תיאור תפקיד:
מכרז פנים/חוץ מס' 139/2024 בהתאם לסעיף 3 לתקנות העיריות (מכרזים לקבלת עובדים), תש"ם – 1979, מכריזה בזאת עיריית הרצליה על משרה פנויה כדלקמן: דרוש/ה: עובד/ת ביקורת בכיר/ה (מבקר/ת בכיר/ה) עיריית הרצליה – מבקר העירייה כפיפות: מבקר העירייה היקף משרה: 100% מתח דרגות: 40-42 בדירוג המח"ר או בדרוג מקביל תיתכן העסקה בחוזה מיוחד תיאור התפקיד: ביצוע עבודת ביקורת פנימית על פעולות ותחומים בהתאם לעקרונות ולכללי הביקורת הפנימית. · ביצוע ביקורת מול יחידות / תאגידי העירייה וכל גוף עירוני מבוקר, בכל תחומי פעילותם, כפי שיוטל עליו ע"י הממונה, תוך ביצוע בקרה על ביצוען ועל איכותן ולוחות הזמנים · ליווי ופיקוח על מבקרים חיצוניים / יועצי ביקורת חיצוניים בעבודת הביקורת ובקרה על ביצועם, כפי שיוטל עליו ע"י הממונה ועפ"י הנחיותיו · בחינת פעולת מאגרי מידע ונתונים ומערכות ממוחשבות בתחומי הביקורת השונים שבאחריותו לשם הבטחת קיום הוראות כל דין, טוהר מידות, יעילות וחסכון · ניהול והנחייה לעריכת ביקורות בתחומי הביקורת השונים, כפי שיוטל ע"י הממונה · הכנת טיוטה למבוקרים, קבלת התייחסות מבוקרים והכנת דוח מסכם תוך שילוב התייחסות המבוקרים · ריכוז ומעקב אחר תיקון הליקויים שעלו מדוחות הביקורת · טיפול בתלונות הציבור - בירור הפניה מול יחידות / תאגידי העירייה, ניסוח תשובה לפונה, הכנת דוח שנתי לנושא תלונות ציבור · הכנת דו"חות ביקורת - גיבוש דו"ח ביקורת שנתי, כתיבה והכנה של דוחות ביקורת והעברתם לממונה, הפקת דוח שנתי כאמצעי מדיה מגנטית · מעקב אחר תיקון ליקויים (לרבות בכל הפעילויות הכרוכות בהכנת דוח ביקורת שנתי) - הנחייה והפעלה מנהלית ומקצועית של צוות עובדים הכפופים לו, כולל ויסות עבודה, ייזום וקיום פגישות תקופתיות לצורך קבלת עדכון על עמידה בלו"ז ובקרה על איכות העבודה
דרישות:
תנאי סף: השכלה · בעל תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שהוא עו"ד או רו"ח. עדיפות לבעלי תואר אקדמי באחד או יותר מהתחומים הבאים: כלכלה, משפטים או תואר אקדמי אחר בצירוף לימודי תעודה בביקורת או בעל תואר אקדמי שלו תעודת רו"ח בתוקף או תואר אקדמי שני בביקורת ניסיון מקצועי · ארבע שנות ניסיון לפחות באחד או יותר מהתחומים הבאים: מוניציפלי או בקרה או ביקורת · ניסיון מוכח בעריכת ביקורת של שנה אחת לפחות¹ דרישות נוספות עפ"י חוק · יחיד · תושב ישראל · אישור על היעדר הרשעה בעבירה שיש עמה קלון ¹ ניסיון מוכח בביקורת, כהגדרתו בחוזר מנכ"ל משרד הפנים 4/2009 – ניסיון נדרש ממועמד למשרת מבקר פנים כישורים ודרישות נוספות: · אמינות, יושרה אישית, שמירה על דיסקרטיות · אסרטיביות, מקצועיות, יכולת ניתוח ועיבוד נתונים · יכולת ביצוע משימות בתנאי לחץ ועמידה בלוחות זמנים · שליטה בשפה העברית, כושר ניסוח והבעה בכתב ובע"פ ברמה גבוהה · יכולת עבודה עם קהל ובצוות, תקשורת בינאישית טובה עם מנהלים ועובדים · ייצוגיות, אחריות אישית, קפדנות ודייקנות · יכולת ארגון, תכנון וסדר · שליטה ביישומי office , היכרות עם מערכות מידע, תחקור נתונים · יכולת ונכונות לעבוד בשעות בלתי שגרתיות בהתאם לצורך יש להעביר קורות חיים בצירוף אסמכתאות להוכחת עמידה בתנאי הסף (תעודות השכלה, אישורי העסקה² ומסמכים נוספים ככל ונדרש) לאגף משאבי אנוש, רח' בן גוריון 22 הרצליה, במייל³ [email protected] עד ליום 12/12/2024. ²על אישור העסקה לכלול תאריכי העסקה מלאים, היקף משרה, פירוט תוכן התפקיד וניסיון ניהולי ככל שנדרש, ניתן להעביר אישורים רלוונטיים ממס' מקומות עבודה ³בהגשת מועמדות/מסמכים באמצעות המייל - במידה ולא התקבל אישור אוטומטי על קבלת הפניה, יש לדאוג ולהגיש מועמדות/מסמכים בדרכים חלופיות ( בפקס/ הגשה ידנית/ באמצעות חשבון email אחר). - הצעות שאינן עונות על דרישות המכרז או הצעות שלהן לא יצורפו תעודות ומסמכים נדרשים לא תיענינה. - תינתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם אשר אינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות המקומית, אם המועמד הינו בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים. - תינתן עדיפות למועמד עם צרכים מיוחדים, וזאת בהתאם לכשירותו לביצוע העבודה הנדרשת. - מועמד עם מוגבלות זכאי לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה לעבודה. - מועמד שהנו קרוב משפחה של עובד עירייה אחר או נבחר ציבור נדרש להצהיר על כך וקליטתו לעבודה מותנית באישור ועדה עירונית או ועדת השירות במשרד הפנים. - על המועמד לפרט בדבר נושאים העלולים להעמידו בניגוד עניינים - בכל מקום בו נכתב בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה ולהיפך.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
139/2024
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
היקף משרה: 100% מתח דרגות: 7-9 בדרוג מינהלי או בדרוג מקביל החלפה בגין יציאה לחופשת לידה · טיפול בכל קנסות הפיקוח והקנסות המנהליים: - קבלת הודעות תשלום קנס ממחלקת הפיקוח, איתור חייבים ושליחת הודעות תשלום - טיפול בבקשות לביטול דוחות ובקשות להישפט - מעקב אחר שליחת הודעות תשלום - מעקב ובקרה קבלת תשובות תובע, הזנת תשובות תובע ושליחת תשובות תובע לחייבים - מעקב ובקרה לתשלומי קנסות, לאחר תשובות תובע · מתן שרות לציבור בתחום דוחות חניה ותווי חניה – קבלת קהל ומענה טלפוני · קבלת תשלומים בכרטיסי אשראי, לכלל סוגי הקנסות (במענה טלפוני ובקבלת קהל פרונטלית) · עבודה ותיאום מול הלשכה המשפטית ומחלקת הפיקוח · משימות נוספות בהתאם להחלטת מנהל המחלקה
דרישות:
· השכלה תיכונית מלאה, 12 שנות לימוד לפחות · ניסיון מקצועי מוכח ומוצלח בתפקיד מזכירותי/אדמיניסטרטיבי במשך שנתיים לפחות כישורים ודרישות נוספות: · עברית ברמה גבוהה, כושר התבטאות בכתב ובע"פ · ידיעת השפה האנגלית – יתרון · שליטה בתוכנות office · ידע בתוכנות אוטומציה ו"חניתה" - יתרון · יכולת ארגון ותכנון · מוכוונות שירותית גבוהה · אמינות ומהימנות אישית · יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות יש להעביר קורות חיים בצירוף אסמכתאות להוכחת עמידה בתנאי הסף (תעודות השכלה, אישורי העסקה¹ ומסמכים נוספים ככל ונדרש) לאגף משאבי אנוש, רח' בן גוריון 22 הרצליה, במייל² [email protected]. ¹על אישור העסקה לכלול תאריכי העסקה מלאים, היקף משרה, פירוט תוכן התפקיד וניסיון ניהולי ככל שנדרש, ניתן להעביר אישורים רלוונטיים ממס' מקומות עבודה. ²בהגשת מועמדות/מסמכים באמצעות המייל - במידה ולא התקבל אישור אוטומטי על קבלת הפניה, יש לדאוג ולהגיש מועמדות/מסמכים בדרכים חלופיות ( בפקס/ הגשה ידנית/ באמצעות חשבון email אחר). - הצעות שאינן עונות על הדרישות או הצעות שלהן לא יצורפו תעודות ומסמכים נדרשים לא תיענינה. - תינתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם אשר אינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות המקומית, אם המועמד הינו בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים. - תינתן עדיפות למועמד עם צרכים מיוחדים, וזאת בהתאם לכשירותו לביצוע העבודה הנדרשת. - מועמד עם מוגבלות זכאי לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה לעבודה. - מועמד שהנו קרוב משפחה של עובד עירייה אחר או נבחר ציבור נדרש להצהיר על כך וקליטתו לעבודה מותנית באישור ועדה עירונית או ועדת השירות במשרד הפנים. - על המועמד לפרט בדבר נושאים העלולים להעמידו בניגוד עניינים. - בכל מקום בו נכתב בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה ולהיפך.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
368988
אזור:
מרכז - תל אביב, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
עיריית הרצליה דרוש/ה: ממלא/ת מקום מנהלת תחום תכנון במינהלת התחדשות עירונית מינהל הנדסה, אגף תכנון עיר – מינהלת התחדשות עירונית כפיפות: מנהלת המינהלת להתחדשות עירונית היקף משרה: 100% אופן העסקה: חוזה בכירים החלפה בגין יציאה לחופשת לידה תיאור התפקיד: · קידום מדיניות התכנון של הרשות המקומית בתחום ההתחדשות העירונית · קידום הליכי התכנון בפרויקטים של התחדשות עירונית, לרבות תכניות פינוי בינוי, תכניות מתאר, תכניות מפורטות, תכניות בנין עיר, תכניות בינוי ועיצוב אדריכלי, מסמכי מדיניות, תיקי מידע ועוד · ליווי מקצועי בתחום התכנון לתושבים ובעלי מקצוע · מיפוי וייזום פרויקטים במתחמים פוטנציאליים להתחדשות עירונית והובלת התהליך התכנוני הכולל · ביצוע בדיקות היתכנות לפרויקטים · עבודה שוטפת מול יזמים, יועצים מקצועיים, אדריכלים ותושבים · התעדכנות שוטפת בכל הנוגע לחוקי התכנון והבניה, תקנות וטכנולוגיות בניה הרלוונטיות להליכי התחדשות עירונית והטמעה בתהליכי העבודה · ייצוג ועבודה מול הועדה המקומית, מוסדות תכנון ומשרדי ממשלה · ייצוג המינהלת בהליכי שיתוף ציבור לתושבים ולקהלים רלוונטיים · השתתפות בכנסי תושבים (לרוב בשעות הערב) · קיום קשר מקצועי שוטף עם כלל אגפי הרשות המקומית הרלוונטיים (רווחה, אסטרטגיה, חינוך וכו') · קבלת קהל ומתן מידע לבעלי זכויות, דיירים ויזמים בנושאי תכנון ופעילות המינהלת · ניהול ובקרה של בודקי תכניות בהתחדשות עירונית
דרישות:
תנאי סף: · תואר אקדמי מושלם אשר נרכש במוסד המוכר ע"י המל"ג, או שקיבל הכרה מהגף להערכת תארים אקדמאיים מחו"ל באחד או יותר מהתחומים הבאים: תכנון ערים, אדריכלות או גיאוגרפיה או הנדסאי אדריכלות רשום (רשום בפנקס ההנדסאים והטכנאים) בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג - 2012 ניסיון מקצועי: · עבור בעל תואר אקדמי כאמור לעיל - ניסיון מקצועי של שלוש שנים בתחום התכנון והבנייה · עבור הנדסאי רשום - ארבע שנות ניסיון בתחומי העיסוק של המשרה · ידע וניסיון בקידום הליכים סטטוטוריים כישורים ודרישות נוספות: · ניסיון בתחום ההתחדשות העירונית - יתרון · ניסיון ניהולי- יתרון · ייצוגיות, אדיבות, יכולת שירותית גבוהה ויחסי אנוש מעולים · יכולת עמידה מול קהל · הקשבה וסובלנות · עברית ברמה גבוהה, כושר ביטוי בכתב ובע"פ · שליטה בתוכנות Office · יכולת עבודה מול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים · יכולת עבודה מול בעלי עניין מגוונים )עובדי הרשות המקומית, יזמים, בעלי נכסים, תושבים( · נכונות ויכולת עבודה בשעות לא שגרתיות (כנסי תושבים וכו') יש להעביר קורות חיים בצירוף אסמכתאות להוכחת עמידה בתנאי הסף (תעודות השכלה, אישורי העסקה¹ ומסמכים נוספים ככל ונדרש) לאגף משאבי אנוש, רח' בן גוריון 22 הרצליה, במייל² [email protected]. ¹על אישור העסקה לכלול תאריכי העסקה מלאים, היקף משרה, פירוט תוכן התפקיד וניסיון ניהולי ככל שנדרש. ניתן להעביר אישורי העסקה רלוונטיים ממס' מקומות עבודה. ²בהגשת מועמדות/מסמכים באמצעות המייל - במידה ולא התקבל אישור אוטומטי על קבלת הפניה, יש לדאוג ולהגיש מועמדות/מסמכים בדרכים חלופיות ( בפקס/ הגשה ידנית/ באמצעות חשבון email אחר). − הצעות שאינן עונות על הדרישות או הצעות שלהן לא יצורפו תעודות ומסמכים נדרשים לא תיענינה. − תינתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם אשר אינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות המקומית, אם המועמד הינו בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים. − תינתן עדיפות למועמד עם צרכים מיוחדים, וזאת בהתאם לכשירותו לביצוע העבודה הנדרשת. − מועמד עם מוגבלות זכאי לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה לעבודה. − מועמד שהנו קרוב משפחה של עובד עירייה אחר או נבחר ציבור נדרש להצהיר על כך וקליטתו לעבודה מותנית באישור ועדה עירונית או ועדת השירות במשרד הפנים. − על המועמד לפרט בדבר נושאים העלולים להעמידו בניגוד עניינים − בכל מקום בו נכתב בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה ולהיפך
