תיאור תפקיד:
למשרד עורכי דין הממוקם ברמת גן, דרוש/ה מזכיר/ה בעל/ת ניסיון וכישרון, שמעוניין/נת להצטרף לחברה משפחתית. תיאור התפקיד: - ניהול יומנים מורכבים (עד 20 איש כולל שותפים) ותיאום פגישות (פרונטלי ומקוון).
- ניהול משרד, מענה טלפוני, קבלת קהל, סריקות וטיפול בפניות.
- תמיכה אדמיניסטרטיבית ולוגיסטית שוטפת לעורכי הדין
דרישות:
- ניסיון קודם כמזכיר/ה רלשי/ת וניהול יומנים באאוטלוק – חובה.
- שליטה מלאה בתוכנות אופיס ( pp Word, Excel, Outlook).
- "ראש גדול" - יוזמה, יכולת למידה מהירה ורצון לקחת אחריות.
- יכולת עבודה תחת לחץ וביצוע מספר משימות במקביל, תוך הקפדה על דיוק ופרטים.
- כישורים בינאישיים מצוינים, שירותיות, אכפתיות ואדיבות.
- יכולת ניסוח גבוהה בעברית, בכתב ובעל פה.
- הבנה וידע בסביבה ממוחשבת.
משרה מלאה: ימים א'-ה', בין השעות 08:30-17:30. נכונות להישאר במהלך השבוע לפגישות ערב, בהתאם לצורך. אם את/ה רואה את עצמך כחלק מהצוות שלנו, ומחפש/ת אתגר מקצועי בסביבת עבודה תובענית ומתגמלת – נשמח לקבל את קורות החיים שלך!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-1514
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
תיאור כללי: לחברה איכותית וחדשנית בתחום האסתטיקה הרפואית דרוש/ה עוזר/ת אישית למנכ״ל, עם יכולת הנעת תהליכים, סגירת קצוות וראש גדול. תחומי אחריות: · ניהול יומנים ותיאום פגישות בארץ ובחו״ל · תיאום ותפעול קשרים מול ספקים ויצרנים בחו״ל · עבודה אדמיניסטרטיבית מול יח״צ ומשרדי פרסום (קביעת מועדי פעילויות שיווק ופרסום ותיאומים) · עבודה על תקציבי שיווק ומעקב אחר תהליכים · טיפול במשימות מקצועיות ואישיות של המנכ״ל · סיוע בפרויקטים שיווקיים ותמיכה במחלקת השיווק · טיפול במשימות אדמיניסטרטיביות שוטפות וניהול משרד · קבלת אורחים וניהול קשרי פנים וחוץ ייצוגיים
דרישות:
ניסיון קודם כעוזר/ת אישית למנכ״ל – חובה · אנגלית ברמה גבוהה מאוד (דיבור, קריאה וכתיבה) – חובה · ניסיון בתיאום מול ספקים ויצרנים בחו״ל – יתרון משמעותי · שליטה מלאה ב-Office, יתרון לידע מתקדם ב-Excel ו-PowerPoint · ניסיון והבנה בעולמות השיווק – יתרון · יכולת עבודה תחת לחץ וביצוע ריבוי משימות בדייקנות · סדר, ארגון, שירותיות, ייצוגיות ויחסי אנוש מצוינים · אופי עקבי, עקשני ויכולת בקרה על תהליכים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
15055
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
קבלת לקוחות אדמיניסטרציה הקשורה ללווי הלקוחות במרכז השירות פתיחת תיקי לקוח שירות ללקוח
דרישות:
ניסיון בתפקיד דומה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00325
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לארגון ציבורי בתל אביב דרוש/ה קלדנ/ית
דרישות:
ניסיון בקלדנות ועבודות משרד כמו מענה לטלפונים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00285
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
א. ל שירותי תעבורה בע"מ מרכז השירות המוביל לרכב כבד מגייסת פקידת קבלה / Back Office בכפר קאסם (בצמוד לאורנית) ומזמינה אתכם /ן להצטרף למרכז גדול ויציב ולהנות מתנאים מעולים! התפקיד כולל -מתן מענה פרונטלי וטלפוני ללקוחות מרכז השירות קבלת הלקוחות עם הגעתם וניתוב הלקוחות ליועצי השירות ולעמדות ההמתנה גביית כספים ושחרור הלקוחות טיפול באדמיניסטרציית הלקוח ביצוע פעילות טלפונית יזומה ללקוחות
דרישות:
- ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית ושירות לקוחות
א'-ה' 8:00-17:00 ו' לסירוגין 07:30-13:00 - המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00038
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
תיאום בין אנשי מקצוע שונים (מהנדסים/בודקים) לביצוע בדיקות. מעקב ותיעוד של סטטוס הציוד. קשר עם לקוחות לצורך טיפול בתקלות במידת הצורך. אחריות על משימות ותיאום בין הגורמים הרלוונטיים. היקף משרה: מלאה 5 ימים (א'-ה) ללא שישי - בין השעות: 8:00-17:00 עובד/ת חברה מהיום הראשון. רווחה עשירה ותנאים סוציאליים מלאים. חניית עובדים מסודרת.
