תיאור תפקיד:
לגבאי סוכנות לביטוח דרוש/ה רפרנט/ית תפעול בריאות
סמוך לקו הרכבת - יש חניה
- קבלת טופס הצטרפות / ביטול / שינוי - בדיקת מילוי טופס תקין וקריא
- בדיקת מסמכים רגולטוריים נלווים ,
- העברת טופס ופתיחת משימות לחברות הביטוח
- מעקב על אישורי צירוף מחברות ביטוח ובדיקה שהן בהתאם למבוטח
- בטופס
- השלמת חוסרים בטפסים לבקשת חברת הביטוח.
- העברת האישורים ליחידות השכר ,
- בדיקת קליטת מבוטחים במע’ הביטוח
- סגירת פעילות עם שליחת העתק פוליסה למבוטח
- סריקת מסמכים לעתיד
- אחריות על שליחת ביטולים .
- אמון על כל נושא דוחות שכר / קליטת קבצים / טיפול בפערים של מבוטחים / שגויים / הוצאת
- הודעות תשלום / מעקב תשלומים / הכנת דוח לקליטה באלמגור / הכנת דוחות וקליטה לשדר / הכנת
- דוחות נוספו ונגרעו לעבודת רפרנטים
- בדיקת דוחות גביה וטיפול בגביה אישי
דרישות:
- שליטה מצוינת ב EXCEL
- הכרות טובה עם תוכנות ופורטלי חברות הביטוח
- שליטה בתוכנת שדר
- אסרטיביות וידע בתחום הבריאות נדרש !
- זמינות למשרה מלאה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00015
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
תיאור המשרה :- מכירות טלפוניות של ביטוחי נסיעות לחו"ל
- מתן שירות לקוחות הרוכשים ביטוח נסיעות חו"ל
- פתיחת פעילות ועדכון משימות במערכות הסוכנות- שדר ואלמגור
- שעות עבודה : 9 שעות /8.5 שעות (בין 08:00-16:30) אפשר גם חצי משרה / 6 שעות
- ימי עבודה : ראשון עד חמישי
תנאים סוציאליים:- קה"ש- לאחר שנה
- פנסיה- על פי חוק
- ימי מחלה – על פי חוק
- חניה- כן
דרישות:
- ניסיון רלוונטי כרפרנט/ית ביטוחי חו"ל מסוכנות ביטוח / חברות ביטוח
- יכולת לעבוד עם מספר ממשקים במקביל
- הכירות עם מערכות חברות הביטוח
- יכולת ורבלית טובה ואוריינטציה / ניסיון במכירות – יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00014
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה מנהל /ת תיק תיאור המשרה : ü ליזום פעולות שיווקיות מול הנהלה / ועד עובדים /מבוטחים ü יצירת פעילות דרך הפצת פליירים , קמפיינים , התאמת מוצרים והנחות ייחודיות לחברי הארגון . ü הגעה בימים קבועים לחברות ,נוכחות עקבית בארגונים (תיקים) אותם הוא / היא מנהלים. ü הכנת מצגות והצגתם לעובדים (בארגונים השונים) ü עבודת שטח -לקיים פגישות בארגונים בימים קבועים ומידי תקופה (לעודד פעילות דרך יו"ר וועד ואיש קשר) ü לבצע בדיקות תיק ומילוי התאמת צרכים למבוטחים ,ניתוח תיק מלא והשלמת חוסרים. ü לייצר לידיים למכירות פרט , נכון לבקש בתום כל טיפול המלצה או ליד ובעצם לייצר דטא איכותית נוספת. ü networking -להעמיק הפעילות והקשר דרך יצירה ושימור קשרים עם הועד וההנהלה הבכירה בכל ארגון ü לעקוב אחר דוחות פעילות של הצוות מצטרפים ונגרעים (הבסיס לכל הפעילות) שעות עבודה : 9 שעות ימי עבודה : ראשון עד חמישי תנאים סוציאליים: ü רכב ü נייד ü מחשב נייד ü קה"ש- לאחר שנה ü פנסיה- על פי חוק ü ימי מחלה – על פי חוק ü חניה- כן מבנה שכר : שכר בסיס – יקבע בראיון ע"פ ניסיון + מודל תגמול ועמלות
דרישות:
יכולות נדרשות :- בעל /ת רישיון סוכן/ת אלמנטרי או פנסיוני
- יוזם /ת פעולות מכירה
- בעל/ת רמת שיח וורבאליות גבוהה.
