תיאור תפקיד:
האגף לשירותים חברתיים - מחלקת משפחות, ילדים, נוער וצעירים כפיפות: מנהלת המחלקה ו/או מדריך - ראש צוות היקפי משרות: 100% למשרה העסקה זמנית עד ליום 30/04/2025, תיתכן אפשרות להארכה דרוג: עו"ס דרגה: בהתאם להסכם שכר עו"סים חדש תיאור התפקיד: · בניית יחסי אמון וקירבה עם המשפחה ומתן סיוע בהתמודדותה עם אתגרי החיים ומיצוי זכויות · ביצוע הערכה מתמדת של מצב המשפחה בתחומי החיים השונים, בדגש על נקודת מבטה ביחס למאפייניה, לצרכיה, לכוחותיה ולמשאבים שברשותה · בניית תכנית התערבות בשותפות עם המשפחה אשר תגדיר את התוצאות הרצויות, יעדים ופעולות הנדרשות להשגתם · אחריות כוללת על ניהול ההתערבות במשפחה מול גורמי הטיפול בקהילה ומחוצה לה · הפניה, ליווי, תיווך למגוון מענים של האגף ולשירותים בקהילה ומחוצה לה. · קיום ביקורי בית · ייעוץ למשפחה וסיוע אקטיבי במימוש זכויות · עבודה בשותפות עם עובדים סוציאליים לחוק לשינוי במצב המשפחה והפרטים בה במקרה הצורך · ליווי והדרכה של בעלי תפקיד המלווים את המשפחה: מלווה משפחה, סמך מקצועי, מתנדבים · כתיבת חוות דעת מקצועיות לקידום יישום תכנית ההתערבות במשפחה, ככל שנדרש · ניהול תקציבי של המענים והסיוע למשפחה · ריכוז מידע אודות המשפחה, בהסכמתה ותיעוד · סיום ההתערבות בהתאם לתבחינים וסגירת תיק התערבות · ווידוא כי כל הפעולות מבוצעות בהקפדה על כללי סודיות ואתיקה בכל הקשור להתערבות שלו ושל שותפי התפקיד עם המשפחה · טיפול, ליווי וסיוע למשפחות מקרב משפחות החטופים ו/או השבים ו/או אוכלוסיות נוספות שנפגעו במלחמה בהתאם למדיניות המשרד שתקבע מעת לעת · עבודה בהתאם למודל ההפעלה ולהנחיות המשרד · יצירת קשר שבועי (לפחות) עם המשפחה לצורכי הערכה, תמיכה וסיוע · ניהול שותפויות מורכבות ומרובות לשיפור מצב המשפחה עם גורמים באגף, בקהילה וגורמים אחרים שנמצאים בקשר עמה · ייזום והשתתפות בצוותים בין מקצועיים לפיתוח, תכנון ולשיפור המענים לטובת מקבלי השרות · עדכון ממונה משי"ק במצב המשפחות ותכניות ההתערבות בהתאם לדרישות · השתתפות בהדרכה דו חודשית ייעודית עבור תפקיד זה
דרישות:
דרישות התפקיד:תנאי סף:· תואר בוגר בעבודה סוציאלית של מוסד להשכלה גבוהה בישראל המוכר על פי חוק המועצה להשכלה גבוהה, תשי"ח – 1958, או של מוסד להשכלה גבוהה שהוכר או שניתן לו היתר כאמור בסעיף 28א לחוק האמור, או שהוא בעל תואר אחר בעבודה סוציאלית של מוסד כאמור אותואר בוגר או תואר אחר בעבודה סוציאלית של מוסד להשכלה גבוהה ללימודי עבודה סוציאלית מחוץ לישראל · רישום בפנקס העובדים הסוציאליים · העובד שייבחר יידרש להשתתף בהדרכה דו חודשית ייעודית כישורים ודרישות נוספות:· ידע וניסיון בטיפול במצבי חירום, טראומה ומשבר – יתרון · ניסיון בניהול התערבות במחלקות לשירותים חברתיים – יתרון · מחויבות ערכית לאוכלוסיות היעד של המחלקות לשירותים חברתיים · הבנה ויכולת הובלת תהליכי התערבות מורכבים · יכולת התמודדות טובה עם מצבי משבר ולחץ · יכולת מעולה ביצירת קשר בינאישי מיטיב (קשר ויחסי קירבה) · יצירתיות יש להעביר קורות חיים בצירוף אסמכתאות להוכחת עמידה בתנאי הסף (תעודות השכלה,אישורי העסקה ומסמכים נדרשים אחרים) למייל [email protected]- הצעות שאינן עונות על הדרישות או הצעות שלהן לא יצורפו תעודות ומסמכים נדרשים לא תיענינה. - תינתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם אשר אינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות המקומית, אם המועמד הינו בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים. - תינתן עדיפות למועמד עם צרכים מיוחדים, וזאת בהתאם לכשירותו לביצוע העבודה הנדרשת. - מועמד עם מוגבלות זכאי לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה לעבודה. - מועמד שהנו קרוב משפחה של עובד עירייה אחר או נבחר ציבור נדרש להצהיר על כך וקליטתולעבודה מותנית באישור ועדה עירונית או ועדת השירות במשרד הפנים.- על המועמד לפרט בדבר נושאים העלולים להעמידו בניגוד ענייניםבכל מקום בו נכתב בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה ולהיפך.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה:
109/2024
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
· העשרה וטיפול מול קבוצות של ילדים - עזרה בהכנת שיעורי בית · הדרכת ילדי המועדונית · הענקת יחס חם לילדים · עבודה בשעות אחה"צ (בבקרים - עפ"י צורך)
דרישות:
תנאי סף: · השכלה תיכונית מלאה, 12 שנות לימוד לפחות · חובת הצגת אישור על היעדר הרשעה בעבירת מין, בהתאם לחוק למניעת העסקה של עברייני מין במוסדות מסוימים, תשס"א – 2001 (קבלת הטפסים הרלוונטיים - מאגף משאבי אנוש בעירייה) כישורים ודרישות נוספות: · ניסיון עבודה עם ילדים – יתרון · מיומנות וניסיון בהדרכה קבוצתית - יתרון · יכולת גבוהה ליצירת קשר עם ילדים · יחסי אנוש מעולים · יכולת ניסוח בכתב ובע"פ · יכולת ונכונות לעבוד בשעות אחה"צ · יכולת ונכונות לגמישות בשעות העבודה היקף משרה: 100% העבודה בשעות אחר הצהריים, ימים א' - ה' (עבודה בבקרים בעת הצורך) דרוג ודרגה: חינוך, נוער חברה וקהילה או בדרוג מקביל (בהתאם להשכלת המועמד/ת) המשך העסקה מותנה בעמידה במכרז פומבי יש להעביר קורות חיים בצירוף אסמכתאות להוכחת עמידה בתנאי הסף (תעודות השכלה, אישורי העסקה ומסמכים נדרשים אחרים) למייל [email protected] הצעות שאינן עונות על הדרישות או הצעות שלהן לא יצורפו תעודות ומסמכים נדרשים לא תיענינה. הערות: - תינתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם אשר אינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות המקומית, אם המועמד הינו בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים. - תינתן עדיפות למועמד עם צרכים מיוחדים, וזאת בהתאם לכשירותו לביצוע העבודה הנדרשת. - מועמד עם מוגבלות זכאי לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה לעבודה. - מועמד שהנו קרוב משפחה של עובד עירייה אחר או נבחר ציבור נדרש להצהיר על כך וקליטתו לעבודה מותנית באישור ועדה עירונית או ועדת השירות במשרד הפנים. - על המועמד לפרט בדבר נושאים העלולים להעמידו בניגוד עניינים בכל מקום בו נכתב בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה ולהיפך.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
מדריך
אזור:
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
