דרושים בתחום עוזר מנהל

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 11 משרות עבודה בתחום עוזר מנהל

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Executive Assistant

Executive Assistant

אר.ויי.בי. פלסמנט אגנסי בע"מ

27/07/2024

תיאור תפקיד:
We are a Bet Shemesh based financial firm looking for an experienced Executive Assistant.

Key Responsibilities:
    Task Management: Assist the executives in organizing, prioritizing, and
managing tasks, including identifying tasks that can be delegated. Act as the “list
Keeper” ensuring important and urgent items are completed.
    Communication: Serve as the primary point of contact between the executives
and internal/external stakeholders. Handle correspondence, emails, and phone
calls professionally and promptly.
    Meeting Coordination: Schedule and organize one-on-one meetings, executive
team meetings, client meetings, and meetings with managers and advisors.
Prepare agendas and potentially take minutes.
    Event Planning: Plan and coordinate events such as parlor meetings, informal
meet-and-greets, networking events, and educational events for employees and
prospective customers. Oversee one major event quarterly and one minor event
monthly, sometimes during evening hours.
    Travel Arrangements: Manage travel logistics for the executives, including
booking flights, accommodations, cars, and arranging for kosher food options and
local community connections.

דרישות:
Qualifications:
    Proven experience as an Executive Assistant or in a similar administrative role.
    Exceptional organizational and time-management skills.
    Highly motivated – pro-active and able to carry responsibility.
    Strong written and verbal communication abilities.
    Proficiency in Microsoft Office Suite (Word, Excel, PowerPoint, Outlook) and
other relevant software such as Gmail, Canva, Adobe Acrobat, Asana, and
ChatGPT.
    Ability to handle confidential information with integrity and discretion.
    Strong attention to detail and problem-solving skills.
    Ability to work independently and collaboratively in a fast-paced environment.
    Bachelor’s degree or equivalent experience preferred.
    Fluent English and Hebrew – verbal and written

Required hours:
6 hours/day – 4 of which must be between 10am - 6pm
Occasional evening responsibilities. Flexible WFH
היקף משרה: משרה חלקית
קוד משרה: 813305
אזור: ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - רחובות
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

עוזר/ת תפעול אדמינסטרטיבי ומכירות

עוזר/ת תפעול אדמינסטרטיבי ומכירות

נוביליס מערכות תוכנה

27/07/2024

תיאור תפקיד:
לחברתנו המספקת פתרונות תוכנה וטכנולוגיות מתקדמות לארגונים מובילים בישראל, דרוש/ה מועמד/ת עם מוטיבציה ויכולת ארגון לתפקיד עוזרת/ת תפעול אדמיסטרטיבי ומכירות שייצטרף לצוות הדינמי שלנו.
תפקיד זה מיועד לאיש/ת מקצוע רב-תכליתי עם יכולת להניע את מאמצי מכירות שלנו תוך מתן תמיכה ברמת פעילות בתחום התפעול. המועמד/ת האידיאלי יהיה מיומן בזיהוי הזדמנויות עסקיות חדשות, ניהול צנרת מכירות וביצוע משימות אדמיניסטרטיביות כדי לייעל את התפעול ולתמוך בפעילות הצוות הניהולי.
דרישות:
אחריות:
בתחום התפעול האדמיניסטרטיבי:
  • תמיכה אדמיניסטרטיבית מקיפה לצוות ההנהלה.
  • ארגון ותיאום פגישות.
  • סיוע בהכנת דוחות, מצגות וניתוח נתונים.
  • פיקוח וניהול פרויקטים מיוחדים כפי שיוגדר על ידי הצוות המנהל.
בתחום המכירות:
  • זיהוי וחקר לקוחות פוטנציאליים.
  • פתיחה ותחזוקת צנרת מכירות באמצעות שיחות קרות, קמפיינים בדוא"ל והסברה במדיה חברתית.
  • מתן תמיכה אדמינסטרטיבית לצוות המכירות של החברה
  • תיאום פגישות עם לקוחות פוטנציאליים.

כישורים:
  • תואר ראשון במנהל עסקים, שיווק או תחום קשור - יתרון 
  • ניסיון מוכח בתפקיד עוזרת/ת פיתוח עסקי או מכירות.
  • ניסיון קודם כעוזר מנהל או בתפקיד אדמיניסטרטיבי דומה, רצוי בסביבה מהירה ודינאמית.
  • מיומנויות תקשורת ובינאישיות מצוינות, עם יכולת לעסוק ולשכנע לקוחות פוטנציאליים.
  • יכולת מוכחת להתמודד עם משימות וסדרי עדיפויות מרובים.
  • שליטה ב Microsoft Office  ותוכנות CRM.
  • יכולת עבודה עצמאית וכחלק מצוות, בעל יוזמה וגמישות ברמה גבוהה.

