תיאור תפקיד:
הזדמנות להצטרף למרכז שירות חינוך בעיריית תל אביב יפו. מתן מענה להורי העיר בנושאי חינוך, בדגש על מענה בתקופת הרישום לגנים ולבתי הספר. מסגרת העבודה: ימים א' עד ה' 7:30-15:00 עם אפשרות לשעות נוספות כשצריך (עד 17:00, לא חובה). העבודה בבניין העירייה בתל אביב (לצערנו אין הסדרי חניה). מה תקבלו מאתנו: השתלבות בצוות הכי מקסים ואיכותי שיש, ושותפות בעשייה ציבורית משמעותית ביותר. קליטה לעיריית תל אביב יפו מהיום הראשון, קרן פנסיה מהיום הראשון, קרן השתלמות מהיום הראשון, קופת גמל מהיום הראשון, מתנות שוות לחגים (כ 1000 ₪ לכל חג), ועוד המון הטבות. אפשרויות להתפתחות מקצועית וקידום בעירייה.
דרישות:
12 שנות לימוד לפחות – חובה מיומנות רבה בעבודה עם תוכנות מחשב – חובה יכולת קליטה מהירה, סבלנות אין קץ, יכולת הסבר ואהבה לאנשים. תחילת עבודה מיידית
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה:
126ד/2025
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
1. אחריות לפיתוח ולהובלת תכניות קהילתיות להעצמת אוכלוסיית היעד בתחום העבודה הקהילתית לפי המדיניות העירונית, הדין, והנחיות הממונים. 2. זיהוי סוגיות קהילתיות וחברתיות בשכונות העיר ומיפוי מאפייני וצרכי אוכלוסיית היעד בנושאים שבתחום האחריות. 3. הכנת תוכניות התערבות, ביצוע הערכה תקופתית ובקרה אחר היישום. 4. ליווי, הנחיית ומתן ייעוץ והדרכה לתושבים ולארגונים מקומיים. 5. ייזום והובלת תהליכים לשינוי ברמה הקהילתית ועידוד התארגנות תושבים ומנהיגות קהילתית מקומית לפעולות משותפות. 6. הקמת צוותים רב-מקצועיים ובין-מגזריים לייזום, לתיאום, לתכנון וליישום פעולות קהילתיות ויצירת שותפויות עם ארגונים ומוסדות בקהילה 7. ייזום פעולות הסברה, פרסום ושיווק הפעילויות בקרב קבוצות, ארגונים, מוסדות ושירותים בקהילה בשיתוף ובתיאום עם הגורמים הרלוונטיים. 8. ארגון השתלמויות, הכשרות, כנסים וימי עיון בנושאי עבודה סוציאלית קהילתית לאוכלוסיית היעד. 9. ייצוג והשתתפות בוועדות ובפורומים פנים וחוץ עירוניים בנושאים שבתחום האחריות בהתאם להנחיית הממונה. 10. קיום קשרי עבודה פנים עירוניים ועם גופים מחוץ לעירייה. 11. ביצוע משימות נוספות במסגרת התפקיד, לפי הנחיית הממונה.
דרישות:
1. תואר אקדמי בעבודה סוציאלית (רישום בפנקס העובדים הסוציאליים), שקיבל הכרה על-ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שהוכר על-ידי משרד החינוך במחלקה להערכת תארים אקדמיים מחוץ לארץ. 2. יתרון לניסיון מקצועי בעבודה סוציאלית או בעבודה קהילתית. 3. ידע וניסיון בעבודה במערכות ממוחשבות ובהפעלת יישומי OFFICE. 4. מיומנויות תקשורת. 5. תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש טובים. 6. ידיעת השפה העברית ברמה טובה מאוד. 7. כושר ביטוי טוב בכתב ובעל פה. 8. עבודה בשעות ובימים לא שגרתיים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
15ד/2025
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
1. ריכוז הפעילות ופיקוח ובקרה על הבטיחות במעבדה בבית הספר לפי המדיניות העירונית, הדין והנחיות הממונים. 2. מתן תמיכה וסיוע בביצוע ניסויים במעבדה ובתהליכים פדגוגיים בתחומי המדעים (ביולוגיה, כימיה, פיזיקה ועוד). 3. הפצה, הדרכה, פיקוח ואכיפה של כללי הבטיחות בקרב המשתמשים במעבדה, קיום ושמירה על סביבה לימודית בטוחה ועל שימוש בטיחותי בציוד המעבדה. 4. ניהול הרכש, הציוד והחומרים לשימוש המעבדה. 5. אחריות לשלמות, לתקינות ולאחסון נאות של ציוד מעבדות בית הספר. 6. השתתפות בסיורים אקולוגים בליווי מורה אחראי. 7. יישום שוטף של חוזרי מנכ"ל ונהלים הקשורים בהתנהלות במעבדה. 8. קיום קשרי עבודה פנים עירוניים ועם גופים מחוץ לעירייה. 9. ביצוע משימות נוספות במסגרת התפקיד, לפי הנחיית הממונה.
