תיאור תפקיד:
1. מתן מענה שירותי, מקצועי ואדיב ללקוחות העירייה בתחום העיסוק לפי המדיניות העירונית, ההנחיות, החוקים, התקנות, נוהלי העבודה , לפי המדיניות העירונית, הדין והנחיות ממונים. 2. מתן מענה וקבלת פניות של לקוחות העירייה בכל ערוצי התקשורת השונים, העברתן לטיפול הגורם הרלוונטי במקרה הצורך ומעקב אחר פניות פתוחות. 3. עדכון ועבודה שוטפת במערכות ממוחשבות שונות במוקד השירות. 4. הנגשת המידע על שירותי העירייה בכל ערוצי הקשר. 5. התעדכנות בהודעות, רישום, דיווח ובקרה בנוגע לנושאים פתוחים בתחילה ובסיום של כל משמרת ודיווח לממונה על פניות ואירועים חריגים. 6. השתתפות בישיבות, בתדריכים, ובהכשרות. 7. קיום קשרי עבודה פנים עירוניים ועם גופים מחוץ לעירייה. 8. ביצוע משימות נוספות במסגרת התפקיד, לפי הנחיית הממונה.
דרישות:
1. תעודת בגרות. 2. ידע וניסיון בעבודה במערכות ממוחשבות ובהפעלת יישומי OFFICE. 3. יכולת לעבודה בצוות. 4. מיומנות תקשורת. 5. תודעת שירות גבוהה 6. יחסי אנוש טובים. 7. ידיעת השפה העברית ברמה טובה מאוד, ידיעת שפות נוספות - יתרון. 8. כושר ביטוי טוב בכתב ובעל פה. 9. עבודה במשמרות, בשעות ובימים לא שגרתיים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
8ד/2024
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
1. מתן מענה שירותי, מקצועי ואדיב ללקוחות העירייה בתחום החיוב, גבייה ואכיפה, לפי המדיניות העירונית, הדין והנחיות הממונים. 2. קבלת תשלומים וביצוע פעולות חשבונאיות בתיקי החייבים, בהתאם לסמכויות המוגדרות באגף. 3. מתן מענה וקבלת פניות של לקוחות העירייה בכל ערוצי התקשורת השונים, הזנת נתוני הטיפול במערכת הממוחשבת ומעקב אחר פניות פתוחות. 4. התעדכנות בהודעות, רישום, דיווח ובקרה בנוגע לנושאים פתוחים בתחילת ובסיום כל משמרת ודיווח לממונה על פניות ואירועים חריגים. 5. השתתפות בישיבות, בתדריכים, בהכשרות וכד'. 6. סיוע בניהול המשמרת ובטיפול בפניות מורכבות לפי הצורך. 7. חניכה הנחיה וליווי מקצועי של צוות השירות לפי הצורך. 8. הובלה, קידום וליווי משימות ונושאים רוחביים במוקד הגבייה. 9. ביצוע תחכימים, למידה והפקת לקחים מפניות חוזרות ומפניות שלא טופלו והצגתם להנהלה. 10. קיום קשרי עבודה פנים עירוניים ועם גופים מחוץ לעירייה. 11. ביצוע משימות נוספות במסגרת התפקיד, לפי הנחיית הממונה.
