דרושים כללית

דרושים בכללית

קצת על כללית

כללית היא ארגון הבריאות הגדול והמתקדם בישראל. הוא מעניק שירותים רפואיים לכ־4.5 מיליון לקוחות. עם כמות גדולה של מטופלים מגיעה אחריות גדולה, והבריאות שלכם חשובה לנו. לכן, כארגון בריאות מוביל אנחנו פועלים גם למניעת חולי ולקידום אורח חיים בריא.
כללית פועלת בכיוון זה לא מהיום. מאז שהוקמה, לפני יותר מ־100 שנה, כללית היא חוד החנית של מערכת הבריאות בישראל. היא כזו בזכות איכות השירותים הרפואיים, הובלה בתחום החדשנות והעלאת המודעות לחשיבותם של הרגלים בריאים.
כללית היא הרבה מעבר לקופת חולים, שמעודדת את לקוחותיה לבצע פעילות גופנית, לשמור על תזונה נכונה, מסייעת להם בהימנעות או בגמילה מעישון ותומכת ברפואה מונעת ובטיפול עצמי.

מספר עובדים

30000 - 100000

שנת הקמה

1911

מיקום

תל-אביב תל אביב

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 33 משרות עבודה בחברת כללית

ריכזנו עבורך הצעות עבודה בכללית

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
תיאור תפקיד:
אחראיות לניהול הכולל של תחום הסיעוד במרפאה,
מתן שירותי רפואת משפחה הכוללת עבודה בחדר טיפולים, מעקבים של חולים כרוניים וטיפול כוללני במטופלי המרפאה כחלק מהצוות המוביל.
מופקד.ת על שמירה ופיתוח של ההיבטים המקצועיים של שירותי הסיעוד במרפאה
אחראיות להדרכה ופיתוח מקצועיים של הסגל הסיעודי
מפעיל/ה באופן שוטף את הצוות הסיעודי במרפאה.
שותפ/ה בהנחיה ובהדרכת מטופלי המרפאה.
דרישות:
השכלה בסיעוד - בוגר/ת בי"ס לסיעוד
רישוי עבודה כאח/ות מוסמכ/ת (תעודת רישום).
השכלה אקדמאית (תואר ראשון) מוכר בסיעוד.
יתרון לבעלי/ות תואר שני בסיעוד או בניהול מערכות בריאות.
עדיפות לבוגר/ת קורס על בסיסי ברפואה ראשונית. ניסיון קודם של 5 שנים ומעלה בעשייה סיעודית בקהילה.
ידיעת השפה העברית על בוריה,
אנגלית כדי קריאת ספרות מקצועית.
כושר ניהול וארגון מיומנויות בין אישיות גבוהות.
*תינתן עדיפות למועמדים/ות עם מוגבלויות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 42051
אזור: מרכז
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לטיפול שיקומי ושיפור תפקוד המטופל בסביבתו הטבעית.
עבודה עם אוכלוסיות מגוונות בתחומי שיקום שונים.
איתנו תוכלו להיות בצוות מקצועי.
לקבל ליווי, הכשרה, הדרכה, למידת עמיתים ותגמול מקצועי.
עבודת שטח בהיקף 50% משרה ומעלה
יש אפשרות להשתלב בתור שכיר/ה או עצמאי/ת באופן גמיש
דרישות:
תעודת מרפא/ה בעיסוק מטעם משרד הבריאות
תואר ראשון בריפוי בעיסוק
ניסיון כמרפא/ה בעיסוק - יתרון
לעצמאית - וותק מקצועי של מינימום 2 שנים
יחסי אנוש טובים
יוזמה ופרואקטיביות ללמידה ועשיה מקצועית
היקף משרה: משרה חלקית
קוד משרה: 42024
אזור: שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
