דרושים עיריית הרצליה

דרושים בעיריית הרצליה

קצת על עיריית הרצליה

מספר עובדים

300 - 600

שנת הקמה

מיקום

הרצליה

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 18 משרות עבודה בחברת עיריית הרצליה

ריכזנו עבורך הצעות עבודה בעיריית הרצליה

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

פקח/ית רב תכליתי/ת במחלקת ביטחון ופיקוח חופים (2 משרות*)

פקח/ית רב תכליתי/ת במחלקת ביטחון ופיקוח חופים (2 משרות*)

עיריית הרצליה

18/04/2024

תיאור תפקיד:
תיאור התפקיד:
· פיקוח ואכיפת החוקים בהתאם לחוק להסדרת מקומות הרחצה
· פיקוח ואכיפה רב תכליתית של חניה ושל חוקי עזר עירוניים בסביבה החופית ובכלל זה: רוכלות, שלטים, עסקים, מפגעי תברואה, נקיון, איכות הסביבה ועוד, לרבות מתן דו"חות
· פיקוח והכוונה במסגרת עבודות תפעוליות, לרבות פרויקטים קבלניים, ככל שיש במסגרת תחזוקת החופים
· פיקוח על אירועים עירוניים ופעילויות מאורגנות בחסות העירייה בשטח החופים
· פיקוח ומענה לסדר ציבורי במרחב הציבורי ובאירועים עירוניים
· שעות עבודה מפוצלות ובלתי שגרתיות בהתאם לצרכים, כולל עבודה בימי שישי שבת וחג
דרישות:
דרישות התפקיד:
תנאי סף:
· 12 שנות לימוד או תעודת בגרות מלאה לפחות
· רישיון נהיגה בתוקף
· היעדר רישום פלילי
· המועמד שייבחר יידרש להשתתף ולסיים בהצלחה קורס פקח עירוני כתנאי להמשך העסקתו בתפקיד

דרישות וכישורים נוספים:
· תעודת בגרות מלאה – יתרון
· יושרה, אמינות ומהימנות אישית
· יחסי אנוש טובים, כושר עבודה בצוות
· קפדנות ודייקנות בביצוע העבודה
· סמכותיות, אסרטיביות, יכולת התמודדות במצבי לחץ
· עברית ברמה גבוהה, כושר ביטוי בכתב ובע"פ
· הכרות עם תוכנות ה-office
· שירות צבאי מלא - יתרון



*אחת המשרות מאוישת ע"י עובד עירייה במילוי מקום





יש להעביר קורות חיים בצירוף אסמכתאות להוכחת עמידה בתנאי הסף (תעודות השכלה,
אישורי העסקה ומסמכים נוספים ככל ונדרש) לאגף משאבי אנוש, רח' בן גוריון 22 הרצליה,
במייל¹[email protected] עד ליום 02/05/2024.


¹בהגשת מועמדות/מסמכים באמצעות המייל - במידה ולא התקבל אישור אוטומטי על קבלת הפניה, יש לדאוג ולהגיש
מועמדות/מסמכים בדרכים חלופיות ( בפקס/ הגשה ידנית/ באמצעות חשבון email אחר).


הצעות שאינן עונות על דרישות המכרז או הצעות שלהן לא יצורפו תעודות ומסמכים נדרשים לא תיענינה.


תינתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם אשר אינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות המקומית, אם המועמד הינו בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.

תינתן עדיפות למועמד עם צרכים מיוחדים, וזאת בהתאם לכשירותו לביצוע העבודה הנדרשת.


מועמד עם מוגבלות זכאי לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה לעבודה.

מועמד שהנו קרוב משפחה של עובד עירייה אחר או נבחר ציבור נדרש להצהיר על כך וקליטתו
לעבודה מותנית באישור ועדה עירונית או ועדת השירות במשרד הפנים.

על המועמד לפרט בדבר נושאים העלולים להעמידו בניגוד עניינים


בכל מקום בו נכתב בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה ולהיפך.

היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 26-2024
אזור: שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

עובד/ת למשל"ט תפעול – דסק ביטחון (2 משרות*)

עובד/ת למשל"ט תפעול – דסק ביטחון (2 משרות*)

עיריית הרצליה

17/04/2024

תיאור תפקיד:
· ביצוע מעקב, צפייה וסריקה בזמן אמת במצלמות הביטחון המותקנות ברחבי העיר הרצליה כעזרה
למניעת אירועים פליליים
· תפעול אירועי ביטחון בחירום ובזמן אמת
· קבלת תלונות במערכת מוקד וניתוב הכוחות למתן מענה לפתרונן
· תפעול מערכת השו"ב (שליטה ובקרה) העירונית, מערכות גילוי פריצה, מערכת גילוי שריפה, לחצני מצוקה ומערכות טכנולוגיות נוספות
· בקרה ומעקב אחר פניות במערכת ה- CRM השייכות למינהל התפעול
· ביצוע כל משימה בהתאם להנחיה של מנהל משל"ט התפעול
· עבודה במשמרות (24/7) לרבות סופ"ש וחגים
דרישות:
תנאי סף:
· 12 שנות לימוד או תעודת בגרות מלאה לפחות
· המועמד שייבחר יידרש לעבור בהצלחה חפיפה בת 20 שעות כתנאי להמשך העסקתו בתפקיד

כישורים ודרישות נוספות:
· ניסיון מוכח כתצפיתן / צופה בגופים פרטיים / ציבוריים - יתרון
· ידיעת השפה העברית על בוריה, כושר ביטוי גבוה בע''פ
· היכרות עם תוכנות ה-office
· יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות
· ייצוגיות ושירותיות
· יכולת עבודה בתנאי לחץ, יכולת מתן מענה במצבי חירום
· יכולת ונכונות לעבודה בשעות וימים לא שגרתיים לרבות סופ"ש וחגים


יש להעביר קורות חיים בצירוף אסמכתאות להוכחת עמידה בתנאי הסף (תעודות השכלה, אישורי העסקה ומסמכים נוספים ככל ונדרש) לאגף משאבי אנוש, רח' בן גוריון 22 הרצליה,
במייל¹ [email protected] עד ליום 02/05/2024.


¹בהגשת מועמדות/מסמכים באמצעות המייל - במידה ולא התקבל אישור אוטומטי על קבלת הפניה,
יש לדאוג ולהגיש מועמדות/מסמכים בדרכים חלופיות ( בפקס/ הגשה ידנית/ באמצעות חשבון email אחר).







הערות:

- הצעות שאינן עונות על דרישות המכרז או הצעות שלהן לא יצורפו תעודות ומסמכים נדרשים לא תיענינה.

- תינתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם אשר אינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות המקומית, אם המועמד הינו בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.

- תינתן עדיפות למועמד עם צרכים מיוחדים, וזאת בהתאם לכשירותו לביצוע העבודה הנדרשת.


- מועמד עם מוגבלות זכאי לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה לעבודה.



- מועמד שהנו קרוב משפחה של עובד עירייה אחר או נבחר ציבור נדרש להצהיר על כך וקליטתו
לעבודה מותנית באישור ועדה עירונית או ועדת השירות במשרד הפנים.

- על המועמד לפרט בדבר נושאים העלולים להעמידו בניגוד עניינים


- בכל מקום בו נכתב בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה ולהיפך.

