תיאור תפקיד:
חברה גדולה ויציבה מגייסת מזכיר/ת סניף לחטיבת הפרוייקטים. התפקיד כולל ניהול יומנים, תיאומי פגישות, מיילים, הכנת מצגות, סיכומי ישיבות, טיפול במכרזים, שית"פ מול מחלקות וחטיבות שונות פנים וחוץ ארגוניות. מגוון משימות נוספות. משרה מלאה בלבד ללא אילוצי שעות בימים א-ה בין השעות 7:30-16:45. שכר ותנאים מצויינים למתאימים /ות!! מיקום: פארק המדע נס ציונה.
דרישות:
ניסיון בתפקיד מזכיר/ה מעל 3 שנים - חובה. ידע וניסיון בתוכנות האופיס - אאוטלוק, אקסל, וורד ו-PP - חובה. ראש גדול / תקתקן/ית / לויאליות. מוסר עבודה גבוה. יכולת עבודה תחת תנאי לחץ וריבוי משימות. תודעת שירות ויחסי אנוש גבוהים. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
2074
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למרפאה וטרינרית באוירה משפחתית באזור הצפון דרוש/ה מנהל/ת מרפאה. בוא והצטרף לצוות משפחתי ,להוביל ולהשפיע ,להגיע אתנו הכי רחוק שאפשר. תפקיד כיפי, מתגמל, לטווח הארוך, שמשלב ניהול ואהבה לבע"ח בסביבה דינאמית ומשפחתית. :על התפקיד התפקיד כולל אחריות ניהולית על כל היבטי פעילות המרפאה ושותפות בשמירה על המוניטין של המרפאה, הנעת צמיחה עסקית והבטחת רווחת הלקוחות והצוות כאחד. • הובלת הפיתוח העסקי במרפאה, חיזוק קשרים עם ספקים , עובדים ולקוחות. • אחריות על שירות הלקוחות וניהול צוות העובדים במרפאה. • ניהול מעגל חיי העובד – כולל גיוסים, טיפול בסיומי העסקה, ביצוע תהליכי משוב והערכה, ניהול יומי של העבודה והעומסים אצל הצוות, לרבות ניהול נוכחות, סידורי עבודה, ניהול היעדרויות, טיפול ברווחת העובד בחגים ואירועים מיוחדים. • הטמעת תהליכים ונהלי עבודה כולל הנעת הצוות למידה ביעדים וקיום ישיבות צוות לניתוח ממקרים, בניית תהליכי למידה וחניכה עבור הצוות בקרה על הידע המקצועי, איתורי פערי ידע ואחריות על השלמתו . • מתן מענה ותמיכה מקצועית לצוות בזמן אמת כולל מענה בשעות חירום. )מרפאה פועלת 24/7) • יזום תהליכים לשיפור השירות לרבות קיצור זמני המתנה ושמירה על שביעות רצון לקוחות. • אחריות על סגירת מעגל טיפול בלקוחות כמו אישורי תרופות, בקשות רופאים, פניות של לקוחות וטיפול אדמינסטרטיבי. • אחריות על תפעול השוטף של המרפאה כולל ניקיון , תחזוקה , בטיחות ,ציוד, הפקדת, הכנה לשכר והנה"ח.
