דרושים מגייסת

דרושים במגייסת

קצת על מגייסת

מגייסת הינה חברת השמה שהוקמה ב2016 על ידי עליה ונטע להוביל את תחום הגיוס במקצוענות חסרת פשרות ובאנושיות שאין שני לה.

כחברה שביססה את יכולותיה ואת הקשר הבינאישי עם הלקוחות שלה – מועמדים ומעסיקים, אנחנו יודעות לתת מענה שאין שני לו בעולם הגיוס וההשמה.

אומרים שאין חכם כבעל ניסיון, ואין הנחתום מעיד על עיסתו ועוד הרבה משפטים חכמים ויפים, אז נסיר מגבלות ענווה ונספר לכם עלינו.
בעידן שבו הכל נגיש וזמין, היכולת לייצר ערך בתהליך גיוס והד האנטינג אינה מובנת מאליה. נדרשת מקצוענות, הבנה, גישה, ניסיון וידע בתהליכי גיוס והבנת ארגונים. ומעל לכל, נדרש להבין ולכבד איש ואישה באשר הם.
מלוות מעסיקים ומועמדים בקשת רחבה מאד של משרות ותחומי עיסוק, עליהם תוכלו לקרוא בעמוד השירותים פה באתר.עובדות, מראיינות ומגייסות במשרדים שלנו. 

מספר עובדים

1 - 10

שנת הקמה

2016

מיקום

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 20 משרות עבודה בחברת מגייסת

ריכזנו עבורך הצעות עבודה במגייסת

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

HRBP 1 לחברה יצרנית מובילה בבית שמש

HRBP 1 לחברה יצרנית מובילה בבית שמש

מגייסת

11/11/2025

תיאור תפקיד:
לארגון גדול ומוביל בתחומו דרוש.ה רכז.ת משאבי אנוש למשרה דינאמית הכוללת גיוס עובדים,
אחריות על הדרכות לכלל עובדי החברה,
טיפול בדיווחי נוכחות, רווחה, קליטת עובדים ועוד ועוד.
משרה מלאה, 7:00-16:00, יום בשבוע 12:00-20:00, ימי ו' לסירוגין
דרישות:
ניסיון בתפקיד דומה בארגון יצרני
יחסי אנוש מעולים
ראש גדול
רצון ללמוד
מוטיבציה גבוהה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-3282
אזור: ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

חשב/ת לחברת מדיקל דיוויס ברמת החייל

חשב/ת לחברת מדיקל דיוויס ברמת החייל

מגייסת

11/11/2025

תיאור תפקיד:
לחברת מדיקל דיוויס (בת של ציבורית הנסחרת בנאסד"ק) ועוסקת בפיתוח וייצור מיכשור רפואי הממוקמת ברמת החייל דרוש חשב/ת בכפיפות לסמנכ"ל כספים. התפקיד כולל הבטחת פעילות חשבונאית תקינה ומדויקת של אירועים ועסקאות, בהתאם לדרישות הרגולציה והחוק, על מנת לתמוך בתהליכי קבלת החלטות עסקיות.
מה תעשה/י ביום-יום?
- אחריות לפעילות החשבונאית בחברה ולרישום נאות של הפעולות הפיננסיות בספרי החברה, תוך הקפדה על תקינה חשבונאית
- הקפדה על איכות, מהימנות ורלבנטיות של מידע פיננסי בחברה
- אחריות על דיווח, ניתוח ובקרת הוצאות המס (בפועל וחזויות) ודיווחים שוטפים
של החברה לרשויות
- עריכה ואיחוד הדוחות הפיננסים בחברה: חודשי, רבעוני, שנתי 
- ניהול ממשקי עבודה פנים וחוץ ארגוניים: רו"ח מבקר, רשויות המס והביטוח הלאומי, משרדי רו"ח, מוסדות פנסיה, רשויות שונות, ספקים ולקוחות מהותיים
דרישות:
- רו"ח מוסמך - חובה
- ניסיון של שנתיים כעוזר/ת חשב/חשב בחברת הייטק/ביוטק -חובה (אחרי תפקיד ראשון או שני כעוזר חשב או חשב)
- ניסיון בביקורת של חברה נסחרת בנסדאק– חובה, חובה, חובה, חובה
- אנגלית ברמה גבוהה
-יחסי אנוש מעולים
-משרדי החברה ברמת החייל (המשרה אינה היברידית)
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: jb-3274
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת חשבונות ספקים

