תיאור תפקיד:
• ניהול תהליכי מכירה מקצה לקצה ללקוחות עסקיים • פגישות שטח עם לקוחות פוטנציאליים ברחבי הארץ • התאמת פתרונות הסייבר של החברה לצרכים של הלקוח • עמידה ביעדים אל מול התוכנית העיסקית • עבודה שוטפת עם צוותי פריסיילים טכניים ומטה
דרישות:
• ניסיון של שנתיים לפחות במכירות שטח – חובה • ניסיון במכירת שירותים טכנולוגיים/פתרונות SaaS – יתרון משמעותי • היכרות עם עולם אבטחת המידע והסייבר – יתרון • כישורי תקשורת וניהול מו"מ ברמה גבוהה • עצמאות, יוזמה ואחריות אישית גבוהה • רישיון נהיגה – חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-463
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
אחריות על פעילות המלאי במרכז שירות כולל ניפוק והחזרת מלאי אמינות מלאי סידור המלאי במחסן ובכספות שינוע ציוד בין מחסני החברה והמעבדות.
דרישות:
ניסיון בתחום דומה – חובה ידע טכני בציוד קצה סלולר – יתרון משמעותי ניסיון מקביל בחברה סלולרית – יתרון משמעותי שליטה ברמה גבוה בניתוח בסיסי נתונים (אקסל, מערכת ERP וכדומה) אנגלית ברמה גבוה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-431
אזור:
מרכז - תל אביב, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
ניהול הזמינות של מוקדי השירות הפרוסים ברחבי הארץ אחריות לעמידה ביעדי זמינות אחריות על טיפול באירועים חריגים ודיווחי תקלות במהלך משמרת מעקב ובקרה על יעדים לאורך המשמרת והפקת דוחות ביצועים קשר עבודה שוטף מול אחראי משמרת מוקדיים ומנהלי מוקדים
דרישות:
ניסיון כנציג/ת שירות במוקד טלפוני – חובה ניסיון כנציג/ה בכיר/ה או אחמ"ש במוקד טלפוני - יתרון משמעותי שליטה טובה במערכות ממוחשבות, בפרט אקסל - יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-441
אזור:
מרכז - תל אביב, רמת גן וגבעתיים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
שימור ושירות פרונטלי ללקוחות HOT במרכזי השירות והמכירה של HOTmobile בקרה ומעקב על תהליך העסקה עד סגירתה עמידה ביעדי שירות ושימור איכותיים וכמותיים
דרישות:
ניסיון בשירות – יתרון משמעותי ניסיון במכירות מוצרי HOT - יתרון משמעותי ניסיון במכירות טלפוני / פרונטלי- יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-183
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
דרום - קרית גת, באר שבע
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
תפעול, ריכוז נתונים, הפקת דוחות בקרה ותמיכה בפעילות החטיבה העסקית תפעול לקוחות במערכות המידע ללקוחות עסקיים ואסטרטגיים עבודה מול ממשקים פנימיים בחברה (מנהלי תיקי לקוחות, כספים, גבייה, הנדסה ומערכות מידע) עבודת תיאום ותפעול מול לקוחות החברה
דרישות:
שליטה מצוינת ביישומי office - חובה שליטה בתפעול מערכת בילי / ERP/ ביזקאסט - יתרון משמעותי יומיים עבודה מהבית יש גמישות בשעות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-141
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך
מפעיל/ת NOC
מפעיל/ת NOC
מפעיל/ת NOC
HOT
28/10/2025
תיאור תפקיד:
עבודה בחדר הבקרה הארצי על רשתות ה- DWDM / השידורים בקרה ותפעול רשתות התמסורת, השידורים והמערכות האינטראקטיביות של הרשת הארצית של HOT ניהול ותפעול אירועים מהשלב הראשוני ועד מתן אישור תקינות סופי עבודה אל מול ממשקים פנים ארגוניים (צוותי תפעול, הנדסה, מוקדי השידורים הראשיים של החברה) וממשקים חיצוניים דיווח לכלל הארגון על אירועים ברשתות בזמן אמת
דרישות:
ניסיון טכני - חובה ידע בתחום ה - DWDM – יתרון הכרות עם מערכות שידור/ דחיסת וידאו - יתרון ניסיון בתחום הבקרה בחברת תקשורת – יתרון השכלה בתחומי המחשוב והתקשורת - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-187
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
מכירת שירותי תקשורת מתקדמים ללקוחות פרטיים פוטנציאליים באמצעות שיחות יוצאות, הצעת שירותי הטריפל - הטלוויזיה, אינטרנט וטלפון של HOT , סיבים אופטיים וכרטיסי SIM. עמידה ביעדי מכירה איכותיים וכמותיים ניהול תהליך המכירה מקצה לקצה
דרישות:
ניסיון בתחום המכירות – יתרון משמעותי ניסיון במוקד טלפוני - יתרון תנאים של עובד/ת חברה מהיום הראשון: סיבוס יומי ביטוחי בריאות ושיניים נופש חברה מפנק אופציות קידום בתוך הארגון ועוד הרבה תנאים שווים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-163
אזור:
צפון - עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
הנעת העובדים לעמידה ביעדי השרות והמכירה חניכה, בקרה ומדידה של הנציגים במרכז מתן שרות פרונטלי ללקוחות וביצוע שיחות מנהל.ת אחריות תפעולית ולוגיסטית על מרכז השרות והמכירה אחריות על הטמעת תהליכים ונהלי עבודה
דרישות:
ניסיון במכירות טלפוניות / פרונטליות - חובה ניסיון בניהול צוות והנעת עובדים- יתרון זמינות לעבודה במשרה מלאה (09:30-18:00) + ימי שישי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-93
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
מוקד שירות הנותן מענה טלפוני לטכנאים ומתקינים תמיכה טלפונית און ליין בסוגיות טכניות בשטח הפקת דוחות בקרה עבודה אל מול מספר מערכות במקביל
דרישות:
תודעת שירות גבוהה אוריינטציה טכנית יכולת עמידה בלחץ יחסי אנוש ויכולת עבודה בצוות
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
JB-172
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
הובלת תהליכי איתור וגיוס לקוחות SME חדשים (ארגונים בגודל 30–250 עובדים), מכירת פתרונות מתקדמים בתחומי אבטחת מידע (סייבר), אינטגרציה ושירותי טלקום הובלת תהליכי מכירה מקצה לקצה, החל מהכרת צרכי הלקוח ועד לסגירת העסקה.
דרישות:
מינימום שנתיים ניסיון במכירות - חובה ניסיון בעבודה מול לקוחות עסקיים - חובה ניסיון בעולם התקשורת הקווית בעולם העסקי - חובה רישיון נהיגה בתוקף- חובה ניסיון בניהול תהליכים מורכבים אל מול לקוחות עסקיים - חובה ידע בעולמות התקשורת/ אינטגרציה/ אבטחת מידע - יתרון משמעותי תואר ראשון - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-148
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, באר שבע, אשקלון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
טיפול ומתן שירות טלפוני ופרונטלי ללקוחות אסטרטגיים, שירות למנוי הקצה מתן מענה שירותי במגוון פלטפורמות (מיילים, וואטסאפ, טלפוני) ביצוע פעולות במערכות - מעבר על חשבוניות, גביה, אקטיבציה, ניתוקים עבודה על מספר מערכות שונות במקביל. עבודה מול ממשקים פנים ארגוניים רבים. עבודה עצמאית ובצוות
דרישות:
ניסיון בתחום השירות טלפוני/פרונטאל יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת יכולת עבודה עצמאית ובצוות יסודיות, דייקנות.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-454
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|