דרושים בתחום קשרי לקוחות

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 30 משרות עבודה בתחום קשרי לקוחות

בעמוד זה ניתן למצוא מגוון משרות ואף לבצע סינון של משרות דרושים בתחום "קשרי לקוחות " לפי היקף משרה, אזור בארץ וסוג משרה. ניתן למצוא משרות כגון : בנקאים ללא ניסיון, מנהל תיק לקוחות, אחראי התקשרויות ועוד.

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

פקידת משרד הזמנות ושירות לקוחות

פקידת משרד הזמנות ושירות לקוחות

RecruitX

02/11/2024

תיאור תפקיד:
- מענה ללקוחות החברה (שירות חיצוני) ולצוות סוכני המכירות (שירות פנימי בטלפונים ובמיילים) לרבות בירורים וכל
הנדרש לטיפול בפניות
- קבלת הזמנות וקליטתן במערכת המידע
- תקשורת שוטפת בתוך הארגון עם מחסן תוצ"ג, תפ"י, מח' כספים, מחלקות היצור, סוכני המכירות
דרישות:
• ניסיון בעבודה ממוחשבת עם תוכנות ERP –
• ניסיון קודם במחלקת הזמנות הנותנת שרות ללקוחת בתי מסחר/סיטונאים - לפחות שנתיים,
• ניסיון קודם בתעשייה יצרנית –
• ניסיון ושליטה בעבודה עם תוכנת Nipendo
• הכרות עם מוצרים טכניים וכלי עבודה חשמליים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 6017
אזור: צפון - עפולה, נצרת ובית שאן
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

שירות לקוחות נטו-43 לשעה בממוצע, מענק 5000

שירות לקוחות נטו-43 לשעה בממוצע, מענק 5000

רזומה שירותי השמה בע"מ

02/11/2024

תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחום דרושים נציגי/ות למוקדי השירות.
שיחות נכנסות בלבד - לא כולל מכירות!!!
אווירה צעירה, שמחה, דינאמית ועם פוטנציאל להתקדם
לתפקידים בעלי אופי ניהולי בעתיד.
משרה של 8.5 שעות ביום - 08:00 - 16:30
אופציה למשמרות ערב.
***ללא ימי שישי***
עבודה כעובדי חברה מהיום הראשון, חדר אוכל, חדר כושר, נופשי חברה לחו״ל, אופציות קידום רבות.
דרישות:
אוריינטציה שירותית - חובה.
ניסיון קודם - יתרון.
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית, משרה זמנית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה: JB-539
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, אשקלון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Entry Level Customer Support

Entry Level Customer Support

אר.ויי.בי. פלסמנט אגנסי בע"מ

02/11/2024

תיאור תפקיד:
** recent graduates are welcome to apply

What You'll Be Doing:
    Provide exceptional customer support: Offer professional, efficient, and friendly assistance to our clients regarding technical issues related to our products.
    Troubleshoot effectively: Independently identify, analyze, and resolve system issues or follow established guidelines.
    Empower customers: Train new and existing customers on how to use our products.
    Document interactions: Accurately record all customer inquiries in our CRM system.
    Drive continuous improvement: Participate in projects aimed at enhancing our services and processes.

דרישות:
Requirements
    Excellent communication skills: Strong verbal and written communication skills in both Hebrew and English.
    Patience and empathy: Ability to listen attentively to customers and understand their needs.
    Quick learner: Willingness to learn new technologies and stay updated on relevant knowledge.
    Analytical thinker: Ability to analyze problems and find creative solutions.
    Team player: Ability to collaborate effectively in a dynamic environment.
    Nice to have: hospitality industry experience.
Work schedule: Sunday-Thursday, 8:30 AM - 5:30 PM in Nesher
One Friday per month, 8:00 AM - 1:00 PM, working remotely.

היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 679787
אזור: שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה נציג/ת שימור וקשרי לקוחות /ראשל"צ

דרוש/ה נציג/ת שימור וקשרי לקוחות /ראשל"צ

סוכנות אופטימל

02/11/2024

תיאור תפקיד:
לסוכנות ביטוח צעירה ומשפחתית אנו מגייסים נציג/ת שימור וקשרי לקוחות מנוסה.
חברתנו עוסקת בתחום ביטוחי הפרט : חיים, בריאות , מחלות ותאונות אישיות.
במסגרת התפקיד:
שימור לקוחות קיימים
פניות יזומות ללקוחות לבדיקת שביעות רצון
החלפה שיפור ושדרוג תנאי הפוליסה של המבוטחים.

