תיאור תפקיד:
הובלת תהליכי איתור וגיוס לקוחות SME חדשים (ארגונים בגודל 30–250 עובדים), מכירת פתרונות מתקדמים בתחומי אבטחת מידע (סייבר), אינטגרציה ושירותי טלקום הובלת תהליכי מכירה מקצה לקצה, החל מהכרת צרכי הלקוח ועד לסגירת העסקה.
דרישות:
מינימום שנתיים ניסיון במכירות - חובה ניסיון בעבודה מול לקוחות עסקיים - חובה ניסיון בעולם התקשורת הקווית בעולם העסקי - חובה רישיון נהיגה בתוקף- חובה ניסיון בניהול תהליכים מורכבים אל מול לקוחות עסקיים - חובה ידע בעולמות התקשורת/ אינטגרציה/ אבטחת מידע - יתרון משמעותי תואר ראשון - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-148
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, באר שבע, אשקלון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
אחריות על פעילות המלאי במרכז שירות כולל ניפוק והחזרת מלאי אמינות מלאי סידור המלאי במחסן ובכספות שינוע ציוד בין מחסני החברה והמעבדות.
דרישות:
ניסיון בתחום דומה – חובה ידע טכני בציוד קצה סלולר – יתרון משמעותי ניסיון מקביל בחברה סלולרית – יתרון משמעותי שליטה ברמה גבוה בניתוח בסיסי נתונים (אקסל, מערכת ERP וכדומה) אנגלית ברמה גבוה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-431
אזור:
מרכז - תל אביב, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
ניהול והובלה של צוות התמיכה הטכנית ללקוחות אסטרטגיים אחריות ניהולית ומקצועית על חברי הצוות – גיוס, חניכה, ליווי שוטף והנעה עמידה ביעדי שירות וביצועים תוך שיפור מתמיד של איכות התמיכה ניהול ובקרה של תהליכי עבודה ושגרות תפעול הפקת דוחות שירות, ניתוח מגמות ומתן המלצות להנהלה עבודה שוטפת מול ממשקים פנימיים וחיצוניים, כולל לקוחות עסקיים וממשקי הנהלה
דרישות:
מינימום שנתיים ניסיון בניהול צוותים במוקד שירות/תמיכה טכנית – חובה רקע טכני וניסיון קודם בתמיכה בתחומי תקשורת, רשתות או מערכות מידע – חובה ניסיון בעבודה מול לקוחות עסקיים – חובה ניסיון בהובלת תהליכי חניכה, הטמעה ושיפור ביצועים – יתרון שליטה ביישומי Office ומערכות ניהול קריאות (CRM / Help Desk) – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-322
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - עפולה, נצרת ובית שאן
|
תיאור תפקיד:
בקרה, איתור וטיפול בתקלות במערכות שידורי טלוויזיה (מערכות שידור/הצפנה/דחיסה/הפצה) הטמעת פרויקטים הנדסיים (הגדרות, חיבורים, בדיקות תקינות וכדומה) ביצוע תחזוקה שוטפת למערכות השידורים עבודה מול גופי הנדסה וספקי ערוצים בארץ ובחו"ל
דרישות:
ניסיון טכני– חובה אנגלית ברמה טובה (שיח + קריאה וכתיבה)- חובה נכונות לעבודה במשמרות 24/7- חובה הנדסאי.ת מחשבים / אלקטרוניקה – יתרון משמעותי ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות / מערכות בקרה – יתרון ידע בתחום הווידיאו, אודיו, RF – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-394
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - עפולה, נצרת ובית שאן, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
ניהול מוקדי תמיכה טכנית אחריות ובקרה על עמידה ביעדי המוקדים - זמינות, מקצועיות, איכות ומכירות בנייה, שיפור ותחזוקת כלל תהליכי העבודה הקיימים במוקדים תוך חתירה מתמדת למצוינות שירותית וחווית לקוח עבודה מול ממשקים שונים ומגוונים בארגון ואל מול דרגים בכירים ניהול ספקים תקציב יעדים ו P&L
דרישות:
ניסיון של 3 שנים לפחות בעולם המוקדים - חובה ניסיון בניהול מנהלים - חובה תואר ראשון רלוונטי – חובה ניסיון בניהול בעולמות טכניים – יתרון משמעותי ניסיון מתחום התקשורת – יתרון משמעותי ניסיון בניהול מוקדי שירות גדולים - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-477
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
שימור ושירות פרונטלי ללקוחות HOT במרכזי השירות והמכירה של HOTmobile בקרה ומעקב על תהליך העסקה עד סגירתה עמידה ביעדי שירות ושימור איכותיים וכמותיים
