דרושים בתחום מנהל משרד

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 56 משרות עבודה בתחום מנהל משרד

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

למשרד עורכי דין הממוקם ברמת גן, דרוש/ה מזכיר/ה בעל/ת ניסיון וכישרון

למשרד עורכי דין הממוקם ברמת גן, דרוש/ה מזכיר/ה בעל/ת ניסיון וכישרון

יהב ושות'

17/11/2025

תיאור תפקיד:
למשרד עורכי דין הממוקם ברמת גן, דרוש/ה מזכיר/ה בעל/ת ניסיון וכישרון, שמעוניין/נת להצטרף לחברה משפחתית.
תיאור התפקיד:
  • ניהול יומנים מורכבים (עד 20 איש כולל שותפים) ותיאום פגישות (פרונטלי ומקוון).
  • ניהול משרד, מענה טלפוני, קבלת קהל, סריקות וטיפול בפניות.
  • תמיכה אדמיניסטרטיבית ולוגיסטית שוטפת לעורכי הדין
דרישות:
  • ניסיון קודם כמזכיר/ה רלשי/ת וניהול יומנים באאוטלוק – חובה.
  • שליטה מלאה בתוכנות אופיס ( pp Word, Excel, Outlook).
  • "ראש גדול" - יוזמה, יכולת למידה מהירה ורצון לקחת אחריות.
  • יכולת עבודה תחת לחץ וביצוע מספר משימות במקביל, תוך הקפדה על דיוק ופרטים.
  • כישורים בינאישיים מצוינים, שירותיות, אכפתיות ואדיבות.
  • יכולת ניסוח גבוהה בעברית, בכתב ובעל פה.
  • הבנה וידע בסביבה ממוחשבת.
משרה מלאה: ימים א'-ה', בין השעות 08:30-17:30.
נכונות להישאר במהלך השבוע לפגישות ערב, בהתאם לצורך.
אם את/ה רואה את עצמך כחלק מהצוות שלנו, ומחפש/ת אתגר מקצועי בסביבת עבודה תובענית ומתגמלת – נשמח לקבל את קורות החיים שלך!
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-1514
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מזכירה לסוכנות ביטוח בהוד השרון. שכר 50-60 לשעה, משרת אם

מזכירה לסוכנות ביטוח בהוד השרון. שכר 50-60 לשעה, משרת אם

חברה דיסקרטית

17/11/2025

תיאור תפקיד:
לסוכנות ביטוח מצליחה בהוד השרון דרוש/ה מזכירה / עוזרת מנכ"ל
העבודה במשרה חלקית
09:00 - 15:00
שכר 50-60 לשעה
סביבת עבודה מעורבת
דרישות:
ניסיון של לפחות שנה בעבודה משרדית
שליטה ביישומי מחשב
שירותיות
היקף משרה: משרה חלקית
קוד משרה: J-3334
אזור: שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

אחראי/ת תעודות משלוח לחברה ליד אלעד, שכר: 10,500

אחראי/ת תעודות משלוח לחברה ליד אלעד, שכר: 10,500

חברה דיסקרטית

17/11/2025

תיאור תפקיד:
התפקיד כולל:
- קבלה של תעודות מנהגים שמגיעים וסריקתם למערכת
- מעקב אחרי קבלת תעודות המשלוח מהנהגים
- גיבוי למח' ההזמנות של החברה
ימים א'-ה + נכונות לנתינת שעות נוספות בעת עומסים
שכר 10.5K
דרישות:
בעל/ת סדר וארגון
יכולת עבודה על כמה משימות במקביל
יכולת התמודדות עם עולם הנהגים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: J-3351
אזור: מרכז - פתח תקווה, שוהם
השפלה - רמלה לוד
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחברת הייטק בראש העין דרוש\ה מנהל\ת משרד