עבודה בצוות מגובש ואיכותי.
משרה מלאה וגמישה ( יכולה להיות היברידית בהמשך )
במערב ראשל"צ
שכר בסיס + בונוסים גבוהים
תנאים טובים ( נופשי חברה , ימי גיבוש ועוד... )
דרישות:
נסיון של שנה מתפקיד דומה בתחום הבריאות.
הכרת מוצרי ביטוח הבריאות .
מגורים באזור ראשל"צ והסביבה.
יחסי אנוש טובים
חריצות ושירותיות.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-1255
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה תומך תוכנה - כפר סבא

דרוש/ה תומך תוכנה - כפר סבא

חברת תוכנה

02/11/2024

תיאור תפקיד:
לחברת תוכנה בכפר סבא נדרש/ת תומך תוכנה.
  • תמיכה בלקוחות החברה ממשרדי החברה.
  • ליווי בלקוחות בהטמעת התוכנה.
  • המשרה הינה לטווח ארוך
דרישות:
  • העבודה הינה מול לקוחות החברה
  • נדרשים יחסי אנוש טובים וסבלנות
  • לימוד והכרת התוכנה
  • הכשרה תינתן במקום
  • תנאים טובים למתאימים!
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00030
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחברת תוכנה דרוש/ה רכז/ת תיקי לקוחות

לחברת תוכנה דרוש/ה רכז/ת תיקי לקוחות

Synel-Mll Payway

02/11/2024

תיאור תפקיד:
סינאל מלל פייוויי הינה אחת מקבוצות המחשוב הארגוני המובילות בישראל. החברה מספקת מגוון רחב של פתרונות תוכנה וחומרה לניהול המשאב האנושי בארגון (הפקת שכר וניהול נוכחות, סליקת כספי פנסיה, חסכון והשקעה) וכן ניהול ואנליטיקה חכמה של מערכי אבטחה פיזיים בארגון. כמו כן מספקת סינאל הדרכות ושירותי ייעוץ מקצועיים וטכנולוגיים המסייעים למעסיקים ולמנהלים להתמודד עם סוגיות ארגוניות קריטיות בצורה יעילה, חסכונית ורווחית.
דרוש/ה רכז/ת תיקי לקוחות
במסגרת התפקיד:
ניהול תיקי לקוחות קיימים הכולל:
חידושי הסכמי שירות ותחזוקה של מוצרי החברה, תמחור שירות החברה ללקוח, מעקב אחר הצעות מחיר הנשלחות ללקוח.
ניהול קשר שוטף וישיר עם הלקוחות, חידוש חוזים, עבודה מול גורמים שונים בחברה. הגדלת נפח הפעילות העסקית מלקוחות קיימים.
משרה מלאה במשרדינו בפתח תקווה, בימים א-ה, בין השעות 08:00-17:00 (חמישי עד 16:00)
דרישות:
אקסל ברמה גבוהה – חובה
ניסיון בתיקי לקוחות/מכירות/שימור לקוחות/שירות – חובה
**המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00045
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

