תיאור תפקיד:
מי אנחנו?
אחת מחברת ה- IT והתקשורת המובילות בישראל, המספקת מגוון שירותים ללקוחות עסקיים העוסקים במגוון תחומים. אנחנו עוסקים בעולמות של שירותי מחשוב וענן, פתרונות אבטחת מידע, פתרונות גיבוי ו- DR, תקשורת, דאטה, אירוח בחוות שרתים ועוד. בבעלותנו 5 חוות שרתים, 2 חברות בנות שהן זרועות הענן שלנו בAWS וב AZURE, וכבל תת ימי שמחבר בינינו לבין העולם! העובדים והעובדות שלנו רוכשים ידע על המוצרים הטכנולוגיים המובילים של היצרנים הגדולים במשק כמו Microsoft, CISCO, Juniper, Fortinet, F5 ועוד רבים וטובים, באמצעותם מייצרים ללקוחות החברה פתרונות ושירות טכנולוגי מובילים, המסייעים בשלל התהליכים העסקיים. מחלקת מכירות ענן ושירותים מנוהלים בבזק בינלאומי TECH מגייסת מנהל/ת מכירות מחשוב, ענן ושירותים מנוהלים. במסגרת התפקיד, אחריות על תהליכי מכירה ללקוחות משמעותיים וגדולים של החברה, בפתרונות הכוללים: CLOUD SOLUTIONS, CYBER SECURITY, DATA CENTER, ISP, IPT, תוך פעילות HUNTING - יצירת הזדמנויות ולקוחות חדשים, פעילות FARMING - שימור פעילות לקוחות קיימים, והגדלת היקף הפעילות- UPSALE. כחלק מהתפקיד, מנהל/ת הלקוחות נדרש/ת לייצר התקשרות אישית לרבות פגישות פרונטאליות עם הלקוחות, והובלת תהליכי מכירה מקצה לקצה בעולמות השירותים המנוהלים, בדגש על שמירה והגדלת תיק הבילנג של הלקוח, ועל עמידה ביעדים העסקיים למול מנועי צמיחה בשילוב הדרכות, הסמכות ולמידה אישית.
דרישות:
ניסיון מעשי בעבודה כמנהל/ת לקוח מול לקוחות עסקיים - חובה ניסיון במכירות וניהול מו"מ בעולמות האינטגרציה (System, תקשורת, אבטחת מידע, טלפוניה) – יתרון משמעותי ניסיון במכירת פתרונות CLOUD, קישוריות, אירוח וכו' – יתרון משמעותי היכרות ועבודה למול C- LEVEL – יתרון משמעותי הסמכות טכנולוגיות רלוונטיות – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
12121
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
מי אנחנו?
אחת מחברת ה- IT והתקשורת המובילות בישראל, המספקת מגוון שירותים ללקוחות עסקיים העוסקים במגוון תחומים. אנחנו עוסקים בעולמות של שירותי מחשוב וענן, פתרונות אבטחת מידע, פתרונות גיבוי ו- DR, תקשורת, דאטה, אירוח בחוות שרתים ועוד. בבעלותנו 5 חוות שרתים, 2 חברות בנות שהן זרועות הענן שלנו בAWS וב AZURE, וכבל תת ימי שמחבר בינינו לבין העולם! העובדים והעובדות שלנו רוכשים ידע על המוצרים הטכנולוגיים המובילים של היצרנים הגדולים במשק כמו Microsoft, CISCO, Juniper, Fortinet, F5 ועוד רבים וטובים, באמצעותם מייצרים ללקוחות החברה פתרונות ושירות טכנולוגי מובילים, המסייעים בשלל התהליכים העסקיים. אגף עסקים גלובליים בבזק בינלאומי TECH מגייס אחראי/ת הפעול קווי תקשורת נתונים בינלאומיים. התפקיד כרוך באחריות מלאה על תהליך התפעול של קווים ופתרונות DATA בינלאומי, ניהול הזמנות אל מול מפעילי תקשורת בינ"ל ומקומיים, תפעול ומסירת השירותים בהתחשבנות מול הלקוחות והספקים השונים. בנוסף, ביצוע מעקב מלא ורציף אחר קידום ההזמנה על כל שלביה בתוך הממשקים בארגון ומחוצה לו (בתוך הארגון בעיקר מול מנהלי לקוח וגם מול טכנאים, תפעול והתחשבנות). נדרשת עבודה עם מערכות החברה CRM, ERP ופורטלים שונים של ספקים בחו"ל. כל ההתנהלות מול הממשקים החיצוניים היא באנגלית.