לחברת הייטק בראש העין דרוש\ה מנהל\ת משרד

לין ביכלר משאבי אנוש

17/11/2025

תיאור תפקיד:
לחברת הייטק בראש העין דרוש\ה מנהל\ת משרד
תיאור המשרה:
ארגון וניהול פגישות, כגון פגישות ישות משפטית, פגישות הנהלה מקומית שבועיות, הכנת מסמכים ובקרה תקציבית.
ארגון נסיעות עסקיות: טיסות, לינה וכו
הכנת סיכומי פגישות, הפקה וביצוע של אירועי החברה: כנס כל העובדים, ימי חדשנות, אירועים עם לקוחות.
סיוע בהכנת דוחות, מצגות ומסמכים רשמיים.
ניהול יומן ודוא"ל.
קבלת אורחים והכוונתם למחלקה הרלוונטית. מענה טלפוני, טיפול בתכתובות והודעות.
איסוף, הזמנה וחלוקת ציוד משרדי וצרכים לעובדי החברה, הזמנת ציוד
ביצוע כל המשימות הקשורות לשירותי מתקנים לפי הנחיות
היקף המשרה:
ראשון–רביעי: 08:30–17:30 חמישי: 08:30–17:00
קליטה ישירה לחברה!
שכר 13000-14000 ברוטו
תנאים מעולים למתאימים - סיבוס , קרן השתלמות, חניה וכו
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה
אנגלית ברמה גבוהה מאוד -חובה!
ניסיון בסביבה בינלאומית - יתרון משמעותי
יכולת עבודה בסביבה מרובת משימות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 53960
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

עוזר/ת אדמיניסטרטיבי/ת

עוזר/ת אדמיניסטרטיבי/ת

Deloitte

17/11/2025

תיאור תפקיד:
Deloitte הפירמה המובילה והגדולה בעולם לשירותי יעוץ וראיית חשבון דרוש/ה עוזר/ת אדמינסטרטיבית
מתן תמיכה אדמיניסטרטיבית למנהלים בכירים 'תקשורת שוטפת ויום-יומית מול המנהל, ניהול יומן, דיווח שעות, החזרי הוצאות, הכנה סביבת
פגישות (חדר ישיבות, כיבוד וכו'), בקשות נסיעה לחו"ל, ניווט בקשות לגורם הרלוונטי.
סיוע באירוח לקוחות ומשלחות מחו"ל.
ממשק תדיר עם,יח' המטה השונות, אדמיניות ולקוחות חיצוניים, תוך גילוי יוזמה לפתרון קונפליקטים, תיעדוף סדרי עדיפויות וראייה רחבה.
דרישות:
    ניסיון קודם בעולמות האדמיניסטרציה/ניהול משרד/תפקיד דומה – חובה
    אוריינטציה טכנולוגית (ניסיון קודם עם עבודה במערכות MONDAY- יתרון) - חובה
    יכולות גבוהות ב-MS Office - Outlook, Excel (כולל שימוש ב-Pivot Table), עריכת מצגות ב-PowerPoint.
    תואר ראשון- יתרון
    יכולות בין אישיות גבוהה ועבודה בצוות.
    יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובע"פ.
    אנגלית ברמה גבוהה מאוד (קריאה, כתיבה דיבור)- חובה
    יכולת גמישות והתאמה, זיהוי של מורכבויות וצרכים דחופים כדי לסייע בפתרון קונפליקטים בזמן.
    ראש גדול, יצירתיות ופרו-אקטיביות.
    זריזות ויסודיות.
    מוטיבציה גבוהה ואחריות אישית.
אנו ב-Deloitte מאמינים כי גיוון והכלה בקרב אנשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו,
ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00472
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מזכיר/ת מנכל

מזכיר/ת מנכל

גטר גרופ

17/11/2025

תיאור תפקיד:
לגטר סייפטי וגטר גרפיקס דרוש/ה מזכיר/ת מנכ"ל/ית – עם ראש גדול, אחריות ויוזמה
הזדמנות מדהימה להצטרף לחברה מובילה בתחומה, בתפקיד מגוון, דינמי ומשמעותי בלב העשייה הניהולית והארגונית.
תיאור התפקיד
:
    ניהול ותיאום יומן המנכ"ל – תיאום פגישות מרובות משתתפים, תיעדוף משימות וניהול זמן אפקטיבי
    טיפול כולל בלוגיסטיקת נסיעות לחו"ל – טיסות, מלונות, לו"ז, תיאומים ומעקב
    אחריות על אירוח אורחי החברה מחו"ל – כולל הכנות לוגיסטיות ואירוח ברמה גבוהה
    הכנת חומרים לפגישות – מצגות, דוחות, מסמכים נלווים, סיכומי ישיבות ופרוטוקולים
    סיוע שוטף למנהלים ולעובדי החטיבה בנושאים אדמיניסטרטיביים
    הובלת פרויקטים פנימיים, פעילויות רווחה, אירועים ויוזמות ארגוניות
    עבודה מול ממשקים מרובים בתוך ומחוץ לארגון, תוך שמירה על דיסקרטיות ויחסי אנוש מצוינים
דרישות:

:
    ניסיון של לפחות שנתיים בתפקיד דומה – חובה
    אנגלית ברמה גבוהה מאוד (דיבור, קריאה וכתיבה) – חובה
    שליטה מלאה ביישומי Office (בדגש על Outlook, PowerPoint, Excel) – חובה
    תואר ראשון – יתרון משמעותי
    יכולת עבודה עצמאית ויכולת קבלת החלטות
    יוזמה, סדר וארגון ברמה גבוהה
    ניסיון בהכנת מצגות-חובה
    שירותיות, אסרטיביות, דיסקרטיות ויחסי אנוש מעולים

היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 2818
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

פקיד/ת קבלה

פקיד/ת קבלה

המימד השלישי גיוס והשמה 3

17/11/2025

תיאור תפקיד:
דרוש/ה פקיד/ת קבלה לחברת ביטוח
עבודה מול סוכני ביטוח ואנשים בכירים במשק
אחריות על נראות המשרד, המטבח, הזמנת ציוד משרדי וכיבוד
תפעול ישיבות מרובות משתתפים
עזרה למשאבי אנוש - ברווחה, חגים, כיבוד, מתנות
עבודה מול מחלקת הנהח"ש בנושא רכש וחשבוניות
דרישות:
ניסיון כמנהל/ת משרד/אדמיניסטרציה - לפחות שלוש שנים
ניסיון בתיאומי פגישות מורכבות בזום, אאוטלוק, כולל עם חו"ל
השכלה אקדמית - יתרון
אנגלית טובה מאד - חובה
נכונות לעבודה במשרה מלאה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-19441
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רכז/ת תיאום ואדמיניסטרציה לחברה בתחום הביטוח - בירושלים

רכז/ת תיאום ואדמיניסטרציה לחברה בתחום הביטוח - בירושלים

גולדמן מיון והשמה

17/11/2025

תיאור תפקיד:
לחברה בתחום הביטוח בירושלים דרוש/ה רכז/ת תיאום ואדמיניסטרציה
לתפקיד משמעותי ומאתגר הכולל תיאום וניהול תהליכים מול גורמים פנימיים וחיצוניים תוך שימוש במערכות מידע, מתן מענה מקצועי ויעיל לעובדים וללקוחות החברה, עבודה בסביבה דינמית עם עומס ולחץ, עבודה מול ממשקים מרובים והבטחת רציפות ותיאום בכל התהליכים.
דרישות:
ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית - חובה
יכולת עבודה מול ממשקים מרובים ותיאום בין גורמים שונים, יכולת עבודה בתנאי לחץ ועומס
שליטה באנגלית
שליטה ביישומי אופיס
כישורים בינאישיים טובים ויכולת עבודה בצוות
ראש גדול ויכולת להוביל תהליכים
המשרה מלאה, בירושלים
המשרה פונה לנשים וגברים כאחד
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: H-GOLD
אזור: ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מזכיר/ת מנכ"ל/ית

מזכיר/ת מנכ"ל/ית

מגייסת

17/11/2025

תיאור תפקיד:
דרוש/ה מזכיר/ת מנכ"ל לחברה מובילה בתחום המזון - ירושלים 
לחברה מובילה ובעלת מוניטין בתחום המזון, הממוקמת בירושלים, דרוש/ה מזכיר/ת מנכ"ל אחראית, דיסקרטית ובעל/ת תודעת שירות גבוהה.
תיאור התפקיד:
ניהול שוטף של לשכת המנכ"ל ושמירה על סדר היום והממשקים מול גורמים פנים וחוץ ארגוניים
תיאום פגישות, שיחות ומיילים
מענה טלפוני מקצועי ואדיב
תיעדוף משימות וניהול זמן יעיל
מתן תמיכה אדמיניסטרטיבית כוללת למנכ"ל ולצוות הניהול
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד דומה – חובה
שליטה באנגלית ברמה טובה (קריאה וכתיבה)
שליטה טובה ביישומי Office
שירותיות, סדר ודיוק ברמה גבוהה
יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות
אחריות, יוזמה ויכולת עבודה עצמאית
זמינות למשרה מלאה, א’-ה’, בין השעות 8:00–17:00
אם את/ה מחפש/ת תפקיד משמעותי, דינמי ובעל אחריות גבוהה בלב העשייה הניהולית – זה המקום בשבילך!
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: jb-3295
אזור: מרכז - מודיעין
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת Back Office

