תיאור תפקיד:
אם אתם חיים ונושמים מחשבים, אוהבים לפתור תקלות ולתת שירות מצוין – זה המקום בשבילכם - מתן מענה לעובדי החברה בתקלות חומרה, תוכנה, רשת וציוד קצה
- מענה לקריאות משתמשים – בטלפון, בצ'אט או מרחוק
- ביצוע אבחון מרחוק של הבעיה ומתן פתרון/ הדרכה לפתרון בעיות בתקלות ושאלות.
- עבודה עם יישומי Office ומערכות הפעלה של Windows, תמיכה בציוד קצה ועוד
דרישות:
- ידע מעמיק במחשבים, רשתות ותמיכה טכנית
- תעודה או לימודים בתחום – חובה
- ניסיון של שנה לפחות בתמיכת Help Desk – חובה
- ניסיון קודם בשירות טכני – יתרון משמעותי
- יכולת תפקוד בסביבה דינאמית וטכנולוגית
- שירותיות, ראש גדול וחיוך :)
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
152626
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
אם שיווק דיגיטלי זה בדם שלך, יש לך אהבה לעבודה עם לקוחות עסקיים משמעותיים, ואת היכולת להפוך יעדים עסקיים לתוצאות מדידות- זו ההזדמנות שלך! מה בתפקיד? - ניהול הקשר המקצועי והעסקי מול לקוחות מובילים בניית מערכת יחסים ארוכת טווח מבוססת ערך ואמון - גיבוש אסטרטגיית שיווק דיגיטלית כוללת, מותאמת למטרות הלקוח ולקהלי היעד - אינטגרציה וניהול של פתרונות דיגיטל מגוונים להפוך מוצרים לכלי שיווק חכמים שמביאים תוצאות - ניתוח ביצועים שוטף לזהות תובנות, להציע שיפורים ולדחוף קדימה - להיות הקול של הלקוח בתוך הארגון לתרגם צרכים עסקיים לתוכניות פעולה ולרתום את הגורמים הרלוונטיים
דרישות:
- ניסיון של 3+ שנים כתקציבאי.ת או מנהל.ת לקוחות בעולמות השיווק/הפרסום/הדיגיטל - רקע מוכח בעבודה עם לקוחות עסקיים בינוניים-גדולים - שליטה בפלטפורמות פרסום, כלי אנליטיקה, ומתודולוגיות שיווק דיגיטלי - חשיבה אסטרטגית לצד הבנה עסקית רחבה לא רק לתכנן מהלך, אלא גם להבין את ה"למה" - יכולת לנתח דאטה ולהסיק ממנו תובנות שמביאות תוצאות - תקשורת בין-אישית מעולה, כריזמה וניסיון בהובלת תהליכים מורכבים - יכולת עבודה בלחץ, מולטי-טסקינג ועמידה ביעדים - תואר ראשון בשיווק / תקשורת / מנהל עסקים / כלכלה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
152604
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
אנו מחפשים את האחד/ת בעל חשיבה חדה ואוריינטציה עסקית, לתפקיד אדמיניסטרטיבי הכולל תמיכה שוטפת בהנהלה הבכירה ולקיחת חלק פעיל בהובלת פרויקטים מגוונים בחברה. - זוהי הזדמנות ייחודית לעבוד בצמוד למקבלי ההחלטות, לקחת חלק ביוזמות עסקיות משמעותיות, ולהיחשף לעולמות תוכן מגוונים בסביבה דינמית וצומחת.
התפקיד כולל: - ניהול יומנים מורכבים, תיאום פגישות מול גורמי חוץ ופנים.
- התנהלות מול ספקים – כולל תיאומים, מעקבים, והבטחת רמת שירות גבוהה.
- תמיכה בניהול פרויקטים חוצי-ארגון: אחריות על תיאום, מעקב אחר משימות ולוחות זמנים, והכנת חומרים לפגישות והחלטות עסקיות.
- הכנת דוחות, מצגות ומסמכים
- טיפול והתנהלות בצורה דיסקרטית
דרישות:
- ניסיון של 3 שנים לפחות בתפקיד דומה הכולל תמיכה ניהולית ו/או אדמיניסטרטיבית, בסביבה עסקית
- יכולת הבנה עסקית גבוהה וראייה מערכתית.
- שליטה מלאה ביישומי Office ובכלי AI
- כישורים בינאישיים מצוינים, ויכולת עבודה מול מגוון גורמים בתוך הארגון ומחוצה לו.
- דיסקרטיות, אחריות אישית ויכולת גבוהה לניהול מידע רגיש.
- יוזמה, עצמאות מחשבתית ויכולת ביצוע גבוהה – עם רצון מתמיד לשיפור ושאיפה למצוינות.
למה להצטרף אלינו? - תפקיד בלב העניינים ובצומת אסטרטגית בארגון.
- השתלבות בארגון המעריך יוזמה, עצמאות ויכולת להזיז תהליכים קדימה.
- עבודה צמודה עם הנהלה בכירה, והזדמנות להתפתח מקצועית בסביבה עסקית מגוונת.
- תפקיד רוחבי ממנו ניתן להתפתח ולהתקדם.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
152581
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|