דרישות:
ניסיון בעולמות התפעול או ניהול הפרויקטים - חובה אנגלית ברמה גבוהה (דיבור, קריאה וכתיבה) - חובה נכונות לזמינות מעבר לשעות העבודה המקובלות- חובה שליטה בתוכנות אופיס (WORD, EXCEL)- חובה ניסיון בניהול מו"מ מול ספקים - יתרון תואר ראשון- יתרון ניסיון בעבודה עם מערכת ה - CRM – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
12119
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רחובות
|
תיאור תפקיד:
אנו מגייסים מנהל/ת פעילות מרקטפלייס וחווית לקוח דיגיטלית - הזדמנות ייחודית לעצב את העתיד הדיגיטלי של בזק בינלאומי TECH, להוביל את הקמת המרקטפלייס ואת המעבר לחווית לקוח דיגיטלית. במוקד הפעילות, הקמת מרקטפלייס חדשני ללקוחותינו העסקיים - פלטפורמת מסחר דיגיטלית B2B שתאגד את מוצרי ושירותי החברה בעולמות הIT השונים. התפקיד כולל עיצוב מחדש של חווית הלקוח, יצירת ערוצי מכירה חדשים והובלת שינוי מהותי לעבר עתיד דיגיטלי, הן ברמת המכר, הן ברמת השירות הטכני, והן ברמת התפעול. במסגרת התפקיד נדרשת עבודה מרובה מול ממשקים מתוך ומחוץ לחברה, רתימתם לתהליך החדשני, הטמעה, יצירת הדרכות וליווי השינוי בשטח תוך יכולת להתמודד עם התנגדויות וחסמים ארגוניים. *התפקיד הינו בדרג מנהל/ת מחלקה, חבר/ת הנהלה ובכפיפות למנכ"ל. תחומי אחריות מרכזיים: הקמת וניהול המרקטפלייס: • תכנון, אפיון והקמת אתר סחר דיגיטלי B2B מתקדם. • אחריות על נראות האתר ועל חווית המשתמש, ואופטימיזציה מתמדת שלהם. • הגדרת המוצרים הרלוונטיים, מדיניות תמחור, מבצעים וקידום מכירות במרקטפלייס. • פיתוח אסטרטגיית תוכן ומיתוג למרקטפלייס, בחינת מגמות שוק ומתחרים והפקת תובנות עסקיות. • ניהול ותחזוקה שוטפים, לרבות ניהול התקציב, בקרות על ביצועים וניתוח נתונים ותוצאות. הובלת חווית לקוח דיגיטלית: • מיפוי המצב הקיים, וזיהוי הזדמנויות לדיגיטציה של תהליכים בחווית הלקוח ברמת המכר, השירות הטכני והתפעול. • בניית אסטרטגיה ומדיניות, ותכנון סדור של תהליכי המעבר לדיגיטל, תוך בניית KPI ובחינת העמידה בהם. • הובלת פרויקטים מקצה לקצה לשיפור חווית הלקוח הדיגיטלית, תוך שיתוף פעולה עם ממשקים רבים.
דרישות:
• ניסיון מוכח בניהול פעילות דיגיטלית רחבת היקף, בניית אסטרטגיה שיווקית והטמעתה – חובה • הבנה מעמיקה בתהליכי מכירה B2B בשוק תחרותי, שיווק או ניהול מוצר- חובה • ניסיון בניתוח נתונים ובעבודה עם כלי אנליטיקה דיגיטלית (כגון Google Analytics, SEMrush, וכו') לשם קבלת החלטות מבוססות מידע – חובה • ניסיון בעבודה עם מערכות CMS, CRM, ו-eCommerce , ועם טכנולוגיות פרסום דיגיטליות כגון Google Ads, Facebook Ads וכו' – חובה • אנגלית ברמה טובה מאוד – חובה • ניסיון מוכח בהקמה או ניהול של פלטפורמות מסחר דיגיטליות/מרקטפלייס- יתרון משמעותי • היכרות עמוקה עם טכנולוגיות, מוצרי ושירותי IT בארץ ובעולם, ועם בעלי תפקידים רלוונטיים בתחומים אלה – יתרון משמעותי • היכרות עם פלטפורמת Twilio - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
12124
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
מי אנחנו?