קריירת נדל"ן מצליחה ללא הוצאות כסוכן / כזכיין

קריירת נדל"ן מצליחה ללא הוצאות כסוכן / כזכיין

AC נכסים

02/11/2024

תיאור תפקיד:
קריירת נדל"ן מצליחה ללא הוצאות כסוכן או כזכיין? רק ב AC נכסים
- רשת נדל"ן ארצית - AC נכסים.
- מתמחה בתיווך, שיווק וייעוץ בנדל"ן בפריסה ארצית.
- ניתן להשתלב כסוכנים או כזכיינים במסלול "הכל כלול".
- לא נדרש ידע/ניסיון קודם.
- משרד ראשי - מגדלי עזריאלי ת"א.
- הצטרפו להכשרה משולבת ויוקרתית בשני שלבים:
* שלב עיוני המקנה רישיון תיווך במקרקעין מטעם משרד המשפטים.
* שלב מעשי בתחום שיווק ומכירות בנדל"ן המקנה תעודת יועצי נדל"ן בכירים.
* לסוכנים מצטיינים תינתן במהלך השת"פ השתלמויות בתחום עיצוב הפנים,
משכנתאות והשקעות בנדל"ן.
- שת"פ מובטח ברשת באזור מגוריכם כיועצי נדל"ן בכירים.
יתרונות המשרה:
* חבילות פרסום הזהב בשווי אלפי שקלים ע"ח הרשת.
* עסקה אחת שוות ערך ל - 6 משכורת של שכירים.
* 80% משלבי העסקה מתבצעים ע"י הרשת.
* ללא הוצאות פרסום ועבודות דפוס. (למעט דמי חבר).
* ללא התנגשות בין סוכנים על אותו נכס.
* קשרים ותיקים עם בנקים, עורכי דין ורשויות מקומיות.
* חשיפה גלובלית, ברשתות חברתיות ובמדיות השונות.
* ליווי הסוכנים ע"י הרשת עד להצלחתם.
לרכישת זיכיון ובדיקת התאמה חייגו 07-222-222-70.
דרישות:
אמינות, מוטיבציה גבוהה ורצון אמיתי לשינוי.
לא נדרש ידע / ניסיון קודם.
זכיינים - "מסלול הכל כלול":
כל העלויות השוטפות ע"ח הרשת-למעט אחזקת משרד.
- רכישת הזיכיון כוללת:
*חבילות פרסום יוקרתיות.
*הקמת משרד מפואר ומאובזר.
*עמלות גבוהות מעסקאות הזכיין וסוכניו.
*הכנסות קבועות מאפיקים נוספים.
*גיוס והכשרה של יועצי הנדל"ן ע"י הרשת.
*מנהלות משרד לניהול שוטף.
לרכישת זיכיון ובדיקת התאמה חייגו 07-222-222-70.
למה אתם מחכים? הצטרפו עכשיו להצלחה!
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00026
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לטרמינל בנמל בן גוריון דרושים/ות דיילי/ות אירוח

לטרמינל בנמל בן גוריון דרושים/ות דיילי/ות אירוח

רשת מלונות פתאל

02/11/2024

תיאור תפקיד:
לטרמינל יוקרתי בנמל התעופה בן גוריון דרושים /ות דיילי /ות אירוח
תנאים מעולים למתאימים /ות!

התפקיד כולל מתן שירות לאורחי הטרמינל ואחריות על חווית שהותם לפני ואחרי טיסתם.
סביבה עבודה יוקרתית, דינאמית וייחודית.
העבודה במשמרות 24/7 כולל סופי שבוע וחגים.
המשרה מתאימה גם לחיילים/ות משוחררים/ות ולסטודנטים/ות.
הדרכה והכשרה מקצועית תינתן.
דרישות:
  • אנגלית ברמה גבוהה.
  • אוריינטציה שירותית גבוהה - חובה.
  • ניסיון בשירות לקוחות פרונטלית - יתרון.
  • יתרון לבעלי/ות שפה נוספת.
  • הכרת תוכנות office ו-outlook
  • יכולת לעבוד בעבודת צוות.
  • נכונות לעבודה בסופי שבוע וחגים.
  • נכונות לעבודה במשמרות 24/7
  • ניידות עם רכב - חובה.
היקף משרה: משרה מלאה, משמרות
קוד משרה: JB-00258
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מתאמ/ת שירות ומכירה

מתאמ/ת שירות ומכירה

דיפלומט מפיצים (1968) בע"מ

02/11/2024

תיאור תפקיד:

תיאור תפקיד: שירות 360 ללקוח- שירות, מכירות ותפעול
· עבודה שוטפת מול לקוחות קמעונאים ומוסדיים.
· שיווק מוצרי החברה וניהול ושימור מאגר של לקוחות הקיימים (קבלת שיחות ושיחות יזומות)
· סיוע בשימור יחסים ארוכי טווח עם הלקוח, לאחר המכירה הראשונה
· סיוע בריכוז משאבי הארגון בכדי להבטיח שהלקוחות מקבלים את הערך המיטבי מהמוצר/שירות וזאת על מנת להגדיל את היקף המכירות עם לקוחות קיימים.
· תכנון אינטראקציות יזומות מול הלקוח, אחריות למתן מענה טכנולוגי (תמיכה טכנית באפליקציית הזמנות של חברת דיפלומט, ומענה בכל הפלטפורמות הדיגיטליות), טיפול במכירות וסיוע ללקוחות להגעה ליעדים שהציבה החברה
· הקלדת הזמנות, עדכון הזמנות, הנפקת דוחות מכירה, אדמיניסטרציה.
· מעקב אחר הזמנות, תעודת החזרה וטיפול בתקלות שוטפות
· טיפול בכל עולמות הגבייה- זיכויים והפרשים ללקוחות, עדכון תנאי אשראי של הלקוח, הפקת חשבוניות והמרת לקוחות לגבייה דיגיטלית
· הצעות מחיר ללקוחות בשיתוף מנהלי אזורי הלקוחות
· מתן שירות למנהלי אזורי הלקוחות בשטח ותמיכה למנהל המכירות
· תמיכה באפליקציית המכירות של הלקוחות (My Diplomat)
דרישות:
· בגרות מלאה- חובה
· אוריינטציה שירותית, כושר ביטוי טוב - חובה
· אוריינטציה מכירתית ושיווקית - חובה
· ניסיון בעבודה בתחום שירות לקוחות ובתחום המכירות
· ניידות והגעה עצמאית לאזור האיירפורט סיטי (ליד נתב"ג) - חובה
· מוסר עבודה גבוה, ויכולת עבודה עצמאית
· יכולת עבודה בתנאי לחץ
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 177095
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Junior Customer Support Representative

