דרושים גולדמן מיון והשמה

דרושים בגולדמן מיון והשמה

קצת על גולדמן מיון והשמה

חברת 'גולדמן מיון והשמה' מובילה תהליכי אבחון, מיון והשמת מועמדים לתעשיית ההייטק הן בדרגי הניהול הבכיר והן בדרגי הביניים. פעילות החברה משלבת ידע ומקצוענות בתחום האבחון האישיותי וניתוח כישורי המועמד לצד הכרות מעמיקה של הצרכים המקצועיים, הכלכליים, והתפעולים של החברות השונות. התמחותנו באיוש משרות ארוכות טווח בתחום המקצועי, שירותי יעוץ והשמת בכירים ושירותי Outsourcing.

מספר עובדים

25 - 50

שנת הקמה

1988

מיקום

רח' קינג ג'ורג' 16 ירושלים

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 15 משרות עבודה בחברת גולדמן מיון והשמה

ריכזנו עבורך הצעות עבודה בגולדמן מיון והשמה

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
תיאור תפקיד:
לחברה גלובלית בתחום האנרגיה הירוקה דרוש/ה עוזר/ת למנהל שרשרת האספקה לתפקיד מתחיל המשמש דריסת רגל בעולם הרכש והלוגיסטיקה וכולל סיוע במשימות רכש, טיפול במשלוחים כולל משלוחים מיוחדים, הכנת ניירת ואריזת משלוחי קורייר, עבודה מול חברות שילוח ולוגיסטיקה, בסביבת עבודה דינמית.
דרישות:
*בוגר תואר ראשון באחד התחומים- מנע"ס, תעו"נ, לוגיסטיקה או בעל ניסיון מתאים מהתחום- חובה
*אנגלית ברמה גבוהה מאוד
* ניסיון בעבודה משרדית- יתרון
*שליטה טובה בתוכנות האופיס ובפרט אקסל.
ראש גדול, אחריות, תשומת לב לפרטים ודיוק
*פרקטיות ויעילות יחד עם רעב להצליח
*נכונות למשרה מלאה בירושלים
**המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: Y-BRS
אזור: ירושלים
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לארגון מוביל דרוש/ה קניין/ית רכש ולוגיסטיקה המעוניין בדריסת רגל,
לתפקיד מאתגר הכולל תכנון וניהול מערכי הרכש- קבלת בקשות לרכישה
מהמחלקות השונות, עבודה מול ספקים, קבלת הצעות מחיר, התאמת חשבוניות אל מול הזמנות,
עדכון פרטים במערכת וטיפול במקרי אי התאמה.
דרישות:
*תואר אקדמי באחד מהתחומים- לוגיסטיקה, כלכלה, תעו"נ, כימיה או ביולוגיה
*אנגלית- רמה גבוהה מאוד
*ניסיון בעבודה בתחום קניינות ברכש ובפרט ברכש ציוד רפואי/תרופות (יתרון)
*יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת וניהול משרד ממוחשב
*עבודה מול גורמים פנימיים וחיצוניים
*יחסי אנוש טובים, סדר וארגון, יכולת למידה ועבודה עצמאית, ירידה לפרטים
*נכונות למשרה מלאה בירושלים
**המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: Y-KAN
אזור: ירושלים
קרא עוד
תיאור תפקיד:
אחריות לניהול מחלקת שכר בהתאם להסכמי העסקה בסקטורים שונים לרבות פיקוח על תשלומי גמלאות. ניהול צוות עובדים, בנית תכניות עבודה, ניהול התקציב, כתיבה והטמעת נהלי עבודה, הנחיה וליווי מקצועי של צוות המחלקה. התנהלות ותשלומי התנאים הסוציאליים למוסדות: ביטוח לאומי, רשויות המס, קרנות השתלמות/ גמל ועוד. טיפול בטפסים לתביעות ביטוח לאומי (דמי לידה, מיל’ ועוד), טפסים שנתיים, תיאומי מס וטפסים לשחרור קופות. הפקת דוחות להנהלה; הכנת דוחות בקרה ודיווחים תקופתיים, ביצוע מגוון ניתוחים וחיתוכים.
דרישות:
*תואר ראשון- יתרון
*תעודת חשב/ת שכר בכיר-חובה
*ניסיון קודם כחשב/ת שכר במגזר הציבורי למשך 5 שנים לפחות-חובה
*ניסיון קודם בניהול צוות עובדים-חובה
*הכרות עם הסכמים קיבוצים ומערכת שכר חילן/מלם
*יחסי אנוש טובים, יכולת ניהול והובלת צוותים ותהליכים, מקצועיות ואוריינטציה טכנולוגית.
*נכונות למשרה מלאה בירושלים
**המשרה פונה לנשים וגברים כאחד**
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: E-HIL
