דרושים סיגמא HR

דרושים בסיגמא HR

קצת על סיגמא HR

צוות סיגמא השמה מורכב מנשות מקצוע מובילות ואיכותיות שיודעות איך לעבוד - אך גם איך להפוך כל יום עבודה לכיף גדול. אז חשוב שתדעו: לפני שאנחנו מסדרות לכם את הגיוס הכי איכותי בתחום הכספים, אנחנו קודם כל החברות הכי טובות. או אם תעדיפו GIRL POWER נוסח משאבי אנוש. חברת SIGMA HR הוקמה בעיקר על בסיס האהבה שלנו לאנשים ובנוסף על בסיס השכלה אקדמית, הניסיון והקשרים שצברנו בשני תחומי מפתח: תחום הכספים ותחום משאבי האנוש והגיוס. בתוספת קורטוב משמעותי של אינטואיציה נשית והרצון ליצור חיבורי קריירה איכותיים – הפכנו להיות הבית של ההשמה בתחום הכספים והבכירים.
ההתמחות שלנו: רואי חשבון – ממתמחים ועד סמנכ"לי כספים, הנהלת חשבונות, מקצועות בתחום הכלכלה, מהנדסי תעשיה וניהול, משרות בכירים, חשבות שכר,רילוקיישן בתחום הכספים .

מספר עובדים

10 - 25

שנת הקמה

2011

מיקום

קויפמן 2 תל אביב

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 13 משרות עבודה בחברת סיגמא HR

ריכזנו עבורך הצעות עבודה בסיגמא HR

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
תיאור תפקיד:
לקבוצה ציבורית גדולה דרוש/ה אנליסט/ית עסקי/ת ואסטרטגיה
התפקיד - הזדמנות מיוחדת לרואי חשבון שסיימו סטאז' ממחלקות ביקורת או ממחלקות כלכליות ומעוניינים להיות שותפים בתהליכים עסקיים ואסטרטגיים של הקבוצה .
עבודה צמודה למנכל ולסמנכל הכספים , כניסה לכל ישיבות ההנהלה ולישיבות הנוגעות בהתפתחות העסקית של החברה, מו"מ , אסטרטגיה , רכישות ומיזוגים , הערכות לתהליכים פנימיים בחברה ,הערכות שווי ובדיקות כדאיות לעסקאות . משרת אמון וחשיפה לכל התהליכים העסקיים בחברה .
דרישות:
חובה תואר ראשון בחשבונאות וסטאז' מה BIG4 .
יוצאי מחלקות כלכליות - יתרון משמעותי
תואר במשפטים - יתרון .
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 3835
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברת הייטק מובילה דרוש/ה FP A
המשרה כוללת:
Analyzing the business activity and trends.
Conducting quarterly rolling forecast and insightful analysis of company's revenues and cost of sales (product mix, gross margin etc.)
Manage budget control and analysis to maintain expenses control.
Preparing detailed budget;with budget owners/senior and providing quarterly reports of usage.
Performing a quarterly analysis report: actual vs. forecast and budget.
Participating in quarterly closing process (provisions, analysis, monthly reports and presentations).
Economic models - Build and enhance financial modeling to enable assessing company initiatives, and potential returns on investment
Maintain the Companys long-term forecast
Working with accounting, budget systems and related SOX controls
דרישות:
Requirements: BA in Economics/Accounting, CPA an advantage.
3-5 years of experience as FP A/analyst/budget and control economist
Accounting and financial reporting knowledge
Expert level of Office software, particularly Excel.
Fluent English
Experience with financial systems (NetSuite/PBCS), BI tools (Qliksense), Salesforce - An advantage
Experience in one of the Big 4 accounting firms an advantage
Experience in costing and GM analysis - an advantage
Ability to function well under pressure and with heavy workload (short timetable)
Well-organized with ability to prioritize
Ability to manage interfaces with all the organization divisions
Strong analytical skills
Attention to detail and problem-solving ability
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 3831
קרא עוד
תיאור תפקיד:

לחברת הייטק מובילה דרוש/ה חשב/ת לניהול הדיווח החשבונאי עם בקיאות ב USGAAP
אנגלית רמה גבוהה מאוד
Responsibility for the Companys consolidated financial statements and financial disclosures under U.S. GAAP and related SEC rules and regulations
Identifying and exploring potential accounting issues (such as revenue recognition, equity, Hedge Accounting taxes etc.)
Conduct research on accounting issues under U.S. GAAP and provide training/updates to the Companys finance team
report to Director of Finance
דרישות:
Requirements: Degree in accounting, CPA
Extensive knowledge in US GAAP
At least 5 years experience as an auditor (manager)/accounting professional department (Technical Unit) in one of the Big 4 accounting firms
Accounting and financial reporting proven experience in a US GAAP reporting Company an advantage
Experience with clients in the high-tech industry
High level of English
Knowledge with Excel
Ability to function well under pressure and with heavy workload (short timetables)
Good people skills
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 3832
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברה טכנולוגית בינלאומית דרוש/ה חשב/ת שכר בכיר/ה למשרה ניהולית.
המשרה כוללת ניהול השכר של כל עובדי החברה בארץ ובחו"ל
דרישות:
דרישות: ניסיון מחברה טכנולוגית ומחברות הייטק - חובה;
ניסיון מחברה בינלאומית - חובה
ניסיון ניהולי - חובה
ניסיון עבודה על מערכת שכר בינלאומית ושכר חו"ל - ייתרון .
אנגלית - רמה טובה מאוד
ידע ושליטה בתחום דיני עבודה , עבודה מול קרנות הפנסיה והביטוח , עבודה מול ביטוח לאומי .
שליטה באקסל - ברמה טובה .
רמה אישיותית גבוהה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 3788
אזור: מרכז, השפלה
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחומה דרוש/ה כלכלן/ית
במסגרת התפקיד: בניית תקציב ובקרת תקציב מול ביצוע, הכנת דוחות תפעוליים, בדיקת חשבונות, הכנת דוחות משרדי ממשלה ודוחות ייעודיים אחרים, מעקב אחר פרמטריים תפעוליים וניתוחם, תמחור ועוד.
דרישות:
דרישות: כלכלן/ית עם ניסיון של 5-2 שנים
הכרה של דוחות כספיים- יתרון
שליטה באקסל ברמה גבוהה חובה
הבנה עסקית, חשיבה יצירתית, דייקנות, ראש גדול יכולת עבודה על מספר פרויקטים במקביל עבודה שיטתית ואנליטית
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 3741
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברה פרויקטאלית דרוש/ה כלכלן/ית למחלקת גזברות, העבודה כוללת:
טיפול בבנקים
תזרים מזומנים
ביצוע דו"חות אקסל רבים
אובליגו
טיפול בתשלומי ספקים/קבלנים
דרישות:
כלכלן/ית עם ניסיון בעבודה עם בנקים - שנתיים-שלוש – יתרון משמעותי
אקסל - שליטה ברמה טובה - חובה
נכונות לעבודה במשרה מלאה, עם נכונות לשעות נוספות
יתרון לזמינות מיידית
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 3827
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברת הייטק ונדלן דרוש/ה כלכלן/ית מתחיל/ה
המשרה כוללת אופרציה חישובי עמלות דוחות אנליזות
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה- חובה
אקסל ברמה גבוהה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 3802
אזור: מרכז, השפלה
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברה קמעונאית מובילה דרוש /ה כלכלן /ית בקרה תקציבית לעבודה כחלק מצוות
במסגרת התפקיד: תמיכה בדרישות המחלקות השונות בארגון, בניית תקציבים, מעקב אחר דוחות תקציב מול ביצוע, ניתוחי מכירות, הכנת מצגות להנהלה בכירה.
לקיחת חלק מרכזי בבניית התקציב השנתי ובבקרתו. השתתפות בדיוני תקציב והובלת דיונים שוטפים
עריכת ניתוחים כלכליים, ביצוע אנליזות שונות ובדיקות רווחיות למגוון פעילויות
הכנת דיווחים שוטפים ומצגות להנהלת החברה
הכנת תחזיות ואומדנים תקופתיים
דרישות:
דרישות: תואר ראשון בכלכלה- חובה
שנה ניסיון ככלכלן /ית- חובה
שליטה ברמה גבוהה מאוד ב-Excel- חובה
שליטה ברמה גבוהה בתוכנות ה-OFFICE.
ניסיון עבודה עם מערכות תקציב- יתרון.
יכולת חשיבה אנליטית.
יכולת עבודה תחת לחץ ומול גורמים רבים.
נכונות לשעות עבודה מרובות.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 3809
אזור: מרכז, השפלה
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברת נדל"ן מובילה דרוש/ה חשב/ת יוצא/ת משרד ביג 4 עם ניסיון בביקורת של חברות נדל"ן
דרישות:
דרישות: חשב/ת יוצא/ת משרד ביג 4 עם ניסיון בביקורת של חברות נדל"ן 
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 3761
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברת הייטק דרוש/ה מנהל/ת חשבונות עצמאי/ת עד מאזן
