דרושים בתחום מנהל משרד

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 76 משרות עבודה בתחום מנהל משרד

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחומה דרוש/ה ר' מטה מנכ"ל 
התפקיד כולל:
קידום תהליכים עסקיים ופרויקטים אסטרטגיים, מעורבות בפרויקטים ותהליכים חוצי ארגון
 ניהול ישיבות ההנהלה, לרבות פרוטוקולים והחלטות הנהלה ומעקב אחר יישומן
השתתפות ומעורבות בכלל הפגישות, דיונים, שוטפים, צוותי חשיבה, ועדות היגוי, ועוד
 הכנת חומרים לישיבות דירקטוריון, פגישות פנימיות, מצגות, מסרים ארגוניים ועוד
 הנעת ממשקים וניהול הקשר בין הדירקטוריון וההנהלה הבכירה
 אחריות על תגמול בכירים
 ניהול תקציבים
 סיוע למנכ"ל בכל שיידרש תוך ייצוג האינטרסים של החברה ושל הלשכה בפני גורמים בכירים ועוד
דרישות:
 ניסיון קודם כראש מטה/עוזר/ת  מנכ"ל/מזכיר/ת  חברה/ראש לשכה מארגון
 / יוצאי חברות ייעוץ/משרדי עו"ד מובילים שעבדו מול ארגונים גדולים והנהלה בכירה
· תואר ראשון – חובה
· רמה אישית גבוהה, מהירות קליטה ויכולת אינטגרציה גבוהה, חדות מחשבה וירידה לפרטים
· ייצוגיות, פרזנטטיביות, כושר ביטוי גבוה בעל פה ובכתב
· תקתקנות, ביצועיסטיות, עצמאות, יכולה למידה עצמית מהירה
· יכולת הנעת ממשקים, סמכותיות והובלה
· חשיבה רחבה, מערכתית, ראייה אסטרטגית
· יושרה, רמת דיסקרטיות וממלכתיות גבוהות, יכולת לעורר אמון
· בגרות ואחריות אישית, עמידות ויכולת עבודה בסביבה דינאמית ואינטנסיבית
· זמינות ועבודה בשעות פעילות הלשכה והמנכ"ל
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: jb-6375
אזור: מרכז
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברה פרטית בתחום התקשורת דרוש/ה מנהל/ת משרד ופיתוח עסקי:
  • התנהלות מול ממשקים מרובים וגורמים בכירים.
  • ריכוז פעילות החברה מול רשויות וחברות חיצוניות
  • כולת התנסחות רהוטה וניסיון בניהול מו"מ
  • תפעול וסיוע שוטף לעבודת המנכ"ל על כל היבטיה
  • ראש גדול ותודעת שירות גבוהה
  • אחריות על מעקב וביצוע בפועל, בנייה ויישום תכניות עבודה
פרטי משרה:
  • 08:00-17:00
  • נכונות לשעות נוספות
  • המשרה בראש העין
דרישות:
דרישות:
  •  למשרה זו נדרש ידע נרחב בתוכנות OFFICE , במיוחד Excel, Power Point, Word
כישורים נדרשים:
  • יחסי אנוש מעולים
  • יכולת עבודה בצוות
  • אסרטיביות
  • יכולת עמידה בתנאי לחץ
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00055
קרא עוד
תיאור תפקיד:
במשך למעלה משלושה עשורים, המותג אבן קיסר | Caesarstone מוביל את תחום משטחי הפרימיום בארץ ובעולם. מטה החברה הגלובאלי של אבן קיסר ממוקם בשדות ים והחברה פועלת במעל 50 מדינות בכל העולם
אנו מגייסים מזכיר.ת מפעל למנהל אתר בר-לב למשרה מלאה הממוקמת באזה"ת בר-לב (סמוך לכרמיאל)

במסגרת התפקיד:

  • קבלת קהל ומתן שירות למבקרים במפעל - עובדים, ספקים, עובדים חדשים וכיוצב'
  • ניתוב שיחות נכנסות וקבלת הודעות
  • ניהול יומן ותיאום פגישות מרובות משתתפים עבור מנהל המפעל ומנהל הייצור
  • תיאום חדרי ישיבות ותיעוד סיכומי ישיבות (לרבות ישיבת הנהלה יומיות), הוצאת פרוטוקולים ומעקב אחר ביצוע המשימות מול המנהלים
  • אחריות על ביקורים של אורחים מחו"ל - תקשורת מולם, תיאום תחבורה ומקומות לינה בארץ עבור מבקרים.
