דרושים בתחום קשרי לקוחות

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 38 משרות עבודה בתחום קשרי לקוחות

בעמוד זה ניתן למצוא מגוון משרות ואף לבצע סינון של משרות דרושים בתחום "קשרי לקוחות " לפי היקף משרה, אזור בארץ וסוג משרה. ניתן למצוא משרות כגון : בנקאים ללא ניסיון, מנהל תיק לקוחות, אחראי התקשרויות ועוד.

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

יועץ/ת לימודים טלפוני/ת – לאנשים שאוהבים לעזור

יועץ/ת לימודים טלפוני/ת – לאנשים שאוהבים לעזור

נרשמים ללימודים

16/07/2025

תיאור תפקיד:
אם חשוב לך לעבוד בעבודה עם משמעות, להשפיע על אנשים ולהיות חלק מצוות קטן ואיכותי – זה המקום בשבילך!
אנחנו חברה ותיקה ומובילה בתחום הייעוץ וההכוונה ללימודים,
מזמינים אותך להצטרף אלינו למוקד טלפוני אינטימי באשדוד במתחם OpenValley החדשני והמפנק
מה בתפקיד? שיחות יזומות לפונים שמתעניינים בלימודים – לא מכירות בכלל – רק הקשבה, הבנה וייעוץ אמיתי.

למה?
  • שכר מתגמל - ממוצע שכר של 45-50 לשעה
  • אווירה משפחתית ותומכת
  • אפשרות לעבודה היברידית בהמשך
  • תנאים מצוינים למתאימים/ות.
  • משרה שקטה, מקצועית ומדויקת – מתאימה למי שמחפש/ת יציבות, סדר ותחושת שליחות.
דרישות:
  • תודעת שירות גבוהה ואהבה לאנשים
  • רהיטות, כושר ביטוי ויכולת שכנוע עדינה
  • אחריות אישית, התמדה ודיוק
  • זמינות ל-4 משמרות שבועיות לפחות
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה: JB-1445
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רכז/ת לימודים למכללה

רכז/ת לימודים למכללה

מורן פסמניק המרכז לייעוץ והשמה

16/07/2025

תיאור תפקיד:
יועץ/ת לימודים למכללה מובילה
**שכר ותנאים מעולים!
• אחריות כוללת על ניהול קורסים ביחידה: משלב השיווק ועד סיום הקורס.
• ייעוץ למועמדים חדשים - קיום פגישות ייעוץ פרונטליות וטלפוניות למתעניינים חדשים.
• שיווק ותפעול קורסים ועבודה מול גורמי חוץ, לרבות משרדי ממשלה.
משרה מלאה. העבודה ברמת גן.
דרישות:
ניסיון קודם של שנתיים בתפקיד דומה
היכרות עם עולם הקורסים - יתרון משמעותי.
ניסיון בעבודה מול משרדי ממשלה - יתרון
שליטה מלאה ביישומי מחשב וביישומים מקוונים.
מחויבות אישית, אחריות, יכולת עמידה ביעדים.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: jb-290
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Account Manager & Operations Coordinator (Part-Time, Remote)

Account Manager & Operations Coordinator (Part-Time, Remote)

אר.ויי.בי. פלסמנט אגנסי בע"מ

17/07/2025

תיאור תפקיד:
A small, professional team in the financial services sector is seeking a reliable and organized assistant to support daily operations. This role combines administrative support, light marketing coordination, and CRM management, with the potential to grow into a more client-facing position over time.
Key Responsibilities:
    Schedule and coordinate introductory calls with US-based financial institutions
    Conduct initial phone screenings after a training period
    Maintain and manage a customized CRM, including accurate data entry
    Create financial Model- and offering memorandums in PDF format
    Assist with targeted outreach and light marketing tasks
    Support workflow automation using tools such as Zapier or n8n
    Help implement and manage systems (e.g., Outlook Copilot, Notion, Airtable, Monday.com)
    Participate in ongoing training in financial services, cash flow modeling, and automation tools (e.g., UiPath)
    Willingness to learn on part company pay for various Argentic AI Certificates, online learning

דרישות:
Requirements:
    Native-level English and excellent phone communication skills
    Strong multitasking and organizational abilities
    Proficiency with Google Suite and CRM platforms
    Experience with productivity or automation tools (Zapier, Airtable, Notion, etc.)
    Willingness to learn financial systems and automation tools
    Based in Israel, with availability during US business hours
    Must have a US-based working phone number