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
התחדשות עירונית
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
מכרז פנים/חוץ מס' 164/2024 ב התאם לסעיף 3 לתקנות העיריות (מכרזים לקבלת עובדים), תש"ם – 1979, מכריזה בזאת עיריית הרצליה על משרה פנויה כדלקמן: דרוש/ה: מנהל/ת האגף לחינוך היסודי עיריית הרצליה – מינהל חינוך כפיפות: ראש מינהל חינוך היקף משרה: 100% אופן העסקה: עפ"י הסכם מנהלי מחלקות חינוך או באמצעות חוזה מיוחד תיאור התפקיד: הובלה וניהול מערך החינוך היסודי ברשות המקומית בהלימה עם הנחיות משרד החינוך ובהתאם למדיניות מינהל החינוך ברשות. · תכנון הפעילות השנתית של מערך החינוך היסודי ואחריות להפעלתה התקינה · ניהול מערך בתי הספר היסודיים ברשות בשגרה ובזמן חירום · אחריות לביצוע חוק חינוך חובה, לצד קידום כלל משימות משרד החינוך החלות על ביצוע במסגרת הרשויות המקומיות: מערכת גפ"ן, הכלה ושילוב, מענה לקולות קוראים ועוד · קידום המענה הפדגוגי והחברתי במערך בתי הספר היסודיים · אחריות להכנה וניהול תקציב שנתי · בניית מערך של פיתוח מקצועי לצוותי החינוך בשיתוף מרכז לפיתוח סגלי הוראה · ניהול קשר שוטף עם הנהגות הורים של בתי הספר בכל הנוגע ליוזמה, מתן מענה שוטף והובלת פרויקטים משותפים · מתן מענה פרטני בוועדות היוועצות לתלמידים בעלי צרכים מיוחדים · ניהול תהליך הרישום והשיבוץ של התלמידים לכל שכבות בתי הספר היסודיים · טיפול בהעברות תלמידים ממוסד חינוכי אחד למשנהו בשלב החינוך היסודי · גיבוש תכנית התפתחות האוכלוסייה ברשות, בדגש על צרכי בינוי, שינוי אזורי רישום וכיוצ"ב · אחריות כוללת על הצהרונים בבתי הספר היסודיים · ניהול תכניות ופרויקטים ייחודיים · טיפול בנושאי כח-אדם · ניהול צוות עובדי האגף לחינוך היסודי · פיקוח, בקרה ומעקב על ביצוע העבודה השוטפת באגף
דרישות:
תנאי סף: השכלה · תואר אקדמי מושלם אשר נרכש במוסד המוכר ע"י המל"ג, או שקיבל הכרה מהגף להערכת תארים אקדמאיים מחו"ל או השכלה תורנית* או הנדסאי/טכנאי רשום (רשום בפנקס ההנדסאים/טכנאים) בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג – 2012 · תעודת הוראה ניסיון מקצועי · עבור בעל תואר אקדמי או השכלה תורנית* - ניסיון מקצועי של 5 שנים לפחות, במהלך 7 השנים האחרונות, בתחום החינוך היסודי · עבור הנדסאי רשום –ניסיון מקצועי של 6 שנים לפחות, במהלך 7 השנים האחרונות, בתחום החינוך היסודי · עבור טכנאי רשום -ניסיון מקצועי של 7 שנים לפחות, במהלך 7 השנים האחרונות, בתחום החינוך היסודי ניסיון ניהולי · ניסיון ניהולי של 7 עובדים או יותר במשך 5 שנים לפחות הכשרה · המנהל יחויב לסיים בהצלחה קורס להדרכת מנהלי מחלקת חינוך, לא יאוחר משלוש שנים מתחילת מינויו. עדכון שכרו ככל שיועסק בחוזה אישי מותנה בסיום הקורס כאמור. אישורים · המועמד שייבחר יידרש להציג אישור על היעדר הרשעה בעבירת מין, בהתאם לחוק למניעת העסקה של עברייני מין במוסדות מסוימים, תשס"א – 2001 (קבלת הטפסים – מאגף מש"א בעירייה) כישורים ודרישות נוספות: · יכולת ארגון ותכנון, פיקוח ובקרה · כושר ניהול מו"מ עם מוסדות ויחידים · כישורים למתן יעוץ אישי וארגוני למנהלי בתי הספר · אמינות ומהימנות אישית, יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות · יצירתיות וכושר יזמות פדגוגית · ייצוגיות, שירותיות, יכולת הובלה · עברית ברמה גבוהה, כושר הבעה בכתב ובע"פ · היכרות עם תוכנות ה- Office לרבות אקסל · יכולת ונכונות לעבודה בשעות מאומצות ובלתי שגרתיות בהתאם לצורך יש להעביר קורות חיים בצירוף אסמכתאות להוכחת עמידה בתנאי הסף (תעודות השכלה, אישורי העסקה¹ ומסמכים נוספים ככל ונדרש) לאגף משאבי אנוש, רח' בן גוריון 22 הרצליה, במייל² [email protected] עד ליום 05/12/2024. ¹על אישורי העסקה לכלול תאריכי העסקה מלאים, היקף משרה, פירוט תוכן התפקיד וניסיון ניהולי ככל שנדרש, ניתן לצרף אישורים רלוונטיים ממקומות עבודה שונים. ²בהגשת מועמדות/מסמכים באמצעות המייל - במידה ולא התקבל אישור אוטומטי על קבלת הפניה, יש לדאוג ולהגיש מועמדות/מסמכים בדרכים חלופיות ( בפקס/ הגשה ידנית/ באמצעות חשבון email אחר). הערות: - הצעות שאינן עונות על דרישות המכרז או הצעות שלהן לא יצורפו תעודות ומסמכים נדרשים לא תיענינה. - תינתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם אשר אינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות המקומית, אם המועמד הינו בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים. - תינתן עדיפות למועמד עם צרכים מיוחדים, וזאת בהתאם לכשירותו לביצוע העבודה הנדרשת. - מועמד עם מוגבלות זכאי לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה לעבודה. - המשרה נשוא המכרז הינה משרה בדרגה גבוהה, וע"פ תקנות העיריות (מכרזים לקבלת עובדים ברשויות המקומיות), תש"ם – 1979, ייערך בגינה מבחן מקדים שדרישותיו נקבעו מראש, רק מועמד שעמד בתנאי הסף והשיג תוצאות מתאימות במבחן יוזמן לראיון בפני ועדת בחינה (סעיפים 9ב, 11א, 13, 25א לתקנות) - מועמד שהנו קרוב משפחה של עובד עירייה אחר או נבחר ציבור נדרש להצהיר על כך וקליטתו לעבודה מותנית באישור ועדה עירונית או ועדת השירות במשרד הפנים. - על המועמד לפרט בדבר נושאים העלולים להעמידו בניגוד עניינים - בכל מקום בו נכתב בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה ולהיפך. - *רשאי להגיש מועמדות למכרז שבנדון מי שנתקיימה בו אחת מהחלופות הבאות ( לעניין השכלה תורנית) ובתנאי שעומד ביתר תנאי הסף שבמכרז: א. תעודת סמיכות לרבנות ( "יורה יורה" ) לפי אישור הרבנות הראשית לישראל ב. אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות אחרי גיל 18 ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל (שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר)
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
