דרושים בתחום מנהל משרד

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 37 משרות עבודה בתחום מנהל משרד

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

אחראי/ת משרד ורכש

אחראי/ת משרד ורכש

המימד השלישי גיוס והשמה 2

12/02/2025

תיאור תפקיד:
לחברה המתמחה בעיצוב ויצור ריהוט ייחודי
מנהלת משרד לעבודה צמודה מול מנהל המפעל
במסגרת התפקיד
- הקלדתה ועדכון הזמנות רכש
- סיוע בהצעות מחיר
- מענה וקבלת הזמנות לקוחות
- הקלדת חשבוניות הוצאתקבלות תעודות משלוח וכו'
- אדמינסטרציה כללית
- סיוע למנהל המפעל
דרישות:
- עבודה בתפקיד אדמינסטרטיבי דומה
- עבודה מו לקוחות עסקיים יתרון
- עבודה בעולם היצרני - יתרון
- שליטה בפריוריטי - חובה
- ניידת חובה (עבודה בא.ת בראון)
- שעות עבודה 8:00-16:00
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-18963
אזור: שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון
ירושלים - יהודה ושומרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מזכיר/ת שותפים למחלקת הייטק בפירמת עו"ד גדולה ומובילה בת"א! יש חניה!

מזכיר/ת שותפים למחלקת הייטק בפירמת עו"ד גדולה ומובילה בת"א! יש חניה!

לין ביכלר משאבי אנוש

12/02/2025

תיאור תפקיד:
דרוש/ה מזכיר/ת שותפים למשרד עו"ד מוביל ויוקרתי בתל אביב - יש חניה
התפקיד כולל:
ניהול יומנים מרובים ותיאומי פגישות, הפקת חשבונות, פתיחת תיק לקוח, ארגון נסיעות, הזנת שעות עבודה, הפקת דוחות וכו'.
תנאים:
משרה מלאה ימים א'-ה' 09:00-18:00 / 08:00-17:00, ללא ימי שישי!
נא לציין צ.ש
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי - חובה!
שליטה ביישומי office.
אנגלית ברמה טובה מאוד- חובה!
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 48710
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת משרד

מנהל/ת משרד

RecruitX

12/02/2025

תיאור תפקיד:
לחברה ותיקה ומובילה המספקת שירותי ייעוץ בתחום הפיננסי דרוש/ה מנהל/ת משרד.
התפקיד כולל:
ניהול המשרד על צרכיו השוטפים
ניהול יומנים
איסוף מסמכים מלקוחות וביצוע גבייה
הכנת חומר להנהלת חשבונות
קבלת קהל
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד דומה
שירותיות, יחסי אנוש טובים וייצוגיות
ראש גדול, יוזמה, סדר וחריצות
נכונות לעבודה במשרה מלאה במשרדי החברה בת״א
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-3976
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

פקיד /ת קבלה לחברת נדל"ן מצליחה ברמת גן. שכר 8,000 - 9,000 ש"ח

פקיד /ת קבלה לחברת נדל"ן מצליחה ברמת גן. שכר 8,000 - 9,000 ש"ח

חברה דיסקרטית

12/02/2025

תיאור תפקיד:
לחברת נדל"ן מצליחה ברמת גן (ז'בוטינסקי) דרוש/ה פקיד/ת קבלה
התפקיד כולל:
ישיבה בדלפק הקבלה, מענה לטלפונים, קבלת קהל- אירוח, ניהול יומנים בגוגל
במשרד גם עובדות דתיות/חרדיות
א-ה 08:00-16:00 , שכר: 8,000 - 9,000
דרישות:
ניסיון של לפחות שנה בעבודה בתחום האדמינסטריטיבי עם עדיפות לניסיון כפקידת קבלה
ניסיון ושליטה באופיס ובגוגל קלנדר
יצוגית
נעימת שיחה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: J-3186
אזור: מרכז - רמת גן וגבעתיים
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מתאמ/ת פרוייקטים

מתאמ/ת פרוייקטים

חברה דסקרטית

12/02/2025

תיאור תפקיד:
לחברת מובילה באזור הקריות דרוש/ה מתאמ/ת פרוייקטים למשרה מלאה התפקיד כולל מתן מענה אדמיניסטרטיבי שוטף, הכנת הצעות מחיר, עבודה מול ממשקים רבים בארגון ומחוץ לו כגון לקוחות,ספקים ואנשי מכירות.
דרישות:
ניסיון קודם בעבודה עם לקוחות וספקים
ניסיון בהכנת הצעות מחיר - יתרון
שליטה בתוכנות OFFICE -
אנגלית ברמה טובה
יכולת תיכנון ותיעדוף, ביצוע מס' משימות במקביל
תודעת שרות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים 
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00706
אזור: צפון - עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה מנהל/ת חשבונות למדור הנהלת חשבונות

דרוש/ה מנהל/ת חשבונות למדור הנהלת חשבונות

הבורסה לניירות ערך

12/02/2025

תיאור תפקיד:
לבורסה לניירות ערך, דרוש/ה מזכיר/ה למנהל הסיכונים הראשי.

