תיאור תפקיד:
דרושה מנהלת משרד לחברת מכירות מצליחה במתחם הבורסה ברמת גן תיאור התפקיד: ניהול שוטף של המשרד, אחריות על אדמיניסטרציה, תיאומי פגישות, ניהול יומנים, טיפול בדואר ובחשבוניות, מתן מענה טלפוני וכתיבת דוחות.
דרישות:
• אנגלית ברמה בסיסית (כתיבה ודיבור) • יכולות ארגון גבוהות ודיוק בפרטים • אחריות, סדר ויכולת עבודה עצמאית • יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות • נכונות למשרה מלאה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00002
אזור:
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברת ייצור מובילה בתחום האלקטרוניקה והכבילה באזור פתח תקווה דרוש/ה פקיד/ת רכש. התפקיד כולל: - הקלדת הצעות מחיר והזמנות רכש בארץ ובחו"ל
- מעקב אחרי אישורים, מועדי אספקות וקליטות
- הכנת משלוחים לקבלני משנה
- עבודה שוטפת מול ממשקים פנימיים כגון תפעול, מחסן, יצור והנה"ח.
מדובר בתפקיד דינמי ומאתגר, המצריך יכולת עבודה בצוות, סדר וארגון, ויכולת ניהול זמן. המועמד/ת ייהנה/תיהנה מסביבת עבודה מקצועית ותומכת, עם אפשרויות להתפתחות מקצועית.
דרישות:
- ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית/תפעולית
- היכרות עם עולם הרכש - יתרון
- שליטה באופיס
- אנגלית בסיסית - חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-1494
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
למשרד עו"ד,בוררות ונוטריון מוביל ברח' הרכבת 58 (מגדל אלקטרה סיטי) ,ת"א דרוש/ה מזכיר/ת פקיד/ת קבלה למשרה מלאה - יושבים ליד תחנת רכבת ותחנה מרכזית ת"א.
במסגרת התפקיד:- אחריות על תפעול עמדת הקבלה - מענה טלפוני, ניתוב שיחות וקישור שיחות ועידה, קבלת אורחים.
- עבודות אדמיניסטרטיביות שוטפות - צילומים, סריקות, הדפסות, תאומי שליחויות ,ניהול יומן עבודה וכו'.
- היקף המשרה - משרה מלאה -ימים א-ה 9:00-17:00
- (המשרה לא מתאימה כמשרת הורה ו/או לסטודנטים).
תנאי משרה:- שכר: 50 ש"ח לשעה.
- בונוסים מפעם לפעם
- תנאים סוציאלים מלאים
- העסקה ישירה
דרישות:
- ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית במשרד עו"ד כ-3 שנים לפחות , הכולל מתן שירות - חובה.
- אנגלית ברמה בסיסית - חובה.
- שליטה מלאה ב-Outlook.
- המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד .
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00004
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לבנק מוביל דרוש/ה עובד/ת בק אופיס לסניף תל אביב מרכז
דרוש/ה עובד/ת בק אופיס תיאור התפקיד:
- עבודה תפעולית מול מערכות הבנק - מתן מענה פרונטלי ללקוחות (שירות בלבד, ללא מכירה) - עבודה כחלק מצוות מקצועי בסניף - התנהלות בהתאם לנהלים בנקאיים היקף המשרה:
- משרה מלאה: ימים א'-ה' בין השעות 08:00–16:00 - ללא עבודה בימי שישי תנאים: - הכשרה מקצועית על חשבון הבנק - שכר הוגן מעל שכר מינימום + בונוסי התמדה - סביבת עבודה יציבה, מסודרת ונעימה רק פניות מתאימות תיענינה.
דרישות:
- בגרות מלאה – חובה - שירותיות גבוהה, אחריות ויכולת עבודה בצוות - זמינות מיידית – יתרון המשרה מתאימה גם לחסרי ניסיון המעוניינים להשתלב בתחום הבנקאות.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00001
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
|
תיאור תפקיד:
הצטרפו לצוות המנצח שלנו! דרוש/ה פקיד/ה תפעול למרכז פיננסי לוגיסטי בראשל"צ! משרה מלאה: 8:00-16:00 שכר : 8,000 ש"ח אם אתם מחפשים הזדמנות לעבוד בסביבה דינמית, עם אפשרויות קידום ופיתוח אישי – זה המקום בשבילכם! שלחו קורות חיים עכשיו והצטרפו אלינו לעשייה משמעותית!
