דרושים קבוצת פילת

דרושים בקבוצת פילת

קצת על קבוצת פילת

להיי קפיטל יש רצון עז לחדש, לקדם ולטפח עבורך את הערך הנשגב ביותר: ההון האנושי.בכל אחד מתחומי ההתמחות של החברה עובדים מומחים של החברה, הפועלים על בסיס ידע מתקדם, בדיקות ומדידות בזמן אמיתי של מצבי השוק המשתנים. לכולם ניסיון ארגוני ויעודי רב, שנצבר בעבודה בחברות מובילות בתחומי ההי-טק, התעשייה והשירותים. אלו אנשי מקצוע מיומנים ממגוון תחומים, החל ברפרנטים למשאבי אנוש, דרך יועצים ארגוניים, מהנדסי-תעשיה וניהול, מפתחי הדרכה, יועצים תעסוקתיים ופסיכולוגים, וכלה במנהלי פרויקטים. אין עוד חברה כזו בתחומה החיבור שנוצר בינינו, מבטח-סימון, פירמת ההסדרים הפנסיוניים והפיננסים הגדולה בישראל והיי קפיטל, חברה המתמחה במתן פתרונות בתחום ההון האנושי על כל רבדיו, מאפשר לך היום, יותר מתמיד, לקבל את כל השירותים במקום אחד ובעוצמות שלא הכרת.

מספר עובדים

50 - 100

שנת הקמה

2001

מיקום

..

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 19 משרות עבודה בחברת קבוצת פילת

ריכזנו עבורך הצעות עבודה בקבוצת פילת

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
תיאור תפקיד:
ניהול מחלקת פאראליגל המונה כ- 10 עורכי-דין ופאראיגלז מנוסים, כפוף למנהלת המשרד. אחריות לניהול עריכת-הפטנטים והמענה לרשם הפטנטים, ניהול תיקי-הפטנטים, החיובים הכספיים, ניהול האיכות בתהליך הכולל בניית סטנדרטים לעבודה בחברה, לרבות כתיבת נהלי עבודה מחלקתיים ובין-מחלקתיים ונהלי איכות והטמעתם בתהליכי העבודה בכל שרשרת העריכה, ניהול התיקים, החיובים הכספיים והמענה לרשם הפטנטים וללקוחות. ריכוז דרישות הלקוח והרגולציה המשפטית בטריטוריה הרלוונטית; תרגום דרישות אלה לשפת המשרד: הליכי עריכה, ניהול תיקים, לו"ז, חיובים וכו’; קביעת מועדי הגשת המסמכים, בתיאום עם מח’ עו"פ; אישור הזמנת העבודה ע"י הלקוח, ניהול תזכורות מול מחלקת פטנטים, קבלת התשלום (חשבונית עסקה) ואישור הגשה, ניהול ההגשה, ניהול תזכורת אחרי ההגשה.
בניה, הכשרה, הטמעת תרבות איכות בארגון, לרבות תפעול של שיגרת איכות בחברה: קיום וניהול ישיבות איכות, פעולה מתקנת ומונעת, ניתוח תלונות לקוח, ספקים ותלונות פנימיות, הכנת דוחות איכות (ניתוח תקלות, חריגות וכו’) והצגתם וטיפול בהם ברמת השורש, בניית מערכי הדרכות בנושאי איכות וקיום הדרכות סדירות. בנית מבדקים: הכנה וליווי מבדקים חיצוניים,ISO9001 תכנון של תוכנית מבדקים פנימיים אפקטיבית, הסמכת ספקים וניהול האיכות מולם.
המשרה כוללת אחריות על ייעול תהליכים, שיפור ביצועים במחלקות השונות, הטמעת שגרות ניהול, בניית מדדי ביצוע מרכזיים הטעמת מערכות מחשוב, הטמעת מערכת לתכנון משאבי ארגון ERP (SmartIP).
משרה מלאה+שעות נוספות.
המשרה ממוקמת בפתח תקווה.
דרישות:
מהנדס/ת תעשייה וניהול או רקע מדעי/הנדסי ו/או משפטי – יתרון משמעותי.
ניסיון בניהול מערך איכות בסביבת משרד עו"פ, יכולת פרואקטיבית לבחון להגדיר ולהטמיע מנגנוני ותהליכי בקרה, יכולת ניתוח סיכוני איכות, הכרת תקני איכות ובקרת איכות, יכולת בהטמעת ISO9001, יכולת וניסיון לבצע מבדקים פנימיים, יכולת ניתוח ואיתור תקלות, יכולת בניית מערכי איכות והדרכה בתחום - חובה.
יכולת עבודה בארגון מרובה ממשקים - חובה.
אנגלית ברמה גבוהה מאוד - חובה.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 1129
קרא עוד
תיאור תפקיד:
למכון פילת דרוש/ה נציג/ת גבייה לטיפול בלקוחות חייבים לעבודה מול ממשקים רבים .
שעות גמישות.
המשרה בפתח תקווה.
דרישות:
ניסיון בעבודה בסביבה ממוחשבת- חובה.
ניסיון בגבייה - יתרון.
סדר ארגון ודייקנות.
אסרטיביות, אחריות ורצינות.
יכולת דיוק ותשומת לב לפרטים.
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית, לפי שעות
קוד משרה: 1128
קרא עוד
תיאור תפקיד:
• איתור לקוחות פוטנצייאלים ושליחת תכנים ייעודיים
• הזנת תכנים
• מעקב אחרי נתוני חשיפה ומעורבות
• עבודה מול משרד הפרסום של החברה
עבודה בשעות גמישות ומהבית
50% משרה
דרישות:
• יסודיות
• אינטליגנציה
• סבלנות ויכולת לעבוד בעבודה מונוטונית
• מהירות ויעילות
יתרון:
• הכרות עם לינקאדין ואנגלית גבוהה
היקף משרה: משרה חלקית
קוד משרה: 1125
קרא עוד
תיאור תפקיד:
דרוש/ה נציג/ת מכירות קורסים אחראי/ת על מכירה של קורסים ומוצרים נוספים, עמידה ביעדי מכירה וביחסי סגירה, מעקב רישום ותשלומים, ניהול משא ומתן ועוד.