דרישות:
1. תעודת בגרות מלאה. 2. ידע וניסיון בעבודה במערכות ממוחשבות ובהפעלת יישומי OFFICE. 3. מיומנויות תקשורת וכושר ניהול משא ומתן. 4. תודעת שירות גבוהה. 5. יחסי אנוש טובים. 6. ידיעת השפה העברית ברמה טובה מאוד, ידיעת שפות נוספות - יתרון. 7. כושר ביטוי טוב בכתב ובעל-פה. 8. היתכנות לעבודה בשעות ובימים לא שגרתיים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
56ד/2024
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
1. פיקוח ואכיפת יישום של החקיקה הרלוונטית בתחום רישוי עסקים לפי המדיניות העירונית, הדין והנחיות הממונים. 2. בדיקה וליווי בקשות לקבלת רישיון עסק לעסקים, בקרת עמידת העסק בדרישות ובהוראות החוק, אכיפת החוקים והתקנות, הכנת דוח סיכום הביקורת ותיעוד פעילות הפיקוח. 3. בדיקת הבקשות והתוכניות לבקשה לרישיון עסק ואימותן מול המצב הקיים בעסק. 4. עריכת ביקורות וביקורות חוזרות בעסקים, שימוש ברשימות תיוג והכנת הביקורת בהתאם לתכנית עבודה מוגדרת מראש. 5. עריכת ביקורת תברואתית (סניטרית) בעסק והתאמה לדרישות ולהוראות הדין, מעקב ובקרה אחר המצב התברואתי, בעלות, מבנה ומהות העסק. 6. מתן המלצות לאישור או סירוב לרישיון עסק ותנאים מוקדמים לרישיון. 7. עמידה ברמות שירות שנקבעו לביצוע הביקורת בבית העסק, למסירת חוות הדעת והגדרת הדרישות ולביצוע הביקורת, ומתן חוות דעת מקצועית בתחום בריאות הציבור. 8. מתן עדות בבית המשפט בנושאים שבתחום האחריות. 9. קבלת קהל וקיום פגישות ומתן הדרכה לבעלי עסקים שלא בבית העסק, טיפול בקריאות שירות/פניות ציבור, קיום קשר וקביעת פגישות בשטח עם הציבור בהתאם לצורך ודיווח על פי נהלי העירייה תוך עמידה בזמני התקן וברמות השירות. 10. התפקיד כרוך ביציאה לשטח: הליכה מרובה ונסיעות רבות בעיר. עריכת הביקורת בעסקים והיציאה לשטח מחייבת נהיגה עצמית ברכב/קטנוע. 11. קיום קשרי עבודה פנים עירוניים ועם גופים מחוץ לעירייה. 12. ביצוע משימות נוספות במסגרת התפקיד, לפי הנחיית הממונה.
דרישות:
1. 12 שנות לימוד ומעבר קורס מסמיך לתברואנים. 2. מעבר הכשרת מפקחי רישוי עסקים לצורך הסמכה לתפקיד טרם המינוי בפועל (בהתאם לקבוע בסעיף 28 ב' לחוק רישוי עסקים, וחוזר המהל הכללי מס' 6/2019). 3. תעודת סיום בהצלחה קורסי רישוי עסקים שלב א' (הכשרה בסיסי ברישוי עסקים) ושלב ב' קורס רישוי עסקים בהתמחות בעסקי מזון או קורס לעובדי בריאות הסביבה (בפיקוח משרד הבריאות), במהלך שנתיים מתחילת המינוי. 4. אישור המרשם הפלילי כי המועמד לא הורשע בעבירה שמפאת מהותה, חומרתה או נסיבותיה אין הוא ראוי, לדעת הגורם המסמיך כאמור באותם סעיפים קטנים, לפי העניין, לשמש כמפקח [לפי סעיף 28 ד'(1) לחוק רישוי עסקים]. 5. התפקיד מחייב קבלת הכשרה מתאימה בתחום הסמכויות הנתונות למפקח (לפי סעיף 28א' לחוק רישוי עסקים, התשכ"ח – 1968). 6. התפקיד מחייב ניידות - רישיון נהיגה ברכב או בקטנוע – חובה. 7. למועמד מלאו 21 שנה, והינו אזרח או תושב קבע בישראל. 8. ידע וניסיון בעבודה במערכות ממוחשבות והפעלת יישומי OFFICE. 9. ידע בחוק רישוי עסקים על תקנותיו, הכרת דיני תכנון ובניה. 10. ידע והתמצאות בקריאת תוכניות בנין/עסק ומפרטים טכניים. 11. מיומנויות תקשורת וכושר ניהול משא ומתן. 12. תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש טובים. 13. ידיעת השפה העברית ברמה טובה מאוד, ידיעת שפות נוספות - יתרון. 14. כושר ביטוי טוב בכתב ובעל פה. 15. היתכנות לעבודה בשעות ובימים לא שגרתיים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
7ד/2025
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
1. אחריות לקביעה ועריכת חיוב ארנונה לנכסים בהתאם לתוכנית העבודה של האגף, לפי המדיניות העירונית, הדין והנחיות הממונים. 2. עדכון נתוני שומה ויצירת חיוב עדכני במערכת המידע. 3. אחריות למתן מענה איכותי ומקצועי בכל ערוצי התקשורת השונים בזמן המוגדר להשגות ופניות מלקוחות. 4. ייצוג העירייה בפני ועדת ערר ובתי משפט. 5. ביצוע סיורים וביקורות בנכסים על פי הצורך. 6. קיום קשרי עבודה פנים עירוניים ועם גופים מחוץ לעירייה. 7. ביצוע משימות נוספות במסגרת התפקיד, לפי הנחיית הממונה.