דרישות:
● משרה מלאה – 9 שעות עבודה בין הימים א'-ה - זמינות לעבודה בשעות לא שגרתיות דיווח שוטף לבעלים של מרפאה. ● זיקה לבע"ח -חשוב! ● בעלי השכלה של תואר ראשון במשאבי אנוש / ניהול /מנהל עסקים ● ניסיון ניהולי של 3 שנים ומעלה בניהול מערכות עסקיות וצוות רב מקצועי-חובה ● ניסיון קודם בשירות/מכירה/תפעול של שנתיים לפחות -חובה ● ניסיון קודם בניהול מרפאה – יתרון. ● כושר ארגון ניהולי ופיקוח ● ידיעת השפה העברית ברמה גבוה ● בעלי יחס אנוש מעולה ● המשרה פונה לנשים וגברים כאחד. ● תינתן עדיפות למועמדים עם ניסיון דומה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
654652
אזור:
מרכז - תל אביב
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
למטה פרולוג'יק דרוש/ה מזכיר/ת מנכ"ל ומנהל/ת משרד למשרה חלקית ולטווח ארוך
דרישות:
- נכונות למשרה חלקית - ידע וניסיון בתכנות OFFICE, WORD וכד'- חובה - ניסיון בעבודה עם דרג מנכ"ל- חובה - ניסיון ונכונות לביצוע מטלות רוחביות, כולל נושאי אדמיניסטרציה משתנים - חובה - רישיון נהיגה ויכולת ניידות עצמאית- חובה
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
17063
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך
מזכיר/ה
מזכיר/ה
מזכיר/ה
מגייסת
19/03/2024
תיאור תפקיד:
לחברה בינלאומית העוסקת באנרגיה מתחדשת דרוש/ה מזכיר/ה. משרדי החברה המושקעים והמרשימים ממוקמים בחולון. התפקיד כולל אחריות על תחום האדמיניסטרציה ותפעול שוטף של המשרד כולל את התחומים הבאים: * ניהול לו"ז ויומנים של ההנהלה הבכירה. * זימון לישיבות דירקטוריון ומעקב אחר אישורי הגעה. * אחריות מא ועד ת לטיסות עובדים והנהלה לחו"ל. הזמנת כרטיסי טיסה, מלונות, אש"ל וכל מה שנדרש לטובת הנסיעה. * אחריות על הזמנות ציוד שוטף ורכש יומיומי למשרד. עבודה שוטפת מול ספקים כמו ציוד משרדי, כיבודים, חניה וכו'. * אחריות על כל נושאי הדואר במשרד. * גיבוי לצוות המזכירות בחברה במידה ומי מהן לא מגיעה.
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד דומה - חובה אחריות אישית ורמת מחוייבות גבוהה לתפקיד יציב וארוך טווח ניסיון עבודה במערכות אאוטלוק, אקסל - חובה ניסיון בהזמנת טיסות לחו"ל וטיפול בנלוות נכונות לעשייה שירותית וברמת מחויבות גבוה אנגלית ברמה טובה מאד משרה מלאה, לא היברידי, עבודה בצוות המאפשרת גמישות בשעות תנאים מעולים למתאימים/ות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-2775
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
לDeloitte - הפירמה המובילה והגדולה בעולם לשירותי יעוץ וראיית חשבון דרוש/ה מנהל/ת משרד לסניף ראשל"צ תיאור התפקיד: תפעול אדמיניסטרטיבי וניהול האיזור הציבורי (חדרי ישיבות, מטבחים, ציוד משרדי, מדפסות ועוד) מתן שירות לעובדים בקומה וסיוע במציאת פתרון לבעיות שעולות קבלה ואירוח לקוחות שמגיעים לפגישות ניהול יומנים שותפים תפעול אירועים – פעילויות רווחה ו-Happy hour, ישיבות, קליטת/עזיבת עובד.ת
דרישות:
נסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה יכולת עבודה תחת ריבוי משימות יכולת ניהול זמן וארגון שירותיות גבוהה, סבלנות חשיבה ביקורתית, יכולת לצפות מכשולים פוטנציאליים, פתרון בעיות תקשורת מצוינת בכתב ובעל פה אנגלית – שליטה מלאה (קריאה, כתיבה דיבור). שיקול דעת וקבלת החלטות מקצועיות מוטיבציה גבוהה אחריות, תגובה מהירה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00389
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לDeloitte - הפירמה המובילה והגדולה בעולם לשירותי יעוץ וראיית חשבון דרוש/ה עוזר/ת אדמיניסטרטיבית לסניף חיפה תיאור התפקיד: תפעול אדמיניסטרטיבי וניהול האיזור הציבורי (חדרי ישיבות, מטבחים, ציוד משרדי, מדפסות ועוד) ישיבה בעמדת קבלה מענה טלפוני - מרכזיה מתן שירות לעובדים בקומה וסיוע במציאת פתרון לבעיות שעולות קבלה ואירוח לקוחות שמגיעים לפגישות ניהול יומנים שותפים תפעול אירועים – פעילויות רווחה ו-Happy hour, ישיבות, קליטת/עזיבת עובד.ת
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה יכולת עבודה תחת ריבוי משימות יכולת ניהול זמן וארגון שירותיות גבוהה, סבלנות חשיבה ביקורתית, יכולת לצפות מכשולים פוטנציאליים, פתרון בעיות תקשורת מצוינת בכתב ובעל פה אנגלית – שליטה מלאה (קריאה, כתיבה דיבור). שיקול דעת וקבלת החלטות מקצועיות מוטיבציה גבוהה אחריות, תגובה מהירה
אנו ב-Deloitte מאמינים כי גיוון והכלה בקרב אנשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו, ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00418
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
לחברת אינטרנט מובילה ומצליחה, הנמצאת בלב הבורסה רמת גן דרוש/ה מזכיר/ת הנהלה.- אחריות על תחזוקת המשרד.