משרה חלקית
שעות גמישות
דרישות:
השכלה אקדמית - יתרון
ניסיון קודם בתחום מכירות - חובה
עמידה ביעדים עסקיים
יכולת ריצה למרחקים ארוכים
שירותיות
שליטה ביישומי מחשב בסיסיים
היקף משרה: משרה חלקית, לפי שעות
קוד משרה: 1122
קרא עוד
תיאור תפקיד:
*ביצוע שיחות יוצאות לתיאום פגישות ומכירות שירותים ללקוחות עסקיים.
*איסוף לידים לאיתור לקוחות פוטנציאליים.
*זיהוי ויצירת הזדמנויות מכירה, טיפול בהתנגדויות, סגירת פגישות ועסקאות.
*ניהול תיק לקוח במטרה לשמר את הלקוחות ולהגדיל את סל השירותים שלהם.
* מכירות טלפוניות ללקוחות פרטיים.
משרה מלאה בפתח תקווה
דרישות:
• ניסיון קודם בתחום המכירות - חובה
• תודעת שירות גבוהה
• אנרגטיות
• כושר ביטוי טוב
.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 1124
קרא עוד
תיאור תפקיד:
במסגרת התפקיד סגירת עסקאות בתחום הפיננסי מול ארגונים, מכירת קורסים, סגירת תהליכי יעוץ משכנתאות, יעוץ כלכלי ועוד. הכול תחת יעדי מכירה  הנקבעים על ידי מנכ"ל החברה.
משרה מלאה + שעות נוספות על פי צורך.
דרישות:
יכולת וניסיון מכירה - חובה
עמידה ביעדים עסקיים
מוסר עבודה גבוה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 1071
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
• ניהול יחידת רווח
• ניהול ופיתוח לקוחות אסטרטגיים
• אחריות לתהליכי השירות והתפעול
• ניהול צוות (כולל עבודת Hands On )
• ניהול משאבים משותפים
• הובלת תהליכי שיפור והתייעלות
• דיגיטציה של תהליכים עסקיים ותפעוליים
דרישות:
• ניסיון עסקי מוכח בניהול יחידה עסקית ועמידה ביעדים
• ניסיון ניהולי ותפעולי
• יכולת הנעה והובלה
• תקשורת בינאישית מעולה
• ניסיון בעבודה מול מגזר ציבורי כולל מענה ותפעול מכרזים
• ניסיון בהטמעת מערכות תפעול דיגיטליות
העבודה במשרה מלאה בפתח תקוה
נדרשת זמינות מיידית
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 466
קרא עוד
תיאור תפקיד:
במסגרת התפקיד ביצוע עיצוב פרינט ודיגיטל עבור מחלקות החברה השונות.
משרה חלקית בפתח תקוה
דרישות:
• ניסיון של שנתיים לפחות בארגון או משרד פרסום
• ניסיון מוכח בעיצוב פרינט ודיגיטל כולל אתרי אינטרנט
• יכולת עיצובית מוכחת
• יצירתיות, יכולת עבודה בצוות, מהירות וביצועיות
• שליטה מעולה בתוכנות גרפיקה השונות.
• עיצוב ux/ui – יתרון
היקף משרה: משרה חלקית, לפי שעות
קוד משרה: 1123
קרא עוד
תיאור תפקיד:
מענה שוטף ללקוחות ומועמדים באופן מקוון ופרונטלי.
ביצוע משימות שוטפות, זימונים, הגההות, אחריות על לקוחות אסטרטגיים ועוד.

