דרושים בתחום פקידות

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 34 משרות עבודה בתחום פקידות

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לרשת מלונות פתאל בים המלח דרושים/ות דיילי/ות קבלה

לרשת מלונות פתאל בים המלח דרושים/ות דיילי/ות קבלה

רשת מלונות פתאל

03/10/2024

תיאור תפקיד:
לרשת מלונות פתאל באזור ים המלח דרושים/ות דיילי/ות קבלה
מתן מענה לאורחי המלון, גביית תשלום במידת הצורך
אחריות על קופה, עבודה במשמרות כולל חגים וסופי שבוע.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
דרישות:
  • ניסיון קודם - יתרון.
  • עמידה בתנאי לחץ וריבוי משימות.
  • אנגלית ברמה טובה.
  • תודעת שירות גבוהה.
  • רצון להתפתח ולהתקדם.
היקף משרה: משרה מלאה, משמרות
קוד משרה: JB-00219
אזור: דרום - באר שבע, דימונה, ערד וים המלח
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה פקיד/ה הוצל"פ/תביעות בעל/ת ניסיון

דרוש/ה פקיד/ה הוצל"פ/תביעות בעל/ת ניסיון

פרידמן חורב ושות'

03/10/2024

תיאור תפקיד:
למשרד עורכי דין פרידמן חורב, משרד בתל-אביב העוסק בין השאר בבנקאות והוצל"פ, דרוש/ה פקיד/ה הוצל"פ/תביעות בעל/ת ניסיון 
  • משרה מלאה 5 ימים בשבוע.

* המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
דרישות:
  • ניסיון בתפקידים דומים
  • הכרת תכנת עו"דכנית – יתרון.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00003
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

14477 - A global company in Herzliya is looking for an Administrative Assistant at the reception

14477 - A global company in Herzliya is looking for an Administrative Assistant at the reception

חבר הון אנושי

03/10/2024

תיאור תפקיד:
Full time, Sunday-Thursday 10-18

Manage the "day-to-day" office routines, ensure smooth operation of office inventory, groceries, office supplies, and maintenance (cleaning, parking, deliveries, etc.)
Management of the reception desk - providing service to the companys employees and guests, receiving guests.
Handling mail and paperwork
Inventory management and ordering equipment, working with suppliers/subcontractors

דרישות:

    - Previous administrative experience
    - English at a very good level (speaking, reading and writing)
    - Ability to work under pressure and in an environment with multiple tasks and interfaces

היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00838
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרושות מזכירות

דרושות מזכירות

המרכז לזכויות רפואיות

03/10/2024

תיאור תפקיד:
המרכז לזכויות רפואיות שלנו מתרחב ואנו מחפשים עובדים מקצועיים ומנוסים להצטרף למרכזינו
דרושות מזכירות
התפקיד כולל:
מענה טלפוני,התנהלות שוטפת מול לקוחות.
אדמיניסטרציה שוטפת.
שעות עבודה 09.00- 17:00
בימים א'-ה'
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
דרישות:
  • שליטה בישומי מחשב.
  • יידע במחשבים .
  • תודעת שירות גבוהה- חובה!
  • יכולת עבודה בצוות .
  • יכולת עבודה בסביבה מרובת משימות.
  • דובר/ת רוסית - יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00003
אזור: מרכז - חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

למשרד עורכי דין גדול בפ"ת דרוש/ה פקיד/ת שירות לקוחות

למשרד עורכי דין גדול בפ"ת דרוש/ה פקיד/ת שירות לקוחות

אי בריבוע

03/10/2024

תיאור תפקיד:
מתן שירות ומענה טלפוני ללקוחות וחייבים.
התפקיד במשרה מלאה בימים א-ה החל משעה 8-9 למשך 8.5 שעות
המשרד מאופיין באווירה נעימה וצעירה וממוקם בפתח תקווה ( על ציר הרכבת הקלה)
דרישות:
ניסיון בעבודה בתחומי שירות לקוחות במוקדי שירות – יתרון !
בעל/ת יכולות התנסחות ותקשורת בינאישית מעולים,
בעל/ת משמעת עצמית, חריצות ויעילות.
ידע וניסיון בעבודה על יישומי מחשב.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: BSD13
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

