דרושים לין ביכלר משאבי אנוש

דרושים בלין ביכלר משאבי אנוש

קצת על לין ביכלר משאבי אנוש

לין ביכלר משאבי אנוש בע"מ הינה חברה מהותיקות והמנוסות בתחומה, כבר למעלה מ - 25 שנה! לין ביכלר מספקת מקומות עבודה ועובדים במגוון תחומים במשק ולכל דרגי הניהול. החברה, שמה דגש על רמת איכות ושירות גבוהה הן לעובדיה והן ללקוחותיה ומתחייבת לעשות כל שביכולתה על מנת לסייע לכל מי שפונה אליה! לין ביכלר - אצלנו מוצאים עבודה. נקודה!

מספר עובדים

25 - 50

שנת הקמה

1987

מיקום

ביאליק 80 רמת גן

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 28 משרות עבודה בחברת לין ביכלר משאבי אנוש

ריכזנו עבורך הצעות עבודה בלין ביכלר משאבי אנוש

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

פקיד/ת מחלקה לארגון מוביל בתחומו בראשל"צ!

פקיד/ת מחלקה לארגון מוביל בתחומו בראשל"צ!

לין ביכלר משאבי אנוש

18/09/2025

תיאור תפקיד:
דרוש/ה פקיד/ת מחלקה לארגון מוביל בתחומו בראשל"צ!
התפקיד כולל:
אדמיניסטרציה שוטפת במחלקה. עבודה מול רשויות המכס, אחריות על הזמנות, הפקת דוחות ומעקבים וכו'
תנאים:
משרה מלאה, 5 ימים בשבוע בין 8:00-17:00 ללא ימי שישי!
תנאים מעולים למתאימים/ות! חדר כשר, חדר אוכל, חנייה ועוד!
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי/ תפעולי/ בק אופיס- חובה!
שליטה מלאה ב Office
אחריות אישית, ראש גדול, סדר וארגון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 52944
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

סוכנ/ת מכירות שטח ללקוחות עסקיים בחברת ליסינג מובילה וותיקה !!

סוכנ/ת מכירות שטח ללקוחות עסקיים בחברת ליסינג מובילה וותיקה !!

לין ביכלר משאבי אנוש

18/09/2025

תיאור תפקיד:
דרוש/ה סוכנ/ת מכירות שטח ללקוחות עסקיים בחברת ליסינג מובילה וותיקה !!
תקנים- מרכז + ירושלים + חיפה
התפקיד כולל:
פגישות פרונטליות מול לקוחות עסקיים בינוניים וגדולים, ניהול מו"מ, הצעות מחיר וסגירת העסקה.
תנאים:
משרה מלאה, ימים א'-ה' 09:00 - 18:00, ללא שישי
ממוצע שכר גבוה מאוד!!! הגנת שכר בחודשים הראשונים + תנאים מעולים!!! המשרה מגיעה עם רכב
דרישות:
ניסיון במכירות פרונטליות- חובה!!
ניסיון במכירות מענף הרכב/ סלולר/ ביטוח- יתרון משמעותי!!
רישיון נהיגה- חובה!
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 51409
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחברה גדולה באשקלון דרוש\ה מזכיר\ת סניף

לחברה גדולה באשקלון דרוש\ה מזכיר\ת סניף

לין ביכלר משאבי אנוש

18/09/2025

תיאור תפקיד:
לחברה גדולה באשקלון דרוש\ה מזכיר\ת סניף
רוצים/ות להיות חלק מקבוצה עוצמתית?
אנחנו מחפשים אותך כדי להיות חלק מההצלחה!
תיאור התפקיד :
ניהול שוטף של משרד הסניף הכולל מענה טלפוני, מעקב אחר הזמנות רכש, אישור והזנת חשבוניות במערכת הפריורטי,
ניהול ספקים,אישורים מול רשויות, התנהלות מול ספקים ולקוחות.
היקף המשרה:
משרה מלאה בימים א-ה 08:00-16:00 אין גמישות בשעות!
מיקום המשרה- אשקלון
נא לציין ציפיות שכר
תנאים מעולים למתאימים!
דרישות:
ניסיון של שנה בתפקיד מזכירות / אדמיניסטרציה – חובה
.
פריורטי – חובה
שליטה מלאה ביישומי האופיס- חובה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 53334
אזור: דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לקבוצה מובילה בחולון דרוש\ה חשב\ת

לקבוצה מובילה בחולון דרוש\ה חשב\ת

לין ביכלר משאבי אנוש

18/09/2025

תיאור תפקיד:
לקבוצה מובילה בחולון דרוש\ה חשב\ת
התפקיד כולל-
איחוד דוחות כספיים של חברות הקבוצה
הכנת דוחות מס, בניית תקציב החברה
הכנת דוחות וניתוחים כלכליים עבור ההנהלה, לצד דוחות בקרה, תקציב מול ביצוע.

