תיאור תפקיד:
קבוצת יעל, חברת IT מהמובילות והוותיקות בארץ המספקת פתרונות טכנולוגיים מובילים בתחומם מגייסת מנהל/ת משרד מיקום המשרה - כפר סבא תיאור התפקיד: - עבודה צמודה וסיוע למנכ"ל החברה - ניהול יומן - מעקב אחר תהליכים - התנהלות מול ממשקים פנימיים וחיצוניים רבים - תהליכי רכש - עבודה שוטפת מול מחלקת הכספים - ניהול אדמיניסטרטיבי ושוטף של המשרד - מענה למנהלי ועובדי החטיבה - סיוע למנהלת מש"א - טיפול בעובדים חדשים ומסיימים ורווחה. - מודל עבודה היברידי
דרישות:
- אקדמאי/ת- חובה - ניסיון קודם של 3 שנים בתפקיד דומה – חובה - ידע בשפה האנגלית - שליטה ברמה גבוהה ביישומי גוגל ואופיס, במיוחד Sheets - ניסיון בעבודה מול ממשקים רבים ותהליכי רכש - יכולת ניהול מספר תהליכים במקביל ותעדוף משימות - יכולת למידה מהירה, הקשבה והבנה אינטואיטיבית - כושר ארגון וראיה מערכתית רחבה - פרואקטיביות ויוזמה לשיפור תהליכים - יחסי אנוש מעולים, שירותיות, בגרות אישית, ראש גדול ויכולת למידה מהירה - ניסיון קודם בעבודה בחברת היי טק- יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
23062
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
החברה המונה כ-70 עובדים עיקר התפקיד: עוזרת אישית למנכ"ל - סידורים אישיים, תזכורות ועדכונים לגבי אירועים, זימון פגישות וישיבות. "אם הבית" חשיבות גדולה לגישה – ראש גדול, חיפוש ומציאת פתרונות לכל בעיה, מתן מענה לכל נושא ובזמן. ניהול ספקים והוצאות שוטפות - מעקב אחרי הוצאות, טיפול בצ’קים ומעקב אחרי ספקים. תחזוקה - עבודה מול אנשי התחזוקה, אחריות לנראות המשרדים. משרה מלאה ראשון עד חמישי - 9:00-18:00
דרישות:
ניסיון בתפקיד דומה - חובה סדר, ארגון ואחריות אישית ברמה גבוהה מאד. אחריות ורצינות. אסרטיביות. יחסי אנוש מעולים. אנגלית ברמה גבוהה. שליטה בתוכנות OFFICE. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00040
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
משרה: קבלה ומ' משרד ואדמינ' חברה: תוכנת מחשבים (בת 10 שנים, 40 איש) מיקום: קרית גת היקף: א'-ה' 08:30-17:00 משימות: איוש עמדת הקבלה, תיאומי פגישות, אירוח ניהול שוטף של המשרד תפעולית, לוגיסטית ואדמיניסטרטיבית ניהול ספקים: קבלת ספקים, הזמנות, ציוד משרדי ורכיבים אלקטרוניים, תשלומים וחשבוניות ביטוחים: חידושים, פוליסות, רכבים תמיכה במחלקה המשפטית – ניהול, מעקב וריכוז חוזים ותיוק תמיכה בצוותי פיתוח מיחשוב, מחקר, מ"א והנהלה
דרישות:
עברית כשפת אם – חובה אנגלית ברמה מעולה – חובה ניסיון רלוונטי בתפקיד בעל אופי דומה לפחות 5 שנים – חובה שליטה גבוהה בתוכנות אופיס, דגש על אקסל, SAP – יתרון הגשת מועמדות: יש לשלוח קו'ח בקובץ word/PDF מצורף לכתובת: [email protected]**יש לציין קוד משרה 'אופירה'(738138)** (רק פניות מתאימות ייענו)
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
Jאופירה(738138)
|
תיאור תפקיד:
מזכיר/ה למחלקות השיווק ומשאבי האנוש למשרד עו"ד מוביל בתל אביב - צמוד לרכבת