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי/תפעולי. שליטה מלאה באקסל. יכולת התנהלות של משימות מרובות במקביל. כישורי תקשורת בינאישית מצוינים. יכולת עבודה עצמאית לצד ממשקים מרובים. זמינות למשרה מלאה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1237
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, מודיעין
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לרשת אסתטיקה רפואית דרושים/ות רכזות אדמינסטרציה לקבלות שלנו בסניפי הרשת השונים. בואו להשתלב בחברה משפחתית ולעבודה בסביבת עבודה נעימה ומחבקת במסגרת התפקיד: קבלת מטופלים, ניהול אדמיניסטרטיבי של יומני מטופלים שירות לקוחות טלפוני+פרונטאלי יכול מאוד להתאים למועמדים/ות שלמדו מזכירות רפואית ומתחברים/ות לתחום האסתטיקה עבודה במשמרות בוקר+ערב - אין גמישות! תנאים מעולים מובטחים למתאימים/ות.
דרישות:
אוריינטציה שירותית יכולת עבודה על מחשב ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם/שירות לקוחות טלפוני או פרונטאלי
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
1111
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, בית שמש
צפון - טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
דרום - אשדוד, באר שבע, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
מהות התפקיד:-קבלת לקוחות, פתיחת כרטיסי עבודה, הפקת חשבוניות, מתן שירות פרונטלי וטלפוני ואדמיניסטרציה שוטפת. דרישות התפקיד: ניסיון בתפקידי אדמיניסטרציה - חובה. ניסיון בתחום הרכב – יתרון משמעותי ידע במערכת הפריורטי – יתרון ידע בהנהלת חשבונות – יתרון משמעותי
דרישות:
טווח שכר :9.500( תלוי מועמד ניסיון )+ נסיעות + שעות נוספות שעות עבודה: א',ב',ד',ה' 7:30-16:30, ג' 07:30-15:30 + ו' לסירוגין 7:30-12:30 - ע"ח שעות נוספות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
צירנובסקי
אזור:
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
אחריות על ביצוע תהליך ההזמנות של לקוחות החברה קבלת הזמנות ויצירת קשר עם לקוחות הזנת הזמנות למערכת ממוחשבת עדכון לקוחות ומתן מענה שוטף ללקוחות החברה מתן תמיכה אדמניסטרטיבית למשימות משרדי לוגיסטיקה משרה מלאה ימים א-ה שעות 8:00-17:00 ניידות, המשרה ממוקמת בעמק חפר שכר: 9000 ברוטו
דרישות:
- ניסיון בתחום האדמיניסטרטיבי, בתפקיד דומה
- ניסיון קודם בתחום ביצוע הזמנות
- שליטה מלאה ב-Office, דגש על Excel ברמה גבוהה
- יכולת עבודה בצוות
- קליטה טובה לתוכנות
- יחסי אנוש מעולים, מוטיבציה, אנרגטיות
- דייקנות, אחריות, סדר ו"ראש גדול"
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00015
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון
|
תיאור תפקיד:
ניהול שוטף של פעילות המשרד, ניהול קשרי לקוחות, פתיחת קריאות שרות, מענה טלפוני וכד' ריכוז ותפעול תחום האדמיניסטרציה ימים א עד ה שעות 08:00-17:00 סביבת עבודה משפחתית ונעימה
דרישות:
- ניסיון בניהול משרד ואדמיניסטרציה - יתרון
- ניסיון קודם במענה ללקוחות - יתרון
- שליטה מלאה באופיס
- שירותיות, יכולות ארגון ותקשורת גבוהות
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00015
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
|
תיאור תפקיד:
למרפאת יישור שיניים איכותית וייחודית הממוקמת בלב רחוב אחוזה הראשי ברעננה, דרוש/ה מזכיר/ה בעל/ת יחסי אנוש מעולים למשרה מלאה ולטווח ארוך. אם אתם/ן בעלי/ות תודעת שירות גבוהה, אדיבים/ות, חייכנים/ות ונהנים/ות ממגע עם אנשים, מקומכם/ן איתנו!
