תיאור תפקיד:
לחברתנו המספקת פתרונות תוכנה וטכנולוגיות מתקדמות לארגונים מובילים בישראל, דרוש/ה מועמד/ת עם מוטיבציה ויכולת ארגון לתפקיד עוזרת/ת תפעול אדמיסטרטיבי ומכירות שייצטרף לצוות הדינמי שלנו.
תפקיד זה מיועד לאיש/ת מקצוע רב-תכליתי עם יכולת להניע את מאמצי מכירות שלנו תוך מתן תמיכה ברמת פעילות בתחום התפעול. המועמד/ת האידיאלי יהיה מיומן בזיהוי הזדמנויות עסקיות חדשות, ניהול צנרת מכירות וביצוע משימות אדמיניסטרטיביות כדי לייעל את התפעול ולתמוך בפעילות הצוות הניהולי.
דרישות:
אחריות:- בתחום התפעול האדמיניסטרטיבי:
- תמיכה אדמיניסטרטיבית מקיפה לצוות ההנהלה.
- ארגון ותיאום פגישות.
- סיוע בהכנת דוחות, מצגות וניתוח נתונים.
- פיקוח וניהול פרויקטים מיוחדים כפי שיוגדר על ידי הצוות המנהל.
- בתחום המכירות:
- זיהוי וחקר לקוחות פוטנציאליים.
- פתיחה ותחזוקת צנרת מכירות באמצעות שיחות קרות, קמפיינים בדוא"ל והסברה במדיה חברתית.
- מתן תמיכה אדמינסטרטיבית לצוות המכירות של החברה
- תיאום פגישות עם לקוחות פוטנציאליים.
כישורים: - תואר ראשון במנהל עסקים, שיווק או תחום קשור - יתרון
- ניסיון מוכח בתפקיד עוזרת/ת פיתוח עסקי או מכירות.
- ניסיון קודם כעוזר מנהל או בתפקיד אדמיניסטרטיבי דומה, רצוי בסביבה מהירה ודינאמית.
- מיומנויות תקשורת ובינאישיות מצוינות, עם יכולת לעסוק ולשכנע לקוחות פוטנציאליים.
- יכולת מוכחת להתמודד עם משימות וסדרי עדיפויות מרובים.
- שליטה ב Microsoft Office ותוכנות CRM.
- יכולת עבודה עצמאית וכחלק מצוות, בעל יוזמה וגמישות ברמה גבוהה.
מיומנויות: - חשיבה אסטרטגית ומיומנויות אנליטיות לזיהוי הזדמנויות צמיחה ושיפור היעילות התפעולית.
- רמה גבוהה של מקצועיות ודיסקרטיות בטיפול במידע סודי.
- כישורי פתרון בעיות חזקים ויכולת הסתגלות לנסיבות משתנות.
- חשיבה יצירתית וחדשנית לתרום לצמיחה עסקית ולשיפורים תפעוליים.
- שליטה טובה באנגלית: קריאה, כתיבה ודיבור.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, לפי שעות
קוד משרה:
JB-O030324
אזור:
מרכז - תל אביב, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
לארגון מוביל בישראל דרוש/ה מזכיר/ה בכיר/ה לניהול לשכה התפקיד כולל עבודה משרדית מקצועית לרבות, ניהול יומנים, מענה טלפוני, תיוק מסמכים, אדמיניסטרציה שוטפת, ריכוז משימות ומעקב אחר ביצוע משימות, עבודה עם תוכנת SAP, הזמנות, חשבוניות, נוכחות עובדים, בקרת תקציבים, הכנת דוחות, הקלדת מסמכים והכנת מצגות, וכו'
דרישות:
* ניסיון של מינימום 5 שנים בניהול משרד גדול ומורכב - מעל 100 עובדים ומנהלים *שליטה מלאה בתוכנות אופיס *ניסיון בעבודה עם SAP - יתרון *כושר ביטוי גבוה בכתב ובע"פ * ניסיון בעבודה מול ספקים * אנגלית טובה מאוד * השכלה אקדמאית יתרון * יכולת אירגונית גבוהה ועבודה במצבי לחץ *אסרטיביות גבוהה *תקשורת בין אישית מעולה, תודעת שירות גבוהה, יכולת עבודה בצוות *מוסר עבודה גבוה *אחריות גבוהה, אמינות ודיסקרטיות. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-01280
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
סיוע למנהלת HR בארגון. הפקת Happy Hour שבועיים, תיוק מסמכים, הזמנת סופר, הזמנת ציוד משרדי, סיוע בארגון ימי גיבוש ומתנות לעובדים. ** המשרה הינה משרה חלקית/ משרת אם- 3 ימים בשבוע!
דרישות:
-תואר רלוונטי בתחום -יחסי אנוש מעולים -אחריות, "ראש גדול" ומוטיבציה -ניידות עם רכב
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
JB-01340
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לארגון סולידי בעל עשייה משמעותית דרוש/ה אחראית משרד ופרויקטים! כחלק מהתפקיד יהיה צורך מחד בריכוז כלל חומרי החברה- כולל חוזים, ניהול התקשרויות, דאגה לרכש ואחזקה ומתן עזר בכל הנדרש למנהל החברה, ומאידך יכולת לריכוז והובלת פרויקטים שונים של החברה- כולל עבודת שטח, עשייה יצירתית דינאמית ורחבה! מתאים לאנשים מאורגנים בעלי מוטיבציה ואהבה לעשייה משמעותית, דינאמית ומגוונת!