המשך העסקה מותנה בעמידה במכרז פומבי אחריות על הנושא הכספי והמנהלי בביה"ס: · ייעוץ למנהלת ביה"ס בתכנון התקציב והגשת הצעת התקציב לחשבות מינהל החינוך · מעקב ביצוע מול תקציב, התראה למנהלת ביה"ס ולחשבות מינהל החינוך לפני חריגה צפויה · ביצוע דיווחים כספיים לחשבות מינהל החינוך ולמשרד החינוך עפ"י הצורך · תשלום חשבונות ביה"ס מחשבון מוניציפאלי וחשבון הורים · תיעוד כל פעולות הכספים הנעשות בביה"ס · תשלומי הורים: גבייה, רישום, בקרה ודיווח · דיווח תשלומי הורים למערכת "אפיק" והפצת חוזר אגרת חינוך במערכת הכספים · גביית/קבלת תשלומים מלקוחות הפועלים בשטח ביה"ס · הנפקת דוחות בקרה תקופתיים לתקציב מוניציפאלי עבור מנהלת ביה"ס והרשות · הנפקת דוחות בקרה תקופתיים לתקציב הורים עבור מנהלת ביה"ס וועד הורים · ריכוז בקשות לוועדת הנחות בביה"ס ותיעוד דיוני הוועדה · אחריות על מתן שירותי מזכירות למנהלת ביה"ס, קבלת קהל, מענה טלפוני, תיאום פגישות וניהול היומן הממוחשב, מיילים ותיוקים · עבודה מול גורמים בתוך בית הספר ומחוצה לו - קיום קשר שוטף עם גורמי חוץ, משרד החינוך, עירייה, הורים, וכל גורם העומד בקשר עם ביה"ס · השתתפות ופיקוח על אירועים בית ספריים ואחריות על האירוח בביה"ס עפ"י דרישות מנהלת ביה"ס · ניהול תיקי עובדי ומורי ביה"ס · דיווח על שעות נוכחות והיעדרויות של עובדי ומורי ביה"ס לאגף משאבי אנוש מידי חודש · דיווח על היקפי משרה של מורים ועובדים ועל שינויים שיחולו · קשר עם משרד החינוך והרשות המקומית בנושאי כוח אדם בהוראה · עדכון מצבת המורים · פיקוח על תשלומי הורים בנושא השאלת ספרים אחריות על הלוגיסטיקה והתחזוקה של ביה"ס: · קבלת הצעות מחיר לצורך רכישת ציוד ושירותים לביה"ס · רכש/קניות של ביה"ס למטרות תחזוקה, הצטיידות · רכש/קניות של ביה"ס לפעילויות השונות, למגמות השונות, להשאלת ספרים · פנייה לרשות המקומית לקבלת שירותים הקשורים לתחזוקה ולפעילויות · ניהול מו"מ עם גורמי חוץ ששוכרים חדרים במבנה · סיוע לצוות המורים בכל הנוגע לארגון אירועים גדולים · טיפול בתחום בטיחות ביה"ס (תיקון ליקויים מדו"ח בטיחות, סיוע בהפעלת תרגילי בטיחות) · פיקוח על תהליך רכישת ספרים להשאלת ספרים
דרישות:
תנאי סף: · השכלה תיכונית מושלמת, 12 שנות לימוד לפחות · תעודת סיום קורס מנהלנים בבתי ספר בניהול עצמי, מוכר ע"י משרד החינוך ו/או ע"י מרכז השלטון המקומי או תעודת הנהלת חשבונות סוג 2 לפחות (תעודת מקצוע) והתחייבות לצאת לקורס מנהלנים בבתי ספר בניהול עצמי במועד שייקבע ע"י העירייה ולסיימו בהצלחה · המועמד שייבחר יידרש להציג אישור על היעדר הרשעה בעבירת מין, בהתאם לחוק למניעת העסקה של עברייני מין במוסדות מסוימים, תשס"א – 2001 (קבלת הטפסים הרלוונטיים - מאגף משאבי אנוש בעירייה) · המועמד שייבחר יידרש להציג אישור על היעדר הרשעה בעבירה של אלימות נגד קטין וחסר ישע, בהתאם לחוק למניעת העסקה במוסדות מסוימים של מי שהורשע באלימות כלפי ילדים וחסרי ישע, התשפ"ג - 2023 כישורים ודרישות נוספות: · תעודת בגרות מלאה - יתרון · ניסיון מקצועי בתחום ניהול חשבונות - יתרון · שליטה בתוכנות office (דגש -Excel ) · ניסיון בפיקוח על לוגיסטיקה ותחזוקה- יתרון · היכרות וידע בתוכנות אפיק, מנב"ס ומנב"סנט - יתרון · הכרת הממשקים לדיווח למשרד החינוך - יתרון · ידיעת השפה העברית על בוריה · יכולת עבודה מול ממשקים רבים · סדר, ארגון, יחסי אנוש טובים · יכולת הובלה ומנהיגות יש להעביר קורות חיים בצירוף אסמכתאות להוכחת עמידה בתנאי הסף (תעודות השכלה, אישורי העסקה ומסמכים נוספים ככל ונדרש) לאגף משאבי אנוש, רח' בן גוריון 22 הרצליה, במייל¹ [email protected] . ¹בהגשת מועמדות/מסמכים באמצעות המייל - במידה ולא התקבל אישור אוטומטי על קבלת הפניה, יש לדאוג ולהגיש מועמדות/מסמכים בדרכים חלופיות ( בפקס/ הגשה ידנית/ באמצעות חשבון email אחר). - הצעות שאינן עונות על הדרישות או הצעות שלהן לא יצורפו תעודות ומסמכים נדרשים לא תיענינה. - תינתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם אשר אינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות המקומית, אם המועמד הינו בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים. - תינתן עדיפות למועמד עם צרכים מיוחדים, וזאת בהתאם לכשירותו לביצוע העבודה הנדרשת. - מועמד עם מוגבלות זכאי לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה לעבודה. - מועמד שהנו קרוב משפחה של עובד עירייה אחר או נבחר ציבור נדרש להצהיר על כך וקליטתו לעבודה מותנית באישור ועדה עירונית או ועדת השירות במשרד הפנים. - על המועמד לפרט בדבר נושאים העלולים להעמידו בניגוד עניינים. - בכל מקום בו נכתב בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה ולהיפך.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00057
אזור:
מרכז - תל אביב, רמת גן וגבעתיים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
תיאור התפקיד: · העבודה בימים א'-ו' , בשעות הבוקר המוקדמות 07:00-08:30 ובשעות הצהריים 15:00-16:30 · המשרה מתאימה לסטודנטים, פנסיונרים וגם כמשרה נוספת
דרישות:
תנאי סף: · מעל גיל 18 · התחייבות לסיים בהצלחה קורס עזרה ראשונה לרבות בנושא החייאת ילדים ופעוטות (במימון הרשות), שנערך ע"י משרד הבריאות או מי מטעמו · הצגת אישור על היעדר הרשעה בעבירת מין, בהתאם לחוק למניעת העסקה של עברייני מין במוסדות מסוימים, תשס"א – 2001 דרישות וכישורים נוספים: · יכולת לעבודה הכרוכה במאמץ פיזי (לרבות הרמת כיסאות בטיחות) · ידיעת השפה העברית או שפה נדרשת לפי הצורך, לרבות קרוא וכתוב · זיקה לילדים · מחויבות, אחריות ואמינות להגשת מועמדות יש לפנות לאגף לשירותים חברתיים במייל: [email protected] לפרטים נוספים ניתן לפנות לגב' שירן קפלן: 09-9705215, 054-2885702 תינתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם אשר אינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות המקומית, אם המועמד הינו בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים. תינתן עדיפות למועמד עם צרכים מיוחדים, וזאת בהתאם לכשירותו לביצוע העבודה הנדרשת. מועמד עם מוגבלות זכאי לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה לעבודה. מועמד שהנו קרוב משפחה של עובד עירייה אחר או נבחר ציבור נדרש להצהיר על כך וקליטתו לעבודה מותנית באישור ועדה עירונית או ועדת השירות במשרד הפנים. על המועמד לפרט בדבר נושאים העלולים להעמידו בניגוד עניינים בכל מקום בו נכתב בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה ולהיפך.