משרה מלאה א-ה 8:00-17:00 - לאחר חפיפה ניתן יום מהבית
יש לציין ציפיות שכר
קליטה ישירה לארגון
דרישות:
רו"ח מוסמך לאחר התמחות- חובה
ניסיון של שנה בתחום - חובה
שליטה מלאה באקסל וביישומי אופיס SBO הכרות עם – יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 53311
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

פקיד/ת רכש לחברה בקרית שדה התעופה בשעות נוחות!!

פקיד/ת רכש לחברה בקרית שדה התעופה בשעות נוחות!!

לין ביכלר משאבי אנוש

18/09/2025

תיאור תפקיד:
דרוש/ה פקיד/ת רכש לחברה בקרית שדה התעופה
בשעות נוחות

תיאור התפקיד :
פתיחת מק"טים, סריקות, טיפול בהזמנות/דרישות רכש, מעקב ובקרה אחר ההזמנות השוטפות, עבודה מול ספקים, עבודה במערכות פורטלים של ספקים ולקוחות, חשבוניות,
ניהול מערך המדפסות בחברה ותמיכה תפעולית למחלקת הלוגיסטיקה.

תנאים:
משרת אם בימים א'-ה' בין השעות 08:00-15:00
+ שעות נוספות
יש לציין ציפיות שכר
בקריית שדה התעופה
דרישות:
ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי קודם – חובה
ניסיון במערכת פריוריטי – חובה
ידע קודם בתחום הרכש – יתרון משמעותי!
ידע במערכות האופיס – אקסל,פאוור פוינט, וורד
נכונות לעבודה בקרית שדה התעופה
היקף משרה: משרה חלקית
קוד משרה: 53239
אזור: מרכז - תל אביב, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לאגף הכספים דרוש/ה אחראי/ת כלכלנים לארגון ברמת גן

לאגף הכספים דרוש/ה אחראי/ת כלכלנים לארגון ברמת גן

לין ביכלר משאבי אנוש

18/09/2025

תיאור תפקיד:
לאגף הכספים דרוש/ה אחראי/ית צוות כלכלנים .
התפקיד כולל ניהול צוות של שני כלכלנים, כולל חניכה מקצועית, חלוקת משימות ובקרה על ביצועים
ביצוע תחזיות ובקרה תקציבית על פעילות הארגון,ניתוח כדאיות כלכלית למהלכים ארגוניים והצגת המלצות להנהלה,בקרה על תהליכי התייעלות, איתור וניתוח מידע כלכלי, שותפות בתהליך בניית התקציב השנתי , עבודה שוטפת מול ממשקים פנים-ארגוניים וחוץ-ארגוניים, כולל גופים רגולטוריים, פיתוח כלים ושיטות עבודה לשיפור תהליכים כלכליים
משרה מלאה 8.5 שעות 08:00-16:30
נא לציין צ"ש .
קליטה לארגון!
תנאי מעולים- ביטוחי בריאות , קרן השתלמות , 40 אש"ל ליום וכו'.
דרישות:
תואר ראשון רלוונטי – חובה | תואר שני – יתרון
ניסיון של לפחות 3 שנים ככלכלן בארגון בינוני-גדול – חובה
שליטה מלאה ביישומים לניתוח נתונים: אקסל (כולל נוסחאות מורכבות), מערכות BI – חובה
ניסיון ניהולי קודם – יתרון
•היכרות עם תחום הבריאות ו/או הפארמה – יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 53443
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

