תיאור תפקיד:
לחברה יצרנית בתחום הריהוט לבית דרוש/ה מזכיר/ת מנכ"ל במסגרת התפקיד ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף, ניהול יומנים ולוחות זמנים, מתן מענה ללקוחות החברה, התנהלות שוטפת מול ספקים, ממשקים פנים וחוץ ארגוניים, טיפול בתחום הרכש, ביצוע בקרות על פרוייקטים, טיפול בטפסים ואישורים ודאגה לכל צורכי המנכ"ל. משרה מלאה + שעות נוספות על פי צורך. המשרה ממוקמת בהר טוב סמוך לבית שמש.
דרישות:
ניסיון בתחום שירות לקוחות ו/או אדמיניסטרציה - חובה ניידות - חובה שליטה ביישומי אופיס - חובה אחריות, דיסקרטיות, זריזות, קליטה מהירה ומוטליטסקינג
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1242
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - קרית גת, קרית מלאכי
|
תיאור תפקיד:
מזכיר/ה לראש מערך לארגון פיננסי בר"ג עבודה בצוות עם המזכירה הבכירה ובכפיפות אליה. התפקיד כולל: ניהול יומן פגישות, שירות ומתן מענה לפניות שוטפות, אחריות מלאה על כל האגף, עמידה בקשר עם עובדים/ שותפים עסקיים / לקוחות / ספקים, ניהול והפקת דוחות ניהוליים ומצגות, הכנת חומר לפגישות וכנסים, ריכוז והובלת פרויקטים משרה מלאה 5 ימים בשבוע. שעות עבודה : 9:00-17:30 שכר:-10,000 8,500 ₪ + תנאים סוציאליים שכר יקבע בהתאם לניסיון קליטה לארגון!
דרישות:
בגרות מלאה או תואר ראשון . ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם – שנה לפחות - חובה היכרות ושליטה מלאה ב- Office (בייחוד אקסל, פאוור פונט) יכולת עבודה עצמאית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
49567
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
אשטרום קבלנות מגייסת מזכיר/ת אתר, לפרויקט באור יהודה תחומי האחריות: -עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת באתר -ניהול יומן ותיאום פגישות -הקלדת מסמכים -עבודה מול ממשקי האתר וממשקים חיצוניים -סיוע צמוד למנהל הפרויקט -מתן מענה לגורמים פנים וחוץ
דרישות:
מה חשוב שיהיה לך? -ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי- חובה -נכונות לעבודה אדמיניסטרטיבית- חובה -שליטה בתוכנות אופיס- חובה -נכונות לעבודה בשטח- העבודה באתר- חובה המשרה פתוחה לכל המגדרים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
3870
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
לחברת שיווק ומכירות דרוש/ה מנהל/ת משרד בעל/ת ראש גדול, הבנה מהירה של תהליכים. לתפקיד מאתגר הכולל: גבייה, הפקת חשבוניות, טיפול בתקבולים, עבודה מול רואה חשבון חיצוני. מענה טלפוני, ניהול יומנים, עבודה מול לקוחות וספקים. משרה מלאה. * משרה זו פונה לנשים וגברים כאחד.
דרישות:
ידע בפריוריטי - חובה ! הנהלת חשבונות 1+2 - יתרון. עברית רהוטה. אסרטיבית , מסודרת ,מאורגנת. ראש ענק! כבר אמרנו ?