Ideal candidates are proactive, tech-savvy, and comfortable working independently.
Hours: Monday–Thursday, 25 hours/week | Evening hours to align with US EST (4:30 pm -11 pm or 5 pm - 11:30 Israel time which is US 9:30- 4 pm EST)
.
Please send CV to [email protected]

היקף משרה: משרה חלקית
קוד משרה: 686723
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחברה בטחונית-גלובלית דרוש/ה אחראי/ת קשרי לקוחות בתחום הסכמים

לחברה בטחונית-גלובלית דרוש/ה אחראי/ת קשרי לקוחות בתחום הסכמים

נורית אלון ייעוץ קריירה והשמה

16/07/2025

תיאור תפקיד:
לחברה ביטחונית דרוש/ה אחראי/ת קשרי לקוחות בתחום הסכמים (צפון-אנגלית שפת אם)
דרישות:
אחריות  לכתיבת הסכם והצעות מחיר באנגלית ללקוחות  בחו"ל ,כולל שמירת קשר
לפני ואחרי מכירה בהתאם לתרבות בארצות שונות והכל בשפה האנגלית.
תואר אקדמאי
5 שנות ניסיון עבודה בחברה גלובלית.
ניסיון עבודה מול לקוחות בחו"ל.
הצעות המחיר וכל הנתונים ניתנים ע"י מחלקת מכירות כולל  הלקוחות  והאחריות לנסח
את כל החומר באנגלית ולהיות בקשר עם הלקוח   בנושא הצעות מחיר.
תקשורת בינאישית  גבוהה , שליטה  ברמת שפת אם בשפה האנגלית 
עובד/ת מול כל המחלקות .)
החברה נמצאת בצפון (אזור כרמיאל )משרה מלאה   (במשרדי החברה ) מגורים מחיפה וצפונה.
קורות חיים עם ציפיות שכר למייל  :  [email protected]
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 1288
אזור: צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

אחראי/ת תיק שרות לקוחות עסקיים

אחראי/ת תיק שרות לקוחות עסקיים

בזק בינלאומי

17/07/2025

תיאור תפקיד:
מחלקת השירות העסקי בבזק בינלאומי TECH מגייסת אחראי/ת תיק שירות ללקוחות עסקיים (SME + ENT)
זו ההזדמנות שלך להצטרף למחלקת השירות העסקי שלנו – מוקד דינמי, משפחתי ומגובש, שמוביל את תחום השירות ללקוחות האסטרטגיים של החברה.
במסגרת התפקיד אחריות על מתן שירות שוטף ללקוחות העסקיים הגדולים של החברה (SME ו-ENT)
• טיפול מקצועי בפניות שירות, ביטולי חיובים, זיכויים ועוד
• עבודה שוטפת מול ממשקים פנימיים בחברה
• תקשורת בעיקר במיילים, לצד מענה טלפוני וואטסאפ
• אופציה לעבודה היברידית לאחר תקופת הכשרה
דרישות:
זמינות למשרה מלאה: א’-ה’ 8:30–17:00 + נכונות לשעות נוספות
• שליטה ביישומי Office – חובה
• ניסיון קודם בשירות לקוחות או עבודה עם ממשקים – יתרון
• היכרות עם עולם התקשורת – יתרון משמעותי

מה תקבלו אצלנו?
קליטה כעובד/ת חברה מהיום הראשון
חופשות בחו"ל, כרטיס תן ביס, אירועי חברה, מתנות
אפשרויות קידום רבות ושילוב עבודה מהבית
קרובים לרכבת הקלה, חניה חינם בשפע
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 12171
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל תיקי לקוחות – KEY ACCOUNT לחברה יצרנית מובילה בפתח תקווה

מנהל תיקי לקוחות – KEY ACCOUNT לחברה יצרנית מובילה בפתח תקווה

חברה דסקרטית

16/07/2025

תיאור תפקיד:
    חברה יצרנית מובילה בפתח תקווה בתחומה מגייסת מנהל תיקי לקוחות – KEY ACCOUNT , לניהול הפעילות המסחרית של לקוחות בארץ וחו"ל בתחום הקוסמטיקה , בכפיפות למנהל/ת מסחרית .
    התפקיד כולל:

  • גיבוש ויישום תוכנית מסחרית שנתית וחודשית.
  • ניהול דאטה וקבלת החלטות על בסיס ביצוע ניתוחים, זיהוי הזדמנויות צמיחה.
  • פיתוח קטגוריות ושיתופי פעולה עם הלקוחות השונים- והבאת חדשנות מסחרית.
  • טיפול בלקוח מ א עד ת, הכוונה טיפול בלקוח החל מפיתוח מוצרים חדשים ועד קבלת הסחורה בסוף התהליך.
דרישות:
  • ניסיון של 3 שנים ומעלה בתפקיד של Key Account / 
  • ניסיון מסחרי רלוונטי– חובה
  • אנגלית ברמה טובה מאוד
  • עברית כשפת אם
  • יכולת עבודה תחת לחץ .
  • עבודה בסביבה ממוחשבת
היקף משרה: לפי שעות
קוד משרה: JB-00067
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - רמלה לוד
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

שירות לקוחות נטו- שכר של עד 7200 ש"ח

שירות לקוחות נטו- שכר של עד 7200 ש"ח

רזומה שירותי השמה בע"מ

16/07/2025

תיאור תפקיד:
לחברה המובילה בישראל בתחום מתקני המים דרושים נציגי שירות לקוחות לעבודה במשמרות בוקר בלבד + שישי לסירוגין. שיחול נכנסות מלקוחות החברה. תנאים מעולים, עבודה בארגון גדול ויציב עם אופציות קידום למתאימים. ארוחות מסובסדות, תחרויות פרסים ונופש חברה בחו"ל אחת לשנה!
דרישות:
ניסיון במוקד טלפוני - יתרון, ניסיון בשירות לקוחות - יתרון. סבלנות, חוסן מנטלי ויכולת עמידה בלחצים.
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית, משרה זמנית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה: JB-543
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

נציג /ה למוקד שירות לקוחות

נציג /ה למוקד שירות לקוחות

MalamTeam2

16/07/2025

תיאור תפקיד:
אנו מגייסים נציג/ת שירות לחברת מלם גמל ופנסיה.
התפקיד כולל מתן מענה ללקוחות בתחום הגמל וההשתלמות, טיפול בטפסים, סיוע בנוגע לקופות קיימות, התנהלות מול ממשקים שונים בחברה ועל מגוון מערכות.
משרה מלאה בין השעות 07:45-16:45, ללא עבודה בימי שישי!
דרישות:
- ניסיון בעבודה במוקדי שירות בתחומים של קופות גמל וקרנות השתלמות
- יכולת למידה גבוהה
- סבלנות ואוריינטציה שירותית
- הכרות עם יישומי office ניסיון ועבודה בתוכנת Excel
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 531473
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

איש/ת שירות למוסך מורשה מוביל בראשל״צ- שכר גבוה!!

איש/ת שירות למוסך מורשה מוביל בראשל״צ- שכר גבוה!!

job space

16/07/2025

תיאור תפקיד:
מרכז שירות מוביל בראשל"צ, מוסך מורשה למותגי רכב מובילים, מחפש את נציג/ת השירות הבאה שלנו!
אם את/ה אוהב/ת אנשים, שירות זורם לך בדם ורוצה להצטרף לצוות מקצועי באווירה משפחתית – אנחנו רוצים להכיר אותך.
מהות התפקיד:
– קבלת קהל ומתן מענה פרונטלי וטלפוני ללקוחות
– ניהול יומן טיפולים
– פתיחה וסגירת כרטיסי עבודה
– גבייה וסגירת תיקי לקוח
– עבודה משרדית שוטפת ותמיכה בצוות השירות
שעות עבודה:
– משרה מלאה– ימי עבודה: א’-ה’ – שישי לסירוגין
שכר ותנאים:
– תנאים מצוינים למתאימים
– סביבת עבודה מקצועית, נעימה ויציבה
– הזדמנות להיכנס לעולם הרכב ולהתפתח בתחום
מעוניין/ת להצטרף לצוות מנצח בתחום הרכב? שלח/י קורות חיים והצטרף/י אלינו!
דרישות:
– ניסיון קודם בשירות לקוחות פרונטלי – יתרון
– תודעת שירות גבוהה מאוד
– יכולת עבודה בצוות, תקשורת בין-אישית מצוינת
– סדר, ארגון, יכולת ריבוי משימות
– שליטה בתוכנות אופיס וסביבה ממוחשבת
– ניסיון קודם בענף הרכב – יתרון
– זמינות למשרה לטווח ארוך – חובה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 13795
אזור: מרכז - חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