עם אנגלית ברמה גבוהה וניסיון מחברות הייטק
משרה היברידית
דרישות:
דרישות: מנהל/ת חשבונות עצמאי/ת עד מאזן
אנגלית ברמה גבוהה
ניסיון מחברות הייטק
שליטה על פריורטי
הכרות עם נטסוייט- יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 3817
אזור: מרכז, השפלה
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברה קמעונאית דרוש/ה מנהל/ת מחלקת אנליזה לניהול צוות של אנליסטים
תיאור התפקיד:
גיוס, טיפוח, ניהול הון האנושי של צוות אנליסטים, אספקת תמיכה והכוונה לצוות.
ניהול במקביל של מס' פרויקטי דאטה חוצי ארגון במטרה לייצר החלטות ארגוניות מוטות דאטה ועבודה מול מנהלים ובעלי עניין בארגון.
מתן מענה אנליטי, עסקי והגדרת צרכים בתוך אגף האיקומרס וליחידות מחוץ לאגף המנוהלות באופן מטריציוני.
יצירת מתודולוגיות עבודה עם דאטה ואנליטיקה, בנייה ותחזוק תשתית BI,בניית KPI עסקיים, שיווקיים.
איפיון ופיתוח דשבורדים ודוחות בכלי BI, סגמנצטיות של לקוחות, מודלים חיזוי ע"י שימוש בML
ניתוח פעילות מוצר בסביבת ביג קוורי ע"י שימוש בכלי BI ייעודיים.
ניהול תחום האנליזה- מחקר וניתוח שוטף של מכירות ולקוחות החברה, תוך הסקת תובנות עסקיות
בקרה, ניתוח פעילויות ואיתור תובנות לטובת שיפור ביצועים וייזום פעילויות חדשות
אחריות על ניתוחי אפקטיביות קמפיינים, ניתוחי עומק
דרישות:
דרישות: ניסיון של לפחות 5 שנים כאנליסט/ית - חובה
ידע מעשי בSQL ופיתון
ניסיון של 2-3 שנים בניהול צוות אנליסטים-יתרון
ניסיון באיפיון ויישום מודלים ML
ראש אנליטי עם חשיבה אסטרטגית וניסיון בבניית אסטרטגיה עסקית/שיווקית
ניסיון באנליזות מורכבות ודוחו"ת מרובי נתונים
ניסיון רב בתחקור נתונים מ- DWH באמצעות כלי BI,SQL -I SAS -חובה
מקצועיות גבוהה בבניית מצגות ושליטה מוחלטת ומתקדמת באקסל
ידע והכרות עם עולם הדיגיטל
הכרות בעולם האיקומרס
ניסיון מעמיק עם מתודות ניתוח ובקרה של אפקטיביות פעילויות
הכרות וניסיון עם כלי דשבורד, מודלים ומערכות מידע-חובה
הכרות עם גוגל 360 ויכולת תחקור והבנה של נתונים בנכסים דיגיטליים-יתרון
התמודדות עם מצבי לחץ וריבוי משימות
ניסיון פרזנטטיבי לטובת הצגת ניתוחים בפורומים בכירים
השכלה: תואר בשיווק/מנהל עסקים/כלכלה/תקשורת/כל תואר רלוונטי אחר-חובה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 3777
אזור: מרכז, השפלה
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברת הייטק מובילה דרוש/ה עוזר/ת חשב יוצא/ת משרד ביג 4 מחלקות הייטק
חובה USGAAP
אנגלית ברמה גבוהה
המשרה כוללת:
Support various aspects of accounting issues
Handling on-going task related to the company's activities
Participating in the process of closing the reporting periods and consolidation process (quarterly and annually)
Various management reporting
Work closely with the team leader to set and implement policies, accounting procedures
Utilize accounting IT system to facilitate processes and maintain records
Monitoring bookkeeping tasks
Assisting in the preparation of budgets or forecasts
Assisting in preparation of annual solo and tax reports
דרישות:
Requirements: BA in accounting, CPA - Must
3 years' experience as an auditor in an accounting firm
Previous asst. Controller or other similar position experience
Experience in Hi-Tech companies Advantage
Tax knowledge
US GAAP knowledge
Advanced Excel skills
Excellent English (written and verbal) Must
Experience with ERP (NetSuite - advantage)
Ability to function well under pressure and with heavy workload (short timetable)
Well-organized with ability to prioritize
Good people skills, team player
Analytical skills
Attention to detail and problem-solving ability
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 3830
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברת מובילה בתחומה דרוש /ה קניין /ית רכש.
התפקיד כולל ביצוע הזמנות רכש, עבודה שוטפת עם ספקים וקבלנים.
ניהול מו"מ והסכמים עם ספקים וקבלנים.
ביצוע מכרזים פרויקטלים ושנתיים.
הפקת דו"חות, הצעות מחיר, עמידה בתקציב ובלו"ז.
דרישות:
דרישות: הנדסאי/ת / מהנדס/ת בניין או תעשיה וניהול - יתרון.
תואר בכלכלה ו/או לוגיסטיקה -יתרון.
ניסיון ברכש- חובה.
שליטה ביישומי האופיס.
שירותיות גבוהה ויכולת עבודה בצוות.
יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בתנאי לחץ.
יכולת למידה גבוהה, כושר ביטוי בעל פה/כתב.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 3797
אזור: שרון, השפלה
קרא עוד

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!