תיאור תפקיד:
• ניהול פרויקטים עבור המנכ"לית וסגנית הנשיא • אחריות על ניהול והנעת פרויקטים חוצי ארגון והוצאה לפועל של משימות על בסיס תוכנית עבודה • ליווי, מעקב ובקרה של תהליכים חוצי ארגון • עבודה מול ממשקים שונים בקמפוס • ריכוז יוזמות ומענה לפניות של סטודנטים, אנשי סגל וגופים חיצוניים • בקרה ופיקוח בעניינים חוזיים, תקנוניים ובסוגיות משפטיות • סיוע למנכ"לית וסגנית הנשיא בעניינים שוטפים הנוגעים ללשכה • תחילת עבודה מיידית • משרה מלאה עם נכונות לשעות נוספות וגמישות
דרישות:
• השכלה משפטית – חובה • ניסיון כעורך דין (לפחות שנה מסיום ההתמחות) – חובה • ניסיון מקצועי (פרויקטים / אדמיניסטרטיבי) – יתרון • ניסיון ניהולי – יתרון • אנגלית ברמה גבוהה (שיחה, קריאה וכתיבה) – חובה. ברמת שפת אם– יתרון • חשיבה מחוץ לקופסה, יוזמה וראש גדול • יכולת עמידה בלחצים והתמודדות עם ריבוי משימות • יחסי אנוש מעולים, יכולת לעבוד בצוות וגם עצמאית • יסודיות, דייקנות וחריצות • יכולת סדר וארגון ויכולת תיעדוף משימות • כושר ביטוי מצוין, בכתב ובעל פה • אסרטיביות • דיסקרטיות • יכולת הנעה • סקרנות • שליטה בהכנת מצגות • פעילות חברתית קהילתית – יתרון משמעותי • תודעת שירות גבוהה • שליטה מעולה בכל תוכנות Office
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה:
JB-471
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
מחלקת מנהל הוראה אחראית על הצד התכנוני והתפעולי של תוכניות הלימודים בבתי הספר השונים. המחלקה נותנת שירות לסגל מינהלי וסגל אקדמי ונמצאת בממשקי עבודה יומיומיים עם לשכת פרובוסט, אגף כספים, אגף לוגיסטיקה, אגף מערכות מידע, מנהלי הסטודנטים וכו’. התפקיד כולל: בניית תוכניות הלימוד, קשר ישיר עם המרצים והמתרגלים לרבות טיפול בשכרם, טיפול בחוזים ואחריות על מערך עוזרי ההוראה, כל זאת בשיתוף פעולה מלא עם לשכות הדקנים בבתי הספר. כמו כן, המחלקה אחראית על בניית לוח הבחינות, תפעול מערך הכיתות, ביטולי שיעורים ותיאום השלמות ושליחת עדכונים שונים לסטודנטים. עבודה בין הימים א’-ה’ בקמפוס האוניברסיטה בהרצליה. המשרה הנה לאיוש מיידי וזמנית.
דרישות:
תואר ראשון - חובה אנגלית ברמה גבוהה מאוד - חובה שליטה מלאה בתוכנות OFFICE לרבות אקסל - חובה ניסיון קודם ממוסד אקדמי וידע בתוכנות "גלבוע" ו"גראד" יתרון משמעותי מודעות גבוהה למתן שירות ויחסי אנוש טובים דיסקרטיות ואחריות יכולת גבוהה לניהול זמן, ארגון וסדר יכולת למידה גבוהה והשתלבות בעבודת צוות המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-442
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
• מתן שרות מקיף וליווי הסטודנט במהלך לימודיו • ניהול התקשורת בין הסטודנט ליחידות המנהלה וגורמי האקדמיה השונים • סיוע בפרויקטים רוחביים הנוגעים לפעילות מנהל הסטודנטים • היקף המשרה מלאה (08:00-16:00) • תחילת עבודה מיידי
דרישות:
• תואר ראשון- יתרון • אנגלית ברמה טובה • ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית ובמתן שירות • תודעת שירות גבוהה, סדר וארגון. • שליטה בתוכנות אופיס כולל אקסל ברמה גבוהה, יכולת טכנית גבוהה וקליטה מהירה של תוכנות מחשב חדשות • יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בצוות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-461