  • ניהול תקציבי המפעל (שוטף והשקעות), לרבות עבודה על מערכת רכש ומערכת ERP (Oracle)
  • בקרה תקציבית ובקרת עמידה ביעדים מול המנהלים וכן עבודת בקרה מול המחלקה הכלכלית ומחלקת הרכש

דרישות:
  • ניסיון של כ- 3 שנים בתפקיד אדמיניסטרטיבי שירותי
  • השכלה אקדמית - תואר ראשון - חובה
  • שליטה גבוהה בתוכנות OFFICE – חובה, יכולת הכנת מצגות ב-PP
  • רצוי ניסיון בתוכנת ERP
  • אנגלית - יכולת לתקשורת בסיסית במיילים
  • יכולת עבודה במשרה מלאה (8:00-16:30) באתר החברה באזור התעשייה בר-לב
  • המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
  • רק פניות מתאימות יענו
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00145
אזור: צפון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
במשך למעלה משלושה עשורים, המותג אבן קיסר | Caesarstone מוביל את תחום משטחי הפרימיום בארץ ובעולם. מטה החברה הגלובאלי של אבן קיסר ממוקם בשדות ים והחברה פועלת במעל 50 מדינות בכל העולם
אנו מגייסים מנהל.ת אדמיניסטרטיבית ללשכת סמנכ"ל של מטה החברה - משרה מלאה או בהיקף של 80% וממוקמת בקיבוץ שדות ים (קיסריה)
במסגרת התפקיד:
תמיכה אדמיניסטרטיבית שוטפת לסמנכ"ל, לרבות:
  • ניהול יומנים, תיאום פגישות, תיאום ישיבות ניהול מחלקתיות
  • אירוח אורחים ומבקרי חוץ
  • טיפול בעובדי המחלקה לרבות- נוכחות, ארגון אירועים מחלקתיים כמו כנסים, מפגשי off site וכו'
  • עבודה על מערכת ERP- Oracle: ביצוע דרישות רכש ומעקב אחר הזמנות במערכת מול תקציב
  • העברת מסמכים נדרשים למח' הנה"ח
  • הכנת מצגות ב-PP
  • תמיכה ועבודה מול מחלקות חיצוניות כגון מרכז הזמנות /כספים/ מכירות וכו'
דרישות:
  • ניסיון של לפחות 3 שנים בתפקיד אדמיניסטרטיבי מורכב ורב ממשקים - חובה
  • השכלה על תיכונית, רצוי אקדמית
  • שליטה גבוהה בתוכנות OFFICE - חובה
  • רצוי ניסיון בתוכנת ERP
  • אנגלית ברמה גבוהה
  • גישה שירותית, יחסי אנוש טובים
  • יכולת עבודה עצמאית, תחת לחץ ומול מס' גורמים במקביל
  • יכולת עבודה במשרה מלאה או בהיקף של 80% - במטה החברה בקיבוץ שדות ים (סמוך לקיסריה)
  • המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
  • רק פניות מתאימות יענו
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה: JB-00149
אזור: שרון, צפון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לגוף העוסק בסליקה פנסיונית דרוש/ה עובד/ת צעיר/ה בעל/ת שליטה מלאה במחשב כולל אקסל ברמה גבוהה.
  • מיקום המשרה: קריית מוצקין
  • דרוש ניסיון מוכח בעבודה משרדית.