מנהל/ת Back Office

אוקטאלי אינטגרציה בע"מ

17/11/2025

תיאור תפקיד:
    לחברה בינלאומית מובילה בתחום הטכנולוגיה דרוש/ה נציג/ת Back Office לתפקיד מגוון, מעניין ובעל אחריות רחבה.
    תיאור התפקיד
      עבודה שוטפת מול מחלקות כספים, שיווק ומשאבי אנוש
      טיפול בחשבוניות, ספקים והזמנות רכש
      בניית תקציבי שיווק רבעוניים וניהול מעקב אחר ביצועם
      הפקת דוחות וניתוח נתונים עסקיים
      מעקב ובקרה על קמפיינים דיגיטליים, תמריצים ואירועים
      עבודה שוטפת מול גורמים בארץ ובחו"ל, כולל ממשקים חוצי ארגון

      פרטים נוספים:

מיקום: פתח תקווה
משרה מלאה, ימים א’-ה’ (אין עבודה היברידית)
דרישות:
    שליטה גבוהה מאוד ב־Excel
    וביישומי Office – חובה
    אנגלית ברמה גבוהה (קריאה, כתיבה ודיבור) – חובה
    ניסיון קודם בתפקיד Back Office / אדמיניסטרציה עסקית / כספים
    – חובה
    ניסיון בעבודה עם מערכות ERP – יתרון
    יכולת סדר, ארגון ודיוק גבוהה
    אחריות, יחסי אנוש מעולים, ויכולת עבודה בצוות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 18613
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת אדמיניסטרציה למשרד עורכי דין מוביל בפתח תקווה !

מנהל/ת אדמיניסטרציה למשרד עורכי דין מוביל בפתח תקווה !

JobShop

18/11/2025

תיאור תפקיד:
משרד עורכי דין ותיק ומוביל בפתח תקווה מחפש מנהלת אדמיניסטרציה עם ראש גדול ויכולות ניהוליות!
התפקיד כולל:
-ניהול מלא של המשרד והאדמיניסטרציה
- ניהול יומן של 2 עורכי דין
-הגשות לבתי משפט וטיפול בהליכים משפטיים
-ניהול מסמכים, ביורוקרטיה ותהליכים מורכבים
-עבודה עם מערכות ניהול משפטיות ומס מקרקעין
-ניהול פרויקטים עסקיים ברמה אישית
-טיפול בלקוחות מחו"ל (דורש אנגלית ברמה גבוהה)
-ניהול קבלה וממשק ראשוני ללקוחות
מה אנחנו מציעים?
 גמישות בהיקף משרה:
משרה חלקית: 6 שעות ביום (09:00-15:00)
משרה מלאה: 8 שעות ביום
 ימי עבודה: א'-ה' בלבד (ללא עבודה בימי שישי)
 מיקום מרכזי בפתח תקווה - נוח להגעה
 מטבח מאובזר וסביבת עבודה נעימה ומשפחתית
 אווירה משפחתית - משרד קטן, צוות תומך וחם
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
דרישות:
רקע בניהול אדמיניסטרציה - חובה
ניסיון ממשרד עורכי דין - יתרון משמעותי
ראש גדול - מסוגלת לטפל בנושאים באופן עצמאי ולנהל תהליכים מורכבים
מיומנות טכנולוגית: שליטה מלאה ב-Word, Excel, מערכות ניהול משפטיות, מס מקרקעין
אנגלית ברמה גבוהה - קריאה, כתיבה ודיבור (עבודה מול לקוחות בינלאומיים)
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה: 624771
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

אחראי/ת תפעול ואדמיניסטרציה

אחראי/ת תפעול ואדמיניסטרציה

MatchPoint IT

17/11/2025

תיאור תפקיד:
חברת Matchpoint ממחפשת אדמינ/ית
 יש לך חיוך גדול וראש מסודר? אנחנו מחפשים אותך! 
למשרד משפחתי ונעים בכפר סבא מחפשים אדמינ/ית תותח/ית שיהיה/תהיה הלב הפועם של הצוות שלנו! 
דרישות:
 מה בתפקיד:
  •  ניהול יומנים ותיאומים
  •  מענה לטלפונים ולמיילים
  • אחריות על ארגון שוטף ודאגה שהכול יתקתק בדיוק כמו שצריך
מה חשוב לנו:
• סדר וארגון (גם כשיש כמה דברים במקביל )
• שליטה בסיסית במחשב ובאופיס
• גישה שירותית, אנרגיה טובה וכיף לעבוד איתך
• ניסיון קודם – יתרון, אבל לא חובה
• אנגלית ברמה גבוהה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00564
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מזכיר/ת לשכת מנכ"ל