מתן שירות פרונטאלי וטלפוני ללקוחות המרפאה בנושאים אדמיניסטרטיביים.
קביעת תורים לרפואה ראשונית ויועצת, והכוונת הלקוחות לשירותים הרפואיים המתאימים.
מתן מידע על הזכויות המגיעות ללקוחות, בהתאם לסל השירותים של הכללית.
טיפול בנושאי גבייה והחזרים כספיים ללקוחות המרפאה.
טיפול בקליטת לקוחות חדשים במרפאה.
מתן שירות אדמיניסטרטיבי לגורמים בתוך המרפאה: רופאים, אחיות, רוקחים, ובעלי מקצוע נוספים.
שותפות בהשגה ובמימוש של יעדי המרפאה בתחומי השירות, האיכות הרפואית, גיוס לקוחות, שיווק שירותים ועוד.
דרישות:
תעודת בגרות מלאה - חובה.
ניסיון בתפקידי שירות ומכירה - יתרון.
תודעת שירות גבוהה.
יחסי אנוש טובים, שיתוף פעולה בצוות.
ייצוגיות.
יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת.
יכולת עבודה בתנאי לחץ ועומס.
שליטה בשפה העברית, שליטה בשפה נוספת - יתרון.
כושר הבעה גבוה בכתב ובע"פ.
*תינתן עדיפות למועמדים/ות עם מוגבלויות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 41920
אזור: שרון, השפלה
קרא עוד
תיאור תפקיד:
להנהלת מחוז חיפה של כללית דרוש/ה למחלקה מידע ניהולי העוסקת באנליזה של מידע, הטמעת תהליך שינוי ארגוני, תמיכה בנושאי מידע ותהליכים לכלל הארגון, כלכלן/ית בחצי משרה.
תחומי אחריות ופעילויות יומיומיות של ממלא התפקיד:
    הפקת נתונים ממחסני נתונים תוך יכולת לבנות שאילתות לוגיות (Business Objects)
    בקרה וניתוח הוצאות כלכליות, כולל עיבודים ב-Excel.
    עיסוק בכלכלת בריאות, תוך נגיעה במגוון רחב של תכנים בהם עוסק הארגון:איכות רפואית, שירות, תהליכי עבודה, התייעלות כלכלית.
    פיתוח כלים ניהוליים, הנגשת המידע והטמעה של תהליכים במטה ובשטח.
    מתן מענה ליחידות המטה והשטח בתחומי המידע.
    עבודה מול מנהלות ומרפאות בשטח, ליווי יחידות בשטח, ביצוע הדרכות והנעת תהליכים. (כולל התניידות בין מרפאות על פי הצורך).
    הכוונה וליווי בכתיבת תכניות עבודה שנתיות וביצוע מעקב ובקרה אחר סטטוס הביצוע.
דרישות:
השכלה: תואר ראשון בכלכלה, במנהל עסקים או בהנדסת תעשייה וניהול- חובה.
ניסיון קודם: רצוי ניסיון עד שנתיים, רצוי ניסיון קודם בהדרכה.
    רמה אישית גבוהה מאד
    נכונות לחצי משרה
    יכולות אנליטיות גבוהות
    יכולות יעוציות והדרכתיות גבוהות
    יכולת עבודה בצוות
    ידע ב- Excel כולל נוסחאות
    נכונות לתפקיד זמני עם אופציה
*תינתן עדיפות למועמדים/ות עם מוגבלויות
היקף משרה: משרה חלקית
קוד משרה: 42045
אזור: צפון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
למחוז מרכז של הכללית, דרוש/ה כלכלן/ית לעבודה בנס ציונה
מרכיבי התפקיד:
    ביצוע אנליזה של נתונים לצורך ניתוח דפוסי פעילות וניהול תחזיות
    ניתוח מגמות והצפת פערי ביצוע