דרישות:
1. תואר אקדמי בתחום המדעים שקיבל הכרה על-ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שהוכר על ידי משרד החינוך במחלקה להערכת תארים אקדמיים מחוץ לארץ או הנדסאי/טכנאי בתחום: ביולוגיה, כימייה, ביוטכנולוגיה, פיזיקה או בתחומי מדע הקשורים אליהם (רישום בפנקס ההנדסאים והטכנאים). 2. ידע וניסיון בעבודה במערכות ממוחשבות ובהפעלת יישומי OFFICE . 3. ידע ומיומנות בהפעלת ציוד וכלים ושימוש בחומרים הקיימים במעבדות בתי הספר . 4. הכרת חוזרי מנכ"ל ונהלים הקשורים בהתנהלות במעבדה. 5. מיומנויות תקשורת וכושר ניהול משא ומתן. 6. תודעת שירות גבוהה. 7. יחסי אנוש טובים. 8. ידיעת השפה העברית ברמה טובה מאוד, ידיעת שפות נוספות – יתרון. 9. כושר ביטוי טוב בכתב ועל פה. הערות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
53ד/2024
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
לעיריית תל אביב-יפו דרושים.ות נציגות ונציגי שירות לאגף החניה מתן שירות מקצועי ואדיב ללקוחות מענה לפניות והנגשת מידע על שירותי העירייה בערוצי הקשר השונים. רישום דיווח ובקרה אודות נושאים פתוחים שלא טופלו. השתתפות בישיבות, בתדריכים ובהכשרות הטבות ייחודיות: עובד.ת עירייה מהיום הראשון, 100% משרה תנאים סוציאליים מלאים. זכאות לתשלום ביטוח רכב חובה, מקיף ואגרת רישוי והחזר הוצאות רכב חודשיות-לבעלי רכב בלבד היתכנות למתכונת עבודה היברידית עד 2 ימים בשבוע. מיקום גאוגרפי בשד' ירושלים יפו נגישות לרכבת הקלה. ש"ע נוחות 7:30-15:30 היתכנות לשעות נוספות תוספת פרמיה חודשית לאחר 5 חודשי העסקה. ביטוחי בריאות ושיניים בעלות מסובסדת סביבת עבודה צעירה ודינמית יציבות תעסוקתית ומסלולי קידום ארגוניים. הטבות ארגוניות::ימי גיבוש,,אימוני פילטיס ויוגה, הכשרות מקצועיות ואישיות, לימודים אקדמיים ועוד. *אישור היועמ"ש בדבר היעדר הרשעות המונעות לשמש במשרה מהווה תנאי לאיוש המשרה ולמינוי לתפקיד. 55ד/2024
דרישות:
תעודת בגרות מלאה- חובה תודעת שירות גבוהה ניסיון מקצועי של 2 שנים ויותר בתחום השירות/החיוב/הגבייה - יתרון מיומנויות תקשורת גבוהות בכתב ובעל פה ויכולת ניהול משא ומתן. ידע וניסיון בעבודה במערכות ממוחשבות ובהפעלת יישומי OFFICE היתכנות לעבודה בשעות ובימים לא שגרתיים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
55ד/2024
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
1. אחריות לריכוז ויישום תוכנית ריצות חיוב, גבייה ואכיפה בתאום עם היחידות השונות, לפי המדיניות העירונית, הדין והנחיות הממונים. 2. ביצוע מעקב ובקרה אחר היישום בהתאם ללוחות הזמנים, נהלי העבודה והנחיות העבודה. 3. אפיון, הטמעת וניתוח דו"חות בקרה תפעוליים. 4. ניהול מערך בדיקה של נתוני הליבה בהרצות השונות (בכלל הסביבות). 5. ניהול מערך בקרה לבדיקת גרסאות מערכת בהקבלה לאפיון המאושר. 6. ניהול פרויקטים יעודיים / רוחביים בעולם התוכן הרלוונטי. 7. ניהול מערך הדרכות שוטף למשתמשים וביצוע הדרכות מתקנות 8. סיוע בתחקור אירועים ומבצעים מיוחדים ומתן המלצות לפעילות מתקנת ומונעת. 9. קידום וביצוע פעולות לשיפור וייעול פעולות האגף בהיבט התפעולי. 10. ריכוז וניתוח נתונים בהיבטים שונים הנוגעים ליחידה, עריכת דוחות סטטיסטיים רלוונטיים, הפקת תובנות והצגתן להנהלה. 11. קיום קשרי עבודה פנים עירוניים ועם גופים מחוץ לעירייה. 12. ביצוע משימות נוספות במסגרת התפקיד, לפי הנחיית הממונה.
