תיאור תפקיד:
• ניהול צוות מכירות: הובלה ושיפור הרמה המקצועית של אנשי המכירות, כולל גיוס והכשרה של צוות חדש. • תהליכי מכירה: ניהול ואופטימיזציה של תהליכי המכירה, כולל בניית שגרות עבודה, הדרכת צוותים וביצוע משובים. • פיתוח והטמעת אסטרטגיות מכירה: תכנון וביצוע אסטרטגיות מכירה חדשות כדי להגיע ליעדים הכמותיים והאיכותיים של החברה. • הפקת דוחות ובקרות: הפקת דוחות ובקרות יומיות ושבועיות למעקב אחר ביצועים והגעה ליעדי החברה. • ניהול תקציב מכירות: אחריות על ניהול התקציב והוצאות המחלקה, כולל תכנון ובקרה על ההוצאות השוטפות. • טיפול ושימור לקוחות: טיפול ושימור לקוחות עסקיים קיימים, הרחבת התיק שלהם והגדלת נתח השוק. • פיתוח קשרים עסקיים: זיהוי והרחבת קשרים עסקיים חדשים בשוק המקומי והבינלאומי. • פיתוח והדרכת צוות המכירות: ארגון והובלת תוכניות הכשרה ופיתוח מקצועי לצוות המכירות כדי להבטיח את שיפור היכולות והמוטיבציה. • ניהול פעילות מכירה: ניהול הפעילות העסקית והגעה ליעדי החברה, תוך עמידה ביעדים כמותיים ואיכותיים. • ניהול תהליכי מכירה דיגיטליים: אחריות על פיתוח וניהול ערוצי מכירה דיגיטליים והטמעת כלים טכנולוגיים מתקדמים לשיפור תהליכי המכירה. • תמיכה במערכות מידע: עבודה עם מערכות CRM ומערכות מידע מעולם השירות לשיפור תהליכי המכירה. • מעקב אחר יעדי KPI: ניתוח ומעקב אחר מדדי ביצוע מרכזיים (KPI (כדי להבטיח עמידה ביעדים ושיפור מתמיד. • בניית מערכות תמריצים: פיתוח ויישום מערכות תמריצים ומבצעים לאנשי המכירות כדי להניע את הצוות ולהשיג את היעדים. • ניהול קשרי לקוחות: שמירה על קשר רציף עם לקוחות מרכזיים והבטחת שביעות רצונם מהשירותים המסופקים
דרישות:
• ניסיון ניהולי: לפחות 5 שנים בניהול תהליכי מכירה ועובדים – חובה. • יתרון: ניסיון מענף הרכב/ליסינג/השכרת רכבים. • ניסיון במכירות :B2B לפחות 3 שנים – חובה. • שפות: שליטה גבוהה באנגלית ובעברית – חובה. • מערכות מידע: ניסיון במערכות – CRM יתרון משמעותי. • הבנה תהליכי מכירה: יכולת הבנה מעמיקה של תהליכי מכירה והתמודדות מול התנגדויות. • כישורי מכירה: יכולות מכירה וכושר שכנוע מעולים. • הבנת מוצרים טכנולוגיים: הבנה של מוצרים טכנולוגיים והתאמתם לצרכי הלקוח. • כושר מנהיגות: דמות כריזמטית וסוחפת עם כושר מנהיגות . • עבודת צוות: יכולת לעבודת צוות וממשקים ברמה גבוהה. • שליטה באופיס: שליטה טובה ביישומי אופיס – אקסל.PPT ,
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00016
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
מנהל /ת חשבונות לחברת הייטק מבוססת בתל אביב התפקיד כולל: עבודת הנה"ח ואדמניסטרציה שוטפת התאמת בנקים, פקודות יומן, תשלומי ספקים. התנהלות שוטפת מול לשכת שירות חיצונית. ניתוח והתאמות כרטיסים. עבודה שוטפת על מערכת ה- CRM של החברה וניהול ממשקי מידע בין מערכות. סיוע בהכנת ספרים לביקורת. עבודה מול בנקים - הכנת תשלומים ותקשורת מול הבנקים, העברות בארץ ולחו"ל. עבודת גביה מלקוחות ניהול גבייה "רכה" מלקוחות עם יתרות פתוחות (כ- 3 ימים בחודש). משרה היברידית. כפיפות לסמנכ"ל הכספים. דרישות:
דרישות:
דרישות התפקיד תעודת הנהלת חשבונות סוג 2-3 - חובה וותק של לפחות שנתיים כמנהלת חשבונות - חובה ניסיון בחשבות שכר - יתרון. ידע בתוכנת חשבשבת חובה. ניסיון נוסף בתוכנת פריוריטי יתרון. שליטה מלאה ביישומי Office, ידע באקסל ויכולת טכנית בסיסית לביצוע ממשקים בין תוכנות. אחריות, יכולת עבודה עצמאית ושיתוף פעולה מול המחלקות השונות בחברה. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
18936
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
מיקום: קרית אונו. תיאור התפקיד: איש תמיכה עם אוריינטציה שירותית ואוריינטציה טכנית. אנגלית גבוהה. טיפול במספר שירותים ואחראיות על הצוות בפיליפינים. התפקיד כולל: ניהול שוטף של משמרות 24*7 דוחות ומדידה הכשרה וקליטה של נציגים עבודה מול מנהל השווק וחלוקת משימות לנציגים
דרישות:
דרישות: אנגלית ברמה גבוהה מאוד עבודה בסביבה ממוחשבת אוריינטציה טכנית חשובה מאוד. עדיף מגורים קרובים לאזור קרית אונו אפשרי יום-יומיים, עבודה מהבית אישיות דינאמית, חיובית, חרוצה ושירותית תפקיד ראשון / שני בתעשייה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00017
|