דרושים מגייסת

דרושים במגייסת

קצת על מגייסת

מגייסת הינה חברת השמה שהוקמה ב2016 על ידי עליה ונטע להוביל את תחום הגיוס במקצוענות חסרת פשרות ובאנושיות שאין שני לה.

כחברה שביססה את יכולותיה ואת הקשר הבינאישי עם הלקוחות שלה – מועמדים ומעסיקים, אנחנו יודעות לתת מענה שאין שני לו בעולם הגיוס וההשמה.

אומרים שאין חכם כבעל ניסיון, ואין הנחתום מעיד על עיסתו ועוד הרבה משפטים חכמים ויפים, אז נסיר מגבלות ענווה ונספר לכם עלינו.
בעידן שבו הכל נגיש וזמין, היכולת לייצר ערך בתהליך גיוס והד האנטינג אינה מובנת מאליה. נדרשת מקצוענות, הבנה, גישה, ניסיון וידע בתהליכי גיוס והבנת ארגונים. ומעל לכל, נדרש להבין ולכבד איש ואישה באשר הם.
מלוות מעסיקים ומועמדים בקשת רחבה מאד של משרות ותחומי עיסוק, עליהם תוכלו לקרוא בעמוד השירותים פה באתר.עובדות, מראיינות ומגייסות במשרדים שלנו. 

מספר עובדים

1 - 10

שנת הקמה

מיקום

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 24 משרות עבודה בחברת מגייסת

ריכזנו עבורך הצעות עבודה במגייסת

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
תיאור תפקיד:
לחברה שהיא המקום שבו הופכים חזון למציאות. המקום שבו רעיונות הופכים לטכנולוגיות, וטכנולוגיות מתקדמות הופכות לפתרונות לטיפול וניהול בבעלי חיים.
אנו מחפשות FP&A להצטרף לצוות המוביל !
תחומי אחריות עיקריים:
· תהליך תכנון שנתי ותחזית·
· ניהול תהליכי בקרת תקציב ומתן ניתוח מפורט לבעלי התקציב.
· תמיכה בפעילויות סגירה פיננסית חודשית.
· הכנת מודלים עסקיים לתמיכה ביוזמות שונות לפיתוח עסקי.
דרישות:
  • תואר ראשון BA בכלכלה – חובה
  • 4-6 שנות ניסיון
  • שליטה באקסל וב PowerPoint
  • אנגלית שוטפת - בעל פה ובכתב
  • ניסיון במערכות ERP, Sap - יתרון
  • מיומנויות תקשורת ובינאישיות מצוינות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-2139
אזור: שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברה ציבורית גדולה וותיקה בתחום התשתיות דרוש/ה מומחה/ית אבטחת מידע, לפעילות בצוות Professional Services עבור יישום פרויקטים, ביצוע התקנות ותפעול תקלות בפתרונות אבטחת מידע עבור הלקוחות העסקיים של החברה.

העבודה כוללת:
אפיון טכני
בניית תיקי מערכת
מעקב ובקרה על משימות
טיפול בתקלות ותחזוקה של מוצרי אבטחת המידע.



