דרושים בתחום מנהל משרד

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 59 משרות עבודה בתחום מנהל משרד

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
תיאור תפקיד:
Fintech company is looking for an Admin Operation
Operations and managing at reception desk services: receiving guests, answering the phone, scheduling and organizing multi-participant meetings, package deliveries, 10bis, entrance badges, hour report and more.
To be the focal point for employee questions such as onboarding & offboarding processes, service requests, company policies & procedures, hybrid work mode, etc…
Operating kitchens & cleaning services
Monitor and maintain office supplies inventory
Implementing and maintaining company policies & procedures
Create and update records and databases
Assist and take a part in an ongoing and Ad-hoc projects and processes
דרישות:
 Passionate & service oriented
• High-level English both written and spoken - must
• 1-2 years experience in administrative role
• Administrative experience from big global company - advantage
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00053
קרא עוד
תיאור תפקיד:
מוסד אקדמי מגייס מנהל/ת לשכת נשיאה-עוזר/ת אישי/ת
תיאור התפקיד:
אחריות שוטפת על הלשכה וריכוז פעילויות של המוסד.
ניהול הפעילות האדמיניסטרטיבית בלשכה כולל תכניות עבודה, תקציב, ארכיב, הכנת חומרים לישיבות, סיכום ישיבות, אחריות על מעקב ובקרה על משימות ופרויקטים
עבודה מול גורמים בכירים פנים וחוץ ארגוניים
דרישות:
השכלה אקדמית-חובה
ניסיון קודם בניהול לשכה - חובה
יכולת עבודה בעצימות גבוהה ובאופן עצמאי על מספר רב של משימות בתחומים שונים ובמקביל
כושר ביטוי מעולה, בכתב ובעל פה - בעברית ובאנגלית
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00657
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברת תוכנה בפ"ת דרוש/ה מנהל/ת משרד.

במסגרת התפקיד:
- איוש עמדת הקבלה.
- מענה טלפוני וניתוב שיחות.
- ניהול יומן המנכ"ל.
- ארגון וניהול לו"ז חדר ישיבות, דאגה לאירוח וכיבוד לאורחים.
- סיוע אדמיניסטרטיבי לכל מחלקות הארגון: הנהלה, משאבי אנוש, כספים, מכירות, שירות וכו'.
- קשר שוטף עם נותני שירות.


משרה מלאה, ימים א'-ה' 8:00-17:00 (ללא גמישות).
משרה לטווח ארוך.
דרישות:
- שירותיות, אדיבות ויחסי אנוש ברמה הגבוהה ביותר - חובה
- זיקה טכנולוגית ושליטה מלאה בישומי מחשב, כולל: Teams, Word, PP, Excel, Outlook  וכד' - חובה
- תואר ראשון - יתרון
- ניסיון בניהול יומנים - יתרון
- הכרות עם מערכות Priority או Netsuite - יתרון
- ניסיון / יכולת ונכונות לביצוע גבייה כחלק מסיוע למחלקת הכספים - יתרון משמעותי
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00003
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
רכזת קורסים, תפעול ואדמיניסטרציה
לעמותת itworks דרוש/ה רכז/ת קורסים ואדמיניסטרציה.
דרוש/ה רכז/ת תפעול ואדמינסטרציה
במסגרת התפקיד:
1. מכירות, שירות ומענה ללקוחות פרטיים ועסקיים
2. מתן מענה אדמיניסטרטיבי שוטף לעובדי העמותה
דרישות:
דרישות:
- ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי ושירות פרונטלי חובה
- שרותיות ויחסי אנוש טובים
- שליטה מלאה ביישומי אופיס
- ניסיון קודם במכירות – יתרון משמעותי
- יכולת התנסחות בע"פ ובכתב ברמה גבוהה
היקף משרה – 60%-80%. המשרה במשרדי העמותה בנתניה
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה: JB-3654
אזור: מרכז, שרון, צפון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
Auto-tech startup company looking for a Biz Dev Executive Assistant to join our Business Team.