דרישות:
- בגרות מלאה - יתרון
- ניסיון בתפקיד דומה - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
jb-232512
אזור:
מרכז - תל אביב, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למרכז לוגיסטי מוביל דרושה פקידת מלאי לתפקיד משרדי. תיאור התפקיד: משרה מלאה (א’-ה’) ו' לעיתים שכר: 40–45 ש"ח לשעה (תלוי ניסיון) מ 7.40 עד 17.00 הסעות ראשון לציון ואשדוד ניהול ועדכון מלאים במערכת הממוחשבת טיפול בהחזרות, תעודות משלוח וקליטת סחורה עבודה מול מחלקות המחסן והשילוח הפקת דוחות מלאי שוטפים
דרישות:
ניסיון בעבודה משרדית בתחום לוגיסטיקה / מחסן – יתרון ידע במחשב ובתוכנות Office היתרון למערכת AS-400 אחריות, דיוק ויכולת עבודה בצוות
היקף משרה:
לפי שעות
קוד משרה:
JB-00339
אזור:
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
הצטרפ/י לצוות מקצועי במוסד רפואי מוביל! תחומי האחריות: ניהול וריכוז תיקים רפואיים ברמה גבוהה מתן שירות ותמיכה צמודה לצוות הרופאים המנתחים ניהול מערך הבק אופיס והתפעול השוטף פרטי המשרה: משרה מלאה, ימים א'-ה', שעות 08:00-17:00 סביבה מקצועית ומאתגרת עבודה בצוות רפואי מוביל המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
דרישות:
- ניסיון קודם כמזכיר/ה, יתרון משמעותי. - יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות. - יכולת ניהול זמן ומשימות בצורה עצמאית ותקתקנית. - זיקה לעולם הרפואה - יתרון. - שליטה מלאה ביישומי מחשב. המשרה מתאימה לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
756291
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
מענה כולל ומקיף ללקוחות עסקיים אסטרטגיים ליווי וטיפול בתיק לקוחות קבוע מקצה לקצה בכל פנייתו, המענה ניתן טלפונית (שיחות נכנסות\ יוצאות) ובאמצעות המייל במגוון רחב של נושאים הכוללים :מתן שירות בנושא חשבוניות\ חיובים\ דוחות\ זיכויים וכו',
דרישות:
ניסיון קודם בתחום שרות לקוחות –חובה ניסיון והכרות עם סביבה ממוחשבת ואופיס- חובה היכרות עם המגזר העסקי- יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-256
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה מקסימה וקטנה ברמת גן דרוש/ה מנהל/ת משרד (7 עובדים) יד ימינו של המנכ"ל. (נמצא בחו"ל - מגיע פעם בחודש לארץ)המשרה כוללת עבודות משרד- ניהול יומן-הזמנת כרטיסי טיסה-פתרון תקלות וכיו"ב אפשרות לעב' בין השעות 9:00-15:00 יום עב' מהבית תנאים ושכר מצויינים החלפה לחל"ד- חצי שנה עם אופציה מאד ממשית לקבועה
דרישות:
נדרש נסיון קודם אנגלית ברמה טובה מאד(כולל שיחה ומיילים)
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משרה זמנית
קוד משרה:
JB-00375
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
סוכנות ביטוח גדולה מגייסת לתפקיד בק אופיס- ללא ניסיון ולחיילים /ות משוחררים /ות! התפקיד כולל קבלת ניירת וטפסי ביטוח ומעבר עליהם, לראות שכלום לא חסר ולהחזיר את השגויים. קבלת טפסים, בדיקת תקינות ועוד. משרה מלאה, שכר גלובלי כ- 8K, תנאים סוציאליים מעולים ואופק קידומי נרחב!
דרישות:
זמינות מיידית נכונות לעבודה לטווח ארוך שליטה ביישומי המחשב
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
754
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למכללה מובילה דרוש /ה פקיד /ה קבלה, - קבלת קהל – סטודנטים, מרצים ומבקרים. - מענה טלפון ודיגיטלי, ניהול יומן, תיאום פגישות ומתן מידע כללי. - תמיכה אדמיניסטרטיבית שוטפת לצוות ההנהלה וההוראה. - עבודה במשמרות, שכר בסיס 40 ש"ח לשעה, יש תנאים מעולים ואפשרויות קידום נרחבות, משרה באווירה מעולה!
דרישות:
- ניסיון קודם בתפקיד דומה – יתרון. - שליטה בסיסית ומעלה ביישומי מחשב (אאוטלוק, אקסל, מערכות CRM). - תודעת שירות גבוהה, אדיבות וסבלנות. - כישורי תקשורת מעולים ויכולת עבודה בצוות. - נכונות לעבודה במשמרות!