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה רכז/ת שכר לימוד (גבייה ותשלומים) למחלקת שכר לימוד באגף הכספים של אוניברסיטת רייכמן בהרצליה תיאור התפקיד: • מתן מענה ושירות פרונטלי וטלפוני לפניות סטודנטים בכל הקשור לשכר לימוד • טיפול בחייבי שכר לימוד • הפקת דוחות מעקב גביה • עמידה בקשר עם סטודנטים וניהול מעקב בצורה עצמאית • טיפול בהחזרי שכר לימוד • קליטה וטיפול בתשלומים וגביית חובות • עבודה בסביבה נעימה וצעירה • ניהול וטיפול בסטודנט מרגע קליטתו כסטודנט ושיוכו לביה"ס
דרישות:
• תואר ראשון אקדמי רלוונטי • יכולת עבודה עצמאית ובצוות • ניסיון בעבודה בכספים או גבייה - יתרון • ניסיון במערכות ממוחשבות, שליטה בתוכנות אופיס, יתרון לשליטה באקסל • יכולת תכנון ,תיאום וארגון, סדר ודייקנות • תודעת שירות גדולה ויחסי אנוש מעולים • כושר ביטוי טוב בעברית ובאנגלית חובה • יכולת עבודה והנעה עצמית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-468
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה רכז/ת אדמיניסטרטיבי/ת - החלפה לחל"ד למרכז לאה ונפתלי בן יהודה לנגישות וטיפוח כישורי למידה באוניברסיטת רייכמן בהרצליה תיאור התפקיד: • טיפול, מתן שרות ומענה לפניות בנושא נגישות של הסטודנטים והסגל. • תפעול פרויקטים מיוחדים של המרכז. • סיוע בשיווק השירותים לכלל הסטודנטים והסגל. • ניהול רשתות חברתיות ואתר כולל יצירת תכנים, פרסום ושיווק אירועים ועוד. • קידום המודעות בנושא סטודנטים עם מוגבלויות בקרב סטודנטים, סגל אקדמי ומנהלי. • היקף משרה 50%, תחילת העסקה מיידית.
דרישות:
• תואר ראשון – חובה. • אנגלית ברמה גבוהה – חובה. • יכולת לעמוד מול קהל - חובה. • ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית ובמתן שירות. • שליטה בתוכנות אופיס כולל אקסל ברמה גבוהה. • תודעת שירות גבוהה, סדר וארגון. • יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בצוות. • סבלנות ופתיחות לעבודה עם אנשים עם מוגבלויות. • יכולת לעבודה עצמאית וראש גדול. • דיסקרטיות ואחריות. • היכרות עם סביבה אקדמית ותחום הנגישות לאנשים עם מוגבלויות - יתרון. • ידע ביצירת תכנים ועיצוב לרשתות חברתיות – יתרון.
היקף משרה:
משרה חלקית, משרה זמנית
קוד משרה:
JB-465
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה מנתח/ת מערכות מידע לאגף מערכות מידע וטכנולוגיות באוניברסיטת רייכמן בהרצליה תחומי אחריות עיקריים: ניתוח מערכות מקצה לקצה: אפיון צרכים ותהליכים עסקיים ותרגומם לאפיון על, אפיון פונקציונלי ואפיון טכני הובלת פרויקטים וניהול מטריציוני ליווי תהליך הפיתוח ועריכת בדיקות קבלה גיבוש והוצאה לפועל של תכנית הטמעה לפרויקט אחריות מקצה לקצה למערכות לאחר העלייה לאוויר ניהול דרישות לתוספות ושינויים ומענה לתקלות הכנת דוחות סטטוס והצגת התקדמות הפרוייקטים לגורמים שונים באוניברסיטה
דרישות:
דרישות התפקיד: השכלה: תואר ראשון – חובה תואר ראשון ישים לתחום / קורס ניתוח מערכות מידע – יתרון משמעותי תואר שני – יתרון ניסיון מקצועי: ניסיון של 3 שנים בניתוח מערכות (הקמת מערכת חדשה אחת לפחות) - חובה ניסיון בכתיבת אפיונים טכניים ופונקציונליים מורכבים – חובה ניסיון של שנה לפחות בניהול פרויקטים – חובה ניסיון באינטגרציה של מערכות – חובה ידע בכתיבת שאילתות SQL – יתרון ניסיון עבודה במוסד אקדמי – יתרון שפות: עברית: שפת אם אנגלית: ברמה גבוהה מאוד (דיבור, קריאה, כתיבה) גורמי מפתח להצלחה בתפקיד: ראייה מערכתית עמידה בריבוי משימות יכולת עבודה בצוות ותקשורת בין-אישית מצוינת ראש גדול חשיבה חיובית, יוזמה והוצאה לפועל (החלטות ומשימות) יכולת למידה עצמית הקפדה על פרטים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-473
