תיאור תפקיד:
למוסך גדול ומוביל במודיעין דרוש/ה פקיד/ה עבודה בצוות ניהול כרטיסי לקוחות, הפקת חשבוניות , דיווחים לחברות ביטוח משרה מלאה ימים א-ה
דרישות:
ניסיון בעבודה במוסך- יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
185770
|
תיאור תפקיד:
לרשת אסתטיקה רפואית דרושים/ות פקידי/ות קבלה. בואו להשתלב בחברה משפחתית ולעבודה בסביבת עבודה נעימה ומחבקת במסגרת התפקיד: קבלת מטופלים, ניהול אדמיניסטרטיבי של יומני מטופלים שירות לקוחות טלפוני+פרונטאלי ועוד! יכול מאוד להתאים למועמדים/ות שלמדו מזכירות רפואית ומתחברים/ות לתחום האסתטיקה עבודה במשמרות בוקר+ערב - אין גמישות! תנאים מעולים מובטחים למתאימים/ות.
דרישות:
אוריינטציה שירותית יכולת עבודה על מחשב ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם/שירות לקוחות טלפוני או פרונטאלי
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
1111
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
עובד/ת / מתלמד/ת / אסיסטנט/ית, לסטודיו לצילום והפקות דפוס ברמת גן עזרה בעבודות הדפוס השונות ולמידת המקצוע. שעות עבודה - 10:30/11:00 עד 17:00/18:00 - יש גמישות 50 ש"ח לשעה
דרישות:
יתרון לבעלי ידע / ניסיון בצילום והפעלת מחשב (לא חובה)
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
J-3272
אזור:
מרכז - רמת גן וגבעתיים
|
תיאור תפקיד:
לחברת ניהול דרוש\ה רפרנט\ית תפעול למוקד חניונים בפתח תקווה ! במסגרת התפקיד: מתן שירות ללקוחות החניון במרכז השירות, עבודה מול ממשקים רבים ומספר מערכות במקביל אחריות לתיעוד מלא של נתוני השירות במערכות. תנאים: משרה מלאה ימים א-ה 18:00-9:00 + נכונות להישאר שעות נוספות, ימי ו לסירוגין 08:00-14:00 קליטה ישירה לחברה מעולה! מענקי התמדה, חניה, סיבוס!
דרישות:
כישורי מחשב ניסיון קודם בתחום שירות \בק אופיס וכד-יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
51288
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה מזכיר/ה למשרה מלאה במזכירות מושב בני עטרות. התפקיד כולל:
-עבודת מזכירות והנהלת חשבונות. ניהול שוטף של מזכירות המושב: תחזוקה שוטפת של המזכירות ; מענה לטלפונים ולמיילים ; קבלת קהל ; ניהול יומן פגישות ; גבייה ; תשלומים לספקים ; הכנה למשכורות ועוד ועוד.
דרישות:
-ניסיון בעבודת מזכירות לפחות 3 שנים – חובה. -ניסיון בהנהלת חשבונות – חובה. -תעודה סוג 1-2 בהנהלת חשבונות – יתרון. -שליטה מלאה ביישומי מחשב – חובה. -גישה שרותית. -יחסי אנוש טובים. -רמה גבוהה של ארגון וסדר. -אחריות וראש גדול. -ניסיון בעבודה במגזר החקלאי יתרון. -רישיון נהיגה. היקף משרה: 100% ; 5 ימים בשבוע. בימים א'-ב'-ד'-ה' 08:00-16:00 ; ביום ג' 11:00-19:00 סביבת עבודה נעימה ומשפחתית. מושב בני עטרות נמצא ליד יהוד ונתב"ג. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00002
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
לחברה יציבה ומובילה בייבוא, שיווק ואחזקה של מלגזות, דרוש/ה פקיד/ת מכירות עם גישה שירותית וראש גדול לתפקיד מגוון ומשמעותי. מה בתפקיד? – הוצאת הצעות מחיר ללקוחות – ניהול יומנים ותיאום פגישות – מענה לסוכני המכירות ולקוחות – סיוע שוטף למנהל המכירות מיקום: שוהם היקף המשרה: א’-ה’ | 8:00–17:00 שכר: 9,000–10,000 ₪, יקבע בהתאם לניסיון במעמד הראיון תנאים סוציאליים מלאים רוצה להשתלב בחברה יציבה עם צוות מקצועי וסביבה תומכת? שלח/י קורות חיים עוד היום!
