תיאור תפקיד:
לחברת יזמות ובניה ותיקה שנמצאת בצמיחה דרוש/ה מנהל/ת פיתוח עסקי. התפקיד מעניין ומאתגר, בתפקיד תהיו אחראים לזיהוי הזדמנויות עסקיות חדשות, פיתוח אסטרטגיות שיווק ומכירה, וניהול קשרים עם לקוחות פוטנציאליים. התפקיד כולל ביצוע מחקר שוק מעמיק, ניתוח מגמות בתעשייה והכנת תוכניות עסקיות. ניהול מו"מ עם שותפים פוטנציאליים. אחראיות להכנת דוחות ביצועים והמלצות להנהלה, תוך שמירה על קשרים עם לקוחות קיימים. משרדי החברה ממוקמים ברמת גן. משרה מלאה.
דרישות:
ניסיון של 3 שנים לפחות בתפקיד דומה הבנה מעמיקה בתחום הנדל"ן יכולת מו"מ כישורי תקשורת מצוינים ידע בשיווק דיגיטלי יכולת עבודה עצמאית ובצוות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3194
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - בית שמש
|
תיאור תפקיד:
לחברה יצרנית ותיקה יציבה ומוכרת דרוש/ה מנהל/ת צוות הפצה לאתר החברה החדש הממוקם באזור התעשייה בית שמש אחריות כוללת על ניהול פעילות הפצה – ניהול צוות נהגי חלוקה . ניהול אופטימלי של חלוקת הקווים, סידור העבודה, וויסות העומסים במטרה לעמוד ביעדי רמת האספקה ללקוחות. בניית ותכנון קווי חלוקה וקביעת ימי אספקה ללקוחות חדשים, בדיקת סינכרון מלאי החברה, ניהול ממשקי עבודה תוך ארגוניים עם מחלקות מערכות מידע, מחסן, הפצה, משא"נ, בטיחות וכיוב. ניהול והנעת כלל צוות עובדי ההפצה- חניכה מקצועית ומתן משוב שוטף, הדרכות מקצועיות. הובלת תהליכי שיפור וייעול, יציאה לשטח עם נהגים ומתן משוב מקצועי לצוות החלוקה.
דרישות:
• השכלה אקדמאית בתחומי תעשייה וניהול, לוגיסטיקה וכדומה- יתרון משמעותי. • נסיון של חמש שנים לפחות בניהול צוותים (לפחות 20-25 עובדים) בארגונים גדולים-חובה. • יכולת הנעה ורתימת עובדים. • נסיון בניהול ממשקים מרובים- חובה. • יכולת וורבלית גבוהה, יצירתיות, הבנה וניתוח אנליטי של דוחות, חריצות, חיבור לשטח, תקשורת בינאישית טובה, רפרזנטטיביות, תודעת שירות גבוהה. • יכולת ניהול ופתרון קונפליקטים. • חיבור וקירבה לשטח, נכונות לדוגמא אישית ועבודה מאומצת.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3234
אזור:
מרכז - חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה ותיקה ומובילה בתחומה דרוש.ה מנהל.ת תחום נכסים למשרה דינאמית הכוללת אחריות על תיק הנכסים של החברה פיתוח והוצאה לפועל של תוכניות לניהול והשבחת הנכסים בטווח הקצר והארוך. חידוש והארכת חוזים, וכן איתור מיקומים חדשים ניהול תקציב - הכנת תקציב שנתי ומעקב אחר ביצועו כולל אופטימיזציה. הובלת תהליכי משא ומתן מול בעלי נכסים, וגורמים חיצוניים שיתוף פעולה עם ממשקי בינוי, כספים, ביטוח, משפטים, מכירות ועוד המשרה משלבת עבודת שטח ומטה
דרישות:
ניסיון מוכח בניהול נכסים/נדל"ן מסחרי - חובה! ניסיון בניהול תקציב משמעותי והובלת תהליכים בתחום הנדל"ן. יחסי אנוש מצוינים. הבנת צרכי הלקוחות הפנימיים ומציאת פתרונות בתיאום עימם. יכולות מו"מ גבוהות, חשיבה מסחרית ואוריינטציה עסקית יכולת עבודה עצמאית ובשיתוף פעולה עם גורמים רבים בארגון ומחוצה לו יכולת עבודה בסביבה דינאמית ועמידה בלחצים תואר ראשון בתחום רלוונטי (ניהול, כלכלה, נדל”ן, משפטים, שמאות). המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3241
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
מהנדס/ת חשמל למחלקת הנדסה לחברה העוסקת באנרגיה מתחדשת והקמת שדות סולאריים. החברה מבצעת את ההקמה והתפעול של השדות באמצעות חברה קבלנית שאחראית על התכנון הרכש והביצוע של הפרויקט (חברת EPC). מחלקת הנדסה אחראית להגדיר את הדרישות ההנדסיות מהחברה המבצעת, לאשר את תכנון השדה ולפקח על תהליך הבדיקות בסיום ההתקנה. מהות התפקיד: ניהול ופיקוח הנדסי בתהליך תכנון והקמה של שדות סולארים ו/או אגירה. אחריות על הגדרת הנספחים הטכניים בחוזה ההתקשרות מול חברות מבצעות (באנגלית) ליווי מקצועי הנדסי של מנהלי הפרויקטים, מנהל הרכש ומחלקת פיתוח עסקי. דיווח לסמנכ"ל הנדסה, המשרה לא ניהולית, במחלקה מהנדס חשמל נוסף. תחומי אחריות: ניסוח מפרטים טכניים ומפרטי ציוד למתקנים והכנת מסמכים להסכמי קבלנים ניהול ופיקוח על שלב תכנון האתר, כולל בדיקה ואישור של התכנון שמבצע הקבלן. תמיכה הנדסית, למנהלי הפרויקטים, ולמחלקת רכש תמיכה ומתן מענה לצוות פיתוח עסקי בנושאים הנדסיים ניהול יועצים מקצועיים בתחומים שונים
דרישות:
מהנדס/ת חשמל ניסיון בתכנון חשמל ניסיון באגירה ייתרון משמעותי ניסיון ב PV יתרון אנגלית ברמה גבוה (קריאה, כתיבה ודיבור) תנאים מעולים למתאימים/ות אפשרות לעבודה היברידית המשרה באזור השרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3065
אזור:
מרכז - תל אביב
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחומה דרוש.ה מתאם.ת פעילות דיגיטל למשרה דינאמית ומגוונת הכוללת תיאום, ניהול ואופטימיזציה של פעילות דיגיטלית עבור מותגי החברה, כולל מעבר על בריפים דיגיטליים ושליחתם לספקים הרלוונטיים תפעול שותף של העלאת הקמפיינים בקרה הדוקה על תקציב כל קמפיין/פרויקט וטיפול בחשבוניות. שליחת דוחות שותפים למנהלי המותג במהלך הקמפיינים דיווח לספקים בינלאומיים עזרה בניהול עמודי הסושיאל של המותגים, פתיחת עמודים חדשים, אישורים, רישיונות. הכנת דו"חות ועוד.
דרישות:
תואר ראשון - חובה 1-2 שנות ניסיון בחברת מדיה עם התמחות בקמפיינים דיגיטליים הבנה מעמיקה של ערוצי הפרסום והשיווק הדיגיטליים שליטה מעולה ב-Microsoft Excel ניסיון עבודה עם מערכות הפרסום של facebook, TikTok ו-Google שליטה ב-Google Analytics הכרות עמוקה עם עולם המשפיענים והשיווק באמצעותם עברית ברמת שפת אם אנגלית ברמה גבוהה (כתיבה וניהול שיחות מקצועיות) המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3231
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה מסחרית גדולה המעסיקה אלפי עובדים, דרוש/ה מנהל /ת אגף שכר לניהול מחלקת השכר. התפקיד בכיר ומדווח לסמנכ"ל כספים. במסגרת התפקיד ניהול צוות חשבי שכר, אחריות על תפוקת תהליך השכר מקצה לקצה לאוכלוסיות שכר שונות ומגוונות. ניהול הצוותים על פי המורכבויות החוזיות השונות, אחריות על תהליך השכר מקליטת עובד, עובר בדיווחי נוכחות וקליטה במערכות השונות, ניהול תהליך הפקת השכר לעובדים, ניהול הממשקים הפנסיוניים ואחריות על דיווחים מלאים, תהליכי סיום העסקה אל מול כל הגורמים הרלוונטיים, דיווחים ודוחות חשבונאיים, עמידה והקפדה על כל חוקת השכר בהיבטים השונים, אחריות ניהולית אל מול הנהלת החברה בשונות השכר מחודש לחודש,
דרישות:
תעודת חשב/ת שכר מוסמך - חובה ניסיון רב שנים בארגונים גדולים ניסיון בניהול מחלקת שכר היכרות עם הסכמים קיבוציים, צווי הרחבה שונים, רגולציה ודיני עבודה - שליטה מלאה שליטה במערכות נוכחות, שכר, אקסל ודיווחים ניסיון משמעותי בהכנת דיווחים להנהלה - עתודות, דיווחים, עבודה מול מוסדיים וחברות ביטוח תנאים מעולים למתאימים/ות המשרה מלאה ואינה היברידית ממוקמת במרכז הארץ המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3186
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
לחברה ישראלית, ציבורית, העוסקת בהשקעה והקמה של פרויקטים בתחום האנרגיה אנחנו מגייסות חשב/ת להצטרף למחלקת הכספים שלה. התפקיד כולל: - דיווחים ניהוליים שוטפים. - דוחות רבעוניים ושנתיים. - בניית תקציב וניתוח תקציב מול ביצוע בשוטף. - דוחות מס. - עבודה במחלקת הכספים ודיווח ל CFO - ניהול תזרים מזומנים ועבודה שוטפת מול הבנק. - משרה היברידית מלאה בתל אביב, תנאים מעולים למתאימים/ות
דרישות:
ניסיון כחשב/ת בחברה ציבורית רו"ח - חובה. התמחות מאחת מהפירמות המובילות - יתרון משמעותי. מיומנות גבוהה מאוד באקסל. ראש גדול, יכולת עבודה עצמאית. דייקנות, יסודיות וירידה לפרטים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3203
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
למפעל מוביל בנתניה דרוש.ה מנהל.ת אחזקה למשרה דינאמית הכוללת ניהול ישיר של צוות האחזקה, בניית תקציב אחזקה והשקעות שנתי, אחריות על שיפוץ וטיפולים שנתיים בקווי היצור ניתוח יומי של תקלות שבר, ויצירת תכנית אחזקה מונעת בעקבות המסקנות מהניתוח, הדרכות ועוד.
דרישות:
השכלה כמהנדס.ת מכונותניסיון בעבודה דומה במפעל תעשייתי הכרה של מיכון תעשייתי אנגלית ברמה טובה מאוד יכולת תכנון למידה מהירה גמישות ועמידה בתנאי סביבה משתנים ועמומים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3215
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה תעשייתית, יצרנית, בטחונית דרוש/ה כלכלן/נית בכיר/ה ו- FP&A תפעולי. התפקיד כולל: • ביצוע תמחיר תעשייתי למוצרים על פי שיטות שונות (תקן, ישיר, ABC) • השתתפות בהגדרת זמני תקן במפעל ובקרה על יישומם בפועל • חישוב עלויות מוצרים, ניתוח סטיות וחריגות בין תמחיר לעלות בפועל • ניהול ובקרה על מלאי (כולל מלאי בתהליך, מלאי מת, ופקודות עבודה פתוחות) • ביצוע סגירות תקופתיות במערכת Priority • העמסות עלויות ייצור ישירות ועקיפות • ניתוחי כדאיות כלכלית של קווי ייצור או מוצרים • עבודה מול ממשקים רבים: ייצור, רכש, תפ"י, כספים כפיפות לסמנכ"ל כספים. החברה ממוקמת בנתניה
דרישות:
• תואר ראשון רלוונטי: כלכלה / ראיית חשבון / תעשייה וניהול • ניסיון של לפחות 3 שנים בתמחיר תעשייתי בסביבה יצרנית/חברות אלקטרוניקה – חובה • שליטה מלאה ב-ERP (יתרון לפריוריטי) • ניסיון בניהול ובקרת מלאי – יתרון משמעותי • ניסיון בתפקידי FP&A תפעוליים – יתרון • יכולת אנליטית גבוהה, ירידה לפרטים, חשיבה עסקית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3189
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה מסחרית מהגדולות במשק בתחומה, למחלקת הכספים של מטה החברה, דרוש/ה אנליסט שכר והטבות. התפקיד כולל ניתוח וסיוע בתהליכי שכר והטבות בארגון. ניתוח נתוני שכר והטבות עובדים ונתוני סקר צבירן והטמעת מדיניות החברה בנושא מתן המלצות לשכר ותנאי העסקה עבור התפקידים השונים בחברה מתן מענה לצוותי משאבי אנוש בסוגיות השונות בתחום העיסוק: שכר, תנאים, תקציב, תקינה וכו' הובלת תהליך תוספות שכר ותהליך בונוס שנתי בחברה שותפות בתהליך בניית מדדים ויעדים בחברה בנייה, תחזוקה ובקרה של תקציב השכר ותקציב התקינה בחברה הכנת תשתית נתונים בתחומי השכר, התמריצים, התחלופה וכד' כבסיס לקבלת החלטות וביצוע שינויים ניתוח נתוני משאבי אנוש שכוללים גיוס, תחלופה ומגמות נוספות בחיי העובד, הסקת מסקנות וגיבוש תובנות אפיון והפקת דוחות שכר ונתוני עובדים להנהלת הקבוצה, משאבי אנוש ולמנהלים בחברה הנגשת נתונים ובניה של דשבורדים שיתנו מענה לקהילות השונות (מש"א, הנהלה בכירה, מנהלים וכו') אחריות לניהול שוטף ותחזוקת SAP HR
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה/ מנהל עסקים / סטטיסטיקה – חובה תואר שני רלבנטי – יתרון ניסיון כאנליסט שכר והטבות – יתרון משמעותי ניסיון של מעל 5 שנים ככלכלן/ית תקציב ובקרה מארגון יכולת מוכחת בהבנת נתונים, ניתוחם והצגתם - חובה שליטה ב-Excel ו- PowerPoint ברמה גבוהה מאוד – חובה ניסיון בבניית דשבורדים ב- Power BI - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
jb-3232
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
חברת תקשורת גדולה, יציבה ומובילה, מחפשת ראש צוות פיתוח חזק/ה טכנולוגית וניהולית – שיצטרף/תצטרף למחלקת הפיתוח שלנו, ולהיות אחראי/ת על מערכת הליבה של החברה! מה בתפקיד? הובלת צוות פיתוח איכותי – גם מקצועית וגם אישית אחריות על פתרונות end-to-end בצד השרת והלקוח עבודה צמודה עם ממשקים מגוונים בארגון גדול ומורכב
דרישות:
ניסיון בפיתוח Server-side ב־C# ASP.NET – חובה שליטה ב־Angular – חובה ניסיון עם SQL Server או ORACLE ו־Stored Procedures הבנה תשתיתית (IIS, ניהול תצורה, שרתים) ניסיון של שנה לפחות בהובלת צוות פיתוח – חובה מינימום 4 שנות ניסיון בפיתוח – חובה יתרון לניסיון בפיתוח מובייל רספונסיבי ולתואר במדעי המחשב למה אצלנו? חברה גדולה ויציבה תנאים מעולים ואנשים מעולים לא פחות סביבת עבודה טכנולוגית עם השפעה אמיתית מיקום נוח במרכז | משרה מלאה | היברידיות | נכונות לשעות נוספות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3245
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה וצומחת בתל אביב (קו רכבת) מעקב גביה, רישום בספרים, תשלומים לספקים והכנסות מלקוחות. דיווחים לרשויות מס הכנסה, ביטוח לאומי ומעמ (כולל ידע בדיווח מעמ 874PCN) ביצוע הגנות מטבע חוץ, עבודה שוטפת מול הבנקים (פיקדונות, הלוואות). התאמות בנקים כרטיסי אשראי חשבות שכר (עד 40 עובדים) אחריות על הכנת הספרים לביקורת רו"ח חיצוני (עד מאזן).
דרישות:
מנהלת חשבונות סוג 3 ומעלה ידע וניסיון במערכת הנהלת חשבונות - חשבשבת חלונות שליטה מלאה ביישומי אופיס בכלל ואקסל בפרט ידע במערכת מור 2000 יתרון ניסיון בתחום התיירות - יתרון יחסי אנוש טובים אפשרות למשרה חלקית (שבע עד שמונה שעות עבודה ביום) העבודה בתל אביב - נגישות ברכבת
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
JB-3147
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
לקבוצה ציבורית גלובלית בפתח תקווה דרוש/ה עוזר/ת חשב/ת התפקיד בכפיפות לחשבת הקבוצה תחומי אחריות: אחריות על חברות בנות בחו"ל (דיווח כספי, ממשק עם רואי החשבון ויועצי המס, דיווחים שוטפים לרשויות המס) מעורבות בעריכת דוחות רבעוניים ושנתיים של חברת האם הנסחרת. מעורבות בהכנת דוחות מס עבור החברות בקבוצה. מתן מענה שוטף לגופי המכר והתפעול בחברה בנושאי מיסוי, אישורים מיוחדים וכו'. החברה מדווחת לפי כללי ה IFRS.
דרישות:
רישיון רואה/ת חשבון - חובה. ניסיון מפירמת 4 BIG כסניור (לפחות 3 שנים בפירמה) - חובה. ניסיון של כשנה כעוזר/ת חשב/ת יתרון משמעותי. ניסיון קודם בביקורת חברות ציבוריות הנסחרות בארץ - חובה. היכרות מעמיקה עם תקני IFRS - חובה. שליטה באנגלית ברמה גבוהה - חובה. שליטה מלאה ביישומי Office לרבות אקסל. כישורים נדרשים: יסודיות, דיוק, מקצועיות, יכולת עבודה ולימוד עצמאית, עמידה בלוחות זמנים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3095
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה יצרנית בתחום המזון הפועלת בשני אתרים בירושלים ובית שמש דרוש/ה איש/ת סיסטם Windows. מתן שירות ותמיכה ל 50 משתמשי קצה בנושאים שונים, שרתים, מדפסות, מערכות תקשורת, אבטחת מידע ומערכות המידע להוביל שינויים ושידרוגים במערכות ה IT של החברה נדרשת זמינות גבוהה (טלפונית) גם מחוץ לשעות העבודה
דרישות:
- הכרות עם עבודה בשרתי טרמינל - חובה
- ניסיון בהקמה והגדרה של שרתי Windows - חובה
- ניסיון בסביבת עבודה 365 - חובה
- ניסיון בהקמה והגדרה של עמדות עבודה
- יתרון משמעותי לניסיון עם מרכזיות IP, מערכות ERP, מוצרי אבטחת מידע, veem, סוויטצים מנוהלים (VLAN), ESX \ vcenter, SQL, GPO
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3233
אזור:
מרכז - מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת יזמות ובניה ותיקה דרוש/ה מזכיר/ת חברה ועוזר/ת אישית למנכ"ל. התפקיד כולל ניהול אדמיניסטרטיבי ולהיות יד ימינו של המנכ"ל. טיפול ביומן ותאומי פגישות, השתתפות בפגישות בהתאם לצורך, הכנת סיכומי פגישות. ביצוע משימות מגוונות, בקרה שוטפת, הכנת חומרים לפגישות. מענה טלפוני, הכנת מצגות, הזמנת טיסות ומקומות אירוח, תאום השתתפות בכנסים. משרה מלאה ברמת גן.
דרישות:
ניסיון בתפקיד דומה - חובה יכולת ניסוח גבוהה בכתב ובעל פה שליטה מלאה ביישומי אופיס - חובה דיסקרטיות, לויאליות, יסודיות, יכולת עבודה עצמאית תקשורת בינאישית טובה, יחסי אנוש מעולים, ראש גדול
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3161
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|