אחת מחברת ה- IT והתקשורת המובילות בישראל, המספקת מגוון שירותים ללקוחות עסקיים העוסקים במגוון תחומים. אנחנו עוסקים בעולמות של שירותי מחשוב וענן, פתרונות אבטחת מידע, פתרונות גיבוי ו- DR, תקשורת, דאטה, אירוח בחוות שרתים ועוד. בבעלותנו 5 חוות שרתים, 2 חברות בנות שהן זרועות הענן שלנו בAWS וב AZURE, וכבל תת ימי שמחבר בינינו לבין העולם! העובדים והעובדות שלנו רוכשים ידע על המוצרים הטכנולוגיים המובילים של היצרנים הגדולים במשק כמו Microsoft, CISCO, Juniper, Fortinet, F5 ועוד רבים וטובים, באמצעותם מייצרים ללקוחות החברה פתרונות ושירות טכנולוגי מובילים, המסייעים בשלל התהליכים העסקיים. מחלקת מכירות SME בבזק בינלאומי מגייסת מנהל/ת תיקי לקוחות לעבודה מול לקוחותינו העסקיים. התפקיד כולל ניהול תהליכי מכירה ללקוחות גדולים ומשמעותיים של החברה. מהות התפקיד: ניהול תיק הלקוחות, הגדלת המכירות, ניהול הלקוחות הקיימים וכן איתור לקוחות חדשים. התפקיד מתבצע באופן טלפוני וכולל את ניהול מערך המכירות על כלל היבטיו העסקיים והתפעוליים, ניהול ההכנסות השוטפות (תיק בילינג) לצד פעילות יזומה ומכירות חדשות.
דרישות:
ניסיון בתפקיד דומה בניהול תיק לקוחות עסקיים - חובה. ניסיון במכירות מול לקוחות עסקיים משמעותיים – חובה. ניסיון במכירות וניהול מו"מ בעולמות האינטגרציה (System, תקשורת, אבטחת מידע, טלפוניה) – יתרון משמעותי. ניסיון במכירת פתרונות CLOUD, קישוריות, אירוח וכו' – יתרון משמעותי.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
12112
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
מי אנחנו? אחת מחברת ה- IT והתקשורת המובילות בישראל, המספקת מגוון שירותים ללקוחות עסקיים העוסקים במגוון תחומים. אנחנו עוסקים בעולמות של שירותי מחשוב וענן, פתרונות אבטחת מידע, פתרונות גיבוי ו- DR, תקשורת, דאטה, אירוח בחוות שרתים ועוד. בבעלותנו 5 חוות שרתים, 2 חברות בנות שהן זרועות הענן שלנו בAWS וב AZURE, וכבל תת ימי שמחבר בינינו לבין העולם! העובדים והעובדות שלנו רוכשים ידע על המוצרים הטכנולוגיים המובילים של היצרנים הגדולים במשק כמו Microsoft, CISCO, Juniper, Fortinet, F5 ועוד רבים וטובים, באמצעותם מייצרים ללקוחות החברה פתרונות ושירות טכנולוגי מובילים, המסייעים בשלל התהליכים העסקיים. לאגף פתרונות לעסקים דרוש/ה Datacenter Architect התפקיד כולל: * איפיון פתרונות DATA CENTER כגון: הקמת חדרים / כלובים / ארונות * הסתכלות רחבה על כלל חוות השרתים תוך מתן פתרונות מחשוב ללקוחות העסקיים של החברה * בניית דרישות להרחבת תשתיות * עבודה מול ריבוי ממשקים פנימיים וחיצוניים, כדוגמת אנשי מכירות, גורמים טכנולוגיים, לקוחות, קבלנים ויועצים. * ליווי פרויקטים מתחילתם ועד סופם בצמוד למנהל פרויקט
דרישות:
* ידע והיכרות טכנית בפתרונות חדרי מחשב Datacenter, כגון: חשמל, מיזוג אוויר, תקשורת נתונים, תשתיות מחשוב - חובה * ניסיון באפיון פתרונות מחשוב- יתרון * ידע באפיון פתרונות גיבוי והמשכיות עסקית- יתרון * ניסיון בכתיבת מסמכי אפיון (SOW , HLD)- יתרון * ניסיון במענה למכרזים - יתרון * ניסיון בעבודה עם AutoCAD / Visio- יתרון * שליטה בשפה האנגלית- קריאה כתיבה ודיבור – חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