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה זמנית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
2331
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברה בתחום הרחפנים מחפשת מנהלת משרד מוכשרת ואחראית שתצטרף לצוות הקטן שלנו בתחום הרחפנים. התפקיד כולל ניהול כל התחום האדמיניסטרטיבי של החברה, כולל הנהלת חשבונות, ניהול משרד, ניהול יומן, טיפול במשאבי אנוש ועוד. המועמדת המתאימה תהיה בעלת רצון ללמוד ולהתפתח, ותהיה חלק מצוות צעיר ודינמי. אנו מצפים ממנה להראות יוזמה, יכולת ארגון גבוהה, ותשומת לב לפרטים. העבודה תתנהל בסביבה מאתגרת ומרתקת, עם הזדמנויות רבות לצמיחה מקצועית.
דרישות:
- תואר ראשון בתחומים רלוונטיים-יתרון - ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית של לפחות שנה - ניסיון בהנהלת חשבונות - יתרון - יכולת עבודה בסביבה דינמית - רצון ללמוד ולהתפתח מקצועית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4649
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
הצטרפו אלינו לתפקיד מפתח בחברה מבוססת ומובילה באזור המרכז! אם אתם מחפשים תפקיד עצמאי ודינמי, המשלב אחריות רבה עם סביבת עבודה נעימה ואנשים מצוינים – מקומכם איתנו. אנו מחפשים מנהל/ת משרד מקצועי/ת לניהול כולל של הפעילות האדמיניסטרטיבית והתפעולית השוטפת. - ניהול אדמיניסטרטיבי ותפעולי: אחריות מלאה על ניהול שוטף של המשרד, לרבות הזמנת ציוד, עבודה מול ספקים וגורמי תחזוקה, ותחזוקת סביבת עבודה מסודרת ונעימה.
- בקרות ותיאומים: ניהול שליחויות, ביצוע הזמנות, עדכון שעון נוכחות וניהול טבלאות מעקב מדויקות.
- טיפול כספי: אחריות על טיפול בחשבוניות ותשלומים מול ספקים וגורמים רלוונטיים.
- יוזמה וארגון אירועים: תכנון וארגון אירועי Happy Hour, אירועי חברה ופעילויות רווחה נוספות, מתוך הבנה שגם כיף הוא חלק בלתי נפרד מהעבודה!
דרישות:
- ניסיון קודם: ניסיון מוכח של לפחות שנתיים בתפקיד דומה – חובה.
- כישורים ארגוניים: יכולות סדר וארגון ברמה גבוהה, יכולת עבודה עצמאית, וכישורי תעדוף וביצוע משימות מרובות במקביל (Multi-tasking).
- תודעת שירות: גישה חיובית, תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים.
- שפות: אנגלית ברמה טובה (דיבור, קריאה).
תנאי המשרה:- היקף: משרה מלאה.
- ימים ושעות: ימים א'–ה', בין השעות 9:00–18:00.
- מיקום: אזור המרכז.
אם אתם מחפשים הזדמנות להשפיע, לצמוח ולהיות חלק מצוות מנצח – שלחו לנו את קורות החיים שלכם עוד היום!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00045
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
מנהלת קבלה במרכז שירות גדול בת"א טיפול בלקוחות פרימיום הפקת הצעות מחיר עבודה משרדית שוטפת יד ימינו של מנהל מרכז השירות משרה מלאה 5 ימים שכר 12,000+ תנאים
דרישות:
ניסיון כפקידת מוסך חובה רצינית, אחראית, יציבה תעסוקתית שירותית ונעימה מוסר עבודה גבוה נכונות לעבודה קבועה בת"א המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
18032
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בפתח תקווה דרוש/ה מזכיר/ת אגף תפעול ומשק ניהול יומן וזימון פגישות עבור מנהל האגף. ניהול יומני חדרי ישיבות במטה. הזמנת כיבוד לישיבות ואירועים. בקרה ומעקב על חניון המטה. ניפוק תגי עובד/ קבלן לכלל עובדי החברה. פתיחת דרישות רכש במערכת Oracle ומעקב אחר משימות רכש ותקציב. סיוע בפרויקטים ובאירועי רווחה של הועד. שכר: 10K
דרישות:
בגרות מלאה - יתרון. ניסיון של לפחות שנה באדמיניסטרציה/ מזכירות - חובה. (אפשר גם מהשירות הצבאי או הלאומי). ניסיון מארגונים גדולים - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00338
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
|