תיאור תפקיד:
לחברת נדל"ן היושבת בפתח תקווה דרוש/ה פקיד/ת קבלה. ניהול משרד, עבודה בעמדת הקבלה, ניהול יומן, שיווק, שירות, הזמנת ציוד משרדי, כיבוד, טכנאים במידת הצורך. עבודה מול קבלנים, ספקים, לקוחות, תמיכה בדיירים- מסירת מסמכים של מסירת דירות, עדכון בחברות: חשמל, ארונה וכד'. עבודה פרונטאלית, טלפונית, מיילים. עובד/ת חברה מיום הראשון, א'-ה' 8:00-17:00 או 9:00-18:00.
דרישות:
ניסיון בניהול משרד או פקיד/ת קבלה - חובה. ניסיון מחברת נדל"ן- יתרון רב. ידע בשפות: אנגלית, רוסית- יתרון. ייצוגיות, ראש גדול.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
7668
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - ראש העין
|
תיאור תפקיד:
מזכירת הנהלה למפעל מזון במודיעין * מענה למיילים *ניהול 2 יומני מנהלים * הזמנות שוטפות למשרד בלבד * מענה טלפוני * תיוק * מעקב וניהול שעות העבודה של עובדי החברה * קבלת עובדים חדשים לחברה וניהול מערכת הנוכחות * הכנת טבלאות בתוכנת אקסל * טיפול בדואר יוצא ונכנס
דרישות:
* מולטי טסקינג * יכולת עבודה בתנאי לחץ * ידע מלא בתוכנות OFFICE * ידע בסיסי בתוכנת אקסל * ידע בניהול יומנים באאוטלוק * שעות עבודה 8-17 ללא גמישות בנושא! * ניידות חובה!
היקף משרה:
משרה מלאה, לפי שעות
קוד משרה:
JB-00055
אזור:
מרכז - חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
למשרד רואי חשבון בפריסה ארצית , דרוש/ה מנהל/ת משרד למשרדנו בתל אביב, ניהול אדמיניסטרטיבי הכולל רכש , קשר עם לקוחות, גביה, תפעול שוטף, קשר בין הסניפים, ניהול יומנים. העבודה היא בסניף חדש ומשפחתי.
דרישות:
תוכנות אופיס , מודעות גבוהה לשירות , יעילות ויצירתיות. ניסיון בניהול אדמינסטרטיבי חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00006
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת פרויקטים מובילה דרוש/ה פקיד/ת קבלה במסגרת התפקיד: מענה טלפוני, דואר, קבלת אורחים, ניהול יומנים וקביעת פגישות, ניהול ספקים [חנייה, ציוד משרדי, ניקיון ועוד] בנוסף, התפקיד כולל מתן מענה אדמיניסטרטיבי למנהלים בחברה.
דרישות:
**קליטה כעובד/ת חברה מהיום הראשון** דרישות:ניסיון באדמיניסטרציה לפחות שנתיים שלוש - חובה! שליטה מלאה בתוכנות OFFICE - חובה! עמידה בזמנים - חובה יכולת עמידה בריבוי משימות ויחסי אנוש מעולים המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
13877
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
ניהול משמרת במרפאה תוך מתן מענה לעובדים תפעול המרפאה בנושאים הקשורים לתחזוקה, נראות, עבודה מול ספקים, הפקת דוחות בקרה ועוד מתן שירות טלפוני ופרונטאלי למטופלי המרפאה ניהול מקצועי של צוות מתאמי/ות השירות הנעת עובדים לעמידה ביעדי שירות ומכירה עבודה מול ממשקים במטה ובמרפאות שותפות בהובלת פרויקטים והטמעתם
דרישות:
- ניסיון של שנתיים ומעלה בניהול צוות / אופרציה -חובה
- ניסיון של שנתיים לפחות מעולם שירות ומכירות - חובה
- תואר ראשון - יתרון משמעותי
- יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי ממשקים
- יחסי אנוש גבוהים
- זמינות לשתי משמרות ערב ושישי לסירוגין
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
5025
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
|
תיאור תפקיד:
למגוון חטיבות בחברה דרושים רכזות ורכזים שמחפשים משרה שירותית ומעניינת- מתן שרות ומענה ללקוחות העסקיים של החברה
- קשר ישיר ושוטף מול מהנדסי שירות ואנשי המכירות בשטח
- תכתובות עם ספקים
- תיאום פגישות
- הוצאת הזמנות וטיפול בהצעות מחיר
- מענה טלפוני ועבודה בסביבת עבודה ממוחשבת
דרישות:
- ניסיון אדמיניסטרטיבי – חובה
- תקתקנות ויכולת עבודה בסביבה מרובת משימות
- שירותיות
- ראש גדול
- אנגלית טובה
- זמינות לעבודה במשרה מלאה 8:00-17:00
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
2708
