תיאור תפקיד:
· טיפול, תמיכה והתקנת מחשבים, תוכנות וציוד היקפי כגון מדפסות, סורקים וכו'. · תמיכה בציודי מולטימדיה ועזרי למידה. · מתן שרות ותמיכה טכנית במגוון תחומים כולל תחנות קצה, תוכנות ומערכות מידע. · ניתוח ופתירת תקלות בסביבת Windows (פרונטלית, טלפונית ובשליטה מרחוק). · שדרוגי חומרה ותוכנה (מחשבים ניידים ונייחים). · הדרכות משתמשים. · תדרש תמיכה במוצרי Microsoft Office / Office 365 / Share Point. · השתלבות בפרויקטים השונים של צוות מחלקת מערכות המידע. - ביצוע משימות שונות שיינתנו ע"י מנהל מערכות המידע.
דרישות:
· ניסיון בתמיכה במשתמשים בארגון מרובה משתמשים. · ידע וניסיון במערכות הפעלה של MICROSOFT, התקנת מחשבים וחיבורם לרשת מבוססת Active Directory. · הכרות טובה עם תוכנות Microsoft Office. · הכרות עם Active Directory, Networking וסביבה מרובת שרתים ותחנות קצה. · ידע, ניסיון ויכולת איתור תקלות תוכנה וחומרה בתחנות קצה המחוברות לרשת הארגונית וטיפול בהן. · הכרות עם מערכות הפצה ושליטה – יתרון. גורמי הצלחה מרכזיים בתפקיד: - תודעת שירות ומיומנות במתן שירות לקהל. - יכולת עבודה עצמאית ובצוות. - יכולת עבודה בתנאי לחץ.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00008
|
תיאור תפקיד:
למרכז ייעוץ והרשמה דרוש/ה עובד/ת זמני/ת לפגישות ייעוץ למועמדים וטיפול בהרשמתם. שעות עבודה: 08:00-16:30.
דרישות:
- תואר ראשון - חובה. - ניסיון במכירות - יתרון. - תודעת שירות גבוהה. - יכולת למידה גבוהה.
היקף משרה:
משרה זמנית, לפי שעות
קוד משרה:
JB-00018
|
תיאור תפקיד:
· מעורבות בקליטה ומיון סטודנטים חדשים. · ליווי, הדרכה ותמיכה בסטודנטים בנושאי למידה ובנושאים אישיים המשפיעים על הלמידה. · איתור לקויי למידה וליוויים במהלך לימודים. · איתור וטיפול בסטודנטים עם בעיות אישיות, ליווי רגשי והפנייה לגורמים מקצועיים לפי הצורך. · יצירת קשר משמעותי עם הצוות ועם הסטודנטים. · מעקב אחר נוכחות הסטודנטים והישגיהם בלימודים. · קריאת אבחונים ואישור התאמות להיבחנות. · הכוון לקראת בחירת תחום לימודים בסיום המכינה. · ניהול מערך החונכות ושיעורי העזר. · שיווק המרכז למתעניינים חדשים. · טיפול בזכאות סטודנטים למלגות. · עזרה למנהל המכינה בקביעת מדיניות בתחום הפדגוגי. ·הדרכה והיוועצות עם סגל ההוראה בנושאי למידה ומשמעת · ביצוע משימות שונות שיינתנו ע"י מנהלת המרכז ללימודים קדם אקדמיים.