קריירת נדל"ן מצליחה ללא הוצאות כסוכן / כזכיין

קריירת נדל"ן מצליחה ללא הוצאות כסוכן / כזכיין

AC נכסים

16/07/2025

תיאור תפקיד:
קריירת נדל"ן מצליחה ללא הוצאות כסוכן או כזכיין? רק ב AC נכסים
- רשת נדל"ן ארצית - AC נכסים.
- מתמחה בתיווך, שיווק וייעוץ בנדל"ן בפריסה ארצית.
- ניתן להשתלב כסוכנים או כזכיינים במסלול "הכל כלול".
- לא נדרש ידע/ניסיון קודם.
- משרד ראשי - מגדלי עזריאלי ת"א.
- הצטרפו להכשרה משולבת ויוקרתית בשני שלבים:
* שלב עיוני המקנה רישיון תיווך במקרקעין מטעם משרד המשפטים.
* שלב מעשי בתחום שיווק ומכירות בנדל"ן המקנה תעודת יועצי נדל"ן בכירים.
* לסוכנים מצטיינים תינתן במהלך השת"פ השתלמויות בתחום עיצוב הפנים,
משכנתאות והשקעות בנדל"ן.
- שת"פ מובטח ברשת באזור מגוריכם כיועצי נדל"ן בכירים.
יתרונות המשרה:
* חבילות פרסום הזהב בשווי אלפי שקלים ע"ח הרשת.
* עסקה אחת שוות ערך ל - 6 משכורת של שכירים.
* 80% משלבי העסקה מתבצעים ע"י הרשת.
* ללא הוצאות פרסום ועבודות דפוס. (למעט דמי חבר).
* ללא התנגשות בין סוכנים על אותו נכס.
* קשרים ותיקים עם בנקים, עורכי דין ורשויות מקומיות.
* חשיפה גלובלית, ברשתות חברתיות ובמדיות השונות.
* ליווי הסוכנים ע"י הרשת עד להצלחתם.
לרכישת זיכיון ובדיקת התאמה חייגו 07-222-222-70.
דרישות:
אמינות, מוטיבציה גבוהה ורצון אמיתי לשינוי.
לא נדרש ידע / ניסיון קודם.
זכיינים - "מסלול הכל כלול":
כל העלויות השוטפות ע"ח הרשת-למעט אחזקת משרד.
- רכישת הזיכיון כוללת:
*חבילות פרסום יוקרתיות.
*הקמת משרד מפואר ומאובזר.
*עמלות גבוהות מעסקאות הזכיין וסוכניו.
*הכנסות קבועות מאפיקים נוספים.
*גיוס והכשרה של יועצי הנדל"ן ע"י הרשת.
*מנהלות משרד לניהול שוטף.
לרכישת זיכיון ובדיקת התאמה חייגו 07-222-222-70.
למה אתם מחכים? הצטרפו עכשיו להצלחה!
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00026
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רכז.ת אדמיניסטרטיבי -תחום שיווק

רכז.ת אדמיניסטרטיבי -תחום שיווק

ODIS Treating Water for Life

16/07/2025

תיאור תפקיד:
דרוש/ה עוזר/ת אדמיניסטרטיבי/ת לחברה יצרנית בתחום התעשייה: ניהול יומן, טיפול בפניות לקוחות עסקיים, מתן הצעות מחיר, הפקת הזמנות במערכת פריוריטי,  תיאום אספקות, תכנון ותיאום טכנאי שירות, מעקב אחרי חשבוניות, תשלומים וכד.
משרה מלאה במשרדי החברה בפ"ת, קרית אריה.
דרישות:
ניסיון כמזכיר/ה או מתאמ/ת בק אופיס במחלקת שיווק או קשרי לקוחות
ניסיון מחברה תעשייתית - יתרון משמעותי
ניסיון בעבודה על מערכת פריוריטי -יתרון
אנגלית ברמת גבוהה - חובה
מסירות, רצינות ואחריות
אנגלית ברמה טובה מאוד

היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 780829
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
השפלה - רמלה לוד
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רכז/ת סטודנטים/ות

רכז/ת סטודנטים/ות

ג'ון ברייס

16/07/2025

תיאור תפקיד:
לג’ון ברייס הדרכה דרוש/ה רכז/ת סטודנטים.
התפקיד כולל: עדכון פרטי סטודנטים במערכות, פתיחת יומן, מעקב משובים, מעקב ובקרה על יומני נוכחות, הזנת ציונים וכיוב’.
מתן שירות ומענה לסטודנטים בקורסים השונים, עבודה מול מרצים. לווי ואחריות על תפעול שוטף של הקורסים.
משרה מלאה, נכונות לשעות נוספות
דרישות:
ניסיון בשירות לקוחות/תפקידי תפעול / אדמיניסטרציה - יתרון
מתאים גם לבוגרי תואר ללא נסיון קודם.
תודעת שירות גבוהה
יחסי אנוש מצויינים
יכולת עבודה בצוות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 11286
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

נציג/ת שיווק והסברה

נציג/ת שיווק והסברה

Mertens - Malam Team

16/07/2025

תיאור תפקיד:
חברת Mertens - MalamTeam מגייסת נציג/ת שיווק והסברה לארגון גדול בירושלים!
תיאור משרה:
תפקיד שטח דינמי הכולל מעבר בין מרפאות הארגון והצגת אפליקציה חדשה ללקוחות.
במסגרת התפקיד תדריכו, תסבירו ותשכנעו את המשתמשים להצטרף ולהשתמש באפליקציה.
דרישות:
      ניסיון קודם בתפקידי שירות / הסברה / שיווק / נציגות שטח – חובה
      גישה שירותית גבוהה, כושר ביטוי מעולה ויחסי אנוש מצוינים
      יכולת עבודה עצמאית וניידות בין אתרים בירושלים

היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 33199
אזור: מרכז - מודיעין
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחברת תוכנה דרוש/ה רפנט/ית פנסיה

לחברת תוכנה דרוש/ה רפנט/ית פנסיה

Synel-Mll Payway

16/07/2025

תיאור תפקיד:
סינאל מלל פייוויי הינה אחת מקבוצות המחשוב הארגוני המובילות בישראל. החברה מספקת מגוון רחב של פתרונות תוכנה וחומרה לניהול המשאב האנושי בארגון (הפקת שכר וניהול נוכחות, סליקת כספי פנסיה, חסכון והשקעה) וכן ניהול ואנליטיקה חכמה של מערכי אבטחה פיזיים בארגון. כמו כן מספקת סינאל הדרכות ושירותי ייעוץ מקצועיים וטכנולוגיים המסייעים למעסיקים ולמנהלים להתמודד עם סוגיות ארגוניות קריטיות בצורה יעילה, חסכונית ורווחית.
דרוש/ה רפרנט/ית פנסיה:
אחריות מלאה על תיקי לקוחות בתחום הסליקה הפנסיונית.
שירות למעסיקים בטלפון בעינייני גביית פנסיה, גישור בין קופות הביטוח ללקוחות שלנו.
משרה מלאה במשרדנו בפתח תקווה בימים א-ה, בין השעות 08:00-17:00 (חמישי עד 16:00)
דרישות:
ניסיון בשירות לקוחות ואדמיניסטרציה
הכרות עם תוכנות אופיס בדגש על אקסל
סדר וארגון
**המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00040
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

נציגי מכירות טלפוניות ללא ניסיון לחברת תקשורת

נציגי מכירות טלפוניות ללא ניסיון לחברת תקשורת

רזומה שירותי השמה בע"מ

16/07/2025

תיאור תפקיד:
לחברת תקשורת מובילה בתחומה דרושים נציגי מכירות טלפונים, עבודה במוקד צעיר ודינאמי.
תחרויות ופרסים שווים כולל טיסות לחו"ל.
הכשרה על חשבון החברה, תנאים סוציאלים מלאים, חדרי אוכל ובונוסים גבוהים!
עבודה במשמרות של בוקר וערב + שישי לסירוגין.
דרישות:
ניסיון במכירות - יתרון לא חובה.
יכולת מכירה גבוה.
שירותיות.
מוטיבציה גבוהה.
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות
קוד משרה: JB-405
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - יהודה ושומרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
1 2 3 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!