דרישות:
  • רקע בהנהלת חשבונות 
  • נכונות ללמוד מקצוע לטווח ארוך.
  • מאיזור הקריות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00003
אזור: צפון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
ל- Deloitte פירמת הייעוץ וראיית החשבון המובילה והגדולה בעולם דרוש/ה מזכיר/ת שותפים.
ניהול יומני מנהלים בכירים, מתן שירותים נוספים למנהלים, הקמת דרישות רכש, הפקת חשבונות ללקוחות.
אירוח לקוחות, הכנת דוחות החזרי הוצאות, ארגון ישיבות הצוות של השותפים. זמינות וחיבור למיילים דרך הטלפון.
גישה שירותית, יוזמה, חשיבה קדימה, לקיחת אחריות על מטלות מהמנהלים, זיהוי צרכים ויצירת פתרונות, פרואקטיביות, יסודיות וחריצות.
* העבודה הינה במשרה מלאה במשרדי החברה במגדלי עזריאלי ובמתכונת
היברידית.
* המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
* אנו ב-Deloitte מאמינים כי גיוון והכלה בקרב אנשינו הוא מרכיב קריטי
בהצלחה שלנו ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל
צורותיו.
דרישות:
- ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה
- אנגלית ברמה טובה - חובה
- תואר ראשון - יתרון
- ניסיון בחברה גלובלית - יתרון משמעותי
- שליטה מלאה ב- Outlook - חובה
- יכולת עבודה בסביבה דינאמית ובריבוי משימות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 7493
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברה צעירה ומובילה בתל אביב, דרוש/ה מזכיר/ת חברה/ מנהל/ת משרד
התפקיד כולל:
מזכירת המנכ"ל וסמנכ"ל הכספים
ניהול יומנים
אדמיניסטרציה
אירוח וכיבוד לאורחים
הערכות לכנסים ואירועים
עזרה בנושא רווחה וכח אדם
הכנת מצגות
הזמנת רכש משרדי
הפעלת צוותי אחזקה
דואר חברה – לרבות יציאה לסניף הדואר
העבודה במשרה מלאה במשרדי החברה בתל אביב
דרישות:
ניסיון באופיס
ניסיון בהכנת מצגות - יתרון
ניסיון בניהול משרד
סדר וארגון
אמינות ויסודיות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-98
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
  • ניהול אדמיניסטרטיבי, ניהול יומן מנכ"ל ותיאום פגישות, תחזוקה שוטפת של משרד מנכ"ל
דרישות:
  • שליטה ביישומי office – חובה (כולל אקסל ואאוטלוק)
  • ידע באנגלית
  • יכולת עבודה עצמאית ומול ממשקים רבים תחת עומס
  • תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש טובים
  • דייקנות ותשומת לב לפרטים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00082
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברה היושבת בצפון תל אביב (בנמל תל-אביב), העוסקת ביבוא ויצוא של מוצרי שיש
ואבן, דרוש/ה עוזר/ת מנהלת משרד למשרה מלאה.
תיאור המשרה:
1 .מתן תמיכה טלפוני לאנשי המכירות הנמצאים בשטח.
2 .הפקת הצעות מחיר, הזמנות, תעודות משלוח, חשבוניות, קבלות וכו' בתוכנת SAP .
3 .הפקת הזמנות רכש , תעודות רכש וכו' בתוכנת SAP .
4 .מענה לטלפונים.
5 .עבודה מול עמילי מכס בארץ.
6 .עבודה מול מובילים \נהגים וחברות הובלה בארץ.
7 .עבודה מול מנהלי פרויקטים בארץ.
8 .עבודה מול ספקים + לקוחות בארץ.
9 .התכתבות עם ספקים בחו"ל במיילים (OUTLOOK .)
17:00 – 08:00 משרה מלאה - שעות עבודה.
דרישות:

  • שליטה בתוכנת סאפ ) SAP –)חובה .
  • שליטה באופיס – וורד, אקסל ואאוטלוק - חובה.
  • מענה לטלפונים.