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00017
אזור:
מרכז - חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברת הייטק הממוקמת בראש העין מגייסת מנהל/ת משרד החלפה לחל"ד ל 9 חודשים. ניהול משרד של החברה המונה 12-15 עובדים. באחריות התפקיד: תחזוקה שוטפת של המשרד טיפול במשלוחים – יבוא / יצוא טיפול בכ"א - אונבורדינג, ארגון ערב צוות / ארוחת צהריים חברתית אחת לתקופה, הרמת כוסית בחגים ורכישת מתנות לעובדים. רכש - הזמנת ציוד משרדי, סופר וכד'. עבודה שוטפת מול הנהלת חשבונות. מענה טלפוני ותאומי פגישות. משרה מלאה בראש העין
דרישות:
יחסי אנוש מעולים יכולת עבודה עצמאית ניסיון בניהול משרד חברה קטנה / בינונית - חובה הכרת מערכת פריוריטי - יתרון ניהול שוטף של משלוחי יבוא/יצוא אנגלית ברמה טובה - חובה אנגלית ברמה גבוהה - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3037
אזור:
מרכז - פתח תקווה
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין
|
תיאור תפקיד:
ניהול אדמיניסטרטיבי באגף הסייבר, התפקיד כולל: ניהול יומן של מנהלי האגף, קביעת פגישות מול גורמי פנים וחוץ הכנת מצגות הכנת גיליונות חודשיים בנושא סייבר (עבודה מול אחראי מודעות עובדים). בקרה ומעקב אחר ביצוע קורסים של עובדים ארגון אירועי גיבוש ו- Hour happy עבודה מול גורמי חוץ בתחום המודעות עובדים עבודות אדמיניסטרטיבית נוספות ראש גדול ודחיפה לנושאים חדשים עבודה עם מערכת ERP עבודה עם מערכת MOND
דרישות:
ניסיון בניהול יומן של מנהלי האגף, קביעת פגישות מול גורמי פנים וחוץ-חובה ניסיון קודם בעבודה עם מערכת-Monday-חובה ניסיון בעבודה עם מערכת-ERP-חובה הכנת מצגות ב-CANVA תכונות ומיומנויות אישיות נדרשות מבעל התפקיד:יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות כושר ניהול וארגון יכולת לימוד מהירה ואיכותית תודעת שירות גבוהה יכולת עבודה עצמאית במסגרת הנחיות:מקצועיות, ניהוליות, תקציביות, לוחות זמנים וארגוניות דחיפה לנושאים חדשים ורצון ללמוד כושר ביטוי גבוה ומוכח, בכתב ובע"פ ראייה מערכתית וגמישות מחשבתית מסוגלות למידה אישית וסקרנות יכולת ניהול משא ומתן הופעה ייצוגית בהתאם
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
LMO24354
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
בואו להיות הפנים של Lynk & Co - מותג רכב חדש בישראל! אנחנו מגייסים פקיד/ת קבלה לאולם התצוגה ברעננה! התפקיד כוללניהול אדמיניסטרטיבי של אולם התצוגה מתן מענה פרונטאלי וטלפוני ללקוחות החברה תיאום לנסיעות מבחן ופגישות מכירה
דרישות:
ניסיון בתפקיד דומה / תפקיד אדמיניסטרטיבי יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה שליטה מלאה בתוכנות אופיס
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
776
אזור:
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברת מטלפרס דלתות ומחיצות אש, חברה המובילה בתחומה הממוקמת בבת-ים, דרוש/ה עוזר/ת אישית ומנהל/ת משרד. תיאור התפקיד: - יד ימינו של מנכ"ל החברה: ניהול לו"ז, תיאום פגישות, דואר וכד' - אחריות כוללת על לו"ז עובדי החברה: תיאום פגישות משותפות, בקרה ומעקב על פגישות וכד' - מענה שוטף לטלפוניה - פתיחת הזמנות חדשות בפריורטי תוך כדי בקרה ומעקב שוטף - אחריות על קריאות שירות - ניהול כללי: הזמנת ציוד משרדי, הזמנת מוצרי מזון, הכנת חדרי ישיבות, קבלת אורחים העבודה במשרה מלאה ימים א'-ה' 08:00-17:00 במשרדי החברה בבת ים.