    הצגת משמעויות למנהלים כולל מסקנות והמלצות לפעולה
    ביצוע בקרה אחר התקדמות ושיפור עמידה ביעדים
    טיפול בנושאים מקצועיים וכלכליים נוספים בתחום, בהתאם לצרכים או להנחיות הממונה
דרישות:
    דרישות התפקיד:
    ניסיון בעבודה על מסדי נתונים גדולים
    אקסל ברמה גבוהה - חובה
    ניסיון בהפקת דוחותBO - יתרון
    שליטה ב - SQL יתרון
    ראיה תהליכית (יכולת חשיבה תהליכית), חשיבה אנליטית
    יכולת בינאישית גבוהה ויחסי אנוש טובים
    יכולת הובלה
    תודעת שירות גבוהה
    יכולת הבעה (בע"פ ובכתב).
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 41399
אזור: השפלה
קרא עוד
תיאור תפקיד:
למכון גנטיקה בבית חולים בילינסון בפתח תקווה דרוש/ה מזכיר/ה למרפאה
תיאור תפקיד:
* מתן שירות פרונטאלי וטלפוני למטופלים בנושאים אדמיניסטרטיביים
* הכנת תיקי המטופלים המוזמנים למרפאה, ריכוז מסמכים רפואיים וטפסים רלוונטיים
* קבלה אדמיניסטרטיבית של המטופלים המגיעים למרפאה, והפנייתם לגורמי הטיפול השונים
* תיעוד ודיווח על הפעולות שבוצעו במרפאה במערכות הממוחשבות
* תיוק, סריקת חומר רפואי ומנהלי לתיק המטופל, וביצוע משימות משרדיות נוספות בהתאם לצורך ולהנחיות
דרישות:
* תעודת בגרות מלאה
*תעודת מזכירה רפואית של משרד התמ"ת - יתרון
* שליטה מלאה בשפה העברית
* שליטה במחשב ובתוכנות Office
* תודעת שירות גבוהה
*יכולת עבודה תחת לחץ
היקף המשרה: משרה מלאה ימים א'-ה' בין השעות 08:00-16:00
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 41950
אזור: מרכז, השפלה
קרא עוד
תיאור תפקיד:
למינהל הספקה של כללית, הממוקם באזור התעשיה של שוהם דרוש/ה למחלקת ניהול הפריט, מדור ציוד רפואי:
מנהל פריטי מלאי בעולמות התרופות והצר"פ לתפקיד מאתגר ומשמעותי.
תיאור העיסוק:
1. מבצע/ת עיתוד (תכנון מלאי) תקופתי ושוטף של ציוד רפואי/תרופות.
2. מגדיר/ה צרכים לפריט, איסוף דרישות וצרכי לקוחות.
3. מנתח/ת את התנהגות הפריט, צריכה היסטורית וחזויה, רמות מלאי, צפי מהזמנות, זמני הספקה ובהתאמה
עדכון רמות מלאי וזמני הספקה עפ"י הצורך.
4. מנתח/ת פערים בין המקורות לבין השימושים.
5. מבצע/ת מעקב אחר סטיות תכנוניות, שינויים במגמות צריכה ומשכי הספקה.
6. מטפל/ת בדרישות רכש, פריסת מועדי אספקה וכמויות עפ"י צרכי הלקוח.
7. מנהל תהליכי תכנון מול ביצוע הספקות פריטים מול ספקים לרבות תהליכי תיאום מענה לביקושים מול גורמי
התפעול.
דרישות:
תיאור דרישות:
1. השכלה אקדמאית (תואר ראשון) בלוגיסטיקה ו/או תעשייה וניהול ו/או רוקחות ו/או בסיעוד.
2. ניסיון מקצועי של 3 שנים ומעלה בתחום עיתוד מלאי בהיקף דומה.
3. ידיעת השפה העברית והאנגלית על בוריה.
4. ידיעת השפה האנגלית ברמה טובה.
5. בקיאות בתהליכי הרכש והעיתוד המתבצעים בחטיבות לוגיסטיקה.