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
362573
אזור:
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
עיריית הרצליה דרוש/ה: ממלא/ת מקום מנהלת רשות הצעירים (מחלקת הצעירים) החלפה בגין יציאה לחופשת לידה אגף תרבות קהילות ונוער – רשות הצעירים (מחלקת הצעירים) כפיפות: מנהל/ת אגף תרבות קהילות ונוער היקף משרה: 100% דרוג : חינוך, נוער חברה וקהילה דרגה: בהתאם להשכלת המועמד/ת או 40-42 בדרוג המח"ר/בדרוג מקביל תיתכן העסקה בחוזה מיוחד תיאור התפקיד: אחריות לגיבוש, עיצוב וקידום של מדיניות בתחום הצעירים ברשות, בהתאם למדיניות העירונית ובהלימה עם מדיניות משרדי הממשלה הרלוונטיים, מתוך ראיית שכבת הגיל הצעירה כמשמעותית ותורמת להתפתחות וצמיחה של העיר. בניית תכניות קידום בתחום זה ויישומן בעיר, ניהול מערך הפעילות לצעירי העיר הרצליה והוצאתה לפועל בשגרה ובחירום, לרבות חיזוק הקשר עם אגודות הסטודנטים וגופים "צעירים" נוספים. · גיבוש תכנית עבודה בתחום הצעירים (18-35): − הובלת עיצוב וגיבוש חזון ומדיניות העירייה בתחום הצעירים – פנאי, תרבות, דיור בר השגה לצעירים, אקדמיה וקהילה − הטמעת ויישום המדיניות וייצוגה בקרב יחידות ומנהלים שונים בעירייה − הבניית תכנית עבודה שנתית ורב שנתית והוצאתה לפועל בהלימה לצרכי השטח − ניהול התקציב · ייצוג וייעוץ בנושאים הקשורים לתחום הצעירים ברשות המקומית: − מתן דיווחים שוטפים לדרג הבכיר ברשות − מתן חוות דעת מקצועית בדיונים ובישיבות, כולל הצגת הנושאים במועצת העיר או בכל פורום רלוונטי שעוסק בתחום בו יש חשיבות לייצוג צעירי העיר − קבלת חומרים, מידע והיוועצות עם הגורמים הרלוונטיים במשרדי הממשלה · קידום ועידוד יוזמות: − בחינה, איתור והתוויה של דרכים ליישומן ותקצובן של יוזמות חברתיות לקידום תחום הצעירים בעירייה − ליווי, מעקב ובקרה אחר היוזמות המיושמות בפועל − הערכה, מדידה ובקרה של התכניות בהתאם לצרכים שעולים מן השטח · ניהול ממשקים עם שותפים רלוונטיים: אגודת הסטודנטים, מרכז הצעירים ("אנזו"), מעסיקים שונים, רכזות קהילה, אגף תרבות נוער וקהילה, אגף ספורט ועוד · ניהול צוות עובדים
דרישות:
תנאי סף: השכלה: · תואר אקדמי מושלם אשר נרכש במוסד המוכר ע"י המל"ג, או שקיבל הכרה מהגף להערכת תארים אקדמאיים מחו"ל או השכלה תורנית* או הנדסאי/טכנאי רשום (רשום בפנקס ההנדסאים/טכנאים) בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג – 2012 ניסיון מקצועי: · עבור בעל תואר אקדמי או השכלה תורנית* - 5 שנות ניסיון מקצועי בתחומי קהילה, חברה, חינוך או חינוך משלים · עבור הנדסאי רשום - 6 שנות ניסיון מקצועי בתחומי קהילה, חברה, חינוך או חינוך משלים · עבור טכנאי רשום - 7 שנות ניסיון מקצועי בתחומי קהילה, חברה, חינוך או חינוך משלים ניסיון ניהולי: · שלוש שנות ניסיון בניהול צוות עובדים בכפיפות ישירה אישורים: · המועמד שייבחר יידרש להציג אישור על היעדר הרשעה בעבירת מין, בהתאם לחוק למניעת העסקה של עברייני מין במוסדות מסוימים, תשס"א – 2001 (קבלת הטפסים הרלוונטיים - מאגף משאבי אנוש בעירייה) כישורים ודרישות נוספות: · תואר אקדמי שני - יתרון · יצירתיות, חשיבה מקורית ואמביציה · יכולת ניהול שותפויות ופיתוח קשרי קהילה, יכולת גיוס משאבים, עבודה מול תקצוב, קולות קוראים · ייצוגית, יכולת הובלה, יכולת קבלת החלטות ונשיאה באחריות, סמכותיות ואסרטיביות · יכולת תכנון, ארגון, סדר, תאום ,פיקוח ובקרה · יכולת עבודה בתנאי לחץ ומול ממשקים רבים ברשות ומחוצה לה · תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות · עברית ברמה גבוהה, כושר ביטוי בכתב ובע"פ · שליטה ביישומי office · יכולת ונכונות לעבודה מאומצת ובשעות בלתי שגרתיות יש להעביר קורות חיים בצירוף אסמכתאות להוכחת עמידה בתנאי הסף (תעודות השכלה, אישורי העסקה¹ ומסמכים נוספים ככל ונדרש) לאגף משאבי אנוש, רח' בן גוריון 22 הרצליה, במייל² [email protected]. ¹על אישור העסקה לכלול תאריכי העסקה מלאים, היקף משרה, פירוט תוכן התפקיד וניסיון ניהולי ככל שנדרש. ניתן להעביר אישורי העסקה רלוונטיים ממס' מקומות עבודה. ²בהגשת מועמדות/מסמכים באמצעות המייל - במידה ולא התקבל אישור אוטומטי על קבלת הפניה, יש לדאוג ולהגיש מועמדות/מסמכים בדרכים חלופיות ( בפקס/ הגשה ידנית/ באמצעות חשבון email אחר). − הצעות שאינן עונות על הדרישות או הצעות שלהן לא יצורפו תעודות ומסמכים נדרשים לא תיענינה. − תינתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם אשר אינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות המקומית, אם המועמד הינו בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים. − תינתן עדיפות למועמד עם צרכים מיוחדים, וזאת בהתאם לכשירותו לביצוע העבודה הנדרשת. − מועמד עם מוגבלות זכאי לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה לעבודה. − מועמד שהנו קרוב משפחה של עובד עירייה אחר או נבחר ציבור נדרש להצהיר על כך וקליטתו לעבודה מותנית באישור ועדה עירונית או ועדת השירות במשרד הפנים. − על המועמד לפרט בדבר נושאים העלולים להעמידו בניגוד עניינים − בכל מקום בו נכתב בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה ולהיפך *רשאי להגיש מועמדות למכרז שבנדון מי שנתקיימה בו אחת מהחלופות הבאות ( לעניין השכלה תורנית) ובתנאי שעומד ביתר תנאי הסף שבמכרז: א. תעודת סמיכות לרבנות ( "יורה יורה" ) לפי אישור הרבנות הראשית לישראל ב. אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות אחרי גיל 18 ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל (שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר)
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00056
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
· ניהול ישיר והנחיית שלושה עובדים (משרות מלאות) לפחות, גיוס ועבודה מול ספקי שירות · אחראי/ת לטיפול בנפגעי סמים, דרי רחוב ושיקום האסיר באזור אחריותו/ה · טיפול בלקוחות במטרה לשפר תפקודם האישי, המשפחתי והחברתי ע"י ייעוץ, קבוצות טיפוליות, טיפול ישיר ועקיף ופניה למוסדות ושרותים לגמילה פיזית ונפשית מסמים, עפ"י השיטות והמיומנויות המקובלות במקצוע · פועל/ת בהתאם למדיניות משרד הרווחה והאגף לשירותים חברתיים, מבצע עבודתו עפ"י תכנית עבודה מסודרת · פיתוח וקיום קשרים עם אנשים ומוסדות בקהילה למען קידום שרותי המרכז והטיפול באוכלוסיית היעד שלו · אחריות לכל שלבי הטיפול בנפגעי סמים: אינטייק מקיף, ביקור בית, עריכת בדיקות רפואיות ופסיכולוגיות בהתאם לצורך, ריכוז ועדת איבחון, ביצוע ההחלטות שהתקבלו (גמילה ביתית או ליווי בגמילה במסגרת אחרת), קיום קשר עם מטופלים במוסדות לגמילה מסמים, שיקום ארוך טווח ומעקב · נקיטת יוזמה לאיתור בעיות וצרכים בקהילה והצגתם לממונה · הפעלה, הדרכה והנחיית עובדים סמך מקצועיים ומתנדבים (לאחר קבלת הכשרה והסמכה) · ניהול רישום ומעקב אחר התכניות הטיפוליות ודיווח לממונים בכתב ובע"פ כנדרש · השתתפות בוועדות ובדיונים בהתאם להנחיות הממונים · הפעלת חוקים ותקנות רלבנטיים לצרכי הטיפול
דרישות:
תנאי סף: · תואר בוגר בעבודה סוציאלית של מוסד להשכלה גבוהה בישראל המוכר על פי חוק המועצה להשכלה גבוהה, תשי"ח - 1958, או של מוסד להשכלה גבוהה שהוכר או שניתן לו היתר כאמור בסעיף 28א לחוק האמור, או שהוא בעל תואר אחר בעבודה סוציאלית של מוסד כאמור או תואר בוגר או תואר אחר בעבודה סוציאלית של מוסד להשכלה גבוהה ללימודי עבודה סוציאלית מחוץ לישראל · רישום בפנקס העובדים הסוציאליים · ידע וניסיון מוכח בטיפול בנפגעי התמכרויות בעבודה קבוצתית · סיום או התחייבות לסיים בהצלחה קורס בסיסי לטיפול בהתמכרויות בשנת העבודה הראשונה(בכפוף למועדי קיום הקורס) · סיום או התחייבות לסיים בהצלחה השתלמות, כפי שתיקבע ע"י המחלקה לטיפול נפגעי סמים במשרד הרווחה כישורים ודרישות נוספות: · ניסיון בעבודה במסגרת מחלקה לשירותים חברתיים – יתרון · יכולת ניהול צוות מקצועי, יכולת האצלת תפקידים וסמכויות · יכולת עבודה בשיתוף פעולה עם גורמים משיקים בקהילה · אמינות ודיסקרטיות · יכולת לייצג את המרכז בפני גורמים שונים · עברית ברמה גבוהה, כושר ביטוי גבוה בכתב ובע"פ · שליטה ביישומי office · תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות יש להעביר קורות חיים בצירוף אסמכתאות להוכחת עמידה בתנאי הסף (תעודות השכלה, אישורי העסקה¹ ומסמכים נוספים ככל ונדרש) לאגף משאבי אנוש, רח' בן גוריון 22 הרצליה, במייל² [email protected] עד ליום 27/08/2024. ¹על אישור העסקה לכלול תאריכי העסקה מלאים, היקף משרה, פירוט תוכן התפקיד וניסיון ניהולי ככל שנדרש. ניתן להעביר אישורי העסקה רלוונטיים ממס' מקומות עבודה. ²בהגשת מועמדות/מסמכים באמצעות המייל - במידה ולא התקבל אישור אוטומטי על קבלת הפניה, יש לדאוג ולהגיש מועמדות/מסמכים בדרכים חלופיות ( בפקס/ הגשה ידנית/ באמצעות חשבון email אחר). - הצעות שאינן עונות על דרישות המכרז או הצעות שלהן לא יצורפו תעודות ומסמכים נדרשים לא תיענינה. - תינתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם אשר אינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות המקומית, אם המועמד הינו בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים. - תינתן עדיפות למועמד עם צרכים מיוחדים, וזאת בהתאם לכשירותו לביצוע העבודה הנדרשת. - מועמד עם מוגבלות זכאי לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה לעבודה. - מועמד שהנו קרוב משפחה של עובד עירייה אחר או נבחר ציבור נדרש להצהיר על כך וקליטתו לעבודה מותנית באישור ועדה עירונית או ועדת השירות במשרד הפנים. - על המועמד לפרט בדבר נושאים העלולים להעמידו בניגוד עניינים - בכל מקום בו נכתב בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה ולהיפך.
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
109/2024
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
עיריית הרצליה דרוש/ה: מנהל/ת מדור מחשוב מידע תשתיתי מינהל הנדסה – אגף תשתיות, תחבורה ותנועה כפיפות: מנהלת אגף תשתיות, תחבורה ותנועה ו/או מי מטעמה היקף המשרה: 100% (המשרה מתאימה גם לסטודנטים, גמישות בשעות העבודה) מתח דרגות: 8-10 בדרוג מנהלי או בדרוג מקביל המשך העסקה מותנה בעמידה במכרז פומבי תיאור התפקיד: · ניהול ואחריות על מערכת ממוחשבת לניהול תשתיות עירוניות לכלל התשתיות והעבודות הנכללות בעיר, מבוסס GIS , יחד עם יחידות המחשוב העירוניות ועדכון שוטף למערכת · תאום מול ועדות/מוסדות התכנון, רשויות גובלות, בעלי תשתיות חיצוניים כגון: תאגיד מי הרצליה, חברת חשמל, תקשורת וכד' · הכנה וניהול של תכניות אב לתשתיות עירוניות · התייחסות לתכניות בניין עיר, תמ"א, תכניות רישוי ע"מ למנוע ככל הניתן הפרעה לתושב · תאום ו/או אישור תכנון של תשתיות לרבות מתן הנחיות למתכננים עירוניים וחיצוניים · עריכת ביקורות לתאום תשתיות בשטח או באתרי העבודה · ניהול מערכת מידע הנדסי של תשתיות לרבות הטמעת תכניות עדות במערכת GIS ועיבוד נתונים רלוונטיים · ניהול ותאום של תכנית עבודה שנתית ורב שנתית של כל גורמי התשתיות הפועלים ברחבי העיר הרצליה, עירוניים וחיצוניים · ריכוז וניהול ועדת תשתיות
דרישות:
תנאי סף: · תעודת בגרות מלאה לפחות · ניסיון של שנה לפחות בתכנון ו/או קריאת תכניות · ניסיון עם מערכת) GIS מבוססת ARCGIS – יתרון) · ניסיון בעבודה על תכנת Autocad כישורים ודרישות נוספות: · תואר בהנדסה / אדריכלות/ תכנון ערים / גאוגרפיה / מחשבים / תעשיה וניהול – יתרון · ידיעת השפה העברית על בוריה, כושר ביטוי גבוה בכתב ובע"פ · שליטה מלאה ביישומי מחשב - , outlook ,office אינטרנט · אסרטיביות, יכולת תעדוף · ייצוגיות, אדיבות, מוכוונות שרותית גבוהה · יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות · יכולת ונכונות לעבודה בשעות לא שגרתיות יש להעביר קורות חיים בצירוף אסמכתאות להוכחת עמידה בתנאי הסף (תעודות השכלה, אישורי העסקה¹ ומסמכים נוספים ככל ונדרש) לאגף משאבי אנוש, רח' בן גוריון 22 הרצליה, במייל² [email protected] . ¹על אישור העסקה לכלול תאריכי העסקה מלאים, היקף משרה, פירוט תוכן התפקיד וניסיון ניהולי ככל שנדרש, ניתן להעביר אישורים רלוונטיים ממס' מקומות עבודה ²בהגשת מועמדות/מסמכים באמצעות המייל - במידה ולא התקבל אישור אוטומטי על קבלת הפניה, יש לדאוג ולהגיש מועמדות/מסמכים בדרכים חלופיות ( בפקס/ הגשה ידנית/ באמצעות חשבון email אחר). - הצעות שאינן עונות על הדרישות או הצעות שלהן לא יצורפו תעודות ומסמכים נדרשים לא תיענינה. - תינתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם אשר אינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות המקומית, אם המועמד הינו בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים. - תינתן עדיפות למועמד עם צרכים מיוחדים, וזאת בהתאם לכשירותו לביצוע העבודה הנדרשת. - מועמד עם מוגבלות זכאי לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה לעבודה. - מועמד שהנו קרוב משפחה של עובד עירייה אחר או נבחר ציבור נדרש להצהיר על כך וקליטתו לעבודה מותנית באישור ועדה עירונית או ועדת השירות במשרד הפנים. - על המועמד לפרט בדבר נושאים העלולים להעמידו בניגוד עניינים. - בכל מקום בו נכתב בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה ולהיפך.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
מידע תשתיתי
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