164/2024
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
עיריית הרצליה דרוש/ה: מנהל/ת מדור מחשוב מידע תשתיתי מינהל הנדסה – אגף תשתיות, תחבורה ותנועה כפיפות: מנהלת אגף תשתיות, תחבורה ותנועה ו/או מי מטעמה היקף המשרה: 100% (המשרה מתאימה גם לסטודנטים, גמישות בשעות העבודה) מתח דרגות: 8-10 בדרוג מנהלי או בדרוג מקביל המשך העסקה מותנה בעמידה במכרז פומבי תיאור התפקיד: · ניהול ואחריות על מערכת ממוחשבת לניהול תשתיות עירוניות לכלל התשתיות והעבודות הנכללות בעיר, מבוסס GIS , יחד עם יחידות המחשוב העירוניות ועדכון שוטף למערכת · תאום מול ועדות/מוסדות התכנון, רשויות גובלות, בעלי תשתיות חיצוניים כגון: תאגיד מי הרצליה, חברת חשמל, תקשורת וכד' · הכנה וניהול של תכניות אב לתשתיות עירוניות · התייחסות לתכניות בניין עיר, תמ"א, תכניות רישוי ע"מ למנוע ככל הניתן הפרעה לתושב · תאום ו/או אישור תכנון של תשתיות לרבות מתן הנחיות למתכננים עירוניים וחיצוניים · עריכת ביקורות לתאום תשתיות בשטח או באתרי העבודה · ניהול מערכת מידע הנדסי של תשתיות לרבות הטמעת תכניות עדות במערכת GIS ועיבוד נתונים רלוונטיים · ניהול ותאום של תכנית עבודה שנתית ורב שנתית של כל גורמי התשתיות הפועלים ברחבי העיר הרצליה, עירוניים וחיצוניים · ריכוז וניהול ועדת תשתיות
דרישות:
תנאי סף: · תעודת בגרות מלאה לפחות · ניסיון של שנה לפחות בתכנון ו/או קריאת תכניות · ניסיון עם מערכת) GIS מבוססת ARCGIS – יתרון) · ניסיון בעבודה על תכנת Autocad כישורים ודרישות נוספות: · תואר בהנדסה / אדריכלות/ תכנון ערים / גאוגרפיה / מחשבים / תעשיה וניהול – יתרון · ידיעת השפה העברית על בוריה, כושר ביטוי גבוה בכתב ובע"פ · שליטה מלאה ביישומי מחשב - , outlook ,office אינטרנט · אסרטיביות, יכולת תעדוף · ייצוגיות, אדיבות, מוכוונות שרותית גבוהה · יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות · יכולת ונכונות לעבודה בשעות לא שגרתיות יש להעביר קורות חיים בצירוף אסמכתאות להוכחת עמידה בתנאי הסף (תעודות השכלה, אישורי העסקה¹ ומסמכים נוספים ככל ונדרש) לאגף משאבי אנוש, רח' בן גוריון 22 הרצליה, במייל² [email protected] . ¹על אישור העסקה לכלול תאריכי העסקה מלאים, היקף משרה, פירוט תוכן התפקיד וניסיון ניהולי ככל שנדרש, ניתן להעביר אישורים רלוונטיים ממס' מקומות עבודה ²בהגשת מועמדות/מסמכים באמצעות המייל - במידה ולא התקבל אישור אוטומטי על קבלת הפניה, יש לדאוג ולהגיש מועמדות/מסמכים בדרכים חלופיות ( בפקס/ הגשה ידנית/ באמצעות חשבון email אחר). - הצעות שאינן עונות על הדרישות או הצעות שלהן לא יצורפו תעודות ומסמכים נדרשים לא תיענינה. - תינתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם אשר אינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות המקומית, אם המועמד הינו בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים. - תינתן עדיפות למועמד עם צרכים מיוחדים, וזאת בהתאם לכשירותו לביצוע העבודה הנדרשת. - מועמד עם מוגבלות זכאי לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה לעבודה. - מועמד שהנו קרוב משפחה של עובד עירייה אחר או נבחר ציבור נדרש להצהיר על כך וקליטתו לעבודה מותנית באישור ועדה עירונית או ועדת השירות במשרד הפנים. - על המועמד לפרט בדבר נושאים העלולים להעמידו בניגוד עניינים. - בכל מקום בו נכתב בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה ולהיפך.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
מידע תשתיתי
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
עיריית הרצליה דרוש/ה: מתאם/ת מחשוב בית-ספרי – בי"ס תיכון "אחיה" מינהל חינוך, האגף לחינוך על יסודי – בי"ס תיכון "אחיה", תיכון דתי לחינוך ים וסביבה כפיפות ניהולית: מנהל ביה"ס כפיפות מקצועית: אגף תקשוב ומערכות מידע היקף המשרה: 100% מתח דרגות: 38-40 בדרוג המח"ר או בדרוג מקביל או 8-10 בדרוג מינהלי (בהתאם להשכלת המועמד/ת) המשך העסקה מותנה בעמידה במכרז פומבי תיאור התפקיד: · עזרה למורים והדרכתם בשילוב שימושי תקשוב בעבודתם · סיוע בהפעלה שוטפת של תוכנות, לומדות וקישוריות לאינטרנט (גלישה, דואר אלקטרוני, חיפוש מידע וכו') · סיוע למורים ולתלמידים בהטמעת השימוש בציוד התקשוב במעבדות המחשבים, בכיתות ובמרחבי הלימוד האחרים בבית הספר · הכנת מעבדות המחשבים וציוד התקשוב וארגונם לפעילות שוטפת של מורים ותלמידים · אחריות על שילוב שירותי רשת האינטרנט ועל השימוש בהם, וכן על תחזוקת אתר בית הספר · התקנת תוכנות ייעודיות שהפעלתן נדרשת במעבדות בית הספר (להפעלת אוגרי נתונים, לומדות ועוד) · נוכחות באירועים בית ספריים גדולים המצריכים שימוש באמצעים מתוקשבים כגון: ערב פתוח, ימי הורים, קמפוס הורים, אסיפת הורים, וועדות וכנסים עם גורמי פנים וחוץ בית ספריים · סיוע בהיערכות בית ספרית ללמידה ולהוראה בסביבה מתוקשבת וכן בהיערכות לקיומן של בחינות מתוקשבות ושאלונים מתוקשבים (כולל בחינות בגרות מתוקשבות) · סיוע בהטמעת מערכות מקוונות להוראה וללמידה ותמיכה במהלך שיעורים מקוונים · התאמת מערכות המחשוב בבית הספר להגנה בפני איומי סייבר פנימיים וחיצוניים · תמיכה טכנית למערך המצלמות וסיוע בתפעול במידת הצורך · אחריות לתחזוק הפורטל הבית ספרי · אחריות לתחום המדיה הדיגיטלית בתיכון ( סיוע ותמיכה בהכנת מצגות/ עלונים דיגיטליים וכו') · אחריות לתחזוקת הציוד, קשר עם ספקים ונותני שירות ותיקונים
דרישות:
תנאי סף: · תואר אקדמי במדעי המחשב או בהנדסת מחשבים אשר נרכש במוסד המוכר ע"י המל"ג, או שקיבל הכרה מהגף להערכת תארים אקדמאיים מחו"ל או תואר אקדמי* אשר נרכש במוסד המוכר ע"י המל"ג, או שקיבל הכרה מהגף להערכת תארים אקדמאיים מחו"ל + סיום קורס גבוה בתחום מערכות מידע ממוחשבות בהיקף של 100 שעות לפחות או הנדסאי בוגר מגמת מחשבים/טכנולוגיה/הנדסה או סיום קורסים מתקדמים במערכות מידע/טכנאי מחשבים/ רכזי מחשוב או מובילי מחשוב בהיקף של 120 שעות לפחות · ניסיון של שנה אחת לפחות בתחום · המועמד שייבחר יידרש להציג אישור על היעדר הרשעה בעבירת מין, בהתאם לחוק למניעת העסקה של עברייני מין במוסדות מסוימים, תשס"א – 2001 (קבלת הטפסים הרלוונטיים - מאגף משאבי אנוש בעירייה) כישורים ודרישות נוספות: · ידע בהכנת מצגות · שליטה בכל תוכנות האינטרנט וה - office ובשילוב בינן לבין תוכנות אחרות במערכת · הכרה בסיסית וידע בתפעול רשתות, חיבור מתגי תקשורת וחיבור מחשבים לרשת · יכולת הפעלה של ציוד היקפי מסוג: סורקים, מדפסות, לוח חכם, מקרנים וכד' · יכולת התקנת מאגרי מידע ותוכנות · יכולת למידת תוכנות מחשב חדשות בהתאם לצורך ע"פ דרישה · יוזמה ומוסר עבודה גבוה · יחסים בינאישיים מצוינים יש להעביר קורות חיים בצירוף אסמכתאות להוכחת עמידה בתנאי הסף (תעודות השכלה, אישורי העסקה¹ ומסמכים נוספים ככל ונדרש) לאגף משאבי אנוש, רח' בן גוריון 22 הרצליה, במייל² [email protected]. ¹על אישור העסקה לכלול תאריכי העסקה מלאים, היקף משרה, פירוט תוכן התפקיד וניסיון ניהולי ככל שנדרש, ניתן להעביר אישורים רלוונטיים ממס' מקומות עבודה. ²בהגשת מועמדות/מסמכים באמצעות המייל - במידה ולא התקבל אישור אוטומטי על קבלת הפניה, יש לדאוג ולהגיש מועמדות/מסמכים בדרכים חלופיות ( בפקס/ הגשה ידנית/ באמצעות חשבון email אחר). - הצעות שאינן עונות על הדרישות או הצעות שלהן לא יצורפו תעודות ומסמכים נדרשים לא תיענינה. - תינתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם אשר אינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות המקומית, אם המועמד הינו בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים. - תינתן עדיפות למועמד עם צרכים מיוחדים, וזאת בהתאם לכשירותו לביצוע העבודה הנדרשת. - מועמד עם מוגבלות זכאי לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה לעבודה. - מועמד שהנו קרוב משפחה של עובד עירייה אחר או נבחר ציבור נדרש להצהיר על כך וקליטתו לעבודה מותנית באישור ועדה עירונית או ועדת השירות במשרד הפנים. - על המועמד לפרט בדבר נושאים העלולים להעמידו בניגוד עניינים. - בכל מקום בו נכתב בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה ולהיפך. - *רשאי להגיש מועמדות מי שנתקיימה בו אחת מהחלופות הבאות ( לעניין תואר אקדמי) ובתנאי שעומד ביתר תנאי הסף: א. תעודת סמיכות לרבנות ( "יורה יורה" ) לפי אישור הרבנות הראשית לישראל ב. אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות אחרי גיל 18 ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל (שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר) ג. הנדסאים/טכנאים מוסמכים, בהתאם לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים ובכפוף לחוזרי מנכ"ל 1/2014, 7/2016
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
אחיה
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
המינהל הכספי, אגף הכנסות העירייה – מוקד טלפוני ארנונה כפיפות: מנהלת המוקד הטלפוני היקף משרה: 100% זמינות לעבודה בין השעות 08:00-16:00 , קיימת גמישות בשעות מתח דרגות: 5-7 בדרוג מינהלי או בדרוג מקביל דרוש/ה: נציג/ת שירות טלפוני למוקד תשלומים ובירורים של עיריית הרצליה
דרישות:
תנאי סף: · 12 שנות לימוד או תעודת בגרות מלאה לפחות דרישות וכישורים נוספים: · ניסיון כנציג/ת שירות - יתרון · ידע מתמטי · היכרות עם תוכנת ה-office · תודעת שירות גבוהה · עברית ברמה גבוהה · יכולת עבודה תחת לחץ · יחסי אנוש טובים ויכולת עבודת בצוות · סיוע במשימות אגפיות וביצוע מטלות נוספות בהתאם לצרכי האגף והנחיית הממונה יש להעביר קורות חיים בעברית בצירוף אסמכתאות להוכחת עמידה בתנאי הסף (תעודות השכלה, אישורי העסקה ומסמכים נוספים ככל ונדרש) לאגף משאבי אנוש, רח' בן גוריון 22 הרצליה, במייל¹ [email protected] ¹בהגשת מועמדות/מסמכים באמצעות המייל - במידה ולא התקבל אישור אוטומטי על קבלת הפניה, יש לדאוג ולהגיש מועמדות/מסמכים בדרכים חלופיות ( בפקס/ הגשה ידנית/ באמצעות חשבון email אחר). הצעות שאינן עונות על הדרישות או הצעות שלהן לא יצורפו תעודות ומסמכים נדרשים לא תיענינה. תינתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם אשר אינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות המקומית, אם המועמד הינו בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים. תינתן עדיפות למועמד עם צרכים מיוחדים, וזאת בהתאם לכשירותו לביצוע העבודה הנדרשת. מועמד עם מוגבלות זכאי לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה לעבודה. מועמד שהנו קרוב משפחה של עובד עירייה אחר או נבחר ציבור נדרש להצהיר על כך וקליטתו לעבודה מותנית באישור ועדה עירונית או ועדת השירות במשרד הפנים. על המועמד לפרט בדבר נושאים העלולים להעמידו בניגוד עניינים בכל מקום בו נכתב בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה ולהיפך.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
368982
אזור:
מרכז - תל אביב, רמת גן וגבעתיים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
עיריית הרצליה דרוש/ה: סגן/ית מנהלת אגף תשתיות, תחבורה ותנועה ומנהל/ת מחלקת תנועה מינהל הנדסה - אגף תשתיות, תחבורה ותנועה כפיפות: מנהלת אגף תשתיות, תחבורה ותנועה היקף משרה: 100% אופן העסקה: העסקה באמצעות חברת כ"א תיאור התפקיד: · סיוע בהתוויה, קידום וביצוע מדיניות הרשות המקומית בתחום עליו מופקד האגף · סיוע, בקרה ומעקב על ביצוע העבודה השוטפת באגף בכלל ובמחלקת תנועה בפרט · ניהול שוטף של מחלקת תנועה: − ניהול צוות העובדים במחלקה − הכנת תכנית עבודה לנושא התנועה ברחבי העיר ומעקב אחר ביצועה לרבות שמירה על המסגרות התקציביות − ניהול מרכז בקרה ושליטה על הרמזורים − סנכרון הפרויקטים עם התחבורה הציבורית בעיר − ניהול פרויקטים מטרופוליטניים כדוגמת פרויקט "המהיר לעיר", "הקו הירוק", "אופני דן" וכדומה − טיפול במערך התנועה בעיר כולל תיאומים מול גורמי חוץ ופנים ומשרדי הממשלה כגון משרד התחבורה, נתיבי איילון, נתיבי ישראל וכדומה − ליווי תהליכי רישוי ובניין עיר בהיבטים תנועתיים · משימות נוספות כפי שיוגדרו על ידי מהנדסת העיר ו/או מנהלת האגף
