דרושים בתחום עוזר מנהל

 חפש  חפש משרה
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 6 משרות עבודה בתחום עוזר מנהל

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
תיאור תפקיד:
לחברת הייטק חרדית ויוקרתית בירושלים הנמצאת בתנופת התרחבות,
דרוש/ה מנהל/ת משרד ו/או מזכיר/ה בכיר/ה.
התפקיד כולל את ניהול כל ענייני המשרד, כתיבת מיילים לארץ וללקוחות בחו"ל
עבודה מול ספקים, העברת משכורות להנה"ח, קבלת והוצאת שיחות
עבודה שוטפת מול המנכ"ל (חרדי).
אפשרות לגמישות מסויימת בהיקף המשרה.
שכר טוב !!
דרישות:
נסיון כמנהל/ת משרד ו/או כמזכיר/ה בכירה
אנגלית ברמה טובה בעיקר לצורך כתיבת מיילים
ידע טכנולוגי והבנה במחשבים - יתרון גדול
שליטה בכל תוכנות האופיס
יחסי אנוש מצויינים, שירותיות, ראש גדול
יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובע"פ
מולטי טאסקינג (יכולת להתמודד עם ריבוי משימות בו- זמנית)
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה: J-2162
אזור: ירושלים
קרא עוד
תיאור תפקיד:
העבודה כוללת: מענה טלפוני, קבלת אורחים, תיאום פגישות, עבודה מול השותפים, מתן מענה ללקוחות וספקי המשרד, הזמנת ציוד, הפקת חשבונות וגביה, טיפול בסידורים מחוץ למשרד.
ימים א'-ה' שעות עבודה 8:30-17:00
דרישות:
- נסיון במשרד קודם
- שליטה מלאה באופיס
- אנגלית ברמה טובה
- יחסי אנוש מעולים
- שירותיות ואדיבות
- נסיון בעבודה מול הנחש והפקת חשבוניות – יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 1707
אזור: מרכז
קרא עוד
תיאור תפקיד:
An organization affiliated with Conservative Judaism in the heart of Jerusalem is currently
seeking an experienced Operations Coordinator to streamline campus processes
and work closely with staff and participants to ensure effective program delivery. This position will report jointly to the executive team.

Responsibilities Include:
● Implementing and managing organizational website and CRM.
● Coordinating room usage for assorted programs - virtually and in-person
● Ensuring appropriate tech equipment and support for various hybrid learning modules.
● Communicating with tech, logistical, and maintenance providers and overseeing related projects
● Assisting with bureaucratic processes for visitors from abroad
● Overseeing mass email distribution to assorted lists.
● Assisting executive team with correspondence, scheduling, travel, and other tasks as assigned
דרישות:
Requirements:
● Experience of 3+ years in CRM, Wordpress, and other operational systems.
● Familiarity with email marketing and newsletter platforms such as MailChimp, Constant Contact, etc.
● Patient and friendly, and with strong interpersonal and communication skills.
● Detail-oriented with strong ability to multi-task and learn in a dynamic environment.
● High-level proficiency with full Microsoft Office Suite.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 949935
קרא עוד
תיאור תפקיד:
יד ימין של המנכ"ל במגוון נושאים עסקיים ואדמנסטרטיביים
ניתוח נתונים ודו"חות
הכנת חומרים לפגישות, הנגשת סיכומים ותוצרים
השתתפות פעילה בפגישות
תמיכה עסקית ואישית,
תפעול משימות שוטפות וניהול תהליכים
דרישות:
נסיון מעולם הכלכלה /אנליזה
נסיון בכתיבת תכניות עסקיות לדרגים גבוהים והכנת מצגות
היכרות עמוקה עם המטריה הפיננסית העסקית
2-3 שנות ניסיון
תואר בכלכלה או מנהל עסקים
שליטה מעולה באקסל
אנגלית שפת אם /אנגלית מקצועית גבוהה
אמינות
דיסקרטיות
יכולת למידה מהירה
שירותיות
אסרטיביות
יכולת עבודה מול בכירים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-5800
אזור: מרכז, דרום
קרא עוד
תיאור תפקיד:
A technological company in Jerusalem is looking for a VPs Business Development Assistant who will be responsible for supporting the VPs Healthcare in multi-disciplinary business development activities, and will report to the VPs Business Development - Healthcare.
· Assist the work of the VPs in their coordination with the internal areas : Legal, IP, Finances, Alliances, Secretaries, other VPs, and the CEO.
· Assist the work of the VPs in their coordination with external stakeholders: Researchers, Investors, TTOs, the Innovation Authority, and Industry.
דרישות:
· Bachelor’s degree in Healthcare/Biology/Biomedical Science required.
· Preferably Master’s degree in same areas, or MBA.
· Multi-disciplinary background and experience – a plus.
· Organized, detail-oriented and with experience in clerical work (including maintaining records and entering data, scheduling appointments, preparing reports, supporting preparation of events).
· Basic and general business knowledge/experience - a plus.
· A fast learner, and a generalist: ability to understand basic concepts in all the following areas: science, sales & marketing, regulatory, legal, finance and industry.
· Collaborative attitude and relationship-building.
· Full knowledge in Word, Excel, and Power Point; Zoho CRM - a plus.
· Fluency in written and spoken Hebrew and English
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-15279
אזור: ירושלים
קרא עוד
תיאור תפקיד:
BrandShield העוסקת בפיתוח פתרונות לזיהוי והורדה של איומים דיגיטליים ברשת מחפשת עוזר/ת אישית למנכ"ל