דרישות:
1. *תואר אקדמי שקיבל הכרה על-ידי המועצה להשכלה גבוהה או שהוכר על-ידי משרד החינוך במחלקה להערכת תארים אקדמיים מחוץ לארץ. או הנדסאי.ם/ טכנאי.ם 2. ידע והיכרות בתחום מיסוי מוניציפלי – יתרון. 3. ידע וניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות ובהפעלת יישומי OFFICE. ידע וניסיון בקריאת שרטוטי מבנה. 4. מיומנויות תקשורת וכושר ניהול משא ומתן. 5. תודעת שירות גבוהה. 6. יחסי אנוש טובים. 7. ידיעת השפה העברית ברמה טובה מאוד. 8. כושר ביטוי טוב בכתב ובעל פה. 9. היתכנות לעבודה בשעות ובימים לא שגרתיים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
63ד/2024
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד, אשקלון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
1. אחריות להובלת תחום התעללות והזנחה בקרב אזרחים ותיקים ולמתן שירות, סיוע וטיפול פרטני וקבוצתי לאוכלוסיית היעד באיזור הגיאוגרפי שבתחום האחריות לפי המדיניות העירונית, הדין והנחיות הממונים. 2. זיהוי ואיתור התעללות והזנחה בקרב אוכלוסיית היעד באזור שבתחום האחריות, טיפול בפניות מהגורמים הרלוונטיים, ביצוע אבחון והערכת מסוכנות, בניית תוכנית הגנה והתערבות ומתן טיפול פרטני וקבוצתי כולל הנחייה קבוצתית. 3. הקמת צוות רב-מקצועי לגיבוש תוכנית התערבות לפי הצרכים שעלו וסוג הטיפול הנדרש בשיתוף ובתיאום עם המטופל והגורמים המקצועיים הרלוונטיים, ביצוע הערכה תקופתית ובקרה אחר יישום והתקדמות התכנית ועדכונה באופן שוטף. 4. אחריות לריכוז ולתיעוד התהליך הטיפולי, להנחיה קבוצתית, לעדכון שוטף של תיקי המטופלים, לכתיבת דוחות סוציאליים, להפניה לגורמים טיפוליים נוספים ולהכנת חומרים לדיונים ולוועדות. 5. הכשרה, ייעוץ וליווי מקצועי של עובדים סוציאליים ועובדי סמך מקצועיים, גיבוש תהליכי עבודה, כתיבת נהלי עבודה והנחיות בנושאים שבתחום האחריות, פיתוח מנגנוני פיקוח להבטחת שירות איכותי ויעיל ובקרה על היישום. 6. ייזום פעולות מניעה והסברה, ייעוץ בנושא מיצוי זכויות והפצת מידע מקצועי והסברתי בשיתוף ובתיאום עם הגורמים הרלוונטיים. 7. ייזום וקידום מערך תמיכה עבור אוכלוסיית היעד ושותפויות מקצועיות וקהילתיות עם גורמים עירוניים, משרדי ממשלה, ארגונים ועמותות. 8. אחריות להכנת תוכנית עבודה שנתית ורב-שנתית, לעמידה בתקציב וביעדי התוכנית ולבקרה על היישום. 9. ריכוז וניתוח נתונים בהיבטים שונים הנוגעים ליחידה, עריכת דוחות סטטיסטיים רלוונטיים לפעילות, הפקת תובנות והצגתן להנהלה.
דרישות:
1. תואר אקדמי בעבודה סוציאלית (רישום בפנקס העובדים הסוציאליים), שקיבל הכרה על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שהוכר על ידי משרד החינוך במחלקה להערכת תארים אקדמיים מחוץ לארץ. 2. קורסים, הכשרות והשתלמויות בתחום האלימות במשפחה – יתרון. 3. ניסיון מקצועי של 1 שנה לפחות בעבודה סוציאלית בתחום אזרחים ותיקים. יתרון לניסיון מקצועי בתחום האלימות במשפחה. 4. ידע וניסיון בעבודה במערכות ממוחשבות ובהפעלת יישומי OFFICE. 5. ידע והיכרות עם חוקים ותקנות הנוגעות לתחום הטיפול בנפגעי אלימות במשפחה –יתרון. 6. מיומנויות תקשורת וכושר ניהול משא ומתן. 7. תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש טובים. 8. ידיעת השפה העברית ברמה טובה מאוד, ידיעת שפות נוספות – יתרון. 9. כושר ביטוי טוב בכתב ובעל פה. 10. היתכנות לעבודה בשעות ובימים לא שגרתיים.