- *אחת המשרות (50%) מאוישת ע"י עובדת עירייה במילוי מקום
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות
קוד משרה: משלט
אזור: שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מרכז/ת נושא לשלום האזרח הוותיק

מרכז/ת נושא לשלום האזרח הוותיק

עיריית הרצליה

17/04/2024

תיאור תפקיד:
מכרז פנים/חוץ מס' 33/2024
בהתאם לסעיף 3 לתקנות העיריות (מכרזים לקבלת עובדים), תש"ם – 1979,
מכריזה בזאת עיריית הרצליה על משרה פנויה כדלקמן:

דרוש/ה: מרכז/ת נושא לשלום האזרח הוותיק

האגף לשירותים חברתיים – המחלקה לרווחת האוכלוסייה המבוגרת
כפיפות: מנהלת המחלקה לרווחת האוכלוסייה המבוגרת

היקף המשרה: 80%

דרוג: עו"ס דרגה: בהתאם להסכם שכר עו"סים חדש

תיאור התפקיד:
· אחריות על המניעה והטיפול בתחום באזרחים ותיקים
· זיהוי, איתור ויישוג של בעיות האלימות באזרחים ותיקים בקרב לקוחות פוטנציאליים
· איתור ויישוג נשים וגברים במעגל האלימות למערכות אחרות: משטרה, בריאות, חינוך וכדומה
· קליטת הפניות מכל השירותים: רווחה, משטרה, עצמיות ועוד
· אבחון והערכת מסוכנות במצבי חירום ובשגרה ובניית תכנית הגנה
· התערבויות חד פעמיות/קצרות טווח כגון יעוץ ומיצוי זכויות ללקוחות בתחום האלימות באזרחים ותיקים
· בניית תכנית התערבות משותפת עם הלקוח ומנהל הטיפול שקובעת יעדים, משימות לביצוע ותוצאות רצויות
· הפניה ותיווך לגורמים טיפוליים מתאימים במחלקה ומחוץ למחלקה
· מתן ייעוץ והדרכה לצוות המחלקה בתחום האלימות וההזנחה
· טיפול פרטני ו/או קבוצתי בנשים וגברים, בהתאם לצרכים ולאבחון
· ייזום פעולות מניעה והסברה ברמה העירונית, בשיתוף המחלקה למשאבי קהילה
· הקמת ועדות רב מקצועיות להתייעצות הנוגעות לטיפול בלקוחות משולבות עם גורמים נוספים המטפלים בלקוח, בהתאם לצורך ולתכנית ההתערבות
· ייזום והשתתפות בפורומים ברמה העירונית בנושא אלימות באזרחים ותיקים
· תיעוד הטיפול וההתערבות בתיק הלקוח ועדכון שוטף של מנהל הטיפול עו"ס המשפחה
דרישות:
תנאי סף:
· תואר בוגר בעבודה סוציאלית של מוסד להשכלה גבוהה בישראל המוכר על פי חוק המועצה
להשכלה גבוהה, תשי"ח - 1958, או של מוסד להשכלה גבוהה שהוכר או שניתן לו היתר כאמור
בסעיף 28א לחוק האמור, או שהוא בעל תואר אחר בעבודה סוציאלית של מוסד כאמור
או
תואר בוגר או תואר אחר בעבודה סוציאלית של מוסד להשכלה גבוהה ללימודי עבודה
סוציאלית מחוץ לישראל

· רישום בפנקס העובדים הסוציאליים
· 3 שנות ניסיון בעבודה סוציאלית, רצוי שנתיים לפחות בתחום הטיפול באוכלוסיית האזרחים הוותיקים
· בעל/ת הכשרה מוכרת בתחום הטיפול בהתעללות והזנחה בקרב אזרחים ותיקים או התחייבות לצאת לקורס בתחום, במועד שייקבע ע"י העירייה, ולסיימו בהצלחה

כישורים ודרישות נוספות:
· תואר שני בעבודה סוציאלית – יתרון
· הכשרה לחוק ההגנה על חוסים ואפוטרופסות - יתרון
· שליטה בסביבה ממוחשבת ובתוכנת ה-office
· יכולת עבודה בצוות
· תודעה שרותית גבוהה
· זמינות גבוהה ונגישה ללקוחות ולצוות המחלקה
· יכולת גמישות בנוכחות בהתאם למקרי החירום ושיקול דעת מנהלת המחלקה

יש להעביר קורות חיים בצירוף אסמכתאות להוכחת עמידה בתנאי הסף (תעודות השכלה,
אישורי העסקה¹ ומסמכים נוספים ככל ונדרש) לאגף משאבי אנוש, רח' בן גוריון 22 הרצליה,
במייל² [email protected] עד ליום 02/05/2024.

¹על אישור העסקה לכלול תאריכי העסקה מלאים, היקף משרה, פירוט תוכן התפקיד וניסיון ניהולי ככל שנדרש
²בהגשת מועמדות/מסמכים באמצעות המייל - במידה ולא התקבל אישור אוטומטי על קבלת הפניה,
יש לדאוג ולהגיש מועמדות/מסמכים בדרכים חלופיות ( בפקס/ הגשה ידנית/ באמצעות חשבון email אחר).
- הצעות שאינן עונות על דרישות המכרז או הצעות שלהן לא יצורפו תעודות ומסמכים נדרשים לא תיענינה.
- תינתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם אשר אינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות המקומית, אם המועמד הינו בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.
- תינתן עדיפות למועמד עם צרכים מיוחדים, וזאת בהתאם לכשירותו לביצוע העבודה הנדרשת.
- מועמד עם מוגבלות זכאי לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה לעבודה.
- מועמד שהנו קרוב משפחה של עובד עירייה אחר או נבחר ציבור נדרש להצהיר על כך וקליטתו
לעבודה מותנית באישור ועדה עירונית או ועדת השירות במשרד הפנים.
- על המועמד לפרט בדבר נושאים העלולים להעמידו בניגוד עניינים
בכל מקום בו נכתב בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה ולהיפך.
היקף משרה: משרה חלקית
קוד משרה: 33/2024
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

אחראי/ת שט"י - מנהל/ת התחנה לטיפול משפחתי בהרצליה

אחראי/ת שט"י - מנהל/ת התחנה לטיפול משפחתי בהרצליה

עיריית הרצליה

17/04/2024

תיאור תפקיד:
מכרז פנים/חוץ מס' 32/2024
בהתאם לסעיף 3 לתקנות העיריות (מכרזים לקבלת עובדים), תש"ם – 1979,
מכריזה בזאת עיריית הרצליה על משרה פנויה כדלקמן:

דרוש/ה: אחראי/ת שט"י - מנהל/ת התחנה לטיפול משפחתי בהרצליה

האגף לשירותים חברתיים, מחלקת פרט ומשפחה - התחנה לטיפול משפחתי
כפיפות: מנהל מחלקת פרט ומשפחה

היקף המשרה: 50%-80%

דרוג: עו"ס דרגה: בהתאם להסכם שכר עו"סים חדש

תיאור התפקיד:
· אחריות למתן שירות מקצועי לאוכלוסייה במצבי משברי חיים, מעברים או בעלת בעיות מורכבות בתחום חיי המשפחה והנישואין- שירות המחייב מקצועיות ספציפית בתחום ההכשרה כמטפל/ת משפחתי/ת
· שותפות בקביעת מדיניות האגף ואחריות לביצוע תכנית העבודה בתחנה לטיפול משפחתי
· אחריות על הקשר עם עובדי האגף לשירותים חברתיים לגבי קבלת הפניות והטיפול בלקוחות מהאגף, תוך קיום מעקב ודיווח על פי הצורך
· ניהול והדרכת צוות העובדים בתחנה
· ניהול והדרכת המתמחים העובדים בתחנה
· עוסק/ת בטפול ישיר בלקוחות התחנה
· עידוד התפתחות העובדים בתחנה, תכנון השתלמות והרחבת הידע של עובדי התחנה
· חבר/ה בצוות הנהלת המחלקה, השתתפות בישיבות הנהלת המחלקה
· ייזום וקידום פרויקטים ופיתוח מענים בהתאם למגמות ודרישות חברתיות בתחנה לטובת אוכלוסיית העיר
· אחריות לתכנון, ארגון, ניהול וביצוע הפעילות בתחנה
· מעקב ודיווח אחר פעילות התחנה
דרישות:
תנאי סף:
· תואר בוגר בעבודה סוציאלית של מוסד להשכלה גבוהה בישראל המוכר על פי חוק המועצה
להשכלה גבוהה, תשי"ח – 1958, או של מוסד להשכלה גבוהה שהוכר או שניתן לו היתר כאמור
בסעיף 28א לחוק האמור, או שהוא בעל תואר אחר בעבודה סוציאלית של מוסד כאמור
או
תואר בוגר או תואר אחר בעבודה סוציאלית של מוסד להשכלה גבוהה ללימודי עבודה
סוציאלית מחוץ לישראל

· רישום בפנקס העובדים הסוציאליים

· 6 שנות ניסיון בעבודה טיפולית לאחר סיום הלימודים, מתוכן לפחות 3 שנות ניסיון בתחום
ההתמחות (טיפול משפחתי)

· בוגר/ת קורס מוכר ע"י המשרד בתחום התמחות השט"י (טיפול משפחתי) בהיקף של לפחות 300
שעות לימוד

· בוגר/ת קורס הדרכה ובעל/ת כושר הדרכת עובדים בתחום

כישורים ודרישות נוספות:
· תואר שני בעבודה סוציאלית – יתרון
· הסמכה מטעם האגודה לטיפול זוגי משפחתי להדרכת מדריכים- יתרון
· ניסיון בעבודה במסגרת מחלקה לשירותים חברתיים – יתרון
· יכולת מקצועית וניסיון בתחומי ידע נוספים (טראומה, שכול, טיפול קבוצתי, תיאום הורי/אחר)- יתרון
· יכולת למתן טיפול מעמיק
· כישורים בינאישיים לעבודה בצוות
· יכולת לעבודה בשיתוף עם גורמי טיפול נוספים

יש להעביר קורות חיים בצירוף אסמכתאות להוכחת עמידה בתנאי הסף (תעודות השכלה,
אישורי העסקה¹ ומסמכים נוספים ככל ונדרש) לאגף משאבי אנוש, רח' בן גוריון 22 הרצליה,
במייל² [email protected] עד ליום 02/05/2024.