דרישות:
1. תואר אקדמי בחשבונאות/ כלכלה/ מינהל עסקים/ סטטיסטיקה/ הנדסת תעשיה וניהול (רישום בפנקס המהנדסים והאדריכלים) שקיבל הכרה על-ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שהוכר על-ידי משרד החינוך במחלקה להערכת תארים אקדמיים מחוץ לארץ, או הנדסאי / טכנאי בתחום תעשייה וניהול (רישום במרשם ההנדסאים והטכנאים המוסמכים). 2. ניסיון מקצועי בתחום פיננסי, חיוב, גבייה ואכיפה או תכנון ובקרה: טכנאי תעשייה וניהול - 3 שנים לפחות. הנדסאי תעשייה וניהול- 2 שנים לפחות. תואר ראשון - 1 שנה לפחות. * יתרון לבעלי ניסיון בתחום כספים. 3. ידע וניסיון בעבודה במערכות ממוחשבות ובהפעלת יישומי OFFICE. ניסיון במערכת מחו"ג - יתרון. ניסיון באפיון, בנייה וניתוח תהליכי עבודה ודוחות בקרה. 4. תודעת שירות גבוהה. 5. יחסי אנוש טובים. 6. ידיעת השפות עברית ואנגלית ברמה טובה מאוד. 7. כושר ביטוי טוב בכתב ובעל פה. 8. היתכנות לעבודה בשעות ובימים לא שגרתיים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
115ד/2025
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
- ביצוע סקרי שביעות רצון טלפוניים בקרב לקוחות מוקדי השירות העירוניים. - עבודה ב-50% משרה, 4 ימים בשבוע. - משמרת גמישה בת 5 שעות, בין השעות 9.00-17.00. - מיקום: תל אביב יפו, רחוב בן סרוק 11. - אפשרות לעבודה היברידית: עד 2 משמרות בשבוע מהבית. - קליטה כעובדי עירייה מהיום הראשון. - קרן פנסיה, קרן השתלמות וגמל. - מתנות לחגים בשווי כ-1,000 ש"ח ועוד המון הטבות. - סביבת עבודה משפחתית ומשמעותית. - אופק קידום בעירייה. - אפשרות לתחילת עבודה מיידית.
דרישות:
- 12 שנות לימוד. יתרון לתעודת בגרות מלאה. - יכולת לעבודה בסביבה ממוחשבת. - תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש טובים. - יכולת לעבוד בצורה עצמאית ובעבודת צוות. - ידיעת השפה העברית ברמה טובה מאוד. - כושר ביטוי טוב בכתב ובעל-פה. - רצינות ואחריות. - עמידה ביעדים. - ניסיון קודם בעבודת סקרים – יתרון
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
140ד/2024
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
1. אחריות לניהול, לארגון ולתפעול הספרייה בבית הספר לפי המדיניות העירונית, הדין והנחיות הממונים. 2. מתן שירותי ספרייה וריכוז אדמיניסטרטיבי של פעילותה. 3. מתן ייעוץ, הדרכה וסיוע לתלמידים ולצוות בשימוש בחומרי ובמשאבי הספרייה ובאוריינות מידע. 4. ביצוע רכש ועיבוד טכני של ספרים ומדיות ועדכון אוספי ופריטי הספרייה. 5. ייזום והפעלה של פעילויות חינוכיות, פעילויות העשרה ואירועי תרבות נלווים לקידום הקריאה בספריה. 6. סיוע בתכנון תקציב הספרייה, פיקוח, בקרה ודיווח תקופתי על היישום. 7. קיום קשרי עבודה פנים עירוניים ועם גופים מחוץ לעירייה. 8. ביצוע משימות נוספות במסגרת התפקיד, לפי הנחיית הממונה.