אם את/ה תקתקנ/ית עם ראש גדול ואנרגיה טובה - זו ההזדמנות שלך להצטרף לצוות מנצח! תפקיד מגוון ודינמי שכולל עבודה צמודה עם מחלקות השיווק ומשאבי האנוש של אחד ממשרדי עורכי הדין המובילים בישראל. התפקיד כולל: לקיחת חלק חשוב בעולמות שיווק, תקשורת פנים- ארגונית, רווחה, גיוס ופיתוח ארגוני. ניהול ותיאום יומנים, פגישות ושיחות עם גורמים פנים- וחוץ-משרדיים, אחריות שוטפת על משימות אדמיניסטרטיביות ותפעוליות סיוע בהפקת כנסים ואירועים, תהליכי גיוס, רווחה ופרוייקטים חוצי ארגון, טיפול בחשבוניות ומעקב תקציבי, מתן מענה לפניות של עובדי המשרד תנאים: משרה מלאה בימים א'-ה' בין השעות 8-17 (גמיש) שכר: 50 ש"ח לשעה מיקום: מגדלי עזריאלי בתל אביב - צמוד לרכבת
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי של שנה-שנתיים לפחות – חובה ניסיון קודם במשרד עורכי דין – יתרון משמעותי שליטה מצוינת ביישומי Office, Outlook, Zoom בדגש על מיומנויות אקסל אנגלית ברמה טובה, כתיבה ושיחה – חובה תקשורת בינאישית מצוינת, סדר וארגון, דיסקרטיות ויכולת עבודה בצוות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
51834
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
משרה זמנית - איש/אשת Back Office בחברת סייבר בכפר סבא! לתפקיד מגוון ודינמי הכולל תמיכה אדמיניסטרטיבית, עבודה מול ממשקים פנימיים וניהול תהליכים תפעוליים. הקמת הזמנות לקוחות במערכות המידע הפקת חשבוניות וקליטת מסמכים עבודה שוטפת מול ממשקים פנים-ארגוניים תמיכה אדמיניסטרטיבית שוטפת במחלקות שונות ניהול דוחות ונתונים באקסל משרה מלאה העבודה מתבצעת מהמשרד בכפר סבא – קיימת גמישות חלקית לעבודה מהבית משרה זמנית – 7-8 חודשים
דרישות:
ניסיון קודם בהפקת חשבוניות והקמת הזמנות שליטה מלאה בתוכנות Office, בדגש על Excel היכרות עם מערכת Priority – יתרון יכולת עבודה עצמאית ובצוות יחסי אנוש מצוינים, שירותיות ותקשורת בין-אישית טובה נכונות למשרה מלאה בפר סבא
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה:
73883
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
מתן שירותי מזכירות שוטפים לראש האגף ולמנהלים נוספים באגף, ניסיון קודם בניהול לשכה והיכרות טובה עם מערכות תוכנות Office לרבות:- ניהול יומנים, תיאום דיונים רבי משתתפים, בתוך הארגון ומול גופים חיצוניים
- טיפול בדואר יוצא ונכנס – תיעוד והפצה
- אישורי כניסה
- ריכוז חומר לדיונים
- מעקב אחר משימות האגף
- נאמני / ות משא''ן אגפי
- ניהול מסגרת השעות של יועצי האגף
- ריכוז ועדות מקצועיות שבתחום אחריות האגף
דרישות:
דרישות התפקיד:- בעל/ת תואר ראשון, תואר שני – יתרון.
ניסיון:- ניסיון קודם בעבודת מזכירות או ניהול משרד ואדמיניסטרציה
דרישות נוספות:- יחסי אנוש טובים מאוד, אדיבות ושירותיות
- יכולת עבודה בצוות תוך תמיכה וגיבוי הדדי
- יסודיות ותשומת לב לפרטים, ביצוע "שלם" של משימות וללא צורך בבקרה הדוקה
- לקיחת אחריות, "ראש גדול"
- יכולת קבלת מרות
- יכולת עמידה בתנאי לחץ
- נכונות לעבודה בשעות נוספות
למתאימים.ות:- סביבת עבודה נעימה ומעניינת
- תנאי עבודה מצויינים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00025
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
דרום - באר שבע
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לבית השקעות מוביל במרכז דרוש/ה עוזר/ת אישי/ת למנכ"ל, לתפקיד דינמי ואחראי הכולל ליווי צמוד של המנכ"ל בניהול היומיומי, סיוע במשימות שוטפות, תיאום פגישות, עבודה מול ממשקים בכירים, הכנת חומרים לפגישות ולמצגות, טיפול בדואר נכנס ויוצא, מעקב אחר משימות, ניהול יומן, תיאום נסיעות ועוד.