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה רכז/ת סטודנטים למנהל המעונות אוניברסיטת רייכמן בהרצליה, החלפה לחל"ד במסגרת התפקיד אחריות אדמיניסטרטיבית על הליכי קבלה ומיון, טיפול בבעיות שיבוץ ובקשות חריגות. טיפול בבעיות משמעת מורכבות, נוכחות ברשתות החברתיות, טיפול בנושא שיווק ומתן מידע ראשוני בנושא מעונות וכן סיורים בשטח למתעניינים. העבודה בשעות לא שגרתיות ובמערכת גמישה. תיאור התפקיד: • SPOC מול הסטודנטים החל משלבי התעניינות ועד להפיכתם לדיירים. מתן מענה מקיף 360 מעלות לכל הנושאים הקשורים למעונות. • טיפול בהליכי רישום למעונות – ריכוז ההליך האדמיניסטרטיבי לרישום וטיפול בבקשות למעונות של הסטודנטים. • שיווק וקידום מעונות – מתן מענה ראשוני למתעניינים מעונות, ביצוע מעקב אחר לידים. • טיפול בפניות של דיירים – קבלת פניות מדיירים במגוון רחב של נושאים הקשורים למעונות, תשלומים, שיבוצים, קיום סיורים במבנה, ביצוע מעקב ממוחשב מרגע הפניה ודרך הטיפול, מתן מענה לפונה, בקרה ומעקב שהפנייה טופלה. • טיפול בבעיות משמעת של הדיירים. • מתן מענה ושירות איכותי לדיירים. • ביצוע מטלות נוספות ככל שיוטלו ע"י הממונה על המעונות. • המשרה מיידית וזמנית.
דרישות:
• תואר ראשון – חובה. תואר שני – יתרון משמעותי. • אנגלית ברמת שפת אם- יתרון משמעותי. • עברית ברמת שפת אם. • ניסיון עבודה באנגלית מול לקוחות – יתרון משמעותי. • ראייה מערכתית. • יכולת ארגון ותכנון. • היכרות עם תוכנות Office , התמצאות בסביבת עבודה ממוחשבת וניסיון בעריכת קובצי excel ברמה מתקדמת. • היכרות עם מערכת CRM מסוג Microsoft Dynamics - יתרון משמעותי. • ניסיון בשיווק מתחום הנדל"ן – יתרון משמעותי. • קפדנות ודייקנות בביצוע משימות. • יכולת עמידה ביעדים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-469
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה מ"מ מנהל/ת לשכת דיקנית בי"ס סמי עופר לתקשורת באוניברסיטת רייכמן בהרצליה הגדרת התפקיד: ניהול שוטף של לשכת הנהלת בית הספר, לרבות תכנון וארגון העבודה היומיומית ניהול לו"ז הדיקנית פגישות ישיבות ואירועים, פולואפ ומעקב להחלטות בית ספריות ניהול הקשרים בין הלשכה לסטודנטים, לאנשי הסגל האקדמי והמנהלי, להנהלת האוניברסיטה, לגורמים חיצוניים וכו' הכנה לאירועים אקדמיים ומקצועיים הכנה ל״ימים פתוחים״ ומפגשי מתעניינים מעקב ובקרה אחר משימות והתקדמות פרויקטים של הנהלת בית הספר פיקוח מול הגורמים בבית הספר על התקציבים השונים של בית הספר עבודה במשרה מלאה עם נכונות לביצוע שעות נוספות עבודה בצמוד לדיקנית בית הספר וצוות הלשכה משימות נוספות לפי צרכי הלשכה כפי שידרשו מעת לעת התפקיד זמני, כחצי שנה, החלפה לחופשת לידה
דרישות:
תואר ראשון – חובה , תואר שני – יתרון יכולת התנסחות גבוהה בכתב ובע"פ יעילות ותיעדוף משימות אנגלית ברמה גבוהה תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים יכולת עמידה במצבי לחץ ושמירה על דיסקרטיות יכולות מחשב גבוהות לרבות שליטה בכל תוכנות אופיס השונות שליטה במערכות המידע הפנים-ארגוניות השונות – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה:
JB-472
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
• עבודה בספרייה אקדמית מכוונת שירות לסטודנטים וסגל אוניברסיטת רייכמן בהרצליה. • תפעול מערכת המידע של הספרייה. • עדכון ופיתוח שירותים ויישומים חדשים. • מתן הדרכות אישיות/קבוצתיות באנגלית – הדרכת קבוצות סטודנטים להתמצאות בספריה וחיפוש בקטלוג ובמאגרי מידע מקוונים. • העברת סדנאות באנגלית לחיפוש מידע במסגרת קורסים אקדמיים. • השתתפות במשימות ופרויקטים של הספרייה. • ביצוע מטלות נוספות לפי הצורך. • מיידי, משרה מלאה.