דרישות:
תנאי הסף: השכלה:
· תואר אקדמי מושלם בהנדסה אזרחית או באדריכלות אשר נרכש במוסד המוכר ע"י המל"ג, או שקיבל הכרה מהגף להערכת תארים אקדמאיים מחו"ל או הנדסאי רשום באותם תחומים (רשום בפנקס ההנדסאים והטכנאים) בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים התשע"ג – 2012 ניסיון מקצועי : · עבור בעל תואר אקדמי - ארבע שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי · עבור הנדסאי רשום – חמש שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי ניסיון ניהולי: · שנתיים ניסיון בניהול צוות עובדים מקצועיים בכפיפות ישירה כישורים ודרישות נוספות: · רישיון נהיגה בתוקף - יתרון · ניסיון מעשי בעבודה במערכות ציבוריות או מוניציפאליות – יתרון · אמינות ומהימנות אישית · יכולת קבלת החלטות, סמכותיות, נשיאה באחריות · יכולת ארגון ותכנון, יכולת תיאום, פיקוח ובקרה כישורים ודרישות נוספות, המשך: · ייצוגיות, אסרטיביות, יכולת הובלה · יחסי אנוש טובים, מוכוונות שירותית גבוהה, יכולת עבודה בצוות · עברית ברמה גבוהה, כושר ביטוי גבוה בכתב ובע"פ · היכרות עם יישומי office · נכונות ויכולת עבודה בשעות בלתי שגרתיות יש להעביר קורות חיים בצירוף אסמכתאות להוכחת עמידה בתנאי הסף (תעודות השכלה, אישורי העסקה¹ ומסמכים נוספים במידה ונדרש) לאגף משאבי אנוש, רח' בן גוריון 22 הרצליה, במייל² [email protected] ¹על אישור העסקה לכלול תאריכי העסקה מלאים, היקף משרה, פירוט תוכן התפקיד וניסיון ניהולי ככל שנדרש, ניתן להעביר אישורי העסקה רלוונטיים ממס' מקומות עבודה ²בהגשת מועמדות/מסמכים באמצעות המייל - במידה ולא התקבל אישור אוטומטי על קבלת הפניה, יש לדאוג ולהגיש מועמדות/מסמכים בדרכים חלופיות ( בפקס/ הגשה ידנית/ באמצעות חשבון email אחר). - הצעות שאינן עונות על הדרישות או הצעות שלהן לא יצורפו תעודות ומסמכים נדרשים לא תיענינה. - תינתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם אשר אינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות המקומית, אם המועמד הינו בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים. - תינתן עדיפות למועמד עם צרכים מיוחדים, וזאת בהתאם לכשירותו לביצוע העבודה הנדרשת. - מועמד עם מוגבלות זכאי לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה לעבודה. - מועמד שהנו קרוב משפחה של עובד עירייה אחר או נבחר ציבור נדרש להצהיר על כך וקליטתו לעבודה מותנית באישור ועדה עירונית או ועדת השירות במשרד הפנים. - על המועמד לפרט בדבר נושאים העלולים להעמידו בניגוד ענייניםבכל מקום בו נכתב בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה ולהיפך.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
תנועה
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
תיאור התפקיד: • תפעול ספריית ביה"ס: − אחריות לאוסף: רכש, קטלוג, מיון ומפתוח עברית ואנגלית − מתן שרותי יעוץ לתלמידים, מורים וצוות ביה"ס − הדרכת תלמידים בעבודות חקר ולמיד ה − מתן שעורי ספרי ה − עידוד הקריאה • סיוע בהכנת תכניות עבודה • השתתפות בפרויקטים שונים של ביה"ס • השתתפות בפורום ספרנים ו/או במפגשי מליאה במערכת הספריות בשעות הבוקר והצהרי ם • קשר ודיווח שוטפים לאחראית ספריות בתי ספר במערכת הספריות
דרישות:
תנאי סף: • תואר אקדמי מושלם אשר נרכש במוסד המוכר ע"י המל"ג, או שקיבל הכרה מהגף להערכת תארים אקדמאיים מחו"ל או השכלה תורנית* או הנדסאי/טכנאי רשום )רשום בפנקס ההנדסאים/טכנאים( בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג – 2012 • המועמד הנבחר יידרש להציג אישור על היעדר הרשעה בעבירת מין, בהתאם לחוק למניעת העסקה של עברייני מין במוסדות מסוימים, תשס"א – 2001 )קבלת הטפסים הרלוונטיים - מאגף משאבי אנוש בעירייה ( כישורים ודרישות נוספות: • תואר בתחום המידענות/ספרנות/חינוך ו/או תעודת ספרן/מידען מורשה - יתרו ן • ניסיון בעבודה ספרנית – יתרון • הכרת תוכנה לניהול ספריות – יתרו ן • ניסיון בהוראה ו/או תעודת הוראה - יתרו ן יכולת למידה מהירה של תוכנות חדשות ,office • הכרת תוכנות • מיומנויות לדליית מידע מהאינטרנט וממקורות מידע ממוחשבים • שליטה מושלמת בשפה העברית, ידיעת השפה האנגלית בינונית • יכולת עבודה עצמאית ובצוות • יחסי אנוש טובי ם יש להעביר קורות חיים בצירוף אסמכתאות להוכחת עמידה בתנאי הסף )תעודות השכלה, אישורי העסקה ומסמכים נוספים ככל ונדר ש( לאגף משאבי אנוש, רח' בן גוריון 22 הרצליה, . [email protected] ¹ במייל בהגשת מועמדות/מסמכים באמצעות המייל - במידה ולא התקבל אישור אוטומטי על קבלת הפניה, ¹ אחר(. email יש לדאוג ולהגיש מועמדות/מסמכים בדרכים חלופיות ) בפקס/ הגשה ידנית/ באמצעות חשבון − הצעות שאינן עונות על הדרישות או הצעות שלהן לא יצורפו תעודות ומסמכים נדרשים לא תיענינה . − תינתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם אשר אינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות המקומית, אם המועמד הינו בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים . − תינתן עדיפות למועמד עם צרכים מיוחדים, וזאת בהתאם לכשירותו לביצוע העבודה הנדרשת . − מועמד עם מוגבלות זכאי לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה לעבודה . − מועמד שהנו קרוב משפחה של עובד עירייה אחר או נבחר ציבור נדרש להצהיר על כך וקליטתו − לעבודה מותנית באישור ועדה עירונית או ועדת השירות במשרד הפנים . − על המועמד לפרט בדבר נושאים העלולים להעמידו בניגוד ענייני ם − בכל מקום בו נכתב בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה ולהיפ ך *רשאי להגיש מועמדות למכרז שבנדון מי שנתקיימה בו אחת מהחלופות הבאות )לעניין השכלה תורנית( ובתנאי שעומד ביתר תנאי הסף שבמכרז: א. תעודת סמיכות לרבנות ) "יורה יורה" ( לפי אישור הרבנות הראשית לישרא ל ב. אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות אחרי גיל 18 ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינו ת שמקיימת הרבנות הראשית לישראל )שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר (
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
364612
אזור:
מרכז - תל אביב, רמת גן וגבעתיים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
· יישום ועדכון נתוני מדידות במערכת האוטומציה · הפקת שומות ארנונה על בסיס מדידות · טיפול בפניות בנושא פטורים מארנונה ומתן מענה בכתב · ביצוע מטלות נוספות ככל שיידרש על- פי הוראת מנהלת המחלקה
דרישות:
תנאי סף: · 12 שנות לימוד או תעודת בגרות מלאה לפחות כישורים ודרישות נוספות: · שליטה ברמה גבוהה בתוכנות Office · הכרות עם מערכת האוטומציה - יתרון · הבנה וניתוח של תשריטי מדידה - יתרון · ידיעת השפה העברית על בוריה, כושר ביטוי גבוה בכתב ובע"פ · יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות · תודעת שירות גבוהה · יכולת עבודה תחת לחץ יש להעביר קורות חיים בצירוף אסמכתאות להוכחת עמידה בתנאי הסף (תעודות השכלה, אישורי העסקה ומסמכים נוספים ככל ונדרש) לאגף משאבי אנוש, רח' בן גוריון 22 הרצליה, במייל¹ [email protected] . ¹בהגשת מועמדות/מסמכים באמצעות המייל - במידה ולא התקבל אישור אוטומטי על קבלת הפניה, יש לדאוג ולהגיש מועמדות/מסמכים בדרכים חלופיות ( בפקס/ הגשה ידנית/ באמצעות חשבון email אחר). - הצעות שאינן עונות על הדרישות או הצעות שלהן לא יצורפו תעודות ומסמכים נדרשים לא תיענינה. - תינתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם אשר אינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות המקומית, אם המועמד הינו בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים. - תינתן עדיפות למועמד עם צרכים מיוחדים, וזאת בהתאם לכשירותו לביצוע העבודה הנדרשת. - מועמד עם מוגבלות זכאי לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה לעבודה. - מועמד שהנו קרוב משפחה של עובד עירייה אחר או נבחר ציבור נדרש להצהיר על כך וקליטתו לעבודה מותנית באישור ועדה עירונית או ועדת השירות במשרד הפנים. - על המועמד לפרט בדבר נושאים העלולים להעמידו בניגוד עניינים. בכל מקום בו נכתב בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה ולהיפך.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
366225
אזור:
מרכז - תל אביב, רמת גן וגבעתיים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
עיריית הרצליה מינהל חינוך וערכים – האגף לחינוך הגיל הרך דרושים: 1. תומכי חינוך בגני ילדים 2. תומכי חינוך בגני החינוך המיוחד 3. תומכי חינוך משלבים לגני הילדים העירוניים בהרצליה דרושים תומכי חינוך (סייעות/ים). אנו מזמינים אתכן/ם, בעלות/י הגישה והאהבה למקצוע, להצטרף אלינו למשפחת הגיל הרך. העבודה במוסדות חינוך בהרצליה, עפ"י צרכי המערכת.
דרישות:
דרישות התפקיד: תנאי סף: · 12 שנות לימוד לפחות · סיום קורס תומכי חינוך המאושר ע"י משרד החינוך, וזאת תוך שנתיים מיום תחילת המינוי · סיום בהצלחה קורס עזרה ראשונה לא יאוחר מסיום שנת הלימודים בה החל המינוי · סיום בהצלחה קורס הכשרת בטיחות לא יאוחר מסיום שנת הלימודים בה החל המינוי · המועמד שייבחר יידרש להציג אישור על היעדר הרשעה בעבירת מין, בהתאם לחוק למניעת העסקה של עברייני מין במוסדות מסוימים, תשס"א – 2001 · המועמד שייבחר יידרש להציג אישור על היעדר הרשעה בעבירה של אלימות נגד קטין וחסר ישע, בהתאם לחוק למניעת העסקה במוסדות מסוימים של מי שהורשע באלימות כלפי ילדים וחסרי ישע, התשפ"ג - 2023 כישורים ודרישות נוספות: · ניסיון בעבודה עם ילדים - יתרון · יכולת עבודה בצוות · אחריות ומסירות · אהבה, סבלנות וגישה חיובית ומחייכת לעבודה עם ילדים היקף משרה: מלאה / חלקית , עפ"י צרכי המערכת, שעות עבודה גמישות יש להעביר קורות חיים בצירוף תעודות והמלצות למייל: [email protected] מס' טלפון לבירורים: 053-3314212 (ניתן לשלוח גם הודעות whatsApp) מזכירות 09-9705125/6 הצעות שאינן עונות על הדרישות או הצעות שלהן לא יצורפו תעודות ומסמכים נדרשים לא תיענינה. תינתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם אשר אינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות המקומית, אם המועמד הינו בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים. תינתן עדיפות למועמד עם צרכים מיוחדים, וזאת בהתאם לכשירותו לביצוע העבודה הנדרשת. מועמד עם מוגבלות זכאי לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה לעבודה. מועמד שהנו קרוב משפחה של עובד עירייה אחר או נבחר ציבור נדרש להצהיר על כך וקליטתו לעבודה מותנית באישור ועדה עירונית או ועדת השירות במשרד הפנים. על המועמד לפרט בדבר נושאים העלולים להעמידו בניגוד עניינים בכל מקום בו נכתב בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה ולהיפך
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
JB-00052
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
עיריית הרצליה מינהל חינוך וערכים – אגף חינוך מיוחד ופרט דרושים: תומכי חינוך בכיתות לחינוך מיוחד ובבתי הספר הכוללניים אנחנו מחפשים אתכן/ם, בעלות/י הגישה והאהבה למקצוע, להצטרף אלינו לעבודה באווירה נעימה ומשפחתית במסגרות החינוך המיוחד. העבודה במוסדות חינוך בהרצליה, עפ"י צרכי המערכת.
