תיאור תפקיד:
לחברת נדל"ן מצליחה בראש העין דרוש/ה מנהל /ת תיקי לקוחות התפקיד כולל: - ליווי משקיעים ישראלים ולקוחות בישראל - טיפול וניהול ענייני בירוקרטיה מול רשויות בחו"ל - אין שום מרכיב של מכירה ! ימים א-ה, אפשרות לסיים שעות עבודה מהבית, אפשרות ליום עבודה מהבית שכר: 10,000 ש"ח
דרישות:
אנגלית ברמת טובה דיבור + כתיבה חובה יחסי אנוש מעולים שירותי, סדר וארגון ראש גדול עברית ברמה טובה חובה רוסית- יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
J-3270
|
תיאור תפקיד:
לחברה המובילה בישראל בתחום מתקני המים דרושים נציגי שירות לקוחות לעבודה במשמרות בוקר בלבד + שישי לסירוגין. שיחול נכנסות מלקוחות החברה. תנאים מעולים, עבודה בארגון גדול ויציב עם אופציות קידום למתאימים. ארוחות מסובסדות, תחרויות פרסים ונופש חברה בחו"ל אחת לשנה!
דרישות:
ניסיון במוקד טלפוני - יתרון, ניסיון בשירות לקוחות - יתרון. סבלנות, חוסן מנטלי ויכולת עמידה בלחצים.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משרה זמנית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-543
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחום דרושים /ות נציגים /ות למוקדי השירות. שיחות נכנסות בלבד *ללא מכירות*. * משרת בוקר 8:00-16:00, אופציה לשישי סירוגין * שכר 8,000! ללא תלות בבונוסים! * ארוחות צהריים מסובסדות *קרן השתלמות מהיום הראשון * יום מחלה מלא מהיום הראשון * תנאים סוציאליים מדהימים. עבודה כעובדי חברה מהיום הראשון. אווירה צעירה, שמחה, דינאמית ועם פוטנציאל להתקדם לתפקידים בעלי /ות אופי ניהולי בעתיד. יכול להתאים גם לסטודנטים ואמהות.
דרישות:
אוריינטציה שרותית. יכולת עבודה בצוות. סבלנות. נכונות למשרה מלאה.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-900
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
התפקיד כולל מתן שירות איכותי ללקוחות המשרד ושימור חוויית לקוח מצוינת, ניהול ותיאום משימות, תהליכים ופרויקטים באופן יעיל ומדויק, עבודה בסביבה דינאמית תוך שמירה על סדר ועמידה בזמנים (לא תפקיד מכירות) שעות עבודה: 09:00-15:00 (גמיש) , סביבת עבודה דתית/חרדית 10,000-12,000 ש"ח ברוטו תלוי בוותק וביכולות
דרישות:
אנגלית ברמה גבוהה מאוד כולל ניהול שיחות וכתיבה באנגלית יכולת ניהול משימות מרובות באופן עצמאי ומסודר כישורי תקשורת בינאישית גבוהים וגישה שירותית חשיבה תהליכית ויכולת זיהוי פתרונות באופן מהיר ואפקטיבי, תשומת לב לפרטים ודיוק בביצוע משימות, סבלנות, אמפתיה וגישה חיובית אפשרות לשעות עבודה בערב (חלקית) מהווה יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
j-3262
|
תיאור תפקיד:
תיאור תפקיד: שירות 360 ללקוח- שירות, מכירות ותפעול · עבודה שוטפת מול לקוחות קמעונאים ומוסדיים. · שיווק מוצרי החברה וניהול ושימור מאגר של לקוחות הקיימים (קבלת שיחות ושיחות יזומות) · סיוע בשימור יחסים ארוכי טווח עם הלקוח, לאחר המכירה הראשונה · סיוע בריכוז משאבי הארגון בכדי להבטיח שהלקוחות מקבלים את הערך המיטבי מהמוצר/שירות וזאת על מנת להגדיל את היקף המכירות עם לקוחות קיימים. · תכנון אינטראקציות יזומות מול הלקוח, אחריות למתן מענה טכנולוגי (תמיכה טכנית באפליקציית הזמנות של חברת דיפלומט, ומענה בכל הפלטפורמות הדיגיטליות), טיפול במכירות וסיוע ללקוחות להגעה ליעדים שהציבה החברה · הקלדת הזמנות, עדכון הזמנות, הנפקת דוחות מכירה, אדמיניסטרציה. · מעקב אחר הזמנות, תעודת החזרה וטיפול בתקלות שוטפות · טיפול בכל עולמות הגבייה- זיכויים והפרשים ללקוחות, עדכון תנאי אשראי של הלקוח, הפקת חשבוניות והמרת לקוחות לגבייה דיגיטלית · הצעות מחיר ללקוחות בשיתוף מנהלי אזורי הלקוחות · מתן שירות למנהלי אזורי הלקוחות בשטח ותמיכה למנהל המכירות · תמיכה באפליקציית המכירות של הלקוחות (My Diplomat)
דרישות:
· בגרות מלאה- חובה · אוריינטציה שירותית, כושר ביטוי טוב - חובה · אוריינטציה מכירתית ושיווקית - חובה · ניסיון בעבודה בתחום שירות לקוחות ובתחום המכירות · ניידות והגעה עצמאית לאזור האיירפורט סיטי (ליד נתב"ג) - חובה · מוסר עבודה גבוה, ויכולת עבודה עצמאית · יכולת עבודה בתנאי לחץ
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
177095
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברת שיווק מוצרים לעסקים בת"א מחפשת אחראי/ת הזמנות ושימור לקוחות ימים א' - ה', משרה מלאה. שכר - 11,000 ש"ח.