6. יתרון בידע במונחים רפואיים, תרופות, ציוד רפואי.
7. בקיאות בתהליכי העבודה במערכת ה-SAP.
8. שליטה ביישומי OFFICE, לרבות אקסל ברמה גבוהה.
דירוג התפקיד:
דרוג 02 , אקדמאים - דרגות: 38-40
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 41814
אזור: מרכז, השפלה
קרא עוד
תיאור תפקיד:
מתן שירות פרונטאלי וטלפוני ללקוחות המרפאה בנושאים אדמיניסטרטיביים.
קביעת תורים לרפואה ראשונית ויועצת, והכוונת הלקוחות לשירותים הרפואיים המתאימים.
מתן מידע על הזכויות המגיעות ללקוחות, בהתאם לסל השירותים של הכללית.
טיפול בנושאי גבייה והחזרים כספיים ללקוחות המרפאה.
טיפול בקליטת לקוחות חדשים במרפאה.
מתן שירות אדמיניסטרטיבי לגורמים בתוך המרפאה: רופאים, אחיות, רוקחים, ובעלי מקצוע נוספים.
שותפות בהשגה ובמימוש של יעדי המרפאה בתחומי השירות, האיכות הרפואית, גיוס לקוחות, שיווק שירותים ועוד.
דרישות:
תעודת בגרות מלאה - חובה.
ניסיון בתפקידי שירות ומכירה - יתרון.
תודעת שירות גבוהה.
יחסי אנוש טובים, שיתוף פעולה בצוות.
ייצוגיות.
יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת.
יכולת עבודה בתנאי לחץ ועומס.
שליטה בשפה העברית, שליטה בשפה נוספת - יתרון.
כושר הבעה גבוה בכתב ובע"פ.
היקף המשרה : 50% משרה (בין השעות 8:00-15:00 לפי סידור עבודה)
היקף משרה: משרה חלקית
קוד משרה: 42022
אזור: מרכז, השפלה
קרא עוד
תיאור תפקיד:
למרכז רפואי העמק דרוש/ה רכז/ת פרט ושכר זמנית - החלפה לחל"ד
תיאור התפקיד:
    אחריות על טיפול כוללני בעובד החל מקליטתו לעבודה ועד לפרישתו.
    טיפול בנוכחות עובדים.
    טיפול בעדכונים שוטפים בתחומי כ"א ושכר של העובד (קרנות השתלמות, פנסיה, ביטוח לאומי, חופשת לידה, תאונות עבודה, שעות נוספות, תנאים סוציאליים, החזר הוצאות ונושאי פרט נוספים).
    מתן שירות פרונטלי וטלפוני לעובדים.
    ביצוע מעקבים שוטפים (בנושאי תקן/מצבה, ותק, קביעות ועוד) כולל הפקת דוחות לממונים.
    מעקב אחר ביצוע תשלומים וזיכויים וטיפול בהלוואות עובדים.
    הפקת אישורים שונים לעובדים.
    בדיקת תלושי שכר וטיפול בבירורים הנוגעים לתלוש השכר כולל ממשק עבודה מול הנהלה ראשית.
    ביצוע מטלות נוספות בהתאם להוראות הממונה.
דרישות:
דרישות התפקיד:
    השכלה אקדמאית (תואר ראשון) במשאבי אנוש או במדעי החברה.
    ניסיון של שנה בתחום כ"א ושכר.
    הכרה וידע בשימוש במערכות מידע ממוחשבות בתחום כוח אדם.
    שליטה בתוכנת OFFICE.
    ידיעת החוקים, התקנות וההוראות, הסכמי השכר והסכמי העבודה הקשורים לעבודה.
    הכרה והבנת מרכיבי השכר.
    שירותיות.
    קליטה מהירה.
    יכולת עבודה תחת לחץ ועל מספר משימות במקביל.
    כושר לקיום יחסי אנוש תקינים.
    כושר הבעה בכתב ובע"פ.
    ידיעת השפה העברית על בוריה.

