תיאור תפקיד:
משרה מלאה: 3 משמרות בשבוע עד 16:30 2 משמרות עד 17:30
תאום פגישות במוקד הטלמיטינג
השתלבות בצוות, ביצוע שיחות ללקוחות פוטנציאליים, לצורך תיאום פגישה עם יועצות הלימודים ביצוע שיחות יזומות למתעניינים, לצורך תיאום פגישות ייעוץ מענה לשיחות קו ראשון -שיחות נכנסות (לצורך תיאום פגישות ייעוץ) הזמנה לאירועי שיווק עזרת בק אופיס עפ"י דרישה
דרישות:
- תואר ראשון – יתרון
- שליטה בשפה הערבית - יתרון
- שליטה בשפה העברית - ברמה גבוהה
- אוריינטציה מכירתית (ניסיון במכירות/תיאום פגישות- יתרון)
תודעת שירות גבוהה יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת יכולת עבודה בצוות עמידה ביעדים אסרטיביות כושר ביטוי גבוה
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
JB-158
אזור:
צפון - גליל, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
במסגרת עבודתו של מרכז ק.מ.ה מתקיימים פרויקטים רבים ברשויות מקומיות, ארגונים ומערכות חינוך. העבודה במרכז ק.מ.ה מאופיינת בדינמיות רבה, תוך מתן דגש על עבודת צוות ועל ניהול פרויקטים בשילוב תהליכי הנחיה, פיתוח והובלה. · ניהול התכניות כולל עמידה ביעדים, היבטים כמותיים ושביעות רצון לקוח · הקמה וניהול תכניות ופרויקטים בתחומי הקהילה, החינוך ועבודה עם ארגונים · הנחייה והתערבות במסגרות חינוכיות ורשותיות · פיתוח ותיעוד תוכן בנושאי ההנחיה וניהול הפרויקט · עבודה בממשק עם בעלי תפקידים בכירים
דרישות:
· תואר שני בתחום מדעי הרוח/ חברה/ יעוץ ארגוני/ עבודה סוציאלית קהילתית · יכולות וניסיון מוכח בתפקיד ניהולי ברשויות/ בארגונים חברתיים/ בניהול פרויקטים חינוכיים או חברתיים. · ניסיון בפיתוח תוכן ומערכי הנחייה. · כושר ניהול, יוזמה ותפקוד עצמאי · הכרות עם מערכת החינוך הפורמלית והבלתי פורמלית-יתרון · בעל/ת יכולות בין-אישיות גבוהות · עבודה בשעות גמישות · ניידות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00085
אזור:
צפון - גליל, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
טכנאי.ת מחשבים לצוות הטכנולוגי. העבודה מתבצעת פיזית בקמפוס המכללה, בקרית טבעון- פתרון תקלות בזמן אמת ותחזוקת מערכות מחשוב ורשתות בארגון.
- עבודה בסביבה דינמית ומתן שירות מקצועי למשתמשי קצה
- · מתן תמיכה טכנית ופתרון תקלות חומרה ותוכנה.
- · מתן מענה לתקלות בזמן אמת ושמירה על זמינות גבוהה למשתמשים.
- תמיכה ושירות בכל הנוגע לשימוש בתוכנות מחשב ובמחשבים ניידים.
- · הכנה ותמיכה בחדרי כיתות, מעבדות, וסדנאות (כגון FabLab, Makerspaces) לשימוש בציוד מחשוב.
- · התקנה והטמעה של יישומי Office 365. תחזוקה ועדכון של מערכות הפעלה ותוכנות.
- · ניהול משתמשים ושירותים ב-Active Directory (AD).
- · התקנה, תחזוקה ופתרון תקלות במגוון ציוד טכנולוגי ומערכות רשת.
דרישות:
· הסמכות רלוונטיות בתחום המחשוב (כגון CompTIA A+, MCSA/E, MCITP). · 1-3 שנות ניסיון מוכח בארגון בינוני לפחות. · ניסיון קודם בסביבה ארגונית אקדמית (מכללה או אוניברסיטה) של לפחות 3 שנים – יתרון.· ניסיון בתמיכה במשתמשים מרחוק ובמקום העבודה. · ידע מוכח במערכות הפעלה ובתקשורת (Active Directory). · ניסיון בטיפול בתקלות בתחנות קצה ובהתקנים היקפיים שונים, כולל בעיות רשת. · היכרות מעמיקה עם Office 365 – יתרון משמעותי. · היכרות עם Azure או Amazon Web Services – יתרון. · היכרות עם מערכות טלפוניה IP – יתרון. · תקשורת בינאישית מצוינת ויכולת שירות גבוהה. · יכולת למידה עצמית והנעה עצמית.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-141
אזור:
צפון - גליל, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
|