דרישות:
ניסיון באמיניסטרציה שירות ושימור לקוחות או מכירות - יתרון ידע וניסיון בפריוריטי, סאפ או חשבשבת - חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
J-3256
|
תיאור תפקיד:
למוקד צעיר ואנרגטי בתחום ייעוץ לימודים דרושים נציגי/ות שירות טלפוניים. מיקום: מרכז תל אביב (נגיש בתחבורה ציבורית) היקף המשרה: משרה מלאה /חלקית (מתאים לסטודנטים/ות ולהורים) שכר בסיס גבוה + בונוסים ומענקים על עמידה ביעדים תנאים מעולים: גמישות במשמרות ,תן ביס לפי יעדים ימי גיבוש, אירועי חברה וחגיגות ימי הולדת, מתנות לחגים.
דרישות:
ניסיון במוקד טלפוני – יתרון זמינות לעבודה במשמרות יחסי אנוש מעולים יכולת הגעה למרכז תל אביב
היקף משרה:
משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-1396
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
|
תיאור תפקיד:
לבית השקעות מוביל ברמת גן דרוש/ה נציג/ת שירות לקוחות ומידע.הזדמנות מדהימה להשתלב במערך השירות בחברת הגמל והפנסיה, לרכוש כלים ולהתמקצע בתחום הפיננסי והפנסיוני!המוקד שלנו באווירה צעירה, משפחתית וחמה, עם תנאים סוציאלים מפנקים ואפשרויות קידום. והכי חשוב שכל ההכשרה הפיננסית והמקצועית היא עלינו. התפקיד כולל מענה לשיחות נכנסות ויוצאות ומתן שירות מקצועי בפניות של עמיתי החברה בכל הקשור לבירור מוצרי הגמל והפנסיה, תהליכי הצטרפות, משיכת כספים, מילוי טפסים, סיוע באתר, וכ"ו.
דרישות:
דרישות: ניסיון בשירות לקוחות - יתרון ניסיון בתחום קרנות השתלמות, קופות הגמל ופנסיה- יתרון שליטה טובה במחשב ובתוכנות אופיס שירותיות ואדיבות לצד מקצועיות תודעת שירות גבוה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00077
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
מתן מענה לתלונות או בירורים בנוגע לכל תחומי פעילות הקבוצה (השכרה, מכירה, ליסינג).
דרישות:
וורבליות, שירותיות ברמה גבוהה, יכולת התנסחות בכתב ובע"פ ברמה גבוהה, יכולת תעדוף משימות וביצוע מעקב ובקרה, שליטה במערכות אופיס, אנגלית ברמת הבנה.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות
קוד משרה:
JB-00063
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
|
תיאור תפקיד:
- חלק מצוות לשכת בית הספר. - תפעול ותחזוקה שוטפת של מערכות הוראה השונות. - עדכון סילבוסים, חומרי הוראה ובחינות במערכת ממוחשבת ייעודית - Moodle. - עבודה שוטפת מול מרצים וממשקים שונים בקמפוס ומחוצה לו (בתי חולים וקשרי תעשייה). - מעקב ובקרה אחר משימות ועבודה צמודה עם סגנית הדיקן וראש תכנית. - תחומי אחריות ומשימות נוספות לפי צרכי הלשכה כפי שידרשו מעת לעת. - משרה מלאה, 40 שעות שבועיות, נדרשת גמישות בשעות. - תחילת עבודה מיידית. עבודה בקמפוס האוניברסיטה בהרצליה.