מנהל/ת חשבונות ספקים

מגייסת

11/11/2025

תיאור תפקיד:
לחברה ציבורית מובילה בתחום קמעונאות לתעשיית הפארמה, דרוש/ה מנהל/ת חשבונות לתחום הספקים.
התפקיד כולל קליטת חשבונות, תשלומים, התאמות ספקים.
עבודה כחלק מצוות הנהלת חשבונות.
5 ימי עבודה, 8 שעות עבודה ביום.
העבודה במשרדי החברה בהרצליה פיתוח ואינה היברידית.
דרישות:
הנהלת חשבונות סוג 2 - חובה
ניסיון של שנתיים בהנהלת חשבונות תחום ספקים - חובה
שליטה בתוכנת SAP - יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-3286
אזור: מרכז - תל אביב
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת מחלקת שירותמנהל/ת מחלקת שירות ותפעול לאזור מרכז-דרום

מנהל/ת מחלקת שירותמנהל/ת מחלקת שירות ותפעול לאזור מרכז-דרום

מגייסת

11/11/2025

תיאור תפקיד:
לחברה מובילה העוסקת בפתרונות טכנולוגיים בעולמות של תשתיות ופתרונות, אני מגייסת מנהל /ת מחלקת שירות ותפעול לאזור מרכז-דרום.
התפקיד כולל:
ניהול מחלקת השירות המספקת שירותי תפעול למתקנים השונים של החברה ושירותי תחזוקה.
אחריות על שירות מקצועי ויחס אישי ללקוחות
ניהול טכנאים הפזורים באזור המרכז והדרום
אחריות תפעולית מלאה על המתקנים
בקרה על הפן הכספי והלוגיסטי
התפקיד כולל נסיעות רבות וביקורים יום-יומיים בשטח (אצל לקוחות, ספקים, לקוחות חדשים ופרויקטים בהקמה), לצד עבודה במשרד בפתח תקווה
זמינות מיידית - יתרון משמעותי
דרישות:
ניסיון מוכח בניהול צוות טכני המספק שירותי אחזקה/תפעול של ציוד מכאני ללקוחות שונים חובה
ניסיון בתחום המים/שפכים/אוויר/פסולת יתרון משמעותי
רקע הנדסי (מהנדס/הנדסאי תהליך/מים/סביבה/מכונות) יתרון
רקע טכני (מכונאי/טכנאי/הנדימן/חקלאי) יתרון
יכולת מוכחת לניהול בו זמני של משימות רבות חובה
יכולת מוכחת לעבודה בצוות ויצירת קשר עם לקוחות, ספקים ועובדים חובה
סדר וארגון ברמה טובה חובה
המשרה אינטנסיבית ומצריכה זמינות
תנאים טובים הכוללים רכב, קה"ש ומנגנוני תגמול על עמידה ביעדים
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: jb-3291
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת מחסן בכיר/ה

מנהל/ת מחסן בכיר/ה

מגייסת

11/11/2025

תיאור תפקיד:
חברה בינלאומית מובילה בתחום ניהול פרויקטים הנדסיים חקלאיים מגייסת מנהל/ת מחסן בכיר/ה לניהול כולל של מערך המחסן והלוגיסטיקה - מהתכנון ועד הביצוע בשטח.
אם יש לך ניסיון עשיר בניהול מחסן גדול או מרלו"ג בינוני, רקע בהובלת תהליכים לוגיסטיים מורכבים, ושליטה במערכות ERP / SAP, זו ההזדמנות שלך להצטרף לארגון מוביל, יציב וגלובלי
מה בתפקיד:
ניהול כולל של המחסן
הובלת צוות עובדים וניהול חנות חלקי חילוף
בקרה על מלאים, דוחות ויעדים
תיאום משלוחים בארץ ובחו"ל
הובלת תהליכי שיפור, חדשנות והטמעת מערכות ניהול מחסן (WMS)
דרישות:
ניסיון של לפחות 7 שנים בניהול מחסן או מרלו"ג לא גדול
ניסיון בניהול והנעת צוותים
ניסיון בהובלת והטמעת מערכת WMS- יתרון משמעותי
שליטה במערכות ERP / SAP
ניסיון בשילוח והמכלות בין לאומיות – יתרון
ניסיון בתכנון ובקרת תקציב - יתרון
תואר בלוגיסטיקה / הנדסת תעשייה וניהול - יתרון
מיקום: אזור קריית גת
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-3302
אזור: דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Office Manager & Team Assistant מנהל/ת משרד