דרישות:
– ניסיון באדמיניסטרציה – חובה – אנגלית ברמה גבוהה – חובה – שליטה בסביבה ממוחשבת – חובה – ניסיון במכירות – יתרון – ניסיון בפריוריטי – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
12840
אזור:
מרכז - פתח תקווה, בקעת אונו וגבעת שמואל, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין
ירושלים - יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה רפרנט.ית למחלקת רכב- עבודת שטח משולבת משרד
- משרה מלאה 8:00-17:00 א-ה
- עבודה דינמית ויצירתיות מחשבתית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00149
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
למשרד רו"ח פאהן-קנה, מקבוצת Grant Thornton העולמית דרוש /ה עוזר /ת למנהלת לשכה העבודה במשרה מלאה בשעות 10:00-19:00 במשרדנו בתל-אביב במסגרת התפקיד: - ניהול יומני שותפים - קביעת פגישות, ניהול לו"ז, תיאומים - עבודות אדמיניסטרטיביות שונות
דרישות:
זמינות לשעות העבודה המצוינות לעיל - חובה ניסיון בתפקיד דומה (רלוונטי גם ניסיון בתפקיד דומה מצהל) שליטה טובה באנגלית שליטה מלאה בתפעול מחשב ויישומי office אחראי/ת וייצוגי/ת בעל/ת תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש טובים
היקף משרה:
לפי שעות
קוד משרה:
JB-00109
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
משרד עורכי דין מחפש מנהל/ת משרד אחראי/ת ומסודר/ת לתפקיד הכולל עבודה שיטתית ומובנית בסביבה מקצועית ויציבה. תיאור התפקיד:הקלדות, הדפסות והזנת נתונים לממשק נט המשפט טיפול במיילים סריקות והגשות לבתי המשפט חלוקת מכתבים לעורכי הדין במשרד ניהול יומן ותזכורות למשימות מענה לטלפונים תנאי המשרה:מיקום: בני ברק, מגדלי ב.ס.ר היקף: משרה מלאה, ימים א’-ה’, שעות 8:00-17:00
דרישות:
ניסיון קודם – יתרון משמעותי שליטה בעבודה עם קומיט ונט המשפט – יתרון גדול סדר, דיוק ושימת לב לפרטים יכולת עבודה עקבית ומסודרת אחריות אישית ומחויבות גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-1405
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
למחלקת בנקאות, גבייה וחדלות פירעון במשרד עורכי דין בתל-אביב דרוש/ה פקיד/ת גבייה מקצועי/ת.
דרישות:
- ראש גדול ומוטיבציה – חובה
- ניסיון קודם בתחום הגבייה – חובה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00009
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לקרן השקעות מובילה שמשרדיה ממוקמים ברמת החייל ,תל אביב דרוש/ה מזכיר/ת קבלה במסגרת התפקיד: • איוש עמדת קבלה וקבלת אורחי ועובדי המשרד ,מענה לטלפונים. • ניהול יומנים של הנהלת החברה, תיאומי ישיבות. • תיאום ואירוח של פגישות מרובות משתתפים בחברה. • טיפול בדואר יוצא/נכנס, שליחויות ועבודה מול ספקים שונים. • משרה מלאה, ימים א' – ה', 8:30-16:30 תנאים טובים למתאימים/ות. קרן השתלמות וחניה
דרישות:
• ניסיון קודם בתפקיד דומה – חובה. • שליטה ב Office – חובה. • יחסי אנוש מעולים, תודעת שירות גבוהה. • מוסר עבודה גבוה. • יכולת עבודה בצוות ובשיתוף פעולה. • סדר וארגון, לרבות יכולת התמודדות טובה עם ריבוי משימות, עבודה בעומס ולעיתים בתנאי לחץ. • כושר ביטוי בכתב ובע"פ
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
jb-3129
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
מענה כולל ומקיף ללקוחות עסקיים אסטרטגיים ליווי וטיפול בתיק לקוחות קבוע מקצה לקצה בכל פנייתו, המענה ניתן טלפונית (שיחות נכנסות\ יוצאות) ובאמצעות המייל במגוון רחב של נושאים הכוללים :מתן שירות בנושא חשבוניות\ חיובים\ דוחות\ זיכויים וכו',
דרישות:
ניסיון קודם בתחום שרות לקוחות –חובה ניסיון והכרות עם סביבה ממוחשבת ואופיס- חובה היכרות עם המגזר העסקי- יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-256
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
למשרד מוביל בתחום הפיננסי בתל אביב דרוש/ה מזכיר/ה למשרה חלקית העבודה בימים א'-ה', 4 ימים בשבוע 14:00-19:00, יום בשבוע 07:00-16:00 במסגרת התפקיד: קבלת אורחים, מענה לשיחות, הזמנות ציוד ועבודות אדמיניסטרטיביות שוטפות
דרישות:
- זמינות לשעות העבודה המצוינות לעיל - חובה - ניסיון בתפקידי מזכירות/ פקידות/ אדמינסטרציה - שליטה מלאה בשימוש במחשב
היקף משרה:
משרה חלקית, לפי שעות
קוד משרה:
JB-00110
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
1. ביצוע עבודות מזכירות וטיפול בנושאים מנהליים הקשורים לפעילות בית הספר, לפי המדיניות העירונית, הדין והנחיות הממונים. 2. מתן מענה שירותי לפניות המגיעות למזכירות בית הספר בכל ערוצי ההתקשרות: קבלת קהל, מענה לטלפונים, קליטה, איסוף, ניתוב וטיפול שוטף בהתאם להנחיית הממונה. 3. סיוע בתאום ובקביעת ישיבות, ריכוז והכנת חומר רלוונטי לפגישות, השתתפות בדיונים, עריכת סיכומי דיון וביצוע פיקוח ובקרה אחר יישום ההחלטות. 4. סיוע בריכוז דיווחי הנוכחות של מורים ובניהול מצבת התלמידים. 5. ניהול ותיוק מסמכים ודואר בית הספר באופן המבטיח זמינותם ואיתורם לפי הצורך. 6. עדכון מערכת שעות כוח אדם בבית הספר וביצוע מעקב ובקרה במערכת לניהול בתי הספר. 7. סיוע בגביית תשלומים, בטיפול בחשבוניות ספקים, בניהול קופת בית הספר ובטיפול במערך התשלומים הבית ספרי. 8. סיוע בהכנת גיליונות ציונים ותעודות לתלמידי בית הספר. 9. סיוע בתפעול פרויקטים ייחודיים בתחום האחריות. 10. ביצוע פעולות מנהלתיות הקשורות לעזרה ראשונה הניתנת בבית הספר. 11. סיוע בטיפול אדמיניסטרטיבי בכרטיסי רב-קו לתלמידי בית הספר. 12. קיום קשרי עבודה פנים עירוניים ועם גופים מחוץ לעירייה. 13. ביצוע משימות נוספות במסגרת התפקיד, לפי הנחיית הממונה.
דרישות:
1. 12 שנות לימוד. יתרון לתעודת בגרות מלאה. 2. תעודת הנהלת חשבונות סוג 1 או 2 – יתרון. 3. ידע וניסיון בעבודה במערכות ממוחשבות ובהפעלת יישומי OFFICE . 4. תודעת שירות גבוהה. 5. יחסי אנוש טובים. 6. ידיעת השפה העברית ברמה טובה מאוד, ידיעת שפות נוספות – יתרון. 7. כושר ביטוי טוב בכתב ובעל פה . 8. היתכנות לעבודה בשעות ובימים לא שגרתיים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
79ד/2024
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
מנהל/ת לשכה בארגון בריאות לארגון ברמת גן . התפקיד כולל ניהול יומן פגישות מורכב, תיאום ישיבות ופגישות מרובות משתתפים,תיעודי סיכומי פגישות (פרוטוקולים),שירות ומתן מענה לפניות שוטפות מגורמים פנימיים וחיצוניים בכירים, מעקב ובקרה אחר ביצוע משימות של גורמים שונים באגף,ריכוז והכנת חומרים לישיבות ופגישות עבודה, לרבות, מצגות,הזמנת כיבוד וציוד משרדי ותמיכה תפעולית שוטפת משרה מלאה, ימים א'-ה' 8.5 שעות ביום (איוש לשכה מ07:30-17:00) שעות העבודה בסנכרון בין מנהלת הלשכה למזכירה. שכר:10-12 (בהתאם לניסיון) + אש"ל (30 ₪ על כל יום עבודה מלא) קליטה לארגון!!
דרישות:
תואר ראשון – חובה!! שליטה מלאה ביישומי Office (Excel, Outlook, PowerPoint) ניסיון אדמיניסטרטיבי / מזכירותי קודם בארגון בינוני- גדול -חובה עבודה יסודית, תוך דיוק והקפדה על פרטים התמודדות שקולה ועניינית עם לחצים יכולת עבודה בצוות , תוך שת"פ עם שאר הדרגים הניהוליים בארגון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
51205
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|