מכרז פנים/חוץ מס' 128/2024 בהתאם לסעיף 3 לתקנות העיריות (מכרזים לקבלת עובדים), תש"ם – 1979, מכריזה בזאת עיריית הרצליה על משרה פנויה כדלקמן: דרוש/ה: מנהל/ת מחלקת מעקב ובקרה מינהלית עיריית הרצליה – לשכת מ"מ וסגן ראש העיר כפיפות: מ"מ וסגן ראש העיר היקף משרה: 100% מתח דרגות: 40-42 בדרוג המח"ר או בדרוג מקביל, תיתכן העסקה בחוזה מיוחד תיאור התפקיד: · ניהול, ארגון ופיקוח אחר סדרי עבודת לשכת מ"מ וסגן רה"ע · עבודה בצמוד לעוזר/ת סגן רה"ע, תעדוף נושאים ומשימות מנהליות, בקרה ומעקב אחר ביצוע · אחריות על ניהול יומן ולוחות הזמנים בלשכה, תיאום אל מול לו"ז דינמי מורכב ורב משתתפים · ריכוז והפצת מידע הנוגע לפעולות ולהחלטות ברשות בתחומי אחריות מ"מ וסגן ראש העיר · ריכוז מידע והכנת חומרים רלוונטיים לקראת ובעקבות ישיבות ודיונים, הכנת דוחות בהתאם לצורך · מתן מענה לפניות ציבור ועובדי הרשות, ניתובן לגורם המקצועי הרלוונטי ומעקב אחר טיפול · אחריות כוללת על היבטי האדמיניסטרציה והרכש בלשכה, לרבות ניהול תקציב וקופה קטנה · תמיכה אדמיניסטרטיבית בהכנות לקראת ביקורים, כנסים, סיורים, אירועים ופרויקטים של הלשכה · טיפול במשימות לוגיסטיות לרבות הזמנת ציוד וכיבוד, הזמנות לאירועים, שליחויות ועוד · השתתפות בישיבות וכתיבת פרוטוקולים, הפצתם ומעקב אחר יישום ההחלטות · ביצוע תהליכי תיאום ארגוניים ובין ארגוניים · עבודה בתנאי לחץ וריבוי משימות תוך עמידה בלוחות זמנים · עבודה בימים ושעות בלתי שגרתיים עפ"י צורך · ביצוע מטלות נוספות בתחומי אחריות התפקיד בהתאם לדרישות ממונה
דרישות:
תנאי סף: השכלה · תואר אקדמי מושלם אשר נרכש במוסד המוכר ע"י המל"ג, או שקיבל הכרה מהגף להערכת תארים אקדמאיים מחו"ל או הנדסאי/טכנאי רשום (רישום בפנקס ההנדסאים והטכנאים) בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, תשע"ג – 2012 או השכלה תורנית* ניסיון מקצועי: · עבור בעל תואר אקדמי או השכלה תורנית* - ארבע שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי · עבור הנדסאי רשום – חמש שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי · עבור טכנאי רשום – שש שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי כישורים ודרישות נוספות: · ניסיון בניהול אדמיניסטרטיבי של משרד - יתרון · הכרת מערכת עירונית – יתרון · ייצוגיות, דיסקרטיות, אמינות, אחריות אישית · אסרטיביות, יכולת עבודה בתנאי לחץ · יכולת ניהול והנעת עובדים · סדר וארגון, דייקנות, אחריות, יכולת תכנון, בקרה ומעקב · יכולת התמודדות עם שינויי לוחות זמנים ואירועים בלתי מתוכננים · עברית ברמה גבוהה, כושר ביטוי גבוה בכתב ובע"פ · שליטה מלאה ביישומי ה- OFFICE · יחסי אנוש טובים, יכולת עבודה בצוות ותודעת שירות גבוהה · יכולת ונכונות לעבודה מאומצת, בימים ובשעות בלתי שגרתיים בהתאם לצורך יש להעביר קורות חיים בצירוף אסמכתאות להוכחת עמידה בתנאי הסף (תעודות השכלה, אישורי העסקה¹ ומסמכים נוספים ככל ונדרש) לאגף משאבי אנוש, רח' בן גוריון 22 הרצליה, במייל² [email protected] עד ליום 12/09/2024. ¹על אישור העסקה לכלול תאריכי העסקה מלאים, היקף משרה, פירוט תוכן התפקיד וניסיון ניהולי ככל שנדרש, ניתן להעביר אישורים רלוונטיים ממס' מקומות עבודה ²בהגשת מועמדות/מסמכים באמצעות המייל - במידה ולא התקבל אישור אוטומטי על קבלת הפניה, יש לדאוג ולהגיש מועמדות/מסמכים בדרכים חלופיות ( בפקס/ הגשה ידנית/ באמצעות חשבון email אחר). - הצעות שאינן עונות על דרישות המכרז או הצעות שלהן לא יצורפו תעודות ומסמכים נדרשים לא תיענינה. - תינתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם אשר אינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות המקומית, אם המועמד הינו בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים. - תינתן עדיפות למועמד עם צרכים מיוחדים, וזאת בהתאם לכשירותו לביצוע העבודה הנדרשת. - מועמד עם מוגבלות זכאי לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה לעבודה. - מועמד שהנו קרוב משפחה של עובד עירייה אחר או נבחר ציבור נדרש להצהיר על כך וקליטתו לעבודה מותנית באישור ועדה עירונית או ועדת השירות במשרד הפנים. - על המועמד לפרט בדבר נושאים העלולים להעמידו בניגוד עניינים - בכל מקום בו נכתב בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה ולהיפך. - *רשאי להגיש מועמדות למכרז שבנדון מי שנתקיימה בו אחת מהחלופות הבאות ( לעניין השכלה תורנית) ובתנאי שעומד ביתר תנאי הסף שבמכרז: א. תעודת סמיכות לרבנות ( "יורה יורה" ) לפי אישור הרבנות הראשית לישראל ב. אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות אחרי גיל 18 ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל (שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר)
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
128/2024
אזור:
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
היקף המשרה: 100% מתח דרגות: 38-40 בדרוג המח"ר או בדרוג מקביל או 8-10 בדרוג מינהלי (בהתאם להשכלת המועמד/ת) המשך העסקה מותנה בעמידה במכרז פומבי תיאור התפקיד: · עזרה למורים והדרכתם בשילוב שימושי תקשוב בעבודתם · סיוע בהפעלה שוטפת של תוכנות, לומדות וקישוריות לאינטרנט (גלישה, דואר אלקטרוני, חיפוש מידע וכו') · סיוע למורים ולתלמידים בהטמעת השימוש בציוד התקשוב במעבדות המחשבים, בכיתות ובמרחבי הלימוד האחרים בבית הספר · הכנת מעבדות המחשבים וציוד התקשוב וארגונם לפעילות שוטפת של מורים ותלמידים · אחריות על שילוב שירותי רשת האינטרנט ועל השימוש בהם, וכן על תחזוקת אתר בית הספר · התקנת תוכנות ייעודיות שהפעלתן נדרשת במעבדות בית הספר (להפעלת אוגרי נתונים, לומדות ועוד) · נוכחות באירועים בית ספריים גדולים המצריכים שימוש באמצעים מתוקשבים כגון: ערב פתוח, ימי הורים, קמפוס הורים, אסיפת הורים, וועדות וכנסים עם גורמי פנים וחוץ בית ספריים · סיוע בהיערכות בית ספרית ללמידה ולהוראה בסביבה מתוקשבת וכן בהיערכות לקיומן של בחינות מתוקשבות ושאלונים מתוקשבים (כולל בחינות בגרות מתוקשבות) · סיוע בהטמעת מערכות מקוונות להוראה וללמידה ותמיכה במהלך שיעורים מקוונים · התאמת מערכות המחשוב בבית הספר להגנה בפני איומי סייבר פנימיים וחיצוניים · תמיכה טכנית למערך המצלמות וסיוע בתפעול במידת הצורך · אחריות לתחזוק הפורטל הבית ספרי · אחריות לתחום המדיה הדיגיטלית בתיכון ( סיוע ותמיכה בהכנת מצגות/ עלונים דיגיטליים וכו') · אחריות לתחזוקת הציוד, קשר עם ספקים ונותני שירות ותיקונים
דרישות:
· תואר אקדמי במדעי המחשב או בהנדסת מחשבים אשר נרכש במוסד המוכר ע"י המל"ג, או שקיבל הכרה מהגף להערכת תארים אקדמאיים מחו"ל או תואר אקדמי* אשר נרכש במוסד המוכר ע"י המל"ג, או שקיבל הכרה מהגף להערכת תארים אקדמאיים מחו"ל + סיום קורס גבוה בתחום מערכות מידע ממוחשבות בהיקף של 100 שעות לפחות או הנדסאי בוגר מגמת מחשבים/טכנולוגיה/הנדסה או סיום קורסים מתקדמים במערכות מידע/טכנאי מחשבים/ רכזי מחשוב או מובילי מחשוב בהיקף של 120 שעות לפחות · ניסיון של שנה אחת לפחות בתחום · המועמד שייבחר יידרש להציג אישור על היעדר הרשעה בעבירת מין, בהתאם לחוק למניעת העסקה של עברייני מין במוסדות מסוימים, תשס"א – 2001 (קבלת הטפסים הרלוונטיים - מאגף משאבי אנוש בעירייה) כישורים ודרישות נוספות: · ידע בהכנת מצגות · שליטה בכל תוכנות האינטרנט וה - office ובשילוב בינן לבין תוכנות אחרות במערכת · הכרה בסיסית וידע בתפעול רשתות, חיבור מתגי תקשורת וחיבור מחשבים לרשת · יכולת הפעלה של ציוד היקפי מסוג: סורקים, מדפסות, לוח חכם, מקרנים וכד' · יכולת התקנת מאגרי מידע ותוכנות · יכולת למידת תוכנות מחשב חדשות בהתאם לצורך ע"פ דרישה · יוזמה ומוסר עבודה גבוה · יחסים בינאישיים מצוינים