תיאור תפקיד:
לחברה מתפתחת לעבודה בצמוד למטה החברה מנהלת אדמינסטרציה ניהול כל המעטפת המשרדים ויומן. בקרה ומעקב אחר הסכמי לקוחות. בקרת אשראי לקוחות. הפקת דוחות מפריוריטי . אחריות על מערכת מחשוב ותוכנה. משימות מיוחדות שעולות מההנהלה
דרישות:
נסיון בתפקיד דומה של לפחות שנתיים יישומי מחשב ברמה גבוה עם דגש על אקסל. שליטה טובה בפריוריטי והיכרות של עולם הנהלת החשבונות . ניידות 8:00-16:00 אזור צומת גולני/עמוד המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-19296
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
בהרצליה משרה מלאה - א-ה תיאור התפקיד: מתן מענה בניהול שוטף של סדר היום ריכוז משימות, מעקב ובקרה ניהול יומן דינאמי, תיאומים מול גורמים בכירים, תיאום נסיעות ואירועים הכנת סיכומי פגישות מעקב אחר משימות, דוחות, מצגות ותיעוד הכנת מצגות, מסמכים וחומרים מקצועיים לישיבות, הרצאות וכנסים ממשק צמוד עם כל הממשקים בארגון, לקוחות וספקים חיצוניים
דרישות:
ניסיון בתפקיד דומה- 3 שנים ומעלה אנגלית רמה גבוהה - חובה ניסיון בעריכת מצגות ושליטה מלאה בתוכנות ה- Office זמינות לעבודה בשעות לא שגרתיות לפי צורך תואר אקדמאי- יתרון סדר וארגון, יוזמה ודיסקרטיות גישה שירותית, ויחסי אנוש מעולים יכולת לעבוד תחת לחץ וריבוי משימות יכולת עבודה עם ממשקים מגוונים - פנים וחוץ ארגוניים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00890
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
משרה זמנית - איש/אשת Back Office בחברת סייבר- 7-8 חודשים. לתפקיד מגוון ודינמי הכולל תמיכה אדמיניסטרטיבית, עבודה מול ממשקים פנימיים וניהול תהליכים תפעוליים. מה כוללת המשרה? הקמת הזמנות לקוחות במערכות המידע הפקת חשבוניות וקליטת מסמכים עבודה שוטפת מול ממשקים פנים-ארגוניים תמיכה אדמיניסטרטיבית שוטפת במחלקות שונות ניהול דוחות ונתונים באקסל משרה מלאה העבודה מתבצעת מהמשרד בכפר סבא – קיימת גמישות חלקית לעבודה מהבית משרה זמנית – 7-8 חודשים
דרישות:
ניסיון קודם בהפקת חשבוניות והקמת הזמנות שליטה מלאה בתוכנות Office, בדגש על Excel היכרות עם מערכת Priority – יתרון יכולת עבודה עצמאית ובצוות יחסי אנוש מצוינים, שירותיות ותקשורת בין-אישית טובה נכונות למשרה מלאה בפר סבא
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה:
73883
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לבית חולים במרכז הארץ דרוש/ה מנהל/ת צוות מזכירות התפקיד כולל: ניהול צוות, הדרכות, סידור עבודה, עבודה מול רופאים, הערכות עובדים ועוד. תנאים: זמינות למשרה מלאה + נכונות לעבודה בשישי במידת הצורך יש לציין ציפיות שכר קליטה ישירה לארגון, תנאים מעולים
דרישות:
תואר אקדמאי – חובה (לא לפסול אם אין) ניסיון של 2-3 שנים בניהול צוות מזכירות - חובה ניסיון בהטמעת נהלים. כישורים מצוינים בתקשורת.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
52881
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
חברת Mertens - MalamTeam מגייסת נציג.ת שירות ותפעול לארגון במודיעין תיאור: עבודה בסביבת אופן ספייס דינאמית ומלאת קצב לצד צוות צעיר ואיכותי הפעלת מערכות המסלקה של מרכז התחבורה הציבורית ומתן תמיכה טכנית ותפעולית למפעילים ברחבי הארץ הפקת דוחות והובלת תהליכי בקרה אל מול אנשי מקצוע ונציגי משרד התחבורה לאחר הכשרה מעמיקה – תוביל.י ניתוחי נתונים ועבודה מול הרפורמות החדשות בתחום הכרטוס החכם
דרישות:
שליטה גבוהה ב-Excel ויכולת ניתוח נתונים ברמה גבוהה רקע לימודי פיננסי / ניהולי יכולת להחזיק שיחה, להוביל תהליכים ולהתנהל מול גורמים מגוונים אופי אסרטיבי, אחריות גבוהה, ויכולת לבצע תעדופים ולנהל עומסים מתאים למחפשי סביבת עבודה צעירה, רועשת לפעמים אבל עם משמעות ואחריות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
33940
אזור:
מרכז - מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
דרושה מזכירה למכון אורטופדי בראשון לציון
דרישות:
- ניסיון מוכח של לפחות 3 שנים בניהול משרד / מזכירות בכירה / ניהול עסק.