אזור: ירושלים
קרא עוד
תיאור תפקיד:
הכנה ועריכה של דוחות כספיים רבעוניים לפי התקינה האמריקאית, הכנת דוחות מס ישראלי ואמריקאי, בקרה וניתוחים אנליטיים של הנתונים הכספיים, הפקת דוחות תקציב ובקרה על בסיס שוטף, ביצוע שוטף של בקרות על דיווח כספי (SOX), עזרה בהכנת מצגות, הכנת דו"חות כלכליים מורכבים ועוד.
דרישות:
*תעודת רואה חשבון לאחר התמחות - חובה
*ניסיון קודם בחברה ציבורית הנסחרת בנאסד"ק והכרות עם US GAAP0- חובה
*ידע בתוכנת Priority - יתרון
*ידע באקסל ברמת נוסחאות, VLOOKUP וטבלאות ציר
*יכולת עיבוד וניתוח אנליטי של נתונים מרובים
*נכונות להשקעה רבה בתפקיד
*יכולת עבודה בצוות
*נכונות למשרה מלאה בירושלים
**המשרה פונה לנשים וגברים כאחד**
*אנגלית ברמה גבוהה מאוד
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: E-RAFC
קרא עוד
תיאור תפקיד:
מדובר בחברה פרטית, המיועדת להפוך לחברה ציבורית.
תחומי האחריות, בין היתר, כוללים: הנחיה מקצועית של מחלקות הכספים והחשבות, לקבלת תשתית דיווח כספי אמינה ויעילה, העומדת בתקני החשבונאות הנדרשים. ניתוח היבטי מיסוי וחשבונאות של הזדמנויות עסקיות, ניהול פרויקטים חשבונאיים וכספיים, ייעול תהליכי עבודה במחלקת הכספים, בקרה של מדיניות המס של החברה ועוד. הזדמנות להשתלב בחברה עסקית מובילה ולבנות תפקיד חדש בארגון.
דרישות:
*רו"ח בוגר/ת BIG4 עם ניסיון של 2 – 3 שנים בחברה ציבורית.
*ניסיון ב US-GAAP או IFRS-חובה!
*אנרגיות להקמת תשתיות וטיפול שוטף בהן.
*יוזמה, הובלת שינויים וחידושים, יכולת קידום פרויקטים ותהליכים.
*יכולת עבודה עצמאית, מטריציונית ותקשורת בינאישית גבוהה.
*ניסיון עם מערכות BI – יתרון.
*נכונות למשרה מלאה בירושלים. ישנה אפשרות ליום בשבוע עבודה מהבית
**המשרה פונה לנשים וגברים כאחד**
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: E-RAFC
קרא עוד
תיאור תפקיד:
אחריות לניהול צוות עובדים, בניית תכנית עבודה יומית, בקרת תכנון מול ביצוע ואספקה ללקוחות, זיהוי, איתור ופתיחת צווארי בקבוק בשרשרת התפעול, טיפול ומעקב אחר אספקות רכש, בניית תהליכי שיפור וייעול תהליכי עבודה, הוצאת דוחות איכות וביקורת בסיום תהליך ועוד.
דרישות:
*הנדסאי/ת תעשיה וניהול/מהנדס/ת תעשיה וניהול
*ניסיון בתפקידי תפ"י בחברות יצרניות למשך 3-4 שנים לפחות
*ניסיון בניהול צוות עובדים -יתרון
*יחסי אנוש טובים, ראיה מערכתית, יכולת הנעת תהליכים וצוותים
*נכונות למשרה מלאה בירושלים
**המשרה פונה לנשים וגברים כאחד**
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: E-PLAN
אזור: ירושלים
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברת כ"א סולידית, המתמחה בתחום שרותי הסיעוד, דרוש/ה לסניף ירושלים -רכז/ת גיוס ותפעול, לתפקיד המשלב אחריות לניהול משרד (מענה טלפוני ופרונטלי למועמדים ולקוחות, אחריות לעדכון מערכת מידע , ביצוע מעקבים ובקרות מול לקוחות החברה ועוד), לצד סיוע בזימון מועמדים, ביצוע ראיונות טלפוניים, אבחונים פרונטליים וניתוב עובדים למקומות עבודה, ואחריות לשמירה על קשר עם מטופלים ובני משפחה .
דרישות:
* אקדמאי/ת (השכלה בתחום העבודה הסוציאלית- יתרון) , בעל/ת ניסיון מזכירותי
בסביבה דינמית או לחליפין ניסיון בתחום שרות הלקוחות , ומוטיבציה גבוהה להשתלבות בסביבה המשלבת אתגרים עסקיים ואבחוניים.
* אנגלית ברמה טובה
* בעל/ת מאור פנים טבעי, יחסי אנוש מעולים,תודעת שרות גבוהה, לצד יכולת התמודדות והשפעה.