דרישות:
- תואר ראשון. - ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית, יתרון עבודה במוסד אקדמי. - ניסיון בעבודה ושליטה מלאה עם תוכנות אופיס ו-Teams, יתרון לעבודה עם Moodle. - שליטה מלאה בתוכנות אופיס ויכולת טכנית גבוהה ללימוד מהיר של תוכנות חדשות. - תודעת שירות גבוהה, עבודת צוות ויחסי אנוש מצוינים. - ניסיון בעבודת צוות ועבודה בממשקים מרובים. - גישה פרקטית, יעילות וזריזות בעבודה, יחד עם יסודיות וקפדנות בביצוע. - ייצוגיות ויכולת ביטוי גבוהה בע"פ ובכתב. - אנגלית ברמה טובה (יתרון לאנגלית ברמת שפת אם). - יכולת עמידה בלחץ וביצוע מספר משימות במקביל. - דיסקרטיות.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-460
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה תעשייתית טכנולוגית וותיקה דרוש/ה רפרנט/ית שירות ותמיכת מכירות התפקיד כולל: ניהול קשר עם לקוחות החברה, אחריות על הצעות מחיר, כתיבה ועריכה של הסכמי שירות ללקוח, עדכון והפקת דו”חות.
דרישות:
ניסיון של שנה לפחות בשירות לקוחות – חובה ניסיון בהפקת הצעות מחיר - חובה שליטה מלאה ב OFFICE ואקסל בפרט - חובה היכרות עם מערכת ה-- Priority חובה נכונות לעבודה בהיקף משרה מלאה א'-ה' + ש"נ על פי הצורך
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
20068
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
תפעול, ריכוז נתונים, הפקת דוחות בקרה ותמיכה בפעילות החטיבה העסקית תפעול לקוחות במערכות המידע ללקוחות עסקיים ואסטרטגיים עבודה מול ממשקים פנימיים בחברה (מנהלי תיקי לקוחות, כספים, גבייה, הנדסה ומערכות מידע) עבודת תיאום ותפעול מול לקוחות החברה
דרישות:
שליטה מצוינת ביישומי office - חובה שליטה בתפעול מערכת בילי / ERP/ ביזקאסט - יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-141
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברת תוכנה בכפר סבא נדרש/ת תומך תוכנה.- תמיכה בלקוחות החברה ממשרדי החברה.
- ליווי בלקוחות בהטמעת התוכנה.
- המשרה הינה לטווח ארוך
דרישות:
- העבודה הינה מול לקוחות החברה
- נדרשים יחסי אנוש טובים וסבלנות
- לימוד והכרת התוכנה
- הכשרה תינתן במקום
- תנאים טובים למתאימים!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00030
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
אנו מגייסים נציג/ת שירות לחברת מלם גמל ופנסיה. התפקיד כולל מתן מענה ללקוחות בתחום הגמל וההשתלמות, טיפול בטפסים, סיוע בנוגע לקופות קיימות, התנהלות מול ממשקים שונים בחברה ועל מגוון מערכות. משרה מלאה בין השעות 07:45-16:45, ללא עבודה בימי שישי!
דרישות:
- ניסיון בעבודה במוקדי שירות בתחומים של קופות גמל וקרנות השתלמות - יכולת למידה גבוהה - סבלנות ואוריינטציה שירותית - הכרות עם יישומי office ניסיון ועבודה בתוכנת Excel
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
531473
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למרכז לטכנולוגיה חינוכית (מטח) דרוש/ה נציג/ה טלפוני/תמטח הינו חברה לתועלת הציבור הפועל לקידום מערכת החינוך בישראל באמצעות שילוב טכנולוגיה ופדגוגיה. מטח שואף להעניק לכל תלמיד הזדמנות ללמוד בסביבת למידה מתקדמת, המשלבת טכנולוגיה ופדגוגיה עדכניות ועשירות בתוכן איכותי – סביבת למידה שתציב את התלמידים בחזית הידע ותכין אותם למאה ה-21 כאזרחים תורמים מבחינה יצרנית, ערכית וחברתית. תיאור התפקיד: - איסוף DATA חדש - טיוב DATA קיים - וידוא השתתפות בוובינרים - הזמנה לכנסים - הקלדות רשימות ספרים
דרישות:
- ניסיון בביצוע סקרים טלפוניים - עדיפות - יכולת בין אישית גבוהה - תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים - יכולת עבודה תחת לחץ - כושר ביטוי גבוה וייצוגיות (בעל פה ובכתב) - עברית/ערבית יכולת דיבור וכתיבה ברמת שפת אם - שליטה ביישומי מחשב משרה חלקית ממשרדי הארגון ברמת אביב
היקף משרה:
משרה חלקית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-00101
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|