דרישות:
- תואר ראשון, תעשיה וניהול - יתרון - ניסיון במתן שירות ומענה טלפוני ללקוחות - הבנה טכנית בסיסית - הכרות ושליטה מלאה ב-Office כולל: WORD, OUTLOOK , EXCEL - ניסיון והיכרות קודמת עם תוכנת פריורטי – חובה - כושר ביטוי ותודעת שירות גבוהה - יחסי אנוש מעולים, יכולות עבודה בצוות והנעת ממשקים - יוזמה ועבודה עצמאית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
721502
אזור:
מרכז - תל אביב, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
יום בחייך ב-MKS: כאדמיניסטרטור/ית בחברתMKS , תהיה/י חלק מקבוצת העובדים במפעל בכרמיאל המונה כ- 100 עובדים, ותעסוק/י בתחומים שונים, כגון: ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף, רכש וספקים, רווחה, עבודה מול משאבי אנוש, מנהלי ועובדי החברה. חברת MKS הינה חברת אלקטרוניקה גלובלית, המספקת שירותים הכוללים פתרונות הגנה והרכבה למעגלים עבור מוליכים למחצה ומערכות אלקטרוניות, ומבטיחה עמידה בתקנים בינלאומיים ובקרת איכות ברמה גבוהה. בתפקיד זה תדווח/י למנהל הייצור. במסגרת התפקיד תהיה/י אחראי/ת על: ניהול לוגיסטי שוטף של המפעל הזמנת ציוד משרדי ומזון, פתיחת דרישות רכש, תיאום וזימון פגישות ארגון ארועים בחברה, מפגשי הנהלה, כנסים וחגים קשר עם ספקים ומשא ומתן לקבלת הצעות מחיר תפעול שוטף של מערכות ניהול עובדים עבודה מול ממשקים שונים אירוח אורחים מהארץ ומחו"ל (מלון, מסעדות, כיבוד וכו') מיומנויות נדרשות לתפקיד: סטודנט/ית לתואר ראשון/שני או תואר רלוונטי - חובה שליטה ביישומי Office: Word, Power Point, Excel ויכולת עבודה בסביבה ממוחשבת יכולת עבודה עצמאית וכחלק מצוות יכולת לימוד עצמית ומוטיבציה גבוהה יחסי אנוש מעולים יכולת ביטוי טובה מאוד בעברית ובאנגלית
דרישות:
מיומנויות מועדפות:ניסיון באדמיניסטרציה - יתרון
דרישות פיזיות ותנאי עבודה:עבודה במשרה חלקית, כ-20 שעות שבועיות, עם גמישות בימי העבודה תחילת עבודה 1/1/2025 עבודה בהתאם לנהלי איכות הסביבה והבטיחות (EHS) מגורים באזור הצפון – הגעה עצמאית
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
JB-00009
אזור:
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
פקיד/ת רכש מנוסה עבור חברה קבלנית מובילה! במסגרת התפקיד: ביצוע הזמנות רכש של חומרי בניין, ציוד הנדסי ושירותים שונים עבור פרויקטים, ניהול קשר שוטף עם ספקים, כולל מו"מ על מחירים, תנאי תשלום והסכמים, מעקב אחרי קבלת הסחורה והציוד לוודא שהאספקות מתבצעות בזמן, ניהול מלאי חומרי גלם וציוד, כולל תיעוד ועדכון במערכות הרכש של החברה, הפקת דוחות רכש ומעקב אחרי הוצאות ורכישות בתקציב, תמיכה בצוותי הפרויקטים וההנדסה, כולל ייעוץ בנוגע לחומרים וציוד הנדרש לכל פרויקט, עמידה בדרישות איכות ובקרה על איכות המוצרים והספקים, תמיכה כללית בצוות הרכש ופתרון בעיות רכש שוטפות. משרה מלאה תנאי שכר מעולים!
דרישות:
ניסיון של שנה לפחות בתחום הרכש, עדיפות לניסיון בחברות הנדסה או בנייה. שליטה ביישומי מחשב (Office, Excel) ויכולת עבודה עם מערכות ניהול רכש. כישורי ארגון, תיאום ויכולת עבודה תחת לחץ. יכולת מו"מ עם ספקים ולקוחות פנימיים. יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בצוות. יתרון לניסיון בעבודה מול ספקים בתחום ההנדסה והבנייה. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-04659
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
חברה לשיווק ופרסום מחפשת *מזכיר/ה למנכ"ל* עם ווייבים מעולים, חיוך ואהבה לאתגרים! אז מה עושים אצלנו? אם להיות יד ימינו של המנכ"ל מלהיב אותך ויש לך את היכולת לתמוך, לסדר ולנהל זמן של מישהו אחר - זו לגמרי המשרה בשבילך! איך היום-יום נראה? - ניהול יומנים ותיאומים בין כל הפגישות והפרויקטים הכי מעניינים - עבודה מול לקוחות ושותפים, סידור פגישות ואירועים - מעקב אחרי פרויקטים וממשקים עם כל המחלקות השונות - לתמוך וללוות את המנכ"ל בכל מה שצריך ולדאוג שהדברים קורים בזמן (ובחיוך!)