דרישות:
ניסיון קודם של לפחות 3 שנים בתפקיד דומה - חובה שליטה מלאה ביישומי Office ובפרט ב-Outlook, Word ו-Excel עברית רהוטה ואנגלית ברמה גבוהה מאוד (דיבור, קריאה וכתיבה) כישורי סדר וארגון מעולים, יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות אחריות אישית גבוהה, דיסקרטיות, יחסי אנוש מצוינים זמינות גבוהה וגמישות בשעות העבודה תואר ראשון - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
188256
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
לחברה גדולה במרכז דרוש\ה פקיד\ת קבלה תיאור התפקיד:עבודה מול ספקים, תפעול שליחויות, דואר ומשלוח שוטף לסניפים ביצוע הזמנות רכש וחשבוניות במחלקה באמצעות מערכת הפריוריטי ניהול לו"ז חדרי הישיבות, אחריות על כיבוד עובדי הקומה אישורי חניה, כניסה לבניין וכו .. היקף המשרה: משרה במשמרות א'-ה' 07:45-17:00 ומשמרת ערב 11:00-19:00 - שבוע אחד פעמיים ושבוע אחד 3 פעמיים - יש אפשרות גם רק למשמרת ערב!! נא לציין ציפיות שכר תנאים מעולים למתאימים - קרן השתלמות, סיבוס וכו קליטה ישירה לחברה!!
דרישות:
ניסיון באדמיניסטרציה - חובה! שליטה מלאה בתוכנות Office, בדגש על Excel אנגלית ברמה טובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
51776
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברה יצרנית בתחום הריהוט לבית דרוש/ה מזכיר/ת מנכ"ל במסגרת התפקיד ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף, ניהול יומנים ולוחות זמנים, מתן מענה ללקוחות החברה, התנהלות שוטפת מול ספקים, ממשקים פנים וחוץ ארגוניים, טיפול בתחום הרכש, ביצוע בקרות על פרוייקטים, טיפול בטפסים ואישורים ודאגה לכל צורכי המנכ"ל. משרה מלאה + שעות נוספות על פי צורך. המשרה ממוקמת בהר טוב סמוך לבית שמש.
דרישות:
ניסיון בתחום שירות לקוחות ו/או אדמיניסטרציה - חובה ניידות - חובה שליטה ביישומי אופיס - חובה אחריות, דיסקרטיות, זריזות, קליטה מהירה ומוטליטסקינג
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1242
אזור:
מרכז - מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - קרית גת, קרית מלאכי
|
תיאור תפקיד:
משרה מלאה: ראשון - חמישי, 08:00-16:00 התפקיד כולל:המשימות העיקריות הנכללות בתכולת התפקיד הינן: ניהול יומן, תיאום פגישות וישיבות, ריכוז חומרים לישיבות וועדות, ביצוע שלב הפצה של דוחות, עדכון מערכות שונות המשמשות לניהול עבודת החטיבה, הזמנת ציוד, עדכונים ובקרות נוכחות של עובדי החטיבה, סיוע בהכנת מסמכים שונים ומשימות אדמיניסטרטיביות נוספות.
דרישות:
הכישורים הנדרשים:· תואר אקדמאי- חובה· ניסיון בניהול לשכה של מנהל בכיר בארגון גדול - יתרון · ידע וניסיון ביישומי אופיס בעיקר Excel , Word - חובה· שליטה במערכות מחשב וניסיון עם מערכות לניהול משימות · אנגלית רמה טובה מאוד ברמה גבוהה - שיחה והתכתבות – חובה· ניסיון בעבודה על מערכות לניהול משימות - חובה· יכולת עבודה מול משימות רבות במקביל, יצירת תעדופים ומעקב אחר ביצוע מול דרגים ניהוליים · שירותיות, אסרטיביות ויכולת עבודה מול דרגים ניהוליים בכירים במקביל · אמינות ודיסקרטיות · אחריות, דיוק וסדר
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
13887
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה טכנולוגית בפ"ת, לתפעול שוטף של משרדי הנהלה, ניהול יומן, תאום פגישות, הזמנת ציוד משרדי, הזמנת כיבוד, עבודה מול ספק הסלולר ונותני שירותים נוספים. טפול בנסיעות לחו"ל (מעט), סיוע בארגון תערוכות וימי עיון, סיוע למנהלת משאבי אנוש בנושאי רווחה. סביבת עבודה נעימה ומשפחתית.
דרישות:
השכלה אקדמאית שליטה מלאה בישומי OFFICE ניסיון אדמיניסטרטיבי רלוונטי זמינות ליום עבודה של 8 שעות לפחות 8:00 – 16:00.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
JB-00359
אזור:
מרכז - פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה מזכיר/ה למשרה מלאה במזכירות מושב בני עטרות. התפקיד כולל: -מתן שירות לתושבי המקום. -עבודת מזכירות והנהלת חשבונות. ניהול שוטף של מזכירות המושב: תחזוקה שוטפת של המזכירות ; מענה לטלפונים ולמיילים ; קבלת קהל ; ניהול יומן פגישות ; גבייה ; תשלומים לספקים ; הכנה למשכורות ועוד ועוד.