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
לחברת אדריכלים בינלאומית גדולה -דרוש/ה מנהל/ת אדמיניסטרציה מנוס/ה לתפקיד מאתגר המשלב אחריות לניהול משרד על כל הבטיו (כולל ניהול לו"זמורכב, עבודה מול מנהלים בכירים בתוך החברה ומחוצה לה, תאום פעילות של גורמים מרובים, הכנת חומרים ומצגות לישיבות , מעקב ובקרת ביצוע החלטות
דרישות:
*ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי כ- 2-5 שנים (יתרון -ניהול משרד) * יכולות אדמיניסטרטיביות מצויינות, רמת מעורבות ואחריות גבוהה. לצד שיקול דעת ויכולת עבודה עצמאית * כושר ביטוי מצויין, יחסי אנוש טובים, תודעת שרות גבוהה לצד עמוד שידרה, אסרטיביות ויכולת השפעה והנעת תהליכים, * השכלה אקדמאית- יתרון * שליטה בתוכנות האופיס * נכונות למשרה מלאה באיזור ירושלים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
S-ADRI
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
מתן מענה אדמיניסטרטיבי כולל ללשכת המשנה לנשיא אחריות על לוחות זמנים, ניהול לו"ז המשנה לנשיא ותיאום פגישות עם גורמי פנים וחוץ ארגוניים סיוע למנהלת לשכת המשנה לנשיא במטלות נדרשות בלשכה ניהול הנסיעות לחו"ל לצרכי מחקר של אנשי הסגל (עבודה מול לשכות הדיקנים, אנשי הסגל ואגף הכספים) עבודה מול נושאי התפקידים בלשכה לפי הנדרש מענה טלפוני ופרונטלי לפונים ללשכה וניתוב פניות לגורמים המתאימים משימות נוספות לפי צרכי הלשכה כפי שידרשו מעת לעת משרה מלאה עם נכונות לביצוע שעות נוספות תחילת העסקה מיידית
דרישות:
תואר ראשון - חובה אנגלית ברמה גבוהה - חובה ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית – חובה שליטה מלאה בתוכנות ה-Office, לרבות ניהול יומנים מורכב ב-Outlook – חובה היכרות עם סביבה אקדמית - יתרון דיסקרטיות חריצות, יסודיות וירידה לפרטים יכולת עבודה בסביבה מרובת משימות, והתמודדות עם פתרון בעיות תודעת שרות גבוהה, ניסיון בעבודת צוות ויחסי אנוש מצוינים המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-368
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה פיננסית מובילה בישראל דרוש/ה מזכיר/ה בכיר/ה לניהול לשכה התפקיד כולל עבודה משרדית מקצועית לרבות, ניהול יומנים, מענה טלפוני, תיוק מסמכים, אדמיניסטרציה שוטפת, ריכוז משימות ומעקב אחר ביצוע משימות, עבודה עם תוכנת SAP, הזמנות, חשבוניות, נוכחות עובדים, בקרת תקציבים, הכנת דוחות, הקלדת מסמכים והכנת מצגות, וכו'
דרישות:
* ניסיון של מינימום 5 שנים בניהול משרד גדול ומורכב - מעל 100 עובדים ומנהלים *שליטה מלאה בתוכנות אופיס *ניסיון בעבודה עם SAP - יתרון *כושר ביטוי גבוה בכתב ובע"פ * ניסיון בעבודה מול ספקים * אנגלית טובה מאוד * השכלה אקדמאית יתרון * יכולת אירגונית גבוהה ועבודה במצבי לחץ *אסרטיביות גבוהה *תקשורת בין אישית מעולה, תודעת שירות גבוהה, יכולת עבודה בצוות *מוסר עבודה גבוה *אחריות גבוהה, אמינות ודיסקרטיות. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-01280
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
- ניהול יומנים ותיאום פגישות מענה לטלפונים, תיאום ואירוח פגישות.
- אירוח ישיבות וסיורים.
- מתן מענה ושירות מקצועי למשימות שוטפות שניתנות ע"י המנכ"ל תוך הקפדה על דיוק דיסקרטיות ומקצועיות.
- עבודה שוטפת מול הגורמים השונים בחברה ומחוצה לה.
- גמישות בשעות העבודה.
- אפשרות לקידום והתפתחות בהיבט המקצועי
- שעות עבודה – 09:00 -18:00 ימי חמישי 09:00 עד 17:00.
- *עבודה בכפיפות למנכ"ל החברה *
דרישות:
- ידע ב- OFFICE בדגש על אקסל.
- אנגלית ברמה גבוהה: קריאה, הבנה ודיבור.
- אחריות, תקתקנות, מולטיטסקינג, ייצוגיות.
- יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות.
- נכונות למתן מענה טלפוני גם מעבר לשעות העבודה.
- שירותיות ויחסי אנוש טובים.
- תפעול ואדמיניסטרציה.
- רישיון נהיגה חובה.