¹על אישור העסקה לכלול תאריכי העסקה מלאים, היקף משרה, פירוט תוכן התפקיד וניסיון ניהולי ככל שנדרש
²בהגשת מועמדות/מסמכים באמצעות המייל - במידה ולא התקבל אישור אוטומטי על קבלת הפניה,
יש לדאוג ולהגיש מועמדות/מסמכים בדרכים חלופיות ( בפקס/ הגשה ידנית/ באמצעות חשבון email אחר).
- הצעות שאינן עונות על דרישות המכרז או הצעות שלהן לא יצורפו תעודות ומסמכים נדרשים לא תיענינה.
- תינתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם אשר אינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות המקומית, אם המועמד הינו בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.
- תינתן עדיפות למועמד עם צרכים מיוחדים, וזאת בהתאם לכשירותו לביצוע העבודה הנדרשת.
- מועמד עם מוגבלות זכאי לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה לעבודה.
- מועמד שהנו קרוב משפחה של עובד עירייה אחר או נבחר ציבור נדרש להצהיר על כך וקליטתו
לעבודה מותנית באישור ועדה עירונית או ועדת השירות במשרד הפנים.
- על המועמד לפרט בדבר נושאים העלולים להעמידו בניגוד עניינים
בכל מקום בו נכתב בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה ולהיפך.
היקף משרה: משרה חלקית
קוד משרה: 32/2024
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

עו"ס הסדר חובות ומיצוי זכויות

עו"ס הסדר חובות ומיצוי זכויות

עיריית הרצליה

15/04/2024

תיאור תפקיד:
עיריית הרצליה

האגף לשירותים חברתיים - מחלקת משאבי קהילה


דרוש/ה: עו"ס הסדר חובות ומיצוי זכויות

כפיפות: מנהלת מחלקת משאבי קהילה

תיאור התפקיד:
· טיפול פרטני בלקוחות המצויים בחובות ובתהליכי הסדר חובות בארנונה, הוצל"פ וכו'
· הגדרת יעדים עם הלקוח
· מתן כלים להתמודדות עם חובות וייצוב שגרת חיים בתחום הכלכלי
· סיוע וליווי צמוד בשלבי הסדרת החובות
· זיהוי וליווי בהסרת חסמים ופתרון קונפליקטים
· תכלול תחום מיצוי הזכויות:
- מתן הדרכה לפעילים ומתנדבים בתחום מיצוי הזכויות
- יצירת שיתופי פעולה עם כל הגופים הרלוונטיים
- מעקב ובקרה על הטיפול בפניות הלקוחות
- עריכת אינטייק ללקוחות לבדיקה ומיצוי זכויות נוספות
- גיבוש מדיניות ונהלי עבודה בנושא מיצוי זכויות
- קשר שוטף מול הלקוחות והנגשת המידע בדבר התקדמות תהליך מיצוי הזכויות עבורם
· שיווק הפרויקטים וחשיפתם לגורמים רלוונטיים
· ניהול ממשקי עבודה ושיתופי פעולה מול ארגונים בירוקרטים, ורשויות המדינה
· הפקת דוחות מעקב תקופתיים על התקדמות התהליכים מול מוסדות חיצוניים
· ריכוז ופיתוח פרויקטים קהילתיים בתחום התנהלות הכלכלית
· נדרשת עבודה בשעות אחה"צ – לפחות יום אחד בשבוע
דרישות:
תנאי סף:
· תואר בוגר בעבודה סוציאלית של מוסד להשכלה גבוהה בישראל המוכר על פי חוק המועצה
להשכלה גבוהה, תשי"ח – 1958, או של מוסד להשכלה גבוהה שהוכר או שניתן לו היתר כאמור בסעיף 28א לחוק האמור, או שהוא בעל תואר אחר בעבודה סוציאלית של מוסד כאמור
או
תואר בוגר או תואר אחר בעבודה סוציאלית של מוסד להשכלה גבוהה ללימודי עבודה סוציאלית
מחוץ לישראל
· רישום בפנקס העובדים הסוציאליים

כישורים ודרישות נוספות:
· ניסיון קודם מתחום מיצוי הזכויות – יתרון משמעותי
· ניסיון בליווי תהליכים אישיים - יתרון
· הכרות עם אוכלוסיות בעלות חסמים כלכליים – יתרון
· ניסיון בעבודה עם מתנדבים - יתרון
· ידע וניסיון בעבודה קהילתית – יתרון
· שליטה גבוהה בשפה בעברית, כושר ביטוי בכתב ובע"פ
· סדר וארגון, יכולת עבודה עצמאית, אסרטיביות ויכולת להניע תהליכים
· סבלנות, יחסי אנוש מצוינים, יכולת עבודה בצוות, מוכוונות שירותית גבוהה
· שליטה גבוהה בסביבת עבודה ממוחשבת לרבות יישומי office
· יכולת ונכונות לעבודה גם בשעות אחה"צ


היקף משרה: 60%
עבודה בשעות אחה"צ – לפחות יום אחד בשבוע (גמיש)

דרוג: עו"ס דרגה: בהתאם להסכם שכר עו"סים חדש

יש להעביר קורות חיים בצירוף אסמכתאות להוכחת עמידה בתנאי הסף (תעודות השכלה,
אישורי העסקה ומסמכים נדרשים אחרים) למייל: [email protected]

הצעות שאינן עונות על הדרישות או הצעות שלהן לא יצורפו תעודות ומסמכים נדרשים לא תיענינה.
תינתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם אשר אינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות המקומית, אם המועמד הינו בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.
תינתן עדיפות למועמד עם צרכים מיוחדים, וזאת בהתאם לכשירותו לביצוע העבודה הנדרשת.
מועמד עם מוגבלות זכאי לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה לעבודה.
מועמד שהנו קרוב משפחה של עובד עירייה אחר או נבחר ציבור נדרש להצהיר על כך וקליטתו
לעבודה מותנית באישור ועדה עירונית או ועדת השירות במשרד הפנים.
על המועמד לפרט בדבר נושאים העלולים להעמידו בניגוד עניינים
בכל מקום בו נכתב בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה ולהיפך.
היקף משרה: משרה חלקית
קוד משרה: JB-00047
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

עו"ס משפחות טיפול במפונים

עו"ס משפחות טיפול במפונים

עיריית הרצליה

15/04/2024

תיאור תפקיד:
עיריית הרצליה
האגף לשירותים חברתיים - מחלקת משפחות, ילדים, נוער וצעירים