- ניסיון בניהול חשבונות, ספקים, גביית כספים והפקדות.
- שליטה מלאה בתוכנות אופיס.
- יכולות ניסוח בכתב ובעל פה.
- אסרטיבית ובעלת מוסר עבודה גבוה.
- אנגלית ברמה טובה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00001
אזור:
מרכז - חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
קבלת פניות טכניות והעברתן לגורמים הרלוונטיים תיאום פגישות, ניהול יומנים והפקת דוחות מעקב אחרי קריאות שירות ותיעוד במערכת תיאום בין לקוחות לטכנאים
דרישות:
שליטה ביישומי Office הבנה טכנית בסיסית והתנהלות מול מערכות ממוחשבות ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי דומה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
15736
אזור:
מרכז - חולון ובת-ים
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
ניהול ותפעול שוטף של משימות אדמיניסטרטיביות ניהול יומנים, תיאום פגישות ומעקב אחר משימות. הובלת תהליכים ותיאום מול ממשקים פנימיים וחיצוניים. הפקת דוחות שוטפים והכנת מצגות.
דרישות:
ניסיון קודם בעבודה אדמיניסטרטיבית – חובה. שליטה מלאה ב-Excel ו-PowerPoint – חובה. יכולת הכנת מצגות ברמה גבוהה והפקת דוחות שוטפים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00243
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
לחברה בת"א דרושה מנהלת משרד / מזכירה בכירה להחלפה לחל"ד, עם אופציה להשתלבות קבועה בהמשך. התפקיד כולל: • איוש וניהול שוטף של המשרד • מענה טלפוני ותיאום יומנים, כולל פגישות מורכבות למנהלי החברה • טיפול בהזמנות ותשלומים לספקים • עבודה באקסל ברמה בסיסית (חישובים, טבלאות, סיכומים) • עדכון שוטף של סטטוס עסקאות • איסוף וארגון חומרים עבור הנהלת חשבונות
דרישות:
• סדר וארגון ברמה גבוהה • אחריות ועצמאות תפעולית • יחסי אנוש טובים, תקשורת בין-אישית נעימה • יכולת עבודה בלחץ ובריבוי משימות • תודעת שירות גבוהה • דיסקרטיות ואמינות • ראש גדול ויוזמה • שליטה טובה בתוכנות אופיס (גם אקסל- רמת חישובים בסיסיים) • ניסיון קודם בתפקיד דומה – לפחות של שנתיים. • עבודה מול מחלקת הנהלת חשבונות- יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
J-3297
|
תיאור תפקיד:
חברת סטארט-אפ חדשנית בירושלים מחפשת מנהל/ת משרד אחראי/ת, שירותי/ת ובעל/ת יוזמה, לניהול שוטף של המשרד ותמיכה בצוות ההנהלה והעובדים. מה כולל התפקיד? - אחריות כוללת על תפעול וניהול המשרד.
- מתן מענה אדמיניסטרטיבי שוטף לצוות ולעובדים.
- עבודה מול ספקים, רכש וציוד משרדי.
- ניהול יומנים, פגישות ותיאומים.
- תמיכה בצוות הנהלת חשבונות- קופה קטנה, חשבוניות.
- אחריות על סביבת עבודה נעימה ויעילה.
דרישות:
- ניסיון קודם בניהול משרד/אדמיניסטרציה- חובה.
- שליטה מלאה ביישומי מחשב ו-Office.
- אנגלית ברמה טובה.
- יחסי אנוש מצוינים, שירותיות ויכולת עבודה עצמאית.
- סדר, ארגון ויכולת עבודה על מספר משימות במקביל.