Junior Customer Support Representative

Priority Software

02/11/2024

תיאור תפקיד:
Are you seeking a challenging and exciting new opportunity? Priority Hospitality, a leading technology company revolutionizing the hospitality industry, is looking for passionate individuals to join our growing Customer Support team.

Join Us:
• Be part of a thriving tech company: Work in a stable and successful environment.
• Comprehensive training: No prior experience required. We'll equip you with the skills you need to succeed in the tech industry.
• A supportive and rewarding culture: Enjoy working with a professional team, team-building activities, and attractive benefits.
Job Description:
• Provide exceptional customer support: Offer professional, efficient, and friendly assistance to our clients regarding technical issues related to our products.
• Management of new clients: from post-sales to training to go-live, engaging with internal and external interfaces, including time management, and monitoring skills.
• Troubleshoot effectively: Independently identify, analyze, and resolve system issues or follow established guidelines.
• Empower customers: Train new and existing customers on how to use our products.
• Document interactions: Accurately record all customer inquiries in our CRM system.
• Drive continuous improvement: Participate in projects aimed at enhancing our services and processes.
דרישות:
• Work schedule: Sunday-Thursday, 8:30 AM - 5:30 PM. One Friday per month, 8:00 AM - 1:00 PM, working remotely.
• Excellent communication skills: Strong verbal and written communication skills in both Hebrew and English.
• Patience and empathy: Ability to listen attentively to customers and understand their needs.
• Quick learner: Willingness to learn new technologies and stay updated on relevant knowledge.
• Analytical thinker: Ability to analyze problems and find creative solutions.
• Team player: Ability to collaborate effectively in a dynamic environment.
• Nice to have: hospitality industry experience.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-229
אזור: שרון - ראש העין
צפון - עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

נציג/ת שירות ו-Onboarding

נציג/ת שירות ו-Onboarding

zap group

02/11/2024

תיאור תפקיד:
לאתר הסחר זאפ השוואת מחירים , אנחנו מחפשים אנשי שירות ותמיכה ללקוחות B2B
עם אוריינטציה טכנולוגית שאוהבים לעבוד בצוות.

התפקיד כולל:

- מתן שירות ותמיכה ללקוחות עסקיים משלב הקליטה ועד להטמעה
- מתן הדרכות אונליין ללקוחות
-תמיכה שוטפת בלקוחות ומתן מענה אונליין וטלפוני לבעיות שוטפות
- תפעול מערכות טכנולוגיות חדשות
- עבודה מול מחלקות שונות בחברה ובסביבה משתנה
דרישות:
- ניסון בשירות לקוחות עסקיים שנה+- חובה!
- אוריינטציה טכנולוגית ויכולת עבודה בסביבה ממוחשבת ומשתנה
- הבנה ב- Excel
- יכולת ירידה לפרטים וחשיבה מערכתית
- ניסיון בהדרכת לקוחות אונליין- יתרון
- ניסיון בעבודה על מערכות MIRAKL ו- CRM – יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 152564
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

איש/ת מכירות משרד

איש/ת מכירות משרד

חברה דסקרטית

02/11/2024

תיאור תפקיד:
לחב' קטנה ומצליחה ביקנעם דרוש/ה איש/ת מכירות וניהול תיק לקוח
התפקיד כולל מתן מענה וטיפול שוטף ללקוחות קיימים וחדשים, מתן יעוץ והכוונה ללקוחות לרכישת מוצרי החברה, ניהול מו"מ, תמחור הצעות מחיר, עמידה ביעדי מכירות.
דרישות:
ניסין במכירות טלפוניות חובה. נ
ניידות להגעה למשרדי החברה
העבודה במשרה מלאה, בימים א'-ה' מ-8:00 עד 17:00.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00265
אזור: מרכז - תל אביב
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון
צפון - עכו, נהריה והגליל המערבי, חיפה והכרמל
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

9K + בונוסים בשביל שירות טלפוני נשמע מושלם?