יש להעביר קורות חיים בצירוף אסמכתאות להוכחת עמידה בתנאי הסף (תעודות השכלה, אישורי העסקה¹ ומסמכים נוספים ככל ונדרש) לאגף משאבי אנוש, רח' בן גוריון 22 הרצליה, במייל² [email protected] . ¹על אישור העסקה לכלול תאריכי העסקה מלאים, היקף משרה, פירוט תוכן התפקיד וניסיון ניהולי ככל שנדרש ²בהגשת מועמדות/מסמכים באמצעות המייל - במידה ולא התקבל אישור אוטומטי על קבלת הפניה, יש לדאוג ולהגיש מועמדות/מסמכים בדרכים חלופיות ( בפקס/ הגשה ידנית/ באמצעות חשבון email אחר). - הצעות שאינן עונות על הדרישות או הצעות שלהן לא יצורפו תעודות ומסמכים נדרשים לא תיענינה. - תינתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם אשר אינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות המקומית, אם המועמד הינו בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים. - תינתן עדיפות למועמד עם צרכים מיוחדים, וזאת בהתאם לכשירותו לביצוע העבודה הנדרשת. - מועמד עם מוגבלות זכאי לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה לעבודה. - מועמד שהנו קרוב משפחה של עובד עירייה אחר או נבחר ציבור נדרש להצהיר על כך וקליטתו לעבודה מותנית באישור ועדה עירונית או ועדת השירות במשרד הפנים. - על המועמד לפרט בדבר נושאים העלולים להעמידו בניגוד עניינים. - בכל מקום בו נכתב בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה ולהיפך. - *רשאי להגיש מועמדות מי שנתקיימה בו אחת מהחלופות הבאות ( לעניין תואר אקדמי) ובתנאי שעומד ביתר תנאי הסף: א. תעודת סמיכות לרבנות ( "יורה יורה" ) לפי אישור הרבנות הראשית לישראל ב. אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות אחרי גיל 18 ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל (שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר)
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00050
אזור:
מרכז - תל אביב, רמת גן וגבעתיים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
עיריית הרצליה דרוש/ה: סגן/ית מנהלת אגף תשתיות, תחבורה ותנועה ומנהל/ת מחלקת תנועה מינהל הנדסה - אגף תשתיות, תחבורה ותנועה כפיפות: מנהלת אגף תשתיות, תחבורה ותנועה היקף משרה: 100% אופן העסקה: העסקה באמצעות חברת כ"א תיאור התפקיד: · סיוע בהתוויה, קידום וביצוע מדיניות הרשות המקומית בתחום עליו מופקד האגף · סיוע, בקרה ומעקב על ביצוע העבודה השוטפת באגף בכלל ובמחלקת תנועה בפרט · ניהול שוטף של מחלקת תנועה: − ניהול צוות העובדים במחלקה − הכנת תכנית עבודה לנושא התנועה ברחבי העיר ומעקב אחר ביצועה לרבות שמירה על המסגרות התקציביות − ניהול מרכז בקרה ושליטה על הרמזורים − סנכרון הפרויקטים עם התחבורה הציבורית בעיר − ניהול פרויקטים מטרופוליטניים כדוגמת פרויקט "המהיר לעיר", "הקו הירוק", "אופני דן" וכדומה − טיפול במערך התנועה בעיר כולל תיאומים מול גורמי חוץ ופנים ומשרדי הממשלה כגון משרד התחבורה, נתיבי איילון, נתיבי ישראל וכדומה − ליווי תהליכי רישוי ובניין עיר בהיבטים תנועתיים · משימות נוספות כפי שיוגדרו על ידי מהנדסת העיר ו/או מנהלת האגף
דרישות:
תנאי הסף: השכלה:
· תואר אקדמי מושלם בהנדסה אזרחית או באדריכלות אשר נרכש במוסד המוכר ע"י המל"ג, או שקיבל הכרה מהגף להערכת תארים אקדמאיים מחו"ל או הנדסאי רשום באותם תחומים (רשום בפנקס ההנדסאים והטכנאים) בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים התשע"ג – 2012 ניסיון מקצועי : · עבור בעל תואר אקדמי - ארבע שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי · עבור הנדסאי רשום – חמש שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי ניסיון ניהולי: · שנתיים ניסיון בניהול צוות עובדים מקצועיים בכפיפות ישירה כישורים ודרישות נוספות: · רישיון נהיגה בתוקף - יתרון · ניסיון מעשי בעבודה במערכות ציבוריות או מוניציפאליות – יתרון · אמינות ומהימנות אישית · יכולת קבלת החלטות, סמכותיות, נשיאה באחריות · יכולת ארגון ותכנון, יכולת תיאום, פיקוח ובקרה כישורים ודרישות נוספות, המשך: · ייצוגיות, אסרטיביות, יכולת הובלה · יחסי אנוש טובים, מוכוונות שירותית גבוהה, יכולת עבודה בצוות · עברית ברמה גבוהה, כושר ביטוי גבוה בכתב ובע"פ · היכרות עם יישומי office · נכונות ויכולת עבודה בשעות בלתי שגרתיות יש להעביר קורות חיים בצירוף אסמכתאות להוכחת עמידה בתנאי הסף (תעודות השכלה, אישורי העסקה¹ ומסמכים נוספים במידה ונדרש) לאגף משאבי אנוש, רח' בן גוריון 22 הרצליה, במייל² [email protected] ¹על אישור העסקה לכלול תאריכי העסקה מלאים, היקף משרה, פירוט תוכן התפקיד וניסיון ניהולי ככל שנדרש, ניתן להעביר אישורי העסקה רלוונטיים ממס' מקומות עבודה ²בהגשת מועמדות/מסמכים באמצעות המייל - במידה ולא התקבל אישור אוטומטי על קבלת הפניה, יש לדאוג ולהגיש מועמדות/מסמכים בדרכים חלופיות ( בפקס/ הגשה ידנית/ באמצעות חשבון email אחר). - הצעות שאינן עונות על הדרישות או הצעות שלהן לא יצורפו תעודות ומסמכים נדרשים לא תיענינה. - תינתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם אשר אינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות המקומית, אם המועמד הינו בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים. - תינתן עדיפות למועמד עם צרכים מיוחדים, וזאת בהתאם לכשירותו לביצוע העבודה הנדרשת. - מועמד עם מוגבלות זכאי לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה לעבודה. - מועמד שהנו קרוב משפחה של עובד עירייה אחר או נבחר ציבור נדרש להצהיר על כך וקליטתו לעבודה מותנית באישור ועדה עירונית או ועדת השירות במשרד הפנים. - על המועמד לפרט בדבר נושאים העלולים להעמידו בניגוד ענייניםבכל מקום בו נכתב בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה ולהיפך.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
תנועה
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
תיאור התפקיד: · השגחה צמודה לילד/ה במוסד החינוכי - גן ילדים או בית ספר · כפיפות למחלקת הבריאות העירונית
דרישות:
דרישות התפקיד: תנאי סף: · 12 שנות לימוד לפחות · סיום בהצלחה קורס עזרה ראשונה לא יאוחר מסיום שנת הלימודים בה החל המינוי · סיום בהצלחה הכשרה מקצועית מטעם מחלקת הבריאות העירונית · המועמד שייבחר יידרש להציג אישור על היעדר הרשעה בעבירת מין, בהתאם לחוק למניעת העסקה של עברייני מין במוסדות מסוימים, תשס"א – 2001 · המועמד שייבחר יידרש להציג אישור על היעדר הרשעה בעבירה של אלימות נגד קטין וחסר ישע, בהתאם לחוק למניעת העסקה במוסדות מסוימים של מי שהורשע באלימות כלפי ילדים וחסרי ישע, התשפ"ג - 2023 כישורים ודרישות נוספות: · ניסיון בעבודה עם ילדים - יתרון · תעודת מטפל/ת ממשרד העבודה - יתרון · אחריות, סבלנות, מסירות והרבה אהבה לילדים · יחסי אנוש טובים יכולת עבודה בצוות תקופת ההעסקה: 12 חודשים שעות העבודה : ימי א'-ה' 08:00-14:00, יום ו' 08:00-13:00 (עפ"י צרכי המערכת) יש להעביר קורות חיים בצרוף תעודות והמלצות למייל: [email protected] או לפקס מס': 09-9562116 לפרטים: מחלקת הבריאות העירונית טל: 09-9705206 הצעות שאינן עונות על הדרישות או הצעות שלהן לא יצורפו תעודות ומסמכים נדרשים לא תיענינה. תינתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם אשר אינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות המקומית, אם המועמד הינו בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים. תינתן עדיפות למועמד עם צרכים מיוחדים, וזאת בהתאם לכשירותו לביצוע העבודה הנדרשת. מועמד עם מוגבלות זכאי לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה לעבודה מועמד שהנו קרוב משפחה של עובד עירייה אחר או נבחר ציבור נדרש להצהיר על כך וקליטתו לעבודה מותנית באישור ועדה עירונית או ועדת השירות במשרד הפנים. על המועמד לפרט בדבר נושאים העלולים להעמידו בניגוד עניינים בכל מקום בו נכתב בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה ולהיפך.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