משרה מלאה לטווח ארוך בפתח תקווה.
דרישות:
• עבודת צוות טובה
• ייצוגיות
• אנרגטיות
• מולטי-טאסקינג
• יכולת התנסחות במיילים ובע"פ
• יחסי אנוש מעולים
• יסודיות
• יעילות
• יכולת ביצוע משימות באופן עצמאי
• נכונות לשעות נוספות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 1119
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לקבוצת פילת דרוש/ה מנהל/ת חשבונות לתפקיד מרתק ומאתגר
עבודה בצוות מגובש ומקצועי, טפול בלקוחות, ספקים, חשבוניות,
ביצוע התאמות ועוד.
משרה מלאה בפתח תקווה.
דרישות:
בוגר/ת לימודי הנה"ח סוג 1+2
נסיון קודם של 4 שנים לפחות - חובה
תקתקנות
יסודיות
שימת לב לפרטים
יכולת עבודה בצוות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 1118
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
החברה לקידום החינוך והתרבות בהוד השרון מגייסת סגן/נית מנהל/ת צהרונים.
במסגרת פעילות, אחריות על ניהולם של כ- 90 צהרונים הפועלים בהוד השרון.
בניית תכנית הדרכה פדגוגית לצהרונים, מעקב ופיקוח על מסגרות הצהרונים.
ניהול כוח האדם המועסק בצהרונים, ניהול המחלקה ובכללה את רכזות הצהרונים.
ניהול תקציבי וכספי של פעילות הצהרונים, ביצוע כל משימה שתוטל מעת לעת על ידי מנכ"לית החברה/מנהל הצהרונים בקשר עם פעילות הצהרונים, ניהול תקשורת מול הורי הצהרונים ועוד.
משרה מלאה + זמינות לשעות לא שגרתיות.
דרישות:
השכלה – השכלה אקדמית באחד המקצועות הבאים:
עבודה סוציאלית, פסיכולוגיה, חינוך.
תעודת הוראה לגיל הרך.
ניסיון של 3 שנים לפחות בתחום החינוך לגיל הרך.
שפה – שליטה מלאה בדיבור ובכתיבה בשפה העברית.
שליטה מלאה ביישומי מחשב.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 1117
קרא עוד
תיאור תפקיד:
ביצוע תהליכי יעוץ משכנתאות, הובלה וניהול מנועי שיווק ומכירה של מול כל לקוחות הקבוצה, אחריות על הקשר מול הבנקים השונים, תפעול תיקי המשכנתאות וניהול הקשר מול הלקוחות, יעוץ משכנתא ברמה איכותית וגבוהה, ניהול תהליכי שיווק ומכירה, ניהל מו"מ מול הבנקים ועוד.
פעולות מרכזיות לביצוע:
1. יעוץ משכנתא ברמה גבוהה
2. מכירת שירותים
3. תפעול תיקים
משרה מלאה בפתח תקווה
דרישות:
• מקצועיות וידע בתחום יעוץ משכנתאות- מעל 20 תיקים לפחות
• הנעה והובלת תהליכי מכירה
• יכולת מכירה
• הגדלת ראש
• ריצה למרחקים ארוכים
• מיקוד בתוצאות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 1112
קרא עוד
תיאור תפקיד:
סינון ומיון קורות חיים, ביצוע ראיונות טלפוניים, ביצוע תפעול ושירות פנימי בחברה,
גיוסי מאסות, ליווי מכרזים, ליווי ותפעול כיתות נבחנים משלב ההגעה ועד לסיום יום האבחון ועוד.
משרה מלאה א' - ה' 8:00-17:00
המשרה ממוקמת בקיבוץ שובל
דרישות:
תואר ראשון-יתרון, בתחום מדעי ההתנהגות/פסיכולוגיה/מדעי החברה - יתרון משמעותי.
ניסיון בגיוס – יתרון.
ניסיון באדמיניסטרציה ו/או מתן שירות ו/או גיוס - חובה.
אנגלית ברמה טובה – יתרון.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 1109
אזור: דרום
קרא עוד
תיאור תפקיד:
מתן תמיכה מקצועית ללקוחות הערוץ ויצירת עניין במוצרי החברה בקרב לקוחות פוטנציאליים, הגדלת מכירות והרחבת נתח השוק.
טיפוח מערכת היחסים עם לקוחות והבנת צרכיהם על מנת להתאים פתרונות מתקדמים שנותנת החברה. ניתוחים ותובנות מדויקות ורלוונטיות לצרכי הלקוח.
טיפול בתקלות ופניות שוטפות של לקוחות וקידום הטיפול הפנימי בהזמנות תוך שיתוף פעולה עם מגוון הממשקים בקליל, לווידוא מענה מדויק ויעיל ללקוחות
שמירת קשר מקצועי שוטף עם מנהלי הייצור של הלקוחות, מתן תמיכה וליווי בסוגיות מקצועיות, גביה ועוד.
המשרה ממוקמת בכרמיאל.
משרה מלאה + שעות נוספות על פי צורך.
דרישות:
הנדסאי/ת מכונות – יתרון
שליטה במערכות מחשוב בסיסיות (Outlook) ומע’ ERP (יתרון להכרות עם מע’ Priority)
ניסיון מעשי במכירות בתעשייה (ניסיון בתעשיית האלומיניום – יתרון) - חובה
אוריינטציה טכנית (רקע טכני מעשי – יתרון)
ידע בקריאת סרטוטים - יתרון משמעותי
אבחון ופתרון בעיות טכניות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 1084
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
תיאור תפקיד:
הובלת פעילויות תפעול ואדמנסטציה כולל פעילויות מכירתיות
התפקיד כולל שיחות מול לקוחות, טיפול מול גיוס ופרסום, שיחות אבחון וקביעת פגישות
תפעול קורסים, רישום, מרצים, תפעול מכרזים והפקת דוחות,
תפעול ערוצי שיווק ופרסום ועוד.
משרה מלאה בפתח תקווה.
הפקת דוחות
דרישות:
יכולת ניסוח מעולה, למידה עצמאית ויחסי אנוש טובים
ידע באקסל ברמה גבוהה
שירותיות גבוהה
ראש גדול
יסודיות סדר וארגון
אנגלית ברמה טובה
אסרטיביות, חריצות, אנרגטיות, עצמאות בעבודה ויכולת לעבוד בסביבה מרובת משימות
יכולת תעדוף משימות ועבודה עצמאית
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 1089
קרא עוד
1 2 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!