התפקיד כולל:
- מתן שירות פרונטלי וטלפוני למטופלים/ות.
- תיאום פגישות וניהול יומנים.
- סיוע אדמיניסטרטיבי לצוות הרפואי.
- תנאי העסקה:
- משרה מלאה: ימים א' – ה'.
- שעות עבודה: 9:00 – 18:00 ( ימי חמישי מ 12 )
- תנאים מצוינים למתאימים/ות.
- תחילת עבודה מיידית.
- נשמח לצרף למשפחתנו עובד/ת מקצועי/ת ומסור/ה!
דרישות:
- יחסי אנוש יוצאי דופן ותודעת שירות גבוהה.
- אנגלית ברמה טובה – חובה.
- שליטה וניסיון בעבודה עם יישומי מחשב. חובה.
- אדיבות, סבלנות ויכולת עבודה בסביבה דינמית.
- נכונות לעבודה לטווח ארוך.
- תקתקנית.
- נשמח לצרף למשפחתנו עובד/ת מקצועי/ת ומסור/ה!
- מגורים באזור רעננה והסביבה חובה ובלבד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00003
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
פקיד/ה אדמיניסטרטיבית לוועד עובדים לבנק בת"א התפקיד כולל: עבודה אדמיניסטרטיבית במחלקה הכוללת מענה טלפוני לעובדי הבנק בענייני חופשות, זכאויות, הטבות וכו'. תנאים: שעות עבודה: ראשון, שלישי וחמישי 08:00-16:00 ימי שני ורביעי 08:00-15:30 שכר: 38-40 ₪ שעתי (תלוי התרשמות) העסקה דרך כוח אדם עד 9 חודשים. תנאים סוציאליים עפ"י
דרישות:
תעודת בגרות מלאה ידע בתוכנות אופיס שליטה טובה באקסל מוסר עבודה ומוטיבציה לתפקיד זמינות מיידית
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
54321
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה המובילה בתחום פתרונות הנעילה, דרוש/ה בק אופיס, משרה חלקית ללא ניסיון. תיאור תפקיד: תחזוקה של מידע הלקוחות התנהלות מול לקוחות הוצאת דו"חות BDI, דו"חות DOW JONES ניהול דוחות באקסל
דרישות:
דרישות המשרה: זמינות לשלושה ימי עבודה בשבוע. ידע באקסל אנגלית טובה מיקום- יבנה
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משרה זמנית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-4305
אזור:
מרכז - רמת גן וגבעתיים
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
מענה כולל ומקיף ללקוחות עסקיים אסטרטגיים ליווי וטיפול בתיק לקוחות קבוע מקצה לקצה בכל פנייתו, המענה ניתן טלפונית (שיחות נכנסות\ יוצאות) ובאמצעות המייל במגוון רחב של נושאים הכוללים :מתן שירות בנושא חשבוניות\ חיובים\ דוחות\ זיכויים וכו',
דרישות:
ניסיון קודם בתחום שרות לקוחות –חובה ניסיון והכרות עם סביבה ממוחשבת ואופיס- חובה היכרות עם המגזר העסקי- יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-256
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה פקיד/ה לקבלת קהל בימי שישי. אנו מחפשים אדם אדיב, ייצוגי ונעים, שיהיה הפנים של המקום בימי שישי. תיאור המשרה: עבודה בימי שישי בלבד, 2–3 פעמים בחודש, בין השעות 09:00–12:00/13:00. התפקיד כולל: קבלת קהל אירוח מענה בסיסי ללקוחות יצירת תחושה נעימה וקשובה מדובר במשרה קטנה אך משמעותית – לכן נדרשת מחויבות ועמידה בזמנים.
דרישות:
זמינות קבועה בימי שישי בבוקר שירותיות, אדיבות ותקשורת טובה הופעה ייצוגית אחריות ויכולת עבודה עצמאית ניסיון בשירות לקוחות / קבלה – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משרה זמנית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-4686
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|