- ניהול יומנים ופגישות מנהלים.
- הפקדות ותשלומים בבנקים ובדואר.
- טיפול בגביה, חשבוניות, מעקבים אחר תקבולים מלקוחות.
- עזרה למחלקת הנהח"ש של החברה.
- עבודה על תוכנת חשבשבת.
דרישות:
- ניסיון בעבודת פקידות/מזכירות- חובה.
- ניסיון בניהול יומנים וקביעת פגישות- חובה.
- שליטה מלאה בכל תוכנות ה- OFFICE.
- ניסיון בהנה"ח- יתרון.
- הכרות עם חשבשבת - יתרון.
- אנגלית ברמה טובה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-315
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
סינאל מלל פייוויי הינה אחת מקבוצות המחשוב הארגוני המובילות בישראל. החברה מספקת מגוון רחב של פתרונות תוכנה וחומרה לניהול המשאב האנושי בארגון (הפקת שכר וניהול נוכחות, סליקת כספי פנסיה, חסכון והשקעה) וכן ניהול ואנליטיקה חכמה של מערכי אבטחה פיזיים בארגון. כמו כן מספקת סינאל הדרכות ושירותי ייעוץ מקצועיים וטכנולוגיים המסייעים למעסיקים ולמנהלים להתמודד עם סוגיות ארגוניות קריטיות בצורה יעילה, חסכונית ורווחית. דרוש/ה מזכיר/ה בלשכת מנכ"ל תחומי אחריות : ניהול יומן הכולל פגישות פנימיות, חיצוניות וישיבות דירקטוריון התנהלות מול גורמים בחברה + חברות הבת בחו"ל + גורמים חיצוניים מתן מענה ללקוחות ועובדי החברה מתן מענה למנכ"ל בנושאי החברה + נושאים אישיים לרבות תשלומים אישיים, ארגון טיסות סיכום פגישות, ישיבות וכתיבת פרוטוקולים. יכולת הבעה ברמה גבוהה בכתב ובעל פה + בשפה האנגלית שמירה על דיסקרטיות, סדר וארגון משרה מלאה במשרדי החברה בפתח תקווה בימים א-ה, בין השעות 09:00-18:00 (חמישי עד 17:00)
דרישות:
ידע ב- OFFICE בדגש על אקסל - חובה אנגלית ברמה גבוהה: קריאה, הבנה ודיבור - חובה אחריות, תקתקנות, מולטיטסקינג, ייצוגיות. יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות. נכונות למתן מענה טלפוני גם מעבר לשעות העבודה. שירותיות ויחסי אנוש טובים. תפעול ואדמיניסטרציה. **המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00004
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
מנהל/ת משרד בירושלים למשרה מלאה! לארגון בתחומי החברה ורווחה, עם עשייה משמעותית ומלאה בשליחות התפקיד כולל: *ניהול תחום הרכש המשרדי בחברה *טיפול בדואר והפקדות, עבודה בצמוד למחלקת הנהלת חשבונות ושכר, דוחות נוכחות של העובדים *קשר עם לקוחות וספקים של הארגון, תוך הקפדה על שימור לקוחות *אחריות על פרסומים, הגשת מכרזים *לקיחת אחריות על כל תחומי האדמיניסטרציה המגוונים במשרד, האצלת סמכויות *המשרה מלאה, בירושלים
דרישות:
*תואר ראשון לפחות- חובה *ניסיון קודם בניהול משרד/ניהול אדמיניסטרטיבי *יכולת להניע עובדים, לקדם תהליכים ולחשוב בגדול *תקתקנות, זריזות, יכולת לעבוד בתנאי לחץ ולתעדף משימות *ניסיון בעבודה על תוכנות אופיס השונות *אנגלית ברמה טובה *כתפיים רחבות לשאת את צרכי המשרד ולדאוג לכל בצורה מיטבית *זמינות למשרה מלאה, בירושלים **המשרה פונה לנשים וגברים כאחד**
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
H-MIS
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
- ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף של המשרד
- ניהול יומן ותיאום ישיבות, ניהול ובקרת משימות
- הכנת חומרים לישיבות
- טיפול בהזמנות רכש, חשבוניות ועבודה מול הנה"ח
- עבודה מול ממשקים רבים, פנים וחוץ ארגוניים
דרישות:
- חובה ניסיון בתפקיד דומה כולל ניהול יומנים מורכבים של מנהלים/ות בכירים/ות
- ניסיון קודם מחברה פרויקטלית/חברת נדל"ן – יתרון משמעותי
- שליטה בתוכנות Office לרבות Excel ו- Power Point – חובה
- יחסי אנוש טובים, אחריות ויסודיות
- מיקום המשרה: נתניה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
852120
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
סיוע למנהלת HR בארגון. הפקת Happy Hour שבועיים, תיוק מסמכים, הזמנת סופר, הזמנת ציוד משרדי, סיוע בארגון ימי גיבוש ומתנות לעובדים. ** המשרה הינה משרה חלקית/ משרת אם- 3 ימים בשבוע!