We work with leading automotive players and technology companies worldwide to engineer, manufacture and deploy a cutting-edge solution for tomorrow’s vehicles.
The Biz Dev Operations & Administrator will work closely with the CBO and the Business team members located worldwide, schedule meetings, manage accounts information and keep track on sales processes.
Our ideal candidate is customer oriented, values serviceability and enjoys admin and operations tasks.
If this sounds like you, apply today and join our existing international team!
דרישות:
· BA education
· 3+ years of professional experience in a similar role
· Knowledge of MS Office (word, powerpoint, excel)
· English - mother tongue level
· Ability to multitask and juggle several responsibilities simultaneously
· Strong written and verbal communication skills in English, knowledge in other languages a+
· Strong interpersonal skills
· Ability to work in different time zones (US, Asia)
· Biz dev and sales orientation
· Excellent attention to details and organizational skills
· Proficiency with program management tools and ability to work with the CRM system
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-1015
אזור: מרכז, שרון, צפון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
דרוש/ה רכז/ת משאבי אנוש, אדמיניסטרציה וניהול פרויקטים לארגון פיננסי מוביל!

המשרה מעניינת מאתגרת וחולשת על פני ממשקים רבים בארגון. המשרה דורשת יכולת עבודה מול מנהלים, אסרטיביות, ארגון וסדר, אחראיות והובלה ללא סמכות, ייזום וקידום שינויים ואדיבות ויחסי אנוש גבוהים.

התפקיד כולל:

- ייזום וניהול קורסי העשרה לעובדים ואיתור הרצאות מעוררות השראה לענף (כולל תיאום, טיפול בהצעות מחיר, ניהול ותפעול ההרצאה).
- ייזום והכנת מפגשי גיבוש לענף.
- הכנת מצגות וחומרי הדרכה רוחביים לענף.
- כתיבת נהלי עבודה לענף וניהול ממשקי עבודה עם הצוות הניהולי.
- איסוף והכנת דיווחים שוטפים על פי צורך להנהלה/דירקטוריון, סיכומים שבועיים לחטיבה.
- איסוף צרכים/ אישורים ממנהלים או עובדים עבור סיטואציות שונות כמו מיפוי ציוד מחשב או הגעת עובדים לגיבוש ועוד.
- ניהול ומעקב אחר ניצול תקציב IT של פרויקט הדאטה.
- ממשק שוטף מול הPMO של חטיבת הטכנולוגיות באגף.
- דיווח על אירועי כשל במידת הצורך, ביצוע תחקירים והפקת לקחים.
דרישות:
דרוש - חובה -

ניסיון בעולם משאבי האנוש והרווחה, האדמיניסטרציה והן בעולם הניהול פרויקטים - חובה


עבודה עם
כלים טכנולוגיים שונים ברמה מקצועית (חובה): סרטונים, מצגות, שליטה מלאה באקסל לרבות פונקציות מתקדמות, הכרות עם מאנדיי – יתרון, עבודה עם POWTOON.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-1694
קרא עוד
תיאור תפקיד:
מה התפקיד?
מענה לטלפונים
תאום וארוח פגישות
עבודה שוטפת מול ממשקים שונים בחברה ומחוצה לה
מעקב ובקרה אחר משימות
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי- שנה- שנתיים
ידע וניסיון על תוכנות האופיס- חובה
רוסית- שפת אם-חובה
אנגלית- שוטפת- חובה
מוסר עבודה גבוה ואחראיות אישית גבוהה
זמינות למשרה מלאה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-45
קרא עוד
תיאור תפקיד:
חברת ביטוח מצליחה הממוקמת בפתח תקווה מגייסת מזכיר/ה ללשכת המנכל.
התפקיד כולל ניהול יומן ותיאום פגישות, מענה טלפוני, תכתובות דוא"ל, הכנת חומרים לישיבות, סיכומי פגישות.
עבודה שוטפת מול הנהלת החברה, ביצוע מעקבים, בקרות, אדמיניסטרציה שוטפת ומגוון משימות נוספות.
עבודה לטווח הארוך ובמשרה מלאה בלבד!
ימים א’-ה’ ללא ימי שישי. שכר ותנאים מצויינים למתאימים /ות!
ראיון אישי בלבד והתחלה מיידית.
דרישות:
ניסיון בתפקיד דומה - חובה.
אנגלית ברמה גבוהה.
זמינות למשרה מלאה.
יחסי אנוש גבוהים.
חרוץ /ה ואחראי /ת.
ראש גדול.
מולטיטסקי /ת.
סדר וארגון.
שליטה מלאה בתוכנות המחשב - חובה.
שליטה מלאה בתוכנות האופיס - חובה.
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 1943
קרא עוד
תיאור תפקיד:
במשך למעלה משלושה עשורים, המותג אבן קיסר | Caesarstone מוביל את תחום משטחי הפרימיום בארץ ובעולם. מטה החברה הגלובאלי של אבן קיסר ממוקם בשדות ים והחברה פועלת במעל 50 מדינות בכל העולם