דרישות:
ניסיון מעשי של 4 שנים באינטגרציה ובפרט בעולמות אבטחת המידע (ארכיטקטורה, תשתיות, אפליקציה).
ניסיון מוכח עם לפחות חלק ממוצרי היצרנים הבאים: צ'קפוינט, פורטינייט, F5, סיסקו- חובה
ניסיון של שנה ומעלה בהתקנת ותפעול מערכות F5 - APM,ASM,IRULES.
ניסיון מעשי של 4 שנים באינטגרציה ובפרט בעולמות אבטחת המידע (ארכיטקטורה, תשתיות, אפליקציה).
יתרון למועמדים העומדים בקריטריונים הבאים:
יתרון משמעותי לבעלי הסמכות
ניסיון בתפעול והגנה של שירותים אפליקטיביים
ידע עדכני באיומים, פגיעויות ופרצות אבטחת מידע במגוון רחב של טכנולוגיות ומערכות.
הסמכות בתחום אבטחת מידע / מוצרי אבטחת מידע
ניסיון במתודולוגיות, נהלים וכתיבת מסמכים בתחום אבטחת מידע
ניסיון בליווי פרויקטים או ניהול משימות מורכבות טכנולוגית.
ניסיון בתפעול מערכות אבטחת מידע ארגוניות כגון FW ,AV ,IPS ,WAF ,SIEM/SOC ומוצרי אבטחה למערך המיילים.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB 2209
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברת הייטק מובילה בשוק הישראלי דרוש/ה עוזר/ת חשב.
עיקרי התפקיד:
• בקרה אחר תהליכי סגירת דוחות חודשיים/רבעוניים ושנתיים, להכין ולפקח על פקודות יומן והתאמות ספרים.
• השתתפות בסגירות חודשיות ורבעוניות של דוחות, איחוד דוחות, תהליך הדיווח הכולל של החברה ומידע נוסף כנדרש על ידי החברה
• השתתפות בתהליך התקציב השנתי וביצוע ניתוח חודשי של תקציב מול ביצוע
• הכנת דוחות כספיים והחזרי מס, כולל בקשות למס מוטב.
• פיקוח על תהליכי הנהלת חשבונות ותהליכים פנימיים
• עבודה עם מנהלי מחלקה, אנשי צוות ואנשי כספים של חברות בת
• פרויקטים אד-הוק, כולל הטמעה של כלים פיננסיים
המשרה היברידית, המשרד בהוד השרון

דרישות:
רואה חשבון, יוצא ה 4 BIG - חובה
היכרות עם IFRS
אנגלית שוטפת – חובה
היכרות עם ERP (SAP R3) - יתרון
יכולת לנתח מידע פיננסי ולהכין דוחות כספיים
גישה חיובית
יכולות אנליטיות חזקות ויחסים בינאישיים מעולים
תנאים מעולים למתאימים/ות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB 2090
אזור: שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברת שירותים פיננסיים ותיקה ובינלאומית דרוש/ה עוזר/ת חשב.
עיקרי התפקיד:
ניתוחים אנליטיים והכנת מידע ניהולי
דוחות כספיים, דוחות מס ושוטפים
ניהול תהליכי בקרה פנימית וה - SOX בחברה
תמיכה בסגירת חודש ודיווחים
בקרה על רישום נתונים וטיובם
התנהלות מול רואי חשבון חיצוניים
התנהלות מול גורמי חברת האם בחו"ל
דרישות:
רו"ח עם ניסיון של שנה לפחות לאחר התמחות - חובה
ניסיון בביקורת חברות ציבוריות - חובה
שליטה גבוהה באקסל ומערכות מידע
יכולת ניתוח נתונים ברמה גבוהה ותשומת לב לפרטים
אנגלית ברמה גבוהה מאד (דיבור, קריאה, כתיבה)
ניסיון בעבודה מול חברות בינלאומיות - יתרון
היכרות עם פריוריטי - יתרון
ניסיון ב SOX - יתרון
זמינות מיידית - יתרון
יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות, מוטיבציה גבוהה, אחריות וראש גדול, ראייה מערכתית ויכולת הנעת עמיתים
משרה מלאה בתל אביב



היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB 2117
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברת מדיקל מהמובילות במשק דרוש/ה מנהלת חשבונות וגבייה - משרה התחלתית
תיאור תפקיד:

משרה התחלתית במחלקת הכספים, תמיכה בצוות הנהלת חשבונות והגבייה:

o איסוף חומרים, הקלדה למערכת, הכנת תשלומים , התאמות כרטיסים, התאמות בנקים וכרטיסי אשראי, ניהול קופה קטנה
o מעקב אחר דוחות גבייה ללקוחות מוסדיים, איסוף החומר, העלאת חומר למערכות ממשקים
o עבודה על מערכות ממוחשבות
o סביבה דינאמית מרובת ממשקים