  • תיאומים לוגיסטיים.
  • כתיבת מיילים באנגלית.
דגשים שחשובים לנו:
1 .ראש גדול ולקיחת אחריות.
2 .יחסי אנוש טובים.
3 .נמרצות ויכולת לקיחת משימות מהתחלה ועד הסוף.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00008
אזור: מרכז, השפלה
קרא עוד
תיאור תפקיד:
דרוש/ה רכז/ת גיוס ומנהל/ת משרד לחברת אונליין רגולטיבית מובילה בתחומה.
משרה מלאה וזמנית לכחצי שנה החלפה לחל"ד.
-מיקום המשרה: תל אביב (מרחק הליכה מתחנת רכבת "ההגנה").
-ימים ושעות עבודה: 09:00-18:00 ראשון-חמישי


תחום ניהול משרד:
· טיפול ברכבים, הזמנת חוסרים במשרד ומעקב אחר חשבוניות.
· הקמה / מחיקה של עובד במערכת נוכחות.
· ניהול קובץ תקציב משרד.
· הזמנת גט טקסי ומעקב אחרי קבלות.
· פתיחת כרטיס "סיבוס" לעובד חדש / סגירת כרטיס.
· עבודה מול ספקים באופן יומי / שבועי.
· קבלת אורחים.
· אחריות אירועי רווחה: חגים, ימי הולדת, "האפי האוור".
· יכולת עבודה תחת ריבוי משימות ועבודה תחת לחץ.
· ניהול יומן ישיבות.
· קשר מול ספקים לקבלת הצעות מחיר לפרויקטים/אירועי רווחה.
תחום מש"א:
· עבודה תחת סמנכ"לית משאבי אנוש.
· פרסום משרות במספר אתרי דרושים לחיפוש מועמדים ותחזוקה שוטפת של המשרות שמפורסמות.
· עבודה מול חברות השמה.
· סינון קורות חיים למועמדים פוטנציאליים.
· ביצוע ראיונות טלפוניים, פרונטליים וממליצים (לפעמים נערכים גם בשפה האנגלית).
· כתיבת חוות דעת על מועמדים.
· ניהול יומן בקביעת ראיונות/פגישות עם מועמדים
· קליטת עובדים חדשים וגריעת עובדים שסיימו העסקה.
· ביצוע שימועים, הכנת חוזים וטפסי קליטה.
· עבודה ישירה וצמודה מול מנהלים מגייסים בחברה.
דרישות:
  • אנגלית ברמת טובה / גבוהה
  • זמינות מיידית
  • ניסיון בגיוס מחברות השמה או בארגון בינוני.
  • יכולת התנסחות בכתב וע"פ
  • בעל/ת ראיה מרחבית ותקשורת בינאישית
  • יסודי/ת ומקצועי/ת
  • יחסי אנוש ותודעת שירות
  • יכולת טיפול במספר משימות במקביל
היקף משרה: משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה: JB-00361
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברה העוסקת בגיוס טכנולוגי, היושבת בקרית עתידים בתל אביב, דרוש.ה מנהל.ת אדמיניסטרטיבי.ת.
רוצה להצטרף אלינו? כדאי לך.... תפקיד שווה במיוחד ובאווירה מדליקה וצעירה - מובטח!
תפקיד רוחבי, מקיף, רב משימות, עצמאי ומרובה אחריות – אם זה הסגנון שאת.ה מחפש.ת – דברו איתנו!
ניהול קבלה
סיוע באדמיניסטרציית משאבי אנוש
אחריות על יומני מנכ"ל וסמנכ"ל
טיפול בקליטות עובדים
טיפול בדיווחי שעות עובדים
הוצאת חשבוניות חיוב עבור לקוחות
סיוע בתהליך סיום עבודה
ועוד הרבה מעבר לכל הרשום לעיל....כי הבטחנו עבודה מרובה (-:
דרישות:
דרישות: 
  • אם יש לך ניסיון קודם ובעיקר רצון לנהל מערך אדמיניסטרטיבי רחב היקף וסופר מאתגר
  • אם את.ה נוהג.ת לחייך ברוב שעות היום
  • אם את.ה "חי.ה" את ה- OFFICE, והשם מוכר לך ולא רק כתרגום בעברית של המילה "משרד" (-:
  • אם יש לך רקע בהנהלת חשבונות
  • ואם באמתחתך ידע קודם ב-SAP/ פריוריטי – WOW!!!