אדמינ/ית קבלה למשרד תל אביב

אדמינ/ית קבלה למשרד תל אביב

Deloitte

03/10/2024

תיאור תפקיד:
לDeloitte - הפירמה המובילה והגדולה בעולם לשירותי יעוץ וראיית חשבון דרוש/ה אדמינ/ית קבלה למשרד תל אביב
תיאור התפקיד:
    תפעול אדמיניסטרטיבי וניהול האיזור הציבורי (חדרי ישיבות, מטבחים, ציוד משרדי, מדפסות ועוד)
    ממשק עבודה שוטף עם היחידות השונות בפירמה
    מתן שירות לעובדים בקומה וסיוע במציאת פתרון לבעיות שעולות
    קבלה ואירוח לקוחות
    ניהול מספר יומנים
דרישות:
    ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם – יתרון
    אוריינטציה טכנולוגית – חובה
    יכולת עבודה תחת ריבוי משימות
    יכולת ניהול זמן וארגון
    תודעת שירות גבוהה
    חשיבה ביקורתית, יכולת לצפות מכשולים פוטנציאליים, פתרון בעיות
    תקשורת מצוינת בכתב ובעל פה
    אנגלית – שליטה מלאה (קריאה, כתיבה דיבור).
    שיקול דעת וקבלת החלטות
    מקצועיות
    מוטיבציה גבוהה
    אחריות, תגובה מהירה
המשרה פונה לנשים וגברים כאחד
אנו ב -Deloitte מאמינים כי גיוון והכלה בקרב אנשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00432
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מזכיר /ה אדמניסטרטיבי /ת לחברה בתחום הרכב ותיקה ומבוססת ברעננה

מזכיר /ה אדמניסטרטיבי /ת לחברה בתחום הרכב ותיקה ומבוססת ברעננה

חברה דיסקרטית

03/10/2024

תיאור תפקיד:
לחברה בתחום הרכב ותיקה ומבוססת ברעננה, דרוש/ה מזכיר/ה אדמניסטרטיבי/ת חד/ה ובעל/ת אוריינטציה מכירתית, מוטיבציה.
היקף המשרה: משרה מלאה - יום שישי לסירוגין.
התפקיד כולל:
* מתן מענה טלפוני
* קידום המודעות של העסק ברשתות החברתיות וניהול משרדי שוטף.
* העבודה בכפיפות למנהלת המשרד.
* תנאים טובים למתאים/ ה!
* משרה מלאה ימים א'-ה' 08:30-17:00 וימי ו' 08:00-13:00 לסרוגין.
דרישות:
* יכולת עבודה בלחץ ועבודה בצוות.
* עבודה במוקד מכירות טלפוני - יתרון.
* ניסיון בניהול משרד ושירות לקוחות - יתרון.
* מתאים גם לדוברי /ות רוסית.
* נכונות לעבודה באזור רעננה.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00004
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

פקיד/ת קבלה לרשת אסתטיקה רפואית

פקיד/ת קבלה לרשת אסתטיקה רפואית

נאטורפיל

03/10/2024

תיאור תפקיד:
לרשת אסתטיקה רפואית דרושים/ות פקידי/ות קבלה.
בואו להשתלב בחברה משפחתית ולעבודה בסביבת עבודה נעימה ומחבקת
במסגרת התפקיד:
קבלת מטופלים, ניהול אדמיניסטרטיבי של יומני מטופלים
שירות לקוחות טלפוני+פרונטאלי
ועוד! יכול מאוד להתאים למועמדים/ות שלמדו מזכירות רפואית ומתחברים/ות לתחום האסתטיקה
עבודה במשמרות בוקר+ערב - אין גמישות!
תנאים מעולים מובטחים למתאימים/ות.
דרישות:
אוריינטציה שירותית
יכולת עבודה על מחשב
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם/שירות לקוחות טלפוני או פרונטאלי
היקף משרה: משרה מלאה, משמרות, לפי שעות
קוד משרה: 1111
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מזכיר /ה למשרה חלקית במשרד רו"ח מוביל

מזכיר /ה למשרה חלקית במשרד רו"ח מוביל

פאהן קנה ושות'

03/10/2024

תיאור תפקיד:
למשרד רו"ח פאהן-קנה, מקבוצת Grant Thornton העולמית דרוש /ה מזכירת משרד - למשרה חלקית
במסגרת התפקיד: קבלת אורחים למשרד, מענה לטלפונים ואימיילים, הזמנות ציוד ועבודות אדמיניסטרטיביות שוטפות

* שעות העבודה - 09:00-13:30
* העבודה בסניף ירושלים - הר חוצבים
דרישות:
- ניסיון תעסוקתי בעבודות מזכירות
- זמינות לשעות עבודה הנ"ל
- שליטה באנגלית ברמה גבוהה
- שליטה מלאה ביישומי office
- שירותיות ויכולת וורבלית מעולה
היקף משרה: משרה חלקית, לפי שעות
קוד משרה: JB-00107
אזור: ירושלים - ירושלים
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מזכיר/ה - רוסית / עברית

מזכיר/ה - רוסית / עברית

HR Key

03/10/2024

תיאור תפקיד:
דרוש/ה מזכיר/ה לקליניקה אסתטית יוקרתית בסניף תל אביב!