אנו מגייסים מנהל.ת אדמיניסטרטיבית ללשכת סמנכ"לים של מטה החברה בקיבוץ שדות ים (קיסריה)

במסגרת התפקיד:

תמיכה אדמיניסטרטיבית שוטפת לסמנכ"ל שרשרת אספקה וסמנכ"ל הייצור, לרבות:
  • ניהול יומנים, תיאום פגישות, תיאום ישיבות ניהול מחלקתיות
  • טיפול בנסיעות לחו"ל וכן באירוח אורחים ומבקרי חוץ
  • ארגון אירועים מחלקתיים כמו כנסים, מפגשי off site וכו'
  • משימות אדמני' שוטפות של המחלקה על פי צורך
  • עבודה על מערכת ERP- Oracle: ביצוע דרישות רכש ומעקב אחר הזמנות במערכת לפי צורך
  • העברת מסמכים נדרשים למח' הנה"ח
  • תמיכה ועבודה מול מחלקות חיצוניות כגון מרכז הזמנות /כספים/ מכירות וכו'
דרישות:
  • ניסיון של לפחות 5 שנים בתפקיד אדמיניסטרטיבי מורכב ורב ממשקים - חובה
  • השכלה על תיכונית, רצוי אקדמית - חובה
  • שליטה גבוהה בתוכנות OFFICE - חובה
  • רצוי ניסיון בתוכנת ERP
  • אנגלית ברמה גבוהה
  • גישה שירותית, יחסי אנוש טובים
  • יכולת עבודה עצמאית, תחת לחץ ומול מס' גורמים במקביל
  • יכולת עבודה במשרה מלאה במטה החברה בקיבוץ שדות ים (קיסריה)
  • המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
  • רק פניות מתאימות יענו
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00117
אזור: שרון, צפון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
HR & office admin
עריכת ראיונות טלפוניים, קביעת ראיונות ומעקב אחר תוצאת הראיון
ניהול, עדכון ותחזוקה של מערכת/כלי הגיוס כדי להיות מדויקים ומעודכנים סוכנויות הגיוס במצבו של המועמד.
איתור מקורות גיוס יצירתיים חדשים ברחבי העולם (סוכנויות, מדיה חברתית, לוחות וכו')
סורסינג במדיה לאיתור יזום של מועמדים העומדים בדרישות
קביעת פגישות למנהלים עם מועמדים ומעקב אחר התוצאה
עדכון סוכנויות הגיוס בסטטוס החיפוש
פעילויות מהנות רווחה (Happy hours)
ניהול תהליך On-Board לעובדים חדשים ותהליך Offboarding לעובדי עוזבים.
אחריות על הלוגיסטיקה והאספקה המשרדית הכוללת (מטבח, IT, ציוד משרדי וכו'), וכן טיפול בהזמנות, רכש וספקים.
סיוע וארגון אירועים גלובליים, מחוץ לאתר ופגישות.
טיפול בנסיעות - סידורי טיסות, מלונות וכו'.
לסייע בצרכים היומיומיים של העובדים וההנהלה ולספק תמיכה אדמיניסטרטיבית אחרת לפי הצורך
דרישות:
2 שנים בתפקיד אדמיניסטרטיבי ונכונות להכנס לעולם הHR- חובה
ניסיון מחברות הייטק- יתרון משמעותי
ידע בתחום הHR והגיוס- יתרון משמעותי
אנגלית ברמה גבוהה- חובה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 399422
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברת תקשורת מובילה דרוש/ה מנהל/ת משרד אשר יהיה/תהיה אחראי/ת על כל פעילות האדמיניסטרציה והפעילות השוטפת של הארגון.
משרה מלאה וקבועה במטה החברה בפתח תקווה.
תחומי אחריות:
עבודה עם מנכ"ל החברה: ניהול יומן, ביצוע מעקב ובקרה אחר המשימות, ניהול לו"ז ישיבות ההנהלה ותיאום ישיבות דירקטוריון.
תיאום נסיעות לחו"ל: אחריות על הזמנת טיסות ובתי מלון, ויזות, חבילות חו"ל סלולר וכדומה
ניהול משרד שוטף: הזמנת ציוד משרדי וכללי, הזמנת כיבוד, טיפול במערכת החניה, חלוקת דואר, אחריות על קבלת אורחי החברה
מענה טלפוני כללי.
קליטת ועזיבת עובדים: הזמנת כרטיס עובד, כרטיס תן ביס, טיפול בהעברת בעלות על טלפונים ניידים.
אחראי/ת רווחה: סיוע בפעילות הרווחה השוטפת בחברה – הרמות כוסית, Hour Happy ,אירועי חברה וכדומה.



