תיאור תפקיד:
תיאור התפקיד: - אחריות כוללת לתחזוקת כיתות הלימוד והאירועים המתקיימים בקמפוס בהיבט הלוגיסטי. - טיפול בתקלות במערכות ההגברה וההקרנה בכיתות הלימוד. - תמיכה וטיפול שוטף במערכות מערכות סאונד ומולטימדיה. - תמיכה לוגיסטית במהלך אירועים המתקיימים בקמפוס. - אחריות לניקיון הכיתות באמצעות הפעלת עובדי קבלן.
דרישות:
- היכרות מעמיקה עם מערכת windows ויישומי office ויכולת למידה של מערכות טכניות חדשות - נכונות לעבודה במשמרות - בוקר/ערב ובימי ו' - יכולת עבודה בצוות ויחסי אנוש מצוינים - תודעת שרות גבוהה היקף המשרה: מלאה עם נכונות לשעות נוספות
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
JB-332
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה רכז/ת לדיקנאט הסטודנטים אוניברסיטת רייכמן בהרצליה בדיקנאט הסטודנטים מחפשים את החולייה החשובה שתצטרף אלינו. הדיקנאט אחראי על שירותי התמך והסיוע לסטודנטים באוניברסיטה, כך שיוכלו ללמוד באופן מיטבי ובסביבה תומכת, על אף קשיים אישיים עמם הם מתמודדים. אם הנך רואה עצמך חלק מגוף זה, כל הפרטים מפורטים מטה: הגדרת התפקיד: חלק מצוות לשכת דיקנית הסטודנטים. ניהול יומן ותיאום פגישות רבות ממשקים עם גורמי פנים וחוץ ארגוניים. ריכוז פרויקטים קהילתיים ומעורבות חברתית. ניהול עמוד הדיקנאט באתר האוניברסיטה. הפצה ושיווק תכני הדיקנאט בקמפוס. סיוע אדמיניסטרטיבי וליווי אירועי הדיקנאט. סיוע בתפעול פרויקטים במדור מלגות מול קש"ח, קרנות ומלגאים. משימות נוספות לפי צרכי הלשכה כפי שידרשו מעת לעת. היקף המשרה 100%, 40 שעות שבועיות, עבודה היברידית.
דרישות:
ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית. ניסיון בניהול פרויקטים ועבודה בממשקים מרובים. גישה פרקטית, יעילות וזריזות בעבודה, יחד עם קפדנות בביצוע. שליטה מלאה בתוכנות אופיס ויכולת טכנית ללימוד מהיר של תוכנות חדשות. ייצוגיות ויכולת ביטוי גבוהה בע"פ ובכתב. אנגלית ברמה טובה. תודעת שירות גבוהה, עבודת צוות ויחסי אנוש מצוינים. דיסקרטיות וסבלנות רבה. יכולת עמידה בלחץ וביצוע מספר משימות במקביל. תואר אקדמי חובה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-488
אזור:
מרכז - תל אביב, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה ממלא/ת מקום מטמיע/ה ומיישם/ת למערכות מרכזיות בצוות ERP באגף מערכות מידע וטכנולוגיות אוניברסיטת רייכמן בהרצליה תחומי אחריות עיקריים • הטמעת תהליכי עבודה ותמיכה במשתמשי המערכות • ניתוח צרכי הדרכה ובניית מדריכי משתמש • ניהול וביצוע בדיקות קבלה למערכות • עבודה מול ספקים לצורך טיפול בקריאות שירות, באגים, שינויים, שיפורים ונושאים נוספים הקשורים למערכות • קיום מפגשי הדרכה והדגמה למשתמשים קיימים וחדשים • הכנת דוחות/ Dashboard למשתמשים באמצעות שאילתות SQL • משרה מלאה, 40 שעות שבועיות, גמישות בשעות נוספות, עבודה היברידית • התפקיד זמני, החלפה לחל"ד, כ- 8 חודשים
דרישות:
ניסיון מקצועי: • ניסיון של 2-3 שנים בהטמעה והדרכה של מערכות מחשוב • שליטה מלאה בתוכנת Office ( 2016/2019/365 ) • ניסיון קודם בהדרכה – יתרון • ניסיון קודם בהטמעה – יתרון שפות: • אנגלית ברמה גבוהה – יתרון • עברית שפת אם – חובה השכלה: • תואר ראשון – חובה • תואר שני – יתרון גורמי מפתח להצלחה בתפקיד • ראייה מערכתית • יכולת למידה עצמית • יכולת עבודה בתוך צוות • תודעת שירות גבוהה • יחסי אנוש מצוינים
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה:
JB-475
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
· ניהול תוכן בכל הרשתות החברתיות של ארגון הבוגרים אוניברסיטת רייכמן (פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין וואצאפ). · ייזום, יצירה וניהול התוכן לפלטפורמות השונות בארגון עפ"י תכנון וניהול גאנט תוכן שוטף. · עדכון, עריכה, כתיבה ותפעול של אתר האינטרנט של הארגון על כל תכניו - בעברית ובאנגלית. · אחריות מלאה על האפליקציה של ארגון הבוגרים (פרסום תוכן, התראות וכו'). · עיצוב הזמנות וחומרים שיווקיים ומודפסים של כלל האירועים והתוכניות של ארגון הבוגרים. · תכנון, תפעול וביצוע ניוזלטר דו-חודשי של ארגון הבוגרים. · עבודה מול גורמים שונים בארגון ובכלל הקמפוס. המשרה הינה משרה מלאה. עבודה בקמפוס האוניברסיטה בהרצליה. תחילת משרה: מיידי.
דרישות:
· תואר ראשון, עדיפות לבוגר/ת אוניברסיטת רייכמן. · ניסיון קודם בניהול דיגיטל. · שליטה מלאה ברשתות החברתיות. · שליטה מלאה בתוכנת קאנבה. · יכולת התנסחות טובה בעברית ובאנגלית, כולל קריאטיב. · יצירתיות, יכולה עבודה במקביל, סקרנות, יוזמה, אוריינטציה טכנית, הגדלת ראש, יכולת עבודה בצוות, הבנה וזיקה לעולם הדיגיטל. · יכולת עמידה בלחץ ועבודה תחת לוחות זמנים קצרים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-483
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
אחריות לטיפול בתקלות מבנה המעונות בהיבטים לוגיסטיים תוך הפעלת קבלני משנה לתחזוקת המבנה ותיקון ליקויים הכנת חדרים /צבע לקליטת סטודנטים חדשים מתן מענה שוטף לדיירים מיקום המשרה: קמפוס האוניברסיטה בהרצליה היקף וסוג המשרה: מלאה, כולל ימי שישי
דרישות:
- ניסיון עבודה בניהול מבנה בהיבטי תחזוקה, תיקונים ועוד - ניסיון בעבודות שיפוצים, אינסטלציה, גבס, חשמל וכו' - יכולת עבודה בצוות ויחסי אנוש טובים - אחריות ומוסר עבודה גבוה - תודעת שרות גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-483
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
• מתן שרות מקיף וליווי הסטודנט במהלך לימודיו • ניהול התקשורת בין הסטודנט ליחידות המנהלה וגורמי האקדמיה השונים • סיוע בפרויקטים רוחביים הנוגעים לפעילות מנהל הסטודנטים • היקף המשרה מלאה (08:00-16:00) – עם אפשרות לביצוע שעות נוספות בתקופות עומס • תחילת עבודה מיידי, עבודה בקמפוס האוניברסיטה בהרצליה
דרישות:
• תואר ראשון • ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית ובמתן שירות • תודעת שירות גבוהה, סדר וארגון • אנגלית ברמה טובה • שליטה בתוכנות אופיס כולל אקסל ברמה גבוהה, יכולת טכנית גבוהה וקליטה מהירה של תוכנות מחשב חדשות • יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בצוות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00224
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה מנתח/ת מערכות מידע לאגף מערכות מידע וטכנולוגיות באוניברסיטת רייכמן בהרצליה תחומי אחריות עיקריים: ניתוח מערכות מקצה לקצה: אפיון צרכים ותהליכים עסקיים ותרגומם לאפיון על, אפיון פונקציונלי ואפיון טכני הובלת פרויקטים וניהול מטריציוני ליווי תהליך הפיתוח ועריכת בדיקות קבלה גיבוש והוצאה לפועל של תכנית הטמעה לפרויקט אחריות מקצה לקצה למערכות לאחר העלייה לאוויר ניהול דרישות לתוספות ושינויים ומענה לתקלות הכנת דוחות סטטוס והצגת התקדמות הפרוייקטים לגורמים שונים באוניברסיטה
דרישות:
דרישות התפקיד: השכלה: תואר ראשון – חובה תואר ראשון ישים לתחום / קורס ניתוח מערכות מידע – יתרון משמעותי תואר שני – יתרון ניסיון מקצועי: ניסיון של 3 שנים בניתוח מערכות (הקמת מערכת חדשה אחת לפחות) - חובה ניסיון בכתיבת אפיונים טכניים ופונקציונליים מורכבים – חובה ניסיון של שנה לפחות בניהול פרויקטים – חובה ניסיון באינטגרציה של מערכות – חובה ידע בכתיבת שאילתות SQL – יתרון ניסיון עבודה במוסד אקדמי – יתרון שפות: עברית: שפת אם אנגלית: ברמה גבוהה מאוד (דיבור, קריאה, כתיבה) גורמי מפתח להצלחה בתפקיד: ראייה מערכתית עמידה בריבוי משימות יכולת עבודה בצוות ותקשורת בין-אישית מצוינת ראש גדול חשיבה חיובית, יוזמה והוצאה לפועל (החלטות ומשימות) יכולת למידה עצמית הקפדה על פרטים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-473
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה אחראי/ת אדמיניסטרטיבי/ת לניהול קהילות ורישום לכנסים למכון למדיניות ואסטרטגיה וכנס הרצליה ( IPS ) המכון למדיניות ואסטרטגיה - הבית של סדרת כנסי הרצליה, עוסק באסטרטגיה לאומית של ישראל. המכון פועל תחת המסגרת האקדמית של אוניברסיטת רייכמן ומקיים ימי עיון, מסגרות דיון מיוחדות, צוותי חשיבה, סימולציות ואת כנס הרצליה השנתי. בנוסף, מפרסם המכון בקביעות מאמרים, ניירות עמדה, סיכומי תובנות והמלצות מכנסים, ומקיים תדריכים, סקירות וראיונות באמצעי התקשורת. למכון דרוש/ה אחראי/ת אדמיניסטרטיבי/ת לתפעול שוטף של מערכת הדיוור האלקטרונית כולל ניהול קהילות של המכון, תחזוקה שוטפת וטיוב. ריכוז תהליך ומעקב רישום מוזמנים לאירועים אותם מקיים המכון במשך השנה וספציפית לכנס הרצליה השנתי. הכנה ושליחה של דיוור באמצעות מערכת הפצה ייעודית. העבודה ברובה הינה משרדית ומעת לעת באירועים וכנסים. תיאור התפקיד: • ניהול מסד הנתונים של המכון באמצעות מערכת (CRM) , הכולל תחזוקה שוטפת של קהילת המינויים והרחבתה, במטרה למקסם את תפוצת עבודת המחקר ואירועי המכון לקהלים שונים • ניהול אתרי רישום לכנס הרצליה ולאירועי המכון • ניהול מוזמנים ומערך הרישום לכנס הרצליה השנתי. החל משלבי התכנון ועד לכנס עצמו. כולל עבודה ישירה מול מוזמנים והמחלקות השונות באוניברסיטה. בקצה תהליך הרישום - מתן שירות וניהול בפועל של דלפקי הרישום בכנס הרצליה • הכנה ושליחה של דיוור באמצעות מערכת הפצה ייעודית • ביצוע בקרה והכנת דוחות נתונים לאחר הפצה ולאחר הכנסים • עבודה במשרה מלאה, איוש מיידי עבודה בקמפוס האוניברסיטה בהרצליה
דרישות:
• יכולות טכניות בתחומי המחשב - אקסל ברמה טובה מאד • יכולת אנליסטית - סיכום וניתוח נתונים באקסל • יסודיות, דייקנות וסובלנות בעבודה על מסד נתונים רחב • יכולת תכנון - הכנה של תוכניות עבודה ויישומן, ביצוע בקרה ובדיקת אפקטיביות • יחסי אנוש טובים, נמרצות, מסירות, בתקופות עומס נדרשת גמישות ומוכנות לשעות נוספות - חובה • ידע בסיסי בעיצוב גרפי – יתרון • ניסיון בתפעול מערכות דיוור ורישום מקוון - יתרון • עניין והבנה בתחומי המדיניות והאסטרטגיה - יתרון • אנגלית ברמה טובה מאוד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-481
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה עוזר/ת אדמיניסטרטיבי/ת למכון אהרן למדיניות כלכלית באוניברסיטת רייכמן הגדרת תפקיד: תיאום פגישות, ניהול יומנים ולוח זמנים אינטנסיבי ומשתנה מענה טלפוני ובאימייל לפונים, וניתובם לגורמים הרלוונטיים סיוע בארגון והפקת כנסים טיפול שוטף בכל המטלות המשרדיות משרה מלאה, עבודה בקמפוס האוניברסיטה בהרצליה תחילת העסקה מיידית
דרישות:
תואר ראשון ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית בסביבה ממוחשבת, לרבות שליטה בניהול יומנים ב outlook עברית ברמה גבוהה שליטה טובה באנגלית - יתרון יסודיות וירידה לפרטים טיפול במשימות רבות ובו זמנית תודעת שירות גבוהה, ניסיון בעבודת צוות ויחסי אנוש מצוינים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00227
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
The Junior International Marketing Coordinator plays a key role in supporting the execution of the RRIS's marketing and recruitment strategy. Key Responsibilities: Serve as the main point of contact for group coordinators to organize campus visits for prospective students as well as proactively reach out to schools, educational programs, and international fairs to promote the university and support recruitment efforts through in-person presentations and events. Coordinate, attend and manage the Raphael Recanati International School roundtable discussions with our international students, including scheduling, communication and follow-ups Produce tailored marketing materials/ content for undergraduate & graduate programs, including sourcing student/alumni testimonials and academic content. Partner with the Raphael Recanati International School Campus Life team to co-create marketing content that supports student engagement initiatives and boosts overall visibility of the RRIS. Collaborate with regional desks (South Africa, France, and Latin America) to support region-specific events and content. Support the marketing team with the planning and execution of fairs, webinars, open houses, etc'
דרישות:
Requirements: Bachelor's degree in communications, Business, or a related field – Must (RRIS graduates – a plus!). Mother- tongue English – Must. Professional proficiency in Hebrew – Must. 1–2 years of marketing experience, preferably in digital or higher education Excellent verbal and written communication skills. Highly organized with strong project and time management skills. Ability to work independently, take initiative, and thrive under tight deadlines. Tech-savvy: strong command of Microsoft Office, Canva, and basic video editing tools. Experience with CRMs and email marketing tools – an advantage. Team player with a high level of motivation and a can-do attitude. Willingness to work occasional evenings or weekends for events.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-484
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|