תיאור תפקיד:
בזק בינלאומי TECH מגייסת CTO, חבר/ת הנהלה- מנהל/ת אגף, המדווח/ת למנכ"ל. מי אנחנו? בזק בינלאומי TECH, אחת מחברות הICT המובילות. חזוננו הוא להוביל את המהפכה הטכנולוגית הבאה בשוק העסקי הישראלי, לצפות את הטרנדים והמגמות הטכנולוגיות של המחר, ולהביא ללקוחותינו העסקיים את הפתרונות החדשניים ביותר בעולמות הIT השונים. אנו מאמינים שהמפתח להצלחה טמון ביכולת לחבר בין הבנה עסקית עמוקה לבין חדשנות טכנולוגית פורצת דרך. אנחנו מגייסים CTO להוביל איתנו את השלב הבא בהתפתחות החברה, תוך מיקוד בחדשנות ובצמיחה. תחומי אחריות: • פיתוח ויישום האסטרטגיה הטכנולוגית והצעת הערך הכוללת של החברה אל מול לקוחותיה, לרבות זיהוי מגמות טכנולוגיות חדשות ויישומן לצורך שיפור תהליכים עסקיים. • בחינת שווקים ולקוחות חדשים עבור החברה וחברות הבנות שלה. • ליווי צמוד של אגפי המכר אל מול הלקוחות. • פיתוח שותפויות אסטרטגיות עם שחקני מפתח בתעשייה. • ליווי מנכ"ל החברה בתהליכי A&M והרחבת פעילות החברה. • ייעוץ אסטרטגי עסקי-טכנולוגי ללקוחות המובילים במשק. • זיהוי טרנדים עסקיים וטכנולוגיים והובלת יוזמות חדשנות. • יצירת שיתופי פעולה עם ממשקים שונים מתוך החברה לצורך יישום והוצאה לפועל של התוכניות העסקיות. • שותפות בעיצוב אסטרטגיית החברה כחבר/ת הנהלה בכיר/ה.
דרישות:
- ניסיון עשיר בהובלת מהלכים עסקיים טכנולוגיים משמעותיים-חובה
- ניסיון קודם בתפקיד ניהול טכנולוגי-עסקי בכיר מחברות IT/ חברות ניהול מוצר/חברות הפצה בתחום- חובה
- תואר ראשון רלוונטי- חובה
- הבנה עמוקה של עולמות הIT והיכרות עם השוק ואנשי מפתח בתעשייה- חובה
- ניסיון בעבודה עם טכנולוגיות מתקדמות כגון בינה מלאכותית, מחשוב ענן, סייבר ועוד- חובה
- יכולת מוכחת בזיהוי הזדמנויות עסקיות וטכנולוגיות והוצאתן לפועל- חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
12143
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למרכז בקרת הרשת (NOC) של בזק בינלאומי דרוש טכנאי/ת NOC. תפקיד טכנולוגי מאתגר, המהווה שער כניסה משמעותי לעולמות ההנדסה ומקנה אופק מקצועי ורחב בעולם הטכנולוגי. במסגרת התפקיד טכנאי/ת הבקרה מבצע/ת ניטור ובקרה של כלל שירותי הארגון: רשת ה- IT הפנימית, חוות השרתים, רשת האינטרנט בארץ ובעולם ורשת ה- Voice הבינלאומית. במסגרת התפקיד מתבצע ניטור ובקרה של תקלות ואירועים ללקוחות אסטרטגיים עסקיים. ניתוח התראות ממערכות הבקרה ואחריות על גילוי תקלות 24/7 טיפול בתקלות מערכתיות בארגון ברמת First level Support ניהול תקלות ועבודה שוטפת מול גורמים טכנולוגיים שונים בארגון וספקים חיצוניים עבודה מול מפעילים בינלאומיים ברחבי העולם - נדרש לעבור תהליך לקבלת סיווג בטחוני מתאים לאחר הגיוס –
דרישות:
ניסיון במתן שירות טכני טלפוני ללקוחות - חובה אנגלית ברמה גבוהה - חובה נכונות לעבודה במשמרות (כולל סופ"ש) הסמכת CCNA - יתרון יכולת למידה עצמית גבוהה וסקרנות לידע טכנולוגי
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
12142
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
מי אנחנו? אחת מחברת ה- IT והתקשורת המובילות בישראל, המספקת מגוון שירותים ללקוחות עסקיים העוסקים במגוון תחומים. אנחנו עוסקים בעולמות של שירותי מחשוב וענן, פתרונות אבטחת מידע, פתרונות גיבוי ו- DR, תקשורת, דאטה, אירוח בחוות שרתים ועוד. בבעלותנו 5 חוות שרתים, 2 חברות בנות שהן זרועות הענן שלנו בAWS וב AZURE, וכבל תת ימי שמחבר בינינו לבין העולם! העובדים והעובדות שלנו רוכשים ידע על המוצרים הטכנולוגיים המובילים של היצרנים הגדולים במשק כמו Microsoft, CISCO, Juniper, Fortinet, F5 ועוד רבים וטובים, באמצעותם מייצרים ללקוחות החברה פתרונות ושירות טכנולוגי מובילים, המסייעים בשלל התהליכים העסקיים. בזק בינלאומי מגייסת מומח/ית מכירה DATA CENTER , תחום המהווה את אחד משירותי הליבה המשמעותיים של החברה. התפקיד כולל עבודה מול לקוחותינו העסקיים מכלל הסגמנטים תוך מיקוד במכירות DATA CENTER. במסגרת התפקיד, זיהוי הזדמנויות עסקיות, ליווי והובלת תהליכי מכירות מתחילתם ועד סגירתם, טיפול בלקוחות קיימים תוך חיזוק היחסים מולם ויצירת הזדמנויות חדשות בפתרונות DC במקביל לפעילות פרואקטיבית ואיתור לקוחות חדשים.