דרישות:
• תואר אקדמי - חובה, השכלה בתחום מערכות מידע – יתרון • ידע שימוש במידע דיגיטאלי ובמידע ספרי, עיצוב, ועריכת תוכן • היכרות ומיומנות בחיפושי מידע בקטלוגים ובמאגרי מידע אקדמיים • תודעת שירות גבוהה, יכולת עבודה בצוות, יוזמה , יצירתיות ואחריות • היכרות עם תוכנת עלמא יתרון • ידע ב- CSS , HTML, MySQL • • אנגלית ברמת שפת אם
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
JB-00223
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה מ"מ מנהל/ת דיגיטל ודאטה להחלפה לחל"ד, בחטיבת דוברות, שיווק ואירועים אוניברסיטת רייכמן בהרצליה תיאור התפקיד: התפקיד כולל ניהול וקידום הנכסים הדיגיטליים, תכנון ובקרה על התקציב של אסטרטגית השיווק הדיגיטלית, ניתוח דאטה והצבת KPI's. זאת, לצד הובלת פרויקטים ומהלכי תוכן ושיווק בזירות הדיגיטליות, טיפוח תרבות דיגיטלית בארגון , ויצירת מסעות לקוח וחווית משתמש. התפקיד כולל: • תכנון, בנייה והוצאה לפועל של קמפיינים ממומנים, תוך התוויית אסטרטגיה פרסומית, בניית פאנל ,360 סגמנטציה לקהלי היעד השונים, הגדרת KPI's, מדידה, הפקת תובנות לאופטימיזציה שוטפת של ביצועים וניתוח דו"חות תקופתיים. • ניטור, אנליזה ואופטימיזציה של הדאטה בפעילות השוטפת בפלטפורמות השונות. ניתוח התנהגות משתמשים וזיהוי מגמות ליצירת המלצות לאופטימיזציה בכלים דיגיטליים B/A, ( Heat Maps ,Google Analytics-GA4 Testing ). • יצירה וניהול מסעות לקוח וחווית משתמש, עבודה עם מערכות Automation Marketing. • ייזום וניהול פרויקטים שיווקיים ודיגיטליים.
דרישות:
• תואר ראשון - חובה. תואר באוניברסיטת רייכמן - יתרון משמעותי • ניסיון מעשי במערכות מדידה ואנליזה: גוגל אנליטיקס, BI • ניסיון עם מערכות הפרסום השונות: PPC ,SEO, ,Adwards Google, אאוטבריין/ טאבולה META, לינקדאין - חובה • יכולות ביטוי וניסוח גבוהות בכתב בעברית ובאנגלית – חובה • הובלת תהליכים דיגיטליים חוצי ארגון כדוגמת Automation Marketing - יתרון • ניסיון מוכח בניהול וביצירת קמפיינים בערוצי המדיה השונים מבוססי ביצועים • היכרות עם עולם המדידה והאנליזה: Analytics Google • הבנה שיווקית רחבה וחשיבה יצירתית • תשוקה וסקרנות לגילוי מערכות, פלטפורמות וכלים חדשים בתחום השיווק הדיגיטלי • יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה:
JB-467
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
• הקמת תשתית ובניית תכניות לימוד. • מתן שרות מקיף וליווי הסטודנט במהלך לימודיו. • קליטת מרצים ומתן מענה שוטף למרצים. • ניהול התקשורת בין הסטודנט ליחידות המנהלה וגורמי האקדמיה השונים. • סיוע בפרויקטים רוחביים הנוגעים לפעילות במחלקה. • ממשק עבודה יום-יומי עם ראש התכנית, סגל אקדמי וממשקים בקמפוס. • היקף המשרה מלאה (08:00-16:00) – עם אפשרות לביצוע שעות נוספות בתקופות עומס. • תחילת עבודה מיידית.
דרישות:
• תואר ראשון- חובה • אנגלית ברמה טובה- חובה • שליטה מלאה בתוכנות אופיס לרבות אקסל- חובה • ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית ובמתן שירות • תודעת שירות גבוהה, סדר וארגון • דיסקרטיות ואחריות • יכולת גבוהה לניהול זמן, ארגון וסדר • יכולת ללמידה ועצמית והתמודדות עם שינויים • יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בצוות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-451
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|