דרוש/ה: עו"ס משפחות טיפול במפונים

כפיפות: מדריך - ראש צוות

תיאור התפקיד:
· עבודה במשרה זמנית בתקופת המלחמה בבתי מלון בהם שוהים מפונים ומתפנים מהדרום ומהצפון
· טיפול בלקוחות ובמשפחות מפונים במטרה לשפר תפקודם האישי, המשפחתי והחברתי, ע"י יעוץ , טיפול ישיר ועקיף והפנייה למוסדות ושירותים רלבנטיים, עפ"י השיטות והמיומנויות המקובלות במקצוע,
הכל בהתאם למדיניות משרד העבודה והרווחה והאגף לשירותים חברתיים
· פיתוח וקיום קשרים עם אנשים ומוסדות בקהילה למען קידום שירותי המחלקה וטיפול באוכלוסיות
היעד של מוסדות אלה (שלוחה)
· שיפור מצבן של אוכלוסיות המטופלות באמצעות הפעלת תכניות אישיות, משפחתיות, קבוצתיות וקהילתיות
· קיום מפגשים ושיחות עם הלקוחות לצורך איתור וטיפול
· קיום קשר עם לקוחות במוסדות ועריכת ביקורים לשם הבטחת המשכיות הטיפול
· נקיטת יוזמה לאיתור בעיות וצרכים חברתיים בקהילה והצגתם בפני הממונים
· הפעלה, הדרכה והנחיית עובדים סמך מקצועיים ומתנדבים (בתנאי שקיבל/ה הכשרה מתאימה לכך)
· ניהול רישום ומעקב אחר התוכניות הטיפוליות ודיווח לממונים בכתב ובעל פה כנדרש
· השתתפות בוועדות ובדיונים, בהתאם להנחיות הממונים
· בניית תכניות טיפול ויישומן לרבות תכניות לאור החוק ובמסגרת החוק לילד ולמשפחתו
· ניהול תיקיית הלקוחות בתכנת מחשב מותאמת
דרישות:
תנאי סף:
· תואר בוגר בעבודה סוציאלית של מוסד להשכלה גבוהה בישראל המוכר על פי חוק המועצה
להשכלה גבוהה, תשי"ח – 1958, או של מוסד להשכלה גבוהה שהוכר או שניתן לו היתר כאמור
בסעיף 28א לחוק האמור, או שהוא בעל תואר אחר בעבודה סוציאלית של מוסד כאמור
או
תואר בוגר או תואר אחר בעבודה סוציאלית של מוסד להשכלה גבוהה ללימודי עבודה
סוציאלית מחוץ לישראל

· רישום בפנקס העובדים הסוציאליים

כישורים ודרישות נוספות:
· ניסיון בעבודה או בהכשרה במחלקת רווחה- יתרון
· ניסיון קודם בתחום הטיפול במשפחות נוער וילדים בסיכון-יתרון
· יכולת עבודה בצוות

היקף משרה: 100%
העסקה זמנית עד ליום 31/7/2024, קיימת אפשרות להארכה

דרוג: עו"ס דרגה: בהתאם להסכם שכר עו"סים חדש


יש להעביר קורות חיים בצירוף אסמכתאות להוכחת עמידה בתנאי הסף (תעודות השכלה,
אישורי העסקה ומסמכים נדרשים אחרים) למייל [email protected]


הצעות שאינן עונות על הדרישות או הצעות שלהן לא יצורפו תעודות ומסמכים נדרשים לא תיענינה.
תינתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם אשר אינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות המקומית, אם המועמד הינו בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.
תינתן עדיפות למועמד עם צרכים מיוחדים, וזאת בהתאם לכשירותו לביצוע העבודה הנדרשת.
מועמד עם מוגבלות זכאי לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה לעבודה.
מועמד שהנו קרוב משפחה של עובד עירייה אחר או נבחר ציבור נדרש להצהיר על כך וקליטתו
לעבודה מותנית באישור ועדה עירונית או ועדת השירות במשרד הפנים.
על המועמד לפרט בדבר נושאים העלולים להעמידו בניגוד עניינים
בכל מקום בו נכתב בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה ולהיפך.
היקף משרה: משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה: JB-00046
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

ממלא/ת מקום מזכירה באגף שירות, ארגון ומינהל

ממלא/ת מקום מזכירה באגף שירות, ארגון ומינהל

עיריית הרצליה

15/04/2024

תיאור תפקיד:
· עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת
· אחריות לניהול יומן
· מענה טלפוני ומתן מידע ראשוני לפונים
· כתיבת סיכומי ישיבות
· סיוע במשימות אגפיות וביצוע מטלות נוספות בהתאם לדרישת הממונה
· כפיפות: משנה למנכ"ל העירייה ו/או מי מטעמו
דרישות:

תנאי סף:
· 12 שנות לימוד או תעודת בגרות מלאה לפחות

כישורים ודרישות נוספות:
· ניסיון מקצועי מוכח בתפקיד מזכירותי/אדמניסטרטיבי - יתרון
· סדר, ארגון ויכולת תעדוף משימות, יכולת עבודה עצמאית ובתנאי לחץ, יוזמה וראש גדול
· יכולת ניסוח מכתבים ברמה גבוהה
· דיסקרטיות, אמינות ומהימנות אישית
· ידיעת השפה העברית על בוריה, כושר התבטאות בכתב ובע"פ
· שליטה בתוכנות office
· יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות, תודעת שירות גבוהה

היקף משרה: 100%

מתח דרגות: 6-8 בדרוג מינהלי או בדרוג מקביל

יש להעביר קורות חיים בצירוף אסמכתאות להוכחת עמידה בתנאי הסף (תעודות השכלה,
אישורי העסקה ומסמכים נוספים ככל ונדרש) לאגף משאבי אנוש, רח' בן גוריון 22 הרצליה,
במייל¹ [email protected].


¹בהגשת מועמדות/מסמכים באמצעות המייל - במידה ולא התקבל אישור אוטומטי על קבלת הפניה,
יש לדאוג ולהגיש מועמדות/מסמכים בדרכים חלופיות ( בפקס/ הגשה ידנית/ באמצעות חשבון email אחר).

- הצעות שאינן עונות על הדרישות או הצעות שלהן לא יצורפו תעודות ומסמכים נדרשים לא תיענינה.

- תינתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם אשר אינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות המקומית, אם המועמד הינו בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.

- תינתן עדיפות למועמד עם צרכים מיוחדים, וזאת בהתאם לכשירותו לביצוע העבודה הנדרשת.


- מועמד עם מוגבלות זכאי לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה לעבודה.

מועמד שהנו קרוב משפחה של עובד עירייה אחר או נבחר ציבור נדרש להצהיר על כך וקליטתו
לעבודה מותנית באישור ועדה עירונית או ועדת השירות במשרד הפנים.

על המועמד לפרט בדבר נושאים העלולים להעמידו בניגוד עניינים


בכל מקום בו נכתב בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה ולהיפך.
היקף משרה: משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה: ממשירותוארגון
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

עובד/ת ספרייה בבי"ס יסודי "ויצמן"

עובד/ת ספרייה בבי"ס יסודי "ויצמן"

עיריית הרצליה

09/04/2024

תיאור תפקיד:
עיריית הרצליה

מינהל חינוך וערכים –ה אגף לחינוך יסודי, בי"ס יסודי "ויצמן"

דרוש/ה: עובד/ת ספרייה בבי"ס יסודי "ויצמן"

כפיפות ניהולית: מנהלת בית הספר
כפיפות מקצועית: למנהלת מערכת הספריות הרצליה ולאחראית סניפים וספריות בתי הספר

תיאור התפקיד:
· תפעול ספריית ביה"ס:
− אחריות לאוסף: רכש, קטלוג, מיון ומפתוח עברית ואנגלית
− מתן שרותי יעוץ לתלמידים, מורים וצוות ביה"ס
− הדרכת תלמידים בעבודות חקר ולמידה
− מתן שעורי ספריה
− עידוד הקריאה
· סיוע בהכנת תכניות עבודה
· השתתפות בפרויקטים שונים של ביה"ס
· השתתפות בפורום ספרנים ו/או במפגשי מליאה במערכת הספריות בשעות הבוקר והצהרים
· קשר ודיווח שוטפים לאחראית ספריות בתי ספר במערכת הספריות
דרישות:
דרישות התפקיד:

תנאי סף:
· תואר אקדמי מושלם אשר נרכש במוסד המוכר ע"י המל"ג, או שקיבל הכרה מהגף להערכת תארים אקדמאיים מחו"ל
או
השכלה תורנית*
או
הנדסאי/טכנאי רשום (רשום בפנקס ההנדסאים/טכנאים) בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים
והטכנאים המוסמכים, התשע"ג – 2012

· חובת הצגת אישור על היעדר הרשעה בעבירת מין, בהתאם לחוק למניעת העסקה של עברייני מין במוסדות מסוימים, תשס"א – 2001 (קבלת הטפסים הרלוונטיים - מאגף משאבי אנוש בעירייה)