דרישות:
ניסיון מוכח בתחום המכירות-שטח- חובה ניסיון בעבודה מול לקוחות עסקיים- חובה היכרות מקצועית טובה עם עולמות הדאטה סנטר- חובה היכרות עם פתרונות טכנולוגיים נוספים מעולמות האינטגרציה- יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
12116
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
בזק בינלאומי TECH מגייסת מנהל/ת לקוח למחלקת מסחר, קמעונאות, חינוך ואקדמיה. זהו תפקיד מאתגר מול לקוחות עסקיים אסטרטגיים, מתחומי ההייטק, מסחר, פיננסי, קמעונאות ואקדמיה. התפקיד כולל אחריות על תיקי לקוחות קיימים וחדשים, לרבות העמקת קשרים עם לקוחות קיימים, והרחבת הפעילות מולם, וכן גיוס לקוחות פוטנציאליים מסגמנט ENT ואיתור הזדמנויות חדשות. התפקיד כרוך בהובלת תהליכי מכירה מקצה לקצה של פתרונות אינטגרציה ופתרונות שירותים מנוהלים טכנולוגיים בעולמות אבטחת המידע, ענן, תקשורת, סיסטם, טלפוניה ועוד. בנוסף, התפקיד מצריך עבודה מול ממשקים מרובים מתוך הארגון ומחוצה לו, כדוגמת יצרנים שונים ומובילים בעולמות הIT. יתרון משמעותי לניסיון והיכרות עם פעילות ה- Cloud ופתרונות Cloud Security וכן יתרון להיכרות וידע בעולמות ה- AI.
דרישות:
ניסיון כמנהל/ת לקוח שטח - חובה. יכולת הובלת תהליכי מכירה והיכרות עם פתרונות טכנולוגיים בלפחות חלק מעולמות התוכן הבאים: הענן, סיסטם, תקשורת, אבטחת מידע, אירוח וקישוריות- חובה. ניסיון מעשי פרונטלי בעבודה מול לקוחות עסקיים וכן מול דמויות מפתח בתעשייה (כדוגמת מנמ"רים וסמנכ"לים של חברות בסגמנט זה)- חובה. ניסיון מסחרי מעשי במכירות במאות אלפי שקלים ומעלה- חובה. ידע והיכרות מעמיקה עם מושגים מקצועיים ותהליכי מכירה "קצה לקצה" בעולם הענן ובעולמות השירותים המנוהלים – יתרון משמעותי. הסמכות טכנולוגיות רלוונטיות – יתרון. השכלה אקדמאית - יתרון.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
12135
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
בזק בינלאומי TECH מגייסת איש/ת תקשורת- תומכ/ת DATA & NETWORKING . התומכ/ת עובד/ת בצוות המעניק שירות טכני - הפעלת קישורים בינלאומיים ומתן תמיכה טכנית עבור שירותים אלה, ללקוחות הישראליים והגלובאליים של החברה. בשל העבודה מול לקוחות גלובאליים נדרשת רמה גבוהה באנגלית- ברמת הבנה, אנגלית טכנית, ויכולת ביטוי בע"פ ובכתב. המטרה היא לספק תמיכה טכנית בעולמות תקשורת הנתונים, ולאפשר ללקוחות אלה קישוריות (זרימת תעבורה תקינה) בקווי תקשורת ייעודיים שהקמנו עבורם. התמיכה ניתנת מקצה לקצה- הן ברמת הפעלה והקמה של פרויקטים אלו, והן ברמה של תחזוקה, פתרון תקלות (כגון נפילת קווים, LATENCY, PACKET LOSS ועוד) ומתן שירות שוטף. השירות ללקוחות ניתן דרך מענה מרחוק, ונדרשת יכולת עבודה מול ממשקים מגוונים- פנימיים וחיצוניים- כדוגמת גורמי מכירה בתוך האגף, מנהלי פרויקטים, מפעילים זרים בחול (כגון BT, AT&T, Verizon ועוד). שעות פעילות הצוות הן 8:00-19:00, העבודה מתבצעת במשמרות, ונדרשת נכונות לכוננויות באמצ"ש ובסופי שבוע.
דרישות:
היכרות וניסיון בעולמות התקשורת, לרבות פרוטוקולי תקשורת BGP/MPLS) WAN) ומודל שבע השכבות- חובה היכרות עם ציודי סיסקו וג'וניפר - ברמת קינפוג, שירות, בדיקות צב"ד - חובה שליטה גבוהה בשפה האנגלית כתיבה ודיבור - חובה נכונות לביצוע כוננויות (בעיקר דרך השתלטות מרחוק)- חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
12109
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|