12115
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
מי אנחנו? אחת מחברת ה- IT והתקשורת המובילות בישראל, המספקת מגוון שירותים ללקוחות עסקיים העוסקים במגוון תחומים. אנחנו עוסקים בעולמות של שירותי מחשוב וענן, פתרונות אבטחת מידע, פתרונות גיבוי ו- DR, תקשורת, דאטה, אירוח בחוות שרתים ועוד. בבעלותנו 5 חוות שרתים, 2 חברות בנות שהן זרועות הענן שלנו בAWS וב AZURE, וכבל תת ימי שמחבר בינינו לבין העולם! העובדים והעובדות שלנו רוכשים ידע על המוצרים הטכנולוגיים המובילים של היצרנים הגדולים במשק כמו Microsoft, CISCO, Juniper, Fortinet, F5 ועוד רבים וטובים, באמצעותם מייצרים ללקוחות החברה פתרונות ושירות טכנולוגי מובילים, המסייעים בשלל התהליכים העסקיים. הזדמנות ייחודית להיחשף למגוון רחב של טכנולוגיות בחוות השרתים של בזק בינלאומי טק. עבודה מול לקוחות ENT משמעותיים במשק. התפקיד כולל: •מתן מענה ללקוחות העסקיים של החברה סביב השעון ( 24/7 ). •מתן שרות ותמיכה טכנית (טלפונית ופרונטלית) בעולמות התקשורת, אבטחת מידע, שרתים ומערכות תומכות (כמו: גיבויים ואירוח אתרים). אחריות על תקינות המערכות והמתקן בכללותו.
דרישות:
נכונות ל- 5 משמרות בשבוע כולל: בוקר, אחה"צ, לילה, סופ"ש (וחגים) ניסיון כתומך/ת טכני / ניסיון במתן שירות עם אוריינטציה טכנולוגית. ידע בעולמות התקשורת ברמת CCNA- חובה הסמכת CCNA- יתרון משמעותי תודעת שירות, יכולת למידה עצמית, אחריות ומוטיבציה גבוהה להתמקצע בעולמות ה-DC.
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
12113
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
מי אנחנו? אחת מחברת ה- IT והתקשורת המובילות בישראל, המספקת מגוון שירותים ללקוחות עסקיים העוסקים במגוון תחומים. אנחנו עוסקים בעולמות של שירותי מחשוב וענן, פתרונות אבטחת מידע, פתרונות גיבוי ו- DR, תקשורת, דאטה, אירוח בחוות שרתים ועוד. בבעלותנו 5 חוות שרתים, 2 חברות בנות שהן זרועות הענן שלנו בAWS וב AZURE, וכבל תת ימי שמחבר בינינו לבין העולם! העובדים והעובדות שלנו רוכשים ידע על המוצרים הטכנולוגיים המובילים של היצרנים הגדולים במשק כמו Microsoft, CISCO, Juniper, Fortinet, F5 ועוד רבים וטובים, באמצעותם מייצרים ללקוחות החברה פתרונות ושירות טכנולוגי מובילים, המסייעים בשלל התהליכים העסקיים. בזק בינלאומי מגייסת מומח/ית מכירה DATA CENTER , תחום המהווה את אחד משירותי הליבה המשמעותיים של החברה. התפקיד כולל עבודה מול לקוחותינו העסקיים מכלל הסגמנטים תוך מיקוד במכירות DATA CENTER. במסגרת התפקיד, זיהוי הזדמנויות עסקיות, ליווי והובלת תהליכי מכירות מתחילתם ועד סגירתם, טיפול בלקוחות קיימים תוך חיזוק היחסים מולם ויצירת הזדמנויות חדשות בפתרונות DC במקביל לפעילות פרואקטיבית ואיתור לקוחות חדשים.