מזכיר/ת לשכת מנכ"ל

לוג-און תוכנה

17/11/2025

תיאור תפקיד:
לחברה פיננסית באזור השפלה דרוש/ה מזכיר.ת לשכת מנכ"ל
תיאור התפקיד:

לשכת המנכ"ל היא הלב הפועם של הנהלת החברה, ואנו מחפשים מועמד.ת איכותי.ת שינהלו ויתפעלו אותה באופן מקצועי, דיסקרטי ויעיל. התפקיד כולל אחריות מלאה על יומני המנכ"ל ועוזרו, תיאום פגישות וישיבות עם מגוון ממשקים, איסוף והכנת חומרים לישיבות הנהלה, סיוע אדמיניסטרטיבי שוטף ועוד.
תחומי אחריות מרכזיים:
    ניהול ותיאום יומנים מורכבים למנכ"ל ולעוזרו

    תיאום ישיבות פנים וחוץ ארגוניות מרובות משתתפים

    מעקב אחר ביצוע משימות מול מנהלים בהתאם להנחיות ההנהלה

    ריכוז והכנת חומרים מקצועיים לדיונים, ישיבות ופורומים

    הפקת דוחות, סיכומים ומצגות

    סיוע אדמיניסטרטיבי שוטף בלשכה

    תקשורת יומיומית עם בעלי תפקידים בכירים בארגון ומחוצה לו
דרישות:
דרישות:
ניסיון של 3 שנים לפחות בתפקיד מזכירות לשכה בכירה / ניהול משרד בכיר

תואר ראשון – חובה

היכרות עם תחום פיננסי/טכנולוגי – יתרון משמעותי

שליטה מלאה ביומן Outlook וביישומי Office (במיוחד Excel ו-PowerPoint)

יכולת ניסוח גבוהה בעברית, כולל דוחות ומצגות

כישורי ארגון, סדר, ותעדוף משימות מרובות

דיסקרטיות, אחריות ויחסי אנוש מעולים

זמינות מעבר לשעות העבודה הרגילות לפי צורך
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-02432
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל.ת לשכה לארגון מוביל בפ"ת

מנהל.ת לשכה לארגון מוביל בפ"ת

לין ביכלר משאבי אנוש

17/11/2025

תיאור תפקיד:
מנהל.ת לשכה לארגון מוביל בפ"ת
תקן זמני לשנה עם אופציה גבוה מאד להמשך 

התפקיד כולל:
ניהול 2 יומנים מורכבים של מנהלים בכירים ,תיאום ישיבות ופגישות רבות משתתפים, תיאום וארגון נסיעות לחו"ל, תפעול הזמנות רכש, ניהול המידע השוטף, טיפול עצמאי ועריכת מעקב אחר פרויקטים שונים, עבודה עם ספקים פנימיים וחיצונייםתיאום והכנת חומרים להנהלה, הכנת מצגות וחומרים בעברית ובאנגלית.

תנאים:
משרה מלאה א'-ה' 08:00-17:00 - יש גמישות בשעות ימים קצרים וארוכים .
שכר 15K +נסיעות + אחזקת רכב +קרן השתלמות
קליטה לארגון + תנאים מעולים !! יש תן ביס רווחה , אופציות קידום ועוד.
דרישות:
תואר אקדמי – יתרון
ניסיון בתפקידי אדמיניסטרציה בכירה בארגון גדול ומורכב-חובה
שליטה מלאה באנגלית
שליטה טכנית בתוכנות ה- Office, בדגש על Outlook ו-PowerPoint
אוריינטציה לעולמות העיצוב, הכרות עם canva
היקף משרה: משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה: 53956
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מזכיר/ה למשרד עו"ד בחיפה

מזכיר/ה למשרד עו"ד בחיפה

חברה דיסקרטית

17/11/2025

תיאור תפקיד:
משרד עו"ד בחיפה מחפש מזכיר/ה למשרה בימים א'-ה' בין השעות 7:30-16:00 (אפשר גם 7:45-15:30).

**נדרש ניסיון קודם ממשרד עו"ד!
**יש חנייה.

התפקיד כולל:
ניהול יומנים ותיאום פגישות
מענה טלפוני וטיפול במיילים
מענה אדמיניסטרטיבי שוטף לצוות המשרד
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם ממשרד עו"ד - חובה
שליטה ביישומי Office וכושר ביטוי גבוה בכתב ובע"פ
יחסי אנוש טובים ושירותיות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: P-8892324
אזור: צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
קרא עוד
1 2 3 4 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!