כישורים ודרישות נוספות:
· תואר בתחום המידענות/ספרנות/חינוך ו/או תעודת ספרן/מידען מורשה - יתרון
· ניסיון בעבודה ספרנית – יתרון
· הכרת תוכנה לניהול ספריות – יתרון
· ניסיון בהוראה ו/או תעודת הוראה - יתרון
· הכרת תוכנות office, יכולת למידה מהירה של תוכנות חדשות
· מיומנויות לדליית מידע מהאינטרנט וממקורות מידע ממוחשבים
· שליטה מושלמת בשפה העברית, ידיעת השפה האנגלית בינונית
· יכולת עבודה עצמאית ובצוות
· יחסי אנוש טובים

היקף משרה: 50%
דרוג ודרגה: בהתאם להשכלת המועמד/ת

*רשאי להגיש מועמדות למכרז שבנדון מי שנתקיימה בו אחת מהחלופות הבאות (לעניין השכלה תורנית)
ובתנאי שעומד ביתר תנאי הסף שבמכרז:
א. תעודת סמיכות לרבנות ( "יורה יורה" ) לפי אישור הרבנות הראשית לישראל
ב. - אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות לאחר גיל 18
- מעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל
שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר

יש להעביר קורות חיים בצירוף אסמכתאות להוכחת עמידה בתנאי הסף (תעודות השכלה,
אישורי העסקה ומסמכים נוספים ככל ונדרש) לאגף משאבי אנוש, רח' בן גוריון 22 הרצליה,
במייל¹ [email protected].

¹בהגשת מועמדות/מסמכים באמצעות המייל - במידה ולא התקבל אישור אוטומטי על קבלת הפניה,
יש לדאוג ולהגיש מועמדות/מסמכים בדרכים חלופיות ( בפקס/ הגשה ידנית/ באמצעות חשבון email אחר).
הצעות שאינן עונות על הדרישות או הצעות שלהן לא יצורפו תעודות ומסמכים נדרשים לא תיענינה.
תינתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם אשר אינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות המקומית, אם המועמד הינו בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.
תינתן עדיפות למועמד עם צרכים מיוחדים, וזאת בהתאם לכשירותו לביצוע העבודה הנדרשת.
מועמד עם מוגבלות זכאי לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה לעבודה.
מועמד שהנו קרוב משפחה של עובד עירייה אחר או נבחר ציבור נדרש להצהיר על כך וקליטתו
לעבודה מותנית באישור ועדה עירונית או ועדת השירות במשרד הפנים.
על המועמד לפרט בדבר נושאים העלולים להעמידו בניגוד עניינים
בכל מקום בו נכתב בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה ולהיפך
היקף משרה: משרה חלקית
קוד משרה: ספריה ויצמן
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

בודק/ת תכניות במחלקת תכנון עיר

בודק/ת תכניות במחלקת תכנון עיר

עיריית הרצליה

08/04/2024

תיאור תפקיד:
ייזום, בדיקה וטיפול בתכניות מתאר מקומיות או תכניות מפורטות שהוגשו לוועדה המקומית, בהתאם לחוק התכנון והבנייה ולתקנות שהותקנו מכוחו, ובהתאם למדיניות הוועדה המקומית ולהנחיות מהנדס הוועדה והממונה. כל זאת לרבות:
· ליווי, בדיקה, בקרה, מתן תנאים מקדימים, ניהול וטיפול בתכניות מתאר מקומיות או תכניות מפורטות בכל שלבי קידומן, ביוזמה עירונית, ממשלתית ופרטית. זאת לרבות גיבוש חוות דעת והמלצות תכנוניות לוועדה המקומית והמחוזית ובהתאם הנחיית יזמים, אדריכלים, יועצים ואנשי מקצוע נוספים
· ייזום והובלה של הליכי תכנון עירוניים בקני מידה משתנים, תוך אינטגרציה של דיסיפלינות תכנון שונות
· הכנה וקידום של מסמכי מדיניות תכנונית ותכניות אב לאזורים שונים בעיר בתיאום עם הגורמים הרלוונטים
· ניהול וליווי נושאים שוטפים ותחומי רוחב במחלקת התכנון העירוני, קידום תכניות עיצוב אדריכלי, בינוי ופיתוח מטעם אגף התכנון: מתן הנחיות ליזמים, גיבוש עמדת האגף תוך תיאום בין המחלקות השונות, וכן מתן חוות דעת בנושא במסגרת בקשות להיתרי בניה
· ליווי וקידום תכניות לצרכי רישום
· עיבוד וניתוח נתונים, הכנת מסמכי עמדה, מצגות, גיבוש מסמכים ומתן חוות דעת מקצועית בפורומים שונים בהתאם להנחיות הממונה
· קבלת קהל ומענה לפניות
· ביצוע משימות נוספות בתחום התכנון העירוני ככל שיידרש בהתאם להנחיות הממונה
דרישות:
תנאי סף:
· תואר אקדמי מושלם אשר נרכש במוסד המוכר ע"י המל"ג, או שקיבל הכרה מהגף להערכת תארים אקדמאיים מחו"ל באחד או יותר מהתחומים הבאים: גיאוגרפיה, אדריכלות, הנדסה אזרחית, מדעי החברה עם התמחות בתכנון עירוני ואזורי או תכנון ערים
או
הנדסאי רשום באותם תחומים (רשום בפנקס ההנדסאים והטכנאים) בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג - 2012
כישורים ודרישות נוספות:
· ניסיון מוכח של שנתיים לפחות בתחום הרלוונטי - יתרון
· ידע בהליכים סטטוטוריים, היכרות עם חוק תכנון ובניה
· ראייה תכנונית רחבה, חשיבה מחוץ לקופסא ויצירתיות
· הכרות עם תוכנות מבא"ת + AUTOCAD + GIS – יתרון
· הכרות עם תוכנות office
· בוגרי קורס המיועד לעובדים בוועדות המקומיות ו/או לבודקי תכניות - יתרון
· בעלי ניסיון בעריכת תכניות בנין עיר (תב"ע) או בדיקתן במוסד תכנון או תכניות בינוי ופיתוח - יתרון
· עברית ברמה גבוהה, כושר ביטוי גבוה בכתב ובע"פ
· ייצוגיות, אדיבות, יכולת שירותית גבוהה, יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות
· יכולת עבודה תחת לחץ


היקף משרה: 100%


מתח דרגות: 37-41 / 38-41 (בהתאם להשכלת המועמד/ת) דרוג: בהתאם להשכלת המועמד/ת

** המשך העסקה מותנה בעמידה במכרז פומבי


יש להעביר קורות חיים בצירוף אסמכתאות להוכחת עמידה בתנאי הסף (תעודות השכלה,
אישורי העסקה ומסמכים נוספים ככל ונדרש) לאגף משאבי אנוש, רח' בן גוריון 22 הרצליה,
במייל¹ [email protected].


¹בהגשת מועמדות/מסמכים באמצעות המייל - במידה ולא התקבל אישור אוטומטי על קבלת הפניה,
יש לדאוג ולהגיש מועמדות/מסמכים בדרכים חלופיות ( בפקס/ הגשה ידנית/ באמצעות חשבון email אחר).

הצעות שאינן עונות על הדרישות או הצעות שלהן לא יצורפו תעודות ומסמכים נדרשים לא תיענינה.

תינתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם אשר אינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות המקומית, אם המועמד הינו בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.

תינתן עדיפות למועמד עם צרכים מיוחדים, וזאת בהתאם לכשירותו לביצוע העבודה הנדרשת.


מועמד עם מוגבלות זכאי לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה לעבודה.

מועמד שהנו קרוב משפחה של עובד עירייה אחר או נבחר ציבור נדרש להצהיר על כך וקליטתו
לעבודה מותנית באישור ועדה עירונית או ועדת השירות במשרד הפנים.