דרישות:
ניסיון מוכח בתחום המכירות-שטח- חובה ניסיון בעבודה מול לקוחות עסקיים- חובה היכרות מקצועית טובה עם עולמות הדאטה סנטר- חובה היכרות עם פתרונות טכנולוגיים נוספים מעולמות האינטגרציה- יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
12116
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
בזק בינלאומי TECH מגייסת איש/ת תקשורת- תומכ/ת DATA & NETWORKING . התומכ/ת עובד/ת בצוות המעניק שירות טכני - הפעלת קישורים בינלאומיים ומתן תמיכה טכנית עבור שירותים אלה, ללקוחות הישראליים והגלובאליים של החברה. בשל העבודה מול לקוחות גלובאליים נדרשת רמה גבוהה באנגלית- ברמת הבנה, אנגלית טכנית, ויכולת ביטוי בע"פ ובכתב. המטרה היא לספק תמיכה טכנית בעולמות תקשורת הנתונים, ולאפשר ללקוחות אלה קישוריות (זרימת תעבורה תקינה) בקווי תקשורת ייעודיים שהקמנו עבורם. התמיכה ניתנת מקצה לקצה- הן ברמת הפעלה והקמה של פרויקטים אלו, והן ברמה של תחזוקה, פתרון תקלות (כגון נפילת קווים, LATENCY, PACKET LOSS ועוד) ומתן שירות שוטף. השירות ללקוחות ניתן דרך מענה מרחוק, ונדרשת יכולת עבודה מול ממשקים מגוונים- פנימיים וחיצוניים- כדוגמת גורמי מכירה בתוך האגף, מנהלי פרויקטים, מפעילים זרים בחול (כגון BT, AT&T, Verizon ועוד). שעות פעילות הצוות הן 8:00-19:00, העבודה מתבצעת במשמרות, ונדרשת נכונות לכוננויות באמצ"ש ובסופי שבוע.
דרישות:
היכרות וניסיון בעולמות התקשורת, לרבות פרוטוקולי תקשורת BGP/MPLS) WAN) ומודל שבע השכבות- חובה היכרות עם ציודי סיסקו וג'וניפר - ברמת קינפוג, שירות, בדיקות צב"ד - חובה שליטה גבוהה בשפה האנגלית כתיבה ודיבור - חובה נכונות לביצוע כוננויות (בעיקר דרך השתלטות מרחוק)- חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
12109
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
מי אנחנו? אחת מחברת ה- IT והתקשורת המובילות בישראל, המספקת מגוון שירותים ללקוחות עסקיים העוסקים במגוון תחומים. אנחנו עוסקים בעולמות של שירותי מחשוב וענן, פתרונות אבטחת מידע, פתרונות גיבוי ו- DR, תקשורת, דאטה, אירוח בחוות שרתים ועוד. בבעלותנו 5 חוות שרתים, 2 חברות בנות שהן זרועות הענן שלנו בAWS וב AZURE, וכבל תת ימי שמחבר בינינו לבין העולם! העובדים והעובדות שלנו רוכשים ידע על המוצרים הטכנולוגיים המובילים של היצרנים הגדולים במשק כמו Microsoft, CISCO, Juniper, Fortinet, F5 ועוד רבים וטובים, באמצעותם מייצרים ללקוחות החברה פתרונות ושירות טכנולוגי מובילים, המסייעים בשלל התהליכים העסקיים. למרכז בקרת הרשת (NOC) של בזק בינלאומי דרוש טכנאי/ת NOC. תפקיד טכנולוגי מאתגר, המהווה שער כניסה משמעותי לעולמות ההנדסה ומקנה אופק מקצועי ורחב בעולם הטכנולוגי. במסגרת התפקיד טכנאי/ת הבקרה מבצע/ת ניטור ובקרה של כלל שירותי הארגון: רשת ה- IT הפנימית, חוות השרתים, רשת האינטרנט בארץ ובעולם ורשת ה- Voice הבינלאומית. במסגרת התפקיד מתבצע ניטור ובקרה של תקלות ואירועים ללקוחות אסטרטגיים עסקיים. ניתוח התראות ממערכות הבקרה ואחריות על גילוי תקלות 24/7 טיפול בתקלות מערכתיות בארגון ברמת First level Support ניהול תקלות ועבודה שוטפת מול גורמים טכנולוגיים שונים בארגון וספקים חיצוניים עבודה מול מפעילים בינלאומיים ברחבי העולם - נדרש לעבור תהליך לקבלת סיווג בטחוני מתאים לאחר הגיוס –
דרישות:
ניסיון במתן שירות טכני טלפוני ללקוחות - חובה אנגלית ברמה גבוהה - חובה נכונות לעבודה במשמרות (כולל סופ"ש) הסמכת CCNA - יתרון יכולת למידה עצמית גבוהה וסקרנות לידע טכנולוגי
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
12123
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|