אחראי/ת תחום סלולר לארגון בפ"ת - חובה זיקה לתחום הסלולר

אחראי/ת תחום סלולר לארגון בפ"ת - חובה זיקה לתחום הסלולר

לין ביכלר משאבי אנוש

18/09/2025

תיאור תפקיד:
אחראי/ת תחום סלולר לארגון בפ"ת
התפקיד כולל ניהול כולל של תחום הסלולר בארגון ומתן שירות מקצועי ואישי לעובדי החברה,ליווי קליטת עובדים: פתיחת קווים, הנפקת מכשירים, הדרכות ומדיניות שימוש,תחזוקת נהלים ומדיניות: עדכון שוטף, מסמכי הדרכה ומידע לעובדים
טיפול שוטף בתקלות טכניות, בעיות קליטה, החלפות מכשירים, ניהול מלאי ותקשורת מול ספק הסלולר,הובלת פרויקטים ושיפורים: חידוש הסכמים, פרויקטי החלפת מכשירים, ביצוע בקרות, משוב ושיפור חוויית העובד
תנאים
משרה מלאה 8.5 שעות
שכר יקבע בהתאם לניסיון
קליטה לארגון!!
דרישות:
ניסיון קודם בתחום הסלולר – חובה
ידע טכני במערכות הפעלה Android ו-iOS – חובה
ניסיון בעבודה עם מערכת ServiceNow או מערכת ניהול קריאות שירות דומה – יתרון
Excel ברמה טובה
יכולת עבודה עצמאית, סדר וארגון גבוהים והובלת תהליכים מקצה לקצה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00118
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

בעל\ת ניסיון אדמיניסטרטיבי ומחפש\ת משרה חלקית? התפקיד הזה בשבילך !

בעל\ת ניסיון אדמיניסטרטיבי ומחפש\ת משרה חלקית? התפקיד הזה בשבילך !

לין ביכלר משאבי אנוש

18/09/2025

תיאור תפקיד:
בעל\ת ניסיון אדמיניסטרטיבי ומחפש\ת משרה חלקית? התפקיד הזה בשבילך !
מזכיר\ה למתחם מסחרי בירושלים !
במסגרת התפקיד:
מענה טלפוני, ניהול יומנים, הכנת חדרי ישיבות, שיחות זום, דוחות, התנהלות מול השוכרים במתחם, שליחת דרישות תשלום ואדמינ' שוטפת.
תנאים:
75% משרה
08:00-14:30
קליטה ישירה לחברה !
תנאים טובים
טווח שכר 7000 -8000 ש"ח ברוטו
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד אדמינ'\ניהול משרד -חובה
שליטה טובה באקסל-חובה
היקף משרה: משרה חלקית
קוד משרה: 52999
אזור: ירושלים - ירושלים, בית שמש
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה אחמ"ש/ית למוקד שירות דיגיטלי בחברה קמעונאית גדולה ומובילה - הרצליה.

דרוש/ה אחמ"ש/ית למוקד שירות דיגיטלי בחברה קמעונאית גדולה ומובילה - הרצליה.

לין ביכלר משאבי אנוש

18/09/2025

תיאור תפקיד:
למוקד השירות הדיגיטלי שלנו בהרצליה דרוש/ה אחמ"ש/ית
, לתפקיד ניהולי עם אחריות, עשייה והשפעה אמיתית
במסגרת התפקיד:

מתן מענה מקצועי ואיכותי לנציגים וללקוחות.
מתן תמיכה מקצועית, ניהול הפסקות ומשימות ייעודיות, טיפול במקרים חריגים, מעקב אחר עמידה ביעדי המשמרת, זיהוי תקלות ופתרון בעיות, טיפול בשיחות מורכבות או בפניות רגישות – ביצוע שיחות מנהל.
תנאים:
משרה מלאה בהרצליה | א’-ה’ | 08:00–17:00
חניה, ארוחות, חדר כושר, הנחות והטבות רחבות לעובדים ועוד.
סביבת עבודה צעירה, מקצועית ומתקדמת
דרישות:
ניסיון ניהולי או כנציג/ה בכיר/ה מעולמות השירות - חובה
ניסיון בעבודה במוקד דיגיטלי (מייל, צ'אט, רשתות חברתיות) - יתרון
כישורי ניהול, הובלה והנעת עובדים
יכולת עבודה בתנאי לחץ וקבלת החלטות מהירה
גישה שירותית ויחסי אנוש מעולים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 53385
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

קניינ/ית רכש לארגון מוביל בתחומו בראשל"צ!

