דרושים ארא יועצים

דרושים בארא יועצים

קצת על ארא יועצים

חברת ERA הוקמה לפני כעשור, והינה חברת ייעוץ פורצת דרך וחדשנית המסייעת לארגונים בתהליכי צמיחה, שינוי ושיפור. ERA מובילה תהליכים מתוך ראייה ייחודית, המשלבת דיסציפלינות שונות בתהליכי הייעוץ ובכך מספקת ללקוחותיה ערך מוסף אמיתי.     ל-ERA צוות יועצים מקצועי, מהמובילים בישראל ובעל ניסיון עשיר ומוכח בליווי וייעוץ לעשרות ארגונים מהגדולים במשק. הצוות של ERA משלב יועצים ארגוניים, מהנדסי תעשייה וניהול, פסיכולוגים, יועצי שיווק ויועצים משפטיים וכלכלנים, כדי לספק פתרונות חוצי ארגון ופרדיגמות.

מספר עובדים

10 - 25

שנת הקמה

מיקום

שחם 36 פתח תקוה

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 2 משרות עבודה בחברת ארא יועצים

ריכזנו עבורך הצעות עבודה בארא יועצים

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

למפעל הפיס דרוש/ה סמנכ"ל.ית מערכות מידע למשרה מלאה, במשרדי מפעל הפיס בחולון

למפעל הפיס דרוש/ה סמנכ"ל.ית מערכות מידע למשרה מלאה, במשרדי מפעל הפיס בחולון

ארא יועצים

03/11/2025

תיאור תפקיד:
חטיבת מערכות המידע אמונה על תכנון, גיבוש ויישום של אסטרטגיית מערכות המידע והטכנולוגיה בחברה, ניהול תשתיות התפעול הטכנולוגיות ומערכות המחשוב (לרבות מערכת המשחקים, מערכות המידע הארגוניות והניהוליות, מערכות האינטגרציה ואחסון המידע, אבטחת המידע ואתר האינטרנט) לשם הובלת הפעילות העסקית ותמיכה אופטימלית בפעילות הארגונית השוטפת.
סמנכ"ל/ית החטיבה, נושא/ת באחריות על הכנת תוכניות עבודה ותקציב חטיבתי, דיווחים להנהלה והדירקטוריון, גיבוש אסטרטגיה חטיבתית וניהול צוות עובדים
* תפקיד בכיר - ראש הארגון, או בכפיפות ישירה לראש הארגון או בכפיפות בדרגה שניה מראש הארגון.
** ארגון גדול יחשב כארגון/יחידה ארגונית בעל מחזור שנתי העולה על 500 מלש"ח והמעסיק 200 עובדים לפחות

מועד אחרון להגשת מועמדות: 18.11.2025 בשעה 11:00
דרישות:
תנאי סף מצטברים לתפקיד:

א. תואר ראשון ממוסד להשכלה גבוהה מוכר ע"י המל"ג באחד מהתחומים הבאים: מדעים מדויקים/ מדעי המחשב/מערכות מידע/הנדסה/מנהל עסקים.
ב. ניסיון מצטבר של כ-7 שנים לפחות, במהלך 12 השנים האחרונות, בתפקיד בכיר* בארגון גדול**, בניהול מערכות מחשוב גדולות ו/או פיתוח ו/או IT
ג. 5 שנות ניסיון לפחות, במהלך 12 השנים האחרונות, בניהול, הטמעת ותפעול מערכות ליבה מורכבות ורבות משתמשים עם פריסה רחבה, הכוללות התממשקות עם מערכות ארגוניות כגון CRM ,ERP ובילינג.
ד. 3 שנות ניסיון לפחות, במהלך 12 השנים האחרונות, בניהול (ישיר או עקיף) בכל אחד מתחומי הפעילות הבאים: אבטחת איכות, הגנת סייבר, תשתיות, תהליכי פיתוח והחדרת מוצרי טכנולוגיה, פרויקטים טכנולוגיים
ה. ניסיון של 5 שנים לפחות בניהול ישיר ועקיף של לפחות 30 עובדים
ו. ניסיון מוכח בניהול התקשרויות ופרויקטים בהיקפים של לפחות 30 מלש"ח
ז. ניסיון בעבודה מול גופים וגורמים עסקיים בארץ ובחו"ל
ח. שליטה טובה בשפה האנגלית והעברית