- ידע מקצועי רחב בענפי הבריאות/ חיים וכלל המוצרים אשר שווקו לאורך השנים .
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00017
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לסוכנות ביטוח גדולה בתל-אביב, דרוש/ה מנהל מערכות-מידע במסגרת התפקיד, המנמ"ר יהיה אחראי על:- תחזוקת המערכות הקיימות בחברה.
- שיפור של תהליכי העבודה הקיימים באמצעות הטמעת טכנולוגיות חדשות ועדכניות לתמיכה בהתפתחות התפעולית והעסקית של החברה.
- ניהול והובלת פרויקטים טכנולוגיים ועיסקיים
- ניהול הקשר עם המשתמשים העסקיים והספקים החיצוניים
- ניהול מו"מ מול הספקים השונים
- ניהול מדיניות ומערך אבטחת המידע של החברה כולל שרידות והמשכיות עסקית בהתאם לדרישות הרגולציה בענף.
- הכנת תוכנית עבודה שנתית וניהול תקציב מערכות המחשוב והתקשורת.
- תמיכה והדרכת משתמשי הקצה.
תנאים מעולים למתאימים/ות.
דרישות:
- רקע מקצועי טכנולוגי בתחום ה IT – חובה.
- ניסיון של מספר שנים בניהול תוכנה בתחום מערכות מידע - חובה.
- ניסיון בתחומי הביטוח – יתרון משמעותי.
- יכולת תקשורתית בינאישית גבוהה ויכולת הנעה.
- יכולת עבודה בסביבה דינמית ומאתגרת
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00011
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לסוכנות ביטוח מובילה ומוכרת בת"א דרוש/ה רפרנט/ית עמלות מנוסה - הורדת דוחות ונתונים מחברות הביטוח ובתי ההשקעות , כולל ביצוע בקרות והשוואות
- שליחת נתונים ודוחות באופן שוטף לגורמים בחברה.
- בקרה מלאה על תקינות כלל העמלות : פיננסים פנסיה , ביטוח כולל טיפול מלא בחריגות .
- סיוע ופיקוח על הסכמים ועל עמידה ביעדים .
- סיוע בנושא בדיקת תגמול הסוכנים
- טיפול בנושא הפרודוקציה
- נושאים נוספים בהתאם לדרישה
דרישות:
- שנתיים ניסיון מסוכנות ביטוח בבדיקת עמלות מקיפה כולל גמר חשבון -חובה.
- השכלה : תואר ראשון בכלכלה / מנע"ס התמחות במימון – חובה
- שליטה מלאה באקסל– כולל ניסיון בעבודה בנוסחאות וחישובים מורכבים כגון :
- PIVOT COUNT IF SUM IF
- V LOOK UP גרפים , תנאים , עיצוב מותנה – חובה.
- שליטה במערכת עתיד
- ניסיון של שנתיים בעבודה עם מערכות בתי ההשקעות וכל חברות הביטוח כולל מערכות ירוקות ודוחות כל החברות- חובה .
- רקע רלוונטי בפיננסים , פנסיה וביטוח – חובה .
- יתרון : שליטה במאקרו ובמערכות BI
- תכונות נדרשות :
- ראש גדול , מסודר , עצמאי , יסודי , דיסקרטי , מדויק , אחראי , אמין , תקתקן – חובה !
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00016
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|