
דרישות:
-יחסי אנוש מעולים, אהבה לעולם השירות
- ידע בפנסיה/ביטוח- חובה
- הגדלת ראש, מוטיבציה גבוהה והרבה אהבה למקצוע
- ידע טוב ביישומי מחשב לרבות אקסל ומערכת CRM
**מגדל‎ ‎מעודדת‎ ‎העסקת‎ ‎אנשים‎ ‎עם‎ ‎מוגבלויות‎ ‎ומנגישה‎ ‎את‎ ‎סביבת‎ ‎העבודה‎ ‎לצרכיהם/ן.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 131851
קרא עוד
תיאור תפקיד:
למכון למדיניות העם היהודי
דרוש/ה מזכיר/ה למשרה זמנית של 4 חודשים למשרה מלאה החל מאמצע יוני 2022.
במסגרת התפקיד:
ניהול שוטף של המשרד כולל מענה טלפוני, ארגון פגישות וישיבות, קשר שוטף עם עובדי המכון, עבודה מול ספקים, סיוע בארגון אירועים וכנסים.
מיקום העבודה: ירושלים
דרישות:
  • שליטה מלאה באופיס ובאימייל שיווקי.
  • עברית שפת אם ורמה טובה באנגלית.
  • יחסי אנוש טובים, מוטיבציה גבוהה ואחריות אישית.
היקף משרה: משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה: JB-00001
אזור: ירושלים
קרא עוד
1 2 3 4 5 6 7 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!