מיומנויות:
  • חשיבה אסטרטגית ומיומנויות אנליטיות לזיהוי הזדמנויות צמיחה ושיפור היעילות התפעולית.
  • רמה גבוהה של מקצועיות ודיסקרטיות בטיפול במידע סודי.
  • כישורי פתרון בעיות חזקים ויכולת הסתגלות לנסיבות משתנות.
  • חשיבה יצירתית וחדשנית לתרום לצמיחה עסקית ולשיפורים תפעוליים.
  • שליטה טובה באנגלית: קריאה, כתיבה ודיבור.
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית, לפי שעות
קוד משרה: JB-O030324
אזור: מרכז - תל אביב, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מזכיר/ת מנכ"ל

מזכיר/ת מנכ"ל

לוג-און תוכנה

27/07/2024

תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בפתח תקווה דרוש/ה מזכיר/ת מנכ"ל.
העבודה בסביבה דינאמית ומאתגרת ודורשת ייצוגיות רבה בתפקיד.

במסגרת התפקיד-
מענה ותמיכה אדמינסרטיבית למנכ"ל.
ארגון אירועים חטיבתיים.
ניהול לו"ז מורכב.
ממשק מול לשכות נוספות בחברה.
מענה טלפוני, טיפול בדואר.
אחריות על תיאום ואירוח פגישות עבודה, כנסי מנהלים, מפגשים מרובי משתתפים.
תיאום נסיעות עבודה בשפה האנגלית.
דרישות:
ניסיון קודם בתחום האדמיניסטרציה- חובה!
זמינות למשרה מלאה, ושעות נוספות.
אסרטיביות וייצוגיות.
אנגלית ברמה טובה.
-ייתאפשר גם ניסיון צבאי בתור רל"ש/ית או מנהל/ת לשכה.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-02291
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת אדמיניסטרציה לחטיבת הכספים

מנהל/ת אדמיניסטרציה לחטיבת הכספים

קבוצת יעל

27/07/2024

תיאור תפקיד:
קבוצת יעל מגייסת מנהל/ת אדמיניסטרטיבי/ת לסמנכ"ל וחטיבת הכספים של החברה
מיקום המשרה: כפר סבא.

תיאור התפקיד:
  • ביצוע משימות אדמינסטרציה שונות כגון : גביה, עבודה מול גזברות , ממשקים בכל הקשור בביטוחים, הזמנות רכש מנהלה, לקוחות, הזמנות וכד...
  • מעקב אחר משימות ודדליין.
  • טיפול בתכתובות ומענה לפניות פנימיות וחיצוניות.
  • תיאומים שונים בין סמנכ"ל הכספים למנהלים בחטיבה למחוץ לחטיבה.
  • ניהול יומן וקביעת פגישות עבור סמנכ"ל הכספים.
  • תיאום וארגון ישיבות, כולל הכנת חומרים ומצגות.
דרישות:
  • ניסיון של 3-5 שנים בתפקיד דומה.
  • השכלה רלוונטית - עדיפות בעל/ת תואר ראשון.
  • שליטה מלאה וגבוהה בכלי אופיס, גיליונות אלקטרוניים ומצגות.
  • יכולת עבודה תחת לחץ עם ריבוי משימות.
  • משימתיות ודבקות במטרה.
  • דייקנות.
  • יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות של עשרות עובדים
  • דיסקרטיות ואמינות גבוהה.
  • יכולת ארגון וסדר ברמה גבוהה מאוד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 21671
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

אשדר מקבוצת אשטרום מגייסת אחראי.ת תפעול ומינהלה.

אשדר מקבוצת אשטרום מגייסת אחראי.ת תפעול ומינהלה.

קבוצת אשטרום בע"מ

27/07/2024

תיאור תפקיד:
אשדר מקבוצת אשטרום מגייסת אחראי.ת תפעול ומינהלה.
מה כולל התפקיד?
- ניהול יומנים של סמנכ"ל הנדסה ומנהלי אזור.
- טיפול בהקמת חוזים וניהול החשבונות מול אגף הכספים בכל הפרויקטים.
- סיוע בניהול תהליכי הנדסה ורישוי, מכרזים, השוואת הצעות, טיפול ברשויות בכל הקשור להיתרים ואכלוס של פרויקטים והנדסה.
דרישות:
מה חשוב שיהיה לך?
- ניסיון בניהול יומנים וניהול אדמיניסטרטיבי.
- ניסיון בעבודה עם Priority.
- ניסיון מתחום הבנייה וניהול פרויקטים - יתרון משמעותי.
- שליטה מלאה בכל תוכנות האופיס, בדגש על אקסל.
משרה מלאה במשרדי המטה ברמת גן
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 3806
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחברה טכנולוגית במרכז דרוש/ה מנהל/ת משרד!

