תיאור תפקיד:
לחב' דיגיטל מצליחה בת"א דרוש.ה עוזר.ת אישי.ת ומנהל/ת משרד ניהול ותיאום לוחות זמנים של שלושה מנכ"לים תיאום והתנהלות מול ממשקים פנים-ארגוניים וחוץ-ארגוניים במגוון תחומים ניהול אדמיניסטרציה שוטפת של המשרד ניהול יעיל של משימות מורכבות ולוחות זמנים צפופים
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד עוזרת אישית להנהלה בכירהשליטה בתוכנות אופיס קו"ח רק בעברית משרה מלאה 9:00-18:00
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00315
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
נציג/ת עמדת קבלת אוהבים להיות במרכז העניינים? להתחבר לאנשים? מחפשים עבודה יציבה בסביבה נעימה? זה בדיוק בשבילכם! אנחנו מחפשים נציגqת קבלה עם חיוך, אנרגיות טובות ורצון לתת שירות מכל הלב. התפקיד כולל: קבלת קהל/ אורחים/ מבקרים ומתן שירות פרונטלי/ טלפוני/ מייל מתן מענה לשאלות והכוונה בתוך המבנה תפעול מערכות בידוק, שערים ומערכות ניהול ובקרה מתן דיווחים שוטפים וטיפול בתקלות מול הנהלת הבניין
דרישות:
מתן מענה פרונטלי/ טלפוני/ מייל - חובה ניסיון קודם בתפקידי שירות לקוחות - חובה מסביר/ת פנים - חובה יחסי אנוש - חובה תקשורת בינאישית גבוהה - חובה תודעת שירות גבוהה, אדיבות וסבלנות - חובה יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות - חובה הופעה ייצוגית וסגנון תקשורת מקצועי שליטה בשפות – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
13698
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת שירותים בינלאומית ברמת-גן דרוש /ה מזכיר /ה. העבודה כוללת: - עבודה בצוות אדמיניסטרציה, מענה טלפוני וקשרי לקוחות, ניהול יומן מנהל, רכש ספקים ואירוח ישיבות.
היקף משרה 5 ימי עבודה בשבוע. שכר בהתאם לכישורי המועמד/ת. אפשרויות קידום מהיר במחלקת אדמיניסטרציה בהתאם לכישורי המועמד/ת.
דרישות:
- יתרון - ניסיון של 2 שנים בתפקיד דומה.
- יתרון - גיל המועמד/ת 25-35
- ייצוגי/ת ובעל/ת תודעת שירות גבוהה.
- אנגלית - כתיבה וקריאה ברמה ממוצעת
- שליטה באופיס ידע בהח"ש יתרון
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00058
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה, הממוקמת בהרצליה הילס בסמוך לרכבת, דרושה אחראית שירות לקוחות לתפקיד דינמי ומאתגר בסביבה נעימה ותומכת. תיאור התפקיד: מתן שירות לקוחות מקצועי ואדיב ללקוחות החברה טיפול בפניות לקוחות ומתן פתרונות יעילים ומהירים עבודה עם מערכות ממוחשבות לניהול לקוחות (Priority – יתרון) תיאום בין גורמים שונים בחברה ושמירה על שביעות רצון הלקוחות
דרישות:
אדיבות, סבלנות ויכולת שירותית גבוהה כישורי תקשורת מעולים ויכולת עבודה בצוות עברית רהוטה – חובה, שפה נוספת – יתרון שליטה מלאה במחשבים – חובה ניסיון בעבודה עם מערכת Priority – יתרון משמעותי חשיבה עצמאית, יוזמה ו"ראש גדול"
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-1376
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
אנחנו מחפשים אותך! ל"מאיר חברה למכוניות" - יבואנית רכבי VOLVO ו HONDA דרוש.ה מתאם.ת שירות אופנועים! בואו לעשות איתנו דרך! אנחנו מגייסים מתאם.ת שירות אופנועים למרכז השירות בת"א! לתפקיד הכולל טיפול בלקוחות מרכז השירות מענה טלפוני ופרונטלי, זימון תורים, חיוב לקוחות בתום הטיפול (סגירת חשבון), הוצאת חשבוניות בדלפק ביצוע משובים טלפוניים, טיפול בקופה (הפקדות, צ'קים, מזומן) ימים א'-ה' 07:30-16:30 שישי לסירוגין 08:00-13:00
דרישות:
ניסיון בתפקיד פקידותי / שירותי / דומה תודעת שירות גבוהה שליטה מלאה בסביבה ממוחשבת
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
872
אזור:
מרכז - תל אביב, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
מענה כולל ומקיף ללקוחות עסקיים אסטרטגיים ליווי וטיפול בתיק לקוחות קבוע מקצה לקצה בכל פנייתו, המענה ניתן טלפונית (שיחות נכנסות\ יוצאות) ובאמצעות המייל במגוון רחב של נושאים הכוללים :מתן שירות בנושא חשבוניות\ חיובים\ דוחות\ זיכויים וכו',
דרישות:
ניסיון קודם בתחום שרות לקוחות –חובה ניסיון והכרות עם סביבה ממוחשבת ואופיס- חובה היכרות עם המגזר העסקי- יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-256
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
ליבואנית רכב מובילה ויוקרתית בחיפה דרוש/ה פקיד/ת קבלה התפקיד כולל: קבלת לקוחות פרונטלי, תיאומי פגישות ללקוחות, טיפול בטפסים ואדמי' שוטפת. תנאים: משרה מלאה, ימים א'-ה' 08:30-18:00, ו' לסירוגין. שכר בסיס גבוה + שעות נוספות + פרמיות.