על המועמד לפרט בדבר נושאים העלולים להעמידו בניגוד עניינים


בכל מקום בו נכתב בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה ולהיפך
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: תכנוןעיר
אזור: שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מדריך/ה למועדוניות גילי גן ובי"ס יסודי

מדריך/ה למועדוניות גילי גן ובי"ס יסודי

עיריית הרצליה

07/04/2024

תיאור תפקיד:
· העשרה וטיפול מול קבוצות של ילדים - עזרה בהכנת שיעורי בית
· הדרכת ילדי המועדונית
· הענקת יחס חם לילדים
· עבודה בשעות אחה"צ (בבקרים - עפ"י צורך)
דרישות:
תנאי סף:
· השכלה תיכונית מלאה, 12 שנות לימוד לפחות
· חובת הצגת אישור על היעדר הרשעה בעבירת מין, בהתאם לחוק למניעת העסקה של עברייני מין במוסדות מסוימים, תשס"א – 2001 (קבלת הטפסים הרלוונטיים - מאגף משאבי אנוש בעירייה)


כישורים ודרישות נוספות:
· ניסיון עבודה עם ילדים – יתרון
· מיומנות וניסיון בהדרכה קבוצתית - יתרון
· יכולת גבוהה ליצירת קשר עם ילדים
· יחסי אנוש מעולים
· יכולת ניסוח בכתב ובע"פ
· יכולת ונכונות לעבוד בשעות אחה"צ
· יכולת ונכונות לגמישות בשעות העבודה



היקף משרה: 100%
העבודה בשעות אחר הצהריים, ימים א' - ה' (עבודה בבקרים בעת הצורך)

דרוג ודרגה: חינוך, נוער חברה וקהילה או בדרוג מקביל (בהתאם להשכלת המועמד/ת)


המשך העסקה מותנה בעמידה במכרז פומבי




יש להעביר קורות חיים בצירוף אסמכתאות להוכחת עמידה בתנאי הסף (תעודות השכלה,
אישורי העסקה ומסמכים נדרשים אחרים) למייל [email protected]


הצעות שאינן עונות על הדרישות או הצעות שלהן לא יצורפו תעודות ומסמכים נדרשים לא תיענינה.



הערות:
- תינתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם אשר אינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות המקומית, אם המועמד הינו בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.

- תינתן עדיפות למועמד עם צרכים מיוחדים, וזאת בהתאם לכשירותו לביצוע העבודה הנדרשת.


- מועמד עם מוגבלות זכאי לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה לעבודה.

- מועמד שהנו קרוב משפחה של עובד עירייה אחר או נבחר ציבור נדרש להצהיר על כך וקליטתו לעבודה מותנית באישור ועדה עירונית או ועדת השירות במשרד הפנים.

- על המועמד לפרט בדבר נושאים העלולים להעמידו בניגוד עניינים



בכל מקום בו נכתב בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה ולהיפך.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: מדריך
אזור: שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מתאם/ת מחשוב בית-ספרי – בי"ס חט"ב "אלתרמן"

מתאם/ת מחשוב בית-ספרי – בי"ס חט"ב "אלתרמן"

עיריית הרצליה

03/04/2024

תיאור תפקיד:
· עזרה למורים והדרכתם בשילוב שימושי תקשוב בעבודתם
· סיוע בהפעלה שוטפת של תוכנות, לומדות וקישוריות לאינטרנט (גלישה, דואר אלקטרוני, חיפוש מידע וכו')
· סיוע למורים ולתלמידים בהטמעת השימוש בציוד התקשוב במעבדות המחשבים, בכיתות ובמרחבי הלימוד האחרים בבית הספר
· הכנת מעבדות המחשבים וציוד התקשוב וארגונם לפעילות שוטפת של מורים ותלמידים
· אחריות על שילוב שירותי רשת האינטרנט ועל השימוש בהם, וכן על תחזוקת אתר בית הספר
· התקנת תוכנות ייעודיות שהפעלתן נדרשת במעבדות בית הספר (להפעלת אוגרי נתונים, לומדות ועוד)
· נוכחות באירועים בית ספריים גדולים המצריכים שימוש באמצעים מתוקשבים כגון: ערב פתוח, ימי הורים, קמפוס הורים, אסיפת הורים, וועדות וכנסים עם גורמי פנים וחוץ בית ספריים
· סיוע בהיערכות בית ספרית ללמידה ולהוראה בסביבה מתוקשבת וכן בהיערכות לקיומן של בחינות מתוקשבות ושאלונים מתוקשבים
· סיוע בהטמעת מערכות מקוונות להוראה וללמידה ותמיכה במהלך שיעורים מקוונים
· התאמת מערכות המחשוב בבית הספר להגנה בפני איומי סייבר פנימיים וחיצוניים
· תמיכה טכנית למערך המצלמות וסיוע בתפעול במידת הצורך
· אחריות לתחזוק הפורטל הבית ספרי
· אחריות לתחום המדיה הדיגיטלית בחטיבה ( סיוע ותמיכה בהכנת מצגות/ עלונים דיגיטליים וכו')
· אחריות לתחזוקת הציוד, קשר עם ספקים ונותני שירות ותיקונים
דרישות:
תנאי סף:
· תואר אקדמי במדעי המחשב או בהנדסת מחשבים אשר נרכש במוסד המוכר ע"י המל"ג, או שקיבל הכרה מהגף להערכת תארים אקדמאיים מחו"ל
או
תואר אקדמי* אשר נרכש במוסד המוכר ע"י המל"ג, או שקיבל הכרה מהגף להערכת תארים אקדמאיים מחו"ל + סיום קורס גבוה בתחום מערכות מידע ממוחשבות בהיקף של 100 שעות לפחות
או
הנדסאי בוגר מגמת מחשבים/טכנולוגיה/הנדסה
או
סיום קורסים מתקדמים במערכות מידע/טכנאי מחשבים/ רכזי מחשוב או מובילי מחשוב בהיקף
של 120 שעות לפחות

· ניסיון של שנה אחת לפחות בתחום
· חובת הצגת אישור על היעדר הרשעה בעבירת מין, בהתאם לחוק למניעת העסקה של עברייני מין במוסדות מסוימים, תשס"א – 2001 (קבלת הטפסים הרלוונטיים - מאגף משאבי אנוש בעירייה)





כישורים ודרישות נוספות:
· ידע בהכנת מצגות
· שליטה בכל תוכנות האינטרנט וה - office ובשילוב בינן לבין תוכנות אחרות במערכת
· הכרה בסיסית וידע בתפעול רשתות, חיבור מתגי תקשורת וחיבור מחשבים לרשת
· יכולת הפעלה של ציוד היקפי מסוג: סורקים, מדפסות, לוח חכם, מקרנים וכד'
· יכולת התקנת מאגרי מידע ותוכנות
· יכולת למידת תוכנות מחשב חדשות בהתאם לצורך ע"פ דרישה
· יוזמה ומוסר עבודה גבוה
· יחסים בינאישיים מצוינים

היקף המשרה: 45% (כ-19 שעות שבועיות)

מתח דרגות: 38-40 בדרוג המח"ר או בדרוג מקביל או 8-10 בדרוג מינהלי (בהתאם להשכלת המועמד/ת)



*רשאי להגיש מועמדות למכרז שבנדון מי שנתקיימה בו אחת מהחלופות הבאות (לעניין תואר אקדמי מושלם ומוכר)
ובתנאי שעומד ביתר תנאי הסף שבמכרז:
א. תעודת סמיכות לרבנות ( "יורה יורה" ) לפי אישור הרבנות הראשית לישראל
ב. - אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות לאחר גיל 18
- מעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל.
שתיים משלוש בחינות אלה יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר.
ג. הנדסאים/טכנאים מוסמכים, בהתאם לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים ובכפוף לחוזרי מנכ"ל 1/2014, 7/2016

המשך העסקה מותנה בעמידה במכרז פומבי


יש להעביר קורות חיים בצירוף אסמכתאות להוכחת עמידה בתנאי הסף (תעודות השכלה, אישורי
העסקה¹ ומסמכים נדרשים אחרים) לאגף משאבי אנוש, רח' בן גוריון 22 הרצליה,
במייל² [email protected] או בפקס 09-9529143

¹על אישור העסקה לכלול תאריכי העסקה מלאים, היקף משרה, פירוט תוכן התפקיד וניסיון ניהולי ככל שנדרש

²בהגשת מועמדות/מסמכים באמצעות המייל - במידה ולא התקבל אישור אוטומטי על קבלת הפניה,
יש לדאוג ולהגיש מועמדות/מסמכים בדרכים חלופיות ( בפקס/ הגשה ידנית/ באמצעות חשבון email אחר).

- הצעות שאינן עונות על דרישות המכרז או הצעות שלהן לא יצורפו תעודות ומסמכים נדרשים לא תיענינה.


- תינתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם אשר אינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות המקומית, אם המועמד הינו בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.