  • אם סימנת V על כמה מאלו – אנחנו חייבים להכיר את הקו"ח שלך!
  • שלח.י אלינו!!
  • • המשרה קבועה ומלאה, ממוקדמת בעתידים. מופנית לגברים ונשים כאחד המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: SSB 21165
אזור: מרכז, השפלה
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בענף הרכב, 
דרוש/ה פקיד/ה קבלה לסניף באר שבע
דרישות:
שירותיות וראש גדול. יחסי אנוש מעולים,
אחריות ויכולת למידה.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00058
קרא עוד
תיאור תפקיד:
Brandshield is looking for an executive assistant TO THE CEO:
Serving as right-hand executive support for Brandshield’s CEO, you are super-organized and detail-oriented, have excellent project management skills, and thrive in fast-paced, high-growth environments. You will work with highly confidential information, making a high level of accuracy, consistency, and thoroughness extremely important. Last, but certainly not least, you have a track record of providing best-in-class customer service.
דרישות:
Specific Responsibilities Include:
· Manage an overbooked calendar, be mindful of priorities and ensure optimal use of the executive’s time and attention.
· Prioritize and reply to emails, project management software tasks, Google comments, and Slack messages as needed.
· Prepare presentations
· Track/prioritize deliverables.
· Attend meetings with the CEO as needed; take notes, gather follow-up action items, and follow up on next steps.
· Plan and coordinate events and meetings on and offsite, including preparation of meeting materials and logistics
· Maintain strong working relationships with contacts inside and outside of the company
· Manage special projects including research and analysis.

Requirements
· BA graduate
· Willingness to be available and work outside of normal office hours to address urgent issues as they arise.
· Organized, efficient, and able to multitask and quickly adjust in a rapidly changing environment.
· A “problem-solver” mindset who is comfortable adapting to new technologies and ways of work and can effectively train others on systems and processes.
· An ability to work proactively, anticipating needs before they arise.
· Strong verbal/written communication, time management, and organizational skills.
· Excellent Microsoft Office Suite
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00035
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחב' ד.מ הנדסה הממוקמת בא.ת קיסריה ועוסקת בתחום המולטימדיה דרוש/ה מנהל/ת משרד למשרה מלאה
דרישות:
  • תושב/ת קיסריה והסביבה
  • היכרות מעמיקה עם מערכת פריוריטי, דיווח עובדים, מנהל/ת משרד ועוזר/ת אישי/ת
  • אחראי/ת, יסודי/ת, ובעל/ת מוסר עבודה גבוהה
  • שפה נוספת-אנגלית
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00010
אזור: שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
דרוש/ה איש/אשת משרד ומכירות לעסק בתחום ייבוא ושיווק מזון וציוד לבע"ח. המשרה חלקית וגמישה במושב גנות במרכז הארץ. התפקיד כולל: אדמינסטרציה, שימור לקוחות
דרישות:
יוזמה, חריצות ומוכנות לטווח ארוך. אנגלית ברמה גבוהה שליטה בעולם האינטרנט והרשתות החברתיות אוריינטציה מכירתית יכולת וורבלית ובין אישית גבוהה משרה חלקית, 05:00 שעות ביום, שעות העבודה גמישות, בין השעות 7:00 ל- 18:00 *לאחר הגשת המועמדות למשרה ישלח אליך מייל מאתר "NETO שווה לעובדים" לצורך השלמת תהליכי הגיוס*
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-391728
אזור: השפלה
קרא עוד
1 2 3 4 5 6 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!