לחברה טכנולוגית במרכז דרוש/ה מנהל/ת משרד!

שביט סופטוור

27/07/2024

תיאור תפקיד:
-ניהול אדמיניסטרטיבי של משרד
-מעקב אחר הזמנות
-מעקב אחר חשבוניות
-ניהול שעות של העובדים
-ניהול חיובים של לקוחות וספקים
-רכש למשרד
-ניהול ספקים כגון ניקיון
-ביקורות ISO
-משאבי אנוש- גיוס , עבודה מול חברות השמה ותיאום ראיונות
-תיאומי פגישות, ניהול היומן של המנכ"ל וה - CTO
דרישות:
- ניסיון של 3 שנים לפחות בתפקיד דומה
-המון מוטיבציה ואנרגיה
- עבודה מהמשרד, אופציה ליום עבודה 1 מהבית
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-01367
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

עוזר/ת פיתוח עסקי ותפעול אדמינסטרטיבי

עוזר/ת פיתוח עסקי ותפעול אדמינסטרטיבי

נוביליס מערכות תוכנה

27/07/2024

תיאור תפקיד:
לחברתנו המספקת פתרונות תוכנה וטכנולוגיות מתקדמות לארגונים מובילים בישראל, דרוש/ה מועמד/ת עם מוטיבציה ויכולת ארגון לתפקיד עוזרת/ת בתחום הפיתוח העסקי ותפעול אדמינסטרטיבי שייצטרף לצוות הקיים שלנו.

תפקיד זה מיועד לאיש/ת מקצוע רב-תכליתי עם יכולת להניע את מאמצי הפיתוח העסקי שלנו תוך מתן תמיכה ברמת ההנהלה. המועמד/ת האידיאלי יהיה מיומן בזיהוי הזדמנויות עסקיות חדשות, ניהול צנרת מכירות וביצוע משימות אדמיניסטרטיביות כדי לייעל את התפעול ולתמוך בפעילות הצוות הניהולי.
דרישות:
אחריות בתחום הפיתוח העסקי:
  • זיהוי וחקר לקוחות פוטנציאליים.
  • פתיחה ותחזוקת צנרת מכירות באמצעות שיחות קרות, קמפיינים בדוא"ל והסברה במדיה חברתית.
  • תיאום פגישות עם לקוחות פוטנציאליים.
  • הכנת חומרים ומידע רלוונטיים עבור מצגות ללקוחות פוטנציאליים.
  • לשמור על ידע עדכני על התעשייה ועל היצע המוצרים שלנו.
  • בתחום התפעול האדמיניסטרטיבי:
  • תמיכה אדמיניסטרטיבית מקיפה לצוות ההנהלה.
  • ארגון ותיאום פגישות.
  • סיוע בהכנת דוחות, מצגות וניתוח נתונים.
  • פיקוח וניהול פרויקטים מיוחדים כפי שיוגדר על ידי הצוות המנהל.
כישורים:
  • תואר ראשון במנהל עסקים, שיווק או תחום אחר קשור.
  • ניסיון מוכח בתפקיד פיתוח עסקי, עם רקורד של השגת יעדי מכירות.
  • ניסיון קודם כעוזר מנהל או בתפקיד אדמיניסטרטיבי דומה, רצוי בסביבה מהירה ודינאמית.
  • מיומנויות תקשורת ובינאישיות מצוינות, עם יכולת לעסוק ולשכנע לקוחות פוטנציאליים.
  • יכולת מוכחת להתמודד עם משימות וסדרי עדיפויות מרובים.
  • שליטה ב Microsoft Office  ותוכנות CRM.
  • יכולת עבודה עצמאית וכחלק מצוות, בעל יוזמה וגמישות ברמה גבוהה.

מיומנויות:
  • חשיבה אסטרטגית ומיומנויות אנליטיות לזיהוי הזדמנויות צמיחה ושיפור היעילות התפעולית.
  • רמה גבוהה של מקצועיות ודיסקרטיות בטיפול במידע סודי.
  • כישורי פתרון בעיות חזקים ויכולת הסתגלות לנסיבות משתנות.
  • חשיבה יצירתית וחדשנית לתרום לצמיחה עסקית ולשיפורים תפעוליים.
  • שליטה טובה באנגלית: קריאה, כתיבה ודיבור.
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית, לפי שעות
קוד משרה: JB-O250224
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