דרישות:
תנאי סף: · 12 שנות לימוד לפחות · סיום קורס תומכי חינוך המאושר ע"י משרד החינוך, וזאת תוך שנתיים מיום תחילת המינוי · סיום בהצלחה קורס עזרה ראשונה לא יאוחר מסיום שנת הלימודים בה החל המינוי · המועמד שייבחר יידרש להציג אישור על היעדר הרשעה בעבירת מין, בהתאם לחוק למניעת העסקה של עברייני מין במוסדות מסוימים, תשס"א – 2001 · המועמד שייבחר יידרש להציג אישור על היעדר הרשעה בעבירה של אלימות נגד קטין וחסר ישע, בהתאם לחוק למניעת העסקה במוסדות מסוימים של מי שהורשע באלימות כלפי ילדים וחסרי ישע, התשפ"ג - 2023 כישורים ודרישות נוספות: · ניסיון בעבודה עם ילדים - יתרון · תעודת מטפל/ת ממשרד העבודה - יתרון · לב ענק · אחריות, סבלנות, מסירות והרבה אהבה לילדים · יחסי אנוש טובים יכולת עבודה בצוות היקף משרה: מלאה/חלקית, עפ"י צרכי המערכת יש להעביר קורות חיים בצרוף תעודות והמלצות למייל: [email protected] או לפקס מס' : 09-9529101 מס' טלפון לבירורים: ליאורה 09-9738901 הצעות שאינן עונות על הדרישות או הצעות שלהן לא יצורפו תעודות ומסמכים נדרשים לא תיענינה. תינתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם אשר אינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות המקומית, אם המועמד הינו בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים. תינתן עדיפות למועמד עם צרכים מיוחדים, וזאת בהתאם לכשירותו לביצוע העבודה הנדרשת. מועמד עם מוגבלות זכאי לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה לעבודה מועמד שהנו קרוב משפחה של עובד עירייה אחר או נבחר ציבור נדרש להצהיר על כך וקליטתו לעבודה מותנית באישור ועדה עירונית או ועדת השירות במשרד הפנים. על המועמד לפרט בדבר נושאים העלולים להעמידו בניגוד עניינים בכל מקום בו נכתב בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה ולהיפך.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
JB-00053
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
עיריית הרצליה מינהל חינוך וערכים – מדור סייעות צמודות דרושים: תומכי חינוך צמודים לתלמידים בחינוך הרגיל (בבתי ספר) אנחנו מחפשים אתכן/ם, בעלות/י הגישה והאהבה למקצוע, להצטרף אלינו למדור סייעות, לעבודה באווירה נעימה ומשפחתית במסגרות החינוך הרגיל. העבודה במוסדות חינוך בהרצליה ובערים נוספות, עפ"י צרכי המערכת. עבודה בבקרים או אחה"צ (קיימת גמישות).
דרישות:
תנאי סף: · 12 שנות לימוד לפחות · סיום קורס תומכי חינוך המאושר ע"י משרד החינוך, וזאת תוך שנתיים מיום תחילת המינוי · סיום בהצלחה קורס עזרה ראשונה לא יאוחר מסיום שנת הלימודים בה החל המינוי · המועמד שייבחר יידרש להציג אישור על היעדר הרשעה בעבירת מין, בהתאם לחוק למניעת העסקה של עברייני מין במוסדות מסוימים, תשס"א – 2001 · המועמד שייבחר יידרש להציג אישור על היעדר הרשעה בעבירה של אלימות נגד קטין וחסר ישע, בהתאם לחוק למניעת העסקה במוסדות מסוימים של מי שהורשע באלימות כלפי ילדים וחסרי ישע, התשפ"ג - 2023 כישורים ודרישות נוספות: · ניסיון בעבודה עם ילדים - יתרון · תעודת מטפל/ת ממשרד העבודה - יתרון · לב ענק · אחריות, סבלנות, מסירות והרבה אהבה לילדים · יחסי אנוש טובים יכולת עבודה בצוות היקף משרה: מלאה/חלקית, עפ"י צרכי המערכת יש להעביר קורות חיים בצרוף תעודות והמלצות למייל: [email protected] או לפקס מס' : 09-9529147 מס' טלפון לבירורים: שוש 050-7410560 הצעות שאינן עונות על הדרישות או הצעות שלהן לא יצורפו תעודות ומסמכים נדרשים לא תיענינה. תינתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם אשר אינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות המקומית, אם המועמד הינו בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים. תינתן עדיפות למועמד עם צרכים מיוחדים, וזאת בהתאם לכשירותו לביצוע העבודה הנדרשת. מועמד עם מוגבלות זכאי לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה לעבודה מועמד שהנו קרוב משפחה של עובד עירייה אחר או נבחר ציבור נדרש להצהיר על כך וקליטתו לעבודה מותנית באישור ועדה עירונית או ועדת השירות במשרד הפנים. על המועמד לפרט בדבר נושאים העלולים להעמידו בניגוד עניינים בכל מקום בו נכתב בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה ולהיפך.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
JB-00054
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
תיאור התפקיד: · השגחה צמודה לילד/ה במוסד החינוכי - גן ילדים או בית ספר · כפיפות למחלקת הבריאות העירונית
דרישות:
דרישות התפקיד: תנאי סף: · 12 שנות לימוד לפחות · סיום בהצלחה קורס עזרה ראשונה לא יאוחר מסיום שנת הלימודים בה החל המינוי · סיום בהצלחה הכשרה מקצועית מטעם מחלקת הבריאות העירונית · המועמד שייבחר יידרש להציג אישור על היעדר הרשעה בעבירת מין, בהתאם לחוק למניעת העסקה של עברייני מין במוסדות מסוימים, תשס"א – 2001 · המועמד שייבחר יידרש להציג אישור על היעדר הרשעה בעבירה של אלימות נגד קטין וחסר ישע, בהתאם לחוק למניעת העסקה במוסדות מסוימים של מי שהורשע באלימות כלפי ילדים וחסרי ישע, התשפ"ג - 2023 כישורים ודרישות נוספות: · ניסיון בעבודה עם ילדים - יתרון · תעודת מטפל/ת ממשרד העבודה - יתרון · אחריות, סבלנות, מסירות והרבה אהבה לילדים · יחסי אנוש טובים יכולת עבודה בצוות תקופת ההעסקה: 12 חודשים שעות העבודה : ימי א'-ה' 08:00-14:00, יום ו' 08:00-13:00 (עפ"י צרכי המערכת) יש להעביר קורות חיים בצרוף תעודות והמלצות למייל: [email protected] או לפקס מס': 09-9562116 לפרטים: מחלקת הבריאות העירונית טל: 09-9705206 הצעות שאינן עונות על הדרישות או הצעות שלהן לא יצורפו תעודות ומסמכים נדרשים לא תיענינה. תינתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם אשר אינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות המקומית, אם המועמד הינו בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים. תינתן עדיפות למועמד עם צרכים מיוחדים, וזאת בהתאם לכשירותו לביצוע העבודה הנדרשת. מועמד עם מוגבלות זכאי לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה לעבודה מועמד שהנו קרוב משפחה של עובד עירייה אחר או נבחר ציבור נדרש להצהיר על כך וקליטתו לעבודה מותנית באישור ועדה עירונית או ועדת השירות במשרד הפנים. על המועמד לפרט בדבר נושאים העלולים להעמידו בניגוד עניינים בכל מקום בו נכתב בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה ולהיפך.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
364557
אזור:
מרכז - תל אביב
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|