Office Manager & Team Assistant מנהל/ת משרד

מגייסת

11/11/2025

תיאור תפקיד:
לחברת השקעות בינלאומית ויוקרתית הפועלת בשווקים הפרטיים הגלובליים אנו מגייסות מנהל/ת משרד מנוסה לניהול שוטף של המשרד הכולל תמיכה במנכ"לית ובצוות המקומי, ולתפעול אדמיניסטרטיבי שוטף.תחומי אחריות עיקריים:
תמיכה אדמיניסטרטיבית במנכ"לית ובעובדי המשרד.
תיאום פגישות, שיחות ועידה וניהול יומנים
תיאום נסיעות לחו״ל והזמנות טיסה / לינה / תחבורה
הכנת דוחות הוצאות
קבלת אורחים במשרד, מענה לטלפונים ודוא״ל נכנס
ניהול רשומות, מסמכים ודוחות משרדיים
סיוע בניהול תשתיות מחשוב ו-IT בשוטף
ניהול תקציב המשרד, רכש ציוד משרדי והזמנות
שמירה על סביבת עבודה מסודרת ונעימה
ארגון פעילויות רווחה: ימי הולדת, חגים ואירועי צוות
תמיכה בארגון כנס שנתי יוקרתי בהשתתפות מאות אנשי מקצוע מובילים מהענף.
עבודה מול צוותים גלובליים: משפטים, כספים, השקעות, שיווק וקריאייטיב.
משרה מלאה בהרצליה פיתוח א'-ה'
דרישות:
לפחות 5 שנות ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי בסביבה דינאמית ומשתנה (עדיפות לניסיון בחברה גלובלית)
ניסיון בתיאום לוגיסטי וניהול משימות מרובות
שליטה מלאה בעברית ובאנגלית ברמה עסקית
שליטה ביישומי Microsoft Office (בעיקר Excel ו-PowerPoint)
גישה פרואקטיבית לפתרון בעיות וביצוע עצמאי
יכולת תפקוד בתנאי לחץ וריבוי משימות
סדר ודיוק גבוהים, ארגון אישי מצוין וירידה לפרטים
דיסקרטיות מלאה ויחסי אנוש מעולים
אנרגיה חיובית ואמינות גבוהה
תואר ראשון – יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-3287
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

אחראי.ת גבייה לחברה מובילה ויציבה במרכז

אחראי.ת גבייה לחברה מובילה ויציבה במרכז

מגייסת

11/11/2025

תיאור תפקיד:
לחברה מובילה ויציבה בתחום התקשורת שממוקמת באזור המרכז דרוש/ה אחראי.ת גבייה לריכוז תהליכי הגבייה מלקוחות עסקיים בישראל תחומי אחריות:
ניהול ומעקב אחר הגבייה מתיק לקוחות בהיקף של כ 1M$ לחודש.
אישור הזמנות שירות/ציוד – ממשק שוטף מול מחלקת מכירות.
תקשורת שוטפת עם לקוחות החברה בכל נושא מערך הגבייה, משלוח חשבוניות, דוחות ייעודיים וכרטסת הנהלת חשבונות.
התאמות שוטפות מול הלקוחות וניהול כרטסות הלקוחות.
פגישות עבודה פרונטליות, שמירה על קשר רציף עם לקוחות החברה.
אפשרות ליום עבודה בשבוע מהבית
דרישות:
ניסיון קודם בגבייה ללקוחות עסקיים - חובה
הכרות עם ממשק סטורנקסט, ניפנדו ופורטלים נוספים - חובה
ידע בהנהלת חשבונות - יתרון
היכרות עם Netsuite – יתרון
יכולת ניהול מו"מ, אסרטיביות.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-3270
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