עוזר/ת אדמיניסטרטיבית למנכ"ל אירגון גלובאלי

עוזר/ת אדמיניסטרטיבית למנכ"ל אירגון גלובאלי

PHR

27/07/2024

תיאור תפקיד:
עוזר/ת אדמיניסטרטיבית למנכ"ל אירגון גלובאלי
תמיכה שוטפת למנכ"ל בדגש על ניהול יומן, פגישות, נסיעות, טיסות וכד'
סיוע אדמיניסטרטיבי לחברי ההנהלה 
סיוע בעריכת מצגות
סיוע ותמיכה באירועים שונים המתקיימים במשרד: אירוח משלחות/פרוייטים יחודיים
ניהול מסמכים אל מול המערכות בארגון
תפעול הפעילות השוטפת של המשרד: ניהול צוות הניקיון, אחראי רכש ציוד משרדי וכד'

דרישות:
השכלה אקדמית
ניסיון בתפקידים דומים : עוזר/ת אישית, עוזר/ת אדמיניסטרטיבית וכד'
עברית ואנגלית ברמה גבוה, העבודה היא מול גורמים בארץ ובחו"ל
שליטה מלאה במערכות מחשוב
כישורי ארגון בריבוי משימות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 1861
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
חו"ל - חו"ל
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

עוזר/ת אישית

עוזר/ת אישית

מעוף ראשל"צ

27/07/2024

תיאור תפקיד:
לחברת תשתיות מובילה בתחומה באזור יבנה דרוש/ה עוזר/ת אישי/ת.
התפקיד כולל:
- אחריות על ניהול יומן ולוח הזמנים
- הכנת חומרים לישיבות והוצאת סיכומים.
- אחריות על בקרת המשימות, איסוף חומרים.
- הכנת מסמכים ומצגות לישיבות.
- עבודה שוטפת אל מול דרגים בכירים
דרישות:
-יכולת ניהול עצמאית של פרויקטים ומשימות.
-ניסיון עם תוכנות אופיס - חובה
-ניסיון לפחות שנה בתפקיד דומה- חובה
-משרה מלאה נוכחות לש"נ בהתאם לצורך.
-השכלה - מנהל עסקים
יש להעביר קורות חיים עם ציפיות שכר.
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד ומקדמת עובדים עם מוגבלויות כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 217847
אזור: מרכז - חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
דרום - אשדוד, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת לשכת מנכ"ל לארגון מוביל בתחום הספורט

מנהל/ת לשכת מנכ"ל לארגון מוביל בתחום הספורט

Gal H.R - השמה בתחומי המדיקל, הפיננסים ושוק ההון

23/07/2024

תיאור תפקיד:
לארגון מוביל בתחום הספורט דרוש/ה מנהל/ת לשכת מנכ"ל.
במסגרת התפקיד: יד ימינו של מנכ"ל החברה לכל רוחב תחומי פעילותו המקצועית והאדמיניסטרטיבית, ניהול יומן ולו"ז, תיעדוף משימות, מעקב ובקרה אחר משימות והחלטות לביצוע, הכנת מצגות וריכוז כלל הפעילויות במשרד, הכנת פרוטוקולים וסיכומי פגישות, ניהול נסיעות לחו"ל ותיאום טיסות ומלונות בחו"ל, התנהלות מול גורמים פנים וחוץ ארגוניים בארץ ובחו"ל.

**המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד**
דרישות:
- בעל/ת תואר אקדמי.
- ניסיון בתפקיד דומה.
- שליטה מלאה ביישומי Office ו- Outlook כולל הכנת מצגות.
- אנגלית שפת אם- חובה.
- כושר ביטוי מעולה בעל פה ובכתב.
- יכולת תיעדוף משימות והבנת סיטואציות מורכבות.
- כישורים בין-אישיים, דייקנות, יסודיות, אחריות, מסירות ועצמאות תפקודית.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 16403
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה עוזר/ת אישית לסמנכ"לית - בחיפה!

דרוש/ה עוזר/ת אישית לסמנכ"לית - בחיפה!

נ.ת.ב

07/07/2024

תיאור תפקיד:
· סיוע מקצועי ואישי לסמנכ"לית  תוך זמינות ומענה למטלות לכל צורך.
· אדמיניסטרציה שוטפת: ניהול יומנים, מענה למיילים, מענה לטלפונים, תיוק מסמכים, הכנת חומרים לישיבות ודוחות הנהלה.
· עבודה מול ממשקים פנימיים (עובדים) וחיצוניים (קבלנים, ספקים, לקוחות) במידת הצורך. לרבות עבודה מול דרגים ניהוליים בכירים פנימיים וחיצוניים.
דרישות:
שליטה טובה מאוד ביישומי Office (Word, Excel, Outlook)- חובה
עברית טובה- יכולת התנסחות בכתב והתבטאות בע"פ.
שירותיות ויחסי אנוש ברמה גבוהה
יציבות ונכונות לטווח ארוך - מוסר עבודה.
***משרה מלאה+נכונות לשעות נוספות*** 
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 1217
אזור: צפון - עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
קרא עוד

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!