דרושים אוניברסיטת רייכמן

דרושים באוניברסיטת רייכמן

קצת על אוניברסיטת רייכמן

אוניברסיטת רייכמן הרצליה נוסד בשנת 1994 ע”י פרופ’ אוריאל רייכמן והינו מוסד אקדמי ללא מטרות רווח, הפועל על פי מודל אוניברסיטאות העילית בארה”ב. מייסדי הבינתחומי שאפו להקים אקדמיה ישראלית שבה הישגים אישיים הולכים בד בבד לצד אחריות חברתית. השקפת העולם של בינתחומי נטועה במושגי ה"חירות ואחריות" השמה דגש על יזמות ומנהיגות לצד תרומה לקהילה. הבינתחומי מחויב למצוינות בהוראה ובמחקר ומטרתו להכשיר את מנהיגות העתיד של מדינת ישראל, באמצעות הקניית השכלה בינתחומית ייחודית, המשלבת לימוד תאורטי מעמיק עם הכשרה מעשית ועידוד חשיבה יזמית. כאקדמיה שהציעה מודל אחר במדינת ישראל, הבינתחומי ממשיך להתפתח ונערך לאתגרי העתיד. לפרטים נוספים באתר הבינתחומי : www.idc.ac.il

מספר עובדים

100 - 300

שנת הקמה

1994

מיקום

כנפי נשרים הרצליה

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 10 משרות עבודה בחברת אוניברסיטת רייכמן

ריכזנו עבורך הצעות עבודה באוניברסיטת רייכמן

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה עוזר/ת אדמיניסטרטיבי/ת בחצי משרה

דרוש/ה עוזר/ת אדמיניסטרטיבי/ת בחצי משרה

אוניברסיטת רייכמן

08/11/2025

תיאור תפקיד:
דרוש/ה עוזר/ת אדמיניסטרטיבי/ת בחצי משרה
למכון אהרן למדיניות כלכלית
אוניברסיטת רייכמן בהרצליה

הגדרת התפקיד:

• ארגון והפקת אירועים כולל ניהול רשימות תפוצה
• טיפול שוטף במטלות משרדיות בטלפון ובמייל ומתן תמיכה בניהול יומנים מורכבים
• חצי משרה
• תחילת העסקה מיידית
דרישות:
• תואר ראשון
• ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית בסביבה ממוחשבת, לרבות שליטה גבוהה באקסל ובאאוטלוק
• ניסיון בארגון אירועים
• עברית ברמה גבוהה
• שליטה טובה באנגלית - יתרון
• יסודיות וירידה לפרטים
• טיפול במשימות רבות ובו זמנית
• תודעת שירות גבוהה, ניסיון בעבודת צוות ויחסי אנוש מצוינים
היקף משרה: משרה חלקית
קוד משרה: JB-00234
אזור: שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

אחראי/ת אדמינ' לניהול קהילות ורישום לכנסים

אחראי/ת אדמינ' לניהול קהילות ורישום לכנסים

אוניברסיטת רייכמן

08/11/2025

תיאור תפקיד:
דרוש/ה אחראי/ת אדמיניסטרטיבי/ת לניהול קהילות ורישום לכנסים
למכון למדיניות ואסטרטגיה וכנס הרצליה ( IPS )

המכון למדיניות ואסטרטגיה - הבית של סדרת כנסי הרצליה, עוסק באסטרטגיה לאומית של ישראל. המכון פועל תחת המסגרת האקדמית של אוניברסיטת רייכמן ומקיים ימי עיון, מסגרות דיון מיוחדות, צוותי חשיבה, סימולציות ואת כנס הרצליה השנתי. בנוסף, מפרסם המכון בקביעות מאמרים, ניירות עמדה, סיכומי תובנות והמלצות מכנסים, ומקיים תדריכים, סקירות וראיונות באמצעי התקשורת. למכון דרוש/ה אחראי/ת אדמיניסטרטיבי/ת לתפעול שוטף של מערכת הדיוור האלקטרונית כולל ניהול קהילות של המכון, תחזוקה שוטפת וטיוב. ריכוז תהליך ומעקב רישום מוזמנים לאירועים אותם מקיים המכון במשך השנה וספציפית לכנס הרצליה השנתי. הכנה ושליחה של דיוור באמצעות מערכת הפצה ייעודית. העבודה ברובה הינה משרדית ומעת לעת באירועים וכנסים.

תיאור התפקיד:
• ניהול מסד הנתונים של המכון באמצעות מערכת (CRM) , הכולל תחזוקה שוטפת של קהילת המינויים והרחבתה, במטרה למקסם את תפוצת עבודת המחקר ואירועי המכון לקהלים שונים
• ניהול אתרי רישום לכנס הרצליה ולאירועי המכון
• ניהול מוזמנים ומערך הרישום לכנס הרצליה השנתי. החל משלבי התכנון ועד לכנס עצמו. כולל עבודה ישירה מול מוזמנים והמחלקות השונות באוניברסיטה. בקצה תהליך הרישום - מתן שירות וניהול בפועל של דלפקי הרישום בכנס הרצליה
• הכנה ושליחה של דיוור באמצעות מערכת הפצה ייעודית
• ביצוע בקרה והכנת דוחות נתונים לאחר הפצה ולאחר הכנסים
• עבודה במשרה מלאה, איוש מיידי
עבודה בקמפוס האוניברסיטה בהרצליה
דרישות:
• יכולות טכניות בתחומי המחשב - אקסל ברמה טובה מאד
• יכולת אנליסטית - סיכום וניתוח נתונים באקסל
• יסודיות, דייקנות וסובלנות בעבודה על מסד נתונים רחב
• יכולת תכנון - הכנה של תוכניות עבודה ויישומן, ביצוע בקרה ובדיקת אפקטיביות
• יחסי אנוש טובים, נמרצות, מסירות, בתקופות עומס נדרשת גמישות ומוכנות לשעות נוספות - חובה
• ידע בסיסי בעיצוב גרפי – יתרון
• ניסיון בתפעול מערכות דיוור ורישום מקוון - יתרון
• עניין והבנה בתחומי המדיניות והאסטרטגיה - יתרון
• אנגלית ברמה טובה מאוד
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-481
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה יועצ/ת מכירות קורסים טכנולוגיים

דרוש/ה יועצ/ת מכירות קורסים טכנולוגיים

אוניברסיטת רייכמן

08/11/2025

תיאור תפקיד:
דרוש/ה יועצ/ת למידה מוכשר/ת ונמרצ/ת להובלת תהליכי מכירה
ב- FORE לימודי חוץ והכשרת מנהלים
אוניברסיטת רייכמן בהרצליה
 
ייעוד התפקיד:
בעל/ת זיקה מובהקת למכירות עם אוריינטציה עסקית לצורך מתן יעוץ למידה טלפוני למתעניינים פוטנציאלים בקורסים בתחומים טכנולוגים ואחרים, תוך ליווי ומתן מעטפת עד להרשמתם הסופית.

תיאור התפקיד:
 מתן מענה טלפוני שוטף להזדמנויות מכירה
 עמידה ביעדי מכירות
 ביצוע שיחות ייעוץ למידה טלפוניות לקהלי יעד מגוונים (מנהלים, דרג ביניים, אנשי מקצוע ועוד) לטובת הנגשת מגוון הקורסים  והתכניות שמתקיימות במסגרת FORE
 שליטה בתכני הקורסים השונים תוך מתן ייעוץ ומענה מעמיק ואינטליגנטי
 יכולת הובלת תהליך יעוץ למידה עד למכירתו הסופית של הקורס ללקוח קצה וגביה בפועל
 הזנה מוקפדת של נתוני הלידים ותיעוד הטיפול בהם למערכת ממוחשבת מסוג SF
 משרה מלאה (8 שעות ביום)
דרישות:
 ניסיון במכירות / שיווק / פיתוח עסקי (רצוי בתחום של מכירת קורסים)
 הכרות עם העולם הטכנולוגי (רצוי); הכרות וניסיון בעבודה עם מערכת מסוג SF
 תואר ראשון – חובה
 מוטיבציה גבוהה ומסוגלות לעמידה ביעדים עסקיים
 יכולת התנסחות ברמה גבוהה. רהיטות.
 יכולת לעבוד בשותפות ובאווירה נעימה כצוות לטובת השגת היעדים המשותפים והאישיים
 יוזמה. פרואקטיביות. יצירתיות. שחקן/ית נשמה
 יכולת גבוהה לעבוד בצורה מסודרת ושיטתית: רישום וגביה
 והכי חשוב... יכולת לקיים שיחות יעוץ למידה ומכירה טלפוניות בזו אחר זו ולהצליח גם בשיחה ה- 100 להתרגש ולרגש (-:
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00228
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה מנהל/ת פיתוח למידה ללקוחות ארגוניים

דרוש/ה מנהל/ת פיתוח למידה ללקוחות ארגוניים

אוניברסיטת רייכמן

08/11/2025

תיאור תפקיד:
ל FORE המרכז ללימודי חוץ והכשרת מנהלים של אוניברסיטת רייכמן, דרוש/ה מנהל/ת פיתוח למידה ללקוחות ארגוניים.

המשרה מתמקדת בפיתוח והרחבה של מסד הלקוחות הקיימים ובניית תוכניות מותאמות לארגונים.
אז מי רוצה להצטרף אלינו לצוות לתפקיד מאתגר ומגוון המשלב בין עולמות הפיתוח הארגוני לאקדמיה ולתעשייה?

תיאור התפקיד:
• פיתוח תוכניות למידה - פיתוח, בנייה וביצוע של תכניות למידה בארגונים
• אוצרות תכנים, בניית תוכניות הכשרה ופיתוח ארגוני. איתור וגיבוש תכנים ומרצים לתכניות השונות
• ניהול ושימור לקוחות ארגוניים
• ניהול תקציבי של תוכניות הלמידה
• תפעול התכנית אל מול הלקוח והממשקים השונים
• עבודה בינתחומית ורב ממשקית מול מרצים בכירים מהאקדמיה ומהתעשייה
• למידה מתמדת במגמות בעולם העיסקי, הארגוני, האקדמי בזירה הישראלית והגלובלית

כישורים ומאפיינים נדרשים:
• תשוקה מתמדת ללמידה, יזמות ויצירתיות
• יכולת לחשיבה ועבודה עצמאית בחשיבה תוצאתית
• סקרן/נית, אינטלקטואלי/ת, רחב/ת אופקים, רב-תחומי/ת
• ניהול והובלת פרוייקטים מול לקוחות פנימיים וחיצוניים ותודעת שירות גבוהה
• עבודה רב ממשקית הדורשת יכולות אינטגרציה גבוהות קבלת החלטות אוטונומית תחת סביבה דינאמית ומשתנה; יכולת תפעולית גבוהה וניהול מספר פרויקטים במקביל
• אופטימיות ושמחת חיים
דרישות:
תנאי סף:
• תואר ראשון – חובה
• עדיפות לבעלי תואר שני
• היכרות עם העולם העסקי והארגוני
• ניסיון קודם בניהול פרויקטים/ניהול לקוחות -חובה
• ניסיון בתחומים כגון: ייעוץ ארגוני, פיתוח עסקי, פיתוח הדרכה - יתרון
• אנגלית ברמת שפת אם
העבודה היברידית במשרה מלאה בהרצליה.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00229
אזור: שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה מנהל/ת תכנית חילופי סטודנטים

דרוש/ה מנהל/ת תכנית חילופי סטודנטים

אוניברסיטת רייכמן

08/11/2025

תיאור תפקיד:
Manager, Student Exchange & Erasmus+ Mobility Programs
Job Description
    Full management and operation of Reichman University’s Student Exchange Program, for both outgoing students studying abroad and incoming students
    leadership of Erasmus+ mobility programs for both students and faculty
    Ongoing communication and relationship management with partner universities in Israel and abroad, including agreements, updates, and implementation of new collaborations
    Management of information and communication with applicants and participants, in coordination with relevant Deans and administrative units
    Oversight of the maintenance and regular updates of the program’s website and digital presence
    Planning and execution of annual events such as the Outgoing Student Exchange information session, pre-departure session, and welcome activities for incoming students
    Participate in international conferences and visits to partner universities (approximately 1–2 times per year), with the scope and destinations varying annually according to institutional priorities and evolving needs
    Preparation of the annual work plan and implementation of strategic objectives
    Additional tasks as required by the unit
    Full-time position
    Start date: Position available immediately


דרישות:
    Bachelor’s degree - required; Master’s degree - an advantage
    Full proficiency in Hebrew and English (speaking, reading, and writing)
    Excellent command of MS Office and familiarity with social media platforms
    Strong communication and interpersonal skills, with high service orientation and cultural sensitivity
    Proven experience in project management and teamwork
· Self-motivated and proactive, with the ability to learn, lead, and drive strategic processes in a dynamic environment

היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-494
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה מ"מ רכזת תחום במנהל הוראה

דרוש/ה מ"מ רכזת תחום במנהל הוראה

אוניברסיטת רייכמן

08/11/2025

תיאור תפקיד:
דרוש/ה מ"מ רכז/ת תחום למינהל הוראה אוניברסיטת רייכמן בהרצליה

תיאור התפקיד:

מחלקת מנהל הוראה אחראית על הצד התכנוני והתפעולי של תוכניות הלימודים בבתי הספר השונים. בניית תוכניות הלימוד, קשר ישיר עם המרצים והמתרגלים לרבות טיפול בשכרם, טיפול בחוזים ואחריות על מערך עוזרי ההוראה, כל זאת בשיתוף פעולה מלא עם לשכות הדקנים בבתי הספר. כמו כן, המחלקה אחראית על בניית לוח הבחינות, תפעול מערך הכיתות, ביטולי שיעורים ותיאום השלמות ושליחת עדכונים שונים לסטודנטים.
המחלקה נותנת שירות לסגל מינהלי וסגל אקדמי ונמצאת בממשקי עבודה יומיומיים עם לשכת פרובוסט, אגף כספים, אגף לוגיסטיקה, אגף מערכות מידע, מנהלי הסטודנטים וכו'.
המשרה זמנית, החלפה בזמן חופשת לידה.
דרישות:
תואר ראשון - חובה
אנגלית ברמה גבוהה מאוד - חובה
שליטה מלאה בתוכנות OFFICE לרבות אקסל - חובה
ניסיון קודם ממוסד אקדמי וידע בתוכנות "גלבוע" ו"גראד" – יתרון משמעותי
מודעות גבוהה למתן שירות ויחסי אנוש טובים
דיסקרטיות ואחריות
יכולת גבוהה לניהול זמן, ארגון וסדר
יכולת למידה גבוהה והשתלבות בעבודת צוות

המשרה הנה לאיוש מיידי
היקף משרה: משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה: JB-491
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה עוזר/ת אדמיניסטרטיבי/ת

דרוש/ה עוזר/ת אדמיניסטרטיבי/ת

אוניברסיטת רייכמן

08/11/2025

תיאור תפקיד:
דרוש/ה עוזר/ת אדמיניסטרטיבי/ת ללשכת ראש המכון
מכון למדיניות ואסטרטגיה וכנס הרצליה ( IPS )
אוניברסיטת רייכמן בהרצליה

המכון למדיניות ואסטרטגיה - הבית של סדרת כנסי הרצליה, עוסק באסטרטגיה לאומית של ישראל. המכון פועל תחת המסגרת האקדמית של אוניברסיטת רייכמן ומקיים ימי עיון, מסגרות דיון מיוחדות, צוותי חשיבה, סימולציות ואת כנס הרצליה השנתי. בנוסף, מפרסם המכון בקביעות מאמרים, ניירות עמדה, סיכומי תובנות והמלצות מכנסים, ומקיים תדריכים, סקירות וראיונות באמצעי התקשורת.

תיאור התפקיד:
- ניהול היומן של ראש המכון הכולל תאומי פגישות מול גורמי ממשל וביטחון בכירים בישראל ובחו"ל
- תאום פגישות עבודה של המכון
- מענה לפניות במייל בעברית ובאנגלית
- תיאום נסיעות עבודה לחו״ל
- היקף המשרה 100%, שעות העבודה: 17:00 - 09:00 + שעות נוספות בעת הצורך
- איוש מיידי
דרישות:
- ניסיון קודם בניהול יומנים וניסיון עבודה ב - outlook - תאום פגישות ב – ZOOM
- שליטה מלאה ביישומי office
- יסודיות, דייקנות ומקצועיות, סדר וארגון בשיטות העבודה ותשומת לב לפרטים
- עמידה בלחץ וביצוע מספר משימות במקביל
- תודעת שירות גבוהה מאד, דיסקרטיות, יחסי אנוש מצוינים, לויאליות ומסירות
- יכולת ביטוי טובה בע"פ ובכתב
- אנגלית ברמה טובה מאוד
- בתקופות עומס – גמישות ומוכנות לשעות נוספות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00230
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מ"מ מומחה/ית סושיאל ויועצ/ת לינקדאין למרכז לקריירה

מ"מ מומחה/ית סושיאל ויועצ/ת לינקדאין למרכז לקריירה

אוניברסיטת רייכמן

08/11/2025

תיאור תפקיד:
מחפשים/ות תפקיד שמשלב שיווק, סושיאל ואנשים?
המרכז לקריירה באוניברסיטת רייכמן מזמין אותך לקחת חלק בתפקיד דינאמי, יצירתי ובעל השפעה על אלפי סטודנטים ובוגרים.

מה בתפקיד?
מומחה/ית סושיאל (שיווק ודיגיטל)
• ניהול מלא של הנכסים הדיגיטליים של המרכז לקריירה - רשתות (לינקדאין, פייסבוק, אינסטגרם), אתר המרכז לקריירה ומערכת הבית של מרכז הקריירה, כולל אפליקציה.
• גרפיקות - עיצוב, עריכה ובניית שפה מיתוגית אחידה.
• שיווק פנימי - כתיבת תוכן, דיוורים והפצות.
• תחזוקת הקהילה הדיגיטלית: מענה לתגובות, הגדלת מעורבות ושימור קשר עם הסטודנטים והבוגרים.
• מיתוג ושיווק אירועי קריירה - החל מהקונספט ועד החוויה באירוע עצמו (הזמנות, גרפיקות, שיווק, מיתוג האירועים הפיזיים)

יועצ/ת לינקדאין (ייעוציים והדרכות)
מתן ייעוץ אישי לסטודנטים ובוגרים:
• שדרוג הפרופיל
• נראות בלינקדאין
• שימוש בפלטפורמה

למה להצטרף אלינו?
זהו תפקיד ייחודי שמשלב שיווק, קריאייטיב ואנשים - הזדמנות נדירה להיות חלק מעולם האקדמיה, להשפיע על חייהם של סטודנטים ובוגרים, ולבנות ניסיון ייחודי בשיווק ובייעוץ מקצועי.
דרישות:
מה נדרש?
חובה
• תואר ראשון.
• אנגלית שוטפת.
• היכרות וניסיון בעבודה עם רשתות חברתיות (פייסבוק, לינקדאין).
• ידע בעיצוב ועריכה בCanva (תוכנות נוספות - יתרון)
• אוריינטציה טכנולוגית ויכולת למידה עצמאית.
• יכולת עבודה עצמאית, עבודה בצוות, עמידה בלוחות זמנים וניהול משימות במקביל.
• תשוקה אמיתית לעולמות הדיגיטל, השיווק והסושיאל.

יתרון משמעותי
• היכרות עם תחום מיתוג מעסיק או עבודה שיווקית בלינקדאין.
• היכרות עם עולם ההשמה/ייעוץ/אבחון.
• ניסיון ויכולת עמידה מול קהל.

היקף משרה: 100%
תפקיד זמני לחצי שנה לפחות, החלפה לחל"ד
עבודה היברידית: יום עבודה אחד מהבית
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-490
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה רכז/ת אדמיניסטרטיבי/ת לענייני סטודנטים באוניברסיטת רייכמן בהרצליה

דרוש/ה רכז/ת אדמיניסטרטיבי/ת לענייני סטודנטים באוניברסיטת רייכמן בהרצליה

אוניברסיטת רייכמן

08/11/2025

תיאור תפקיד:
מתן שרות מקיף וליווי הסטודנט במהלך לימודיו:
• עדכון, תחזוקת בסיסי נתונים והכנת דוחות של מערך הסטודנטים
• אחריות על רישום לקורסים, ציונים, הנפקת אישורים, מעקב אחר התקדמות הסטודנט וכו'
• טיפול ומתן מענה לפניות הסטודנטים בצורה פרונטלית, טלפון ובמייל
• ניהול התקשורת בין הסטודנט ליחידות המנהלה וגורמי האקדמיה השונים
• סיוע בפרויקטים רוחביים הנוגעים לפעילות מנהל הסטודנטים

• היקף המשרה מלאה בין הימים א'-ה' (08:00-16:00) – עם זמינות לביצוע שעות נוספות בתקופות עומס
• תחילת עבודה מיידי, עבודה בקמפוס האוניברסיטה בהרצליה
דרישות:
• תואר ראשון
• ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית ובמתן שירות
• תודעת שירות גבוהה, סדר וארגון
• אנגלית ברמה טובה
• שליטה בתוכנות אופיס כולל אקסל ברמה גבוהה
• יכולת טכנית גבוהה וקליטה מהירה של תוכנות מחשב חדשות
• יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בצוות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-480
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת לשכת בי"ס לרפואה באוניברסיטת רייכמן

מנהל/ת לשכת בי"ס לרפואה באוניברסיטת רייכמן

אוניברסיטת רייכמן

08/11/2025

תיאור תפקיד:
דרוש/ה מנהל/ת לשכת דיקן ומנהלת בית הספר
בבית ספר דינה רקנאטי לרפואה
אוניברסיטת רייכמן בהרצליה

- ניהול שוטף של לשכת הנהלת בית הספר, לרבות תכנון וארגון העבודה היומיומית.
- ניהול יומני חברי הנהלת בית הספר, תיאום פגישות, ישיבות ואירועים עם גורמי חוץ ופנים, לרבות סנכרון פגישות רבות משתתפים.
- ארגון החומרים הנדרשים לפגישות, פרוטוקולים ומעקבי סטטוס לסגירת מעגלי טיפול.
- ניהול הקשר עם סגל אקדמי, מינהלי וגורמי חוץ, לרבות ממשקים בקמפוס, נציגי ממשל וארגונים בינ"ל.
- משימות נוספות לפי צרכי הלשכה כפי שידרשו מעת לעת.
- היקף המשרה 100%, בלשכת הדיקן.
דרישות:
- תואר אקדמי
- ניסיון של 3 שנים לפחות בתפקיד דומה - ניהול לשכה של ארגון ציבורי או חברה עסקית גדולה, תפקיד עוזר/ת אישית
- ניסיון בניהול מספר יומנים של מנהלים בכירים - יתרון
- שליטה מלאה בתוכנות אופיס, ניסיון בעבודה עם מערכות מידע וניהול ארגוניות
- דיסקרטיות והתנהלות מקצועית בסביבה אקדמית ודינמית
- יכולת גבוהה לעבודה בסביבה מרובת משימות, תחת לחץ ובדינמיקה משתנה
- יוזמה, יכולת למידה מהירה ופתרון בעיות
- תודעת שירות גבוהה, עבודת צוות ויחסי אנוש מצוינים
- ייצוגיות ויכולת ביטוי גבוהה בע"פ ובכתב בעברית ובאנגלית
- התפקיד דורש זמינות לעבודה בשעות גמישות בהתאם לצרכים הארגוניים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-459
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!