* יוזמ/ת, אחראי/ת, מאורגנ/ת, מסודר/ת, זריז/ה, בעל/ת יכולת גבוהה לתפקוד תחת עומס משימות,
** המשרה פונה לנשים וגברים כאחד**
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: E-ZAR
אזור: ירושלים
קרא עוד
תיאור תפקיד:
עובדה מול תחזיות בארץ ובחו"ל, הזנת תחזית למערכת MRP, בניית תכנית חודשית- גאנט לכל מחלקות הייצור, פתיחת פקודות עבודה, ניסיון בעצי מוצר, בנייתם ותחזוקתם, מעקב אחר פקודות עבודה והתקדמותן בשלבי הייצור השונים, בדיקת חומרי גלם וחומרי אריזה- עבודה מול מעתד מלאי ומחלקת רכש, פיקוח על התקדמות הייצור ועמידה בתכנית, עבודה מול מנהלי ייצור, הבטחת איכות, רכש, מו"פ, ולידציה ואחזקה.
דרישות:
*הנדסאי/ת/ מהנדס/ת תעשיה וניהול-חובה
*ניסיון קודם בחברה יצרנית בתפקיד פלנר/ית/ תפ"י למשך שנתיים לפחות- חובה
*הכרות עם מערכת ERP (אורקל- יתרון משמעותי)
*ניסיון בעבודה בסביבה אינטנסיבית ועמוסה עם היקפי עבודה מרובים
*אנגלית טובה
*נכונות למשרה מלאה בירושלים
**המשרה פונה לנשים וגברים כאחד**
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: E-PLAN
קרא עוד
תיאור תפקיד:
אחריות לניהול צוותים עובדים, ניהול כלל מערכות המידע בחברה, בניית תכניות עבודה, ניהול תקציב רכש וספקים חיצוניים, שיפור ביצועי המערכות והעלאת דרגת זמינות הנתונים עבור המשתמשים, טיפול בתקלות חומרה- תוכנה, מתן הדרכות טכניות, התקנת ציוד, שיפור ותיעוד תהליכים ופרויקטים, אבחון בעיות תוכנה, טיפול בשרתים, אחריות על מערך אבטחת המידע הפיסית והלוגית של החברה ועוד.
דרישות:
*תואר אקדמי בתחום מחשוב/תעשיה וניהול/ הנדסאי/ת-חובה
*ניסיון של 5-10 שנים בתחומי ניהול פרויקטים וIT- חובה
*ניסיון בניהול צוות עובדים למשך שנתיים לפחות-חובה
*ניסיון מחברה מסחרית/תעשייתית- יתרון
*יזמות וחדשנות, יכולת הנעת תהליכים ופרויקטים, מקצועיות ויחסי אנוש טובים
*נכונות למשרה מלאה בירושלים
**המשרה פונה לנשים וגברים כאחד**
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: E-BER
קרא עוד
תיאור תפקיד:
התפקיד כולל טיפול בתקלות חומרה ותוכנה, מתן הדרכות טכניות, התקנת ציוד, שיפור ותיעוד תהליכים ופרויקטים, תמיכה טכנית, אבחון בעיות תוכנה, טיפול בשרתים ועוד. התפקיד כולל זמינות בשעות חריגות לצורך פתרון בתקלות
דרישות:
*תואר אקדמאי בתחום המיחשוב/הנדסת תעשיה וניהול/הנדסאי בתחומי IT-חובה
*ניסיון בתחזוקת שרתים, ניבויים מקומיים ובענן
*יכולת עבודה בתנאי לחץ ותודעת שירות גבוהה
*נכונות למשרה מלאה בירושלים
**המשרה פונה לנשים וגברים כאחד**
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: E-BER
אזור: ירושלים
קרא עוד
תיאור תפקיד:
דרוש/ה חשב/ת ,לניהול מערך חשבונאי, פיקוח והנחיית פעילות חשבונאית בחב’ בנות, הכנת דוחות כספיים וניהוליים, ניהול תזרים מזומנים, עבודה מול בנקים, מעורבות בתהליכי בקרה, תוך ניהול צוות מקצועי.
דרישות:
* רו"ח יוצא/ת משרד מוביל, נסיון מוכח כחשב/ת בחברה ציבורית שליטה ב- IFRS,
* אנגלית טובה,
* ראיה מערכתית, יכולת שכלול כלי בקרה, יחסי אנוש טובים ויכולות ניהוליות גבוהות.
* נכונות למשרה מלאה בירושלים
** המשרה פונה לנשים וגברים כאחד **
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: E-RAFC
אזור: ירושלים
קרא עוד
תיאור תפקיד:
* אחריות על תחומי המחשוב ומערכות המידע.
* ריכוז וליווי העבודה עם גורמי חוץ ופנים באפיון ופיתוח מערכות מידע.
* * תמיכה וסיוע למשתמשי המערכות ממוחשבות, כולל הדרכה וליווי משתמשים.
*השתתפות וריכוז דיונים עם בכירים בארגון בנוגע ליישום והטמעת צרכי הארגון.