דרישות:
ניסיון מזכירותי/בק אופיס קודם. שליטה ביישומי הoffice - חובה! שירותיות, יחסי אנוש טובים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
48440
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
צפון - עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
דרושה מזכיר/ה לקליניקה אסתטית יוקרתית בסניף תל אביב!
אם את/ה מחפש/ת עבודה בסביבה נעימה, יוקרתית ודינמית – זו ההזדמנות שלך! קליניקה מובילה בתחום הטיפולים האסתטיים מחפשת מזכיר/ה מקצועי/ת שי/תצטרף למשפחה ות/יהנה מתנאים מעולים ואפשרויות קידום!
מה תקבל/י אצלנו? סביבה עבודה איכותית במשרדים יוקרתיים בתל אביב. אווירה משפחתית ותומכת עם צוות איכותי ומקצועי. תנאים מעולים ושכר ותוספות שוות! הזדמנויות קידום ופיתוח אישי בתחום הצומח של טיפולים אסתטיים. שעות גמישות – משמרות ערב ובוקר. שישי לסירוגין. תחומי אחריות: ניהול יומן תורים ומענה אישי למגוון לקוחות , כולל ה VIP. קבלת לקוחות בקליניקה ומתן שירות פרונטלי מקצועי. ניהול אדמיניסטרטיבי של הקליניקה – חשבוניות, תשלומים והזמנות. שיתוף פעולה עם צוות הקליניקה ותמיכה שוטפת.
דרישות:
- ניסיון קודם בעבודה כמזכיר/ה/ פקיד/ה (ניסיון במרפאה – יתרון).
- שליטה מלאה בתוכנות אופיס ומערכות ניהול.
- תודעת שירות גבוהה, תקשורת מעולה ויכולת עבודה בתנאי לחץ.
- נכונות לעבודה במשמרות (כולל סופי שבוע לסירוגין).
- שליטה בשפה הרוסית או שפות אחרות – יתרון.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
10
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
לאתר החברה ברמת השרון דרוש.ה רכז.ת גימלאים - משרה זמנית תיאור התפקיד: מתן מענה לגימלאי החברה בהקשר לחלוקת שי חג תחזוק טבלת מעקב מתן מענה טלפוני לגימלאים
דרישות:
נכונות למשרה זמנית ניידות עם רכב ידע בסיסי בישומי מחשב כולל אקסל *הפנייה מיועדת לנשים וגברים כאחד **רק פניות מתאימות יענו
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה:
3471
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה הממוקמת במפרץ חיפה דרוש/ה פקיד/ת שירות ואדמיניסטרציה. התפקיד כולל: מתן שירות ללקוחות החברה, מענה טלפוני, ניהול צי ההשכרות של החברה ועבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת. הוצאת חשבוניות ללקוחות וגביה. היקף משרה: מלאה לטווח ארוך. בימים א’-ה’, בין השעות 8:00-17:00. תנאים טובים למתאימים/ות. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
דרישות:
- ניסיון בתפקידי אדמיניסטרציה ותפעול.
- שליטה ביישומי מחשב ובסביבה אינטרנטית - חובה.
- יחסי אנוש מעולים.
- יכולת עבודה תחת לחץ.
