תיאור תפקיד:
הקמת לקוחות במערכת, הפקת דרישות תשלום וגבייה הפקת חשבונות ללקוחות, התאמת כרטיסי לקוחות, הפקת דוח גביה ברמה חודשית הפקת דוחות גיול, הקמת ספק ממערכת התאמת כרטיסי ספקים,ריכוז ועריכת תשלומים לספקים קליטת חשבוניות ספקים, הפקת דוחות גיול ספקים
דרישות:
תעודה להנה"ח- חובה (עדיפות ל3) שנה \ שנתיים ניסיון בהנה"ח -חובה SAP -יתרון אדיר!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
205934
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
- ניהול תקנים של כ"א, מעקב ובקרה - ניהול תקציב מש"א שכולל עלויות שכר שנתיות וטרנדים -הובלת עדכון השכר והמענקים השנתיים -ביצוע אנליזות בעזרת דוחות, ניתוח תובנות שוק באמצעות נתונים וסקרים. - ניהול מערכות HRIS
דרישות:
תואר בכלכלה- חובה נסיון רלוונטי בתחום פיננסי של לפחות 4 שנים אקסל ברמה גבוהה מאד אנגלית ברמה גבוהה היכרות עם SAP - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
204555
אזור:
מרכז - תל אביב
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
משרה מלאה, רמת גן, יום מהבית! ריכוז חשבוניות ספקים לאחר בדיקה ואישור טיפול בנושא בנקים ולקוחות. הכנת דוחות רבעוניים ושנתיים טיפול בלקוחות וספקים הנהלת חשבונות מלאה ומאזן ניתוח כרטסות ובניית מאזנים ומרכזי רווח ייבוא ומלאים
דרישות:
ניסיון של 5+ שנים בתחום – חובה חשבות שכר – חובה תעודת הנהלת חשבונות – חובה שליטה במערכות מחשוב windows, office– חובה תוכנת פריורטי – חובה תוכת ריווחית – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
206314
אזור:
מרכז - תל אביב, רמת גן וגבעתיים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
· ניהול חשבונות שוטף: קליטת חשבוניות, הוצאת חשבוניות, ניהול יומן, ביצוע התאמות בנקים וכרטיסי אשראי, ניהול רכוש קבוע. · הכנת דוחות כספיים: סיוע בהכנת דוחות חודשיים והכנת דוחות לביקורת שנתית. · דיווחים לרשויות המס: הכנת דוחות מע"מ, דיווחים למס הכנסה וביטוח לאומי. · עבודה עם ספקים ולקוחות: מעקב אחר תשלומים, גבייה, התאמות. · עבודה עם תוכנות הנהלת חשבונות: הזנת נתונים, הפקת דוחות. · עבודה עם גורמים חיצוניים: רואי חשבון, יועצים חיצוניים.
דרישות:
· תעודת הנהלת חשבונות סוג 2 - חובה · ניסיון בחשבשבת - חובה · ניסיון בהתאמות בנקים, ספקים ולקוחות, גבייה, דיווח לרשויות · הכרות עם עולם השכר - יתרון · שליטה ביישומי אופיס, בדגש על אקסל.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
205995
|
תיאור תפקיד:
משרה של 7 שעות, יום עבודה מהבית תשלומים לספקים בארץ ובחו”ל, פתיחת ספקים, קליטת חשבוניות, התאמות, גבייה מלקוחות ועוד..
דרישות:
תעודה להנה”ח ניסיון בהנה”ח שנתיים אנגלית ברמת קריאה וכתיבה
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
205019
אזור:
מרכז - תל אביב
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|