9K + בונוסים בשביל שירות טלפוני נשמע מושלם?

בי.די.או בית הספר לפיננסים

02/11/2024

תיאור תפקיד:
BDO האקדמיה לפיננסים
גוף הלימודים הפיננסי המוביל בישראל מחפש נציגי שירות לקוחות.
התפקיד כולל:
מענה טלפוני שוטף לתלמידים.
סיוע שוטף לתלמידי ולמרצים, בדיקות נוכחות, הודעות ותזכורות לסטודנטים
אישורי הגעה לקורסים וכנסים,
הכנות תפעוליות לקראת פתיחות קורסים
דרישות:
דרישות התפקיד :
תודעת שירות גבוהה,
יכולת מעקב והשלמת משימות שוטפות,
סבלנות ויחסי אנוש טובים, בעלי מסירות וחריצות.
2-3 שנות ניסיון בתפקידי שירות לקוחות בחברה גדולה.
היקף משרה: מלאה - ראשון – חמישי, 09:00-18:00
המשרה בתל אביב במיקום מרכזי, ליד קווי רכבת ישראל והרכבת הקלה.

ביטוח מנהלים + נופשים בארץ ובחו"ל + בונוסים על בסיס חודשי.
אפשרויות לקידום ועוד..
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00015
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת תיקי לקוחות

מנהל/ת תיקי לקוחות

מגייסת

02/11/2024

תיאור תפקיד:
לחברת פודטק משגשגת ובינלאומית אנחנו מגייסות מנהל /ת תיקי לקוחות.
התפקיד כולל אחריות על מגוון פעילויות שיווקיות:
קשרי לקוחות, תפעול ושיווק.
להוביל ברמה היומיומית יישום עשייה שיווקית ותפעולית אל מול לקוחות ומפיצים בארץ ובעולם.
החברה בתהליך צמיחה ומשגשגת, סביבת עבודה בינלאומית איכותית.
מיקום: יקום והסביבה
תנאי העסקה מעולים למתאימים/ות
דרישות:
אנגלית ברמה גבוהה (עבודה יומיומית עם חו"ל) - חובה
יצירתיות עסקית וגמישות מחשבתית
יכולת מכירתית והנעת לקוחות וספקים
יחסי אנוש מעולים
סדר דיוק ואחריות
השכלה אקדמית - חובה
ניידות - חובה
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-2979
אזור: שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

איש/ת ניהול קשרי לקוחות

איש/ת ניהול קשרי לקוחות

TBO

02/11/2024

תיאור תפקיד:
**דיסקרטיות מובטחת ** תנאים אטרקטיביים מאד לבעלי נסיון מתאים**

דרושים מנהלי/ות תיקי לקוחות
שמעוניינים להצטרף לצוות המדהים שלנו בישראל, המשרדים בבורסה ברמת גן!
TBO.COM הינה סיטונאית B2B בינלאומית ומובילה בענף ה- Travel-Tech (הוקמה ב-2006, 1800+ עובדים) ומשווקת ללקוחותיה מערכת לרכישת מלונות, טיסות ושירותי קרקע באישור מיידי. המשרדים בבורסה ברמת גן והצוות המדהים בארץ נותן את השירות, מכירות והתמיכה לסוכנים בישראל.
דרישות:
> עבודה באנגלית ועברית ברמה גבוה – דיבור וכתיבה
> שפה נוספת- יתרון משמעותי
> נסיון בענף התיירות - יתרון משמעותי
> ניסיון בעבודה לקוחות/ ספקים בארץ ובחו"ל
> יכולת תפעול של מספר מערכות בו-זמנית - שליטה וקליטה מהירה של מערכות חדשות
> גישה נעימה ושירותית בעבודה ועם לקוחות
> שליטה מלאה בתוכנות Office ,כלי BI ותוכנות CRM
שכר ותנאים מעולים למתאימים /ות! המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00003
אזור: מרכז - רמת גן וגבעתיים
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
1 2 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!