אחראי/ת מחסן לחברה ותיקה ומובילה

אחראי/ת מחסן לחברה ותיקה ומובילה

מגייסת

11/11/2025

תיאור תפקיד:
לחברה גדולה ומובילה דרוש/ה אחראי/ת מחסן
המשרה דינאמית וכוללת אחריות על קבלת והוצאת ח"ג,
ניהול המלאים, ליקוט, קבלת הזמנות וניהול מחסנאי.
דרישות:
ניסיון בתפקיד דומה - חובה
ניסיון בניהול צוות מחסן - חובה
ידע בפריוריטי - יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-3289
אזור: ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

איש.ת מכירות שטח לחברה מובילה

איש.ת מכירות שטח לחברה מובילה

מגייסת

11/11/2025

תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחומה דרוש.ה איש.ת מכירות למשרת שטח 
דינאמית הכוללת התנהלות מול לקוחות קיימים, איתור וגיוס לקוחות חדשים,
הגדלת היקף הפעילות, ליווי הלקוח ועוד. 
משרה מלאה, כוללת רכב צמוד. 
דרישות:
ניסיון במכירות בתחום הבנייה - יתרון
נכונות למשרת שטח
מוטיבציה גבוהה
יחסי אנוש מעולים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-3238
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

איש/אשת System Windows - בירושלים/בית שמש

איש/אשת System Windows - בירושלים/בית שמש

מגייסת

11/11/2025

תיאור תפקיד:
המשרה הזו תתאים מאוד לאנשי ונשות סיסטם שלצד הדרישות הטכנולוגיות, מעוניינים להכנס לחברה יצרנית לקראת הטמעת מערכת ERP חדשה באירגון עם כל המשתמע.
העבודה היא HO לגמרי, במשרה מלאה עם זמינות לקריאות בשעות לא שיגרתיות (אין הרבה כאלו), נדרש ניסיון של 2-4 שנים
החברה יושבת בירושלים והמרלו"ג המרכזי בבית שמש

לחברה יצרנית בתחום המזון הפועלת בשני אתרים בירושלים ובית שמש דרוש/ה איש/ת סיסטם Windows.
מתן שירות ותמיכה ל 50 משתמשי קצה בנושאים שונים, שרתים, מדפסות, מערכות תקשורת, אבטחת מידע ומערכות המידע
להוביל שינויים ושידרוגים במערכות ה IT של החברה
נדרשת זמינות גבוהה (טלפונית) גם מחוץ לשעות העבודה
דרישות:
  • הכרות עם עבודה בשרתי טרמינל - חובה
  • ניסיון בהקמה והגדרה של שרתי Windows - חובה
  • ניסיון בסביבת עבודה 365 - חובה
  • ניסיון בהקמה והגדרה של עמדות עבודה
  • יתרון משמעותי לניסיון עם מרכזיות IP, מערכות ERP, מוצרי אבטחת מידע, veem, סוויטצים מנוהלים (VLAN), ESX \ vcenter, SQL, GPO
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-3294
אזור: מרכז - מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