דרישות:
-תואר רלוונטי בתחום -יחסי אנוש מעולים -אחריות, "ראש גדול" ומוטיבציה -ניידות עם רכב
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
JB-01340
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
אחראי/ת מעקב אחר מסמכי שרטוט לפרויקטים הנדסיים לחברה בין-לאומית מובילה! במסגרת התפקיד: תיעוד ומעקב אחר מסמכים הנדסיים ותמיכה שוטפת במנהלי הפרויקט משרה מלאה תנאי שכר הולמים! סביבת עבודה בין לאומית
דרישות:
ניסיון בבקרת מסמכים / תיעוד הנדסי - חובה ניסיון עבודה בפרויקטים הנדסיים - חובה ניסיון אדמיניסטרטיבי - חובה אנגלית ברמה גבוהה - חובה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-04267
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
- ניהול שוטף של המשרד
- דוחות: נוכחות, חופשות, עדכוני שכר
- חשבונות: ריכוז חשבוניות, כרטיסי אשראי וכו'
- גיוס עובדים: חוזי עבודה, תהליך קליטה/גיוס של עובדים
- ארועים: ימי הולדת, ארועי חברה וכו'
- לוגיסטיקה: עבודה מול ספקים, נותני שרות ועוד
דרישות:
- 1-3 שנות ניסיון בניהול אדמיניסטרטיבי
- הבנה בסיסית בהנהלת חשבונות
- כושר ביטוי גבוהה בכתב ובע"פ
- יחסי אנוש מעולים וגישה שרותית
- משרה ללא היברידיות במשרדי החברה בהרצליה פיתוח
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00038
אזור:
מרכז - תל אביב, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
למשרד אדריכלים חדשני ומוביל בתל אביב דרוש/ה מנהל/ת משרד מקצועי/ת וארגוני/ת להצטרפות מיידית. המשרה מציעה סביבת עבודה יצירתית ותוססת בקרב צוות מנצח ואדריכלים מובילים. אנו מחפשים מועמד/ת עם יכולת ניהול גבוהה, תשומת לב לפרטים וניסיון בהנהלת משרד. תחומי אחריות:
1. תפעול משרד, ניהול אדמיניסטרטיבי למשרד. 2. קידום וניהול מדיה, רשתות חברתיות 3. עבודות רווחה, הפקת אירועים ופעילויות חברתיות (25 אנשי מקצוע) 4. ביצוע גביה בשיתוף עם הנהלת חשבונות
דרישות:
• ניסיון של לפחות שנתיים- שלוש שנים בניהול משרד • ארגון ויכולת ניהול גבוהה • שליטה מלאה במערכת אופיס • יכולת תקשורת ברמה גבוהה • שליטה ברשתות חברתיות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
22932
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחום הנדל"ן דרוש/ה מנהל/ת אדמניסטרציה תיאור התפקיד
ניהול ספקים וחשבונות ניהול יומנים מורכבים סנכרון בין הנהלת החברה כפיפות למנכ"ל החברה אחריות על ניהול הרווחה
דרישות:
לפחות שנתיים ניסיון בניהול אדמניסטרציה יכולת ניהול משימות מורכבות ותעדוף ניסיון בניהול יומנים מורכבים - חובה שליטה מלאה בתוכנות אופיס
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
750
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|