המשרה פונה לגברים ונשים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
Y-YSM
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
לרשת נדל"ן מובילה ובעלת ותק בתחום התיווך, שיווק וייעוץ בנדל"ן בארץ ובחו"ל, דרושה מנהלת משרד אחראית, אנרגטית ומרובת משימות לתפקיד משמעותי ומרכזי בניהול השוטף של המשרד. התפקיד כולל אחריות תפעולית ואדמיניסטרטיבית מלאה: ניהול יומן מנכ"ל, קבלת קהל, מענה טלפוני, ניהול ממשקי עבודה מול אנשי מכירות. העבודה מתבצעת בסביבה דינמית, מקצועית ובעלת אופי משפחתי, כחלק מצוות מסור ואיכותי. היקף המשרה:
מלאה במשמרות מיקום: עזריאלי – תל אביב בונוסים גבוהים
דרישות:
- שליטה ביישומי Office
- יכולת ניהול יומן וניהול משימות באופן עצמאי
- כישורי שירות ויחסי אנוש מצוינים
- סדר, ארגון ויכולת גבוהה לתעדף משימות
- ראש גדול
היקף משרה:
משרה מלאה, לפי שעות
קוד משרה:
JB-00033
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
|
תיאור תפקיד:
מטח, המרכז לטכנולוגיה חינוכית, חברה לתועלת הציבור הפועלת כגוף עצמאי לקידום מערכת החינוך בישראל באמצעות חדשנות המשלבת טכנולוגיה ופדגוגיה. דרוש/ה רכז/ת אדמיניסטרציה. תיאור התפקיד: - ניהול ותיאום מערכתי – ניהול יומנים, פגישות, הדרכות וכנסים; בניית לוחות שנה דיגיטליים ומעקב אחר עמידה ביעדים שנתיים. - ממשקי עבודה חיצוניים – מתן מענה שוטף לבתי ספר ותיאום ביקורי מדריכים, כולל סיוע טלפוני. - הובלת משימות חוצות-צוותים – תכנון, ביצוע ומעקב אחר תוכניות הדרכה ארציות, וובינרים וכנסים מיוחדים. - מעקב ובקרה – איסוף וניתוח נתוני הדרכה, הפקת דוחות שבועיים/חודשיים והפקת תובנות לשיפור מתמשך. - בקרת תקציב ונושאים כספיים – בקרה תקציבית, אישורי שכר ותשלומים, חידוש חוזים ומעקב הוצאות. - ליווי ותמיכה בצוותי ההדרכה – קליטת מדריכים חדשים, שילוב בצוות והקפדה על עמידה בנהלים ארגוניים. - טכנולוגיה וכלים דיגיטליים – שליטה ב־Office, Zoom ו־Teams; הפקת והפצת חומרים והקלטות דיגיטליות לצוותים ולשותפים.
דרישות:
- ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי / רכזות / ניהול משרד. - שליטה גבוהה באקסל - כולל דוחות, נוסחאות וניתוח נתונים. - יכולת ניהול תקציב ובקרה תקציבית. - שליטה בפלטפורמות דיגיטליות להדרכה מקוונת (Zoom, Teams). - אוריינות והבנה בכלי בינה מלאכותית רלוונטיים - יתרון. - סדר, דיוק, ירידה לפרטים, עבודה עצמאית ויחסי אנוש מצוינים. העבודה ממשרדי הארגון ברמת אביב, תל אביב במודל היברידי. זמינות לתחילת עבודה מידית.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00119
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
- אחריות על ניהול עדכון מאגר אנשי הקשר והחברות עבור כלל מחלקות הבורסה.
- עדכון שוטף של פרטי בעלי תפקידים בחברות ציבוריות, בהתאם לדיווחים ולשינויים רגולטוריים.
- טיפול במערך פניות הציבור.
- טיפול במערך לקוחות מוצרי המידע.
- אחריות על טיפול בתקלות בהפצת מוצרי מידע של הבורסה.
- טיפול ברשימות התפוצה והפצת חוזרים והודעות לגורמים חיצוניים.
דרישות:
- השכלה אקדמית רלבנטית. יתרון.
- ניסיון מעשי רלבנטי.
- הכרת מערכת ה-CRM – יתרון.
- שליטה ביישומי אופיס -,Excel Word ו-Power Point.
- ראיה מערכתית, יכולת עבודה עצמאית יחד עם יכולת עבודה בצוות.
- הבנה טכנולוגית, יכולת לימוד ושימוש במערכות ממוחשבות.
- יחסי אנוש מצוינים.
- שליטה מלאה בכתב ובע"פ, בעברית ובאנגלית.
- דייקנות וירידה לפרטים.
- יכולת עמידה במצבי לחץ ועומס, ונכונות לביצוע שעות נוספות.
- יחסי אנוש טובים ויכולת מוכחת בקיום קשרי עבודה תקינים עם גורמים חוץ / פנים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
659743
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת שילוח בינלאומית באזור אשדוד דרוש/ה פקיד/ת קבלה אנגלית ברמה גבוהה-חובה! תיאור משרה: ניהול עמדת הקבלה, מתן שירות לעובדי ואורחי החברה, מענה למיילים/ טלפונים טיפול בדואר ובניירת, ניהול מלאי והזמנת ציוד, עבודה מול ספקים/ קבלני משנה טיפול בהזמנות, תיאומים ושליחויות. תנאים: משרה מלאה בין הימים א'-ה' בין השעות 8:00-17:00 שכר: 8,500-9,000 ש"ח ברוטו בהתאם לניסיון!
דרישות:
ניידות-חובה! אנגלית ברמה גבוהה מאוד-חובה ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם- חובה שליטה מלאה במערכות אופיס - חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
52672
אזור:
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לפירמת עו"ד יוקרתית בת"א דרוש/ה מזכיר/ה!
התפקיד כולל: מענה טלפוני, ניהול יומנים, הכנת חדרי ישיבות, שיחות זום, שיחות ועידה והאדמיניסטרציה שוטפת. תנאים: משרה מלאה, ימים א'-ה' 09:00-18:00 שכר 10K תנאים מעולים!
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה (ניתן גם מהשירות הצבאי). אנגלית ברמה טובה יכולת ניהול מספר משימות במקביל ועבודה תחת לחץ
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
53194
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|