364557
אזור:
מרכז - תל אביב
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
· איתור וחיזור ליצירת קשר ראשוני עם דרי רחוב במקום הימצאם · ביצוע הערכה מקצועית ואבחון פסיכו-סוציאלי · יצירת קשר ואמון עם דרי רחוב · סיוע במציאת מסגרות זמניות · מיצוי זכויות · הפניה, ליווי ותמיכה ביצירת קשר עם גורמים רלוונטיים בקהילה (משרד הפנים, בריאות, בריאות הנפש וכו') · השתתפות בוועדות ובדיונים, בהתאם להנחיות הממונים · תכנון ותכלול תחום הטיפול בדרי רחוב בעיר · עבודה בצוות, קבלת תמיכה וליווי · קבלת הדרכה קבועה
דרישות:
תנאי סף: · תואר בוגר בעבודה סוציאלית של מוסד להשכלה גבוהה בישראל המוכר על פי חוק המועצה להשכלה גבוהה, תשי"ח – 1958, או של מוסד להשכלה גבוהה שהוכר או שניתן לו היתר כאמור בסעיף 28א לחוק האמור, או שהוא בעל תואר אחר בעבודה סוציאלית של מוסד כאמור או תואר בוגר או תואר אחר בעבודה סוציאלית של מוסד להשכלה גבוהה ללימודי עבודה סוציאלית מחוץ לישראל · רישום בפנקס העובדים הסוציאליים כישורים ודרישות נוספות: · ניסיון בעבודה עם דרי רחוב – יתרון · יכולת עבודה בצוות · התחייבות לעבור הכשרה מתאימה והשתלמויות ייחודיות בתחום · השתתפות בהכשרה ובהשתלמויות הנ"ל ועמידה בהצלחה בכל החובות מהווים תנאי להמשך העסקת העובד/ת כעו"ס דרי רחוב · יכולת ונכונות לעבודה גם בשעות אחה"צ בהתאם לנדרש ולצרכי היחידה היקף משרה: 70% אפשרות לגמישות באחוזי המשרה דרוג: עו"ס דרגה: בהתאם להסכם שכר עו"סים חדש יש להעביר קורות חיים בצירוף אסמכתאות להוכחת עמידה בתנאי הסף (תעודות השכלה, אישורי העסקה ומסמכים נדרשים אחרים) למייל [email protected] הצעות שאינן עונות על הדרישות או הצעות שלהן לא יצורפו תעודות ומסמכים נדרשים לא תיענינה. תינתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם אשר אינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות המקומית, אם המועמד הינו בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים. תינתן עדיפות למועמד עם צרכים מיוחדים, וזאת בהתאם לכשירותו לביצוע העבודה הנדרשת. מועמד עם מוגבלות זכאי לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה לעבודה. מועמד שהנו קרוב משפחה של עובד עירייה אחר או נבחר ציבור נדרש להצהיר על כך וקליטתו לעבודה מותנית באישור ועדה עירונית או ועדת השירות במשרד הפנים. על המועמד לפרט בדבר נושאים העלולים להעמידו בניגוד עניינים
בכל מקום בו נכתב בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה ולהיפך.
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
עוסדרירחוב
אזור:
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
עיריית הרצליה האגף לשירותים חברתיים - מחלקת משאבי קהילה דרוש/ה: עו"ס הסדר חובות ומיצוי זכויות כפיפות: מנהלת מחלקת משאבי קהילה תיאור התפקיד: · טיפול פרטני בלקוחות המצויים בחובות ובתהליכי הסדר חובות בארנונה, הוצל"פ וכו' · הגדרת יעדים עם הלקוח · מתן כלים להתמודדות עם חובות וייצוב שגרת חיים בתחום הכלכלי · סיוע וליווי צמוד בשלבי הסדרת החובות · זיהוי וליווי בהסרת חסמים ופתרון קונפליקטים · תכלול תחום מיצוי הזכויות: - מתן הדרכה לפעילים ומתנדבים בתחום מיצוי הזכויות - יצירת שיתופי פעולה עם כל הגופים הרלוונטיים - מעקב ובקרה על הטיפול בפניות הלקוחות - עריכת אינטייק ללקוחות לבדיקה ומיצוי זכויות נוספות - גיבוש מדיניות ונהלי עבודה בנושא מיצוי זכויות - קשר שוטף מול הלקוחות והנגשת המידע בדבר התקדמות תהליך מיצוי הזכויות עבורם · שיווק הפרויקטים וחשיפתם לגורמים רלוונטיים · ניהול ממשקי עבודה ושיתופי פעולה מול ארגונים בירוקרטים, ורשויות המדינה · הפקת דוחות מעקב תקופתיים על התקדמות התהליכים מול מוסדות חיצוניים · ריכוז ופיתוח פרויקטים קהילתיים בתחום התנהלות הכלכלית · נדרשת עבודה בשעות אחה"צ – לפחות יום אחד בשבוע
דרישות:
תנאי סף: · תואר בוגר בעבודה סוציאלית של מוסד להשכלה גבוהה בישראל המוכר על פי חוק המועצה להשכלה גבוהה, תשי"ח – 1958, או של מוסד להשכלה גבוהה שהוכר או שניתן לו היתר כאמור בסעיף 28א לחוק האמור, או שהוא בעל תואר אחר בעבודה סוציאלית של מוסד כאמור או תואר בוגר או תואר אחר בעבודה סוציאלית של מוסד להשכלה גבוהה ללימודי עבודה סוציאלית מחוץ לישראל · רישום בפנקס העובדים הסוציאליים כישורים ודרישות נוספות: · ניסיון קודם מתחום מיצוי הזכויות – יתרון משמעותי · ניסיון בליווי תהליכים אישיים - יתרון · הכרות עם אוכלוסיות בעלות חסמים כלכליים – יתרון · ניסיון בעבודה עם מתנדבים - יתרון · ידע וניסיון בעבודה קהילתית – יתרון · שליטה גבוהה בשפה בעברית, כושר ביטוי בכתב ובע"פ · סדר וארגון, יכולת עבודה עצמאית, אסרטיביות ויכולת להניע תהליכים · סבלנות, יחסי אנוש מצוינים, יכולת עבודה בצוות, מוכוונות שירותית גבוהה · שליטה גבוהה בסביבת עבודה ממוחשבת לרבות יישומי office · יכולת ונכונות לעבודה גם בשעות אחה"צ היקף משרה: 60% עבודה בשעות אחה"צ – לפחות יום אחד בשבוע (גמיש) דרוג: עו"ס דרגה: בהתאם להסכם שכר עו"סים חדש יש להעביר קורות חיים בצירוף אסמכתאות להוכחת עמידה בתנאי הסף (תעודות השכלה, אישורי העסקה ומסמכים נדרשים אחרים) למייל: [email protected] הצעות שאינן עונות על הדרישות או הצעות שלהן לא יצורפו תעודות ומסמכים נדרשים לא תיענינה. תינתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם אשר אינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות המקומית, אם המועמד הינו בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים. תינתן עדיפות למועמד עם צרכים מיוחדים, וזאת בהתאם לכשירותו לביצוע העבודה הנדרשת. מועמד עם מוגבלות זכאי לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה לעבודה. מועמד שהנו קרוב משפחה של עובד עירייה אחר או נבחר ציבור נדרש להצהיר על כך וקליטתו לעבודה מותנית באישור ועדה עירונית או ועדת השירות במשרד הפנים. על המועמד לפרט בדבר נושאים העלולים להעמידו בניגוד עניינים בכל מקום בו נכתב בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה ולהיפך.