דרישות:
- מולטיטאסקינג ברמה גבוהה – היכולת לעבור ממשימה למשימה בקלות - כישורי תקשורת מעולים – בכתב ובעל פה, מול כולם - טכנולוגיה בדם – ידע באופיס, יומנים דיגיטליים, ואפליקציות אירגון ותקשורת - גישה חיובית ואנרגטית – כי אין כמו אנרגיות טובות ניסיון קודם בתפקיד דומה? בונוס לגמרי!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
152571
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתל אביב מתחום הקמעונאות והסחר דרוש/ה מנהל/ת אדמיניסטרציה. התפקיד כולל: - ניהול עמדת הקבלה במשרד - קבלת קהל הלקוחות של החברה - ניהול יומנים - מענה טלפוני - טיפול בנושאי רווחה - התנהלות מול ספקים וממשקים פנים וחוץ ארגוניים - עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת סביבת עבודה צעירה ודינאמית, ותנאים טובים למתאים/ה! עבודה בהיקף של משרה מלאה במשרדי החברה בתל אביב- קו הרכבת. כפיפות לבעלי החברה.
דרישות:
- ניסיון של שנה בתפקיד דומה- יתרון משמעותי - שליטה ביישומי Office - חובה - יחסי אנוש מעולים - תודעת שירות גבוהה - ייצוגיות - אחריות - המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00010
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה שמספקת פתרונות תקשורת באמצעות לווין וסיבים אופטיים אנו מגייסים עוזר.ת אישי.ת ומנהל.ת משרד. עבודה במשרה מלאה בכפיפות למנכ"ל, במשרדי החברה בפתח תקווה, אין עבודה היברידית. התפקיד כולל ניהול יומן וסיוע שוטף למנכ"ל החברה, סיוע מול חברי הנהלת החברה,אחריות על לוגיסטיקה משרדית שוטפת, וסיוע למשאבי אנוש בנושאי רווחה מתנות ואירועים. תחומי אחריות : ניהול מלא של יומן המנכ"ל. טיפול בנסיעות עבודה –הזמנת טיסות, מלונות וויזות. סיוע יומיומי במשימות שוטפות למנכ"ל ולהנהלת החברה ככל שנדרש ניהול תקציב משרדי ועבודה מול ספקי ציוד משרדי, כיבוד, אירועים, ניקיון ועוד אחריות על סידורי חניה, טיפול בדואר נכנס ופיזור דואר לעובדים, קשר עם הנהלת המיתחם אחריות על הזמנת כיבוד ופריטים למטבחונים פתיחת הזמנות רכש מול ספקים וניהול התקציב האדמיניסטרטיבי ניהול חדרי ישיבות קליטת עובדים חדשים, סיוע לרווחת העובדים, סיוע באירועי חברה
דרישות:
- ניסיון בתפקיד דומה ועבודה מול מנכ"ל והנהלה- חובה. - ניסיון בניהול יומנים ב-Outlook – חובה. - אנגלית ברמה טובה מאוד (קריאה, כתיבה ודיבור) – חובה. - תואר ראשון – יתרון. כישורים אישיים : - עבודה עצמאית עם אחריות אישית גבוהה - יכולת הנעת ממשקים ותקשורת בין-אישית מעולה. - יכולת לעבודה תחת לחץ והתנהלות עפ"י לוח זמנים. - שירותיות, דייקנות, גישה חיובית ונכונות לסיוע -כושר ביטוי גבוה בכתב ובעל פה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3078
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך
מזכיר/ה
מזכיר/ה
מזכיר/ה
RecruitX
12/12/2024
תיאור תפקיד:
התפקיד כולל: תיאום פגישות למנהלי החברה מתן מענה טלפוני עבודה עם ספקים ביצוע קבלת קהל הכנת חומרים להנהלת חשבונות, הוצאת דרישות תשלום וחשבוניות עדכון הרשמות וחוזים בשוטף ראייה רחבה על צרכי המשרד כגון הזמנת ציוד משרדי ואוכל למטבח עבודה מול מערכות מחשוב
דרישות:
השכלה אקדמאית ניסיון בתיאום פגישות מורכבות ופגישות זום שירותיות וייצוגיות ניסיון בעבודה עם יישומי Office בדגש על Excel ברמת חישובים הבנה בחשבונאות ניסיון בעבודה עם מערכות מחשוב בדגש על CRM רמה טובה של אנגלית - דיבור, קריאה וכתיבה
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
JB-3798
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
מהות התפקיד:
הזמנות ציוד עבור המשרדים השונים בחברה. ניהול משרד הובלת פרויקטים אדמיניסטרטיביים כולל מצגות וסיוע למחלקות השונות.
דרישות:
- עבודה כפוף לסמנכ"ל תפעול
- ראש גדול עם אנרגיות חיוביות.
- ניסיון קודם – חובה
משרה זאת פונה לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00002
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|