דרישות:
1. תואר אקדמי בספרנות/מידענות שקיבל הכרה על-ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שהוכר על-ידי משרד החינוך במחלקה להערכת תארים אקדמיים מחוץ לארץ, או תעודה אקדמית בתחום הספרנות/ המידענות או תואר אקדמי (יתרון לתואר אקדמי בחינוך) ותעודת ספרן מורשה. 2. ידע וניסיון בעבודה במערכות ממוחשבות ובהפעלת יישומי OFFICE. 3. מיומנויות תקשורת וכושר ניהול משא ומתן. 4. תודעת שירות גבוהה. 5. יחסי אנוש טובים. 6. ידיעת השפות עברית ואנגלית ברמה טובה מאוד, ידיעת שפות נוספות - יתרון. 7. כושר ביטוי טוב בכתב ובעל פה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
105ד/2024
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים
דרום - אשדוד, אשקלון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
משרה משמעותית כחלק מהצוות החינוכי המוביל של הגן. שעות העובדה - 7:30-14:30, בשישי 7:30-13:00 5 ימים בשבוע (שישי חובה, יום חופשי באמצע השבוע) שכר חודשי מלא שמשולם גם בפגרות החגים והקיץ קליטה ישירות לעירייה, ותנאים סוציאליים מלאים מהיום הראשון: קרן השתלמות, קופת גמל, ביטוחי בריאות ושיניים, מתנות שווה בחגים (כ-1000 ש"ח לכל חג אחרי חצי שנת וותק), הכשרות והטבות רבות נוספות מטעם בעירייה וארגון העובדים ועוד ד
דרישות:
12 שנות לימוד סבלנות וחיבור לעבודה עם ילדים יכולת עבודה בצוות בריאות תקינה
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
JB-61
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
1. אחריות לקביעה ועריכת חיוב ארנונה לנכסים בהתאם לתוכנית העבודה של האגף, לפי המדיניות העירונית, הדין והנחיות הממונים. 2. עדכון נתוני שומה ויצירת חיוב עדכני במערכת המידע. 3. אחריות למתן מענה איכותי ומקצועי בכל ערוצי התקשורת השונים בזמן המוגדר להשגות ופניות מלקוחות. 4. ייצוג העירייה בפני ועדת ערר ובתי משפט. 5. ביצוע סיורים וביקורות בנכסים על פי הצורך. 6. קיום קשרי עבודה פנים עירוניים ועם גופים מחוץ לעירייה. 7. ביצוע משימות נוספות במסגרת התפקיד, לפי הנחיית הממונה.
דרישות:
1. *תואר אקדמי שקיבל הכרה על-ידי המועצה להשכלה גבוהה או שהוכר על-ידי משרד החינוך במחלקה להערכת תארים אקדמיים מחוץ לארץ. או הנדסאי.ם/ טכנאי.ם 2. ידע והיכרות בתחום מיסוי מוניציפלי – יתרון. 3. ידע וניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות ובהפעלת יישומי OFFICE. ידע וניסיון בקריאת שרטוטי מבנה. 4. מיומנויות תקשורת וכושר ניהול משא ומתן. 5. תודעת שירות גבוהה. 6. יחסי אנוש טובים. 7. ידיעת השפה העברית ברמה טובה מאוד. 8. כושר ביטוי טוב בכתב ובעל פה. 9. היתכנות לעבודה בשעות ובימים לא שגרתיים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
63ד/2024
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד, אשקלון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
1. אחריות לריכוז נושא החירום ברשות המקומית לפי המדיניות העירונית, הדין והנחיות ממונים. 2. בקרה, עדכון שוטף של מאגרי המידע העירוניים הממוחשבים והכנת תיקי מידע מעודכנים בתחום החירום. 3. סיוע למנהל בהכנה וביישום תכנית עבודה יומית ושבועית. 4. ריכוז וניתוח נתונים בהיבטים שונים הנוגעים ליחידה, עריכת דוחות סטטיסטיים רלוונטיים לפעילות, הפקת תובנות והצגתן להנהלה 5. סיוע בקיום ימי הדרכה, השתלמויות ותרגילים במכלולים ובמטות החירום. 6. סיוע בביצוע ביקורות מל"ח תקופתיות ביחידות העירייה והכנתם לביקורת חיצונית 7. אחריות לתקינות מערכות החמ"ל ולתחזוקה תקינה ומבצעית של החמ"ל העירוני ושלוחותיו. 8. עדכון שוטף של נוהלי החירום העירוניים בהתאם להנחיות פיקוד העורף. 9. סיוע בתכנון, ארגון והכנת מערך החירום העירוני. 10. ביצוע פרוייקטים בתחום האחריות. 11. סיוע ותמיכה בפעילות המשמר האזרחי.