דרישות:
ניסיון בשירות – יתרון משמעותי ניסיון במכירות מוצרי HOT - יתרון משמעותי ניסיון במכירות טלפוני / פרונטלי- יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-183
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
ניהול הזמינות של מוקדי השירות הפרוסים ברחבי הארץ אחריות לעמידה ביעדי זמינות אחריות על טיפול באירועים חריגים ודיווחי תקלות במהלך משמרת מעקב ובקרה על יעדים לאורך המשמרת והפקת דוחות ביצועים קשר עבודה שוטף מול אחראי משמרת מוקדיים ומנהלי מוקדים
דרישות:
ניסיון כנציג/ת שירות במוקד טלפוני – חובה ניסיון כנציג/ה בכיר/ה או אחמ"ש במוקד טלפוני - יתרון משמעותי שליטה טובה במערכות ממוחשבות, בפרט אקסל - יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-441
אזור:
מרכז - תל אביב, רמת גן וגבעתיים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
טיפול ומתן שירות טלפוני ופרונטלי ללקוחות אסטרטגיים, שירות למנוי הקצה מתן מענה שירותי במגוון פלטפורמות (מיילים, וואטסאפ, טלפוני) ביצוע פעולות במערכות - מעבר על חשבוניות, גביה, אקטיבציה, ניתוקים עבודה על מספר מערכות שונות במקביל. עבודה מול ממשקים פנים ארגוניים רבים. עבודה עצמאית ובצוות
דרישות:
ניסיון בתחום השירות טלפוני/פרונטאל יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת יכולת עבודה עצמאית ובצוות יסודיות, דייקנות.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-454
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
מענה כולל ומקיף ללקוחות עסקיים אסטרטגיים ליווי וטיפול בתיק לקוחות קבוע מקצה לקצה בכל פנייתו, המענה ניתן טלפונית (שיחות נכנסות\ יוצאות) ובאמצעות המייל במגוון רחב של נושאים הכוללים :מתן שירות בנושא חשבוניות\ חיובים\ דוחות\ זיכויים וכו',
דרישות:
ניסיון קודם בתחום שרות לקוחות –חובה ניסיון והכרות עם סביבה ממוחשבת ואופיס- חובה היכרות עם המגזר העסקי- יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-256
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
ניהול והובלת פרויקטים טכנולוגיים מורכבים של לקוחות עסקיים מקצה לקצה - תכנון, יישום וביצוע. עבודה מול לקוחות: תיאום ופיקוח מול לקוחות עסקיים, כולל פגישות, הבנת דרישות והתאמה לצרכים ייחודיים. ניהול מטריציוני: עבודה עם ממשקים פנים וחוץ חברה: הנדסה, תשתיות, תפעול, אינטגרטורים חיצוניים ותמיכה טכנית. מעקב ובקרה: תכנון לוחות זמנים, מעקב אחרי התקדמות הפרויקט, וסגירת מעגל עם הלקוח. פתרון בעיות בזמן אמת: זיהוי תקלות, יוזמת פתרונות יצירתיים ושמירה על איכות גבוהה לאורך חיי הפרויקט.
דרישות:
דרישות התפקיד: 2-4 שנות ניסיון בניהול פרויקטים - חובה ידע וניסיון בתחומי אינטגרציה, טכנולוגיה, ו/או תשתיות תקשורת – חובה רישיון נהיגה - חובה הסמכות טכנולוגיות: כגון CCNA, CCNP,– יתרון ניסיון בעבודה עם מערכות ניהול פרויקטים (לדוגמה, MS Project, Monday.com, Jira) – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-102
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - עפולה, נצרת ובית שאן, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך
מפעיל/ת NOC
מפעיל/ת NOC
מפעיל/ת NOC
HOT
11/11/2025
תיאור תפקיד:
עבודה בחדר הבקרה הארצי על רשתות ה- DWDM / השידורים בקרה ותפעול רשתות התמסורת, השידורים והמערכות האינטראקטיביות של הרשת הארצית של HOT ניהול ותפעול אירועים מהשלב הראשוני ועד מתן אישור תקינות סופי עבודה אל מול ממשקים פנים ארגוניים (צוותי תפעול, הנדסה, מוקדי השידורים הראשיים של החברה) וממשקים חיצוניים דיווח לכלל הארגון על אירועים ברשתות בזמן אמת
דרישות:
ניסיון טכני - חובה ידע בתחום ה - DWDM – יתרון הכרות עם מערכות שידור/ דחיסת וידאו - יתרון ניסיון בתחום הבקרה בחברת תקשורת – יתרון השכלה בתחומי המחשוב והתקשורת - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-187
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|