אם את/ה מחפש/ת עבודה בסביבה נעימה, יוקרתית ודינמית – זו ההזדמנות שלך! קליניקה מובילה בתחום הטיפולים האסתטיים מחפשת מזכיר/ה מקצועי/ת שתצטרף למשפחה עם תנאים מעולים ואפשרויות קידום!

מה תקבלו אצלנו?
    סביבה עבודה איכותית ואסתטית
    אווירה משפחתית ותומכת
    תנאים מעולים - שכר ותוספות!
    הזדמנויות קידום ופיתוח אישי בתחום הצומח של טיפולים אסתטיים.
    שעות גמישות – משמרות ערב ובוקר 9-17 או 12-20.
תחומי אחריות:
    ניהול יומן תורים ומענה אישי למגוון לקוחות , כולל הלקוחות VIP.
    קבלת לקוחות בקליניקה ומתן שירות פרונטלי מקצועי.
    ניהול אדמיניסטרטיבי של הקליניקה – חשבוניות, תשלומים והזמנות.
    שיתוף פעולה עם צוות הקליניקה ותמיכה שוטפת.
דרישות:
ניסיון קודם בעבודה כמזכיר/ה או פקיד/ה (ניסיון במרפאה – יתרון).
שליטה מלאה בתוכנות אופיס והמחשב.
תודעת שירות גבוהה, תקשורת מעולה ויכולת עבודה בתנאי לחץ.
נכונות לעבודה במשמרות (כולל סופי שבוע לסירוגין).
שליטה בשפה הרוסית או שפות אחרות – יתרון.


היקף משרה: משרה מלאה, משמרות
קוד משרה: 10
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, חולון ובת-ים
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Administrative Assistant/ Personal Assistant for Home Office

Administrative Assistant/ Personal Assistant for Home Office

חברה דיסקרטית

03/10/2024

תיאור תפקיד:
Qualified secretary/administrative assistant for an individual in their home office
Experience in secretarial and office administration, basic bookkeeping
Job Description:
Organizing/managing data, documents, and appointments
Interfacing with suppliers, banks, organizations, agencies, individuals
Reviewing and organizing financial information/statements, inputting data
Writing summaries and correspondence, internet searches, some research
A variety of organizational and other tasks, including administrative tasks for a non-profit organization.
6-8 hours/day, 4-5 days/week
דרישות:
Job Requirements:
  • Bilingual English and Hebrew
  • Computer and tech savvy –phone and computer – apps, Office (Word, Excel, PP)
  • Good with numbers and financial data
  • Attentive to detail
  • Very organized
  • Able to multitask
  • Resourceful and flexible
  • Good interpersonal skills
  • Can work independently, set priorities, and take initiative
  • Experience in office administration
  • Driver’s license
  • Interested in staying for more than one year
6-8 hours/day, 4-5 days/week
Required Experience:2-4 years
Location:Jerusalem
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית, לפי שעות
קוד משרה: JB-00001
אזור: ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחברת תוכנה דרוש/ה פקיד/ת קבלה