דרישות:
1. הנדסאי/טכנאי תעשיה וניהול (רישום בפנקס ההנדסאים והטכנאים) או תואר אקדמי שקיבל הכרה על-ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שהוכר על ידי משרד החינוך במחלקה להערכת תארים אקדמיים מחוץ לארץ. 2. התפקיד מחייב ניידות. רישיון נהיגה תקף לרכב, רישיון נהיגה בקטנוע- יתרון. 3. ניסיון מקצועי בתחום החירום והביטחון: לתואר אקדמי 2 שנים לפחות, להנדסאי 3 שנים לפחות, לטכנאי 4 שנים לפחות. 4. בעל דרגת קצונה וניסיון פיקודי וניהולי באחת מזרועות גופי הביטחון, החרום וההצלה. 5. ידע וניסיון בעבודה במערכות ממוחשבות והפעלת יישומי office. 6. מיומנויות תקשורת וכושר ניהול משא ומתן. 7. תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש טובים. 8. כושר ביטוי טוב בכתב ובעל פה. 9. ידיעת השפה העברית ברמה טובה מאוד ידיעת שפות נוספות - יתרון. 10. עבודה בשעות ובימים לא שגרתיים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
144ד/2024
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
1.אחריות כוללת לניהול, לפיקוח ולבקרה על התפעול במתקן בתחומי הניקיון, התחזוקה, האחזקה השוטפת, הרכש, המצאי ותקינות המתקנים בהתאם למדיניות העירונית, הדין והנחיות הממונים. 2.הכנת תוכנית עבודה שנתית ורב-שנתית, עמידה בתקציב, ביעדי ומטרות תוכנית העבודה שהוגדרו וביצוע מעקב ובקרה אחר היישום. 3.אחריות לניהול, לפקוח ולהנחיה מקצועית של עובדי קבלן וספקים בתחום הניקיון, התחזוקה והאחזקה השוטפת בהתאם לתוכנית עבודה, בקרה על עמידה בלוחות זמנים ותקציב, איכות הבצוע וקביעת סדרי עדיפויות. 4.אחריות לתחזוקת שבר ותחזוקה מונעת במבנים ולשלמות הציוד והמתקנים במרכז. 5.אחריות לריכוז ולעדכון מפרטי דרישות ומערכי המידע השונים בתחומי רישיון עסק, שילוט, היתר רעלים, תיק מתקן, בטיחות וכיוצ"ב ועדכון הפורטל בהתאם. 6.אחריות להדרכה ובקרה על שמירת כללי הבטיחות בעבודה על פי חוקי הבטיחות. 7. ביצוע בדיקות שבועיות ותקופתיות לרבות מעקב ובקרה אחר תיקון הליקויים. 8.השתתפות בדיוני הצוות הניהולי של המרכז הקהילתי בהתאם לצורך. 9.השתתפות בסבב התורנויות של המרכז. 10.קיום קשרי עבודה פנים עירונים ועם גופים מחוץ לעירייה. 11.ביצוע משימות נוספות במסגרת התפקיד ,לפי הנחיות הממונה.
דרישות:
1.השכלה תיכונית מלאה. תעודת בגרות – יתרון. 2.יתרון לניסיון בתפעול מערכות בקרת מבנה. 3.ניסיון בתפעול מערכות באודיטוריום- יתרון. 4.תעודת מנהלי אחזקה ממוסד לימודים מוכר – יתרון. 15.ניסיון מקצועי בתחום האחזקה והתפעול. השכלה תיכונית מלאה 4 שנים לפחות, תעודת בגרות 3 שנים לפחות. 5.ידע וניסיון בעבודה במערכות ממוחשבות ובהפעלת יישומי office. 6.ידע טכני בתחזוקה ותיקונים. 7.כושר ניהול צוות עובדים. 8.מיומנויות תקשורת וכושר ניהול משא ומתן. 9.ידיעת השפה העברית ברמה טובה מאוד. 10.כושר ביטוי טוב בכתב ובעל פה. 11.תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש טובים. 12.היתכנות לעבודה בימים ובשעות לא שגרתיים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
41ד/2025
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|