דרושים בתחום עוזר מנהל

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 9 משרות עבודה בתחום עוזר מנהל

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
תיאור תפקיד:
עולם התרבות מעניין אותך? רוצה להשפיע?
למשרד ציבורי בתחום התרבות בתל אביב מגייסים מנהל/ת משרד
התפקיד כולל:
מענה למנכ"ל החברה, עבודה אדמיניסטרטיבית, ניהול לו"ז ותחומי מטה נוספים, תיאומי פגישות, כתיבת פרוטוקולים, מענה לטלפונים, תיוקים, הדפסות ומתן שירות.
העבודה הינה בימים א’-ה’ בין השעות 08:00-17:00 - משרה מלאה.
תחילת עבודה מיידית ולטווח הארוך
דרישות:
אנגלית ברמה טובה - חובה.
הכרת תוכנות האופיס - חובה.
תואר ראשון - חובה.
ניסיון אדמיניסטרטיבי ומזכירותי לדרג בכיר - יתרון.
בעל /ת יחסי אנוש טובים, ייצוגיות ותודעת שירות גבוהה.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00564
אזור: מרכז, השפלה
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בפריסה ארצית.
עבודה מול לקוחות וספקים מחו"ל , מתן מענה אינפורמטיבי למספר מחלקות בתוך הארגון , מענה בנושאי כספיים כגון בירורי חשבוניות ,שליחת כרטסות , בירורים כספיים ועוד,
עבודה מול ספקים ומספר גורמים בארגון.
דרישות:
משרה מלאה .
ידע / ניסיון בתחום הכספים / פיננסים- יתרון
ראש גדול
נכונות לעבודה בצוות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 7000
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
למשרה ייחודית ומעניינת בחברה לציוד רפואי מתקדם דרוש/ה: מנהל/ת משרד
במסגרת התפקיד:
1. טיפול בלקוחות - שליחת הצעות מחיר, קבלת הזמנות, אספקה ללקוחות, הוצאת ת.משלוח, חשבוניות, גיול חובות.
2. טיפול בספקים ומלאי - בדיקות מלאי ותכנון מלאי, הזמנות לספקים, הנפקת הזמנות, תיאום ייבוא סחורה- הספקים בחו"ל ולכן נדרשת אנגלית טובה.
3. טיפול בהנה"ח - העברת החומר באופן מסודר לרו"ח.
4. הגשת אישורים למשרד הבריאות - תינתן הכשרה במקום
עבודה בשטח:
הגעה ללקוחות, השתתפות והנחיית פרוצדורות בשטח
מוכנות לבצע תפקיד רחב בחברה קטנה לאנשים שרוצים לבנות קריירה בתחום

עבודה במשרה מלאה ימים א-ה
שישי לפי הצורך
דרישות:
  • תואר אקדמאי - חובה
  • אנגלית ברמה גבוהה - חובה
  • נכונות לעבודה מאומצת - חובה
  • ניסיון קודם בחברה לציוד רפואי - יתרון
  • רצינות, אחריות ויוזמה
  • ראש גדול, רצון להתקדם ומוכנות ללמוד הרבה
  • מועמד מתאים יקבל גם הכשרה להשתתף בניתוחים ולהדריכם.

המשרה ברובה מהמשרד ויציאה לשטח מידי פעם ולפי הצורך
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00003
אזור: מרכז, השפלה
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לדואר ישראל – לשכת המנהל הכללי דרוש/ה מזכיר/ה בלשכת מנכ"ל

  • מענה לפניות טלפוניות, הקלדות, הכנת מצגות, הזמנת כיבוד, סריקת מסמכים
  • כפיפות למנהלת לשכת מנכ"ל
מקום העבודה: מודיעין
משרה מלאה - העסקה באמצעות חברת דואר ישראל. מועד משוער לתחילת ההעסקה: מיידי
חובה היקף המשרה 100% 
 ימי עבודה : א' - ה'
 שעות עבודה 8:00-17:00 + שעות נוספות במידת הצורך

 בשליחה יש לציין "עבור משרת "מזכיר/ה בלשכת מנכ"ל"
דרישות:
  • שליטה מלאה ביישומי OFFICE 
  • ידע באאוטלוק -חובה. 
  • עברית רהוטה, יחסי אנוש מצוינים, תודעת שירות גבוהה, יכולת עבודה בצוות, ראש גדול, ייצוגיות, יוזמה, דיוק, ירידה לפרטים, סדר וארגון, יכולת למידה ברמה גבוהה, רציניות ואחראיות.
  • ניידות- חובה 
 בשליחה יש לציין "עבור משרת "מזכיר/ה בלשכת מנכ"ל"
המודעה כתובה בלשון זכר/נקבה אך מתייחסת ופונה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00021
אזור: מרכז
קרא עוד
תיאור תפקיד:

SderoTech Technologies LTD (NexTenna)  חברה מהפכנית המפתחת מערכות תקשרות אלחוטית שישנו את עולם התקשורת מחפשת מנהל/ת משרד/עוזר/ת אישית לטובת ניהול השוטף של המשרד, לוחות זמנים, ארגונים, ניהול תיקי לקוחות וספקים שתעבוד ישירות בכפיפות למנכ"ל החברה.


