תיאור תפקיד:
לפתח תקוה מנהל/ת אדמיניסטציה לתפקיד מגוון ומאתגר ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף ניהול יומנים תמיכה בתהליכי בקרה טיפול בתחום הרכש והזמנות (חלקם באנגלית) בקרה ומעקב מול תהליכים באגף והתנהלות מול ממשקים מרובים. משרה מלאה
דרישות:
לפחות שנתיים של ניסיון בתפקיד של אדמיניסטרציה וניהול בקרת תהליכים ניסיון בעבודה עם תוכנות Office עם דגש על Excel אנגלית ברמה גבוהה - קריאה וכתיבה ניסיון בעבודה על מערכת Priority - יתרון משמעותי יוזמה, אחריות , ראש גדול, תקתניות, ויסודיות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-19182
אזור:
מרכז - פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|