- **המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00004
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחומה דרוש/ה מזכיר/ת מנכ"ל במסגרת התפקיד: ניהול יומן של מנכ"ל החברה ניהול, תיעוד משימות ומעקב לאחר ביצוע פרויקטים וקידום תוכניות בכפוף למנכ"ל אדמיניסטרציה שוטפת הכוללת כתיבת פרוטוקולים וסיכומי ישיבות, תיעוד ותיוק, הכנת מצגות ודוחות. עבודה מול ממשקים פנימיים וחוץ ארגוניים. ניהול הנסיעות לחו"ל. גיבוי אדמיניסטרטיבי בעת הצורך בארגון משרה מלאה
דרישות:
ניסיון דומה בלשכת מנכ"ל או סמנכ"ל - או מזכיר/ה בכירה- חובה אנגלית ברמה גבוהה חובה יכולת התנסחות גבוהה בכתב ובע"פ שליטה מלאה בכל יישומי האופיס בדגש על PPT ואקסל יכולת לתעדף משימות ולעבוד תחת לחץ בסביבת עבודה דינאמית נכונות למשרה מלאה. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-01089
אזור:
מרכז - בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
למשרד עו"ד אילן בומבך ושות' בתל אביב דרוש/ה מזכיר/ה.- משרה מלאה
- המשרה בתל אביב
- תנאים טובים למתאימים
דרישות:
- ניסיון במזכירות במשרד עורכי דין - רצוי
- אחריות, רצינות, נכונות לעבודה לטווח הארוך.
- ניסיון בעבודה עם עו"דכנית.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00005
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה להנדסת חשמל בחיפה דרוש/ה מנהלת משרד ,מזכיר/ה ,קניינית
- ניהול המשרד, מזכירות עזרה למנכ"ל סמנכ"ל
- קנייה ,הזמנות לספקים ,מעקב אספקה, עזרה במכרזים חשבונות
- מיקום המשרה - חיפה - מתאים גם למועמדות מ-נשר טירת הכרמל וכד'
מיקום המשרה חיפה
דרישות:
- ניסיון במזכירות ניהול משרד בתחום טכני ,הנדסה ,סיטונאות חשמל וכד'
- ידע וניסיון בתוכנות אופיס אקסל.
- רצוי הכרה שימוש תוכנות להזמנות ,מלאי כמו, חשבשבת, אלמוג-פיננסית
- רצוי ניסיון בענף ההנדסה רצוי חשמל ושימוש בתוכנה כמו בינארית-
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
JB-00009
אזור:
צפון - קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
לחברת נתיבי הגז הטבעי לישראל דרוש/ה מזכיר/ת למתן שירותי קבלה למשרדי החברה ושירותי מזכירות לסמנכ"ל פיתוח עסקי. מיקום המשרה – רמת החייל, תל אביב. התפקיד כולל: 1. איוש עמדת הקבלה וסיוע אדמיניסטרטיבי כללי- טיפול במסמכים, אחריות לקבלת דואר וכד'. 2. ניהול יומנים ותיאומי פגישות 3. מענה טלפוני וקבלת אורחים 4. מתן שירותי מזכירות לסמנכ"ל פיתוח עסקי ולעובדי האגף
דרישות:
1. ניסיון של שנתיים לפחות בתפקיד אדמיניסטרטיבי - חובה 2. שליטה מלאה ב- outlook וביישומי - Office חובה 3. ניסיון קודם מארגון ממשלתי - יתרון 4. אנגלית ברמה טובה - יתרון 5. היכרות עם תוכנת ה - SAP - יתרון 6. מקצועיות, יסודיות, דיסקרטיות ואמינות ברמה גבוהה 7. יחסי אנוש ותודעת שירות מעולים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
767
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
ל- Deloitte הפירמה המובילה והגדולה בעולם לשירותי יעוץ וראיית חשבון דרוש/ה עוזר/ת אדמינסטרטיבית המשרה פונה לנשים וגברים כאחד מהות התפקיד: מתן תמיכה אדמיניסטרטיבית למנהלים בכירים 'תקשורת שוטפת ויום-יומית מול המנהל, ניהול יומן, דיווח שעות, החזרי הוצאות, הכנה סביבת פגישות (חדר ישיבות, כיבוד וכו'), בקשות נסיעה לחו"ל, ניווט בקשות לגורם הרלוונטי. סיוע באירוח לקוחות ומשלחות מחו"ל. ממשק תדיר עם,יח' המטה השונות, אדמיניות ולקוחות חיצוניים, תוך גילוי יוזמה לפתרון קונפליקטים, תיעדוף סדרי עדיפויות וראייה רחבה.
דרישות:
· ניסיון קודם בעולמות האדמיניסטרציה/ניהול משרד/תפקיד דומה – חובה · אוריינטציה טכנולוגית (ניסיון קודם עם עבודה במערכות MONDAY- יתרון) - חובה · יכולות גבוהות ב-MS Office - Outlook, Excel (כולל שימוש ב-Pivot Table), עריכת מצגות ב-PowerPoint. · יכולות בין אישיות גבוהה ועבודה בצוות. · יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובע"פ. · אנגלית ברמה גבוהה מאוד (קריאה, כתיבה דיבור)- חובה · יכולת גמישות והתאמה, זיהוי של מורכבויות וצרכים דחופים כדי לסייע בפתרון קונפליקטים בזמן. · ראש גדול, יצירתיות ופרו-אקטיביות. · זריזות ויסודיות. · מוטיבציה גבוהה ואחריות אישית. אנו ב-Deloitte מאמינים כי גיוון והכלה בקרב אנשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו, ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00385
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|