קניינ/ית רכש לארגון מוביל בתחומו בראשל"צ!

לין ביכלר משאבי אנוש

18/09/2025

תיאור תפקיד:
דרוש/ה קניין.ית רכש לארגון מוביל בתחומו בראשל"צ
התפקיד כולל:
יישום תוכניות עבודה ברכש, מעורבות בהגדרת צרכי לקוח ( פנימי ), בחינת חלופות , תמחור, חוזים, משא ומתן, ליווי התהליך עד להוצאת הזמנה וחתימת הסכם במידת הצורך. הובלת פרויקטי חיסכון ושיפור תהליכים, עבודה מול ממשקים חיצונים ופנימיים
תנאים:
משרה מלאה, ימים א'-ה' 08:00 - 17:00, ללא ימי שישי
נא לציין צ.ש
תנאים מעולים!! בונוס שנתי, חדר אוכל עשיר עם ארוחות מסובסדות, חנייה, אירועים, ימי גיבוש, מתנות בחגים, ביטוח בריאות מורחב ומסובסד..
דרישות:
ניסיון בתחום הרכש - חובה מינימום 5 שנים
הכרות עם מערכת פריוריטי - יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 52689
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מחפש\ת עבודה מהבית??? שלח\י לנו קו"ח

מחפש\ת עבודה מהבית??? שלח\י לנו קו"ח

לין ביכלר משאבי אנוש

18/09/2025

תיאור תפקיד:
מחפש\ת עבודה מהבית??? שלח\י לנו קו"ח
לחברה ציבורית בראשון לציון דרוש\ה רכז\ת קורסים - הזדמנות להיכנס לעולם הגיוס

תיאור משרה :
ניהול כלל תהליך המיון והגיוס הראשוני לקורסים
גיוסי מאסות , והליך המיון, זימון מועמדים
עמידה ביעדי גיוס, עבודה אל מול תהליכים ונהלי גיוס

היקף המשרה :
עבודה מהבית! אפשר להגיע פעם\פעמיים למשרד
שעות עבודה גמישות!
שכר 8500 ש"ח ברוטו + בונוסים!
תנאים מעולים למתאימים!
דרישות:
ניסיון בעולמות מכירה/ שירות לקוחות– חובה!
תואר ראשון במדעי החברה/ מדעי ההתנהגות/ משאבי אנוש -יתרון
שליטה באופיס - חובה!!
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה: 53407
אזור: מרכז - תל אביב, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לפירמת עו"ד מובילה בת"א דרוש/ה עובד/ת בק אופיס

לפירמת עו"ד מובילה בת"א דרוש/ה עובד/ת בק אופיס

לין ביכלר משאבי אנוש

18/09/2025

תיאור תפקיד:
לפירמת עו"ד מובילה בת"א דרוש/ה עובד/ת בק אופיס

התפקיד כולל:
כריכות, צילומים, סריקות, עבודה בסביבה ממוחשבת, מתן שירות שוטף למחלקות הלטיגציה בפירמה.
תנאים:
משרה מלאה 08:00-16:00
שכר 9K
מיקום מרכזי בתל אביב - צמוד לרכבת.
דרישות:
ניסיון קודם בעבודה בסביבה ממוחשבת - חובה
שירותיות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים
יכולת ארגון גבוהה, אחריות ודיוק
ניסיון קודם בתפקיד דומה - יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 53405
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת תפעול לארגון מוביל בתחומו באזור כרמיאל 