דרישות:
-ניסיון בעבודת מזכירות לפחות 3 שנים – חובה. -ניסיון בהנהלת חשבונות – חובה. -תעודה סוג 1-2 בהנהלת חשבונות – יתרון. -שליטה מלאה ביישומי מחשב – חובה. -גישה שירותית. -יחסי אנוש טובים. -רמה גבוהה של ארגון וסדר. -אחריות וראש גדול. -ניסיון בעבודה במגזר החקלאי יתרון. -רישיון נהיגה. היקף משרה: 65% עם אופצייה להגדלת המשרה 5 ימים בשבוע: בימים א'-ב'-ד'-ה' 08:00-14:00 ; ביום ג' 16:00-19:00 סביבת עבודה נעימה ומשפחתית. מושב בני עטרות נמצא ליד יהוד ונתב"ג. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00003
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
אם את בוגרת תואר ראשון, עולם האדמיניסטרציה בוער בך, את אוהבת לנהל יומנים ולדלג בין הפגישות והשינויים, המילה "טופל" עושה לך את זה, חשוב לך להרגיש לפעמים שכל המשרד על הכתפיים שלך - ייתכן שמצאת את משרת חייך! אם את אסרטיבית בחינניות, יצירתית, יוזמת, דוחפת ומולטיטאסק בטירוף - אז גם אנחנו רוצים אותך. אנחנו ממוקמים במרכז ת"א (ממליצים להגיע בתחב"צ) שעות העבודה 09:00-17:00
דרישות:
- ניסיון של שנתיים לפחות בתפקיד דומה כעוזרת מנכ"ל / מנהלת לשכה / עוזרת אישית. - ניסיון בניהול יומנים עמוסים ומלאי שינויים - תואר ראשון - יתרון - אנגלית טובה ** המשרה מנוסחת בלשון נקבה מטעמי נוחות אך מיועדת לכל המינים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
2700
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה מנהל/ת אדמיניסטרטיבית ללשכת סמנכ"ל חטיבת לקוחות מסחר ורגולציה תיאור התפקיד: לחברת נתיבי הגז הטבעי לישראל דרוש/ה מנהלת אדמיניסטרטיבית ללשכת סמנכ"ל חטיבת לקוחות מסחר ורגולציה. התפקיד כולל: 1. ניהול לשכת סמנכ"ל כולל ניהול יומן סמנכ"ל ומנהלי האגפים. 2. תיאום פגישות מרובות משתתפים ושיחות טלפוניות. 3. עבודה מרובת ממשקים אל מול לקוחות בכירים רגולטוריים. 4. הכנת מצגות וחומרי רקע, ניסוח מכתבים, סיכומי ישיבות, מעקב אחרי ביצוע. 5. יד ימינו של סמנכ"ל החטיבה וסיוע בכל הנדרש. 6. איוש עמדת הקבלה וסיוע אדמיניסטרטיבי כללי וקבלת אורחים.
דרישות:
1. ניסיון של 3 שנים לפחות בתפקידי ניהול לשכה/ אדמיניסטרציה וניהול משרד – חובה 2. שליטה מלאה ב- outlook וביישומי - Office חובה 3. התנסחות בעברית בכתב ובע"פ ברמה גבוהה מאוד- חובה 4. אנגלית ברמה טובה- חובה 5. ניסיון קודם בהובלת מיזמים ופרויקטים עצמאיים- יתרון משמעותי 6. אחריות ומקצועיות, יסודיות, דיסקרטיות ואמינות ברמה גבוהה 7. סדר וארגון, יכולת ניהול זמנים, יוזמה (פרואקטיבית), יכולת לנהל דוחות 8. יחסי אנוש ותודעת שירות מעולים, זמינות גבוהה , ראש גדול ומוסר עבודה גבוה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1030
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת יזמות ובניה ותיקה דרוש/ה מזכיר/ת חברה ועוזר/ת אישית למנכ"ל. התפקיד כולל ניהול אדמיניסטרטיבי ולהיות יד ימינו של המנכ"ל. טיפול ביומן ותאומי פגישות, השתתפות בפגישות בהתאם לצורך, הכנת סיכומי פגישות. ביצוע משימות מגוונות, בקרה שוטפת, הכנת חומרים לפגישות. מענה טלפוני, הכנת מצגות, הזמנת טיסות ומקומות אירוח, תאום השתתפות בכנסים. משרה מלאה ברמת גן.
דרישות:
ניסיון בתפקיד דומה - חובה יכולת ניסוח גבוהה בכתב ובעל פה שליטה מלאה ביישומי אופיס - חובה דיסקרטיות, לויאליות, יסודיות, יכולת עבודה עצמאית תקשורת בינאישית טובה, יחסי אנוש מעולים, ראש גדול
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3161
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|