תיאור התפקיד:
התפקיד כולל ביצוע עבודות משרדיות שוטפות (ניהול יומנים, הערכות לישיבות, טיפול בתשלומים וכו'), הכנת סדרי יום לדירקטוריונים וועדות, סיוע בכתיבת תזכירים, הכנת מצגות, מעקב אחר יישום פרויקטים שונים הנמצאים באחריות המחלקה, עבודה מול גורמים שונים, פנימיים וחיצוניים. כמו כן, סיוע ליחידות ולמדורים השונים השייכים למחלקה.
התפקיד הינו בכפיפות למנהל הסיכונים הראשי של הבורסה.
דרישות:
  • השכלה אקדמית רלבנטי - יתרון משמעותי.
  • ניסיון מעשי רלבנטי.
  • שליטה ביישומי אופיס -,Excel Word ו-Power Point.
  • ראיה מערכתית, יכולת עבודה עצמאית יחד עם יכולת עבודה בצוות.
  • יחסי אנוש מצוינים.
  • שליטה מלאה בכתב ובע"פ, עברית ואנגלית.
  • יכולת עמידה במצבי לחץ ועומס, ונכונות לביצוע שעות נוספות.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 3109
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה מזכיר/ה בכיר/ה לחברה מובילה בירושלים

דרוש/ה מזכיר/ה בכיר/ה לחברה מובילה בירושלים

גולדמן מיון והשמה

12/02/2025

תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחומה בירושלים דרוש/ה מזכיר/ה בכיר/ה למשרד מנכ"ל לתפקיד משמעותי הדורש אחראיות. התפקיד כולל ניהול יומן, קביעת פגישות, מענה טלפוני ודוא"ל, טיפול במכתבי, מעקב אחר ביצוע משימות, סיכומי ישיבות רבות משתתפים ועוד.
* המשרה פונה לנשים וגברים כאחד
דרישות:
* ניסיון אדמיניסטרטיבי/מזכירותי קודם- חובה
* יכולת לעבודה עצמאית לצד עבודה בצוות
* יכולת לניהול זמן ותיעדוף משימות
* יחסי אנוש מעולים ואדיבות
* יכולת עבודה בסביבה דינאמית ומרובת משימות
* אנגלית ברמה טובה
* שליטה ביישומי אופיס
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: B-AD
אזור: ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Personal Assistant

Personal Assistant

חברה דסקרטית

12/02/2025

תיאור תפקיד:
An excellent company in Ramat Gan is looking for a  Office Manager -Personal Assistant to the Chairman in Israel office.
Key responsibilities:
• Manage the Chairman’s calendar, including scheduling appointments, coordinating meetings, and arranging conference calls.
• Coordinate travel arrangements, including flight bookings, hotel reservations, and ground transportation.
• Running all errands needed by the chairman.
• Provide administrative support to the Chairman and his team, including drafting and proofreading emails, preparing PP presentations, and organizing files.
• Assist in the planning and coordinating of company events and meetings, managing a small office of 10 employees.
• Manage office expenses and prepare expense reports.
Desirable qualities:
• Enjoy working in a global environment.
• Fintech-oriented or willing to learn about this field.
Business hours -9:00-16:00

דרישות:
• 3-5 years’ experience as an executive assistant or personal assistant
• Fluent in English and Hebrew.
• Proficiency in Microsoft Office, Outlook, and computer savvy
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00297
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לאתר בטחוני באיזור גבעתיים דרוש/ה פקיד/ת תפעול

לאתר בטחוני באיזור גבעתיים דרוש/ה פקיד/ת תפעול

לין ביכלר משאבי אנוש

12/02/2025

תיאור תפקיד:
לאתר בטחוני באיזור גבעתיים דרוש/ה פקיד/ת תפעול!
תיאור התפקיד
הוצאת דוחות יומיים, מעקב אחר סטטוס תקלות ואחזקה, אדמיניסטרציה שוטפת,
מתן מענה לפניות טכנאים, ניתוב קריאות בין הטכנאים, הוצאת הזמנות וחוזים, טיפולי באישורי כניסה וסיווגי ביטחון וכו'
תנאים:
משרה מלאה בין הימים א-ה בין השעות 8:00-17:00 או 7:00-16:00
תנאים מעולים למתאימים/ות!
נא לציין ציפיות שכר!
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי (פקידות או מזכירות או ניהול משרד)- חובה
שליטה ביישומי מחשב OFFICE -חובה
ניסיון במערכת פריוריטי – יתרון משמעותי
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 50479
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה פקיד/ה לטיפול ומעקב ללקוחות פרטיים