דרישות:
• בוגר/ת תואר ראשון- יתרון
• אנגלית – ברמה טובה מאוד (נדרשת יכולת ניהול שיחה והתכתבות באנגלית)
• שליטה ב יישומי מחשב – Office
• ניסיון קודם בעבודה בארגון וניסיון מוכח במתן שירות ללקוחות/עובדים
• תודעת שירות גבוהה
• יכולת עבודה על מספר רב של משימות, תקתקנות ואחריות אישית
• דיסקרטיות (חשוף/ה למידע דיסקרטי ורגיש)
• יכולת עבודה מול מגוון רחב של דרגים בארגון




היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB 1986
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לארגון הממוקם בראשון לציון מתחום הקמעונאות דרוש/ה מזכיר/ת סמנכ"ל תפעול.
התפקיד כולל:ניהול משרד, אדמיניסטרציה ומזכירות כגון: מענה טלפוני , עבודה מול ספקים,
סריקות, הדפסות ותיוקים, ניהול יומנים ולו"ז ותיאום פגישות. 
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד דומה - חובה!
דינמיות
נמרצות
יכולת ארגון וראש גדול
יחסי אנוש מעולים 
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-6234
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברת הייטק בהרצליה פיתוח דרוש/ה מנהל/ת חשבונות ואדמיניסטרציה בהקף של חצי משרה.
התפקיד כולל:
הנהלת חשבונות - רישום פקודות יומן, התאמות בנקים וכרטיסי אשראי, ספקים ולקוחות
משכורות - הפקת תלושים ודוחות
דיווחים חודשיים לרשויות - מס הכנסה, ביטוח לאומי ומס ערך מוסף כולל דיווח במקוון
דיווחים שנתיים, טופסי 126 וטופסי 856
ניהול הפעילות השוטפת של המשרד
דרישות:
הסמכה וניסיון בהנהלת חשבונות סוג 1-2-3 - חובה
ניסיון בניהול אדמיניסטרטיבי - חובה
הכרת מערכת ERP פריוריטי ברמה גבוהה – חובה
ידע בתוכנת משכורות מיכפל - יתרון
יכולת עבודה יעילה ומסודרת והקפדה על פרטים
יכולת תקשורת בין אישית גבוהה מול לקוחות, ספקים ועובדים
ניסיון בעבודה בחברה גלובאלית - יתרון
שליטה בשפה האנגלית ברמה גבוהה - חובה
עדיפות למועמדים מאיזור הרצליה והסביבה
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
היקף משרה: משרה חלקית
קוד משרה: JB-00002
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
במסגרת התפקיד:
טיפול ביומנים מורכבים, מענה לטלפונים, אירוח פגישות,
סיוע בשיווק וארגון ארועים,
רכש כללי, הכנת מצגות,
טיפול בנושאים אישיים של המנכ"ל, תיאום נסיעות לחו"ל, ויזות,
תיאום דריקטוריונים, מעקב אחר פגישות חוזרות (שבועיות / חודשיות / רבעוניות) כולל תיאום סדר יום
טיפול בהכנת דוחות נסיעה, עבודה שוטפת מול ספקים ונותני שירותים של המשרד.
תנאים ושכר מעולים !!
דרישות:
- אנגלית ברמה גבוהה מאוד חובה- כשפת אם (קריאה כתיבה ודיבור ללא שגיאות)
- ניהול אדמניסטרטיבי ברמה גבוהה
- יכולת כתיבה באנגלית
- ניהול לו"ז מנכ"ל
ניסיון של כשנתיים בחברת הייטק
- מסודר/ת מאורגנ/ת אחראי/ת
אוריינטציה שירותית גישה חיובית וגישת can do.
חוש טכני וידע במערכות מחשב ופלטפורמות שונות.
כושר ביטוי גבוה ויכולת למידה וקליטה מהירה.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00820
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לקליניקה העוסקת בבריאות ויופי דרושה מתפעלת של ציוד רפואי

דרושה אחראית, עצמאית ובעלת ניסיון בתפעול קלינקה עם ציוד רפואי

המשרה בקניון סביונים - יהוד ובכפר סבא
דרישות:
  • ידע והתמצאות בסביבה ממוחשבת - חובה 
  • ידיעת שפות - יתרון 
  • יכולות ניהול 
  • עצמאות ואחריות 
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00001
קרא עוד
1 2 3 4 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!