לפרטים מלאים ולהורדת טופס הגשת המועמדות- נא להיכנס לאתר האינטרנט של מפעל הפיס בכתובת www.pais.co.il או לאתר חברת ניו-ארא בכתובת
www.n-era.co.il/client-recruiting
מועמדות שתשלח ללא טופס הגשת המועמדות מלא וחתום, או שלא בהתאם להנחיות, לא תידון. הגשת מועמדות מהווה הסכמת המועמד/ת לעריכת מבדקים, ככל שיידרש. הצעות שתגענה לאחר המועד האחרון להגשת המועמדות, לא ידונו. בכל מקרה של סתירה, האמור באתר האינטרנט של מפעל הפיס גובר. רק פניות מתאימות תענינה.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00133
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחברה מסחרית מתפתחת במשק האנרגיה, דרוש/ה מנהל/ת לקוחות עסקיים back office

לחברה מסחרית מתפתחת במשק האנרגיה, דרוש/ה מנהל/ת לקוחות עסקיים back office

ארא יועצים

03/11/2025

תיאור תפקיד:
לחברה מסחרית מתפתחת במשק האנרגיה, דרוש/ה:
מנהל/ת לקוחות עסקיים back office

לתפקיד חדש ומעניין בחברה, לעבודה מול לקוחות וגורמים בארגון ולסיוע להנהלה הבכירה

תחומי אחריות עיקריים
    ניהול ההתקשרויות מול לקוחות החברה והתנהלות שוטפת מול לקוחות פעילים לרבות מתן מענה לסוגיות מסחריות, ביצוע בירורים ומעקב
    ניהול תהליכי ניוד ועבודה מול מערכות הגופים הרלוונטיים, כולל הגשות, מעקבים ועדכון נתונים
    שיתוף בניהול אסטרטגית לקוח לצד מנהל הסחר
    הפקת דוחות ומעקב לקוחות – יצירת דו"חות סטטוס, שליחתם ללקוחות באופן שוטף, ביצוע מעקבים וחידוש הסכמים
    אחריות בתחום הבילינג – מעקב תהליך חיוב לקוחות חודשי, בשיתוף פעולה עם מנהל מערכות מידע
    ריכוז תהליכי עבודה עם ממשקים פנימיים בחברה מול מערכות מידע, סחר, כספים ותפעול
    תיעוד ומעקב מסודר ומוקפד אחר כלל המשימות שבאחריותו
    מעקב רגולטורי בתחום החשמל
דרישות:
  • תואר אקדמי בתחומים אנליטיים - חובה (יתרון משמעותי להנדסת תעשייה/ מערכות מידע/ כלכלה/ מנהל עסקים)
  • ניסיון של לפחות 2 שנים בתפקיד דומה בעבודה תפעולית עם מערכות מידע - חובה
  • שליטה מצוינת באקסל (כולל שימוש בפונקציות מתקדמות, בניית Pivot Tables, הפקת וניתוח דוחות מורכבים ויצירת דשבורדים להצגת נתונים ותובנות) – חובה
  • היכרות וניסיון משמעותי עם מערכות ניהול בדגש על בילינג וניהול תשלומים - חובה
  • ניסיון בעבודה מול מערכות רגולטוריות – יתרון
  • ניסיון בתחום האנרגיה/חשמל/תשתיות – יתרון
  • ניסיון קודם בעבודה עם פלא /גפן/ מערכת רשות החשמל – יתרון
כישורים נוספים
  • יכולת ירידה לפרטים, דיוק, סדר וארגון ברמה גבוהה
  • ניסיון בעבודת ממשקים עם מספר רב של גורמים
  • יכולת כתיבה והבעה בעברית ברמה גבוהה מאוד
  • יכולת עבודה עצמאית, גישה פרואקטיבית ויוזמה
  • כישורים בינאישיים מעולים
העבודה במשרה מלאה, במשרדי החברה בבאר טוביה
תנאים מעולים למתאימים
רק פניות מתאימות תענינה!
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00132
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!