- ידע בהנהלת חשבונות – יתרון.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00023
אזור:
צפון - קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
למרכז שירות פחחות פרימיום דרוש/ה פקיד/ת שירות לתפקיד מגוון ודינמי. התפקיד כולל:
תיעוד ופתיחת כרטיסי לקוחות מילוי טפסים , בדיקת התאמות נתונים סריקת מסמכים מתן שירות ללקוחות בעיקר באופן טלפוני ודיגיטלי, עד לסיום הטיפול. עבודה מול סוכני ביטוח וחברות ביטוח סביבה משפחתית ונעימה במרכז שירות חדש ומפואר תנאי העסקה: משרה מלאה, ימים א'-ה' וימי שישי לסירוגין (קיימת אופציה ללא ימי שישי) שעות העבודה: 07:30-16:00 שכר גבוה ומתגמל.
דרישות:
ניסיון קודם מתפקיד דומה– בתחום הפחחות או בביטוח רכב - חובה! תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש מעולים ואדיבות יכולת עבודה עצמאית וראש גדול שליטה ביישומי מחשב Office- ובוואטס אפ WEB- חובה! מוסכית- יתרון. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-1371
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לקבוצת פילת דרוש/ה רכז/ת אדמיניסטרציה ובק אופיס ליחידות העסקיות אם את מסודרת, אחראית ויודעת להחזיק כמה משימות באוויר בו זמנית – אנחנו מחפשים אותך! אנחנו מחפשים רכזת אדמיניסטרציה ובק אופיס שתסייע לניהול שוטף של היחידות העסקיות ותדאג שהכול יתנהל בצורה מדויקת, מסודרת ויעילה. מה כוללת העבודה? מתן תמיכה אדמיניסטרטיבית ליחידות העסקיות תפעול ושיבוץ מרצים ויועצים בהתאם לתוכניות העבודה עבודה מול ספקים ולקוחות – תיאומים, מעקב וטיפול שוטף אישור חשבוניות ומעקב אחר תשלומים ניהול מידע, עדכון מערכות ודוחות עבודה מול ממשקים פנים-ארגוניים וחיצוניים משרה מלאה בפתח תקווה
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי – חובה יכולת ארגון גבוהה, סדר וירידה לפרטים שליטה מלאה ביישומי Office יכולת עבודה עצמאית, אחריות וראש גדול שירותיות ויחסי אנוש מעולים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1262
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - רחובות
|
תיאור תפקיד:
ארגון יציב מחפש פקידת סניף החלפת לידה עם אופציה לקביעות. אם את מחפשת תפקיד חדש ומאתגר בנוף הגליל, זו ההזדמנות שלך - מה מציע התפקיד? - שכר:7000₪ + תנאים נלווים - שעות עבודה נוחות: 08:00-16:00, מתאים במיוחד לאימהות
דרישות:
דרישות: - יכולת עבודה בצוות - שירותיות ותקשורת בין-אישית מעולה - יתרון לניסיון קודם בניהול משרד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
791559
אזור:
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
התפקיד כולל : מתן מענה טלפוני מקצועי ללקוחות החברה בטלפון ובמייל הקלדת הזמנות והצעות מחיר טיפול בפניות לקוחות בנושאי שירות והזמנות עבודה מול ממשקים פנימיים בחברה שכר- 8000-8500
דרישות:
- ניסיון במתן שירות - חובה - אנגלית ברמת קריאה- חובה - שירותיות, סבלנות ויכולת פתרון בעיות - העבודה בימי א-ה משעה 8:00-16:00 - ניידות חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00271
אזור:
מרכז - חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לקרן השקעות מובילה שמשרדיה ממוקמים ברמת החייל ,תל אביב דרוש/ה מזכיר/ת קבלה במסגרת התפקיד: • איוש עמדת קבלה וקבלת אורחי ועובדי המשרד ,מענה לטלפונים. • ניהול יומנים של הנהלת החברה, תיאומי ישיבות. • תיאום ואירוח של פגישות מרובות משתתפים בחברה. • טיפול בדואר יוצא/נכנס, שליחויות ועבודה מול ספקים שונים. • משרה מלאה, ימים א' – ה', 8:30-16:30 תנאים טובים למתאימים/ות. קרן השתלמות וחניה
דרישות:
• ניסיון קודם בתפקיד דומה – חובה. • שליטה ב Office – חובה. • יחסי אנוש מעולים, תודעת שירות גבוהה. • מוסר עבודה גבוה. • יכולת עבודה בצוות ובשיתוף פעולה. • סדר וארגון, לרבות יכולת התמודדות טובה עם ריבוי משימות, עבודה בעומס ולעיתים בתנאי לחץ. • כושר ביטוי בכתב ובע"פ
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
jb-3129
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|