מנהל/ת תפעול לארגון מוביל בתחומו באזור כרמיאל 

לין ביכלר משאבי אנוש

18/09/2025

תיאור תפקיד:
מנהל/ת תפעול לארגון מוביל בתחומו באזור כרמיאל

כפיפות למנהל הלוגיסטיקה
התפקיד כולל ניהול צוות עובדים כ-40 עובדים- הכולל מלקטים, אורזים , צוות מנהלי מערכת WMS , אנשי הפצה ונהגי הפצה, ליקוט ואריזת מוצרים לפי דרישות המערכת, תכנון ושילוח קווי הפצה בהתאם להגדרות ולהזמנות הלקוח, יעול תהליכי עבודה תוך ניצול מקסימלי של המשאב האנושי, דאגה לרווחת העובדים, עבודה בתאום עם מחלקות הרכש, שיווק, גיור, הזמנות, סוכנים, מנהלי סחר ועוד
תנאים
משרה מלאה 9 שעות
נא לציין צ"ש
קליטה ישירה לארגון
דרישות:
ניסיון של לפחות 3 שנים כמנהל/ת תפעול- חובה
ניסיון קודם בניהול עובדים-חובה
ניהול תחת לחץ בסביבת עבודה משתנה.
ראיה מערכתית.
ניהול מערכת ליקוט אוטו' – יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 53370
אזור: צפון - עפולה, נצרת ובית שאן, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחברה העוסקת בעיצוב הבית בבני ברק דרוש/ה מנהל/ת משרד

לחברה העוסקת בעיצוב הבית בבני ברק דרוש/ה מנהל/ת משרד

לין ביכלר משאבי אנוש

18/09/2025

תיאור תפקיד:
לחברת עיצוב הבית מובילה בבני ברק דרוש/ה מנהל/ת משרד!
אם את/ה בעל/ת זיקה לעולם העיצוב – זו ההזדמנות שלך להצטרף לחברה לעיצוב הבית איכותית ומקצועית!

מה כולל התפקיד?
ניהול שוטף של המשרד: תיאום פגישות, לוחות זמנים, משימות, קשר עם לקוחות, אדריכלים ומעצבים מהבולטים בישראל
עבודה שוטפת מול ספקים, מפעלים ונותני שירות, מעקב וניהול תהליכי ייצור והזמנות, תיאום התקנות וניהול צוותי מתקינים
טיפול בגבייה, חשבוניות ותהליכים אדמיניסטרטיביים

תנאים:
משרה מלאה, ימים א’-ה’ שעות עבודה: 08:30-17:30
שכר: 14,000–12,000 ש"ח ברוטו (בהתאם לניסיון)
דרישות:
ניסיון קודם בניהול משרד – חובה
עדיפות לניסיון מתחום העיצוב / הקמעונאות
שליטה מלאה ב-Monday.com או מערכת דומה
עברית ברמת שפת אם, אנגלית ברמה גבוהה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 53419
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה נציג/ת שירות לקוחות דיגטלי לחברה מובילה בהרצליה - אופציה למשרת הורה

דרוש/ה נציג/ת שירות לקוחות דיגטלי לחברה מובילה בהרצליה - אופציה למשרת הורה

לין ביכלר משאבי אנוש

18/09/2025

תיאור תפקיד:
דרוש/ה נציג/ת שירות לקוחות דיגטלי לחברה מובילה בהרצליה
התפקיד המושלם בשירות לקוחות דיגיטלי! ללא טלפונים, סביבה נעימה ומשפחתית בתנאים מעולים
מענה ללקוחות בכתב! חניה, חדר אוכל, חדר כושר ועוד תנאים מעולים

תיאור התפקיד:
מענה בכתב ללקוחות הפונים בערוצים הדיגיטליים
עבודה בסביבה דינמית ומאתגרת, בליווי של צוות ניהולי תומך וגורמים מקצועיים
עבודה מרובת ממשקים - דוברות, יחסי ציבור, מנהלי מותג, מנהלים בחנויות ועוד
אחריות אישית לעמידה במדיניות החברה וסטנדרט השירות
התאמת פתרונות ואחריות לסגירת מעגל הטיפול בפניות
עבודה בסביבה ממוחשבת
הדרכה וחניכה מסודרת עם הכניסה לתפקיד

תנאים:
משרה מלאה שעות העבודה 8:00-17:00 (ללא ימי שישי)
או משרת הורה חלקית 08:00-15:00

מיקום:

משרד המרכזי, הרצליה פיתוח
תנאים מעולים למתאימים/ות!
שכר 40 לשעה + ארוחות + חניה + חדר כושר + אופציות קידום ועוד תנאים מעולים!
דרישות:
זמינות מיידית - יתרון משמעותי
יכולת התנסחות טובה בעברית בכתב ובע"פ
תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים
אחריות אישית ועצמאות בביצוע
ניסיון בשירות לקוחות - יתרון
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה: 51461
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
1 2 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!