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
145ד/2024
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
1. אחריות לתפעול העבודה המשרדית בלשכה לפי המדיניות העירונית, הדין והנחיות הממונה. 2. תיאום וניהול לוח זמנים ופגישות של הממונה. 3. מתן מענה שירותי לפניות המגיעות ללשכה ופניות הציבור בכל ערוצי ההתקשרות: קליטת פניות, ניתוב, ומענה בהתאם להנחיית הממונה. 4. ריכוז והכנת חומרים לדיונים ולפגישות. 5. רישום פרוטוקול ישיבות והפצתו, על פי הנחיית הממונה. 6. ניהול ותיוק מסמכים באופן המבטיח זמינותם. 7. קבלה והעברה של מסמכים לגורמים הרלוונטיים ברשות וגורמי חוץ. 8. קיום קשרי עבודה פנים עירוניים ועם גופים מחוץ לעירייה. 9. ביצוע משימות נוספות במסגרת התפקיד, לפי הנחיית הממונה.
דרישות:
1. 12 שנות לימוד או תעודת בגרות מלאה. יתרון לתואר אקדמי שקיבל הכרה על-ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שהוכר על-ידי משרד החינוך במחלקה להערכת תארים אקדמיים מחוץ לארץ. 2. ידע וניסיון בעבודה במערכות ממוחשבות ובהפעלת יישומי OFFICE. 3. מיומנויות תקשורת וכושר ניהול משא ומתן. 4. תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש טובים. 5. ידיעת השפה העברית ברמה טובה מאוד, ידיעת שפות נוספות – יתרון. 6. כושר ביטוי טוב בכתב ובעל פה. 7. היתכנות לעבודה בשעות ובימים לא שגרתיים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
3ד/2025
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
1. אחריות לריכוז נושא החירום ברשות המקומית לפי המדיניות העירונית, הדין והנחיות ממונים. 2. בקרה, עדכון שוטף של מאגרי המידע העירוניים הממוחשבים והכנת תיקי מידע מעודכנים בתחום החירום. 3. סיוע למנהל בהכנה וביישום תכנית עבודה יומית ושבועית. 4. ריכוז וניתוח נתונים בהיבטים שונים הנוגעים ליחידה, עריכת דוחות סטטיסטיים רלוונטיים לפעילות, הפקת תובנות והצגתן להנהלה 5. סיוע בקיום ימי הדרכה, השתלמויות ותרגילים במכלולים ובמטות החירום. 6. סיוע בביצוע ביקורות מל"ח תקופתיות ביחידות העירייה והכנתם לביקורת חיצונית 7. אחריות לתקינות מערכות החמ"ל ולתחזוקה תקינה ומבצעית של החמ"ל העירוני ושלוחותיו. 8. עדכון שוטף של נוהלי החירום העירוניים בהתאם להנחיות פיקוד העורף. 9. סיוע בתכנון, ארגון והכנת מערך החירום העירוני. 10. ביצוע פרוייקטים בתחום האחריות. 11. סיוע ותמיכה בפעילות המשמר האזרחי.