*תינתן עדיפות למועמדים/ות בעלי/ות מוגבלות.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 41990
אזור: צפון, השפלה
קרא עוד
תיאור תפקיד:
מרכז רפואי יוספטל ומרחב אילת- כללית , דרוש/ה מנהל/ת אחזקה
תיאור התפקיד:
הפעלה, ארגון ופיקוח של צוות האחזקה בבית החולים כולל הדרכה בתיפעול הציוד ובאחזקתו.
אחריות לביצוע עבודות האחזקה המתוכננות,עבודות תיקון, שיפוץ ושיפור בציוד.
פיקוח על עבודות צוות העובדים והקבלנים כולל בדיקת כמויות וחשבונות.
אחריות לביצוע במועד של בדיקות כחוק ותיפעוליות בציוד ובבמערכות .
מעורבות בפרויקטים המבוצעים בבית החולים והמרחב , בתיאום עם מהנדס בית החולים.
אחריות על טיפול במיכרזים בנושאי אחזקה בהתאם לנהלים.
ניהול העובדים בתחום האחריות בתאום עם מהנדס בית החולים
דרישות:
השכלה אקדמאית (תואר ראשון) בהנדסה בתחומי : מכונות, חשמל או בנין (אזרחי- בעל נסיון באחזקה).
רישום בפנקס המהנדסים והאדריכלים (משרד הכלכלה).
ניסיון קודם של 5 שנים ומעלה בתחום המקצועי של תחזוקת מבנים, כולל ניסיון ניהולי בתחום.
מידע התחום המקצועי (הכנת תקציב, קריאת תכניות, הכנת כתבי כמויות , וכד').
תינתן עדיפות למועמדים/ות בעלי/ות מוגבלות.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 42093
אזור: אילת
קרא עוד
תיאור תפקיד:
ביצוע עבודות בישול מקצועיות במטבח בית החולים
קבלה מהממונה את מצרכי המזון להכנה, בהתאם לתפריט היומי, רגיל, דיאטה ומיוחד
הכנת התפריט בהתאם למתכונים נתונים במסגרת צוות בישול ובתאום עם הטבח הבכיר
ביצוע העבודה תוך הקפדה על איכות הבישול, כללי הנקיון, תברואה, היגיינה, בטיחות וכשרות, בכל שלביה
העברת המזון המוכן לכלים המתאימים, לשם חלוקתו ליעדיו
בתום העבודה, הכנת ציוד הבישול הנייח שבשימושו לשטיפה והעברת שאר הציוד לחדר שטיפה
מילוי תפקידים נוספים בתחום המקצועי, לפי הוראות הממונה
דרישות:
בוגר/ת 10 שנות לימוד לפחות
בוגר/ת בי"ס מוסמך לטבחים ו/או קורסים מקבילים מוכרים
כושר לקיים יחסי עבודה ואנוש תקינים
ידיעת השפה העברית
*תינתן עדיפות למועמדים/ות עם מוגבלויות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 41303
אזור: שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
    ווידוא ביצוע הניתוחים בזמנים אופטימאליים, התחלת יום הניתוחים בזמן וצמצום זמנים בין הניתוחים.
    דאגה לצמצום ביטולי ניתוחים ושינויים בלתי מתוכננים ביום הניתוחים.
    אחריות למציאת פתרונות לניתוחים דחופים וזיהוי בלת"מים בחדר ניתוח וטיפול בהם.
    אחריות לריכוז דרישות ותיאום נושא הציוד מול הנהלת בית החולים (ציוד רפואי לסוגיו השונים, ציוד משקי, ציוד מחשוב).
    הגדרת מלאי מינימום ומקסימום של ציוד, ריכוז דרישות לפריטי רכש חדשים וביצוע בקרה על אספקת צר"פ.
    דאגה לתפעול השוטף של הפונקציות השונות בחדרי הניתוח כגון טכנולוגים רפואיים, טכנאים, סניטרים, עובדי משק , מזכירות חדר ניתוח.
    עיסוק בבקרה על המידע הקיים וניתוח הנתונים (ממתינים, משכי המתנה, ניצולת דיווח זמנים, מסגרת, דוחות ניתוח, ניפוק צר"פ, סיבות ביטול ועוד).
    עיסוק בבקרה על פעילות החדרים וניצול נכון של המשאבים שבהם.
    עיסוק בבקרה על המידע הקיים במערכות התפעוליות (כגון דיווח זמנים, מסגרת, דוחות ניתוח, ניפוק צר"פ, סיבות ביטול).
    תכנון הקצאה אופטימאלית של חדרי הניתוח בהתאם לביקוש ולביצוע על מנת להגיע לתכניות ניתוחים אופטימאליות.
    עיסוק בתכנון רב שנתי לשיפור הניצולת של חדרי הניתוח.
    שותפ/ה בהגדרת תכנית עבודה וקביעת יעדים ומדיניות בנושא ניהול ההמתנה, התורים לניתוחים וביצוע הניתוחים.
    אחריות על תהליכי שיפור פנים יחידתיים ותהליכי עבודה מול כלל הממשקים.
דרישות:
  • הנדסאי תעשיה וניהול, מהנדס תעשיה וניהול-יתרון.
  • הנדסאי- רישום בפנקס ההנדסאים והטכנאים (רשות ההסמכה).
  • מהנדס- רישום בפנקס האדריכלים והמהנדסים (משרד התמ"ת).