* ייזום לפיתוח מערכות מידע, איסוף דרישות מגורמי שונים וייעול תהליכי העובדים.
* ניהול תהליכי רכש ומלאי של ציוד מחשוב ורישוי.
דרישות:
* תואר ראשון או הנדסאי בתחומי מחשוב/מערכות מידע.
* ניסיון מקצועי של שנתיים ומעלה ביישום והטמעת מערכות מידע בארגונים.
* ניסיון באפיון, ליווי וניהול פרויקטי מערכות מידע.
* תודעת שירות גבוהה, יכולת עבודה עצמאית ובצוות ויחסי אנוש מעולים.
* ידיעת השפה האנגלית ויכולת קריאת חומר מקצועי.
* ניסיון בתמיכת משתמשים וטיפול בתקלות מחשוב/מערכות מידע.
*המשרה פונה לנשים וגברים כאחד
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: A-MMG
אזור: ירושלים
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לגוף ציבורי בירושלים דרוש/ה פרויקטור/ית לקידום בניה של חדרי מלון בירושלים
תפקיד מפתח המשלב חיבור בין גורמים עירונים, ממשלתיים לצד קשר עם יזמים לקידום בנית חדרי מלון בעיר.
אחריות לקידום המצב הסטטוטורי של המגרשים הרלוונטיים, המלצה בהתאם על דרכי פעולה, הבאה לידי ביצוע של הפעולות התשתיתיות בתאום מול גורמי עירייה/ משרדי ממשלה/גופים ציבוריים העוסקים בתחום, טיפול במבנים המיועדים למלונאות, ליווי היזמים הפועלים בתחום והסרת חסמים.
דרישות:
* השכלה אקדמאית בתחומי כלכלה/מנע"ס/חשבונאות/הנדסת תעשייה וניהול
* ניסיון מקצועי של 5 שנים ומעלה בענף התיירות.
* 3 שנות ניסיון ומעלה במתן שירותי ייעוץ לגוף ציבורי באופן רציף.
* 3 שנות ניסיון ומעלה בעבודה מול אגפי עירית ירושלים ומחלקותיה.
* 3 שנות ניסיון ומעלה בליווי פרויקטים תשתיתיים של קידום מלונות.
* יכולת הנעת תהליכים, יוזמה ועבודה רוחבית מול מגוון של גורמים.
*המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד **
**מובהר כי מדובר בנותן שירותים עצמאי / חברה ולא ישררו יחסי עובד-מעביד**
**ניגוד עניינים: המציע אינו מחזיק בבעלויות של חברות מתחום המלונאות**
** ההתקשרות הינה לתקופה של 12 חודשים*
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: T-HOTEL
קרא עוד
תיאור תפקיד:
* ניהול מוצרים לאורך כל חיי המוצר – קונספט, יזום, מחקר, עיצוב, פיתוח ושיפור
אחריות על תכנון המוצר לאורך חיי המוצר כולל מחקרי שוק, מחקרי משתמשים, אפיון, מדידה ושיפור מתמיד.
* אחריות על יזום, ניהול וקידום של מוצרים דיגיטליים חדשניים עבור קהלי יעד חדשים.
* הובלה וניהול תהליכים חוצי ארגון כולל בניית תכנית עבודה ולוחות זמנים לביצוע ביצוע אופטימיזציה מתמדת תוך עריכת מחקרים וניסויים
דרישות:
* חובה תואר ראשון.
* לפחות שנתיים ניסיון כמנהל מוצר בתחום פיתוח אתרים ואפליקציות.
* ניסיון בעבודה מול צוות פיתוח, מול מערכות CRM (אומברקו יתרון), ספקי עיצוב וספקים שונים בתחום.
* יכולת עבודה בלוחות זמנים תובעניים ועמידה בלוח זמנים מוגדר
* יכולת תקשורת בין-אישית טובה, יכולת עבודה בצוות ויחסי אנוש מעולים
** המשרה פונה לגברים ונשים כאחד
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: A-SLM
אזור: ירושלים
קרא עוד
תיאור תפקיד:
ניהול היומן של מנכ"ל החברה,  התנהלות שוטפת מול ספקים, ביצוע הזמנות ותשלומים, טיפול בטיסות ונסיעות לחו"ל לעובדי החברה סיוע בלוגיסטיקה של כנסים ואירועים במחלקה ועוד.
דרישות:
*תואר אקדמאי - יתרון
*ניסיון דומה בניהול משרד - חובה
* שליטה מלאה בישומי מחשב OFFICE
** המשרה פונה לנשים וגברים כאחד
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: A-ADK
אזור: ירושלים
קרא עוד

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!