לחברת תוכנה דרוש/ה פקיד/ת קבלה

Synel-Mll Payway

03/10/2024

תיאור תפקיד:
סינאל מלל פייוויי הינה בין החברות המובילות בעולם בתחום מתן פתרונות לניהול פעילות העובד בארגון ומספקת פתרונות מערכתיים כוללים בטכנולוגיה מתקדמת.
סינאל מלל פייוויי הינה אחת מקבוצות המחשוב הארגוני המובילות בישראל. החברה מספקת מגוון רחב של פתרונות תוכנה וחומרה לניהול המשאב האנושי בארגון (הפקת שכר וניהול נוכחות, סליקת כספי פנסיה, חסכון והשקעה) וכן ניהול ואנליטיקה חכמה של מערכי אבטחה פיזיים בארגון. כמו כן מספקת סינאל הדרכות ושירותי ייעוץ מקצועיים וטכנולוגיים המסייעים למעסיקים ולמנהלים להתמודד עם סוגיות ארגוניות קריטיות בצורה יעילה, חסכונית ורווחית.
דרוש/ה פקיד/ת קבלה:
התפקיד כולל מתן מענה טלפוני ללקוחות החברה, שיחות נכנסות, חידוש רישיונות ללקוחות, שיבוץ קריאות שירות לתומכים ומעקב קריאות טכנאי שטח.
סביבת עבודה צעירה.
משרה מלאה במשרדי החברה בפתח תקווה
משרה מלאה במשרדי החברה בפתח תקווה בימים א-ה, בין השעות 08:00-17:00 (חמישי עד 16:00)
דרישות:
אסרטיביות, שירותיות, רצינות ואחריות.
ניסיון בשירות לקוחות - יתרון.
ידע וניסיון במערכות אופיס - וורד / אקסל / אאוטלוק -יתרון
**המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00046
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה רכז/ת חשבונות וגבייה

דרוש/ה רכז/ת חשבונות וגבייה

Deloitte

03/10/2024

תיאור תפקיד:
ל- Deloitte הפירמה המובילה והגדולה בעולם לשירותי יעוץ וראיית חשבון דרוש/ה רכז/ת חשבונות וגבייה
התפקיד כולל עבודה בצוות ובמסגרתו נדרשת הפקת חשבונות שכר טרחה וטיפול בנושא הגבייה מלקוחות הפירמה וכן ניהול ממשקי עבודה פנימיים בחברה.
משרה מלאה במודל עבודה היברדי
דרישות:
שליטה באקסל
· אנגלית ברמה גבוהה - חובה
· אוריינטציה טכנולוגית
· ניסיון קודם בגבייה – יתרון משמעותי
· ניסיון הנהלת חשבונות – יתרון
· יכולת עבודה עצמאית ולמידה מהירה
· יכולת עבודה בסביבה דינאמית ובריבוי משימות
· סדר וארגון
· תודעת שירות גבוהה
· תואר ראשון – יתרון
המשרה פונה לנשים וגברים כאחד.
אנו ב-Deloitte מאמינים כי גיוון והכלה בקרב אנשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו, ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00419
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

אשטרום קבלנות מגייסת מזכיר/ת אתר לחברת הנדסה ובניה לפרויקט בקרית אונו!

אשטרום קבלנות מגייסת מזכיר/ת אתר לחברת הנדסה ובניה לפרויקט בקרית אונו!

קבוצת אשטרום בע"מ

03/10/2024

תיאור תפקיד:
אשטרום קבלנות מגייסת מזכיר/ת אתר לחברת הנדסה ובניה לפרויקט בקרית אונו!
תחומי האחריות
-עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת באתר
-ניהול יומן ותיאום פגישות
-הקלדת מסמכים
-עבודה מול ממשקי האתר וממשקים חיצוניים
-סיוע צמוד למנהל הפרויקט
-מתן מענה לגורמים פנים וחוץ
דרישות:
המפתחות שלך להצלחה
-ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי- חובה
-נכונות לעבודה אדמיניסטרטיבית- חובה
-שליטה בתוכנות אופיס- חובה
-נכונות לעבודה בשטח- העבודה באתר- חובה
*המשרה פתוחה לכל המגדרים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 3870
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

פקידת קבלה לקבוצת אשטרום

פקידת קבלה לקבוצת אשטרום

קבוצת אשטרום בע"מ

03/10/2024

תיאור תפקיד:
לקבוצת אשטרום חברת בנייה ונדל"ן מהמובילות במשק דרוש.ה פקיד.ת קבלה.מה כולל התפקיד?
- אחריות על איוש עמדת הקבלה.
- מענה טלפוני, קבלת פנים לאורחים המגיעים.
- אחריות להכנת חדרי ישיבות/הדרכות.
- תפעול וליווי ההדרכות.
- ישיבה בעמדת הלובי בכניסה לבניין ובקומת הדרכות.
- גיבוי למזכירות ההנהלה.
דרישות:
מה חשוב שיהיה לך?
- ניסיון במזכירות/ תפקיד הכולל מתן שירות.
- אנגלית - בסיסית
משרה מלאה, א-ה, 07:30-16:30.
תנאים מעולים למתאימים.ות.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 3865
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
1 2 3 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!