חשב/ת - המשרה בירושלים

חשב/ת - המשרה בירושלים

מגייסת

11/11/2025

תיאור תפקיד:
אני מגייסת חשב/ת למשרה מעולה עם המון פוטנציאל צמיחה, לחברה יצרנית תעשייתית הממוקמת בירושלים.
עבודה במחלקת הכספים ובכפיפות למנהל הכספים.
אחריות מא' ועד ת' על כל מערך הדוחות הכספיים של החברה.
ניהול בקרה תקציבית ותחזיות עבור כלל תקציבי החברה - הכנסות, הוצאות והשקעות.
מעורבות בהחלטות פיננסיות בהיבטי מלאי, תזרים ומיסוי.
ניהול צוות הנהלת חשבונות.
דיווחים להנהלת החברה.
עבודה מול רו"ח חיצוני בתהליכי ביקורת.
סביבת עבודה אנושית, מקצועית ומעולה.
תנאי עבודה מעולים למתאימים/ות.
דרישות:
רו"ח לאחר התמחות - חובה
ניסיון של תפקיד ע.חשב - יתרון משמעותי
ניסיון בתחומי כלכלה/אנליזה/תמחיר בחברה תעשייתית/מוצרי צריכה
ניסיון בבניית תקציב וביצוע בקרה תקציבית - יתרון
ראייה עסקית רחבה וכישורים אנליטיים ברמה גבוהה
יכולת תפקוד בתנאי לחץ וריבוי משימות
תודעת שירות ויחסי אנוש מעולים
תנאים מעולים למתאימים/ות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: jb-3299
אזור: ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

כלכלן /ית למחלקת כספים

כלכלן /ית למחלקת כספים

מגייסת

11/11/2025

תיאור תפקיד:
לחברה בינלאומית גדולה ומצליחה אני מגייסת כלכלן/ית למחלקת כספים.
דיווח לסמנכ"ל כספים.
אחריות על תהליכי תכנון, תקצוב, בקרה וניתוח כלכלי, דיווחים וסקירות כלכליות ומתן מענה כולל להנהלת החברה בקבלת החלטות עסקיות ואסטרטגיות בראייה של ניתוח נתונים מעמיק של ביצועי החברה ובניית תחזיות.
ראייה מערכתית, אסטרטגית וכוללת של הקבוצה זיהוי מגמות והצפת תובנות עסקיות, בנייה ויישום מסגרת תקציב לפעילות הקבוצה והחברות, בניית מודלים כלכליים לפעילויות שוטפות ותכניות עסקיות.
בקרה על תכניות העבודה, בנייה ושיפור מתודולוגיות עבודה, מערכות תומכות החלטה וכלי BI.
אחריות על מצגות וסקירות להנהלת החברה.
התפקיד מורכב דינאמי ומאתגר וכולל אחריות על תחומים חוצי ארגון, אינטגרציה בניית מודלים ומצגות על מנת למקסם את אפקטיביות תהליכי קבלת ההחלטות בחברה.
ליווי ושותפות כלכלית ליחידה עסקית (תקציב, בקרה, סגירת חודש ועוד)
אפיון והפקה של דוחות מידע ככלי תומך החלטה במערכות (BW ו SAP )
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה או מנהל עסקים חובה
5 שנות ניסיון בתפקיד כלכלן/ית - חובה
Excel ברמה גבוהה מאוד חובה
שליטה גבוהה באנגלית חובה
ניסיון מוכח בתפקיד דומה - חובה
תנאים מעולים למתאימים/ות
מיקום המשרה בתל אביב, עבודה היברידית
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-3296
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מזכיר/ת מנכ"ל/ית

מזכיר/ת מנכ"ל/ית

מגייסת

11/11/2025

תיאור תפקיד:
דרוש/ה מזכיר/ת מנכ"ל לחברה מובילה בתחום המזון - ירושלים 
לחברה מובילה ובעלת מוניטין בתחום המזון, הממוקמת בירושלים, דרוש/ה מזכיר/ת מנכ"ל אחראית, דיסקרטית ובעל/ת תודעת שירות גבוהה.
תיאור התפקיד:
ניהול שוטף של לשכת המנכ"ל ושמירה על סדר היום והממשקים מול גורמים פנים וחוץ ארגוניים
תיאום פגישות, שיחות ומיילים
מענה טלפוני מקצועי ואדיב
תיעדוף משימות וניהול זמן יעיל
מתן תמיכה אדמיניסטרטיבית כוללת למנכ"ל ולצוות הניהול
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד דומה – חובה
שליטה באנגלית ברמה טובה (קריאה וכתיבה)
שליטה טובה ביישומי Office
שירותיות, סדר ודיוק ברמה גבוהה
יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות
אחריות, יוזמה ויכולת עבודה עצמאית
זמינות למשרה מלאה, א’-ה’, בין השעות 8:00–17:00
אם את/ה מחפש/ת תפקיד משמעותי, דינמי ובעל אחריות גבוהה בלב העשייה הניהולית – זה המקום בשבילך!
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: jb-3295
אזור: מרכז - מודיעין
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל /ת כספים וחשב /ת איחוד