דרישות:
1. הנדסאי/טכנאי תעשיה וניהול (רישום בפנקס ההנדסאים והטכנאים) או תואר אקדמי שקיבל הכרה על-ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שהוכר על ידי משרד החינוך במחלקה להערכת תארים אקדמיים מחוץ לארץ. 2. התפקיד מחייב ניידות. רישיון נהיגה תקף לרכב, רישיון נהיגה בקטנוע- יתרון. 3. ניסיון מקצועי בתחום החירום והביטחון: לתואר אקדמי 2 שנים לפחות, להנדסאי 3 שנים לפחות, לטכנאי 4 שנים לפחות. 4. בעל דרגת קצונה וניסיון פיקודי וניהולי באחת מזרועות גופי הביטחון, החרום וההצלה. 5. ידע וניסיון בעבודה במערכות ממוחשבות והפעלת יישומי office. 6. מיומנויות תקשורת וכושר ניהול משא ומתן. 7. תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש טובים. 8. כושר ביטוי טוב בכתב ובעל פה. 9. ידיעת השפה העברית ברמה טובה מאוד ידיעת שפות נוספות - יתרון. 10. עבודה בשעות ובימים לא שגרתיים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
144ד/2024
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לבורנט.ית לב"ס בתל אביב יפו - משרה מלאה ניהול ופיקוח על המעבדה, הזמנת ציוד ורכש, הכנת החומרים לפני הניסויים, הכנת הכלים השונים, לעיתים גם השתתפות בביצוע ניסויים מסוימים, סידור וארגון המעבדה ושמירה על הציוד. בנוסף, סיוע למורים ולתלמידים, לפי הנחיות המורים, במהלך הניסויים במעבדה - בתכנון הפרויקטים, בביצוע פרויקטים, ביחידים או בקבוצות, ליווי התלמידים בעבודות הביו חקר, סיורים אקולוגים עם מורי המדעים לפי הצורך וכו'. משרה מלאה - 40 שעות שבועיות.
דרישות:
תואר אקדמי או הנדסאי/טכנאי בתחומים של חקר מדעי, כגון: ביולוגיה, כימיה, פיזיקה וכדומה, ידע ושליטה בהפעלה של כלים וציוד, בשימוש בחומרים הקיימים במעבדות בבתי הספר, וכמובן שליטה במחשבים ובתוכנות ואינטרנט.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
53ד/2024
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
1. אחריות למתן מענה להשגות ועררים של היטל השבחה ותביעות פיצויים ללקוחות העירייה בתחום העיסוק לפי המדיניות העירונית, הדין והנחיות הממונים. 2. מתן מענה לתביעות פיצויים לפי סעיף 197. 3. בחינת חבות וחובות בהיטלי השבחה כחלק מתהליכי קידום היתרי בניה ואישורים לטאבו. 4. הפעלת שמאי מקרקעין חיצוניים המועסקים ע"י העירייה וביקורת על טיב עבודתם. 5. ניהול צוות בוחני היטל ההשבחה לרבות הנחייה מקצועית, הדרכה ובקרה איכות עבודתם. 6. הטמעת חידושים שבדין בהליכי עבודה. 7. אחריות לעריכת שומות מקרקעין. 8. ייצוג העירייה בהליכי שמאי מכריע, ועדות ערר וועדות מקומיות. 9. מענה לפניות הציבור בכתב ובע"פ, כולל קבלת קהל. 10. קיום קשרי עבודה פנים עירוניים ועם גופים מחוץ לעירייה. 11. ביצוע משימות נוספות במסגרת התפקיד, לפי הנחיית הממונה.
דרישות:
1. * תואר אקדמי שקיבל הכרה על-ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שהוכר על-ידי משרד החינוך במחלקה להערכת תארים אקדמיים מחוץ לארץ. יתרון לתואר בכלכלה/ משפטים/ הנדסה אזרחית/בניין/תעשייה וניהול (רישום בפנקס המהנדסים והאדריכלים) או הנדסאי/ טכנאי בתחום בניין /הנדסה אזרחית/ תעשייה וניהול (רישום בפנקס ההנדסאים /והטכנאים). ותעודת שמאי מקרקעין מוסמך בעל תעודת רישום בפנקס שמאי המקרקעין. 2. ניסיון מקצועי בתחום שמאות מקרקעין: לטכנאים- 4 שנים. להנדסאים – 3 שנים. לתואר אקדמי – 2 שנים. 3. הכרת חוק התכנון והבניה וחוקי מקרקעין. 4. כושר ניהול מו"מ עם יזמים, מוסדות ועורכי דין לרבות ייצוג בבתי משפט. 5. ידע והתמצאות בתוכניות בניה ובתוכניות בניין עיר. 6. כושר ניתוח והתעמקות בסוגיות כלכליות. 7. ידע וניסיון בעבודה במערכות ממוחשבות והפעלת יישומי OFFICE. 8. מיומנויות תקשורת וכושר ניהול משא ומתן. 9. תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש טובים. 10. ידיעת השפה העברית ברמה טובה מאוד, ידיעת השפה האנגלית - יתרון. 11. כושר ביטוי טוב בכתב ובעל פה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
141ד/2024
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|