דרישות:
* ניסיון קודם בתחומי הרכש/אחזקה- חובה * ניסיון אדמינ' קודם- חובה * כתפיים רחבות לעשייה דינאמית ומגוונת- חובה * נכונות למשרה מלאה בירושלים * נכונות לתפקיד המשלב שטח לצד עבודת מטה * המשרה פונה לגברים ונשים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
L-LIB
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
עולם השיווק והפרסום מרגש ומעניין אותך? את/ה מחובר/ת לעולמות הפאשן? לקבוצה ענקית בתחום האופנה דרוש/ה מתאמ/ת שיווק במסגרת התפקיד: • סיוע שוטף לפעילויות מחלקת השיווק ואחריות על יישום ההחלטות בנושאי הפרסום, הקד"מ והיח"צ • הכנת חומרי תדמית/פירסום לשלל מטרות כגון: שלטי חוצות, שילוטי סניפים ועוד. • סיוע למנהלי השיווק בעבודה השוטפת: קביעת פגישות, בניית הצעות מחיר וכו'. • עזרה בהוצאה לפועל של ימי צילום/הפקות, השקות/אירועים ופרוייקטים שונים ומגוונים. • מתן מענה לגורמים פנים וחוץ אירגוניים. *משרה מלאה - א'-ה' מיקום המשרה - ראש העין
דרישות:
• בוגר/ת השכלה בתחום השיווק או תחום דומה - יתרון • תקשורת בינאישית טובה מאוד • יכולת עבודה בצוות • עבודה תחת לחץ • אוריינטציה לעולם הדיגיטל • בעל יכולות קידום ודחיפה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-858
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברתנו המספקת פתרונות תוכנה וטכנולוגיות מתקדמות לארגונים מובילים בישראל, דרוש/ה מועמד/ת עם מוטיבציה ויכולת ארגון לתפקיד עוזרת/ת בתחום הפיתוח העסקי ותפעול אדמינסטרטיבי שייצטרף לצוות הדינמי שלנו.
תפקיד זה מיועד לאיש/ת מקצוע רב-תכליתי עם יכולת להניע את מאמצי הפיתוח העסקי שלנו תוך מתן תמיכה ברמת ההנהלה. המועמד/ת האידיאלי יהיה מיומן בזיהוי הזדמנויות עסקיות חדשות, ניהול צנרת מכירות וביצוע משימות אדמיניסטרטיביות כדי לייעל את התפעול ולתמוך בפעילות הצוות הניהולי.
דרישות:
אחריות בתחום הפיתוח העסקי:- זיהוי וחקר לקוחות פוטנציאליים.
- פתיחה ותחזוקת צנרת מכירות באמצעות שיחות קרות, קמפיינים בדוא"ל והסברה במדיה חברתית.
- תיאום פגישות עם לקוחות פוטנציאליים.
- הכנת חומרים ומידע רלוונטיים עבור מצגות ללקוחות פוטנציאליים.
- לשמור על ידע עדכני על התעשייה ועל היצע המוצרים שלנו.
- בתחום התפעול האדמיניסטרטיבי:
- תמיכה אדמיניסטרטיבית מקיפה לצוות ההנהלה.
- ארגון ותיאום פגישות.
- סיוע בהכנת דוחות, מצגות וניתוח נתונים.
- פיקוח וניהול פרויקטים מיוחדים כפי שיוגדר על ידי הצוות המנהל.
כישורים:- תואר ראשון במנהל עסקים, שיווק או תחום קשור.
- ניסיון מוכח בתפקיד פיתוח עסקי, עם רקורד של השגת יעדי מכירות.
- ניסיון קודם כעוזר מנהל או בתפקיד אדמיניסטרטיבי דומה, רצוי בסביבה מהירה ודינאמית.
- מיומנויות תקשורת ובינאישיות מצוינות, עם יכולת לעסוק ולשכנע לקוחות פוטנציאליים.
- יכולת מוכחת להתמודד עם משימות וסדרי עדיפויות מרובים.
- שליטה ב Microsoft Office ותוכנות CRM.
- יכולת עבודה עצמאית וכחלק מצוות, בעל יוזמה וגמישות ברמה גבוהה.
מיומנויות:- חשיבה אסטרטגית ומיומנויות אנליטיות לזיהוי הזדמנויות צמיחה ושיפור היעילות התפעולית.
- רמה גבוהה של מקצועיות ודיסקרטיות בטיפול במידע סודי.
- כישורי פתרון בעיות חזקים ויכולת הסתגלות לנסיבות משתנות.
- חשיבה יצירתית וחדשנית לתרום לצמיחה עסקית ולשיפורים תפעוליים.
- שליטה טובה באנגלית: קריאה, כתיבה ודיבור.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, לפי שעות
קוד משרה:
JB-O250224
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
מזכיר/ת קומת הנדסה לארגון גדול ניהול יומן לארבעה מנהלים שיושבים בקומה סיוע בהגשת מכרזים מצגות PP, דו"חות אקסל, עבודה עם מערכת ERP
דרישות:
ניסיון קודם מוכח בניהול יומן של מנהלים בכירים ניסיון בעבודה בארגון גדול שליטה ב PP ובאקסל יחסי אנוש מצויינים ואישיות שירותית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
2063
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
לחברת אמיר המובילה במתקני הרמה לגובה דרוש/ה פקיד/ה למנהל המחלקה הטכנית. התפקיד כולל עזרה למנהל הטכני, אדמיניסטרציה, עבודה על מערכות פנימיות, עבודה מול ספקים, סגירת דוחות ועוד משימות הקשורות למחלקה, ולחלק הבירוקרטי שבה. משרה מלאה העבודה בפתח תקווה
דרישות:
דרישות: ידע טוב באופיס ואקסל אנגלית ברמה טובה- חובה ידע מהעולם הטכני- יתרון ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם- יתרון זריזות וגמישות מחשבתית המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00153
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|