דרישות:
· תואר אקדמי בייעוץ חינוכי / לקויות למידה/עו"ס (עדיפות לתואר M.A). · התמחות בעבודה עם תלמידי ליקויי למידה. · ניסיון בהקניית אסטרטגיות למידה באופן פרטני וקבוצתית. גורמי הצלחה מרכזיים בתפקיד: · בעל כושר ביטוי וכתיבה ברמה גבוהה. · יכולת יזמות והתחדשות. · תודעת שירות ומיומנות במתן שירות לקהל. · יכולת עבודה עצמאית ובצוות. · יכולת עבודה בתנאי לחץ. · ניסיון בטיפול והכוונה של חיילים משוחררים-יתרון.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00017
|
תיאור תפקיד:
· ניהול שוטף של כלל הנכסים הדיגיטליים של המכללה, ביניהם פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין וכו'. · בניית גאנט פעילות שנתי לקידום תוכן לכל אחת מהפלטפורמות הנ"ל, והוצאתו לפועל. · ניהול קמפיינים דיגיטליים כולל תכנון, בקרה ואופטימיזציה בזמן אמת (עבודה מול משרד הפרסום). · עדכון שוטף של אתר המכללה במערכת WORDPRESS, כולל איסוף מידע נדרש לפי הצורך ועבודה מול כל הגורמים והמחלקות הרלוונטיות במכללה. · כתיבת תכנים שיווקיים (לעמודי נחיתה, דיוורים, מיילים אוטומטיים למתעניינים וכד'). · בניית עמודי נחיתה, שליחת דיוורים והודעות במערכת INWISE (או מערכת דומה לה). · עבודה שוטפת מול משרד הפרסום וספקים חיצוניים. · מתן מענה למגוון צרכים דיגיטליים במכללה (כגון: נגישות, קידום הוראה וכו'). · ביצוע משימות שונות שיינתנו ע"י מנהלת מחלקת שיווק ופרסום.
דרישות:
· תואר ראשון מוכר ממוסד להשכלה גבוהה. · יכולת כתיבה שיווקית ועריכה ברמה גבוהה. · הכרות עם כלי הפרסום והמדידה של פייסבוק וגוגל. · ניסיון בעבודה עם מערכות מרובות ממשקים ונתונים. · שליטה ב- Word press – יתרון. · זיקה קודמת לעולם ההשכלה הגבוהה / חינוך – יתרון. · אנגלית ברמה גבוהה – יתרון. גורמי הצלחה מרכזיים בתפקיד: · יחסי אנוש טובים. · יסודיות וירידה לפרטים. · אסרטיביות. · יכולת עבודה בתנאי לחץ וריבוי משימות. · שליטה בסביבת office, במאגרי מידע ובמערכות CRM. · יכולת למידה עצמית וניסיון בעבודת צוות.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00016
|
תיאור תפקיד:
- מתן מענה טלפוני על תכניות הלימוד במכללה ועל שירותיה השונים. - סגירת פגישות ייעוץ למדור הרשמה ולחוגים.
דרישות:
- תואר ראשון - חובה. - מוכנות לעבודה במוקד טלפוני. - ניסיון קודם במכירות/שיווק (יתרון). - יכולת עבודה תחת לחץ. - תודעת שירות גבוהה. - נכונות לעבודה בשעות נוספות וימי שישי.
היקף משרה:
משרה זמנית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-00019
|
תיאור תפקיד:
- טיפול בדרישות היחידות השונות במכללה. - בדיקה והשוואה של הצעות מחיר. - בדיקת חשבוניות לאחר קליטתן. - ריכוז והכנת חומרים לוועדות רכש ומכרזים. - כתיבת פרוטוקולים ומעקב אחרי החלטות. - עריכת מסמכי מכרז ופרסומם. - מעקב וניהול המידע בתחום המכרזים. - מעקב אחרי התקשרויות קבועות. - עבודה מול ממשקי חוצי ארגון (מע' מידע, רשות המחקר ועוד). - ביצוע משימות שונות שיינתנו ע"י מנהלת המחלקה.
דרישות:
- תואר אקדמי. - נסיון בעבודה אדמינסטרבית. גורמי הצלחה מרכזיים בתפקיד:
- תודעת שירות ומיומנות במתן שירות לקהל. - ידע בתוכנת פריוריטי - יתרון. - יכולת השתלבות בעבודת צוות. - יכולת עבודה בתנאי לחץ. - יכולת תכנון וארגון גבוהה ויכולת ביצוע ויישום תוכניות עבודה. - ידע במכרזי ספקים/ קבלנים - יתרון. - דיסקרטיות , אמינות ודייקנות. - הכרות טובה מאוד עם תוכנות OFFICE.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה זמנית, לפי שעות
קוד משרה:
JB-00020
|