- תינתן עדיפות למועמד עם צרכים מיוחדים, וזאת בהתאם לכשירותו לביצוע העבודה הנדרשת.


- מועמד עם מוגבלות זכאי לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה לעבודה.


- מועמד שהנו קרוב משפחה של עובד עירייה אחר או נבחר ציבור נדרש להצהיר על כך וקליטתו
לעבודה מותנית באישור ועדה עירונית או ועדת השירות במשרד הפנים.


- על המועמד לפרט בדבר נושאים העלולים להעמידו בניגוד עניינים



בכל מקום בו נכתב בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה ולהיפך.
היקף משרה: משרה חלקית
קוד משרה: JB-00042
אזור: שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

עו"ס דרי רחוב

עו"ס דרי רחוב

עיריית הרצליה

25/03/2024

תיאור תפקיד:
· איתור וחיזור ליצירת קשר ראשוני עם דרי רחוב במקום הימצאם
· ביצוע הערכה מקצועית ואבחון פסיכו-סוציאלי
· יצירת קשר ואמון עם דרי רחוב
· סיוע במציאת מסגרות זמניות
· מיצוי זכויות
· הפניה, ליווי ותמיכה ביצירת קשר עם גורמים רלוונטיים בקהילה (משרד הפנים, בריאות, בריאות הנפש וכו')
· השתתפות בוועדות ובדיונים, בהתאם להנחיות הממונים
· תכנון ותכלול תחום הטיפול בדרי רחוב בעיר
· עבודה בצוות, קבלת תמיכה וליווי
· קבלת הדרכה קבועה
דרישות:
תנאי סף:
· תואר בוגר בעבודה סוציאלית של מוסד להשכלה גבוהה בישראל המוכר על פי חוק המועצה
להשכלה גבוהה, תשי"ח – 1958, או של מוסד להשכלה גבוהה שהוכר או שניתן לו היתר כאמור
בסעיף 28א לחוק האמור, או שהוא בעל תואר אחר בעבודה סוציאלית של מוסד כאמור
או
תואר בוגר או תואר אחר בעבודה סוציאלית של מוסד להשכלה גבוהה ללימודי עבודה
סוציאלית מחוץ לישראל

· רישום בפנקס העובדים הסוציאליים

כישורים ודרישות נוספות:
· ניסיון בעבודה עם דרי רחוב – יתרון
· יכולת עבודה בצוות
· התחייבות לעבור הכשרה מתאימה והשתלמויות ייחודיות בתחום
· השתתפות בהכשרה ובהשתלמויות הנ"ל ועמידה בהצלחה בכל החובות מהווים תנאי להמשך
העסקת העובד/ת כעו"ס דרי רחוב
· יכולת ונכונות לעבודה גם בשעות אחה"צ בהתאם לנדרש ולצרכי היחידה


היקף משרה: 70%
אפשרות לגמישות באחוזי המשרה

דרוג: עו"ס דרגה: בהתאם להסכם שכר עו"סים חדש


יש להעביר קורות חיים בצירוף אסמכתאות להוכחת עמידה בתנאי הסף (תעודות השכלה,
אישורי העסקה ומסמכים נדרשים אחרים) למייל [email protected]


הצעות שאינן עונות על הדרישות או הצעות שלהן לא יצורפו תעודות ומסמכים נדרשים לא תיענינה.

תינתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם אשר אינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות המקומית, אם המועמד הינו בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.

תינתן עדיפות למועמד עם צרכים מיוחדים, וזאת בהתאם לכשירותו לביצוע העבודה הנדרשת.


מועמד עם מוגבלות זכאי לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה לעבודה.

מועמד שהנו קרוב משפחה של עובד עירייה אחר או נבחר ציבור נדרש להצהיר על כך וקליטתו
לעבודה מותנית באישור ועדה עירונית או ועדת השירות במשרד הפנים.

על המועמד לפרט בדבר נושאים העלולים להעמידו בניגוד עניינים

בכל מקום בו נכתב בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה ולהיפך.
היקף משרה: משרה חלקית
קוד משרה: עוסדרירחוב
אזור: שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מכוונים למעברי חציה סמוך לבית ספר יסודי "הנדיב"

מכוונים למעברי חציה סמוך לבית ספר יסודי "הנדיב"

עיריית הרצליה

19/03/2024

תיאור תפקיד:
· העבודה הינה בימים א' – ו' , 3 שעות ביום:
- בשעות הגעת הילדים לבי"ס (בין 7:30-8:30)
- בשעות עזיבת הילדים (בין 12:30-14:30)
· שעות הצהריים עשויות להשתנות בהתאם לשעות סיום הלימודים בביה"ס ובהתאם להנחיית מנהלת ביה"ס
· המועמד שיתקבל יידרש להציג אישור על היעדר הרשעה בעבירת מין, בהתאם לחוק למניעת העסקה
של עברייני מין במוסדות מסוימים, תשס"א – 2001 (קבלת הטפסים הרלוונטיים - מאגף משאבי אנוש בעירייה)

העסקה באמצעות העירייה

תקופת העסקה: עד תום שנת הלימודים וקייטנת הקיץ (21/07/2024 כולל).
דרישות:
יש להעביר קורות חיים לאגף משאבי אנוש, רח' בן גוריון 22 הרצליה, בפקס: 09-9529144
או במייל: [email protected]

לפרטים נוספים ניתן לפנות לרותם 09-9656116


תינתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם אשר אינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות המקומית, אם המועמד הינו בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.

תינתן עדיפות למועמד עם צרכים מיוחדים, וזאת בהתאם לכשירותו לביצוע העבודה הנדרשת.


מועמד עם מוגבלות זכאי לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה לעבודה.

מועמד שהנו קרוב משפחה של עובד עירייה אחר או נבחר ציבור נדרש להצהיר על כך וקליטתו
לעבודה מותנית באישור ועדה עירונית או ועדת השירות במשרד הפנים.

על המועמד לפרט בדבר נושאים העלולים להעמידו בניגוד עניינים


בכל מקום בו נכתב בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה ולהיפך.
היקף משרה: משרה חלקית
קוד משרה: מכווןמעברחציה
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

ממלא/ת מקום סגנית מנהלת מחלקת תכנון עיר

ממלא/ת מקום סגנית מנהלת מחלקת תכנון עיר

עיריית הרצליה

19/03/2024

תיאור תפקיד:
דרוש/ה: ממלא/ת מקום סגנית מנהלת מחלקת תכנון עיר

החלפה בגין יציאה לחופשת לידה

תיאור התפקיד:
· סיוע למנהלת המחלקה בבניית תכניות עבודה, אחריות למעקב אחר ביצוען, קיום הערכות מצב תקופתיות לבדיקת עמידה ביעדים ולוחות זמנים, חניכת עובדים
· ריכוז מנהלי שוטף של עבודת המחלקה, טיפול ומעקב אחר ביצוע משימות מחלקתיות
· משמש/ת כבודק/ת תכניות לכל דבר ועניין בהתאם להגדרות ותיאור התפקיד כפי שנרשם במסמך משרד הפנים, ובכלל כך:
- בדיקה, בקרה, מתן תנאים מקדימים וטיפול בתכניות בניין עיר ביוזמה עירונית או פרטית
- מתן חוות דעת מקצועית בפורומים שונים
- קבלת קהל ומענה לפניות
· גיבוש מסמכים ומתן חוות דעת מקצועית בפורומים שונים לרבות ייצוג עמדת מהנדסת העיר והועדה המקומית מול ועדות התכנון המקומית, המחוזית וגופי תכנון ארציים
· עבודה מול יועצים חיצוניים ומתן הנחיות לגיבוש תוכניות, מסמכי מדיניות, סקרים וכדומה עד להשלמתם
· טיפול בכלל סוגיות התכנון של חוף הים, לרבות קידום תכניות בניין עיר בסביבת החוף, בהתאם להנחיות מנהלת מחלקת תכנון עיר ודירקטיבת מהנדסת העיר
· ביצוע משימות נוספות בתחום התכנון העירוני בהתאם להנחיות הממונה
· מילוי מקום מנהלת המחלקה בהיעדרה
· כפיפות: מנהלת מחלקת תכנון עיר
דרישות:

תנאי סף:

השכלה
· תואר אקדמי מושלם אשר נרכש במוסד המוכר ע"י המל"ג, או שקיבל הכרה מהגף להערכת תארים אקדמאיים מחו"ל באחד או יותר מהתחומים הבאים: גיאוגרפיה, אדריכלות, הנדסה אזרחית, מדעי החברה עם התמחות בתכנון עירוני ואזורי או תכנון ערים
או
הנדסאי רשום באותם תחומים (רשום בפנקס ההנדסאים והטכנאים) בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג – 2012
ניסיון מקצועי
· עבור בעל תואר אקדמי - ניסיון מוכח של 3 שנים לפחות בתחום העיסוק הרלוונטי
· עבור הנדסאי רשום – ניסיון מוכח של 4 שנים לפחות בתחום העיסוק הרלוונטי


כישורים ודרישות נוספות:
· ניסיון בניהול / הנחיית צוות - יתרון
· ידע בהליכים סטטוטוריים, היכרות עם חוק התכנון והבניה
· עברית ברמה גבוהה, כושר ביטוי גבוה בכתב ובע"פ
· הכרות עם תוכנות מבא"ת + AUTOCAD + GIS
· הכרות עם תוכנות office
· בוגרי קורס המיועד לעובדים בוועדות המקומיות ו/או לבודקי תכניות - יתרון
· בעלי ניסיון בעריכת תכניות בנין עיר (תב"ע) או בדיקתן במוסד תכנון – יתרון
· עברית ברמה גבוהה, כושר ביטוי גבוה בכתב ובע"פ
· ייצוגיות, אדיבות, יכולת שירותית גבוהה ויחסי אנוש מעולים
· תעדוף משימות ויכולת עבודה תחת לחץ


היקף משרה: 100%

מתח דרגות: 39-41 דרוג: בהתאם להשכלת המועמד/ת

יש להעביר קורות חיים בצירוף אסמכתאות להוכחת עמידה בתנאי הסף (תעודות השכלה,
אישורי העסקה¹ ומסמכים נוספים ככל ונדרש) לאגף משאבי אנוש, רח' בן גוריון 22 הרצליה,
במייל² [email protected] .


¹על אישור העסקה לכלול תאריכי העסקה מלאים, היקף משרה, פירוט תוכן התפקיד וניסיון ניהולי ככל ונדרש

²בהגשת מועמדות/מסמכים באמצעות המייל - במידה ולא התקבל אישור אוטומטי על קבלת הפניה,
יש לדאוג ולהגיש מועמדות/מסמכים בדרכים חלופיות ( בפקס/ הגשה ידנית/ באמצעות חשבון email אחר).

− הצעות שאינן עונות על דרישות המודעה או הצעות שלהן לא יצורפו תעודות ומסמכים נדרשים לא תיענינה

− תינתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם אשר אינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות המקומית, אם המועמד הינו בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים

− תינתן עדיפות למועמד עם צרכים מיוחדים, וזאת בהתאם לכשירותו לביצוע העבודה הנדרשת


− מועמד עם מוגבלות זכאי לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה לעבודה

מועמד שהנו קרוב משפחה של עובד עירייה אחר או נבחר ציבור נדרש להצהיר על כך וקליטתו
לעבודה מותנית באישור ועדה עירונית או ועדת השירות במשרד הפנים

על המועמד לפרט בדבר נושאים העלולים להעמידו בניגוד עניינים

בכל מקום בו נכתב בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה ולהיפך.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: סגןתכנון
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

פקחים מסייעים במערך הפיקוח העירוני ("שיטור עירוני") 2 משרות

פקחים מסייעים במערך הפיקוח העירוני ("שיטור עירוני") 2 משרות

עיריית הרצליה

19/03/2024

תיאור תפקיד:
· ביצוע פעולות פיקוח ואכיפה של חוקים ותקנות שבתחום סמכות הרשות המקומית וכמוגדר
ב"סל העבירות" לעניין פעילות מערך האכיפה העירוני
· סיור (ממונע או רגלי) ברחבי העיר ובמתקני הרשות המקומית לצורך מניעת הפרות סדר ציבורי/עבירות
איכות חיים לפי חוקי העזר העירוניים / אירועים ביטחוניים / אירועים פליליים
· אכיפת חוקי עזר עירוניים בכללם: רישוי עסקים, חניה, שמירת הסדר והניקיון, מניעת מפגעים,
סיוע בהשלטת סדר, אבטחת אירועים מיוחדים, טיפול בפניות ציבור
· סיוע בעת הצורך לכוחות הביטחון בעיר ולמערך הפיקוח העירוני
· עמידה במטלות שונות באבטחה עפ"י הנחיות הנהלת העיר ועפ"י צרכי העירייה
· התפקיד דורש עבודה במדים + נשק
· שעות עבודה מפוצלות ובלתי שגרתיות בהתאם לצרכים, כולל עבודה בימי שישי שבת וחג
דרישות:
תנאי סף:
· 12 שנות לימוד או תעודת בגרות לפחות
· רישיון נהיגה דרגה B בתוקף
· אישור מרופא תעסוקתי מורשה בדבר כשירות רפואית
· תושב/ת קבע או בעל/ת אזרחות ישראלית
· תעודת פקח עירוני בתוקף או התחייבות להשתתף ולעבור בהצלחה קורס פקח עירוני בפרק הזמן שייקבע ע"י העירייה
· מעבר בהצלחה של קורס להכשרת פקחים מסייעים וכל קורס או השתלמות נוספת המחויבים ע"י המשרד לביטחון פנים, וזאת בפרק הזמן שייקבע ע"י העירייה
· העסקה במשרה זו כרוכה בקבלת האישורים המתאימים מהמשרד לביטחון פנים, משטרת ישראל
והיועצת המשפטית של העירייה או מי מטעמה - כפי שנרשם בתיאור התפקיד, במסמך מטעם משרד
הפנים/מינהל השלטון המקומי


כישורים ודרישות נוספות:
· בוגר/ת קורס פיקודי או קורס קצינים בצבא / משטרה / שב"כ – יתרון
· ניסיון מקצועי בתחום העיסוק של המשרה - יתרון
· כושר ביטוי בכתב ובע"פ ועברית ברמה גבוהה
· אמינות ומהימנות אישית
· יחסי אנוש טובים, כושר עבודה בצוות
· ייצוגיות, סמכותיות, אסרטיביות
· קפדנות ודייקנות בביצוע העבודה
· הכרות עם תוכנת ה-office
· יכולת התמודדות במצבי לחץ
· שירות צבאי מלא - יתרון
· רובאי 05 ומעלה – יתרון



היקף משרות: 100% למשרה
עבודה במתכונת של 3 משמרות ביום, כולל ימי שישי, שבת וחג

מתח דרגות: 6-8 בדרוג מינהלי או בדרוג מקביל

המשך העסקה מותנה בעמידה במכרז פומבי


יש להעביר קורות חיים בצירוף אסמכתאות להוכחת עמידה בתנאי הסף (תעודות השכלה,
אישורי העסקה ומסמכים נוספים ככל ונדרש) לאגף משאבי אנוש, רח' בן גוריון 22 הרצליה,
במייל¹ [email protected].


¹בהגשת מועמדות/מסמכים באמצעות המייל - במידה ולא התקבל אישור אוטומטי על קבלת הפניה,
יש לדאוג ולהגיש מועמדות/מסמכים בדרכים חלופיות ( בפקס/ הגשה ידנית/ באמצעות חשבון email אחר).

הצעות שאינן עונות על הדרישות או הצעות שלהן לא יצורפו תעודות ומסמכים נדרשים לא תיענינה.

תינתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם אשר אינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות המקומית, אם המועמד הינו בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.

תינתן עדיפות למועמד עם צרכים מיוחדים, וזאת בהתאם לכשירותו לביצוע העבודה הנדרשת.


מועמד עם מוגבלות זכאי לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה לעבודה.

מועמד שהנו קרוב משפחה של עובד עירייה אחר או נבחר ציבור נדרש להצהיר על כך וקליטתו
לעבודה מותנית באישור ועדה עירונית או ועדת השירות במשרד הפנים.

על המועמד לפרט בדבר נושאים העלולים להעמידו בניגוד עניינים


בכל מקום בו נכתב בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה ולהיפך
היקף משרה: משרה מלאה, משמרות
קוד משרה: שיטור
אזור: שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
1 2 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!