דרושים בתחום עוזר מנהל

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 6 משרות עבודה בתחום עוזר מנהל

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בפריסה ארצית.
עבודה מול לקוחות וספקים מחו"ל , מתן מענה אינפורמטיבי למספר מחלקות בתוך הארגון , מענה בנושאי כספיים כגון בירורי חשבוניות ,שליחת כרטסות , בירורים כספיים ועוד,
עבודה מול ספקים ומספר גורמים בארגון.
דרישות:
משרה מלאה .
ידע / ניסיון בתחום הכספים / פיננסים- יתרון
ראש גדול
נכונות לעבודה בצוות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 7000
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברה ותיקה המנהלת מספר פעילויות בתחום האונליין דרוש/ה מנהל/ת מטה.
התפקיד כולל ניהול אופרצייה ברמה היומיומית, ניהול עובדים להשגת יעדיים,
קשר עם לקוחות החברה, פתרון בעיות ותקלות והובלת תהליכים חוצי חברה.
כמו כן, התפקיד כולל עבודה צמודה ויומיומית עם מנכ"ל החברה, על מנת לעמוד ביעדיים העסקיים וניהול תקין של החברה.
התפקיד כולל מגוון רב ממשקים.
ומחייב אישיות דומיננטית, אסרטיבי ויחסי אנוש מצויינים לסיוע בהנעת החברה בכפוף למנכ"ל.

תחומי אחראיות:

  • ניהול וגיוס עובדים למחלקות השונות
  • ניהול ובקרות ברמה היומיומית
  • אחריות לעמידה ביעדי החברה
  • ניהול שוטף למול פלטפורמות פרסום שונות און ליין
  • קשר שוטף עם אנשי מכירות וניהול ממשקי עבודה תקינים בין מחלקות
  • עבודה מול לקוחות החברה תוך שימת דגש עם איכות עבודה ורמת שביעות גבוהה
  • תעדוף משימות ופתרון בעיות
  • ניהול ותפעול מערך העבודה השוטף של מטה החברה הכולל קשר עם ספקים
  • קשר שוטף עם בעלי תפקידים שונים ברמת הקבוצה
  • קשר עם מחלקות הכספים
  • עבודה צמודה עם מחלקת האנליזה והרכש של החברה לייעול תהליכים וניהול שוטף
העבודה הינה במשרה מלאה במתחם הבורסה בר"ג
דרישות:
  • ניסיון ניהולי מוכח הכולל יכולת להפעיל ולהניע אנשים- חובה
  • יכולת עבודה עם דטה והסקת מסקנות
  • הבנה בתהליכים, ניתוח מצבים ויכולת פתרון בעיות
  • ניסיון בניהול פרוייקטים – יתרון משמעותי
  • היכרות עם עולם הגיוס
  • יחסי אנוש מעולים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-424
קרא עוד
תיאור תפקיד:
We are looking to hire an experienced Operations Specialist to help us grow. If you're hard-working and dedicated, We are the ideal place to get ahead.

Assist planning, organizing and coordinating functions relating to the operation of the business.
Maintain an updated client, customer, contractor and supplier management system.
Monitor expenses and budget in line with the finance and accounts department.
Provide recommendations and suggestions for improvements in any aspects relating to increased performance.
Keep up to date with the current market trends and industry forecasts.
Coordinates with different departments to achieve optimal work production across the board.

דרישות:
    Proven experience in working in business operations or sales operations.
    Strong problem-solving and analytical skills.
    Good social and presentation skills.
    Excellent oral and written communication skills.
    High self-initiative with the ability to work well under pressure.
    Able to work effectively with minimal supervision.
    Knowledge of handling general office equipment.
    Proficient in technology especially Microsoft Office applications.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00088
קרא עוד
תיאור תפקיד:
• תכנון, ארגון ותיאום מול פונקציות הנוגעות לתפעול העסק
• שימור לקוחות קיימים, הרחבת פעילות מול לקוחות קיימים והתנהלות מול ספקים (מהשוק הגלובלי והישראלי)
• מעקב אחר הוצאות ותקציב בהתאם למחלקת הכספים והחשבונות
• לספק המלצות והצעות לשיפורים בכל היבט הקשור להגברת הביצועים
דרישות:
• ניסיון מוכח בעבודה בפעילות עסקית או במכירות
• כישורי פתרון בעיות וניתוח חזקים
• יכולת חברתית והצגה טובה
• יכולות תקשורת מעולות בעל פה ובכתב
•יכולת עבודה טובה תחת לחץ
• שליטה ביישומי Office
• שליטה בשפה האנגלית






היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00089
קרא עוד
תיאור תפקיד:
סיוע בפיתוח קשרי חוץ של הארגון בעולם
- ארגון וליווי ביקורי בכירים, משלחות וכנסים
- מעקב אחר יישום והתקדמות פרויקטים
- דיווחים לתורמים ולקרנות
דרישות:
- תואר ראשון - חובה
- אנגלית ברמת שפת אם
- יכולת התבטאות בכתב ובע"פ ברמה גבוהה
- היכרות עם עבודת משרד - חובה
היקף המשרה: משרה בוקר מלאה ימים א' -ה' שעות גמישות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 42073
אזור: מרכז
קרא עוד
תיאור תפקיד:
מזכיר/ת לשכת מנכ"ל
התפקיד כולל: · מתן שירות וליוויי לסוכני החברה, מתן שרותי מזכירות להנהלת חברה, תמיכה שוטפת במחלקת שיווק ופיתוח עסקי.
ניהול שוטף של המשרד – ניהול יומן ותיאום פגישות, מענה טלפוני, תכתובות דוא"ל, הכנת חומרים לישיבות, סיכומי פגישות.
הוצאת חוזרים לסוכני החברה, טיפול בנסיעות ואירועים.
זמינות למשרה מלאה, 2-3 ימים בשבוע שעות העבודה הינן עד השעה
8-16:30
9:17:30
קליטה לארגון!
דרישות:
דרישות:
ניסיון בתפקיד דומה – חובה
שליטה מלאה באופיס – חובה
אנגלית ברמה גבוהה- חובה
יחסי אנוש טובים ותודעת שירות גבוהה, יכולת עבודה בתנאי לחץ וריבוי משימות, סדר וארגון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 34767
אזור: מרכז
קרא עוד

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!