דרוש/ה פקיד/ה לטיפול ומעקב ללקוחות פרטיים

סגול שיקום ישיר בע"מ

12/02/2025

תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחום ציוד עזר לנכים, אנו מחפשים פקידי/ות משרד למתן מענה טלפוני ללקוחות.
  • התפקיד כולל טיפול ותפעול מול גורמים מוסדיים.
  • טיפול ומעקב ללקוחות פרטיים ומוסדיים
  • עבודה אינטנסיבית ודינמית המשלבת ריבוי משימות והתמודדות עם אתגרים בלוחות זמנים לחוצים

מיקום המשרה: יהוד.
היקף המשרה: כ-75%
אנו מציעים עבודה אינטנסיבית, בואו והצטרפו אלינו!
דרישות:
  • סדר וארגון
  • שרותיות
  • יכולת עבודה עצמאית
  • יסודיות
מודעה זו נכתבה בלשון זכר לנוחות הקורא, אך מיועדת לגברים ונשים כאחד.
היקף משרה: משרה חלקית
קוד משרה: JB-00001
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחברת MKS בכרמיאל דרוש/ה סטודנט/ית למשרת אחראי/ת אדמיניסטרציה

לחברת MKS בכרמיאל דרוש/ה סטודנט/ית למשרת אחראי/ת אדמיניסטרציה

MKS Instruments

12/02/2025

תיאור תפקיד:
יום בחייך ב-MKS:
כאדמיניסטרטור/ית בחברתMKS , תהיה/י חלק מקבוצת העובדים במפעל בכרמיאל המונה כ- 100 עובדים, ותעסוק/י בתחומים שונים, כגון: ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף, רכש וספקים, רווחה, עבודה מול משאבי אנוש, מנהלי ועובדי החברה.
חברת MKS הינה חברת אלקטרוניקה גלובלית, המספקת שירותים הכוללים פתרונות הגנה והרכבה למעגלים עבור מוליכים למחצה ומערכות אלקטרוניות, ומבטיחה עמידה בתקנים בינלאומיים ובקרת איכות ברמה גבוהה. בתפקיד זה תדווח/י למנהל הייצור.
במסגרת התפקיד תהיה/י אחראי/ת על:
    ניהול לוגיסטי שוטף של המפעל
    הזמנת ציוד משרדי ומזון, פתיחת דרישות רכש, תיאום וזימון פגישות
    ארגון ארועים בחברה, מפגשי הנהלה, כנסים וחגים
    קשר עם ספקים ומשא ומתן לקבלת הצעות מחיר
    תפעול שוטף של מערכות ניהול עובדים
    עבודה מול ממשקים שונים
    אירוח אורחים מהארץ ומחו"ל (מלון, מסעדות, כיבוד וכו')
מיומנויות נדרשות לתפקיד:
    סטודנט/ית לתואר ראשון/שני או תואר רלוונטי - חובה
    שליטה ביישומי Office: Word, Power Point, Excel ויכולת עבודה בסביבה ממוחשבת
    יכולת עבודה עצמאית וכחלק מצוות
    יכולת לימוד עצמית ומוטיבציה גבוהה
    יחסי אנוש מעולים
    יכולת ביטוי טובה מאוד בעברית ובאנגלית
דרישות:
מיומנויות מועדפות:
    ניסיון באדמיניסטרציה - יתרון
דרישות פיזיות ותנאי עבודה:
    עבודה במשרה חלקית, כ-20 שעות שבועיות, עם גמישות בימי העבודה
    תחילת עבודה 1/1/2025
    עבודה בהתאם לנהלי איכות הסביבה והבטיחות (EHS)
    מגורים באזור הצפון – הגעה עצמאית
היקף משרה: משרה חלקית
קוד משרה: JB-00009
אזור: צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