דרישות:

1. עברית ואנגלית ברמת שפת אם, ושפות נוספות יתרון. 

2. ניסיון עבודה/או רקע צבאי שקול עם תוכנות מיקרוסופט כגון: אקסל,  Windows, MS-Office, Outlook Office או Google Sheets, Docs, gmail, עבודה שוטפת עם אימייל ומערכות לניהול פגישות.

3. עבודה תכלול תיאום וניהול לו"ח זמנים וישיבות לצוות ההנדסה, וכן פגישות עם לקוחות או ספקים עבור המנכ"ל.

4. הוצאת קבלות, עבודה מול הספקים, לקוחות, ותמיכה בנושאים אדמניסטרציה עבור החברה.

5. תיאום בין המחלקה המשפטית, הפיננסית ורכישות של החברה.

6. ניסיון קודם בחברות סטארט אפ או בצה"ל - יתרון.

7. משרה מלאה.

8.כעוזרת אישית למנכ"ל תהיה לך גישה וידע לחומר מסווג, העבודה היא לתקופה ארוכה.

9. רקע בהנהלת חשבונות יתרון.

10. רקע במשפטים ותואר בתחום - יתרון משמעותי ויכול לכלול הרחבת התפקיד



היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00022
אזור: שרון, צפון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
למנכ"לית ארגון צפוני הממוקם בגליל המערבי,  דרוש/ה עוזר/ת אישי/ת להנעה, מעקב, בקרה וקידום של פרויקטים ושל תהליכים חוצי ארגון, מול ההנהלה ומנהלי המחלקות,  בנייה, תקצוב וניהול תוכניות עבודה ופרויקטים,  כתיבה וניהול הגשות ל'קול קורא' ולגיוס תרומות,  קשר מול גורמים חוץ ארגוניים, תוך הגשת דיווחים תקופתיים,  מענה לפניות ומכתבים רשמיים,   אחריות על לו"ז מנכ"לית



דרישות:
• יכולת ניהול עצמי ועבודה עצמאית ברמה גבוהה במיוחד
• יכולת עבודה בעצימות גבוהה על מספר רב של משימות בתחומים שונים ובמקביל
• מחויבות לטווח ארוך וחיבור ערכי למטרות וייעוד הארגון
• ניסיון רלוונטי משמעותי - חובה (ניסיון קודם בעבודה עם ארגון/נים בתחום התרבות - יתרון)
• כושר עמידה במצבי לחץ, ביטחון עצמי ואינטליגנציה רגשית גבוהה
• כושר ביטוי מעולה, בכתב ובעל פה
• שליטה גבוהה בבניית וביישומי Office, לרבות Excel ו- Power Point
• יחסי אנוש מעולים, יכולת לעבוד גם בצוות וגם עצמאית
• אסרטיביות, דיסקרטיות, נאמנות
• תודעת שירות גבוהה



היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-2300
אזור: צפון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
דרושה מנהלת משרד לחברת ניהול פרויקטים במודיעין 
דרישות:
  • בעלת מוטיבציה, ראש גדול, יכולת ניהול עצמאית ולמידה מהירה
  • הכרה של תוכנות אופיס, (וורד, אקסל, p.p)
  • הכשרה תינתן בהתאם
  • מתאים למתגוררים באזור מודיעין ומודיעין עילית 
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00108
אזור: ירושלים
קרא עוד
תיאור תפקיד:
The Office and Operations manager is responsible for managing communication with senior management, carrying out inquiries and regular follow-ups, working with internal organizational interfaces and handling complex administration.
Responsibilities
• Act as a point of contact for executives, investors, clients and other external partners.
• Organize agendas and materials for meetings, as well as coordinate and track execution of tasks.
• Define and streamline processes and workflows
• Build Dashboards to create visibility to support senior management
• Oversee office operations including supplies and deliveries
דרישות:
• A Bachelor’s degree- Must
• At least 3 years of experience in complex administrative roles, preferably in a global high-tech company or a law firm.
• Excellent written and verbal communication skills
• Exceptional organizational skills and attention to details.
• Full proficiency in English, speaking and writing
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-49913
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברת יעוץ מובילה דרוש/ה מנהל/ת משרד-  רמת גן -ב.ס.ר 
ניהול משרד שוטף ומזכירות, כולל מענה טלפוני ופרונטלי ללקוחות, ניהול יומנים ותיאום פגישות, טיפול במיילים, מתן סיוע ליועצי החברה.
התנהלות מול לקוחות /ספקים, אחריות על מעקב והזמנת ציוד משרדי, כיבוד, ניקיון וכדומה.
קבלת אורחי המשרד ואחריות על נראות המשרד.
משרה מלאה ימים א'-ה' בין השעות בין השעות 8:00-17:00.
מיקום: רמת גן
דרישות:
  • ניסיון בניהול משרד
  • היכרות טובה עם אאוטלוק ויישומי אופיס
  • ייצוגיות, אחריות, אמינות ומוסר עבודה
  • יסודיות, דייקנות ויכולת ארגון
  • תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש טובים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00092
אזור: מרכז
קרא עוד

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!