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
JB-00047
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
המשך העסקה מותנה בעמידה במכרז פומבי תיאור התפקיד: - ביצוע מעקב, צפייה וסריקה בזמן אמת במצלמות הביטחון המותקנות ברחבי העיר הרצליה כעזרה למניעת אירועים פליליים - תפעול אירועי ביטחון בחירום ובזמן אמת - קבלת תלונות במערכת מוקד וניתוב הכוחות למתן מענה לפתרונן - תפעול מערכת השו"ב )שליטה ובקרה( העירונית, מערכות גילוי פריצה, מערכת גילוי שריפה, לחצני מצוקה ומערכות טכנולוגיות נוספות - בקרה ומעקב אחר פניות במערכת ה - CRM השייכות למינהל התפעול - ביצוע כל משימה בהתאם להנחיה של מנהל משל"ט התפעול - עבודה במשמרות ) 24/7 ( לרבות סופ"ש וחגים
דרישות:
תנאי סף: - 12 שנות לימוד או תעודת בגרות מלאה לפחות - המועמד שייבחר יידרש לעבור בהצלחה חפיפה בת 20 שעות כתנאי להמשך העסקתו בתפקיד כישורים ודרישות נוספות: - ניסיון מוכח כתצפיתן / צופה בגופים פרטיים / ציבוריים יתרון - - ידיעת השפה העברית על בוריה, כושר ביטוי גבוה בע''פ - היכרות עם תוכנות ה- office - יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות - ייצוגיות ושירותיות - יכולת עבודה בתנאי לחץ, יכולת מתן מענה במצבי חירום - יכולת ונכונות לעבודה בשעות וימים לא שגרתיים לרבות סופ"ש וחגים יש להעביר קורות חיים בצירוף אסמכתאות להוכחת עמידה בתנאי הסף )תעודות השכלה, אישורי העסקה ומסמכים נוספים ככל ונדרש( לאגף משאבי אנוש, רח' בן גוריון 22 הרצליה, במייל ¹ [email protected] . ¹בהגשת מועמדות/מסמכים באמצעות המייל במידה ולא התקבל אישור אוטומטי על קבלת הפניה, - יש לדאוג ולהגיש מועמדות/מסמכים בדרכים חלופיות ) בפקס/ הגשה ידנית/ באמצעות חשבון email אחר(. הערות: - הצעות שאינן עונות על הדרישות או הצעות שלהן לא יצורפו תעודות ומסמכים נדרשים לא תיענינה - תינתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם אשר אינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות המקומית, אם המועמד הינו בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים - תינתן עדיפות למועמד עם צרכים מיוחדים, וזאת בהתאם לכשירותו לביצוע העבודה הנדרשת - מועמד עם מוגבלות זכאי לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה לעבודה - מועמד שהנו קרוב משפחה של עובד עירייה אחר או נבחר ציבור נדרש להצהיר על כך וקליטתו לעבודה מותנית באישור ועדה עירונית או ועדת השירות במשרד הפנים. - על המועמד לפרט בדבר נושאים העלולים להעמידו בניגוד עניינים - בכל מקום בו נכתב בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה ולהיפך.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
361011
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
תיאור התפקיד: • תפעול ספריית ביה"ס: − אחריות לאוסף: רכש, קטלוג, מיון ומפתוח עברית ואנגלית − מתן שרותי יעוץ לתלמידים, מורים וצוות ביה"ס − הדרכת תלמידים בעבודות חקר ולמיד ה − מתן שעורי ספרי ה − עידוד הקריאה • סיוע בהכנת תכניות עבודה • השתתפות בפרויקטים שונים של ביה"ס • השתתפות בפורום ספרנים ו/או במפגשי מליאה במערכת הספריות בשעות הבוקר והצהרי ם • קשר ודיווח שוטפים לאחראית ספריות בתי ספר במערכת הספריות
דרישות:
תנאי סף: • תואר אקדמי מושלם אשר נרכש במוסד המוכר ע"י המל"ג, או שקיבל הכרה מהגף להערכת תארים אקדמאיים מחו"ל או השכלה תורנית* או הנדסאי/טכנאי רשום )רשום בפנקס ההנדסאים/טכנאים( בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג – 2012 • המועמד הנבחר יידרש להציג אישור על היעדר הרשעה בעבירת מין, בהתאם לחוק למניעת העסקה של עברייני מין במוסדות מסוימים, תשס"א – 2001 )קבלת הטפסים הרלוונטיים - מאגף משאבי אנוש בעירייה ( כישורים ודרישות נוספות: • תואר בתחום המידענות/ספרנות/חינוך ו/או תעודת ספרן/מידען מורשה - יתרו ן • ניסיון בעבודה ספרנית – יתרון • הכרת תוכנה לניהול ספריות – יתרו ן • ניסיון בהוראה ו/או תעודת הוראה - יתרו ן יכולת למידה מהירה של תוכנות חדשות ,office • הכרת תוכנות • מיומנויות לדליית מידע מהאינטרנט וממקורות מידע ממוחשבים • שליטה מושלמת בשפה העברית, ידיעת השפה האנגלית בינונית • יכולת עבודה עצמאית ובצוות • יחסי אנוש טובי ם יש להעביר קורות חיים בצירוף אסמכתאות להוכחת עמידה בתנאי הסף )תעודות השכלה, אישורי העסקה ומסמכים נוספים ככל ונדר ש( לאגף משאבי אנוש, רח' בן גוריון 22 הרצליה, . [email protected] ¹ במייל בהגשת מועמדות/מסמכים באמצעות המייל - במידה ולא התקבל אישור אוטומטי על קבלת הפניה, ¹ אחר(. email יש לדאוג ולהגיש מועמדות/מסמכים בדרכים חלופיות ) בפקס/ הגשה ידנית/ באמצעות חשבון − הצעות שאינן עונות על הדרישות או הצעות שלהן לא יצורפו תעודות ומסמכים נדרשים לא תיענינה . − תינתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם אשר אינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות המקומית, אם המועמד הינו בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים . − תינתן עדיפות למועמד עם צרכים מיוחדים, וזאת בהתאם לכשירותו לביצוע העבודה הנדרשת . − מועמד עם מוגבלות זכאי לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה לעבודה . − מועמד שהנו קרוב משפחה של עובד עירייה אחר או נבחר ציבור נדרש להצהיר על כך וקליטתו − לעבודה מותנית באישור ועדה עירונית או ועדת השירות במשרד הפנים . − על המועמד לפרט בדבר נושאים העלולים להעמידו בניגוד ענייני ם − בכל מקום בו נכתב בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה ולהיפ ך *רשאי להגיש מועמדות למכרז שבנדון מי שנתקיימה בו אחת מהחלופות הבאות )לעניין השכלה תורנית( ובתנאי שעומד ביתר תנאי הסף שבמכרז: א. תעודת סמיכות לרבנות ) "יורה יורה" ( לפי אישור הרבנות הראשית לישרא ל ב. אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות אחרי גיל 18 ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינו ת שמקיימת הרבנות הראשית לישראל )שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר (
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
364612
אזור:
מרכז - תל אביב, רמת גן וגבעתיים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|