לתפקיד המסייע אישית למנכ"ל ולהנהלה, הכולל אחריות על ניהול פרויקטים מרובים, ביצוע דוחות מעקב, תכנון אירועים, תיאומים ועוד. כמו כן עבודה עם מידע חסוי ביותר, הדורש רמת דיוק גבוהה, עקביות ויסודיות .

מה אנחנו מחפשים: מועמד/ת עם יכולות ארגון יוצאות דופן ואנגלית ברמה גבוהה מאוד, בעל/ת ניסיון בסיסי או ראשוני לאחר סיום לימודים אקדמיים ועם רצון ללמוד ולהתפתח בתפקיד ובחברה שנמצאת בצמיחה. התפקיד מתאים לאלו שרוצים /ות להמשיך להתפתח גם לתפקידים נוספים בארגון ומוכנים ללמוד ולעבוד קשה על מנת להצליח.

תיאור התפקיד:

· ניהול לוח פגישות עמוס, תוך הקפדה על סדרי עדיפויות והקפדה על ניצול מיטבי של זמן ההנהלה.
· קביעת סדרי עדיפויות ומענה להודעות דוא"ל, ניהול משימות בתוכנות ניהול פרויקטים שונים (Google comments, Slack messages ועוד)
· הכנת מצגות וניהול תכתובות
· מעקב ותעדוף שליחויות ומשלוחים דחופים
· עריכת סידורי נסיעות עסקיים ואישיים וניהול מסלולי נסיעה
· השתתפות בפגישות עם המנכ"ל לפי הצורך, לרשום הערות, הכנת רשימת משימות וביצוע מעקב אחר הוצאה לפועל של המשימות
· מעקב אחר הוצאות מנהלים ויצירת דוחות הוצאות
· תכנון ותיאום אירועים ומפגשים בחברה ומחוצה לה, כולל הכנת חומרי פגישות ולוגיסטיקה
· ניהול פרויקטים מיוחדים כולל מחקר וניתוח
· שמירת קשרי עבודה שוטפים עם אנשי קשר בחברה ומחוצה לה
מקום העבודה הרצליה פיתוח

דרישות:
דרישות:
  • בוגר /ת תואר ראשון במדעי החברה או תחום רלוונטי אחר
  • נכונות לזמינות ולעבודה מחוץ לשעות העבודה הרגילות כדי לטפל בבעיות דחופות עם התעוררותן
  • יסודי /ת, אחראי /ת, עם ראייה מרחבית בעל/ת כושר ארגון ויכולת למידה גבוהה. נכונות לאחריות על ביצוע פרויקטים מתחילתם ועד סופם, יכולת ריכוז משימות מרובות פרטים. התאמה מהירה לשינויים והתמודדות עם המשימות הנדרשות כתוצאה מכך.
  • יכולת ניהול זמן ומיומנויות ארגוניות גבוהה
  • יכולת חשיבה לפתרון בעיות, יכולת להסתגל לטכנולוגיות ודרכי עבודה חדשות ויכולה להכשיר אחרים על מערכות ותהליכים. יוזמה וחתירה לפעולה בכל תחומי האחריות של המשרה.
  • אנגלית ברמה גבוהה - כישורי תקשורת מילוליים וכתיבה מעולים, יכולת ניתוח כתיבה וניסוח מסמכים באנגלית ובעברית - חובה
  • ניסיון ביישומי אינטרנט ואופיס - חובה
מקום העבודה הרצליה פיתוח
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00025
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד