דרושים אוניברסיטת רייכמן

דרושים באוניברסיטת רייכמן

קצת על אוניברסיטת רייכמן

אוניברסיטת רייכמן הרצליה נוסד בשנת 1994 ע”י פרופ’ אוריאל רייכמן והינו מוסד אקדמי ללא מטרות רווח, הפועל על פי מודל אוניברסיטאות העילית בארה”ב. מייסדי הבינתחומי שאפו להקים אקדמיה ישראלית שבה הישגים אישיים הולכים בד בבד לצד אחריות חברתית. השקפת העולם של בינתחומי נטועה במושגי ה"חירות ואחריות" השמה דגש על יזמות ומנהיגות לצד תרומה לקהילה. הבינתחומי מחויב למצוינות בהוראה ובמחקר ומטרתו להכשיר את מנהיגות העתיד של מדינת ישראל, באמצעות הקניית השכלה בינתחומית ייחודית, המשלבת לימוד תאורטי מעמיק עם הכשרה מעשית ועידוד חשיבה יזמית. כאקדמיה שהציעה מודל אחר במדינת ישראל, הבינתחומי ממשיך להתפתח ונערך לאתגרי העתיד. לפרטים נוספים באתר הבינתחומי : www.idc.ac.il

מספר עובדים

100 - 300

שנת הקמה

1994

מיקום

כנפי נשרים הרצליה

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 10 משרות עבודה בחברת אוניברסיטת רייכמן

ריכזנו עבורך הצעות עבודה באוניברסיטת רייכמן

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
תיאור תפקיד:
Fundraising coordinator - Department of External Relations

Responsibilities include:
• Maintaining salesforce and active trail databases
• Managing the monthly newsletter as well as Linked-In for Jonathan Davis, VP External Relations and Head of the RRIS
• Writing up budgetary reports, grant proposals and LOI's
• Integral member of the External Relations team; assisting the Vice President of External Relations with all aspects of fundraising from nurturing prospects to securing gifts and providing donor recognition, as well as donor and parent events

דרישות:
Requirements:
• Mother tongue English, Hebrew – medium level
• Knowledge of other languages an asset
• Bachelor's degree (minimum)
• At least 2 years' experience working in an office environment
• Excellent written and verbal communication skills, including editing experience
• Experience working with budgets and finance departments
• Superior project management skills
• Strong interpersonal skills – ability to work as part of a closely knit team
• Ability to work in a fast-paced, demanding environment
• Flexibility to attend evening events when necessary
• Experience in the world of fundraising, marketing and development preferable

היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-296
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
תיאור התפקיד:
מחלקת מנהל הוראה אחראית על הצד התכנוני והתפעולי של תוכניות הלימודים בבתי הספר השונים. בניית תוכניות הלימוד, קשר ישיר עם המרצים והמתרגלים לרבות טיפול בשכרם, טיפול בחוזים ואחריות על מערך עוזרי ההוראה, כל זאת בשיתוף פעולה מלא עם לשכות הדקנים בבתי הספר.
כמו כן, המחלקה אחראית על בניית לוח הבחינות, תפעול מערך הכיתות, ביטולי שיעורים ותיאום השלמות ושליחת עדכונים שונים לסטודנטים.
המחלקת נותנת שירות לסגל מינהלי וסגל אקדמי ונמצאת בממשקי עבודה יומיומיים עם לשכת פרובוסט, אגף כספים, אגף לוגיסטיקה, אגף מערכות מידע, מנהלי הסטודנטים וכו'.
דרישות:
דרישות המשרה:
תואר ראשון - יתרון משמעותי
אנגלית ברמה טובה - חובה
שליטה מלאה בתוכנות OFFICE לרבות אקסל - חובה
ניסיון קודם ממוסד אקדמי וידע בתוכנות "גלבוע" ו"גראד" – יתרון משמעותי
מודעות גבוהה למתן שירות ויחסי אנוש טובים
דיסקרטיות ואחריות
יכולת גבוהה לניהול זמן, ארגון וסדר
יכולת למידה גבוהה והשתלבות בעבודת צוות
המשרה הינה לאיוש מיידי
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-264
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
Job Description:
• Full time position 
• Responsible for admissions and recruitment of international students at the Raphael Recanati International School.
• Extensive daily written and verbal correspondence with prospective students, interviewing, assisting and advising candidates with the registration process.
• Involvement with marketing activities including various events, group visits, open days, individual campus tours etc.
• Varied and detailed administrative work including management of several databases.
• Interpretation and translation of transcripts and documents from different countries.

דרישות:
Job Requirements:
• BA degree – Must
• Native English speaker or equivalent proficiency - Must
• Fluent written and spoken skills in Hebrew - Must
• Excellent interpersonal skills and sensitivity in dealing with international prospective students.
• Excellent written and verbal communication skills
• Ability to multitask, prioritize and work under pressure
• Ability to work as part of a team
• Attention to details and problem-solving skills
• Proficiency at Microsoft Office (Word, Excel, outlook)
• Flexible hours required

Advantages:
• A third language – especially French or Spanish.
• Experience working in higher education.
• Experience working in customer service and/or marketing
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-285
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
דרוש/ה חשב/ת שכר לצוות העובדים למחלקת שכר עבודה באוניברסיטת רייכמן (הבינתחומי הרצליה)

הגדרת התפקיד:
נטילת חלק פעיל בהכנת משכורות לעובדי אוניברסיטת רייכמן.
מתן מענה טלפוני/פרונטלי לעובדים בנושאי השכר ומרכיביו.
ממשקי עבודה עם גורמים שונים בקמפוס לרבות גורמים חיצוניים.
חלק מצוות שכר עבודה בכפיפות למנהלת מחלקת שכר עבודה.
דרישות:
דרישות התפקיד:
תעודת חשב/ת שכר – חובה
ניסיון בעבודה על מערכת "חילן"
ניסיון מעשי בחשבות שכר
תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים
ניסיון בעבודת צוות
ניסיון עם סביבת עבודה ממוחשבת ושליטה מלאה בתוכנות office (אקסל, וורד, אאוטלוק)
דייקנות, יסודיות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-282
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
מנהל.ת תחום דיגיטל ואתר אחראי.ת על ניהול התוכן באתר האוניברסיטה והובלת קמפיינים בזירה הדיגיטלית.
התפקיד כולל הבנה בארכיטקטורת ואפיון אתר, SEO, תכנון וניהול קמפיינים בדיגיטל והובלה של פרויקטים שיווקיים ודיגיטליים.
אנחנו מחפשים מישהו.י עם ראייה והבנה דיגיטלית רחבה ורצון להמשיך ללמוד ולהתפתח בעולם הדיגיטל.

תיאור התפקיד:
תכנון וניהול קמפיינים דיגיטליים בערוצי המדיה השונים, כולל אפיון וניתוח מסע לקוח והפקת המלצות לאופטימיזציה.
ניהול, אפיון ועריכת תוכן באתר אוניברסיטת רייכמן.
ניהול מערכות דיגיטליות תומכות פעילות שיווקית.
ניהול תחום SEO – אחריות על הקידום האורגני של האתר, ניתוח הדאטה (ערוצי הטראפיק לאתר, אחוזי נטישה, מפות חום וכיו"ב), מעקב אחר דירוגים בגוגל, ניתוח מחקרי מילים ומתחרים, מעקב שוטף on-page.
קידום פרויקטים דיגיטליים בעלי חשיבות אסטרטגית.
עבודה שוטפת מול כלל הגורמים בקמפוס ומול ספקים חיצוניים.
משרה זמנית – החלפה לרגל חופשת לידה
דרישות:
כישורים נדרשים:
תואר ראשון – חובה. תואר באוניברסיטת רייכמן – יתרון משמעותי.
ניסיון בעריכת תוכן באתרי אינטרנט (היכרות עם אומברקו – יתרון משמעותי).
ניסיון משמעותי בניהול קמפיינים במדיה הדיגיטלית והבנה בעולמות UI/UX
ניסיון וידע בעולם ה- SEO
תשוקה וסקרנות לגילוי מערכות, פלטפורמות וכלים חדשים בתחום השיווק הדיגיטלי
הובלת פרויקטים וניהול צוות
יכולות ביטוי, כתיבה, עריכה וניסוח גבוהות
יכולת למידה מהירה, עצמאות, סדר וארגון
אוריינטציה לעולם העיצוב | ניסיון וידע ב-Photoshop – יתרון
יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות
עברית ואנגלית ברמה גבוהה – חובה
היקף משרה: משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה: JB-287
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
דרוש/ה מעצב/ת דידקטי/ת ליחידה לחדשנות בהוראה באוניברסיטת רייכמן (הבינתחומי הרצליה)

תיאור התפקיד
· פיתוח קורסים מקוונים במודלים מגוונים
o תכנון מבנה הקורס ופעילויות הלמידה
o עיבוד תוכן וניהול הפקה של סרטוני הקורס (המחשה)
· הכשרה וליווי טכנו-פדגוגי של סגל ההוראה
o הכשרת סגל ההוראה ביישום שיטות הוראה עדכניות
o ייעוץ פדגוגי ותמיכה טכנולוגית
· חקר, מדידה והערכה
o איתור וחקר של טכנולוגיות ושיטות הוראה ולמידה
o מדידה והערכה של פעילות היחידה
דרישות:
מי את/ה?
· רקע ב: פיתוח הדרכה / עיצוב דידקטי / הפקת תוכן.
· אוריינטציה טכנולוגית. אוריינטציה דידקטית.
· תקשורת בין אישית גבוהה, ביטחון עצמי וסובלנות.
· כושר ארגון ודיוּק, אחריותיות, סקרנות ויצירתיות.
· Excellent English.
· ניסיון בצילום ו/או בעריכת וידאו – יתרון משמעותי.


נודה לקבל קו"ח עד ל-24/06/22, לדוא"ל: LT@idc.ac.il
לקבלת רקע על פעילות היחידה, בקרו באתר: tiu.idc.ac.il
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-294
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
תיאור התפקיד:
  • סיוע למנהלת לשכת המשנה לנשיא בכל המטלות המשרדיות בלשכה
  • סיוע וטיפול בחוזים אקדמיים ותעריפי הוראה
  • מענה טלפוני ופרונטלי לפונים ללשכה וניתובם לגורמים הרלבנטיים
  • ניהול יומנים של בעלי התפקידים בלשכה
  • משרה מלאה 08:00-16:00 עם נכונות לביצוע שעות נוספות
  • תחילת העסקה מיידית
דרישות:
דרישות התפקיד:

  • תואר ראשון
  • אנגלית ברמה גבוהה
  • ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית, היכרות עם סביבה אקדמית- יתרון
  • ניסיון בעבודה בסביבה ממוחשבת לרבות שליטה בניהול יומנים מורכב outlook
  • דיסקרטיות
  • יסודיות וירידה לפרטים
  • טיפול במשימות רבות ובו זמנית
  • תודעת שירות גבוהה, ניסיון בעבודת צוות ויחסי אנוש מצוינים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-295
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
דרוש/ה רכז/ת סטודנטים זמנית למנהל הסטודנטים הבינלאומי באוניברסיטת רייכמן (הבינתחומי הרצליה)

תיאור התפקיד:
למנהל הסטודנטים של בית הספר הבינלאומי באוניברסיטת רייכמן דרוש/ה רכז/ת סטודנטים לעבודה מעניינת ומאתגרת מול אוכלוסייה ייחודית של סטודנטים מחו"ל.
במסגרת התפקיד ת/ילווה הרכז/ת את הסטודנט במהלך לימודיו לתואר .טיפול בנושאים אקדמיים כלליים ופרטניים כאחד. כמו-כן, ליווי וניהול התקשורת בין הסטודנט הגורמים האקדמיים והמנהליים השונים בקמפוס, תוך עבודה שוטפת מול גורמים אלו.
משרה מלאה, ימי א'-ה' 8:00-16:00 עם גמישות, החלפה לחל"ד.
דרישות:
דרישות התפקיד:

אנגלית ברמת שפת אם – חובה, שפות נוספות - יתרון
תואר ראשון יתרון
ניסיון בעבודה עם סטודנטים/בסביבה אקדמית- יתרון
תודעת שרות גבוהה
סדר וארגון
יחסים בינאישיים מצוינים ויכולת שיתוף פעולה בעבודת בצוות
שליטה מלאה בתוכנות אופיס
בעלת יוזמה ויכולת למידה מהירה
ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית ובסביבת עבודה ממוחשבת
היקף משרה: משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה: JB-284
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
דרוש/ה מנהל/ת חשבונות סוג 3 למרכז להכשרת מנהלים ולימודי חוץ באוניברסיטת רייכמן (הבינתחומי הרצליה)

תיאור ודרישות התפקיד:
  • מנהלת חשבונות סוג 3
  • ניסיון של 3 שנים לפחות בהנהלת חשבונות בחברה .
  • ניסיון בחשבשבת – חובה.
  • הכרת מערכת Sf.
  • ניסיון בהליכי גבייה לרבות התאמות בנק וכרטיסי אשראי - חובה.
  • ניסיון עבודה בניהול הליכי גבייה מול לקוחות – חובה.
  • שליטה מלאה באקסל - יתרון משמעותי.
  • אנגלית ברמה טובה מאוד – יתרון
  • תחילת עבודה: מיידי
דרישות:
תכונות נדרשות:
  • יכולת עבודה עצמאית ובצוות
  • אחריות אישית
  • דיוק, אחריות ושימת לב לפרטים
  • עמידה ביעדים
  • יחסי אנוש מעולים, אופטימיות ושחקן/ית נשמה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-298
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
תיאור התפקיד:
• מתן שרות מקיף וליווי הסטודנט במהלך לימודיו
• ניהול התקשורת בין הסטודנט ליחידות המנהלה וגורמי האקדמיה השונים
• סיוע בפרויקטים רוחביים הנוגעים לפעילות מנהל הסטודנטים
• היקף המשרה מלא (08:00-16:00) – עם אפשרות לביצוע שעות נוספות בתקופות עומס
• תחילת עבודה מיידי
דרישות:
דרישות התפקיד:
• תואר ראשון- חובה
• אנגלית ברמה טובה
• ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית ובמתן שירות
• תודעת שרות גבוהה, סדר וארגון, יכולת עבודה בצוות
• שליטה בתוכנות אופיס, יכולת טכנית גבוהה וקליטה מהירה של תוכנות מחשב חדשות
• יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בצוות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-238
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!