מנהל /ת כספים וחשב /ת איחוד

מגייסת

11/11/2025

תיאור תפקיד:
אנחנו מגייסים מנהל /ת כספים וחשב/ת איחוד לחברה ציבורית מובילה בתחום הקמעונאות לתעשיית הפארמה. החברה ממוקמת בהרצליה פיתוח.
התפקיד כולל אחריות על הדוח הכספי המאוחד, לרבות הכנת דוחות סולו ומס של מספר חברות בנות בקבוצה, ניהול תזרים מזומנים, עמידה בתקינות IFRS ועמידה בדרישות רגולציה.
כפיפות לסמנכ"ל הכספים של הקבוצה.
תחומי אחריות עיקריים:
הכנת דוחות כספיים רבעוניים ודוחות מאוחדים בהתאם ל-IFRS.
קשר שוטף מול רואי החשבון המבקרים ומול יועצים חיצוניים וטיפול בסוגיות חשבונאיות.
ניהול בקרות ה SOX והתנהלות שוטפת מול מבקרי פנים.
הכנת דוח תזרים מזומנים קבוצתי.
ניהול ובקרה על צוות הנהלת החשבונות.
הכנת דוחות מס וטיפול בסוגיות מיסוי שונות.
פיקוח על תהליכי הכרה בהכנסה, חיוב, גבייה ומדדי הכנסות
דרישות:
רו"ח יוצא/ת BIG 4 או בעל/ת ניסיון בחברות ציבוריות חובה.
ניסיון בהכנת דוחות כספיים מאוחדים, דוחות סולו ודוחות מס.
ניהול תזרים מזומנים מורכב בקבוצת חברות
אנגלית ברמה טובה מאוד חובה.
שליטה מלאה באקסל חובה
עבודה בSAP יתרון.
יכולת התנהלות באופן עצמאי, בלו"ז צפוף ובריבוי משימות.
מוטיבציה גבוהה ויחסי אנוש מעולים.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-3277
אזור: שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל.ת פרויקטים טכנולוגיים

מנהל.ת פרויקטים טכנולוגיים

מגייסת

11/11/2025

תיאור תפקיד:
לחברה תקשורת מובילה באזור המרכז אנחנו מגייסים מנהל /ת פרויקטים להובלת פרויקטים טכנולוגיים מקצה לקצה בתשתיות תקשורת, אינטרנט ופתרונות תקשורת מתקדמים.
התפקיד כולל אחריות מלאה לניהול הפרויקטים, תיאום בין ממשקים פנים וחוץ-ארגוניים, וכן הובלת יוזמות לשיפור תהליכי עבודה, ייעול תפעולי והטמעת פתרונות חדשניים.
תחומי אחריות:
ניהול צוות שירותי מומחה
ניהול וליווי פרויקטים בתחום פתרונות תקשורת (כולל תשתיות, אינטרנט, ציוד תקשורת).
ניתוח צרכים, תכנון וניהול לוחות זמנים, תיעדופים ובקרת ביצוע.
עבודה מול לקוחות, מהנדסי מערכות, מחלקות פנימיות וספקים.
הובלת תהליכי שיפור וייעול זיהוי צווארי בקבוק, הטמעת שיטות עבודה מיטביות, שיפור ממשקי עבודה.
אחריות על תיעוד, דיווח שוטף וניהול סיכונים בפרויקטים.
דרישות:
ניסיון של לפחות 3 שנים בניהול פרויקטים
ניסיון בניהול צוותים - חובה
ניסיון בעבודה עם מערכת NetSuite CRM יתרון משמעותי.
ראייה מערכתית ויכולת לנהל ממשקים מרובים
רקע טכני או היכרות עם עולם התקשורת, אינטרנט ותשתיות חובה.
ניסיון קודם בעבודה עם לקוחות עסקיים או מוסדיים יתרון משמעותי.
שליטה ביישומי Office, בדגש על Excel ו-PowerPoint.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-3249
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
1 2 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!