דיווח ישיר למנהל כספים / חשב
מיקום: משרדים בהוד השרון
היקף משרה: משרה מלאה, א'- ה', 8:00-16:30 (אפשרות לגמישות בשעות העבודה, ימים קצרים/ארוכים)
דרישות:
o ניסיון של 1-2 בניהול חשבונות או גבייה- חובה
o ניסיון מחברות ייבוא מוצרים, מלאי, ספקים וכו'
o שליטה טובה ב excel
o ניסיון בתוכנת priority - יתרון
o יחסי אנוש מצוינים, תודעת שירות גבוהה
o סדר, דיוק ארגון



היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB 2202
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחום השקעות אלטרנטיביות דרוש/ה מנהל מקצועי-משפטי בתחום הנדל"ן.
מטרות ויעדים של התפקיד:
ניהול מקצועי משפטי, להוות סמן ימני וגורם מכריע המתווה מדיניות חברה בנושאים המשפטיים בתחום הנדל"ן, בדיווח למנהל תחום נדל"ן וליועצת המשפטית של החברה.
פעולות משימות עיקריות בתפקיד:
• יצירת נהלי עבודה וסטנדרט מקצועי אחיד בתחום המשפטי בעולם הנדל"ן
• לייעץ ולחקור סוגיות שונות עד כדי כתיבה והפצת מדיניות בנושא נדל"ן
• להוות "מאמן" מקצועי לעורכי דין צעירים
• ניסיון בהכנת הסכמים שונים בתחום מימון הנדל"ן לרבות עדכונם בהתאם לרגולציה והחוקים השונים החלים על החברה
• להוות גורם מייעץ לוועדת האשראי בסוגיות "משפטיות - נדל"ניות"
• בניית מתווים ייחודיים לעסקאות סבוכות



דרישות:
• ותק מקצועי 10 שנים ומעלה (חובה)
• היכרות מעמיקה עם סוגי הרישום הזכויות השונים במדינת ישראל
• היכרות עם היבטים מיסויים בתחום הנדל"ן
• ניסיון בייצוג גורמי מימון / בנקים בתחום הנדל"ן (חובה)
• היכרות עם תחום קבוצות רכישה (יתרון)
• עדיפות לניסיון בעבודה בגופי מימון (יתרון)
• יכולת חשיבה יצירתית
• הסתכלות עסקית וראיה רחבה



היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB 2211
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחום השקעות אלטרנטיביות דרוש/ה מנהל/ת מערך פעילות עסקית.
מערך הנדל"ן הוא בסיס הצמיחה של החברה, ואנו מחפשות מועמד/ת לניהול התפעול בתחום הדיווח למנהל תחום נדל"ן.
פעולות משימות עיקריות בתפקיד:
• טיוב (אפיון והטמעה) מתמיד של תהליכי העבודה מהפן התפעולי, תוך איתור חסמים תפעוליים והיעדר אינטגרציה בין הגורמים השונים - ארגון ושיטות
• קביעת סטנדרטים של תהליכי התפעול, אפיון דוחות בקרה ומדידה ברמת ארגון, חתירה לגיבוש והטמעת יעדים ומדדים בכל תחומי העשייה.
• מדידת טיבם של תהליכים ועמידה ביעדי הארגון אחריות על הפיכת הזדמנות לעסקה - מוציא לפועל של המכירות
• ניהול ישיר של מנהלי צוותים – המנהל כמאמן (ניהול ישיר של 3-4 אנשים ועקיף של 25)
דרישות:
  • ניסיון קודם בתפקיד דומה - יתרון משמעותי 
  • ניסיון בניהול של קבוצה, 3-4 ר"צ ניהול ישיר וכ 25 ניהול עקיף
  • ניסיון בניתוח נתונים ויכולת קבלת החלטה מבוססי DATA
  • ניסיון משמעותי בבניית תהליכים והטמעתם
  • נדרשת חשיבה לוגית מפותחת, ראיה מערכתית, יחסי אנוש מעולים, ויכולת למידה מהירה
  • מהנדס.ת תעשיה וניהול – יתרון משמעותי
  • היכרות עם עולמות אשראי לנדל"ן - יתרון משמעותי
  • ידע באקסל ברמה בינונית- גבוהה - יתרון משמעותי
  • תודעת שירות גבוהה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-2157
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברת פינטק מובילה דרוש/ה רפרנט/ית בק אופיס. מטרות ויעדים של התפקיד:
טיפול שוטף בניהול מחזור חיי הלוואה באשכול הלווים. אחראיות על הוצאה לפועל של תוכניות העבודה בעולם האשראי
פעולות משימות עיקריות בתפקיד:
• הקמת הלוואות ונכסים במערכת - תיעוד מלא של פרטי הנכס והביטוחים
• אישור הלוואות במערכת והכנת המסכים הנדרשים לשם ביצוע העברה בנקאית
• טיפול במחזורי הלוואות
• טיפול בפניות לקוחות אשר מגיעים באמצעות שירות לקוחות
• מעקב אחר כריות ביטחון
• עבודה מול הפיתוח בהקמת ארגונים
• אישור פעימות בקבוצות רכישה
• תמיכה אדמיניסטרטיבית בתהליכים שונים באשכול
• הפקת דוחות חודשיים
• ביצוע בקרות ובדיקות שוטפות במערכת

משרה מלאה בראש העין
דרישות:
• תואר ראשון (עדיפות לפיננסי)- יתרון
• שליטה מתקדמת באקסל
• יכולת עבודה תחת לחץ
יכולת עבודה עם ממשקים רבים פנים וחוץ ארגוניים
אחריות למכלול התהליך ולא רק המשימה, יכולת עבודה בתנאי עומס, שימת לב לפרטים, עמידה בזמנים, התנהלות רציפה מול ממשקים חיצוניים , עבודה רבה באקסל, ביצוע מעקבים ידניים.

ניתן משרה היברידית
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-2218
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
פירמת רו"ח מובילה וחברות הייעוץ שלה מגייסת מנה"ח מתחיל/ה ומנהל/ת אדמיניסטרטיבי/ת
הפירמה מדורגת בין 30 המשרדים המובילים בישראל בדירוג גלובס ודאנס 100 לשנת 2020.
התפקיד כולל-
ניהול אדמיניסטרטיבי של המשרד
טיפול באשכול לקוחות עצמאים

ממוקמים בתל אביב
דרישות:
לימודי הנה"ח סוג 1 ו-2 (או במהלכם)
ייצוגיות, מזג נעים ותקשורת טובה
יכולת התנסחות טובה בכתב ובע"פ
יכולות מקצועיות ואישיות טובות
אנו מציעים למצטרפים אלינו סביבת עבודה טכנולוגית ומהנה, עצמאות בעבודה והתפתחות מקצועית ואישית.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 2227
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברת מדיקל מהמובילות במשק דרוש/ה חשב/ת.

עיקרי התפקיד:
o הכנת דוחות כספיים, הכנה של דוחות חודשיים /רבעוניים/שנתיים
o אחריות על בקרה תקציבית, מעורבות בהכנה של תקציב שנתי
o ניהול דוחות מס
o הכנת דוחות כספיים להנהלה
o עבודה מול גורמים חיצוניים- משרד רו"ח,
o שליטה מלאה בתוכנות Outlook ו-Excel- חובה, פריוריטי -יתרון.
דיווח ישיר לסמנכ"ל כספים.
משרה מלאה בהוד השרון, זמינות לשעות נוספות



דרישות:
o רואה/ת חשבון מוסמך/ת – חובה
o 2-3 שנות ניסיון כחשב / עוזר חשב בארגון בינוני
o ניסיון מארגון מוצרים/ הפצה- יתרון
o יכולת גבוהה לניתוח ובקרה
o שליטה מלאה בתוכנות Outlook ו-Excel- חובה, פריוריטי -יתרון
o נכונות למשרה אינטנסיבית, זמינות לשעות נוספות בתקופות לחץ
o אנגלית ברמה גבוהה
o יחסי אנוש מצוינים, יכולת להניע ממשקים



היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB 2201
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברה צעירה ודינמית הפועלת בשווקי חו"ל דרוש/ה מנהל/ת כספים, לאחריות על מערך הנהלת החשבונות של קבוצת חברות בתחום הסייבר הפועלת באפריקה.

· ניהול שוטף יומיומי של מחלקת הכספים של החברה (צוות מקומי), כולל הנפקת חשבוניות ללקוחות, גבייה, הכנת משכורות (עובדים בחו"ל), הוצאת הזמנות רכש, תשלומים לספקים, מעקב קופות קטנות וכרטיסי אשראי, תזרים מזומנים, התאמות בנק וכו'.
· עבודה במסגרת קבוצת החברות עם ניהול יתרות חו"ז הדדיות, והתאמות בין חברות בנות/קשורות .
· ניהול דו-מטבעי של ספרי החשבונות .
עבודה שוטפת מול בנקים בחו"ל (בעיקר אפריקה), כולל פתיחת חשבונות בנק נוספים לחברות.
· עבודה מול מבקרים חיצוניים, כולל אחריות על הגשת דו"חות מס חדשיים/שנתיים בכל אחת מהמדינות השונות.
· אחריות על הצד המשפטי בחברה (חוזים/הסכמים) , כולל רישום ופתיחת ישויות משפטיות חדשות במדינות נוספות.
· הכנת תקציב שנתי לחברה ומעקב תקציב אל מול ביצוע .
· עריכת דו"חות כספיים חודשיים/רבעוניים/שנתיים , וכן דו"חות תפעוליים אחרים לשימוש ההנהלה.
· אחריות להטמעה של מדיניות בקרה פנימית בקבוצה ,לרבות הקמת מערך נהלים.
· תמיכה בתפעול בתחומים כגון: IT , ויזות, טיסות, ביטוח וכו'.
· נכונות לטיסות במהלך השנה לאפריקה.
דרישות:
· ניסיון בתוכנת "פריוריטי" 
· אנגלית ברמה גבוהה מאוד
· ניסיון של בין 5-7 שנים כחשב בקבוצת חברות


היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB 2143
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברת מדיקל מהמובילות במשק דרוש/ה מנהל/ת חשבונות.
תיאור תפקיד:
o תשלומים לספקים חו"ל- קליטת חשבוניות למערכת, איסוף החומר, הקלדה למערכת וסגירה כנגד תעודות כניסה / יציאה, הכנת תשלומים , התאמות כרטיסים
o ספקים בארץ – הכנת תשלומים במס"ב / שיקים והתאמות תקופתיות
o אחריות כוללת על קופת מזומן שקלים ומט"ח – הפקת קבלות על תקבולים והתאמות למערכת
o אחריות כוללת על קופת שיקים
o הפקדות שיקים ומזומנים לבנקים
o ניהול קופה קטנה
o התאמות בנקים בשקלים ובמט"ח
o התאמות כרטיסי אשראי
o רישום פקודת משכורת
o הכנת תשלומים למוסדות ודיווח למע"מ. דיווח שנתי של ט.856.

דיווח ישיר למנהל כספים.
משרה מלאה בהוד השרון
דרישות:
o הנהלת חשבונות סוג 2
o ניסיון בניהול חשבונות: ספקים, לקוחות, התאמות, בנקים , קופות
o ניסיון מחברות ייבוא מוצרים, מלאי, ספקים וכו'
o שליטה טובה ב excel
o אנגלית ברמה סבירה בקריאה וכתיבה
o יכולת עבודה בלחץ
o עבודה מול ממשקים מרובים
o ניסיון בתוכנת priority
o יחסי אנוש מצויינים, יכולת לתת שירות ברמה גבוהה


היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB 2200
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברה שמייצרת ומפתחת מוצרים ופתרונות בתחום האריזות מוצרי נייר לשוק המוסדי (מסעדות/חברות/בתי מלון/בתי חולים ועוד)
דרוש/ה אחראי/ת לניהול תחום PRIVATE LABLE / TAKE AWAY אל מול הלקוח.
התפקיד כולל
יצירת פתרון כולל ללקוח ממגוון המוצרים הקיימים ופיתוח מוצרים חדשים
האחריות משלב פיתוח הרעיון ועד האספקה ללקוח
בניית תוכנית עבודה הכוללת ביסוס תדמית החברה בדגש על ייחודיות, יצירתיות וחדשנות
בקרה ומעקב אחר דוחות מכירה של סוכני המכירות בתחום ורווחיות המותג
התפקיד יתאים למי שעסק בליויי תהליכים מדרישה ועד אספקה בתחום מוצרי הנייר והפלסטיק ללקוחות מוסדיים /גדולים

דרישות:
ניסיון וידע בניהול ממותגים / מודפסים – יתרון לניסיון בעולם ההסעדה.
יצירתיות, חדשנות וחשיבה מחוץ לקופסא.
תודעת שירות גבוהה
שליטה בתוכנות OFFICE (מצגות, אקסל...)
שעות עבודה גמישות (פגישות עם לקוחות)
אנגלית – רמה גבוהה (עבודה מול ספקים בחו"ל)
רישיון נהיגה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB 2194
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברת פינטק בינלאומית מובילה אני מגייסת עוזר/ת חשב.
הזדמנות להשתלב בחברה מובילה בתחום המימון ופתרונות האשראי!

עיקרי התפקיד:
• הכנת דוחות כספיים בהתאם לדרישות IFRS
• הכנת דיווחי רווחיות לחברות הקבוצה בארץ ובחו"ל על בסיס חודשי
• הכנת דוחות מס לחברות הקבוצה
• הכנת דיווחים כספיים וכלכליים להנהלה ולמשקיעים
• עבודה מול ממשקים חיצונים ( בנקים, רואי חשבון חיצוניים, גופים ממשלתיים)
• הכנת תקציב ובקרה שוטפת ( תכנון מול ביצוע)
• ניתוח אנליטי של ההוצאות והכנסות והצפות נורות אדומות
• מעקב אחר הוצאות החברה וניהול תזרים המזומנים השוטף
דרישות:
אם את/ה:
בוגר/ת אחת הפירמות הגדולות
בעל/ת ניסיון של שנתיים לפחות מחברה פיננסית/שוק ההון
בעל/ת ידע ב IFRS
אנגלית ברמה גבוהה- חובה
בעל/ת ידע וניסיון בהכנת דוחות מס
יכולות מולטיטסקינג , עבודה בתנאי לחץ ותעדוף משימות
ראש גדול ויכולת עבודה עצמאית
יכולת עבודה בצוות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 2187
אזור: מרכז
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לעבודה מאתגרת ומעניינת בסביבה מקצועית דרוש/ה חשב/ת שכר.
התפקיד כולל:
טיפול בכל נושא השכר בחברה על כל היבטיו
הנהלת חשבונות כחלק מצוות במחלקת כספים
התאמות כרטיסים בנקים ותזרים.
משרה מלאה עם גמישות למשרת הורה.
א'- ה' בין השעות 8:00-16:00 גמישות

ממוקמים בברקן
תנאים טובים למתאימים/ות!
דרישות:
חשב/ת שכר מוסמך/ת מטעם לשכת רואי החשבון
ניסיון של מעל 5 שנים - חובה
לפחות שנה ניסיון בהנהלת חשבונות - יתרון
ניסיון בעבודה עם איסופית/שיקלולית, עוקץ - חובה
ידע בפריוריטי - יתרון
תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש מעולים, יכולת עבודה בצוות, עמידה בלוחות זמנים, יצירתיות, יכולת סדר וארגון
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה: JB 2179
קרא עוד
1 2 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!