one taldor מגייסת דרוש/ה מנהל/ת אדמיניסטרטיבי/ת

one taldor מגייסת דרוש/ה מנהל/ת אדמיניסטרטיבי/ת

טלדור מערכות

12/02/2025

תיאור תפקיד:
ניהול אדמיניסטרטיבי באגף הסייבר,
התפקיד כולל:
ניהול יומן של מנהלי האגף, קביעת פגישות מול גורמי פנים וחוץ
הכנת מצגות
הכנת גיליונות חודשיים בנושא סייבר (עבודה מול אחראי מודעות עובדים).
בקרה ומעקב אחר ביצוע קורסים של עובדים
ארגון אירועי גיבוש ו- Hour happy
עבודה מול גורמי חוץ בתחום המודעות עובדים
עבודות אדמיניסטרטיבית נוספות
ראש גדול ודחיפה לנושאים חדשים
עבודה עם מערכת ERP
עבודה עם מערכת MOND
דרישות:
ניסיון בניהול יומן של מנהלי האגף, קביעת פגישות מול גורמי פנים וחוץ-חובה
ניסיון קודם בעבודה עם מערכת-Monday-חובה
ניסיון בעבודה עם מערכת-ERP-חובה
הכנת מצגות ב-CANVA
תכונות ומיומנויות אישיות נדרשות מבעל התפקיד:יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות
כושר ניהול וארגון יכולת לימוד מהירה ואיכותית תודעת שירות גבוהה
יכולת עבודה עצמאית במסגרת הנחיות:מקצועיות, ניהוליות, תקציביות, לוחות זמנים וארגוניות דחיפה לנושאים חדשים ורצון ללמוד
כושר ביטוי גבוה ומוכח, בכתב ובע"פ
ראייה מערכתית וגמישות מחשבתית
מסוגלות למידה אישית וסקרנות יכולת ניהול משא ומתן הופעה ייצוגית בהתאם
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: LMO24354
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה מזכיר/ת מנכ"ל

דרוש/ה מזכיר/ת מנכ"ל

קבוצת פילת

12/02/2025

תיאור תפקיד:
לחברה יצרנית בתחום הריהוט לבית דרוש/ה מזכיר/ת מנכ"ל
במסגרת התפקיד ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף, ניהול יומנים ולוחות זמנים, מתן מענה
ללקוחות החברה, התנהלות שוטפת מול ספקים, ממשקים פנים וחוץ ארגוניים, טיפול בתחום הרכש,
ביצוע בקרות על פרוייקטים, טיפול בטפסים ואישורים ודאגה לכל צורכי המנכ"ל.
משרה מלאה  + שעות נוספות על פי צורך.
המשרה ממוקמת בהר טוב סמוך לבית שמש.
דרישות:
ניסיון בתחום שירות לקוחות ו/או אדמיניסטרציה - חובה
ניידות - חובה
שליטה ביישומי אופיס - חובה
אחריות, דיסקרטיות, זריזות, קליטה מהירה ומוטליטסקינג
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 1242
אזור: ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - קרית גת, קרית מלאכי
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מזכיר/ה לחברת קרמיקה מובילה במבוא חורון. 9000 ש"ח

מזכיר/ה לחברת קרמיקה מובילה במבוא חורון. 9000 ש"ח

חברה דיסקרטית

12/02/2025

תיאור תפקיד:
התפקל כולל עבודה מול חברות בניה, עובדי החברה, בדיקת הזמנות וכו'
משרה מלאה, ללא ימי שישי
חייב להיות נייד עם רכב מאחר ואין תחבורה ציבורית למקום העבודה.
העבודה הינה במרכז הלוגיסטי במבוא חורון
ימים א-ה, שעות 8:00 - 16:30 , חמישי עד 16:00
שכר: 9,000 ברוטו
דרישות:
חריצות, הגדלת ראש, סדר וארגון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: J-3226
אזור: מרכז - מודיעין
ירושלים - בית שמש
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת אדמיניסטרטיבי/ת ללשכת סמנכ"ל

מנהל/ת אדמיניסטרטיבי/ת ללשכת סמנכ"ל

קבוצת פילת

12/02/2025

תיאור תפקיד:
מנהל/ת אדמיניסטרטיבי/ת ללשכת סמנכ"ל משאבים וארגון
תיאור התפקיד:
הובלת פרויקטים מורכבים ומגוונים.
ניהול אדמיניסטרטיבי בסביבה מרובת ממשקים כולל: ניהול לו"ז סמנכ"ל,
אחריות על תקשורת הפנים ארגונית וניהול רשתות חברתיות של החטיבה.
משרה מלאה הממוקמת בתל אביב.
דרישות:
· השכלה אקדמית
· ניסיון בניהול עצמאי של פרויקטים.
· ניסיון בתפקיד מנהל .ת לשכה בכירה עם ממשקים רבים
· שליטה מלאה בתוכנות ה-OFFICE
· כושר ביטוי וניסוח עצמאי בעברית ובאנגלית ברמה גבוהה
· ניסון ואוריינטציה טכנולוגית – יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 976
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - רחובות
קרא עוד
1 2 3 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!