  • רישום בפנקס האדריכלים והמהנדסים (משרד התמ"ת).
    ידיעת השפה העברית על בוריה ואנגלית ברמה טובה.
    שליטה בתוכנות OFFICE (בדגש על excel וידע בתוכנות SAP- יתרון).
    תקשורת בין אישית טובה.
    יכולת ייזום והנעת תהליכים.
    ראייה מערכתית.
    כושר הבעה בכתב ובע"פ.
*תינתן עדיפות למועמדים/ות עם מוגבלויות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 41963
אזור: שרון, השפלה
קרא עוד
תיאור תפקיד:
קליטת דגימות מהגורמים המפנים וביצוע הבדיקות הנדרשות ברמה מקצועית מיטבית ועל פי נהלי המעבדה.
הפעלת מערכות אבטחת איכות מתקדמות כחלק משגרת העבודה.
עיבוד נתוני הבדיקות והפצת תוצאותיהן לצוותים הרפואיים.
דרישות:
תואר ראשון במדעי המעבדה הרפואית, או באחד מהמקצועות הבאים: ביוכימיה, ביוטכנולוגיה, גנטיקה, הנדסת ביוטכנולוגיה, חקלאות, כימיה, מדעי החיים, מדעי הרפואה, רוקחות, רפואה, תזונה.
תעודת הכרה במעמד עובד מעבדה רפואית אקדמאי (רשיון עיסוק) מטעם משרד הבריאות - יתרון (אפשרות לסטאז')
דייקנות, סדר, ארגון.
יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות.
היקף המשרה: משרה מלאה זמנית החלפה לחופשת לידה
היקף משרה: משרה זמנית
קוד משרה: 41876
אזור: מרכז, השפלה
קרא עוד
תיאור תפקיד:
למרפאה תעסוקתית בראשון לציון, דרוש/ה אח/ות תעסוקתית
תיאור התפקיד
1. ביצוע פעילויות סיעודיות במחלקה.
2. קיום פיקוח ובקרה על ביקורים מתוכננים במפעלים.
3. אחריות לתידרוך בשימוש ובהפעלת הכלים והמכשירים המצויים במחלקה וכן לשימוש יעיל בציוד
להערכה תיפקודית כיסוד לקביעת כושר.
4. קיום פיקוח ובקרה על חלוקת העזרה הראשונה במפעלים.
5. זיהוי צרכי בריאות של עובדים, פרטיים וקבוצות.
6. השתתפות בתהליך התאמת עבודה המוטלת של עובד בהתאם לזיהוי צרכיו הבריאותיים.
7. השתתפות בפיקוח על קיום סביבת עבודה נאותה ובאבטחת הבטיחות והגיהות בעבודה.
8. הדרכה וייעוץ לגורמים מקצועיים ולגורמים בקהילה בנושאי בריאות העובד, גילוי מוקדם של מחלות מקצועיות ומניעתן, תוך הכרת התחיקה התעסוקתית והסוציאלית בנושא.
9. השתתפות בפעילות מוסדית בנושא בריאות העובד, ומשתתפת במחקרים וסקרים בנושא.
דרישות:
1. אחות מוסמכת בעלת קורס על בסיסי בבריאות העובד ו/או בבריאות הציבור ובמינהל סיעודי.
2. נסיון של שנתיים לפחות בעבודה בקהילה.
3. כושר לנהל מו"מ בכתב ובעל-פה.
4. ידיעת השפה העברית והאנגלית.
5. בעלת רשיון נהיגה בתוקף.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 42062
אזור: השפלה
קרא עוד
תיאור תפקיד:
למרפאות הכללית באזור השפלה דרושים/ות פקידי/ות מרפאה למישרה זמנית להשתלבות במערך המינהלי
העבודה במישרה מלאה/חלקית.
העבודה מפוצלת, פעמיים בשבוע (משמרת בוקר+ערב).
מיקום המשרה : רמלה, לוד, מודיעין, ראשל"צ, רחובות והסביבה, גדרה ואשדוד
התפקיד כולל:
    מתן שירות פרונטאלי וטלפוני ללקוחות המרפאה בנושאים אדמיניסטרטיביים.
    מתן מידע על הזכויות המגיעות ללקוחות, בהתאם לסל השירותים של הכללית.
    טיפול בקליטת לקוחות חדשים במרפאה.
    מתן שירות אדמיניסטרטיבי לגורמים בתוך המרפאה: רופאים, אחיות, רוקחים, ובעלי מקצוע נוספים.
    שותפות בהשגה ובמימוש של יעדי המרפאה בתחומי השירות, האיכות הרפואית, גיוס לקוחות, שיווק שירותים ועוד.
דרישות:

    תעודת בגרות מלאה - חובה.
    ניסיון בתפקידי שירות
    תודעת שירות גבוהה.
    יחסי אנוש טובים, שיתוף פעולה בצוות.
    ייצוגיות.
    יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת.
    יכולת עבודה בתנאי לחץ ועומס.
    כושר הבעה גבוה בכתב ובע"פ.
      תו ירוק בתוקף - חובה

מיקום המשרה : רמלה, לוד, מודיעין, ראשל"צ, רחובות והסביבה, גדרה ואשדוד
היקף משרה: משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה: 42057
אזור: השפלה
קרא עוד
1 2 3 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!